Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 3 Lutego 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Pegaz" wraca do TVP1, nowe pasmo kulturalne przed ,,Teleexpressem"

W środę 2 marca br. na antenę TVP1 po sześciu latach powróci magazyn kulturalny „Pegaz”, który zyska odświeżoną formułę i nowe logo. Dwa dni wcześniej przed „Teleexpressem” zadebiutuje codzienne pasmo kulturalne „Pegaz - Flesz” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obydwie pozycje Jedynka przygotowuje we współpracy z TVP Kultura. więcej

 
Google inwestuje miliardy w innowacje, bo potrafi z nich uczynić dochodowe biznesy (komentarze)

Holding Alphabet ujawnił, że w 2015 roku zainwestował w swoje innowacyjne projekty zawrotną kwotę 3,6 miliarda dolarów. Jednak ekspertów wysokość tych wydatków nie dziwi. - Alphabet zmaga się z problemem wypracowania kolejnego przełomu na miarę wyszukiwarki Google i nie boi się wysokich wydatków, bo wie w jak dramatyczny sposób innowacje zmieniają reguły gry i jak trudno tradycyjnym biznesom będzie z nimi konkurować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Michał Kreczmar i Paweł Pilarczyk. więcej

 
TVP Info i TVN24 na czele w styczniu, Fokus TV z największym wzrostem (top 25 stacji tematycznych)

W styczniu br. pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych należało do TVP Info. Jednak wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Największy wzrost w czołówce zanotował Fokus TV. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Leniva poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Online Advertising Network poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista Social Media

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Badacz

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. rozwoju produktu

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Performance Marketing Manager

Cloud Technologies poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

endorfina events poszukuje osoby na stanowisko
Creative

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Serwisy z humorem mniej popularne: liderem Demotywatory.pl, najbardziej w dół Kwejk.pl i Bezuzyteczna.pl (TOP10)

W ub.r. wszystkie dziesięć najpopularniejszych stron z zabawnymi multimediami zanotowało spadki odwiedzalności. Najwięcej straciły Kwejk.pl i Bezuzyteczna.pl, a liderem zasięgowym były Demotywatory.pl. więcej

 
Matthew Tyrmand i Marcin Makowski w cyklu ,,Zły Tyrmand" w ,,Do Rzeczy"

„Zły Tyrmand” to nowa rubryka, która od poniedziałku 8 lutego br. zadebiutuje w tygodniku „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Znajdzie się w niej seria rozmów Marcina Makowskiego z Matthew Tyrmandem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Trybunał Europejski: serwisy internetowe nie odpowiadają za komentarze czytelników

Europejski Trybunał Praw Człowieka orzekł, że serwisy internetowe nie ponoszą odpowiedzialności za komentarze pozostawiane przez czytelników nawet wtedy, gdy znajdą się w nich obraźliwe sformułowania. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Wiadomości" straciły w styczniu 410 tys. widzów

Nadawane w TVN24 i TVN24 Biznes i Świat „Fakty” w styczniu br. zanotowały większą widownię niż emitowane w TVP1 „Wiadomości”. Serwis Jedynki, który przeszedł trzy tygodnie temu rewolucję, w skali roku stracił 410 tys. widzów. więcej

Mateusz Matyszkowicz i Jakub Moroz: TVP Kultura będzie bardziej rozgadana i obywatelska (wywiad)

- Chcemy zwiększyć produkcję własną TVP Kultura i wprowadzić więcej programów. Stacja ma być rozgadana i obywatelska, z przedstawicielami różnych środowisk - z szefem TVP Kultura Mateuszem Matyszkowiczem oraz jego zastępcą Jakubem Morozem rozmawiamy o planach na rozwój stacji. więcej

,,Dziś wieczorem" i ,,Minęła dwudziesta" zwiększyły przewagę nad programami TVN24
Transfery i roszady w korporacyjnym public relations w 2015 roku (podsumowanie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Pegaz" wraca do TVP1, nowe pasmo kulturalne przed ,,Teleexpressem"

W środę 2 marca br. na antenę TVP1 po sześciu latach powróci magazyn kulturalny „Pegaz”, który zyska odświeżoną formułę i nowe logo. Dwa dni wcześniej przed „Teleexpressem” zadebiutuje codzienne pasmo kulturalne „Pegaz - Flesz” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obydwie pozycje Jedynka przygotowuje we współpracy z TVP Kultura. więcej

 
TVP Info i TVN24 na czele w styczniu, Fokus TV z największym wzrostem (top 25 stacji tematycznych)

W styczniu br. pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych należało do TVP Info. Jednak wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Największy wzrost w czołówce zanotował Fokus TV. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Teleexpress" najchętniej oglądanym programem informacyjnym

W styczniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych znalazł się „Teleexpress”. Biorąc pod uwagę całkowitą oglądalność to wszystkie serwisy zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Wiadomości” TVP1. więcej

 
Polacy chcą darmowej telewizji publicznej finansowanej z reklam

Model finansowania mediów publicznych powinien się zmienić - uważa blisko 60 proc. internautów zbadanych przez MEC. Ponad połowa respondentów twierdzi, że media publiczne powinny być w całości finansowane z reklam, a dwie trzecie z nich uważa, że obecnie nie warto płacić abonamentu RTV. więcej

 
,,Panorama" TVP2 zmieniła sposób realizacji (wideo)

Od poniedziałku 1 lutego br. zmienił się sposób realizacji „Panoramy” TVP2. Prowadzący na początku i końcu programu pojawia się teraz na stojąco przed telebimem, a forszpan emitowany jest przed czołówką. Dodatkowo na ekranie cały czas widoczny jest zegar. więcej

 
Anna Zawiślińska dyrektorem muzycznym Polo TV

Anna Zawiślińska, zastępca dyrektora programowego Polo TV, objęła stanowisko dyrektora muzycznego stacji. To nowa funkcja w zespole Polo TV. więcej

 
TVP Seriale na czele, Stopklatka TV na drugim miejscu. Dane stacji filmowych za 2015 rok

W ub.r. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale, a na drugie miejsce awansowała Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel, a najwięcej stracił Canal+ Family. więcej

 
Zawody Cavaliada Tour w Canal+ Sport i nSport+

W czwartek 4 lutego br. rozpocznie się kolejny cykl zawodów Cavaliada Tour 2016, które do niedzieli transmitować będą kanały Canal+ Sport i nSport+. więcej

 
BBC nabyło od Discovery sublicencję na igrzyska olimpijskie

Brytyjska telewizja BBC kupiła od Discovery Communications sublicencję na pokazywanie igrzysk olimpijskich w latach 2022 i 2024. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio szuka szefa Trójki. ,,Właściwa osoba, która spełni oczekiwania słuchaczy"

Nominacja dla nowego szefa Programu III Polskiego Radia ma zostać ogłoszona jeszcze w tym tygodniu. - Poszukiwałam osoby, która spełni oczekiwania słuchaczy, poprowadzi antenę w odpowiednim kierunku i nie zniszczy tego dobrego, co już jest - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia. więcej

 
Łukasz Suda dyrektorem programowym Radia Kolor, Adrian Majchrzak szefem promocji

Łukasz Suda został nowym dyrektorem programowym Radia Kolor, zastępując Przemysława Sikorskiego, który rozstał się z rozgłośnią. Natomiast na stanowisko dyrektora promocji stacji awansował Adrian Majchrzak. więcej

 
Trójka nowym liderem w Toruniu. Radio Gra wypadło poza podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Goldbach Audience Poland zmienia się w Ströer Digital Media. Szefem Artur Muszkiet, odchodzi Wojciech Kałużny

Grupa Ströer sfinalizowała kupno sieci reklamy internetowej Goldbach Audience Poland i zmieniła jej nazwę na Ströer Digital Media. Z sieci odszedł poprzedni dyrektor zarządzający Wojciech Kałużny, a w jej nowym zarządzie są Andrzej Magdziak, Ewa Wiejas-Lipecka i Artur Muszkiet. więcej

 
Vivus Finance ukarany przez UOKiK za reklamowanie ,,pożyczki w 15 minut" (wideo)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że reklamy Vivus Finance promujące „pożyczkę w 15 minut” wprowadzały odbiorców w błąd, i nakazał firmie publikację w mediach informującego o tym oświadczenia. więcej

 
Monika Nowak szefem działu negocjacji z mediami w grupie OMD

Monika Nowak awansowała na szefa działu zajmującego się negocjacjami z mediami w grupie OMD, do której należą domy mediowe OMD Optimum Media, OMD Macroscope, Easymedia i PHD. więcej

 
Raper Drake muzycznie reklamuje T-Mobile na Super Bowl 2016 (wideo)

W przeznaczonej na finał Super Bowl 2016 reklamie T-Mobile USA raper Drake wysłuchuje głupich uwag na temat śpiewanej przez siebie piosenki. Spot promuje nielimitowany dostęp do internetu oferowany przez telekom. więcej

 
Nośnik reklamowy mierzący temperaturę ciała promuje Theraflu (wideo)

W Warszawie pojawił się nośnik reklamowy citylight potrafiący za pomocą kamery termowizyjnej mierzyć temperaturę przechodniów. To część kampanii promującej markę preparatów przeciw przeziębieniu i grypie Theraflu (produkowanych przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare). więcej

 
Ewa Wielgórska: z Grupy Onet-RASP do agencji Bazgroł

Ewa Wielgórska zaczęła pracę jako dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji marketingu internetowego Bazgroł (należącej do PZL). Wcześniej pracowała w Grupie Onet-RASP oraz Presspublice. więcej

 
,,Mistrzowskie towarzystwo" - Jerzy Dudek promuje słodycze Kinder, Duplo i Nutella (wideo)

Ferrero Polska rozpoczęło akcję promocyjną swoich produktów Kinder, Duplo i Nutella obejmującą m.in. loterię konsumencką. Twarzą kampanii jest Jerzy Dudek. więcej

 
Milion butelek z różnymi etykietami promuje Diet Coke (wideo)

W nowej kampanii przeznaczonej na rynek w Stanach Zjednoczonych Coca-Cola będzie oferowała napój Diet Coke w butelkach opatrzonych unikalnymi etykietami. Akcję koncern przygotował wspólnie z agenją CAA Marketing. więcej

 
Katarzyna Romanowska szefem product placementu i sponsoringu w SVG Studio

Katarzyna Romanowska objęła nowo utworzone stanowisko head of product placement & sponsoring w dziale SVG Placement domu produkcyjnego SVG Studio (należącego do Agory). więcej

 
KRD szuka domu mediowego do kampanii promującej pakowane mięso drobiowe

Krajowa Rada Drobiarstwa planuje przeprowadzić w tym roku w mediach kampanię promującą pakowane mięso drobiowe. Przeznaczy na nią 1,75 mln zł, a teraz szuka agencji, która opracuje strategię mediową zaplanowanych działań. więcej

 
Grzegorz Maliszewski: z Grupy Adweb do Veneo

Grzegorz Maliszewski objął funkcję key account managera w agencji interaktywnej Veneo. Poprzednio pracował w Grupie Adweb. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
GE: One goal Refah Bank: E-Banking Strongbow Honey: Cells Zurich Insurance Company: Car protection Vaik? linija: Museum of Bullying
 
Prasa  
 
Matthew Tyrmand i Marcin Makowski w cyklu ,,Zły Tyrmand" w ,,Do Rzeczy"

„Zły Tyrmand” to nowa rubryka, która od poniedziałku 8 lutego br. zadebiutuje w tygodniku „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Znajdzie się w niej seria rozmów Marcina Makowskiego z Matthew Tyrmandem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wojciech Świerczyński za Wojciecha Fuska dyrektorem zarządzającym ,,Gazety Wyborczej"

Wojciech Świerczyński został nowym wydawcą i dyrektorem zarządzającym „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpił Wojciecha Fuska, który skupi się na pracy redakcyjnej. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Echo Dnia" na czele sprzedaży e-wydań

W listopadzie ub.r. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a drugie miejsce zajęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze było „Echa Dnia”. więcej

 
Burda stawia na media cyfrowe. Jowita Michalska szefem marketingu

Wydawnictwo Burda Internatonal utworzyło stanowisko chief marketing officera na Polskę i Czechy. Objęła je Jowita Michalska. więcej

 
,,Weranda" zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. ,,M jak Mieszkanie" najbardziej w dół

W październiku ub.r. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2016-02-03 Polityka - 2016-02-03 Classicauto - 2016-02-02 Magazyn Kosmetyki - 2016-02-02 Harper's Bazaar (świat) - 2016-02-02
 
Internet  
 
Google inwestuje miliardy w innowacje, bo potrafi z nich uczynić dochodowe biznesy (komentarze)

Holding Alphabet ujawnił, że w 2015 roku zainwestował w swoje innowacyjne projekty zawrotną kwotę 3,6 miliarda dolarów. Jednak ekspertów wysokość tych wydatków nie dziwi. - Alphabet zmaga się z problemem wypracowania kolejnego przełomu na miarę wyszukiwarki Google i nie boi się wysokich wydatków, bo wie w jak dramatyczny sposób innowacje zmieniają reguły gry i jak trudno tradycyjnym biznesom będzie z nimi konkurować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Michał Kreczmar i Paweł Pilarczyk. więcej

 
Serwisy z humorem mniej popularne: liderem Demotywatory.pl, najbardziej w dół Kwejk.pl i Bezuzyteczna.pl (TOP10)

W ub.r. wszystkie dziesięć najpopularniejszych stron z zabawnymi multimediami zanotowało spadki odwiedzalności. Najwięcej straciły Kwejk.pl i Bezuzyteczna.pl, a liderem zasięgowym były Demotywatory.pl. więcej

 
Trybunał Europejski: serwisy internetowe nie odpowiadają za komentarze czytelników

Europejski Trybunał Praw Człowieka orzekł, że serwisy internetowe nie ponoszą odpowiedzialności za komentarze pozostawiane przez czytelników nawet wtedy, gdy znajdą się w nich obraźliwe sformułowania. więcej

 
Facebook zmienia algorytm wyświetlania wpisów w news feedzie, będą się liczyć opinie użytkowników

Facebook zapowiada zmianę sposobu dobierania treści przedstawianych w news feedzie użytkowników. Materiały będą dobierane nie tylko na podstawie interakcji odbiorców, ale także ich preferencji wyrażonych w badaniach. więcej

 
WhatsApp ma miliard użytkowników, walczy ze Snapchatem o większą uwagę internautów

Komunikator WhatsApp podał, że liczba jego miesięcznych użytkowników przekroczyła miliard. Należąca do Facebooka aplikacja walczy o odbiorców ze Snapchatem, a obie platformy wprowadzają nowe rozwiązania. więcej

 
Yahoo! na minusie, będą duże zwolnienia

Yahoo! zaprezentowało swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2015 rok. Firma zapowiedziała jednocześnie zwolnienie ok. 15 proc. załogi. więcej

 
Google generuje wzrosty dla Alphabet, strata na pozostałych markach

Alphabet, w skład którego wchodzi Google, zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2015 rok. Holding zanotował wyraźny wzrost przychodu i zysku. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy chcą darmowej telewizji publicznej finansowanej z reklam

Model finansowania mediów publicznych powinien się zmienić - uważa blisko 60 proc. internautów zbadanych przez MEC. Ponad połowa respondentów twierdzi, że media publiczne powinny być w całości finansowane z reklam, a dwie trzecie z nich uważa, że obecnie nie warto płacić abonamentu RTV. więcej

 
Public Relations  
 
Rzecznik Ministerstwa Sportu i Turystyki rezygnuje po sondzie o ,,nawilżaniu" władzy przez ,,W Sieci", ,,Wprost" i ,,Gazetę Polską"
 
Rafał Sałak szefem komunikacji w Prowly
 
EcoTeak postawiło na Good One PR
 
Good One PR z Intrum Justitia
 
Vision Group obsłuży kancelarię prawną Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
 
Technologie  
 
15 marca Apple pokaże iPhone'a 5se, iPada Air 3 i odświeżony Apple Watch
 
KE chce pobudzić usługi mobilnego internetu dzięki częstotliwościom radiowym
 
Android: KitKat minimalnie przed Lollipop, 1,2 proc. dla Marshmallow
 
Grace S5 LTE - nowy smartfon Prestigio za 599 zł (wideo)
 
ISE 2016: nowe monitory od Philipsa
 
Plus premiuje klientów ofert prepaid za staż
 
Gospodarka  
 
Google generuje wzrosty dla Alphabet, strata na pozostałych markach
 
W najbliższych dniach można oczekiwać lekkiego umocnienia złotego
 
Właściwość placówek fiskusa pod względem VAT-u
 
Na obniżeniu ratingu stracą głównie posiadacze kredytów walutowych
 
Od nowego roku spółki z GPW będą miały obowiązek raportowania danych niefinansowych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Papież Franciszek zagra w filmie "Beyond The Sun"
 
Marcin Prokop: Nie rozdaję swojej twarzy na prawo i lewo
 
Ruszają prace nad filmem "Avatar 2"
 
Leonardo DiCaprio odpowiada za film "The Sandcastle Empire"
 
Scarlett Johansson w filmie "Ave, Cezar!" (wideo)
 
Beyoncé, Bruno Mars i Coldplay na Super Bowl
 
Blog  
 
Maria Przełomiec - polska Oriana Fallaci! - Ewaryst Fedorowicz
 
Dziennikarstwo z krwi i kości - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Odwaga staniała... - Andrzej Bober
 
Polityka to nie sport. A szkoda! - Marek Kacprzak
 
Szwecja totalitarna jak Chiny - Mirosław Usidus
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl