Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 2 Lutego 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Wiadomości" straciły w styczniu 410 tys. widzów

Nadawane w TVN24 i TVN24 Biznes i Świat „Fakty” w styczniu br. zanotowały większą widownię niż emitowane w TVP1 „Wiadomości”. Serwis Jedynki, który przeszedł trzy tygodnie temu rewolucję, stracił w zeszłym miesiącu aż 410 tys. widzów. więcej

 
Mateusz Matyszkowicz i Jakub Moroz: TVP Kultura będzie bardziej rozgadana i obywatelska (wywiad)

- Chcemy zwiększyć produkcję własną TVP Kultura i wprowadzić więcej programów. Stacja ma być rozgadana i obywatelska, z przedstawicielami różnych środowisk - z szefem TVP Kultura Mateuszem Matyszkowiczem oraz jego zastępcą Jakubem Morozem rozmawiamy o planach na rozwój stacji. więcej

 
Serial ,,Artyści" zamiast Tomasza Lisa w TVP2, wiosna bez publicystyki

W poniedziałek 29 lutego br. TVP2 rozpocznie emisję nowego serialu „Artyści”. Produkcja w wiosennej ramówce wypełni miejsce po programie „Tomasz Lis na żywo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowy format publicystyczny trafi na antenę Dwójki najprawdopodobniej dopiero jesienią. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Online Advertising Network poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista Social Media

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Badacz

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. rozwoju produktu

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Performance Marketing Manager

Cloud Technologies poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

endorfina events poszukuje osoby na stanowisko
Creative

Phoenix Press poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Sprzedaży Produktów Cyfrowych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Lewandowski najpopularniejszy, Tede, Suchar Codzienny i Maffashion najaktywniejsi (TOP 100 polskich profili na Instagramie)

Ponad dwie trzecie polskich użytkowników Instagrama ma od 13 do 24 lat, a prawie dwie trzecie to kobiety. Zdecydowanie najpopularniejszy jest profil Roberta Lewandowskiego, natomiast w ub.r. najwięcej wpisów pojawiło się na kontach Tedego, Suchara Codziennego i Julii „Maffashion” Kuczyńskiej. więcej

 
Google+ w pół roku straciło połowę polskich użytkowników

W drugiej połowie ub.r. liczba polskich użytkowników Google+ gwałtownie zmalała z ponad 4 mln do 2,2-2,7 mln. Wynika to m.in. z oddzielenia portalu od kilku innych usług i serwisów Google’a. więcej

 
Justyna Karnowska nową szefową kanału TVP ABC

Justyna Karnowska została nowym kierownikiem redakcji TVP ABC i projektów edukacyjnych w telewizyjnej Jedynce. Zastąpiła w tej funkcji odwołaną Małgorzatę Mierzejewską-Wawryków. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Dziś wieczorem" i ,,Minęła dwudziesta" zwiększyły przewagę nad programami TVN24

Wieczorne pasmo programy publicystyczne w TVP Info obejmujące „Dziś wieczorem” i „Minęła dwudziesta” w styczniu br. zwiększyło przewagę nad nadawanymi w TVN24 „Kropką nad i” „Czarno na białym”. więcej

Transfery i roszady w korporacyjnym public relations w 2015 roku (podsumowanie)

Przedstawiamy najważniejsze zmiany personalne, do jakich doszło w 2015 roku w działach PR firm. Miejsca pracy zmienili m.in. Katarzyna Borucka, Przemysław Pohrybieniuk, Jacek Rakowiecki, Sebastian Tołwiński, Iwona Jarzębska, Aleksandra Gieros-Brzezińska. więcej

Rada programowa TVP o ,,Wiadomościach": stronniczość i propaganda
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2015 roku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Wiadomości" straciły w styczniu 410 tys. widzów

Nadawane w TVN24 i TVN24 Biznes i Świat „Fakty” w styczniu br. zanotowały większą widownię niż emitowane w TVP1 „Wiadomości”. Serwis Jedynki, który przeszedł trzy tygodnie temu rewolucję, stracił w zeszłym miesiącu aż 410 tys. widzów. więcej

 
Mateusz Matyszkowicz i Jakub Moroz: TVP Kultura będzie bardziej rozgadana i obywatelska (wywiad)

- Chcemy zwiększyć produkcję własną TVP Kultura i wprowadzić więcej programów. Stacja ma być rozgadana i obywatelska, z przedstawicielami różnych środowisk - z szefem TVP Kultura Mateuszem Matyszkowiczem oraz jego zastępcą Jakubem Morozem rozmawiamy o planach na rozwój stacji. więcej

 
Serial ,,Artyści" zamiast Tomasza Lisa w TVP2, wiosna bez publicystyki

W poniedziałek 29 lutego br. TVP2 rozpocznie emisję nowego serialu „Artyści”. Produkcja w wiosennej ramówce wypełni miejsce po programie „Tomasz Lis na żywo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowy format publicystyczny trafi na antenę Dwójki najprawdopodobniej dopiero jesienią. więcej

 
Justyna Karnowska nową szefową kanału TVP ABC

Justyna Karnowska została nowym kierownikiem redakcji TVP ABC i projektów edukacyjnych w telewizyjnej Jedynce. Zastąpiła w tej funkcji odwołaną Małgorzatę Mierzejewską-Wawryków. więcej

 
TVP1 i Polsat liderami w styczniu, TVN24 z największym wzrostem w czołówce. ,,M jak miłość" hitem miesiąca

W styczniu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”. więcej

 
Barbara Klejnons wicedyrektorem biura reklamy TVP

Barbara Klejnons, w przeszłości związana z brokerem Atmedia, została nowym zastępca dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej. więcej

 
Jakub Moroz zastępcą dyrektora TVP Kultura. Tomasz Kempski szefem publicystyki

Decyzją zarządu Telewizji Polskiej to Jakub Moroz przejął obowiązki zastępcy dyrektora TVP Kultura, a nie Piotr Zaremba, który od początku lutego miał współkierować anteną - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zaremba pozostanie wicenaczelnym tygodnika „W Sieci”. więcej

 
Dominika Wielowieyska odmówiła prowadzenia w TVP Info programu, który zastąpi ,,Bliżej" Jana Pospieszalskiego

Dziennikarka „Gazety Wyborczej” Dominika Wielowieyska nie przyjęła propozycji prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego, żeby prowadzić w TVP Info nowy program publicystyczny, który będzie emitowany zamiast „Bliżej” Jana Pospieszelskiego. więcej

 
Polsat nowym liderem, kolejny rekord Polsatu Sport. ,,M jak miłość" wygrało z meczami piłki ręcznej

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Również wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Krzysztof Lindner brand managerem Telewizji Puls

Krzysztof Lindner objął nowo utworzone stanowisko brand managera Telewizji Puls. Będzie odpowiedzialny za budowanie wizerunku marek TV Puls i Puls 2. więcej

 
 
Radio  
 
Mikołaj ,,Jaok" Janusz współprowadzącym program w Antyradiu

Mikołaj „Jaok” Janusz dołączył do zespołu Antyradia (Eurozet) i ma pojawić się na antenie rozgłośni. Będzie współprowadzącym jednej z audycji stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rekord FM umacnia się na pozycji lidera w Radomiu. W górę Eska i Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Craft & Momentum i McCann & MRM przejmują od Havas Engage Warsaw field marketingową obsługę Coca-Cola Poland Services

Agencje Craft & Momentum i McCann & MRM (należą do McCann Worldgroup) wygrały przetarg na obsługę wszystkich marek Coca-Cola Poland Services w zakresie field marketingu. Poprzednio zajmowała się tym agencja Havas Engage Warsaw. więcej

 
Barbara Klejnons wicedyrektorem biura reklamy TVP

Barbara Klejnons, w przeszłości związana z brokerem Atmedia, została nowym zastępca dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej. więcej

 
Harnaś dziesiąty raz w promocji ,,miliony piw rozdaje" (wideo)

1 lutego ruszyła kolejna edycja promocji „Harnaś Miliony Piw Rozdaje” wspierającej piwo Harnaś (produkowane przez Carlsberg Polska). Akcji towarzyszy komunikacja reklamowa w punktach sprzedaży oraz kampania telewizyjna. więcej

 
LG w pierwszym spocie na Super Bowl pokazuje przyszłość telewizorów (wideo)

LG Electronics po raz pierwszy w swojej historii pokaże reklamę podczas transmisji z Super Bowl. Spot z udziałem Liama Neesona promuje telewizor LG Signature OLED. Producentami i reżyserami klipu są Ridley i Jake Scott. więcej

 
Jamniki przebrane za hot-dogi w spocie Heinz na Super Bowl 2016 (wideo)

W reklamie Heinz przeznaczonej na finał Super Bowl 2016 psy w roli hot-dogów biegną do swoich właścicieli przebranych za butelki z sosem. - Staraliśmy się znaleźć prosty i zabawny sposób na pokazanie tego, że hot-dogi nie mogą się oprzeć świetnemu smakowi Heinza - tłumaczą twórcy spotu z agencji David. więcej

 
Olga Bołądź i Tomasz Schuchardt reklamują zwrot starych telefonów w Orange (wideo)

Nowa kampania reklamowa Orange Polska wspiera promocję, w ramach której za zwrot starego telefonu i przeniesienie numeru do tej sieci oraz otworzenie konta w Orange Finanse można otrzymać do 300 zł bonusu. Bohaterami spotów są aktorzy Olga Bołądź i Tomasz Schuchardt. więcej

 
Śpiewające owce w reklamie Hondy na Super Bowl 2016 (wideo)

W swojej najnowszej reklamie przeznaczonej na tegoroczny finał Super Bowl firma Honda w głównej roli obsadziła stado owiec. Zwierzęta śpiewają przebój Queen „Somebody to Love”, a spot ma promować unikalną funkcję audio w nowym modelu Ridgeline. więcej

 
Piotr Adamczyk reklamuje ,,lokatę trzy razy lepszą" w eurobanku (wideo)

W nowej kampanii eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka reklamowana jest „lokata trzy razy lepsza”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom. więcej

 
Dzieci poczęte w dniu Super Bowl i Seal muzycznie reklamują finał Super Bowl (wideo)

W spocie promującym tegoroczny finał Super Bowl przebój Seala „Kiss from a Rose” śpiewają dzieci i dorośli, którzy urodzili się 9 miesięcy po finałach Super Bowl w kolejnych latach - od 1967 do 2014 roku. Na ekranie pojawia się też sam Seal. więcej

 
Kubuś reklamowany przez dzieci jako ,,sam sok" (wideo)

W nowych reklamach soków Kubuś (produkowanych przez Maspex Wadowice) dzieci wcielają się w role dziennikarzy i testerów. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska. więcej

 
,,Be more human" - Joanna Jędrzejczyk w kampanii Reeboka

Bohaterką nowej kampanii reklamowej marki odzieżowej Reebok, prowadzonej pod hasłem „Be more human”, jest zawodniczka mieszanych sportów walki Joanna Jędrzejczyk. więcej

 
Nieudane gotowanie w reklamie sosów Blue Dragon (wideo)

Pod hasłem „Orientalne danie. Tak po prostu” zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa nowych sosów Blue Dragon. Akcję przygotowały firmy marketingowe MK Norway i Zenith Optimedia. więcej

 
Lyoness jako sponsor Legii Warszawa przez trzy lata na jej koszulka

Firma Lyoness zarządzająca międzynarodowym programem partnerskim podpisała trzyletnią umowę sponsorską z klubem piłkarskim Legia Warszawa. W ramach kontraktu logo Lyoness będzie promowane na rękawach koszulek Legii. więcej

 
Biuro Podróży Reklamy wypromuje produkty biurowe Oxford

Hamelin Polska, producent materiałów biurowych Oxford, wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji ich kampanii wizerunkowej. Celem nadrzędnym projektu jest promocja nowego produktu marki Oxford - SOS Notes, aplikacji mobilnej oraz przeprowadzenie konkursu „Kreatywny Bazgroł - Yes, I scan!”. więcej

 
Herbaty zielone Big-Active promowane jako ,,dopełnienie dobrych chwil"

Z początkiem lutego br. rozpoczęła się kampania reklamowa herbat zielonych marki Big-Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Działania zostały przygotowane przez firmy Engine, MediaCom Warszawa i Brand Lab. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Calvin Klein: Klara Calvin Klein: FKA twigs Calvin Klein: Kendall FIFA 16: Ronaldo Nemesis Termites System: Destroy them the way they destroy your home
 
Prasa  
 
Wszystkie dwutygodniki people na minusie. ,,Viva!" wyprzedziła ,,Flesz"

W listopadzie 2015 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" droższa na papierze, zmiany w ofercie internetowej

Agora od 4 lutego br. podnosi cenę „Gazety Wyborczej” w czwartki, piątki i soboty. Jednocześnie zmieniła się oferta prenumeraty cyfrowej dziennika - zamiast trzech są dwa pakiety, najtańszy kosztuje o 2 zł więcej, a najdroższy staniał o 10 zł. więcej

 
Marcin Walter i Maciej Kabroński wicenaczelnymi ,,Faktu"

Marcin Walter, były zastępca dyrektora informacji Radia ZET, został nowym zastępcą redaktora naczelnego dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Analogiczne stanowisko w „Fakcie” objął też Maciej Kabroński, szef portalu Fakt24.pl. więcej

 
Dzienniki biznesowe do czytelników: ,,nie" dla firm monitorujących prasę bez licencji do cytowania

W poniedziałek cztery dzienniki gospodarcze („Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Dziennik Gazeta Prawna” i „Puls Biznesu”) oraz ogólnotematyczna „Polska The Times” zamieściły apel do czytelników, żeby nie korzystali z usług firm monitorujących prasę, które nie wykupiły u wydawców licencji na cytowanie artykułów. więcej

 
Prawie 2,3 tys. dziennikarzy zabitych w ciągu 25 Lat, najwięcej w Iraku, na Filipinach i w Meksyku

Z danych Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy (International Federation of Journalists, IFJ) wynika, że pomiędzy rokiem 1990 a 2015 na całym świecie zginęło 2297 dziennikarzy. - Najbardziej niebezpieczne było ostatnich 10 lat - podkreśla Anthony Bellanger, sekretarz generalny IFJ. więcej

 
PiS pozwał dziennikarza i wydawcę ,,Gazety Wyborczej" za tekst o ,,państwie mafijnym"

Prawo i Sprawiedliwość pozwało dziennikarza „Gazety Wyborczej” Wojciecha Czuchnowskiego i wydającą dziennik Agorę za stwierdzenie w tekście Czuchnowskiego z połowy listopada ub.r. porównujące Polskę pod rządami PiS do państwa mafijnego. więcej

 
Bardziej luksusowe ,,Party" w promocji za 99 groszy

Dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska) od najnowszego wydania, które ukazało się 1 lutego br., stał się bardziej luksusowy i poszerzył zawartość o nowe rubryki i nowych autorów. Magazyn ma też promocyjną cenę wynoszącą 99 groszy. więcej

 
Jedynki  
 
 
Harper's Bazaar (świat) - 2016-02-01 VOGUE - 2016-02-01 The New Yorker - 2016-02-01 Time - 2016-02-01 Body Life - 2016-02-01
 
Internet  
 
Lewandowski najpopularniejszy, Tede, Suchar Codzienny i Maffashion najaktywniejsi (TOP 100 polskich profili na Instagramie)

Ponad dwie trzecie polskich użytkowników Instagrama ma od 13 do 24 lat, a prawie dwie trzecie to kobiety. Zdecydowanie najpopularniejszy jest profil Roberta Lewandowskiego, natomiast w ub.r. najwięcej wpisów pojawiło się na kontach Tedego, Suchara Codziennego i Julii „Maffashion” Kuczyńskiej. więcej

 
Google+ w pół roku straciło połowę polskich użytkowników

W drugiej połowie ub.r. liczba polskich użytkowników Google+ gwałtownie zmalała z ponad 4 mln do 2,2-2,7 mln. Wynika to m.in. z oddzielenia portalu od kilku innych usług i serwisów Google’a. więcej

 
OLX.pl wprowadza opłaty za wystawianie motocykli i sprzętu rolniczego

W serwisie ogłoszeniowym OLX.pl (należącym do Naspers Classifieds) pojawiły się opłaty za wystawianie ofert w kolejnych dwóch kategoriach: Motocykle i skutery oraz Ciągniki i maszyny rolnicze. więcej

 
Google nagradza za odkrycie błędów w jego usługach, w 2015 r. wydał na to ponad 2 mln dolarów

Koncern Google podał, że w ramach działającego od 2010 roku programu Vulnerability Reward Program wypłacił ponad 6 milionów dolarów osobom, które odkryły luki bezpieczeństwa w usługach Google. Przy okazji ujawniono, że internauta, któremu udało się przejąć domenę google.com otrzymał nagrodę w wysokości ponad 12 tysięcy dolarów. więcej

 
Top fanpage'y facebookowych w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę TVN

Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
ComScore przejmuje Rentrak, chce konkurować z Nielsenem

Firma analityczna comScore przejęła inną spółkę z tego segmentu - Rentrak zajmującą się monitorowaniem popularności filmów kinowych, rynkiem wideo i telewizją. Dzięki połączeniu ma powstać nowy gracz, który będzie groźną konkurencją dla Nielsena. więcej

 
41 proc. polskich pracodawców ma problemy ze znalezieniem pracowników

41 proc. pracodawców Polsce i 38 proc. firm w skali globalnej ma problemy w pozyskaniu pracowników o odpowiednich kompetencjach na danym stanowisku. Grupy zawodowe, które najtrudniej jest zrekrutować w naszym kraju, to wykwalifikowani pracownicy fizyczni i inżynierowie. Zdaniem większości pracodawców, niedobór talentów wpływa na obniżenie poziomu konkurencyjności ich firm na rynku - wynika z raportu ManpowerGroup. więcej

 
Paweł Piekarski w zarządzie Pollster

Paweł Piekarski objął stanowisko członka zarządu Instytutu Badawczego Pollster. więcej

 
Public Relations  
 
Karolina Hytrek-Prosiecka zaczęła pracę jako dyrektor ds. komunikacji Ekstraklasy SA
 
Krzysztof Lindner brand managerem Telewizji Puls
 
dotPR i Get More Social wypromują Cartoon Network, Boomerang i TNT
 
Katarzyna Fabjaniak-Czerniak: z 24/7 Communication do Hill+Knowlton Strategies
 
Publicity obsłuży Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego
 
Technologie  
 
Sprzedaż tabletów w IV kw. i całym 2015 r. w dół, Apple przed Samsungiem
 
Windows 10 po raz pierwszy przegonił Windowsa 8.1, ale nadal sporo traci do Windowsa 7
 
Gospodarka  
 
41 proc. polskich pracodawców ma problemy ze znalezieniem pracowników
 
Polski przemysł spowolnił, ale ciągle rośnie
 
Cena ropy naftowej może spaść do 15 dolarów za baryłkę
 
Deflacja niekorzystnie wpływa na polski handel
 
Średnie zadłużenie Polaków wynosi 7 tys. zł
 
Kultura/Rozrywka  
 
Brad Pitt generałem w filmie "War Machine" Netflixa
 
Powstaje drugi sezon serialu "12 małp" (wideo)
 
"Kung Fu Panda 3" rządzi w Ameryce i w Chinach
 
Sokół i Marysia Starosta oraz Tede wystąpią na Mazury Hip-Hop Festiwal 2016
 
Jessy Lanza wydaje płytę "Oh No". 27 lutego wystąpi w Warszawie
 
18 listopada 2016 r. premiera filmu "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"
 
Keira Knightley w filmie "Colette" nominowana do Nobla
 
Blog  
 
Polityka to nie sport. A szkoda! - Marek Kacprzak
 
Szwecja totalitarna jak Chiny - Mirosław Usidus
 
Znak czasów, czyli agencja towarzyska w sejmie. - Ewaryst Fedorowicz
 
Media miłosierne - ks. Artur Stopka
 
Oceń swoją stronę internetową zanim zrobią to inni użytkownicy - Małgorzata Bednarek
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl