Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 27 Stycznia 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jan Dworak: czystka w mediach publicznych na zlecenie partii rządzącej

Jan Dworak - przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - zarzucił PiS, że wprowadzając nową ustawę medialną naruszyła zasady samodzielności, pluralizmu i niezależności mediów publicznych.   więcej

 
2,9 mln widzów TVP2 pożegnało Tomasza Lisa. Czas na Onet.pl

Ostatni odcinek programu „Tomasz Lis na żywo” obejrzało w poniedziałek w TVP2 średnio 2,9 mln widzów, a ostatnie wydania jego talk-show biły rekordy sezonu. Za pięć tygodni dziennikarz powróci z nowym programem już w portalu Onet.pl. więcej

 
Magdalena Ogórek poprowadzi autorski program w internecie

Magdalena Ogórek pracuje nad autorskim programem poświęconym skradzionym obrazom. Możliwe, że pojawi się on w serwisie internetowym należącym do Gremi Business Communications, wydawcy „Rzeczpospolitej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Badacz

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. rozwoju produktu

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Performance Marketing Manager

Cloud Technologies poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

endorfina events poszukuje osoby na stanowisko
Creative

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Realizator / Inżynier studia telewizyjnego

Phoenix Press poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Sprzedaży Produktów Cyfrowych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Twitter z 4 mln polskich użytkowników. Coraz więcej starszych, dobrze wykształconych i z miast

Jesienią ub.r. Twitter osiągnął w Polsce rekordowo wysoką odwiedzalność sięgającą 4 mln użytkowników miesięcznie. Z serwisu korzystają przede wszystkim internauci w wieku ponad 25 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem oraz mieszkający w miastach. więcej

 
TVP1 wraca do preselekcji do Eurowizji. ,,Koniec z kapturowymi sądami"

Telewizyjna Jedynka po kilku latach przerwy wyłoni polskiego reprezentanta tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji w ramach preselekcji. Koncert z udziałem kandydatów zostanie nadany na antenie TVP1 w sobotę 5 marca br. więcej

 
Telewizja Polska bez treści na YouTubie: poszerzy pole piractwa czy wzmocni własne VoD? (opinie)

Nowy prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że stacja usunie wszystkie swoje kanały i treści obecne w serwisie YouTube, postawi zaś na rozwój własnej platformy VoD. W rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci rynku internetowego wideo nie są zgodni w ocenach tej decyzji. Dla jednych to „strzał w stopę” dla innych racjonalny ruch. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
NK.pl z dalszym spadkiem odwiedzalności. Grupa Onet.pl: gry z portalu rozwijamy także w innych serwisach

NK.pl po przejęciu przez Grupę Onet.pl w ub.r. zanotowała dalsze spadki odwiedzalności i jesienią miała rekordowo niskie statystyki. Grupa Onet.pl podkreśla, że zasoby portalu w zakresie gier internetowych są rozwijane także w innych serwisach wydawcy i przynoszą coraz więcej wpływów od użytkowników. więcej

W 2016 roku reklama natywna z nowymi formatami, coraz popularniejszy sponsoring treści

- Rok 2016 może potwierdzić, że reklama natywna jest skutecznym sposobem na adblockery, nad tekstem zacznie dominować obraz, a coraz ważniejsze będzie strategiczne podejście do przygotowywania odpowiednio dopasowanego contentu i mierzenie zwrotu z inwestycji - przewidują dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci reklamy natywnej. więcej

Badacze rynku o 2015 roku - prognozy na 2016
Pięć nowości już od połowy lutego w TVN. ,,Rynek się zmienia"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
2,9 mln widzów TVP2 pożegnało Tomasza Lisa. Czas na Onet.pl

Ostatni odcinek programu „Tomasz Lis na żywo” obejrzało w poniedziałek w TVP2 średnio 2,9 mln widzów, a ostatnie wydania jego talk-show biły rekordy sezonu. Za pięć tygodni dziennikarz powróci z nowym programem już w portalu Onet.pl. więcej

 
TVP1 wraca do preselekcji do Eurowizji. ,,Koniec z kapturowymi sądami"

Telewizyjna Jedynka po kilku latach przerwy wyłoni polskiego reprezentanta tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji w ramach preselekcji. Koncert z udziałem kandydatów zostanie nadany na antenie TVP1 w sobotę 5 marca br. więcej

 
Telewizja Polska bez treści na YouTubie: poszerzy pole piractwa czy wzmocni własne VoD? (opinie)

Nowy prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że stacja usunie wszystkie swoje kanały i treści obecne w serwisie YouTube, postawi zaś na rozwój własnej platformy VoD. W rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci rynku internetowego wideo nie są zgodni w ocenach tej decyzji. Dla jednych to „strzał w stopę” dla innych racjonalny ruch. więcej

 
Nickelodeon na czele oglądalności stacji dziecięcych w 2015 roku (szczegółowe dane dla grupy 4-12)

W 2015 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych zajął Nickelodeon. Na drugie miejsce awansowało TVP ABC, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła stacja MiniMini+. więcej

 
Jan Ordyński przestał prowadzić ,,InfoRozmowę" w TVP Info, program ma zmienić formułę

Jan Ordyński przestał przeprowadzać wywiady w TVP Info w ramach cyklu „InfoRozmowa”. Zamiast nich pojawiły się rozmowy prowadzone przez innych dziennikarzy. Dwa tygodnie temu współpracę z Ordyńskim zakończyła radiowa Jedynka. więcej

 
Miliony widzów ogląda mecze Polaków na ME w piłce ręcznej. Hitem Polska - Norwegia

Średnio 6 milionów widzów oglądało w Polsacie i Polsacie Sport w sobotę mecz w piłce ręcznej mężczyzn Polska - Norwegia. Była to dotąd rekordowa widownia, którą zanotowało spotkanie podczas odbywających się w Polsce Mistrzostw Europy. więcej

 
Miniserial kryminalny ,,Naoczny świadek" o homoseksualistach w kanale 13 Ulica

W niedzielę 31 stycznia br. kanał 13 Ulica rozpocznie emisję kryminalnego miniserialu „Naoczny świadek”. więcej

 
,,Przemek Saleta: Najcięższe zadania" od 17 lutego w National Geographic Channel

W środę 17 lutego br. kanał National Geographic Channel rozpocznie emisję drugiej serii programu „Przemek Saleta: Najcięższe zadania”, w którym bokser wciela się w przedstawicieli różnych zawodów i wykonuje zlecone obowiązki. więcej

 
 
Radio  
 
Jan Dworak: czystka w mediach publicznych na zlecenie partii rządzącej

Jan Dworak - przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - zarzucił PiS, że wprowadzając nową ustawę medialną naruszyła zasady samodzielności, pluralizmu i niezależności mediów publicznych.   więcej

 
Seweryn Blumsztajn rezygnuje z udziału w programach mediów publicznych. ,,Polityczna czystka zgodna z propagandą PiS"

Prezes Towarzystwa Dziennikarskiego i publicysta „Gazety Wyborczej” Seweryn Blumsztajn zapowiedział, że nie będzie przyjmował zaproszeń do programów Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. - Nie może być tak, że będę występował w audycjach PiS-owskich nominatów lub tych, których łaskawie pozostawiono w pracy, udając, że nic się nie stało - tłumaczy. więcej

 
Bydgoszcz należy do RMF FM. Złote Przeboje i Jedynka wyprzedziły Eskę

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Aflofarm i Unilever Polska w 2015 r. dużo więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble Polska i Kino Świat (TOP 10)

Aflofarm Farmacja Polska, podobnie jak w latach ubiegłych, także i w 2015 roku był największym reklamodawcą w tradycyjnych mediach. Przez cały rok wydał tyle, co Orange Polska, Kino Świat i Lidl Polska łącznie. więcej

 
,,Życie jest chwilą. Żyj" - niepowtarzalne chwile w kampanii Pepsi (wideo)

Ruszył nowy cykl kampanii reklamowych Pepsi pokazujący niepowtarzalne momenty z życia różnych osób. W Polsce akcja jest prowadzona pod hasłem „Życie jest chwilą. Żyj”, a za jej realizację odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD i Deloitte Digital. więcej

 
Łukasz Bulik jako head of digital production w McCann & MRM

Łukasz Bulik objął funkcję head of digital production w agencji reklamowej McCann & MRM (należącej do McCann Worldgroup). Wcześniej pracował m.in. w agencjach Nairobia, In-Team i 24/7 PR. więcej

 
Złe filmy odbijają się na twarzach widzów w reklamie Filmwebu (wideo)

Nowy spot promujący serwis Filmweb.pl żartobliwie pokazuje, jak na twarzach widzów może odbić się niezadowolenie ze słabego filmu. Klip będzie emitowany w kinach, przygotowały go firmy Artegence i Papaya Films. więcej

 
Paweł Żeleźniak szefem kreacji agencji Comfitura

Paweł Żeleźniak objął stanowisko creative directora w agencji interaktywnej Comfitura (Focus Media Group). Zastąpił Pawła Świerszcza. więcej

 
Lowe Warsaw, Lowe Media i Lowe Open z nowymi nazwami w ramach rebrandingu MullenLowe Group

Agencja Lowe Warsaw, dom mediowy Lowe Media oraz agencja Lowe Open zmieniają nazwy, teraz będą działać pod marką MullenLowe. To część globalnego rebrandingu MullenLowe Group. więcej

 
Dako sponsorem klubu piłkarskiego Borussia Mönchengladbach

Firma Dako, producent stolarki okiennej z Nowego Sącza została oficjalnym partnerem premium klubu piłkarskiego Borussia Mönchengladbach. Umowę zawarto na razie na jeden sezon, z możliwością przedłużenia. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Bounce: Picks it up Popchips: Be a bit good Ads of the World: 28 too many BIC: Say what you mean Tide: Shirts
 
Prasa  
 
Magdalena Ogórek poprowadzi autorski program w internecie

Magdalena Ogórek pracuje nad autorskim programem poświęconym skradzionym obrazom. Możliwe, że pojawi się on w serwisie internetowym należącym do Gremi Business Communications, wydawcy „Rzeczpospolitej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wydawcy stawiają na seniorów. ,,Nostalgia" kolejnym pismem o gwiazdach z dawnych lat

Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek nowy magazyn poświęcony gwiazdom z dawnych lat. Miesięcznik „Nostalgia” zadebiutuje w sprzedaży w środę 27 stycznia br. Będzie to już trzeci podobny tytuł po „Retro" „i „Pogodzie na życie”. więcej

 
,,Świat Wiedzy" i ,,Newsweek Historia" na czele miesięczników popularnonaukowych i historycznych

W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował „Newsweek Historia”. więcej

 
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa tygodników i dwutygodników

Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Przepisy Czytelników" droższe i w większej objętości

Lutowe wydanie "Przepisów Czytelników" (Phoenix Press) poddano liftingowi i poszerzono o dodatkowe strony. Tytuł w odmienionej formie trafia właśnie do sprzedaży. więcej

 
Jedynki  
 
 
Playboy - 2016-01-27 Polityka - 2016-01-27 Tygodnik Powszechny - 2016-01-27 Przepis na zdrowie - 2016-01-27 Przepisy Czytelników - 2016-01-27
 
Internet  
 
Magdalena Ogórek poprowadzi autorski program w internecie

Magdalena Ogórek pracuje nad autorskim programem poświęconym skradzionym obrazom. Możliwe, że pojawi się on w serwisie internetowym należącym do Gremi Business Communications, wydawcy „Rzeczpospolitej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Twitter z 4 mln polskich użytkowników. Coraz więcej starszych, dobrze wykształconych i z miast

Jesienią ub.r. Twitter osiągnął w Polsce rekordowo wysoką odwiedzalność sięgającą 4 mln użytkowników miesięcznie. Z serwisu korzystają przede wszystkim internauci w wieku ponad 25 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem oraz mieszkający w miastach. więcej

 
Telewizja Polska bez treści na YouTubie: poszerzy pole piractwa czy wzmocni własne VoD? (opinie)

Nowy prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że stacja usunie wszystkie swoje kanały i treści obecne w serwisie YouTube, postawi zaś na rozwój własnej platformy VoD. W rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci rynku internetowego wideo nie są zgodni w ocenach tej decyzji. Dla jednych to „strzał w stopę” dla innych racjonalny ruch. więcej

 
Aplikacja Kiwi spamuje i wprowadza w błąd użytkowników Facebooka, eksperci doradzają ostrożność

Społecznościowa aplikacja Kiwi zalewa użytkowników Facebooka zaproszeniami do instalacji. Twórcy programu sprytnie wprowadzają w błąd internautów, którzy chcą powstrzymać wysyłanie zaproszeń. - Podstawową zasadą bezpieczeństwa jest instalowanie tylko tych aplikacji, jakich sami poszukujemy - przestrzega w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Piotr Konieczny, chief information security oficer z serwisu Niebezpiecznik.pl. więcej

 
Snapchat z relacją na żywo z Super Bowl 2016 i reklamami od Budweisera, Pepsi i Amazona

Snapchat zapowiada, że na swojej platformie streamingowej Live Story przeprowadzi bezpośrednią relację z finału ligi NFL Super Bowl 2016. Sponsorami projektu są Budweiser, Pepsi oraz Amazon, którzy będą emitować podczas transmisji swoje reklamy. więcej

 
Twitter wyświetla wpływowym użytkownikom mniej reklam, by zatrzymać ich w serwisie

Według nieoficjalnych informacji serwis Twitter stara się wyświetlać na kontach popularnych użytkowników serwisu mniej reklam niż zwykle. Ten zabieg ma sprawić, że autorzy z największą liczbą obserwujących nie porzucą Twittera zniechęceni do niego zbyt nachalnym przekazem reklamowym. więcej

 
Grupa Onet-RASP z materiałami wideo i warsztatami od CNN International

Grupa Onet-RASP podpisała umowę partnerską z CNN International, dzięki której zyskuje dostęp do treści wideo z oferty CNN Newsource oraz będzie mogła wysyłać swoich dziennikarzy na warsztaty organizowane przez CNN. więcej

 
Remigiusz Chrzanowski dyrektorem zarządzającym Agito.pl

Remigiusz Chrzanowski objął funkcję dyrektora zarządzającego sklepu internetowego Agito.pl (należącego do grupy eMAG). Wcześniej pracował m.in. w firmach Dell i Telekomunikacja Polska. więcej

 
Złe filmy odbijają się na twarzach widzów w reklamie Filmwebu (wideo)

Nowy spot promujący serwis Filmweb.pl żartobliwie pokazuje, jak na twarzach widzów może odbić się niezadowolenie ze słabego filmu. Klip będzie emitowany w kinach, przygotowały go firmy Artegence i Papaya Films. więcej

 
Firefox 44 z obsługą powiadomień push ze stron www

Mozilla udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej Firefox dla systemów Windows, OS X i Linux. Główna nowość to obsługa powiadomień push z wybranych przez użytkownika witryn. więcej

 
Nowy program Tomasza Lisa będzie pokazywany na Onet.pl

Portal Onet.pl będzie emitował nowy program publicystyczny Tomasza Lisa, który zakończył właśnie 8-letnią współpracę z TVP2. Pierwszy odcinek zostanie pokazany 29 lutego po godz. 21. więcej

 
Netsprint dodaje do Audience Reportu dane demograficzne

Firma Netsprint wprowadza nową wersję swojej usługi Audience Report analizującej preferencje i zwyczaje użytkowników serwisów e-commerce. Zmieniono w niej panel klienta oraz wprowadzono dane demograficzne i zawodowe internautów. więcej

 
Public Relations  
 
Prowly z 4,5 mln zł finansowania stawia na rozwój w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii
 
Agencja Toolbox zmienia nazwę na Tower Communications
 
Partner of Promotion wypromuje Pepsi, Mirinda, 7UP, Rockstar, Mountain Dew i Lipton Ice Tea
 
Good One PR dla Ediko
 
Pekaes wybrał agencje 101dot
 
De'Longhi wybrało Advanced Public Relations
 
Rolls Royce Motor Cars Warszawa ze Star PR
 
Technologie  
 
Apple z rekordowym przychodem i zyskiem. Sprzedaż iPhone'ów stoi w miejscu, iPadów w dół
 
Play ze słabym wynikiem w raporcie UKE. "Nigdy nie chcieliśmy brać udziału w wyścigach na szybkość"
 
X3 Soul - nowy smartfon od Allview Mobile za 1399 zł
 
Varia Vision - nowy sprzęt dla rowerzystów od Garmina (wideo)
 
Huawei Nexus 6P w Polsce za 2799 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
mBank musi zwrócić klientom nadpłacone środki. Kara za kredyty we frankach szwajcarskich wpłynie na spadek przyszłych przychodów odsetkowych
 
Polski rynek e-handlu jest wart 30 mld zł. Młode pokolenie będzie napędzać zakupy online
 
Jak wyliczyć przychód z użytkowania komórki?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Maria Peszek pokazała "Polskę A, B, C i D" (wideo)
 
Nadchodzi "House of Cards 4" (wideo)
 
Brodka, Clutch, Flatbush Zombies i GusGus zagrają na OFF Festival 2016
 
Corey Hawkins jako Eric Carter w serialu "24: Legacy"
 
Miniserial kryminalny ,,Naoczny świadek" o homoseksualistach w kanale 13 Ulica
 
Blog  
 
Dokopując "zagranicznym koncernom" dokopujemy sami sobie - Marek Kacprzak
 
Oceń swoją stronę internetową zanim zrobią to inni użytkownicy - Małgorzata Bednarek
 
Co się komu śni... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Będzie referendum! - czyli jak Allah Kukiza natchnął. - Ewaryst Fedorowicz
 
Żal mi dupę ściska... - Andrzej Bober
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl