|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 4 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko ,,Parkiet" i ,,Rzeczpospolita" na plusie
W 2015 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie miały niższą sprzedaż ogółem niż w analogicznym okresie rok wcześniej, a największy spadek zanotował „Przegląd Sportowy”. Zyskały tylko dwa tytuły: „Parkiet” i „Rzeczpospolita” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP3 bez rewolucji. Ośrodki nie dostaną więcej czasu antenowego
Telewizja Polska wycofała się z planów wydłużenia pasm oddziałów regionalnych do 16 godzin dziennie, co miało nastąpić wiosną tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Był to pomysł poprzedniego prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego.
więcej
|
|
Jacek Tacik przeszedł z ,,Wiadomości" TVP1 do TVN24
Jacek Tacik, dotychczasowy reporter „Wiadomości” TVP1, dołączył do zespołu TVN24. Będzie przygotowywać materiały dla magazynu „Czarno na białym” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Sonda 2" wiosną w TVP2. ,,Wyobrażenia Kurka i Kamińskiego konfrontujemy ze współczesnością"
Wiosną w czwartkowe wieczory TVP2 pokaże nowy program popularnonaukowy „Sonda 2”. Widzowie dowiedzą się w nim o najnowszych odkryciach naukowych i technologicznych, które zostaną skonfrontowane z wyobrażeniami prowadzących dawną „Sondę”. - Telewizja publiczna nie zaczyna się dzisiaj od spalonej ziemi, ale odwołuje się do rzeczy wielkich - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel, dyrektor TVP2.
więcej |
|
Jacek Ryniecki: Gong dalej outsiderska, tradycyjne agencje przespały rewolucję cyfrową
Nagroda to ulotna euforia, a briefów żadna ulotka za nas nie rozpracuje. Warunki współpracy i wartość kontraktów są zależne od skali projektów, godzin roboczych, stawek zatrudnionych specjalistów. Nie chcielibyśmy, żeby klient odnosił wrażenie, że płaci dodatkowo za próżność agencji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Ryniecki, client service director w agencji Gong należącej do Group One.
więcej |
|
,,Debata" TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów
Nowy program publicystyczny TVP1 „Debata” ogląda średnio 853 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji produkcji przegrywa z głównymi konkurentami.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Pegaz" wraca do TVP1, nowe pasmo kulturalne przed ,,Teleexpressem"
W środę 2 marca br. na antenę TVP1 po sześciu latach powróci magazyn kulturalny „Pegaz”, który zyska odświeżoną formułę i nowe logo. Dwa dni wcześniej przed „Teleexpressem” zadebiutuje codzienne pasmo kulturalne „Pegaz - Flesz” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obydwie pozycje Jedynka przygotowuje we współpracy z TVP Kultura.
więcej
|
Google inwestuje miliardy w innowacje, bo potrafi z nich uczynić dochodowe biznesy (komentarze)
Holding Alphabet ujawnił, że w 2015 roku zainwestował w swoje innowacyjne projekty zawrotną kwotę 3,6 miliarda dolarów. Jednak ekspertów wysokość tych wydatków nie dziwi. - Alphabet zmaga się z problemem wypracowania kolejnego przełomu na miarę wyszukiwarki Google i nie boi się wysokich wydatków, bo wie w jak dramatyczny sposób innowacje zmieniają reguły gry i jak trudno tradycyjnym biznesom będzie z nimi konkurować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Michał Kreczmar i Paweł Pilarczyk.
więcej
|
,,Wiadomości" straciły w styczniu 410 tys. widzów
|
Mateusz Matyszkowicz i Jakub Moroz: TVP Kultura będzie bardziej rozgadana i obywatelska (wywiad)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP3 bez rewolucji. Ośrodki nie dostaną więcej czasu antenowego
Telewizja Polska wycofała się z planów wydłużenia pasm oddziałów regionalnych do 16 godzin dziennie, co miało nastąpić wiosną tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Był to pomysł poprzedniego prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego.
więcej
|
|
Jacek Tacik przeszedł z ,,Wiadomości" TVP1 do TVN24
Jacek Tacik, dotychczasowy reporter „Wiadomości” TVP1, dołączył do zespołu TVN24. Będzie przygotowywać materiały dla magazynu „Czarno na białym” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Sonda 2" wiosną w TVP2. ,,Wyobrażenia Kurka i Kamińskiego konfrontujemy ze współczesnością"
Wiosną w czwartkowe wieczory TVP2 pokaże nowy program popularnonaukowy „Sonda 2”. Widzowie dowiedzą się w nim o najnowszych odkryciach naukowych i technologicznych, które zostaną skonfrontowane z wyobrażeniami prowadzących dawną „Sondę”. - Telewizja publiczna nie zaczyna się dzisiaj od spalonej ziemi, ale odwołuje się do rzeczy wielkich - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel, dyrektor TVP2.
więcej
|
|
,,Debata" TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów
Nowy program publicystyczny TVP1 „Debata” ogląda średnio 853 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji produkcji przegrywa z głównymi konkurentami.
więcej
|
|
Polsat na czele wpływów reklamowych, Aflofarm wydał najwięcej (dane za styczeń)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2016 roku były o nieco wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
VIMN rusza z aplikacją Nickelodeon Play
Viacom International Media Networks uruchamia aplikację Nickelodeon Play, pozwalającą na dostęp na urządzeniach mobilnych do kontentu z oferty kanału Nickelodeon - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To element realizacji nowej strategii koncernu.
więcej
|
|
The Museum Channel i My Zen TV w ofercie Delegaty
Firma Delegata rozpoczęła dystrybucję w Polsce dwóch nowych kanałów tematycznych: The Museum Channel oraz My Zen TV.
więcej
|
|
Eleven Sports pokaże Super Bowl 2016. Carolina Panthers kontra Denver Broncos
W nocy z niedzieli na poniedziałek 7-8 lutego br. kanał Eleven Sports pokaże mecz o mistrzostwo National Football League - Super Bowl 50. Nadawca jako jedyny w Polsce nabył prawa do tego wydarzenia.
więcej
|
|
,,Małe i duże przygody Miffy" w MiniMini+
22 lutego 2016 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animacji „Małe i duże przygody Miffy”.
więcej
|
|
Serial ,,Zwierzęta" w HBO Comedy
W niedzielę 7 lutego br. kanał HBO Comedy rozpocznie emisję nowego serialu animowanego „Zwierzęta”, którego twórcami są bracia Duplass.
więcej
|
|
,,Superciapy" w Cartoon Network
8 lutego 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowego serialu „Superciapy”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jacek Ryniecki: Gong dalej outsiderska, tradycyjne agencje przespały rewolucję cyfrową
Nagroda to ulotna euforia, a briefów żadna ulotka za nas nie rozpracuje. Warunki współpracy i wartość kontraktów są zależne od skali projektów, godzin roboczych, stawek zatrudnionych specjalistów. Nie chcielibyśmy, żeby klient odnosił wrażenie, że płaci dodatkowo za próżność agencji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Ryniecki, client service director w agencji Gong należącej do Group One.
więcej
|
|
Apple najbardziej wartościową, a Disney najmocniejszą marką świata (TOP 100)
Koncern Apple, którego wartość wynosi prawie 146 miliardów dolarów, jest obecnie najbardziej cenną marką na świecie. Natomiast na szczycie listy najmocniejszych brandów Disney zdetronizował Lego - wynika z zestawienia Brand Finance Global 500.
więcej
|
|
KER: reklamy Euro RTV AGD z uczniami obiecującymi dobre oceny to promocja niewłaściwych zachowań dzieci
Reklamy sieci marketów Euro RTV AGD z hasłem „Mój kandydat na wrzesień” są niezgodne z branżowym kodeksem etycznym, bo promują niewłaściwe wzorce zachowań dzieci - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych szykuje kampanię adresowaną do księży
Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych planuje trzymiesięczną kampanię edukacyjno-informacyjną skierowaną do duchownych Kościoła katolickiego i innych związków wyznaniowych.
więcej
|
|
Willem Dafoe w sukience Marilyn Monroe reklamuje Snickersa na Super Bowl 2016
W nowej reklamie kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą” aktor Willem Dafoe wciela się w postać Marilyn Monroe w słynnej scenie z filmu "Słomiany wdowiec".
więcej
|
|
Polsat na czele wpływów reklamowych, Aflofarm wydał najwięcej (dane za styczeń)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2016 roku były o nieco wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Emerytowany astronauta i ,,Starman" Davida Bowie w spocie Audi na Super Bowl (wideo)
W spocie Audi przygotowanym na tegoroczny finał Super Bowl emerytowany astronauta odzyskuje chęć do życia za kierownicą nowego modelu R8 V10 Plus z kultową piosenką Davida Bowie w tle.
więcej
|
|
Adam Piotrowicz przeszedł z TVN do Iconaris
Adam Piotrowicz, dotychczas pełniący funkcję head of user experience &service design w TVN, odszedł z firmy. Obecnie pracuje w agencji Iconaris.
więcej
|
|
Gadający przystanek z wafelkami w kampanii Princessy (wideo)
W ramach kampanii promującej wafelki Princessa (produkowane przez Nestlé Polska) na jednym z przystanków we Wrocławiu zainstalowano interaktywną reklamę citylight. Akcję przygotowała i zrealizowała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland we współpracy z firmą AMS.
więcej
|
|
Katarzyna Mardeusz-Karpińska: z Havas Worldwide Warsaw do Walk Creative
Katarzyna Mardeusz-Karpińska zaczęła pracę jako art director w agencji reklamowej Walk Creative. Poprzednio była związana z Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
Play sponsorem show ,,Lip Sync Battle - Ustawka" w Player.pl
Operator komórkowy Play został głównym sponsorem show “Lip Sync Battle Ustawka”, który od 27 stycznia br. można oglądać w serwisie wideo na żądanie Player.pl.
więcej
|
|
Michał Iwański: z OMD do Performics
Michał Iwański dołączył do Performics (ZenithOptimedia Group), gdzie objął nowo utworzone stanowisko senior technology managera. Ostatnio pracował w OMD.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko ,,Parkiet" i ,,Rzeczpospolita" na plusie
W 2015 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie miały niższą sprzedaż ogółem niż w analogicznym okresie rok wcześniej, a największy spadek zanotował „Przegląd Sportowy”. Zyskały tylko dwa tytuły: „Parkiet” i „Rzeczpospolita” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
International Press Institute zaniepokojony pozwem PiS-u przeciwko Czuchnowskiemu i ,,Gazecie Wyborczej"
International Press Institute (IPI) protestuje przeciwko pozwaniu przez PiS Wojciecha Czuchnowskiego i wydawnictwo Agora za tekst o „państwie mafijnym” opublikowanym w „Gazecie Wyborczej”. - To nadużywanie prawa do ochrony dobrego imienia i bezpośredni atak na wolność prasy w Polsce - stwierdza dobitnie Scott Griffen, dyrektor ds. ochrony wolności prasy IPI.
więcej
|
|
Redaktor naczelny ,,Harper's Magazine" zwolniony z pracy po trzech miesiącach
Christopher Cox, nowy redaktor naczelny miesięcznika „Harper’s Magazine”, po trzech miesiącach został zwolniony ze stanowiska przez Johna R. MacArthura, wydawcę tytułu. Nieoficjalnie przyczyną wymówienia był spór o okładkę najnowszego wydania pisma.
więcej
|
|
Kurczy się rynek dwutygodników telewizyjnych. ,,Tele Świat" na czele sprzedaży
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" najwięcej zyskała. ,,Przegląd Sportowy" i ,,Wyborcza" najmocniej w dół
„Fakt” niezmiennie pozostaje liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dzienników ogólnopolskich. Największy wzrost w grudniu ub.r. - kolejny miesiąc z rzędu - zanotowała „Gazeta Polska Codziennie”, najwięcej stracił „Przegląd Sportowy”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
W informacjach Onet.pl wyprzedza WP.pl. Mocno w dół Gazeta.pl, w górę Interia.pl
Na portalu Onet.pl sekcja z informacjami polityczno-społecznymi jest zdecydowanie popularniejsza niż na WP.pl. W skali roku duży spadek odwiedzalności zanotowała taki dział portalu Gazeta.pl, a spory wzrost - sekcja Interii.
więcej
|
|
Wardęga, AbstrachujeTV i ReZigiusz na czele polskich kanałów youtube'owych, Blowek najczęściej komentowany
Wśród polskich kanałów youtube’owych najwięcej subskrybentów mają SA Wardęga, AbstrachujeTV i ReZigiusz, a najwięcej razy wyświetlano klipy zamieszczone przez Step Records i ProstoTV. W styczniu najwięcej ocen i komentarzy pojawiło się na kanałach Blowek i IsAmUxPompa.
więcej
|
|
Amit Singhal, szef wyszukiwarki Google, odchodzi po 15 latach pracy
Amit Singhal, który przez 15 lat kierował zespołem rozwijającym wyszukiwarkę Google, postanowił odejść na emeryturę, by zająć się filantropią. Singhal był odpowiedzialny między innymi za wprowadzenie w Google mechanizmu pozwalającego na zadawanie pytań w wyszukiwarce.
więcej
|
|
Uber z nową identyfikacją wizualną
Taksówkowy startup Uber przebudował gruntownie wszystkie elementy graficzne identyfikujące tę markę. Zmianie uległo logo firmy oraz ikona jego aplikacji, komunikacja wizualna Ubera będzie też nawiązywać do poszczególnych krajów, w których firma oferuje swoje usługi.
więcej
|
|
Uber przywiezie pączki do domu i wspomoże Banki Żywności
Firma Uber wraz z Bankami Żywności organizuje ogólnopolską akcję charytatywną w ramach której w wybranych miastach Polski kierowcy Ubera dowozić będą w Tłusty Czwartek pączki. Wpływy z ich zakupu trafią do Banków Żywności.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|