|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 22 Stycznia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". Zyskują ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy"
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, który awansował na drugie miejsce, wyprzedzając „Politykę”. Z kolei najwięcej stracił „Wprost”.
więcej
|
Nowe reklamy Coca-Coli: taka sama cukierkowa nuda czy nowa, fajniejsza marka? (opinie)
Nowe spoty promujące Coca-Colę to fajne produkcje pokazujące, jak bardzo marka jest blisko każdego z nas. „Taste the feeling” to kolejna kampania, łudząco podobna do wielu innych, tylko z wyjątkowo dużym budżetem. Swoimi spostrzeżeniami na temat nowej komunikacji Coca-Coli dzielą się Ewa Cymer, Witold Koroblewski, Ewa Sieńkowska, Piotr Sroka, Robert Sosnowski, Maciej Tesławski i Sergiusz Zembrzuski.
więcej
|
TVP uruchomi kanał Poland24. Jacek Kurski: chcę być doglądającym pracowników prezesem, nie będę kosił kosiarką
|
Rok 2015 pod lupą branży PR - prognozy na 2016
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pięć nowości już od połowy lutego w TVN. ,,Rynek się zmienia"
TVN widzi pozytywne zmiany na rynku reklamowym, dlatego z wiosenną ramówką ruszy już w połowie lutego br. Znajdzie się w niej pięć nowości: serial „Druga szansa”, reality-shows „Agent - Gwiazdy”, „Projekt Lady” i „Sablewskiej sposób na…” oraz talent-show „MasterChef Junior”.
więcej
|
|
Jacek Kurski uspokaja marketerów: oferta reklamowa Telewizji Polskiej bez zmian
Żadnego ograniczenia emisji reklam na antenach Telewizji Polskiej, żadnych zmian w obowiązującej polityce handlowej, żadnych roszad personalnych w Biurze Reklamy TVP - takie deklaracje złożył przedstawicielom agencji reklamowych i domów mediowych Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
|
TVN inwestuje w Player.pl. Serwis współprodukuje serial w RPA
Player.pl wiosną wprowadzi do oferty wyprodukowany we współpracy z firmą z Republiki Południowej Afryki serial „Cape Town”. Poza tym pojawią się dwie mniejsze produkcje: „Lip Sync Battle. Ustawka” i „Lovestories”. TVN zamierza dalej inwestować w serwis i nie boi się Netflixa.
więcej
|
|
Stacje informacyjne rosły w 2015 roku. TVP Info wyprzedziło TVN24
W 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła TV Republika, a na przeciwnym biegunie znalazła się Superstacja.
więcej
|
|
,,Rozmowy kontrolowane" i ,,Testerzy" wiosennymi nowościami TTV
Kanał TTV wiosną wprowadzi na antenę dwa polskie programy oparte na własnym pomyśle - „Rozmowy kontrolowane” i „Testerzy”. Na antenę powrócą także znane widzom pozycje, a niektóre z nich zostaną odświeżone.
więcej
|
|
,,Polowanie na kuchnie", ,,Apetyt na miłość", ,,Niebywałe" i Anita Werner w Brazylii wiosną w TVN Style
Z końcem lutego kanał lifestylowy TVN Style rozpocznie emisję nowych pozycji programowych oraz premierowych odcinków cykli, które powracają do ramówki. Wśród nowości pojawią m.in. „Polowanie na kuchnie”, „Apetyt na miłość”, „Niebywałe” i film dokumentalny z udziałem Anity Werner.
więcej
|
|
TVN Turbo z czterema nowościami, jeden z programów o samochodach kręcony w Londynie
Wśród czterech wiosennych nowości TVN Turbo znajdzie się m.in. program „Odjazdowe bryki Braci Collins”, który realizowany jest w Londynie. Widzowie stacji zobaczą też „Złodziei”, „Wojny samochodowe” i „Co ty wiesz o broni?”.
więcej
|
|
TVP Info znów dostępne satelitarnie za granicą
W piątek Telewizja Polska odkoduje sygnał TVP Info na satelicie Hot Bird, żeby poszerzyć dostępność kanału dla Polaków przebywających za granicą.
więcej
|
|
Małgorzata Łupina: TVN Style nadal chce być numerem jeden
Wiosną kanał dla kobiet TVN Style pokaże 6 nowych formatów. Powrócą też znane z poprzednich sezonów propozycje, ale nie będzie paradokumentów. - Widzowie ciągle potrzebują nowych propozycji programowych, a my staramy się im to zapewnić - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.
więcej
|
|
Kanały Eleven i Eleven Sports w sieci Inea
Wielkopolska sieć kablowa Inea w piątek 22 stycznia br. włączy do oferty kanały sportowe Eleven i Eleven Sports.
więcej
|
|
Od 21 lutego piąty sezon serialu "Dziewczyny" (wideo)
W sieci pojawił się nowy zwiastun piątego sezonu serialu "Dziewczyny".
więcej
|
|
Mecze Bundesligi wracają do Eurosportu 2
22 stycznia 2016 roku po zimowej przerwie powraca Bundesliga. Wszystkie mecze inaugurującej rundy rewanżowej na żywo będzie można oglądać Eurosporcie 2.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Joanna Brodzik znów będzie reklamować Garnier Color Naturals (wideo)
Aktorka Joanna Brodzik po ponad 10 latach przerwy znów będzie promować farby do włosów Garnier Color Naturals (produkowane przez L’Oréal Polska).
więcej
|
|
Intel promuje się ,,sztuką składania historii" z youtuberem Krzysztofem Gonciarzem (wideo)
Ruszył projekt „Sztuka składania historii” - efekt współpracy Intel Polska z youtuberem Krzysztofem Gonciarzem. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
,,Made in Poland" - kampania z pracownikami reklamuje Volvo XC60 (wideo)
Startuje międzynarodowa kampania promująca nowy model samochodów Volvo - XC60. Bohaterami reklam są pracownicy tej firmy pochodzący z różnych krajów, m.in. Polski, gdzie akcja będzie przebiegać pod hasłem „Volvo made by Poland”.
więcej
|
|
Inga Wawrzyniak-Gacek dyrektorem marketingu Sklepów Komfort
Inga Wawrzyniak-Gacek została dyrektorem marketingu w spółce Sklepy Komfort, zajmującej się sprzedażą produktów wyposażenia wnęrz. Zastąpiła Annę Heimberger.
więcej
|
|
Natalia Boimska-Blum: z 4Frame do Kaniewski Design
Natalia Boimska-Blum, poprzednio pracująca w agencji 4Frame, objęła funkcję dyrektora zarządzającego w studiu projektowym Kaniewski Design. Kierująca nim ostatnio Alicja Kaniewska nadal jest w firmie wiceprezesem i dyrektorem finansowym.
więcej
|
|
Receptura warzenia w reklamach piwa Kasztelan Specjały (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa piwa Kasztelan Specjały, wprowadzonego na rynek w ub.r. przez Carlsberg Polska. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Highnoon.pl i PHD Media Direction.
więcej
|
|
PZL będzie reklamować Multimedia Polska
Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną sieci kablowej Multimedia Polska. O zlecenie starało się kilka agencji.
więcej
|
|
Gong przejmuje obsługę reklamową Castoramy
Agencja Gong (należąca do Group One) wygrała przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL sieci sklepów budowlanych Castorama. Poprzednio zajmowała się tym agencja Leo Burnett.
więcej
|
|
Blueberry Group zmienia się w Agencję Warszawa: nowe działy, dyrektorem zarządzającym Paweł Wołonciej
Agencja marketingowa Blueberry Group zmieniła nazwę na Agencja Warszawa i wprowadziła nową strukturę. Funkcję dyrektora zarządzającego objął Paweł Wołonciej, a dyrektora obsługi klientów - Piotr Mach.
więcej
|
|
Grzegorz Ścieszka, Justyna Manaj, Grzegorz Magnuszewski i Mateusz Borys w Ogilvy & Mather
Pracę w agencji reklamowej Ogilvy & Mather zaczęły cztery osoby: Grzegorz Ścieszka w dziale kreacji, Justyna Manaj w dziale strategii oraz Grzegorz Magnuszewski i Mateusz Borys w dziale obsługi klientów.
więcej
|
|
PKP Intercity chce zatrudnić audytora mediowego
Spółka PKP Intercity chce nawiązać współpracę z audytorem mediowym. Firma ta będzie dla niej pracować przez dwa lata, w tym czasie ma zajmie się m.in. oceną jakości pracy domu mediowego obsługującego kampanie Intercity.
więcej
|
|
Ekstraklasa będzie rozgrywana piłkami Adidas Errejota (wideo)
W 2016 roku mecze polskiej Ekstraklasy będą rozgrywane nowym modelem piłki Adidasa o nazwie Errejota.
więcej
|
|
McDonald's reklamuje Burgera Szefa w promocji ,,Best of M" (wideo)
W restauracjach McDonald’s ruszyła promocja „Best of M”. Towarzyszy jej kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Vision Express kontynuuje współpracę z agencją San Markos
Agencja San Markos będzie kontynuować kompleksową obsługę reklamową sieci salonów optycznych Vision Express.
więcej
|
|
Justyna Żychalska i Grzegorz Iłowiecki w Lowe Warsaw
Do działu digitalowego agencji reklamowej Lowe Warsaw (należącej do Mullen Lowe Group) dołączyli Justyna Żychalska i Grzegorz Iłowiecki. Żychalska objęła funkcję digital art directora, a Iłowiecki - junior copywritera.
więcej
|
|
Sylwia Dąbrowska: z Nairobii do Walk Promotion
Sylwia Dąbrowska objęła funkcję senior art directora w agencji marketingowej Walk Promotion (należącej do Grupy Walk). Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Change Integrated, Momentum Worldwide oraz Nairobia.
więcej
|
|
,,Experience Amazing" - niestandardowe zastosowania technologii promują Intel (wideo)
Firma Intel zaczyna globalną kampanię wizerunkową pod hasłem „Experience Amazing”. Reklamy mają pokazywać, jak nieszablonowe użycie jej technologii i urządzeń pozwala dostarczać niesamowitych wrażeń.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|