|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 3 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Pegaz" wraca do TVP1, nowe pasmo kulturalne przed ,,Teleexpressem"
W środę 2 marca br. na antenę TVP1 po sześciu latach powróci magazyn kulturalny „Pegaz”, który zyska odświeżoną formułę i nowe logo. Dwa dni wcześniej przed „Teleexpressem” zadebiutuje codzienne pasmo kulturalne „Pegaz - Flesz” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obydwie pozycje Jedynka przygotowuje we współpracy z TVP Kultura.
więcej
|
|
Google inwestuje miliardy w innowacje, bo potrafi z nich uczynić dochodowe biznesy (komentarze)
Holding Alphabet ujawnił, że w 2015 roku zainwestował w swoje innowacyjne projekty zawrotną kwotę 3,6 miliarda dolarów. Jednak ekspertów wysokość tych wydatków nie dziwi. - Alphabet zmaga się z problemem wypracowania kolejnego przełomu na miarę wyszukiwarki Google i nie boi się wysokich wydatków, bo wie w jak dramatyczny sposób innowacje zmieniają reguły gry i jak trudno tradycyjnym biznesom będzie z nimi konkurować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Michał Kreczmar i Paweł Pilarczyk.
więcej
|
|
TVP Info i TVN24 na czele w styczniu, Fokus TV z największym wzrostem (top 25 stacji tematycznych)
W styczniu br. pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych należało do TVP Info. Jednak wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Największy wzrost w czołówce zanotował Fokus TV. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Pegaz" wraca do TVP1, nowe pasmo kulturalne przed ,,Teleexpressem"
W środę 2 marca br. na antenę TVP1 po sześciu latach powróci magazyn kulturalny „Pegaz”, który zyska odświeżoną formułę i nowe logo. Dwa dni wcześniej przed „Teleexpressem” zadebiutuje codzienne pasmo kulturalne „Pegaz - Flesz” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obydwie pozycje Jedynka przygotowuje we współpracy z TVP Kultura.
więcej
|
|
TVP Info i TVN24 na czele w styczniu, Fokus TV z największym wzrostem (top 25 stacji tematycznych)
W styczniu br. pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych należało do TVP Info. Jednak wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Największy wzrost w czołówce zanotował Fokus TV. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Teleexpress" najchętniej oglądanym programem informacyjnym
W styczniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych znalazł się „Teleexpress”. Biorąc pod uwagę całkowitą oglądalność to wszystkie serwisy zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Wiadomości” TVP1.
więcej
|
|
Polacy chcą darmowej telewizji publicznej finansowanej z reklam
Model finansowania mediów publicznych powinien się zmienić - uważa blisko 60 proc. internautów zbadanych przez MEC. Ponad połowa respondentów twierdzi, że media publiczne powinny być w całości finansowane z reklam, a dwie trzecie z nich uważa, że obecnie nie warto płacić abonamentu RTV.
więcej
|
|
,,Panorama" TVP2 zmieniła sposób realizacji (wideo)
Od poniedziałku 1 lutego br. zmienił się sposób realizacji „Panoramy” TVP2. Prowadzący na początku i końcu programu pojawia się teraz na stojąco przed telebimem, a forszpan emitowany jest przed czołówką. Dodatkowo na ekranie cały czas widoczny jest zegar.
więcej
|
|
Anna Zawiślińska dyrektorem muzycznym Polo TV
Anna Zawiślińska, zastępca dyrektora programowego Polo TV, objęła stanowisko dyrektora muzycznego stacji. To nowa funkcja w zespole Polo TV.
więcej
|
|
TVP Seriale na czele, Stopklatka TV na drugim miejscu. Dane stacji filmowych za 2015 rok
W ub.r. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale, a na drugie miejsce awansowała Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel, a najwięcej stracił Canal+ Family.
więcej
|
|
Zawody Cavaliada Tour w Canal+ Sport i nSport+
W czwartek 4 lutego br. rozpocznie się kolejny cykl zawodów Cavaliada Tour 2016, które do niedzieli transmitować będą kanały Canal+ Sport i nSport+.
więcej
|
|
BBC nabyło od Discovery sublicencję na igrzyska olimpijskie
Brytyjska telewizja BBC kupiła od Discovery Communications sublicencję na pokazywanie igrzysk olimpijskich w latach 2022 i 2024.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Polskie Radio szuka szefa Trójki. ,,Właściwa osoba, która spełni oczekiwania słuchaczy"
Nominacja dla nowego szefa Programu III Polskiego Radia ma zostać ogłoszona jeszcze w tym tygodniu. - Poszukiwałam osoby, która spełni oczekiwania słuchaczy, poprowadzi antenę w odpowiednim kierunku i nie zniszczy tego dobrego, co już jest - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia.
więcej
|
|
Łukasz Suda dyrektorem programowym Radia Kolor, Adrian Majchrzak szefem promocji
Łukasz Suda został nowym dyrektorem programowym Radia Kolor, zastępując Przemysława Sikorskiego, który rozstał się z rozgłośnią. Natomiast na stanowisko dyrektora promocji stacji awansował Adrian Majchrzak.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem w Toruniu. Radio Gra wypadło poza podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Goldbach Audience Poland zmienia się w Ströer Digital Media. Szefem Artur Muszkiet, odchodzi Wojciech Kałużny
Grupa Ströer sfinalizowała kupno sieci reklamy internetowej Goldbach Audience Poland i zmieniła jej nazwę na Ströer Digital Media. Z sieci odszedł poprzedni dyrektor zarządzający Wojciech Kałużny, a w jej nowym zarządzie są Andrzej Magdziak, Ewa Wiejas-Lipecka i Artur Muszkiet.
więcej
|
|
Vivus Finance ukarany przez UOKiK za reklamowanie ,,pożyczki w 15 minut" (wideo)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że reklamy Vivus Finance promujące „pożyczkę w 15 minut” wprowadzały odbiorców w błąd, i nakazał firmie publikację w mediach informującego o tym oświadczenia.
więcej
|
|
Monika Nowak szefem działu negocjacji z mediami w grupie OMD
Monika Nowak awansowała na szefa działu zajmującego się negocjacjami z mediami w grupie OMD, do której należą domy mediowe OMD Optimum Media, OMD Macroscope, Easymedia i PHD.
więcej
|
|
Raper Drake muzycznie reklamuje T-Mobile na Super Bowl 2016 (wideo)
W przeznaczonej na finał Super Bowl 2016 reklamie T-Mobile USA raper Drake wysłuchuje głupich uwag na temat śpiewanej przez siebie piosenki. Spot promuje nielimitowany dostęp do internetu oferowany przez telekom.
więcej
|
|
Nośnik reklamowy mierzący temperaturę ciała promuje Theraflu (wideo)
W Warszawie pojawił się nośnik reklamowy citylight potrafiący za pomocą kamery termowizyjnej mierzyć temperaturę przechodniów. To część kampanii promującej markę preparatów przeciw przeziębieniu i grypie Theraflu (produkowanych przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare).
więcej
|
|
Ewa Wielgórska: z Grupy Onet-RASP do agencji Bazgroł
Ewa Wielgórska zaczęła pracę jako dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji marketingu internetowego Bazgroł (należącej do PZL). Wcześniej pracowała w Grupie Onet-RASP oraz Presspublice.
więcej
|
|
,,Mistrzowskie towarzystwo" - Jerzy Dudek promuje słodycze Kinder, Duplo i Nutella (wideo)
Ferrero Polska rozpoczęło akcję promocyjną swoich produktów Kinder, Duplo i Nutella obejmującą m.in. loterię konsumencką. Twarzą kampanii jest Jerzy Dudek.
więcej
|
|
Milion butelek z różnymi etykietami promuje Diet Coke (wideo)
W nowej kampanii przeznaczonej na rynek w Stanach Zjednoczonych Coca-Cola będzie oferowała napój Diet Coke w butelkach opatrzonych unikalnymi etykietami. Akcję koncern przygotował wspólnie z agenją CAA Marketing.
więcej
|
|
Katarzyna Romanowska szefem product placementu i sponsoringu w SVG Studio
Katarzyna Romanowska objęła nowo utworzone stanowisko head of product placement & sponsoring w dziale SVG Placement domu produkcyjnego SVG Studio (należącego do Agory).
więcej
|
|
KRD szuka domu mediowego do kampanii promującej pakowane mięso drobiowe
Krajowa Rada Drobiarstwa planuje przeprowadzić w tym roku w mediach kampanię promującą pakowane mięso drobiowe. Przeznaczy na nią 1,75 mln zł, a teraz szuka agencji, która opracuje strategię mediową zaplanowanych działań.
więcej
|
|
Grzegorz Maliszewski: z Grupy Adweb do Veneo
Grzegorz Maliszewski objął funkcję key account managera w agencji interaktywnej Veneo. Poprzednio pracował w Grupie Adweb.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Matthew Tyrmand i Marcin Makowski w cyklu ,,Zły Tyrmand" w ,,Do Rzeczy"
„Zły Tyrmand” to nowa rubryka, która od poniedziałku 8 lutego br. zadebiutuje w tygodniku „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Znajdzie się w niej seria rozmów Marcina Makowskiego z Matthew Tyrmandem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wojciech Świerczyński za Wojciecha Fuska dyrektorem zarządzającym ,,Gazety Wyborczej"
Wojciech Świerczyński został nowym wydawcą i dyrektorem zarządzającym „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpił Wojciecha Fuska, który skupi się na pracy redakcyjnej.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Echo Dnia" na czele sprzedaży e-wydań
W listopadzie ub.r. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a drugie miejsce zajęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze było „Echa Dnia”.
więcej
|
|
Burda stawia na media cyfrowe. Jowita Michalska szefem marketingu
Wydawnictwo Burda Internatonal utworzyło stanowisko chief marketing officera na Polskę i Czechy. Objęła je Jowita Michalska.
więcej
|
|
,,Weranda" zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. ,,M jak Mieszkanie" najbardziej w dół
W październiku ub.r. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google inwestuje miliardy w innowacje, bo potrafi z nich uczynić dochodowe biznesy (komentarze)
Holding Alphabet ujawnił, że w 2015 roku zainwestował w swoje innowacyjne projekty zawrotną kwotę 3,6 miliarda dolarów. Jednak ekspertów wysokość tych wydatków nie dziwi. - Alphabet zmaga się z problemem wypracowania kolejnego przełomu na miarę wyszukiwarki Google i nie boi się wysokich wydatków, bo wie w jak dramatyczny sposób innowacje zmieniają reguły gry i jak trudno tradycyjnym biznesom będzie z nimi konkurować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Michał Kreczmar i Paweł Pilarczyk.
więcej
|
|
Serwisy z humorem mniej popularne: liderem Demotywatory.pl, najbardziej w dół Kwejk.pl i Bezuzyteczna.pl (TOP10)
W ub.r. wszystkie dziesięć najpopularniejszych stron z zabawnymi multimediami zanotowało spadki odwiedzalności. Najwięcej straciły Kwejk.pl i Bezuzyteczna.pl, a liderem zasięgowym były Demotywatory.pl.
więcej
|
|
Trybunał Europejski: serwisy internetowe nie odpowiadają za komentarze czytelników
Europejski Trybunał Praw Człowieka orzekł, że serwisy internetowe nie ponoszą odpowiedzialności za komentarze pozostawiane przez czytelników nawet wtedy, gdy znajdą się w nich obraźliwe sformułowania.
więcej
|
|
Facebook zmienia algorytm wyświetlania wpisów w news feedzie, będą się liczyć opinie użytkowników
Facebook zapowiada zmianę sposobu dobierania treści przedstawianych w news feedzie użytkowników. Materiały będą dobierane nie tylko na podstawie interakcji odbiorców, ale także ich preferencji wyrażonych w badaniach.
więcej
|
|
WhatsApp ma miliard użytkowników, walczy ze Snapchatem o większą uwagę internautów
Komunikator WhatsApp podał, że liczba jego miesięcznych użytkowników przekroczyła miliard. Należąca do Facebooka aplikacja walczy o odbiorców ze Snapchatem, a obie platformy wprowadzają nowe rozwiązania.
więcej
|
|
Yahoo! na minusie, będą duże zwolnienia
Yahoo! zaprezentowało swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2015 rok. Firma zapowiedziała jednocześnie zwolnienie ok. 15 proc. załogi.
więcej
|
|
Google generuje wzrosty dla Alphabet, strata na pozostałych markach
Alphabet, w skład którego wchodzi Google, zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2015 rok. Holding zanotował wyraźny wzrost przychodu i zysku.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|