|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 2 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Dziś wieczorem" i ,,Minęła dwudziesta" zwiększyły przewagę nad programami TVN24
Wieczorne pasmo programy publicystyczne w TVP Info obejmujące „Dziś wieczorem” i „Minęła dwudziesta” w styczniu br. zwiększyło przewagę nad nadawanymi w TVN24 „Kropką nad i” „Czarno na białym”.
więcej
|
Transfery i roszady w korporacyjnym public relations w 2015 roku (podsumowanie)
Przedstawiamy najważniejsze zmiany personalne, do jakich doszło w 2015 roku w działach PR firm. Miejsca pracy zmienili m.in. Katarzyna Borucka, Przemysław Pohrybieniuk, Jacek Rakowiecki, Sebastian Tołwiński, Iwona Jarzębska, Aleksandra Gieros-Brzezińska.
więcej
|
Rada programowa TVP o ,,Wiadomościach": stronniczość i propaganda
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2015 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Wiadomości" straciły w styczniu 410 tys. widzów
Nadawane w TVN24 i TVN24 Biznes i Świat „Fakty” w styczniu br. zanotowały większą widownię niż emitowane w TVP1 „Wiadomości”. Serwis Jedynki, który przeszedł trzy tygodnie temu rewolucję, stracił w zeszłym miesiącu aż 410 tys. widzów.
więcej
|
|
Mateusz Matyszkowicz i Jakub Moroz: TVP Kultura będzie bardziej rozgadana i obywatelska (wywiad)
- Chcemy zwiększyć produkcję własną TVP Kultura i wprowadzić więcej programów. Stacja ma być rozgadana i obywatelska, z przedstawicielami różnych środowisk - z szefem TVP Kultura Mateuszem Matyszkowiczem oraz jego zastępcą Jakubem Morozem rozmawiamy o planach na rozwój stacji.
więcej
|
|
Serial ,,Artyści" zamiast Tomasza Lisa w TVP2, wiosna bez publicystyki
W poniedziałek 29 lutego br. TVP2 rozpocznie emisję nowego serialu „Artyści”. Produkcja w wiosennej ramówce wypełni miejsce po programie „Tomasz Lis na żywo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowy format publicystyczny trafi na antenę Dwójki najprawdopodobniej dopiero jesienią.
więcej
|
|
Justyna Karnowska nową szefową kanału TVP ABC
Justyna Karnowska została nowym kierownikiem redakcji TVP ABC i projektów edukacyjnych w telewizyjnej Jedynce. Zastąpiła w tej funkcji odwołaną Małgorzatę Mierzejewską-Wawryków.
więcej
|
|
TVP1 i Polsat liderami w styczniu, TVN24 z największym wzrostem w czołówce. ,,M jak miłość" hitem miesiąca
W styczniu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
Barbara Klejnons wicedyrektorem biura reklamy TVP
Barbara Klejnons, w przeszłości związana z brokerem Atmedia, została nowym zastępca dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Jakub Moroz zastępcą dyrektora TVP Kultura. Tomasz Kempski szefem publicystyki
Decyzją zarządu Telewizji Polskiej to Jakub Moroz przejął obowiązki zastępcy dyrektora TVP Kultura, a nie Piotr Zaremba, który od początku lutego miał współkierować anteną - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zaremba pozostanie wicenaczelnym tygodnika „W Sieci”.
więcej
|
|
Dominika Wielowieyska odmówiła prowadzenia w TVP Info programu, który zastąpi ,,Bliżej" Jana Pospieszalskiego
Dziennikarka „Gazety Wyborczej” Dominika Wielowieyska nie przyjęła propozycji prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego, żeby prowadzić w TVP Info nowy program publicystyczny, który będzie emitowany zamiast „Bliżej” Jana Pospieszelskiego.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem, kolejny rekord Polsatu Sport. ,,M jak miłość" wygrało z meczami piłki ręcznej
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Również wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Krzysztof Lindner brand managerem Telewizji Puls
Krzysztof Lindner objął nowo utworzone stanowisko brand managera Telewizji Puls. Będzie odpowiedzialny za budowanie wizerunku marek TV Puls i Puls 2.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Craft & Momentum i McCann & MRM przejmują od Havas Engage Warsaw field marketingową obsługę Coca-Cola Poland Services
Agencje Craft & Momentum i McCann & MRM (należą do McCann Worldgroup) wygrały przetarg na obsługę wszystkich marek Coca-Cola Poland Services w zakresie field marketingu. Poprzednio zajmowała się tym agencja Havas Engage Warsaw.
więcej
|
|
Barbara Klejnons wicedyrektorem biura reklamy TVP
Barbara Klejnons, w przeszłości związana z brokerem Atmedia, została nowym zastępca dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Harnaś dziesiąty raz w promocji ,,miliony piw rozdaje" (wideo)
1 lutego ruszyła kolejna edycja promocji „Harnaś Miliony Piw Rozdaje” wspierającej piwo Harnaś (produkowane przez Carlsberg Polska). Akcji towarzyszy komunikacja reklamowa w punktach sprzedaży oraz kampania telewizyjna.
więcej
|
|
LG w pierwszym spocie na Super Bowl pokazuje przyszłość telewizorów (wideo)
LG Electronics po raz pierwszy w swojej historii pokaże reklamę podczas transmisji z Super Bowl. Spot z udziałem Liama Neesona promuje telewizor LG Signature OLED. Producentami i reżyserami klipu są Ridley i Jake Scott.
więcej
|
|
Jamniki przebrane za hot-dogi w spocie Heinz na Super Bowl 2016 (wideo)
W reklamie Heinz przeznaczonej na finał Super Bowl 2016 psy w roli hot-dogów biegną do swoich właścicieli przebranych za butelki z sosem. - Staraliśmy się znaleźć prosty i zabawny sposób na pokazanie tego, że hot-dogi nie mogą się oprzeć świetnemu smakowi Heinza - tłumaczą twórcy spotu z agencji David.
więcej
|
|
Olga Bołądź i Tomasz Schuchardt reklamują zwrot starych telefonów w Orange (wideo)
Nowa kampania reklamowa Orange Polska wspiera promocję, w ramach której za zwrot starego telefonu i przeniesienie numeru do tej sieci oraz otworzenie konta w Orange Finanse można otrzymać do 300 zł bonusu. Bohaterami spotów są aktorzy Olga Bołądź i Tomasz Schuchardt.
więcej
|
|
Śpiewające owce w reklamie Hondy na Super Bowl 2016 (wideo)
W swojej najnowszej reklamie przeznaczonej na tegoroczny finał Super Bowl firma Honda w głównej roli obsadziła stado owiec. Zwierzęta śpiewają przebój Queen „Somebody to Love”, a spot ma promować unikalną funkcję audio w nowym modelu Ridgeline.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk reklamuje ,,lokatę trzy razy lepszą" w eurobanku (wideo)
W nowej kampanii eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka reklamowana jest „lokata trzy razy lepsza”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
Dzieci poczęte w dniu Super Bowl i Seal muzycznie reklamują finał Super Bowl (wideo)
W spocie promującym tegoroczny finał Super Bowl przebój Seala „Kiss from a Rose” śpiewają dzieci i dorośli, którzy urodzili się 9 miesięcy po finałach Super Bowl w kolejnych latach - od 1967 do 2014 roku. Na ekranie pojawia się też sam Seal.
więcej
|
|
Kubuś reklamowany przez dzieci jako ,,sam sok" (wideo)
W nowych reklamach soków Kubuś (produkowanych przez Maspex Wadowice) dzieci wcielają się w role dziennikarzy i testerów. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Be more human" - Joanna Jędrzejczyk w kampanii Reeboka
Bohaterką nowej kampanii reklamowej marki odzieżowej Reebok, prowadzonej pod hasłem „Be more human”, jest zawodniczka mieszanych sportów walki Joanna Jędrzejczyk.
więcej
|
|
Nieudane gotowanie w reklamie sosów Blue Dragon (wideo)
Pod hasłem „Orientalne danie. Tak po prostu” zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa nowych sosów Blue Dragon. Akcję przygotowały firmy marketingowe MK Norway i Zenith Optimedia.
więcej
|
|
Lyoness jako sponsor Legii Warszawa przez trzy lata na jej koszulka
Firma Lyoness zarządzająca międzynarodowym programem partnerskim podpisała trzyletnią umowę sponsorską z klubem piłkarskim Legia Warszawa. W ramach kontraktu logo Lyoness będzie promowane na rękawach koszulek Legii.
więcej
|
|
Biuro Podróży Reklamy wypromuje produkty biurowe Oxford
Hamelin Polska, producent materiałów biurowych Oxford, wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji ich kampanii wizerunkowej. Celem nadrzędnym projektu jest promocja nowego produktu marki Oxford - SOS Notes, aplikacji mobilnej oraz przeprowadzenie konkursu „Kreatywny Bazgroł - Yes, I scan!”.
więcej
|
|
Herbaty zielone Big-Active promowane jako ,,dopełnienie dobrych chwil"
Z początkiem lutego br. rozpoczęła się kampania reklamowa herbat zielonych marki Big-Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Działania zostały przygotowane przez firmy Engine, MediaCom Warszawa i Brand Lab.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wszystkie dwutygodniki people na minusie. ,,Viva!" wyprzedziła ,,Flesz"
W listopadzie 2015 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" droższa na papierze, zmiany w ofercie internetowej
Agora od 4 lutego br. podnosi cenę „Gazety Wyborczej” w czwartki, piątki i soboty. Jednocześnie zmieniła się oferta prenumeraty cyfrowej dziennika - zamiast trzech są dwa pakiety, najtańszy kosztuje o 2 zł więcej, a najdroższy staniał o 10 zł.
więcej
|
|
Marcin Walter i Maciej Kabroński wicenaczelnymi ,,Faktu"
Marcin Walter, były zastępca dyrektora informacji Radia ZET, został nowym zastępcą redaktora naczelnego dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Analogiczne stanowisko w „Fakcie” objął też Maciej Kabroński, szef portalu Fakt24.pl.
więcej
|
|
Dzienniki biznesowe do czytelników: ,,nie" dla firm monitorujących prasę bez licencji do cytowania
W poniedziałek cztery dzienniki gospodarcze („Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Dziennik Gazeta Prawna” i „Puls Biznesu”) oraz ogólnotematyczna „Polska The Times” zamieściły apel do czytelników, żeby nie korzystali z usług firm monitorujących prasę, które nie wykupiły u wydawców licencji na cytowanie artykułów.
więcej
|
|
Prawie 2,3 tys. dziennikarzy zabitych w ciągu 25 Lat, najwięcej w Iraku, na Filipinach i w Meksyku
Z danych Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy (International Federation of Journalists, IFJ) wynika, że pomiędzy rokiem 1990 a 2015 na całym świecie zginęło 2297 dziennikarzy. - Najbardziej niebezpieczne było ostatnich 10 lat - podkreśla Anthony Bellanger, sekretarz generalny IFJ.
więcej
|
|
PiS pozwał dziennikarza i wydawcę ,,Gazety Wyborczej" za tekst o ,,państwie mafijnym"
Prawo i Sprawiedliwość pozwało dziennikarza „Gazety Wyborczej” Wojciecha Czuchnowskiego i wydającą dziennik Agorę za stwierdzenie w tekście Czuchnowskiego z połowy listopada ub.r. porównujące Polskę pod rządami PiS do państwa mafijnego.
więcej
|
|
Bardziej luksusowe ,,Party" w promocji za 99 groszy
Dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska) od najnowszego wydania, które ukazało się 1 lutego br., stał się bardziej luksusowy i poszerzył zawartość o nowe rubryki i nowych autorów. Magazyn ma też promocyjną cenę wynoszącą 99 groszy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Lewandowski najpopularniejszy, Tede, Suchar Codzienny i Maffashion najaktywniejsi (TOP 100 polskich profili na Instagramie)
Ponad dwie trzecie polskich użytkowników Instagrama ma od 13 do 24 lat, a prawie dwie trzecie to kobiety. Zdecydowanie najpopularniejszy jest profil Roberta Lewandowskiego, natomiast w ub.r. najwięcej wpisów pojawiło się na kontach Tedego, Suchara Codziennego i Julii „Maffashion” Kuczyńskiej.
więcej
|
|
Google+ w pół roku straciło połowę polskich użytkowników
W drugiej połowie ub.r. liczba polskich użytkowników Google+ gwałtownie zmalała z ponad 4 mln do 2,2-2,7 mln. Wynika to m.in. z oddzielenia portalu od kilku innych usług i serwisów Google’a.
więcej
|
|
OLX.pl wprowadza opłaty za wystawianie motocykli i sprzętu rolniczego
W serwisie ogłoszeniowym OLX.pl (należącym do Naspers Classifieds) pojawiły się opłaty za wystawianie ofert w kolejnych dwóch kategoriach: Motocykle i skutery oraz Ciągniki i maszyny rolnicze.
więcej
|
|
Google nagradza za odkrycie błędów w jego usługach, w 2015 r. wydał na to ponad 2 mln dolarów
Koncern Google podał, że w ramach działającego od 2010 roku programu Vulnerability Reward Program wypłacił ponad 6 milionów dolarów osobom, które odkryły luki bezpieczeństwa w usługach Google. Przy okazji ujawniono, że internauta, któremu udało się przejąć domenę google.com otrzymał nagrodę w wysokości ponad 12 tysięcy dolarów.
więcej
|
|
Top fanpage'y facebookowych w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę TVN
Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|