|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 28 Stycznia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Krzysztof Skowroński: media publiczne odgrywały rolę propagandową, przestały opisywać Polskę
- Media publiczne w Polsce po 2009 roku odgrywały rolę propagandową, przestały opisywać Polskę, tylko coś zupełnie innego. Nie wykonywały swojej misji, bo brały z Polski to, co było wygodne dla obozu rządzącego - z prezesem SDP Krzysztofem Skowrońskim rozmawiamy o reformie mediów publicznych i dziennikarzach na demonstracjach KOD-u.
więcej
|
|
Szef TVP1 chce powrotu pasma śniadaniowego. ,,Świat się kręci" zostaje
Dyrektor TVP1 Jan Pawlicki chciałby, aby w Jedynce znów zagościł program śniadaniowy. Stacja nie ma go od zdjęcia dwa i pół roku temu „Kawy czy herbaty?”. Z anteny nie zniknie natomiast program „Świat się kręci”.
więcej
|
|
TVP Historia z nowym pasmem dokumentalnym ,,Półkowniki III RP". ,,Widzowie proszą o te filmy"
W sobotę 30 stycznia br. wystartuje nowe pasmo dokumentalne TVP Historia „Półkowniki III RP”, w którym widzowie obejrzą filmy, mające w przeszłości problemy z emisją w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Szef TVP1 chce powrotu pasma śniadaniowego. ,,Świat się kręci" zostaje
Dyrektor TVP1 Jan Pawlicki chciałby, aby w Jedynce znów zagościł program śniadaniowy. Stacja nie ma go od zdjęcia dwa i pół roku temu „Kawy czy herbaty?”. Z anteny nie zniknie natomiast program „Świat się kręci”.
więcej
|
|
TVP Historia z nowym pasmem dokumentalnym ,,Półkowniki III RP". ,,Widzowie proszą o te filmy"
W sobotę 30 stycznia br. wystartuje nowe pasmo dokumentalne TVP Historia „Półkowniki III RP”, w którym widzowie obejrzą filmy, mające w przeszłości problemy z emisją w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego od marca w TVP1
Jan Pospieszalski wraca na antenę TVP1, która od marca br. będzie nadawać nową edycję programu „Warto rozmawiać” - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor Jedynki. Publicystyczna audycja zastąpi we wtorkowej ramówce stacji „Debatę”.
więcej
|
|
Piotr Gliński: Telewizja Polska wznowi ,,Pegaz", wywieramy nacisk ws. kultury wysokiej
Minister kultury i dziedzictwa narodowego prof. Piotr Gliński zapowiedział, że do Telewizji Polskiej wróci słynny przed laty program kulturalny „Pegaz”. Dodał, że będzie naciskał na szefów TVP, żeby kultura wysoka była obecna nie tylko w kanałach tematycznych.
więcej
|
|
13 Ulica, Universal Channel i E! znikają z sieci kablowej UPC Polska
Kanały filmowe 13 Ulica i Universal Channel oraz rozrywkowy E!, należące do Universal Networks International, z końcem lutego br. znikną z oferty sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
|
Polsat kręci kolejny sezon ,,Świata według Kiepskich", gościnnie wystąpi Daniel Olbrychski
Ruszyły zdjęcia do 20. sezonu „Świata według Kiepskich”, które realizuje ATM Grupa. Gościnnie w nowej serii komediowej produkcji wystąpi Daniel Olbrychski. Nowe odcinki trafią na antenę Polsatu wiosną br.
więcej
|
|
,,Filmowe wpadki" i ,,Najlepsze premiery motoryzacyjne" kolejnymi nowościami TVN Turbo
Późną wiosną na antenie TVN Turbo znajdą się kolejne dwa nowe programy „Filmowe wpadki” i „Najlepsze premiery motoryzacyjne”. Łącznie z nimi męska stacja pokaże w ramówce wiosennej sześć nowości.
więcej
|
|
Serial ,,Vinyl" Martina Scorsese od 15 lutego w HBO
W poniedziałek 15 lutego br. na antenie HBO zadebiutuje nowy serial Martina Scorsese pt. „Vinyl”, który odsłania kulisy biznesu muzycznego w latach 70. w Nowym Jorku.
więcej
|
|
,,Supercharged" i ,,CNN World Rugby" w CNN International
CNN International wprowadza do ramówki dwa nowe programy sportowe: „Supercharged” dla fanów wyścigów Formuły E i „CNN World Rugby” dla wielbicieli rugby.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
24 proc. więcej na reklamy radiowe, Złote Przeboje Poznań i RMF Classic z największymi wzrostami (TOP 10)
Wartość reklam wyemitowanych przez stacje radiowe w 2015 roku wzrosła cennikowo w porównaniu z 2014 rokiem o blisko 24 proc. Realnie wzrost ten był na poziomie 10-11 proc. Największą dynamikę zanotowały Złote Przeboje Poznań i RMF Classic, najmniejszą - Eska Warszawa i RMF FM.
więcej
|
|
Piotr Stasiak: Bazgroł uzupełni działalność PZL w internecie, bez którego nie da się planować dużych kampanii
Przewagą Bazgroła na rynku jest unikalne połączenie kompetencji. Wywodzimy się z redakcji, przez lata pracowaliśmy w mediach. Z drugiej strony mamy gwarancję najwyższej jakości, jaką niesie za sobą PZL - o nowej agencji w strukturze PZL opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Stasiak, managing partner Bazgroła.
więcej
|
|
SMG Polska intergruje w LiquidThread kreację, produkcję, branded content i social media
Starcom Mediavest Group (SMG) integruje pod marką SMG LiquidThread wszystkie kompetencje i usługi związane z tworzeniem treści, kreacją, produkcją, mediami społecznościowymi i branded contentem. Zespół SMG LiquidThread, zarządzany przez Łukasza Borka, liczy obecnie 70 osób.
więcej
|
|
Michał Kuczmierowski za Martę Konopkę na czele marketingu PKO BP
Po niespełna dwóch miesiącach zajmowania stanowiska dyrektora marketingu PKO BP zrezygnowała z pełnienia tej funkcji. Z początkiem lutego zastąpi ją Michał Kuczmierowski.
więcej
|
|
Niedźwiedź i fajtłapa w zimowych klimatach reklamują McDonald's
Seria kipów reklamowych promujących sieć restauracji McDonalds’s przenosi głównego bohatera z ekstremalnych warunków w objęcia spokoju, smaku i dobrobytu.
więcej
|
|
Starlink obronił obsługę mediową Grupy PZU
Dom mediowy Starlink (należący do Starcom MediaVest Group) w przetargu utrzymał obsługę mediową budżetu reklamowego Grupy PZU. Z firmą współpracuje w tym zakresie od ponad 10 lat.
więcej
|
|
KER: reklama czujników dymu wprowadza w błąd, bo zawiera informację o nieaktywnej funkcji
Internetowa reklama firmy Fibar Group, promująca m.in. czujniki dymu wprowadza w błąd, bo nie informuje wprost, że funkcja zdalnej aktualizacji urządzeń jest nieaktywna - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
,,#XperiaLove" w kampanii smartfonów Sony Xperia (wideo)
W internecie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamująca smartfony Sony Xperia. Akcję, prowadzoną pod hasłem „#XperiaLove”, przygotowały i realizują firmy KOD ID, Walk, Greenmark i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Mesut Oezil, Oscar, Dele Alli i Sean Garnier w nowej piłkarskiej reklamie Adidasa (wideo)
Adidas rozpoczął emisję nowego piłkarskiego spotu reklamowego, w którym Mesut Oezil, Oscar, Dele Alli oraz mistrz świata w futbolowym freestyle’u Sean Garnier starają się odpowiedzieć na pytanie: kto jest bossem?
więcej
|
|
Płatności kartami Visa i MasterCard promowane hasłem ,,Przesiądź się na kartę"
W piątek od hasłem „Przesiądź się na kartę” startuje ogólnopolska akcja Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, promująca płatności bezgotówkowe przeprowadzane kartami VISA oraz MasterCard. Zaangażowały się w nią sklepy Biedronka, Hebe, Media Markt, Saturn, Selgros Cash&Carry oraz stacje paliw Lukoil. Akcję realizuje agencja Albedo Marketing.
więcej
|
|
PZL uruchamia agencję marketingu internetowego Bazgroł, jej szefem Piotr Stasiak
Agencja reklamowa PZL powołała do życia nową spółkę - Bazgroł, agencję komunikacji marketingowej w internecie. Jej współzałożycielem i partnerem zarządzającym jest Piotr Stasiak.
więcej
|
|
Grupa SARE sprzedaje akcje, żeby za 5 mln zł kupić firmy specjalizujące się w big data i mobile'u
Zajmująca się reklamą internetową Grupa SARE zaczęła przyjmować zapisy na 543,5 tys. swoich nowych akcji w cenie jednostkowej 24,5 zł. Po emisji udziałów spółka zamierza przejść z NewConnect na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych.
więcej
|
|
Streetcom Polska: Blanka Zapalska account directorem, Agnieszka Łysoń business development directorem
W agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska Blanka Zapalska zaczęła pracę jako account director, a Agnieszka Łysoń jako business development director.
więcej
|
|
Adam Kręgielewski: z TOMO Group do Communication Unlimited
Adam Kręgielewski zaczął pracę jako social media specialist w agencji reklamowej Communication Unlimited. Poprzednio pracował w TOMO Group.
więcej
|
|
Octy i musztardy Octim po rebrandingu
Firma Octim zakończyła proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów - octów i musztard. Za projekt odpowiada agencja Brandy Design.
więcej
|
|
Łukasz Gwiazda awansował w Isobar Polska
Łukasz Gwiazda, dotychczas strategy planner, awansował na senior strategy plannera w dziale strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska, agencji Isobar Polska.
więcej
|
|
Joanna Szwed i Karolina Olszowska w agencji MJCC
Joanna Szwed i Karolina Olszowska dołączyły do zespołu badawczego agencji MJCC i objęły stanowiska research executive.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Krzysztof Skowroński: media publiczne odgrywały rolę propagandową, przestały opisywać Polskę
- Media publiczne w Polsce po 2009 roku odgrywały rolę propagandową, przestały opisywać Polskę, tylko coś zupełnie innego. Nie wykonywały swojej misji, bo brały z Polski to, co było wygodne dla obozu rządzącego - z prezesem SDP Krzysztofem Skowrońskim rozmawiamy o reformie mediów publicznych i dziennikarzach na demonstracjach KOD-u.
więcej
|
|
Tomasz Lis nie odebrał Hieny Roku od Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich
Kierownictwo Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich oficjalnie uzasadniło w środę przyznanie tytułu Hieny Roku Tomaszowi Lisowi. Dziennikarz wbrew zapowiedzi nie odebrał osobiście dyplomu poświadczającego tę antynagrodę.
więcej
|
|
Marcin Cejrowski zastępcą redaktor naczelnej ,,Gali"
Marcin Cejrowski został zastępcą redaktor naczelnej dwutygodnika „Gala” (Burda International Polska) Anny Zejdler-Ibisz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ma tym samym dwóch wicenaczelnych.
więcej
|
|
,,Twój Styl" i ,,Samo Zdrowie" z najwyższym czytelnictwem wśród miesięczników i dwumiesięczników
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Samo Zdrowie” - wynika z najnowszego badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook: 1,56 mld dol. kwartalnego zysku, codziennie ponad miliard użytkowników
Facebook zakończył ostatni kwartał i cały 2015 rok wzrostami w najważniejszych obszarach swojej działalności.
więcej
|
|
Interia zamyka serwis dziennikarstwa obywatelskiego Interia360.pl
Serwis Interia360.pl, zawierający teksty dziennikarzy obywatelskich i blogerów, z końcem lutego zakończy działalność. Grupa Interia.pl tłumaczy, że aktywność takich użytkowników przeniosła się do serwisów społecznościowych.
więcej
|
|
Śledztwo w sprawie znieważenia prezydenta Andrzeja Dudy. Policja skonfiskowała laptop internauty
W środę rano policja na wniosek Prokuratury Rejonowej z Nowego Sącza dokonała przeszukania w mieszkaniu internauty, który zamieścił w YouTubie film z Andrzejem Dudą. Funkcjonariusze zabezpieczyli sprzęt komputerowy, a prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie znieważenia prezydenta RP. Sprawie przyjrzy się Ministerstwo Sprawiedliwości.
więcej
|
|
Za kilka tygodni nowe emotikony dla wszystkich użytkowników Facebooka
Po kilku miesiącach testowania przycisków Reactions portal Facebook zamierza wprowadzić tę opcję dla wszystkich użytkowników. Reactions to zbiór emotikon, które mają być alternatywą i uzupełnieniem dla przycisku „Lubię to”.
więcej
|
|
Interactions Europe uruchamia Adaptiff, partnerem zarządzającym Tomasz Wileński
Międzynarodowa sieć reklamowa Interactions Europe uruchamia nową markę - Adaptiff i wprowadza istotne zmiany w strukturze, których wynikiem są dwa nowe projekty. Za rozwój firmy odpowiada Tomasz Wileński.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|