|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 29 Stycznia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rada programowa TVP o ,,Wiadomościach": stronniczość i propaganda
Rada programowa Telewizji Polskiej przyjęła uchwałę, w której zwraca uwagę na stronniczy i propagandowy charakter kilku ostatnich wydań „Wiadomości”. Członkowie rady polecili przeprowadzenie profesjonalnego monitoringu serwisu Jedynki przez zewnętrzy organ.
więcej
|
|
Wirtualna Polska zwiększyła przewagę nad Onetem, w górę YouTube i Cda.pl (Megapanel z grudnia)
W grudniu ub.r. Grupa Wirtualna Polska miała podobny zasięg jak w listopadzie, natomiast Grupa Onet-RASP zanotowała spory spadek, tak samo jak Grupa Interia.pl, Grupa Gazeta.pl, Grupa Polska Press i Grupa ZPR Media. Duże wzrosty osiągnęły natomiast m.in. YouYube, Gry.pl, Cda.pl i Ceneo.pl.
więcej
|
|
Szef biura reklamy Marcin Gudowicz odchodzi z TVP? ,,Cały czas pracuję"
Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP, miał złożyć rezygnację ze stanowiska - wynika z nieoficjalnych informacji. Gudowicz zapewnia, że cały czas pracuje w Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP nakręci czwartą część dokumentu ,,Media III RP"
Telewizja Polska planuje nakręcić czwartą część dokumentu „Media III RP” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku z tym Dwójka przesunie emisję trzech pierwszych odcinków cyklu, które nie doczekały się dotąd premiery telewizyjnej.
więcej |
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej |
|
Autorzy książki ,,Resortowe dzieci. Służby" i Michał Rachoń laureatami głównej nagrody SDP 2015
Dorota Kania, Jerzy Targalski i Maciej Marosz, autorzy książki „Resortowe dzieci. Służby”, oraz Michał Rachoń otrzymali tegoroczną Nagrodę Główną Wolności Słowa SDP. Dziennikarski Laur trafił do Bronisława Wildsteina za odwagę i rozwagę.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Krzysztof Skowroński: media publiczne odgrywały rolę propagandową, przestały opisywać Polskę
- Media publiczne w Polsce po 2009 roku odgrywały rolę propagandową, przestały opisywać Polskę, tylko coś zupełnie innego. Nie wykonywały swojej misji, bo brały z Polski to, co było wygodne dla obozu rządzącego - z prezesem SDP Krzysztofem Skowrońskim rozmawiamy o reformie mediów publicznych i dziennikarzach na demonstracjach KOD-u.
więcej
|
,,Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego od marca w TVP1
Jan Pospieszalski wraca na antenę TVP1, która od marca br. będzie nadawać nową edycję programu „Warto rozmawiać” - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor Jedynki. Publicystyczna audycja zastąpi we wtorkowej ramówce stacji „Debatę”.
więcej
|
Twitter z 4 mln polskich użytkowników. Coraz więcej starszych, dobrze wykształconych i z miast
|
Telewizja Polska bez treści na YouTubie: poszerzy pole piractwa czy wzmocni własne VoD? (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rada programowa TVP o ,,Wiadomościach": stronniczość i propaganda
Rada programowa Telewizji Polskiej przyjęła uchwałę, w której zwraca uwagę na stronniczy i propagandowy charakter kilku ostatnich wydań „Wiadomości”. Członkowie rady polecili przeprowadzenie profesjonalnego monitoringu serwisu Jedynki przez zewnętrzy organ.
więcej
|
|
Szef biura reklamy Marcin Gudowicz odchodzi z TVP? ,,Cały czas pracuję"
Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP, miał złożyć rezygnację ze stanowiska - wynika z nieoficjalnych informacji. Gudowicz zapewnia, że cały czas pracuje w Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
TVP nakręci czwartą część dokumentu ,,Media III RP"
Telewizja Polska planuje nakręcić czwartą część dokumentu „Media III RP” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku z tym Dwójka przesunie emisję trzech pierwszych odcinków cyklu, które nie doczekały się dotąd premiery telewizyjnej.
więcej
|
|
Piotr Kraśko i Justyna Dobrosz-Oracz szykują książkę o kampaniach wyborczych z 2015 roku
Były szef „Wiadomości” TVP1 Piotr Kraśko i była reporterka tego programu Justyna Dobrosz-Oracz wspólnie pracują nad książką poświęconą zeszłorocznym kampaniom wyborczym, które doprowadziły do zmiany władzy w Polsce.
więcej
|
|
TVP szuka reprezentanta Polski na Konkurs Piosenki Eurowizji
Telewizja Polska ogłosiła konkurs, który ma wyłonić utwór i wykonawcę reprezentującego Polskę w 61. Konkursie Piosenki Eurowizji. Wybrani artyści wystąpią podczas krajowych preselekcji, które odbędą się w sobotę 5 marca br.
więcej
|
|
Mecz Polska-Chorwacja hitem ME w piłce ręcznej. Średnio 5,73 mln widzów
Średnio 5,73 mln widzów oglądało w Polsacie i Polsacie Sport mecze polskiej reprezentacji na Mistrzostwach Europy w piłce ręcznej mężczyzn. Hitem imprezy był ostatni mecz, w którym nasza reprezentacja przegrała z Chorwacją.
więcej
|
|
Serial ,,Bodo" od 6 marca w TVP1. Królikowski i Schuchardt w głównych rolach
W niedzielę 6 marca br. na antenie TVP1 zadebiutuje miniserial biograficzny „Bodo”, opowiadający o historii życia Eugeniusza Bodo. Tytułowe role zagrali Antoni Królikowski i Tomasz Schuchardt.
więcej
|
|
Kanały Eleven Sports w sieci Multimedia Polska
Stacje sportowe Eleven i Eleven Sports trafią do sieci kablowej Multimedia Polska. Kanały mają być oferowane w ramach dodatkowej opcji.
więcej
|
|
,,Druga szansa", ,,MasterChef Junior" i ,,Agent-Gwiazdy" w reklamach TVN
Telewizja TVN w poniedziałek 1 lutego br. rozpocznie kampanię reklamową wiosennej ramówki. Stacja promować w niej będzie trzy nowości.
więcej
|
|
Koszykarska liga turecka w SportKlubie
Kanał SportKlub nabył prawa do transmisji meczów koszykarskiej ligi tureckiej w sezonie 2015/16. Pierwsze spotkanie będzie transmitowane w sobotę 30 stycznia, a mecz skomentuje Radosław Spiak.
więcej
|
|
,,Mikroprzygoda" w Canal+ Discovery
15 lutego 2015 roku Canal+ Discovery rozpocznie emisję polskiej produkcji „Mikroprzygoda”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szef biura reklamy Marcin Gudowicz odchodzi z TVP? ,,Cały czas pracuję"
Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP, miał złożyć rezygnację ze stanowiska - wynika z nieoficjalnych informacji. Gudowicz zapewnia, że cały czas pracuje w Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Reklamy Gripexu Max i HotActive Forte wstrzymane, wg GIF wprowadzają w błąd (wideo)
Telewizyjne spoty promujące Gripex Max i Gripex HotActive Forte pokazujące kierowców rajdowych mają zostać natychmiast wstrzymane, bo wprowadzają w błąd - uznał Główny Inspektor Farmaceutyczny.
więcej
|
|
,,Podaruj słońce" - ekran LED promuje Żywiec Zdrój w Warszawie
Najpierw na budynku Q22 w centrum Warszawy pojawiła się instalacja imitująca gigantyczne słońce, a kilka dni później - ekran LED. Tymi działaniami agencja K2 promuje markę Żywiec Zdrój (Żywiec Zdrój SA).
więcej
|
|
,,Margot kontra Lily" - internetowy serial w kobiecej kampanii reklamującej Nike (wideo)
Nike zaczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej „#LepszaJa”, opartą na serialu internetowym „Margot kontra Lily”. Akcja jest skierowana do kobiet.
więcej
|
|
Małgorzata Dajczer, Małgorzata Tereszczenko, Iwona Kowalczyk i Urszula Łysenko w McCann & MRM
Pracę w agencji reklamowej McCann & MRM zaczęły Małgorzata Dajczer (w dziale strategii) oraz Małgorzata Tereszczenko, Iwona Kowalczyk i Urszula Łysenko (w dziale obsługi klienta).
więcej
|
|
Death Wish Coffee wygrała konkurs, spot z Wikingami będzie ją reklamował przy Super Bowl 2016 (wideo)
Firma Death Wish Coffee wygrała zorganizowany przez Intuit konkurs na najciekawszy biznes. W zamian producent mocnej kawy będzie reklamowany podczas Super Bowl specjalnym spotem z Wikingami w roli głównej.
więcej
|
|
,,Odkryj okazje" w kampanii wyprzedaży samochodów Mitsubishi
Wystartowała kampania promująca wyprzedaż samochodów Mitsubishi z rocznika 2015. Akcja, przygotowana i realizowana przez firmy Schulz Brand Friendly, Starcom, Imagine, Bluerank i CCIG, jest prowadzona pod hasłem „Odkryj okazje”.
więcej
|
|
Pigeon otwiera dział reklamowy, kierują nim Małgorzata Kucharska i Tomasz Miazga
Krakowskie studio animacji Pigeon otworzyło w Warszawie dział realizujący projekty reklamowe. Kierują nim Małgorzata Kucharska (poprzednio pracowała w MillionYou) oraz Tomasz Miazga (wcześniej m.in. w K2, Artegence i John Pitcher).
więcej
|
|
Appetita sponsorem ,,MasterChef Junior" w TVN
Marka przypraw Appetita, produkowanych przez spółkę Colian, będzie sponsorem nowego programu w TVN „MasterChef Junior”. Jej produkty będą też lokowane w tym show.
więcej
|
|
Błaszczykowski, Lahm i Pirlo w oknach Drutex reklamują ich zalety
Ruszyła kolejna kampania reklamowa okien Drutex z udziałem ich trzech ambasadorów marketingowych: piłkarzy Jakuba Błaszczykowskiego, Philippa Lahma i Andrei Pirlo. Akcja jest prowadzona w Polsce, Niemczech i Włoszech.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Autorzy książki ,,Resortowe dzieci. Służby" i Michał Rachoń laureatami głównej nagrody SDP 2015
Dorota Kania, Jerzy Targalski i Maciej Marosz, autorzy książki „Resortowe dzieci. Służby”, oraz Michał Rachoń otrzymali tegoroczną Nagrodę Główną Wolności Słowa SDP. Dziennikarski Laur trafił do Bronisława Wildsteina za odwagę i rozwagę.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowane, wysoko Wirtualnemedia.pl
W grudniu 2015 r. najczęściej cytowanym polskim medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w Top 5 tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
,,National Geographic" najchętniej kupowanym pismem podróżniczym. Wszystkie tytuły tracą
W październiku 2015 r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" od lutego z serialowym przewodnikiem
„Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukaże się 1 lutego br., wprowadzi cotygodniowy przewodnik po serialach.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska zwiększyła przewagę nad Onetem, w górę YouTube i Cda.pl (Megapanel z grudnia)
W grudniu ub.r. Grupa Wirtualna Polska miała podobny zasięg jak w listopadzie, natomiast Grupa Onet-RASP zanotowała spory spadek, tak samo jak Grupa Interia.pl, Grupa Gazeta.pl, Grupa Polska Press i Grupa ZPR Media. Duże wzrosty osiągnęły natomiast m.in. YouYube, Gry.pl, Cda.pl i Ceneo.pl.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Grupa Onet-RASP kupiła za 2,2 tys. dolarów domenę tomaszlis.pl. ,,To rutynowe działanie"
Grupa Onet-RASP przejęła zarejestrowaną w 2007 roku domenę tomaszlis.pl. Wydawca zaznacza, że nie ma sprecyzowanych planów związanych z tym adresem, a Daniel Dryzek, ekspert rynku domenowego ocenia, że byłby on świetną platformą dla nowego programu internetowego Tomasza Lisa. - Inwestycja na pewno się zwróci i to z nawiązką - uważa Daniel Dryzek.
więcej
|
|
Facebook udostępnia dla wszystkich platformę Live Video
Facebook zapowiedział szerszą niż dotąd dostępność platformy streamingowej Live Video. Możliwość nadawania transmisji na żywo otrzymają nie tylko celebryci, ale także pozostali odbiorcy serwisu. Na początek narzędzie będzie dostępne w USA na urządzeniach z iOS.
więcej
|
|
Internauci korzystają z adblockerów, bo reklamy są irytujące i nie ma nad nimi kontroli
Z badań przeprowadzonych na zlecenie agencji Teads wynika, że prawie 80 procent użytkowników adblockerów zrezygnowałoby z tych aplikacji, gdyby mogło w większym stopniu kontrolować reklamy na stronach internetowych. Za najbardziej denerwujący format reklamowy badani uznają automatycznie wyświetlane filmy.
więcej
|
|
Venture Incubator inwestuje w medyczno-informatyczny startup Infermedica
Fundusz Venture Incubator zainwestował w startup Infermedica dostarczający rozwiązania informatyczne na rynku medycznym. - Kwota transakcji to 500 tysięcy złotych w zamian za 27,3 procent udziałów - ujawnia serwisowi Wirtualnemedia.pl Rafał Sobczak, menedżer ds. rozwoju biznesu w Venture Incubator.
więcej
|
|
Polacy coraz częściej kupują artykuły spożywcze w internecie (infografika)
Robienie zakupów spożywczych online staje się coraz popularniejsze. 83% internautów przynajmniej raz dokonało zakupów codziennego użytku, w tym artykułów spożywczych za pośrednictwem sieci - wynika z badania SW Research.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|