|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 21 Stycznia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Nowy program TVP2 za Tomasza Lisa dopiero pod koniec lutego. Co z Janem Pospieszalskim?
Nowy program publicystyczny na miejsce „Tomasz Lis na żywo” wejdzie na antenę TVP2 dopiero pod koniec lutego br., wcześniej stacja pokaże cykl debat o mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie ma decyzji, czy następcą Tomasza Lisa będzie Jan Pospieszalski.
więcej
|
|
Wizerunek Polski pogarsza się zarówno przez błędy rządu PiS, jak i uproszczenia zagranicznych mediów (opinie)
W ciągu kilkunastu tygodni sprawowania władzy przez nowy rząd zagraniczne media, eksperci i politycy wielokrotnie krytykowali sytuację w Polsce, a zdaniem części krajowych polityków i komentatorów renoma naszego państwa mocno ucierpiała. O tym, jak obecna sytuacja polityczna w kraju wpływa na wizerunek Polski na arenie międzynarodowej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, Zbigniew Lazar i Adam Łaszyn.
więcej
|
|
NIK ostro o cyfryzacji radia w Polsce. Powstanie narodowa strategia?
Najwyższa Izba Kontroli w raporcie wytknęła, że proces cyfryzacji radia w Polsce przebiegł bez strategii. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podkreśla, że mimo jej braku postępowała zgodnie z prawem. Teraz to rząd zdecyduje, czy taki dokument powstanie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". Zyskują ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy"
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, który awansował na drugie miejsce, wyprzedzając „Politykę”. Z kolei najwięcej stracił „Wprost”.
więcej |
|
Podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według szefów biur reklamy
O tym, co ważnego wydarzyło się w Polsce i na świecie w 2015 roku oraz o tym, czego możemy spodziewać się i z czym musimy liczyć się w roku bieżącym mówią portalowi Wirtualnemedia.pl szefowie biur reklamy mediów. Swoimi spostrzeżeniami dzielą się Izabela Kowalczyk-Dudek, Maciej Moszczyński, Wojciech Piwocki i Bartosz Wysocki.
więcej |
|
Bartłomiej Graczak przeszedł z TV Republika do ,,Wiadomości" TVP1
Bartłomiej Graczak, poprzednio prezenter i reporter w Telewizji Republika, dołączył do zespołu „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Nowe reklamy Coca-Coli: taka sama cukierkowa nuda czy nowa, fajniejsza marka? (opinie)
Nowe spoty promujące Coca-Colę to fajne produkcje pokazujące, jak bardzo marka jest blisko każdego z nas. „Taste the feeling” to kolejna kampania, łudząco podobna do wielu innych, tylko z wyjątkowo dużym budżetem. Swoimi spostrzeżeniami na temat nowej komunikacji Coca-Coli dzielą się Ewa Cymer, Witold Koroblewski, Ewa Sieńkowska, Piotr Sroka, Robert Sosnowski, Maciej Tesławski i Sergiusz Zembrzuski.
więcej
|
TVP uruchomi kanał Poland24. Jacek Kurski: chcę być doglądającym pracowników prezesem, nie będę kosił kosiarką
Wczoraj prezes TVP Jacek Kurski spotkał się z pracownikami spółki i przedstawił ogólną wizję jej funkcjonowania. - Skarbem tej telewizji są pracownicy - mówił. Zapowiedział powrót do produkcji programów rozrywkowych wewnątrz TVP, powstanie kanału Poland24 i otwarcie na comiesięczne odwiedziny pracowników - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rok 2015 pod lupą branży PR - prognozy na 2016
|
Nadawcy telewizyjni chcą połączyć siły przeciw ekspansji Netflixa. Eksperci: to na razie nie dotyczy Polski
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowy program TVP2 za Tomasza Lisa dopiero pod koniec lutego. Co z Janem Pospieszalskim?
Nowy program publicystyczny na miejsce „Tomasz Lis na żywo” wejdzie na antenę TVP2 dopiero pod koniec lutego br., wcześniej stacja pokaże cykl debat o mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie ma decyzji, czy następcą Tomasza Lisa będzie Jan Pospieszalski.
więcej
|
|
Bartłomiej Graczak przeszedł z TV Republika do ,,Wiadomości" TVP1
Bartłomiej Graczak, poprzednio prezenter i reporter w Telewizji Republika, dołączył do zespołu „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Złodzieje" i ,,Wojny samochodowe" wiosną w TVN Turbo
Kanał TVN Turbo wiosną wprowadzi na antenę cztery nowości. Wśród nich znajdą się programy „Złodzieje” oraz „Wojny samochodowe” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2015 roku. Kuchnia+ najbardziej w dół
W 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogły dwie stacje: Polsat Food i E! Entertainment, a na przeciwnym biegunie znalazła się Kuchnia+.
więcej
|
|
TVP szuka pełnomocnika ds. rozwoju kontentu w internetu
Telewizja Polska chce postawić na rozwój produkcji skierowanych do internetu. Działania te ma koordynować nowy pełnomocnik.
więcej
|
|
Stopklatka sprzedała akcje za 10,67 mln zł na spłatę zadłużenia
Spółka Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TV i wydawca kilku serwisów internetowych (m.in. Stopklatki.pl), przeprowadziła dodatkową emisję swoich akcji, z której pozyskała 10,67 mln zł. Większość tych środków przeznaczy na częściową spłatę zadłużenia.
więcej
|
|
Ruszyła internetowa Telewizja Polska 24
Telewizja Polska 24 to nowa stacja internetowa uruchomiona przez Piotra Barełkowskiego. W jej ofercie znaleźć będzie można informacje oraz publicystykę. Pasmo przygotowane przez dziennikarzy stacji trafi też na antenę kanału TVS.
więcej
|
|
,,Młodzi lekarze" wygrywają tylko z TVP2. Nowy cykl śledzi 1,82 mln widzów
Nowy cykl „Młodzi lekarze” ogląda średnio 1,82 mln widzów. TVP1 w czasie emisji produkcji wygrywa zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając ze stacjami komercyjnymi.
więcej
|
|
Radio |
|
|
NIK ostro o cyfryzacji radia w Polsce. Powstanie narodowa strategia?
Najwyższa Izba Kontroli w raporcie wytknęła, że proces cyfryzacji radia w Polsce przebiegł bez strategii. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podkreśla, że mimo jej braku postępowała zgodnie z prawem. Teraz to rząd zdecyduje, czy taki dokument powstanie.
więcej
|
|
Andrzej Matuszyński: w sprawie cyfryzacji radia brak odpowiedzi na wiele pytań
- Klarowna strategia cyfryzacji emisji radiowej jest istotą sprawy. Na dziś nie ma odpowiedzi na wiele pytań ze strony regulatora - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Andrzej Matuszyński, prezes Eurozetu.
więcej
|
|
Radiowa Jedynka znów będzie nadawać cały hejnał. Nowy dyrektor zmienia godziny emisji kilku programów
Od czwartku Program I Polskiego Radia będzie transmitował w całości hejnał z Wieży Mariackiej w Krakowie. Jednocześnie zmienią się godziny emisji „Aktualności”, „Radia Kierowców” i „Informacji Sportowych” w południe.
więcej
|
|
Magdalena Mikołajczak-Olszewska w Radiu Pogoda
Magdalena Mikołajczak-Olszewska, w przeszłości wieloletnia dziennikarka TVP, dołączyła do grona prowadzących „Pogodny poranek” w Radiu Pogoda.
więcej
|
|
Witold Graboś: NIK stwierdził, że KRRiT postępowała zgodnie z prawem
- Najwyższa Izba Kontroli słusznie stwierdza, że w rozwoju radiofonii cyfrowej brakuje strategii, Warto jednak pamiętać, że nie jest to zobligowanie ustawowe, a raczej wynika z potrzeby racjonalnego planowania procesów implementacyjnych - komentuje Witold Graboś, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem w Poznaniu. Duża strata VOX FM
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
NIK krytykuje cyfryzację radia: rozpoczęta bez kompleksowej strategii, podwójne koszty nadawania
Najwyższa Izba Kontroli opublikowała raport pokontrolny z prowadzonego w Polsce procesu cyfryzacji radia. Izba krytycznie odnosi się w nim do źródeł finansowania oraz braku precyzyjnych terminów kolejnych etapów. NIK wskazuje, że część stacji ponosi podwójne koszty, nadając jednocześnie analogowo i cyfrowo, ponieważ nadal nie wyłączono sygnału analogowego.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według szefów biur reklamy
O tym, co ważnego wydarzyło się w Polsce i na świecie w 2015 roku oraz o tym, czego możemy spodziewać się i z czym musimy liczyć się w roku bieżącym mówią portalowi Wirtualnemedia.pl szefowie biur reklamy mediów. Swoimi spostrzeżeniami dzielą się Izabela Kowalczyk-Dudek, Maciej Moszczyński, Wojciech Piwocki i Bartosz Wysocki.
więcej
|
|
Tomasz Pawlikowski prezesem Publicis Communications w Polsce
Tomasz Pawlikowski został powołany na stanowisko prezesa Publicis Communications w Polsce. W skład firmy wchodzą agencje Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Interactive Solutions, Publicis, G7/ARC, MSLGroup.
więcej
|
|
Sławomir Szwaj innovation catalyst directorem w SMG Polska
Sławomir Szwaj, dotychczas communications & business director w agencji SMG Polska, objął nowo utworzone stanowisko innovation catalyst directora. W nowej roli zajmie się tworzeniem nowatorskich produktów, partnerstw i rozwiązań biznesowych dla klientów, m.in. we współpracy ze startupami.
więcej
|
|
Havas Media przejmuje obsługę mediową marki Alpecin firmy Dr. Wolff
Dom mediowy Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową marki Alpecin z portfolio firmy farmaceutycznej Dr. Wolff.
więcej
|
|
Mondelez rusza z nową globalną kampanią Oreo (wideo)
Firma Mondelez, właściciel m.in. takich marek słodyczy jak Milka i Prince Polo rusza z nową globalną kampanią marki Oreo. Animowany spot pod hasłem „Open upowith Orep” pojawi się w ponad 50 krajach na świecie w pierwszej połowie br.
więcej
|
|
Barbara Koziar przeszła z MEC do Value Media
Barbara Koziar zaczęła pracę jako communication manager w domu mediowym Value Media (wchodzącym w skład Group One). Wcześniej pracowała m.in. w MEC, Starcom MediaVest Group i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Kampania promuje loterię Actimela (wideo)
Firma Danone ruszyła z kampanią reklamową promującą loterię jogurt Actimela, w której wygrać można specjalny sensor do pomiaru temperatury dziecka. Działania obejmują telewizję i internet.
więcej
|
|
Szymon Rajca: ze Starcom MediaVest Group do Walk Digital
Szymon Rajca zaczął pracę jako senior digital designer w agencji Walk Digital (należącej do Grupy Walk). Wcześniej był związany m.in. z agencjami Next i K2.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". Zyskują ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy"
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, który awansował na drugie miejsce, wyprzedzając „Politykę”. Z kolei najwięcej stracił „Wprost”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" dogania ,,Fakt". ,,Przegląd Sportowy" z największym wzrostem (czytelnictwo dzienników)
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express” - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
|
Magazyn literacko-kryminalny ,,Pocisk" na rynku od lutego
W połowie lutego br. na rynku pojawi się pierwsze wydanie magazynu literacko-kryminalnego „Pocisk”, który wprowadzi na rynek wydawnictwo Skarpa Warszawska. Znajdą się w nim opowiadania i historie kryminalne.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|