|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Stycznia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr Zaremba będzie wicedyrektorem TVP Kultura. ,,Kanał powinien wyjść poza Warszawę"
Wicenaczelny tygodnika „W Sieci” (Grupa Fratria) od lutego br. rozpocznie pracę w Telewizji Polskiej i obejmie stanowisko zastępcy dyrektora kanału TVP Kultura, którym kieruje Mateusz Matyszkowicz - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Programy z gatunku publicystyki kulturalnej powinny być w większym stopniu konfrontacją różnych wrażliwości - zapowiada Zaremba.
więcej |
|
Rok 2015 pod lupą branży PR - prognozy na 2016
Jaki był 2015 rok dla branży PR? Co się wydarzy w 2016 r.? Oceniają m.in.: Eliza Misiecka, Ryszard Solski, Sebastian Hejnowski, Jan Ściegienny, Arkadiusz Bińczyk i Piotr Czarnowski.
więcej |
|
Show ,,Paranienormalni Tonight" znika z TVP2. ,,Nadreprezentacja kabaretów"
Telewizyjna Dwójka nie pokaże wiosną br. trzeciej edycji programu „Paranienormalni Tonight”. Nowy szef TVP2 Maciej Chmiel chce zmniejszyć ilość programów kabaretowych w ramówce i szykuje inne pozycje rozrywkowe.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Wiosna w TVN już od połowy lutego. Co i kiedy widzowie zobaczą?
Telewizja TVN ujawniła dni i godziny emisji programów w wiosennej ramówce, która rusza już w połowie lutego br. W poniedziałki widzowie zobaczą serial „Druga szansa”, we wtorki - reality-show „Agent Gwiazdy”, a w niedziele - talent-show „MasterChef Junior”.
więcej
|
,,Wiatr zmian" w TVP Jacka Kurskiego. Kto odszedł, kto przyszedł?
Od przyjścia do Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w spółce zatrudniono nowych dyrektorów poszczególnych anten, zmieniło się też całe kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Największa rewolucja kadrowa dosięgła - jak na razie - „Wiadomości”, a z TVP pożegnało się kilku wieloletnich dziennikarzy.
więcej
|
Paweł Sito zostanie szefem radiowej Trójki? TOK FM zdejmuje jego audycje z ramówki
|
Gotowanie, taniec, śpiew i formaty dziecięce nadal będą przyciągać widzów (trendy telewizji na 2016 rok)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP uruchomi kanał Poland24. Jacek Kurski: chcę być doglądającym pracowników prezesem, nie będę kosił kosiarką
Wczoraj prezes TVP Jacek Kurski spotkał się z pracownikami spółki i przedstawił ogólną wizję jej funkcjonowania. - Skarbem tej telewizji są pracownicy - mówił. Zapowiedział powrót do produkcji programów rozrywkowych wewnątrz TVP, powstanie kanału Poland24 i otwarcie na comiesięczne odwiedziny pracowników - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piotr Zaremba będzie wicedyrektorem TVP Kultura. ,,Kanał powinien wyjść poza Warszawę"
Wicenaczelny tygodnika „W Sieci” (Grupa Fratria) od lutego br. rozpocznie pracę w Telewizji Polskiej i obejmie stanowisko zastępcy dyrektora kanału TVP Kultura, którym kieruje Mateusz Matyszkowicz - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Programy z gatunku publicystyki kulturalnej powinny być w większym stopniu konfrontacją różnych wrażliwości - zapowiada Zaremba.
więcej
|
|
Show ,,Paranienormalni Tonight" znika z TVP2. ,,Nadreprezentacja kabaretów"
Telewizyjna Dwójka nie pokaże wiosną br. trzeciej edycji programu „Paranienormalni Tonight”. Nowy szef TVP2 Maciej Chmiel chce zmniejszyć ilość programów kabaretowych w ramówce i szykuje inne pozycje rozrywkowe.
więcej
|
|
Iwona Radziszewska odchodzi z TVP. Otworzy swoją firmę
Iwona Radziszewska, ostatnio związana z portalem internetowym tvp.info, odeszła z Telewizji Polskiej, w której pracowała ponad cztery lata. Planuje otworzyć własną firmę szkoleniową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Były radny PiS Marek Makuch dyrektorem biura zarządu TVP
Marek Makuch, wieloletni warszawski radny Prawa i Sprawiedliwości, został nowym dyrektorem biura zarządu Telewizji Polskiej. Zastąpił na tym stanowisku Łukasza Rybowskiego, który odszedł z TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magdalena Karpińska zwolniona z ,,Wiadomości"
Magdalena Karpińska, ostatnio reporterka „Wiadomości”, otrzymała w poniedziałek wypowiedzenie z Telewizji Polskiej. To kolejna osoba, z którą rozstało się nowe kierownictwo serwisu TVP1.
więcej
|
|
Bartłomiej Kosek przeszedł z FOX-a do Telewizji Puls
Bartłomiej Kosek, w przeszłości związany z firmami Atmedia i FOX International Channels Poland, dołączył do zespołu Telewizji Puls. Objął w spółce stanowisko menedżera ds. badań i analiz.
więcej
|
|
TVP1 na czele, Polsat Sport z rekordem oglądalności. Mecze piłki ręcznej w czołówce hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
ME w piłce ręcznej: 5,5 mln widzów pierwszych meczów Polaków
Ponad 5,3 mln widzów oglądało mecz reprezentacji Polski z Serbią w dniu otwarcia Mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn. Natomiast spotkanie naszej drużyny z Macedonią, rozegrane dwa dni później, miało około 200 tys. widzów więcej. Oba mecze pokazały Polsat i Polsat Sport.
więcej
|
|
Eurosport wprowadza serwisy informacyjne
Kanał Eurosport 1 od poniedziałku 18 stycznia br. codziennie emituje serwisy informacyjne. Znaleźć w nich można doniesienia ze świata sportu.
więcej
|
|
Wraca serial "Skazany na śmierć" (wideo)
Stacja Fox opublikowała klip potwierdzający, iż serial "Skazany na śmierć" wróci na antenę.
więcej
|
|
"American Crime Story" od 3 lutego w FOX Polska
"American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona" zadebiutuje w FOX Polska 3 lutego.
więcej
|
|
Milion widzów walki Artura Szpilki z Deontayem Wilderem w Polsacie i Polsacie Sport
W nocy z soboty na niedzielę odbywała się gala z Barclays Center, którą w Polsce transmitował Polsat i Polsat Sport. Jej średnia oglądalność na obu antenach wyniosła 860 tys. widzów, a walka Artura Szpilki z Deontayem Wilderem przyciągnęła niemal milion oglądających.
więcej
|
|
Czwarty sezon serialu "Zawód: Amerykanin" już w marcu
Stacja FX ustaliła datę premiery 4. sezonu serialu "Zawód: Amerykanin" ("The Americans").
więcej
|
|
Reklama |
|
|
MediaCom Warszawa: Maciej Boroń na czele MBA, Mateusz Downar odpowiada za R&D
Maciej Boroń i Mateusz Downar awansowali na stanowiska dyrektorskie w strukturach domu mediowego MediaCom Warszawa. Ich nominacja związana jest ze strategią firmy polegającą na budowaniu świata emocji wraz ze światem danych.
więcej
|
|
PKO BP reklamami w stopie promuje płatności zbliżeniowe z aplikacją IKO (wideo)
PKO Bank Polski zaczął kampanię reklamującą aplikację mobilną IKO z funkcją płatności zbliżeniowych. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
,,Złoty Pociąg istnieje" w kampanii promującej PKP Intercity
PKP Intercity zaczęło promocję podróży pociągami ekspresowymi. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Złoty Pociąg istnieje”, przygotowały i realizują firmy PZL, Kore, MEC i GonnaBe.
więcej
|
|
SMG Polska zamiast Initiative Warszawa będzie pracować dla Storck Polska
SMG Polska zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Storck Polska, producenta takich marek słodyczy, jak Merci, Nimm2 i Knoppers. Tym samym marketer kończy współpracę z Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Konkurs Young Creatives Cannes według nowych zasad
Tegoroczna polska edycja konkursu Young Creatives Cannes, skierowanego do młodych pracowników branży reklamowej, będzie prowadzona według zmienionych zasad. Próg wiekowy dla uczestników podwyższono do 30 lat, a kandydatów do jury wybierają uczestnicy poprzednich edycji wydarzenia.
więcej
|
|
Marcelina, Zofia Zborowska i Jakob Kosel wspominają WF w reklamach H&M (wideo)
W nowej kampanii reklamowej odzieży H&M występują Marcelina, Zofia Zborowska i Jakob Kosel. Akcję, prowadzoną w pięciu krajach, firma przygotowała we współpracy z K2 Media.
więcej
|
|
Initiative obronił obsługę mediową Tesco
Dom mediowy Initiative (należy do IPG Mediabrands) będzie nadal obsługiwać sieć sklepów Tesco w zakresie planowania i zakupu mediów. W przetargu pokonał domy mediowe Mindshare i Starcom Mediavest Group.
więcej
|
|
,,Gdyby Carlsberg robił..." w nowej kampanii piwa Carlsberg (wideo)
Z początkiem roku, pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa seria reklam piwa Carlsberg. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.
więcej
|
|
OMD broni obsługi mediowej Provident Polska
Firma pożyczkowa Provident Polska prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu broni dom mediowy OMD.
więcej
|
|
Publicis Groupe zainwestuje w 90 startupów, przeznaczy na każdy od 10. do 500. tysięcy euro
Koncern marketingowy Publicis Groupe, do którego należą m.in. Saatchi & Saatchi i Starcom Mediavest Group, zobowiązał się do zapewnienia finansowania i doradztwa dla 90 startupów internetowych. W ten sposób chce uczcić 90 lat istnienia na rynku reklamowym.
więcej
|
|
Aleksandra Matula: z PHD Media Direction do Mint Media
Aleksandra Matula objęła w agencji Mint Media nowo utworzoną funkcję client service directora. Wcześniej pracowała m.in. w PHD Media Direction, ClickAd i Gemiusie.
więcej
|
|
Zimowa zabawa Wargorra w reklamie Karmellove od Wedla (wideo)
Z początkiem stycznia wystartowała kampania reklamująca słodycze marki Karmellove (produkowane przez E.Wedel). To kolejna akcja z wizerunkiem kosmity Wargorra. Za je przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Grandes Kochonos, 24/7 Communication, Cosmo i OMD.
więcej
|
|
Macroscope OMD i Soho będą reklamować Promedica24
Firma Promedica24 świadcząca usługi opiekuńcze rozpoczyna współpracę z domem mediowym Macroscope OMD i agencją reklamową Soho. Wynika to z jej nowej strategii marketingowej.
więcej
|
|
Ekspresowe podrywy znów reklamują zupy błyskawiczne Vifon (wideo)
Wystartowała kolejna kampania reklamowa zup błyskawicznych Vifon oparta na spotach pokazujących ekspresowe wyznania miłosne. Przygotowały ją firmy marketingowe Havas Worldwide Warsaw, Havas Media, NaOko i Performance Media.
więcej
|
|
,,Słowo zabiera głos" w kampanii po stuleciu urodzin ks. Twardowskiego (wideo)
Zaczęła się kampania społeczna z okazji zakończenia obchodów stulecia urodzin ks. Jana Twardowskiego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Słowo zabiera głos”, na zlecenie Społecznego Komitetu 100-lecia Urodzin ks. Jana Twardowskiego przygotowały i realizują firmy San Markos, Jet Events i Publicity.
więcej
|
|
Olga Skowrońska: z McCann Worldgroup do Walk Events
Olga Skowrońska zaczęła pracę jako event manager w agencji Walk Events (należącej do Grupy Walk). Wcześniej pracowała w agencjach Kreator i McCann Worldgroup.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|