|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 24 Stycznia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Telewizja Polska przywróci redakcję zagraniczną, ma nią kierować Piotr Górecki
Telewizyjna Agencja Informacyjna uruchomi w Telewizji Polskiej redakcję zagraniczną, zlikwidowaną w połowie 2013 roku. Na czele nowej redakcji ma stać Piotr Górecki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja Republika chce uruchomić kanał ogólnotematyczny
Zarząd Telewizji Republika zapowiedział, że firma uruchomi drugi kanał telewizyjny, o charakterze konserwatywnym i ogólnym profilu tematycznym. Jest on szykowany do naziemnej telewizji cyfrowej. Wiosną br. zmodyfikowana zostanie ramówka obecnego kanału informacyjno-publicystycznego.
więcej
|
|
Badacze rynku o 2015 roku - prognozy na 2016
Rok 2015 pod lupą branży badawczej, prognozy na 2016 r. Komentują m.in. Piotr Kwiatkowski (TNS), Julia Izmałkowa, Szymon Mordasiewicz (Nielsen), Łukasz Mazurkiewicz (ARC Rynek i Opinia), Alina Lempa (IQS), Szymon Mordasiewicz (Nielsen).
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Pięć nowości już od połowy lutego w TVN. ,,Rynek się zmienia"
TVN widzi pozytywne zmiany na rynku reklamowym, dlatego z wiosenną ramówką ruszy już w połowie lutego br. Znajdzie się w niej pięć nowości: serial „Druga szansa”, reality-shows „Agent - Gwiazdy”, „Projekt Lady” i „Sablewskiej sposób na…” oraz talent-show „MasterChef Junior”.
więcej
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". Zyskują ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy"
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, który awansował na drugie miejsce, wyprzedzając „Politykę”. Z kolei najwięcej stracił „Wprost”.
więcej
|
Wizerunek Polski pogarsza się zarówno przez błędy rządu PiS, jak i uproszczenia zagranicznych mediów (opinie)
|
Nowe reklamy Coca-Coli: taka sama cukierkowa nuda czy nowa, fajniejsza marka? (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telewizja Polska przywróci redakcję zagraniczną, ma nią kierować Piotr Górecki
Telewizyjna Agencja Informacyjna uruchomi w Telewizji Polskiej redakcję zagraniczną, zlikwidowaną w połowie 2013 roku. Na czele nowej redakcji ma stać Piotr Górecki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja Republika chce uruchomić kanał ogólnotematyczny
Zarząd Telewizji Republika zapowiedział, że firma uruchomi drugi kanał telewizyjny, o charakterze konserwatywnym i ogólnym profilu tematycznym. Jest on szykowany do naziemnej telewizji cyfrowej. Wiosną br. zmodyfikowana zostanie ramówka obecnego kanału informacyjno-publicystycznego.
więcej
|
|
Michał Rachoń w internetowym castingu szuka dziennikarzy do TVP Info (wideo)
Michał Rachoń, wicedyrektor ds. publicystyki w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, ogłosił internetowy casting na reporterów i prezenterów TVP Info. Nie wiadomo, jak długo potrwa casting ani ile wybranych w nim osób trafi do stacji.
więcej
|
|
Fokus TV liderem kanałów dokumentalnych w 2015 roku. BBC Earth najbardziej w dół
W ub.r. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansował Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Animal Planet HD, a na przeciwnym biegunie znalazła się stacja BBC Earth.
więcej
|
|
Anita Gargas nie jest już wicenaczelną TV Republika
Anita Gargas zrezygnowała ze stanowiska zastępcy redaktora naczelnego Telewizji Republika, ale pozostanie w stacji.
więcej
|
|
Komentator piłkarski Grzegorz Kalinowski odszedł z nc+, skupi się na pisaniu książek
Grzegorz Kalinowski zakończył pracę w platformie nc+ i po 26 latach odszedł z dziennikarstwa. W najbliższym czasie będzie pisał kolejne powieści i książki biograficzne.
więcej
|
|
Mirosław Cichy zwolniony z ,,Panoramy", odchodzi z TVP po 13 latach pracy
Dziennikarz „Panoramy” TVP2 Mirosław Cichy został zwolniony z Telewizji Polskiej, w której pracował przez 13 lat. - W moich materiałach wszyscy mieli równe szanse - niezależnie od moich poglądów politycznych - podkreśla Cichy.
więcej
|
|
TV Trwam ma 0,81 proc. udziału w rynku. Hitem pielgrzymka na Jasną Górę
Telewizja Trwam w II półroczu br. miała 0,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Rekordową widownię w ub.r. stacja odnotowała 12 lipca ub.r., gdy każdą minutę jej programu oglądało średnio 132 tys. widzów.
więcej
|
|
Wiesław Godzic: ,,Wiadomości" Paczuskiej gubią się w niuansach, choć marzą o przedstawianiu samej prawdy
Telewizja (w erze Jacka Kurskiego) ma kłopoty, jako ta, która - w przeciwieństwie do poprzedniczki - ma być uczciwa, obiektywna i rzetelna. Nie wskazano wprawdzie palcem tych błędów starej formacji, tym bardziej warto spojrzeć na dokonania w nowym rozdaniu - ocenia Wiesław Godzic, medioznawca ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
więcej
|
|
Eryk Mistewicz: nadzieje wobec nowej ekipy w Telewizji Polskiej są okrutnie duże
Medium narodowe nie musi dbać o oglądalność ani o wynik ekonomiczny. Ma realizować misję. Dziś TVP może tylko zyskać na przyjęciu takiej perspektywy - ostatnie zmiany w Telewizji Polskiej komentuje dla Wirtualnemedia.pl Eryk Mistewicz, prezes Instytutu Nowych Mediów i szef kwartalnika „Nowe Media”.
więcej
|
|
,,Wiadomości" TVP1 prowadzone już tylko na siedząco
W głównym wydaniu „Wiadomości” TVP1 pojawiła się kolejna zmiana realizacyjna: prowadzący nie zapowiada już pierwszego materiału na stojąco, tylko przez cały program siedzi za stołem.
więcej
|
|
Wojciech Czuchnowski wyszedł z programu TVP Info w proteście przeciw ,,brutalnej czystce" dziennikarzy w TVP (wideo)
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski w programie TVP Info „Po przecinku” skrytykował ostatnie zmiany w Telewizji Polskiej, m.in. zwolnienie niektórych dziennikarzy, i w geście sprzeciwu wyszedł ze studia.
więcej
|
|
Bartłomiej Maślankiewicz zaczyna pracę w TVP Info
Bartłomiej Maślankiewicz, w przeszłości dziennikarz m.in. TV Republika, zaczyna pracę w TVP Info. W stacji będzie prowadził serwisy informacyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Serial ,,Avenida Brasil - Zranione Uczucia" w Polo TV
25 stycznia 2016 roku Polo TV rozpocznie emisję serialu „Avenida Brasil - Zranione Uczucia”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ministerstwo Środowiska wycofuje spoty z Amaro i Nowakiem o segregacji śmieci: za drogie, promują gender (wideo)
Ministerstwo Środowiska nie będzie już zlecać emisji spotów pod hasłem „Segregujesz… i śmiecisz mniej!” z udziałem Wojciecha Modesta Amaro i Macieja Nowaka. Resort tłumaczy, że na kampanię wydano zbyt dużo pieniędzy, a ponadto jest w niej promowana ideologia gender.
więcej
|
|
W 2016 roku reklama natywna z nowymi formatami, coraz popularniejszy sponsoring treści
- Rok 2016 może potwierdzić, że reklama natywna jest skutecznym sposobem na adblockery, nad tekstem zacznie dominować obraz, a coraz ważniejsze będzie strategiczne podejście do przygotowywania odpowiednio dopasowanego contentu i mierzenie zwrotu z inwestycji - przewidują dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci reklamy natywnej.
więcej
|
|
Coca-Cola o zmianie hasła na ,,Taste the feeling": ,,Szczęście" nadużywane w reklamach
Coca-Cola w swoich reklamach nie będzie już dłużej obiecywać szczęścia, bo pojęcie „szczęścia” jest nadużywane przez marki - uważa Rodolfo Echeverria, global vice president of creative, connections & digital w Coca-Coli.
więcej
|
|
Reorganizacja McCann Worldgroup: powstały agencje McCann & MRM i Craft & Momentum
Holding marketingowy McCann Worldgroup zmienia swoją strukturę w Polsce. Agencje McCann i MRM//McCann zostały połączone w McCann & MRM, którą kierować będzie Agnieszka Wichracka. Natomiast szefem nowo utworzonej agencji Craft & Momentum został Mariusz Otowski.
więcej
|
|
Agnieszka Wiewiórska: z Change do Havas Worldwide Warsaw za Katarzynę Lachowicz
Agnieszka Wiewiórska zaczęła pracę jako szefowa działu produkcji audio/wideo w agencji reklamowej Havas Worldwide Warsaw. Pełniąca poprzednio tę funkcję Katarzyna Lachowicz odeszła z firmy.
więcej
|
|
Maciej Klaś: z Ogilvy & Mather Advertising na dyrektora strategicznego w GPD Agency
Maciej Klaś objął w GPD Agency stanowisko dyrektora strategicznego zwolnione przez Ewę Sieńkowską. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Ogilvy & Mather Advertising, Havas Worldwide Warsaw i DEMO Effective Launching.
więcej
|
|
Michał Buszko pokieruje globalnym rozwojem wideo MediaCom
Michał Buszko, investment associate director w polskim oddziale domu mediowego MediaCom Warszawa, awansował w globalnych strukturach agencji.
więcej
|
|
Paweł Michaluk po czterech latach odchodzi z Przeagencji
Po czterech latach Paweł Michaluk zakończył pracę w agencji interaktywnej Przeagencja. Ostatnio był tam szefem działu social media.
więcej
|
|
Reklama od Grey Group Poland promuje Raffaello w siedmiu krajach (wideo)
Grey Group Poland jest pierwszą lokalną agencją reklamową, której koncern Ferrero powierzył realizację kampanii reklamowej dla marki Raffaello. Akcja obejmuje siedem rynków europejskich.
więcej
|
|
,,Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia" w reklamach Nationale-Nederlanden (wideo)
Nowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Nationale-Nederlanden TUnŻ będzie prowadzona pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”. Przygotowały i realizują ją firmy Scholz & Friends Warszawa, Papaya Films, Brasil, MEC i Value Media.
więcej
|
|
Maciej Myśliwiec szefem marketingu w XTRF Management Systems
Maciej Myśliwiec objął funkcję head of marketing w XTRF Management Systems. W firmie pracuje od połowy ub.r., wcześniej był związany m.in. ze stowarzyszeniami pozarządowymi.
więcej
|
|
Margaret reklamuje Tidal w Play z Madonną, Rihanną i Daft Punk (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła pierwszą kampanię promującą usługę streamingu muzycznego Tidal. W reklamach oprócz piosenkarki Margaret, która wcześniej promowała już inne oferty Play, występują zagraniczni wykonawcy: Madonna, Rihanna i Daft Punk.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Carlsberg, H&M, Oreo, PKP Intercity i Volvo (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia tym razem znalazły się cztery reklamy polskie i jedna zagraniczna. Wyróżniliśmy realizowane lokalnie kampanie promujące Carlsberga, H&M, PKP Intercity i Volvo oraz globalne spoty Oreo.
więcej
|
|
Jaime Mandelbaum szefem kreacji Young & Rubicam w Europie
Jaime Mandelbaum, dotychczasowy chief creative officer agencji Young & Rubicam na Europę Wschodnią i Centralną, poszerzył kompetencje. Został mianowany chief creative officerem na całą Europę.
więcej
|
|
PKO BP wybierze w przetargu swoją wiodącą i wspomagającą agencję reklamową
PKO Bank Polski przygotowuje się do rozpoczęcie przetargu, w którym wybierze wiodącą oraz wspierającą agencję do obsługi reklamowej. Obecnie zajmują się tym DDB & Tribal i Fat Baby.
więcej
|
|
Monika Zawisza event managerem w Walk Events
Monika Zawisza zaczęła pracę jako event manager w agencji Walk Events (należącej do Grupy Walk). Wcześniej współpracowała m.in. z Agencją Live.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Prezes T-Mobile zapłaci 100 tys. zł za dzień z prezydentem Andrzejem Dudą
Prawie 250 tys. zł zebrano z licytacji podczas XVII Charytatywnego Balu Dziennikarzy na którym w sobotę bawiło się ponad 900 osób. Za 100 tys. zł wylicytowano dzień na nartach z prezydentem Andrzejem Dudą. Podczas imprezy nie zabrakło odniesień do sytuacji dziennikarzy, którzy tracą pracę w mediach publicznych.
więcej
|
|
Agora nie respektuje wyroków sądu? ,,Materiał wprowadza w błąd"
Wydawca „Gazety Wyborczej” - zdaniem „Gazeta Polska Codzienne” - uchyla się od wykonania wyroku sądu z 2011 roku, nakazującego przeproszenie Antoniego Macierewicza, obecnego szefa MON. - Tabloidowy materiał wprowadza czytelników w błąd, nie jest prawdą - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl mecenas Piotr Rogowski, pełnomocnik Agory.
więcej
|
|
Tomasz Machała wzywa do bojkotu mediów publicznych. ,,Chcą legitymizować PiS-owską propagandę"
Dyrektor zarządzający Grupy naTemat Tomasz Machała wezwał do bojkotu mediów publicznych przez dziennikarzy i publicystów. - Nie powinniśmy w tych „narodowych” mediach się pojawiać - zaznacza Machała. - Tak samo było za PO, tylko że w aksamitnej formie - odpowiada Sylwester Latkowski.
więcej
|
|
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. ,,Tele Tydzień" w dół o 43 tys. egz.
W listopadzie 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
|
Tylko ,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie. ,,Rzeczpospolita" straciła najwięcej (sprzedaż kioskowa)
W listopadzie ub.r. większość dzienników pod względem średniej sprzedaży w kioskach zanotowało spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Zyskały tylko „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Polska Codziennie”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Fakt”.
więcej
|
|
#ZostawTenTelefon - Izba Adwokacka i Gazetaprawna.pl wspólnie o konsekwencjach używania telefonu w samochodzie
Pod hasłem #ZostawTenTelefon wystartowała druga odsłona akcji społecznej Bitwa Prawna, w której raperzy przekonują, że używanie telefonu komórkowego podczas jazdy samochodem może być tragiczne w skutkach. W kampanii, obejmującej działania internetowe, uczestniczą portal Gazetaprawna.pl oraz Izba Adwokacka.
więcej
|
|
Internet |
|
|
iTVP, Mitsubishi i Minecraft Polska najpopularniejszymi markami na polskim YouTube
iTVP z ponad 376 mln wyświetleń klipów jest najpopularniejszym kanałem na polskim YouTube, filmik promujący Mitsubishi L200 stał się najchętniej oglądaną reklamą, a Minecraft Polska to kanał z największą liczbą subskrybentów - wynika z raportu firmy Muse.
więcej
|
|
W 2016 roku reklama natywna z nowymi formatami, coraz popularniejszy sponsoring treści
- Rok 2016 może potwierdzić, że reklama natywna jest skutecznym sposobem na adblockery, nad tekstem zacznie dominować obraz, a coraz ważniejsze będzie strategiczne podejście do przygotowywania odpowiednio dopasowanego contentu i mierzenie zwrotu z inwestycji - przewidują dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci reklamy natywnej.
więcej
|
|
Netflix zapowiada pięć nowych filmów w 190 krajach
Serwis Netflix poinformował, że sfinansuje i wprowadzi na ekrany pięć nowych tytułów z nurtu kina niezależnego. Według zapowiedzi filmy mają się pojawić jednocześnie w ponad 190. krajach, w których działają lokalne platformy Netflixa.
więcej
|
|
Charytatywny Bal Dziennikarzy z transmisją w internecie
Trwają ostatnie przygotowania do XVII Charytatywnego Balu Dziennikarzy. Rozpoczęcie imprezy, która odbędzie się w sobotę 23 stycznia br. w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej, transmitowane będzie w internecie.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Badacze rynku o 2015 roku - prognozy na 2016
Rok 2015 pod lupą branży badawczej, prognozy na 2016 r. Komentują m.in. Piotr Kwiatkowski (TNS), Julia Izmałkowa, Szymon Mordasiewicz (Nielsen), Łukasz Mazurkiewicz (ARC Rynek i Opinia), Alina Lempa (IQS), Szymon Mordasiewicz (Nielsen).
więcej
|
|
Multiscreening powszechny wśród internautów, w górę shifting (infografika)
Multiscreening, czyli zjawisko korzystania z wielu ekranów jednocześnie, dotyczy już blisko 70% użytkowników internetu. Głównym ekranem dzielonym z innymi wciąż pozostaje telewizor, ale coraz bardziej na znaczeniu zyskują urządzenia mobilne - wynika z badania Mindshare Polska.
więcej
|
|
Ponad 90% internautów wie o styczniowych wyprzedażach, 1/3 nic nie kupiła (infografika)
Ponad 90% internautów słyszało o styczniowych obniżkach cen. Co trzeci już był, a 45% zamierza się jeszcze wybrać na styczniowe wyprzedaże - wynika z badania IQS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|