|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 27 Stycznia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
2,9 mln widzów TVP2 pożegnało Tomasza Lisa. Czas na Onet.pl
Ostatni odcinek programu „Tomasz Lis na żywo” obejrzało w poniedziałek w TVP2 średnio 2,9 mln widzów, a ostatnie wydania jego talk-show biły rekordy sezonu. Za pięć tygodni dziennikarz powróci z nowym programem już w portalu Onet.pl.
więcej
|
|
TVP1 wraca do preselekcji do Eurowizji. ,,Koniec z kapturowymi sądami"
Telewizyjna Jedynka po kilku latach przerwy wyłoni polskiego reprezentanta tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji w ramach preselekcji. Koncert z udziałem kandydatów zostanie nadany na antenie TVP1 w sobotę 5 marca br.
więcej
|
|
Telewizja Polska bez treści na YouTubie: poszerzy pole piractwa czy wzmocni własne VoD? (opinie)
Nowy prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że stacja usunie wszystkie swoje kanały i treści obecne w serwisie YouTube, postawi zaś na rozwój własnej platformy VoD. W rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci rynku internetowego wideo nie są zgodni w ocenach tej decyzji. Dla jednych to „strzał w stopę” dla innych racjonalny ruch.
więcej
|
|
Nickelodeon na czele oglądalności stacji dziecięcych w 2015 roku (szczegółowe dane dla grupy 4-12)
W 2015 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych zajął Nickelodeon. Na drugie miejsce awansowało TVP ABC, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła stacja MiniMini+.
więcej
|
|
Jan Ordyński przestał prowadzić ,,InfoRozmowę" w TVP Info, program ma zmienić formułę
Jan Ordyński przestał przeprowadzać wywiady w TVP Info w ramach cyklu „InfoRozmowa”. Zamiast nich pojawiły się rozmowy prowadzone przez innych dziennikarzy. Dwa tygodnie temu współpracę z Ordyńskim zakończyła radiowa Jedynka.
więcej
|
|
Miliony widzów ogląda mecze Polaków na ME w piłce ręcznej. Hitem Polska - Norwegia
Średnio 6 milionów widzów oglądało w Polsacie i Polsacie Sport w sobotę mecz w piłce ręcznej mężczyzn Polska - Norwegia. Była to dotąd rekordowa widownia, którą zanotowało spotkanie podczas odbywających się w Polsce Mistrzostw Europy.
więcej
|
|
Miniserial kryminalny ,,Naoczny świadek" o homoseksualistach w kanale 13 Ulica
W niedzielę 31 stycznia br. kanał 13 Ulica rozpocznie emisję kryminalnego miniserialu „Naoczny świadek”.
więcej
|
|
,,Przemek Saleta: Najcięższe zadania" od 17 lutego w National Geographic Channel
W środę 17 lutego br. kanał National Geographic Channel rozpocznie emisję drugiej serii programu „Przemek Saleta: Najcięższe zadania”, w którym bokser wciela się w przedstawicieli różnych zawodów i wykonuje zlecone obowiązki.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Jan Dworak: czystka w mediach publicznych na zlecenie partii rządzącej
Jan Dworak - przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - zarzucił PiS, że wprowadzając nową ustawę medialną naruszyła zasady samodzielności, pluralizmu i niezależności mediów publicznych.
więcej
|
|
Seweryn Blumsztajn rezygnuje z udziału w programach mediów publicznych. ,,Polityczna czystka zgodna z propagandą PiS"
Prezes Towarzystwa Dziennikarskiego i publicysta „Gazety Wyborczej” Seweryn Blumsztajn zapowiedział, że nie będzie przyjmował zaproszeń do programów Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. - Nie może być tak, że będę występował w audycjach PiS-owskich nominatów lub tych, których łaskawie pozostawiono w pracy, udając, że nic się nie stało - tłumaczy.
więcej
|
|
Bydgoszcz należy do RMF FM. Złote Przeboje i Jedynka wyprzedziły Eskę
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aflofarm i Unilever Polska w 2015 r. dużo więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble Polska i Kino Świat (TOP 10)
Aflofarm Farmacja Polska, podobnie jak w latach ubiegłych, także i w 2015 roku był największym reklamodawcą w tradycyjnych mediach. Przez cały rok wydał tyle, co Orange Polska, Kino Świat i Lidl Polska łącznie.
więcej
|
|
,,Życie jest chwilą. Żyj" - niepowtarzalne chwile w kampanii Pepsi (wideo)
Ruszył nowy cykl kampanii reklamowych Pepsi pokazujący niepowtarzalne momenty z życia różnych osób. W Polsce akcja jest prowadzona pod hasłem „Życie jest chwilą. Żyj”, a za jej realizację odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD i Deloitte Digital.
więcej
|
|
Łukasz Bulik jako head of digital production w McCann & MRM
Łukasz Bulik objął funkcję head of digital production w agencji reklamowej McCann & MRM (należącej do McCann Worldgroup). Wcześniej pracował m.in. w agencjach Nairobia, In-Team i 24/7 PR.
więcej
|
|
Złe filmy odbijają się na twarzach widzów w reklamie Filmwebu (wideo)
Nowy spot promujący serwis Filmweb.pl żartobliwie pokazuje, jak na twarzach widzów może odbić się niezadowolenie ze słabego filmu. Klip będzie emitowany w kinach, przygotowały go firmy Artegence i Papaya Films.
więcej
|
|
Paweł Żeleźniak szefem kreacji agencji Comfitura
Paweł Żeleźniak objął stanowisko creative directora w agencji interaktywnej Comfitura (Focus Media Group). Zastąpił Pawła Świerszcza.
więcej
|
|
Lowe Warsaw, Lowe Media i Lowe Open z nowymi nazwami w ramach rebrandingu MullenLowe Group
Agencja Lowe Warsaw, dom mediowy Lowe Media oraz agencja Lowe Open zmieniają nazwy, teraz będą działać pod marką MullenLowe. To część globalnego rebrandingu MullenLowe Group.
więcej
|
|
Dako sponsorem klubu piłkarskiego Borussia Mönchengladbach
Firma Dako, producent stolarki okiennej z Nowego Sącza została oficjalnym partnerem premium klubu piłkarskiego Borussia Mönchengladbach. Umowę zawarto na razie na jeden sezon, z możliwością przedłużenia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magdalena Ogórek poprowadzi autorski program w internecie
Magdalena Ogórek pracuje nad autorskim programem poświęconym skradzionym obrazom. Możliwe, że pojawi się on w serwisie internetowym należącym do Gremi Business Communications, wydawcy „Rzeczpospolitej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wydawcy stawiają na seniorów. ,,Nostalgia" kolejnym pismem o gwiazdach z dawnych lat
Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek nowy magazyn poświęcony gwiazdom z dawnych lat. Miesięcznik „Nostalgia” zadebiutuje w sprzedaży w środę 27 stycznia br. Będzie to już trzeci podobny tytuł po „Retro" „i „Pogodzie na życie”.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" i ,,Newsweek Historia" na czele miesięczników popularnonaukowych i historycznych
W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował „Newsweek Historia”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa tygodników i dwutygodników
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Przepisy Czytelników" droższe i w większej objętości
Lutowe wydanie "Przepisów Czytelników" (Phoenix Press) poddano liftingowi i poszerzono o dodatkowe strony. Tytuł w odmienionej formie trafia właśnie do sprzedaży.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Magdalena Ogórek poprowadzi autorski program w internecie
Magdalena Ogórek pracuje nad autorskim programem poświęconym skradzionym obrazom. Możliwe, że pojawi się on w serwisie internetowym należącym do Gremi Business Communications, wydawcy „Rzeczpospolitej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Twitter z 4 mln polskich użytkowników. Coraz więcej starszych, dobrze wykształconych i z miast
Jesienią ub.r. Twitter osiągnął w Polsce rekordowo wysoką odwiedzalność sięgającą 4 mln użytkowników miesięcznie. Z serwisu korzystają przede wszystkim internauci w wieku ponad 25 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem oraz mieszkający w miastach.
więcej
|
|
Telewizja Polska bez treści na YouTubie: poszerzy pole piractwa czy wzmocni własne VoD? (opinie)
Nowy prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że stacja usunie wszystkie swoje kanały i treści obecne w serwisie YouTube, postawi zaś na rozwój własnej platformy VoD. W rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci rynku internetowego wideo nie są zgodni w ocenach tej decyzji. Dla jednych to „strzał w stopę” dla innych racjonalny ruch.
więcej
|
|
Aplikacja Kiwi spamuje i wprowadza w błąd użytkowników Facebooka, eksperci doradzają ostrożność
Społecznościowa aplikacja Kiwi zalewa użytkowników Facebooka zaproszeniami do instalacji. Twórcy programu sprytnie wprowadzają w błąd internautów, którzy chcą powstrzymać wysyłanie zaproszeń. - Podstawową zasadą bezpieczeństwa jest instalowanie tylko tych aplikacji, jakich sami poszukujemy - przestrzega w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Piotr Konieczny, chief information security oficer z serwisu Niebezpiecznik.pl.
więcej
|
|
Snapchat z relacją na żywo z Super Bowl 2016 i reklamami od Budweisera, Pepsi i Amazona
Snapchat zapowiada, że na swojej platformie streamingowej Live Story przeprowadzi bezpośrednią relację z finału ligi NFL Super Bowl 2016. Sponsorami projektu są Budweiser, Pepsi oraz Amazon, którzy będą emitować podczas transmisji swoje reklamy.
więcej
|
|
Twitter wyświetla wpływowym użytkownikom mniej reklam, by zatrzymać ich w serwisie
Według nieoficjalnych informacji serwis Twitter stara się wyświetlać na kontach popularnych użytkowników serwisu mniej reklam niż zwykle. Ten zabieg ma sprawić, że autorzy z największą liczbą obserwujących nie porzucą Twittera zniechęceni do niego zbyt nachalnym przekazem reklamowym.
więcej
|
|
Grupa Onet-RASP z materiałami wideo i warsztatami od CNN International
Grupa Onet-RASP podpisała umowę partnerską z CNN International, dzięki której zyskuje dostęp do treści wideo z oferty CNN Newsource oraz będzie mogła wysyłać swoich dziennikarzy na warsztaty organizowane przez CNN.
więcej
|
|
Remigiusz Chrzanowski dyrektorem zarządzającym Agito.pl
Remigiusz Chrzanowski objął funkcję dyrektora zarządzającego sklepu internetowego Agito.pl (należącego do grupy eMAG). Wcześniej pracował m.in. w firmach Dell i Telekomunikacja Polska.
więcej
|
|
Złe filmy odbijają się na twarzach widzów w reklamie Filmwebu (wideo)
Nowy spot promujący serwis Filmweb.pl żartobliwie pokazuje, jak na twarzach widzów może odbić się niezadowolenie ze słabego filmu. Klip będzie emitowany w kinach, przygotowały go firmy Artegence i Papaya Films.
więcej
|
|
Firefox 44 z obsługą powiadomień push ze stron www
Mozilla udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej Firefox dla systemów Windows, OS X i Linux. Główna nowość to obsługa powiadomień push z wybranych przez użytkownika witryn.
więcej
|
|
Nowy program Tomasza Lisa będzie pokazywany na Onet.pl
Portal Onet.pl będzie emitował nowy program publicystyczny Tomasza Lisa, który zakończył właśnie 8-letnią współpracę z TVP2. Pierwszy odcinek zostanie pokazany 29 lutego po godz. 21.
więcej
|
|
Netsprint dodaje do Audience Reportu dane demograficzne
Firma Netsprint wprowadza nową wersję swojej usługi Audience Report analizującej preferencje i zwyczaje użytkowników serwisów e-commerce. Zmieniono w niej panel klienta oraz wprowadzono dane demograficzne i zawodowe internautów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|