|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 5 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Wielka gra" może wrócić do TVP2. ,,Rozmawiałem o tym ze Stanisławą Ryster"
Kierownictwo TVP2 rozważa reaktywację zakończonego w 2006 roku teleturnieju „Wielka gra”. Stacja musiałaby na nowo zbudować redakcję i opracować odświeżoną formułę programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Rozmawiałem z panią Stanisławą Ryster i z przyjemnością widziałbym ją jako uczestniczkę tego projektu - zapowiada Maciej Chmiel, dyrektor Dwójki.
więcej
|
|
Eksperci chwalą nominację Pauliny Stolarek na szefową Trójki (opinie)
Nominacja Pauliny Stolarek na dyrektora Programu III Polskiego Radia to dobra decyzja, bo jest ona doświadczonym dziennikarzem i umie zarządzać redakcją. Z drugiej strony, zarząd PR zachował się bardzo zachowawczo i nie chciał otwierać kolejnego frontu konfliktu - oceniają Michał Karnowski, Barbara Górska, Daniel Adamski, Igor Janke i Ewa Wanat.
więcej
|
|
Super Bowl wciąż przyciąga reklamodawców, bo jest największą wystawą marketingową
Kolosalna popularność Super Bowl nie wynika tylko z tego, że w jednym czasie można trafić z komunikatem do setek milionów ludzi na świecie. Ważniejsze jest to, które marki i jak w danym roku się zaprezentują. Dla wielu ciekawszym pytaniem od tego, która drużyna wygra, jest to, kto zwycięży w rozgrywce toczonej podczas przerw reklamowych. O reklamowym fenomenie Super Bowl mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Sieńkowska, Tomasz Bartnik, Marcin Nowak, Marcin Wojtulewicz i Kamil Majewski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko ,,Parkiet" i ,,Rzeczpospolita" na plusie
W 2015 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie miały niższą sprzedaż ogółem niż w analogicznym okresie rok wcześniej, a największy spadek zanotował „Przegląd Sportowy”. Zyskały tylko dwa tytuły: „Parkiet” i „Rzeczpospolita” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Sonda 2" wiosną w TVP2. ,,Wyobrażenia Kurka i Kamińskiego konfrontujemy ze współczesnością"
Wiosną w czwartkowe wieczory TVP2 pokaże nowy program popularnonaukowy „Sonda 2”. Widzowie dowiedzą się w nim o najnowszych odkryciach naukowych i technologicznych, które zostaną skonfrontowane z wyobrażeniami prowadzących dawną „Sondę”. - Telewizja publiczna nie zaczyna się dzisiaj od spalonej ziemi, ale odwołuje się do rzeczy wielkich - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel, dyrektor TVP2.
więcej
|
,,Pegaz" wraca do TVP1, nowe pasmo kulturalne przed ,,Teleexpressem"
|
Google inwestuje miliardy w innowacje, bo potrafi z nich uczynić dochodowe biznesy (komentarze)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Wielka gra" może wrócić do TVP2. ,,Rozmawiałem o tym ze Stanisławą Ryster"
Kierownictwo TVP2 rozważa reaktywację zakończonego w 2006 roku teleturnieju „Wielka gra”. Stacja musiałaby na nowo zbudować redakcję i opracować odświeżoną formułę programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Rozmawiałem z panią Stanisławą Ryster i z przyjemnością widziałbym ją jako uczestniczkę tego projektu - zapowiada Maciej Chmiel, dyrektor Dwójki.
więcej
|
|
Jacek Łęski poprowadzi cykl ,,Chodzi o pieniądze" w TVP1
Były dziennikarz śledczy Jacek Łęski poprowadzi nowy program ekonomiczny „Chodzi o pieniądze”, który nadawany będzie od marca w środowe wieczory w TVP1. - Prześwietlimy w nim kulisy gospodarcze - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor Jedynki.
więcej
|
|
Bez kary dla Polsatu za autopromocję w czasie filmu ,,Życie Pi". ,,Kłopoty techniczne"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie ukarała Telewizji Polsat za to, że czasie emisji filmu „Życie Pi” w listopadzie ub.r. zagłuszyła monolog głównego bohatera komunikatem autopromocyjnym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Mira Suchowiejko kierownikiem redakcji zagranicznej w TVP
Mira Suchowiejko, dotąd związana z Polsat News, przeszła do Telewizji Polskiej. Została kierownikiem redakcji zagranicznej w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
|
Nowe ,,Z archiwum X" hitem FOX-a. Serial ma 150 tys. widzów
Pierwsze trzy odcinki nowej odsłony kultowego serialu „Z archiwum X” oglądało średnio 150 tys. widzów. Produkcja kilkakrotnie podnosi średnie dobowe udziały stacji FOX Polska, a kanał w czasie emisji serialu nokautuje inne stacje z amerykańskimi serialami.
więcej
|
|
Matt LeBlanc prezenterem programu "Top Gear" (wideo)
Matt LeBlanc będzie jednym z prezenterów nowej edycji popularnego programu motoryzacyjnego "Top Gear".
więcej
|
|
UPC o wydrukowaniu hasła abonenta na zleceniu dla technika: to pojedynczy błąd
W czwartek abonent sieci kablowej UPC Polska poskarżył się za pośrednictwem Wykop.pl, że operator przekazał technikowi hasło do jego skrzynki pocztowej UPC. - W tym przypadku system zachował się nieprawidłowo, natychmiast skontaktowaliśmy się z klientem - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska.
więcej
|
|
Program ,,Z czekoladą w kuchni" w Polsacie. Prowadzącymi Grzegorz Łapanowski i Joanna Profus
Polsat w weekendy emitować będzie nowy program kulinarny „Z czekoladą w kuchni”, który poprowadzą Grzegorz Łapanowski i Joanna Profus. Będzie to audycja sponsorowana przez firmę E. Wedel.
więcej
|
|
Eliminacje do mundialu 2018 z Ameryki Południowej w Eleven i Eleven Sports
Grupa Eleven Sports Network nabyła prawa do meczów eliminacji do mundialu w 2018 roku odbywających z udziałem drużyn z Ameryki Południowej (strefa Conmebol).
więcej
|
|
Marion Rathmann szefem kanałów rozrywkowych Turnera w Europie Środkowej
Marion Rathmann objęła nowe stanowisko programming directora entertainment channels na Europę Środkową i Wschodnią w Turner Broadcasting System.
więcej
|
|
SGT transkoduje kanały BBC Worldwide Polska
Spółka BBC Worldwide Polska rozpoczęła współpracę z gliwicką firmą SGT, która świadczyć będzie dla brytyjskiego nadawcy usługi transkodowania kanałów BBC Brit i BBC Earth.
więcej
|
|
Leslie Moonves CEO i prezesem CBS, odchodzi Sumner Redstone
Sumner Redstone, medialny magnat i właściciel stacji CBS zrezygnował z funkcji jej prezesa. Redstona zastąpi na stanowisku Leslie Moonves, który nadal będzie dyrektorem wykonawczym CBS.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Super Bowl wciąż przyciąga reklamodawców, bo jest największą wystawą marketingową
Kolosalna popularność Super Bowl nie wynika tylko z tego, że w jednym czasie można trafić z komunikatem do setek milionów ludzi na świecie. Ważniejsze jest to, które marki i jak w danym roku się zaprezentują. Dla wielu ciekawszym pytaniem od tego, która drużyna wygra, jest to, kto zwycięży w rozgrywce toczonej podczas przerw reklamowych. O reklamowym fenomenie Super Bowl mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Sieńkowska, Tomasz Bartnik, Marcin Nowak, Marcin Wojtulewicz i Kamil Majewski.
więcej
|
|
,,Then. Now. Always" - Volkswagen nową kampanią chce odbudować zaufanie do marki (wideo)
Pod hasłem „Then. Now. Always” Volkswagen rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanią, która ma pomóc koncernowi odbudować zaufanie do swojej marki. Autorem kreacji jest sieć agencji DDB.
więcej
|
|
,,Pobiegajmy na golasa po łące" w reklamie Wedla bez promocji pedofilii (wideo)
Telewizyjny spot czekolady Wedel, w którym Wargorr mówi: „pobiegajmy na golasa po łące” nie narusza branżowego kodeksu etycznego i w żaden sposób nie promuje treści pedofilskich - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Kiczowate reklamy krakowskiego dewelopera hitem Facebooka (wideo)
Spoty reklamowe deweloperskiej firmy GL Development, promujące nową inwestycję tej firmy w Krakowie i mieszkania na sprzedaż w ciągu doby miały łącznie blisko 600 tys. wyświetleń. I masę komentarzy - zarówno krytycznych, jak i tych z pochwałami.
więcej
|
|
,,I'm Here to Create" - aktywne kobiety w kampanii Adidasa (wideo)
Adidas zaczyna serię spotów pod hasłem „I’m Here to Create”, której bohaterkami są sportsmenki i kobiety znane z innych dziedzin życia. Kampania jest prowadzona przede wszystkim w internecie.
więcej
|
|
Arnold Schwarzenegger zabija wrogów tabletem w reklamie "Mobile Strike" na Super Bowl (wideo)
W przygotowanym na tegoroczny finał Super Bowl spocie reklamującym grę "Mobile Strike" Arnold Schwarzenegger na wirtualnym polu bitwy likwiduje wrogów strzelając do nich z tabletu.
więcej
|
|
Toyota z żartobliwą piosenką reklamuje nowego Priusa przy Super Bowl (wideo)
W spocie promującym model Prius Toyota podkreśla jego nowe funkcje związane z bezpieczeństwem i odświeżoną stylistykę auta. Wszystko przy akompaniamencie żartobliwej piosenki i dużym dystansem do widza. Reklama została przygotowana na finał Super Bowl 2016.
więcej
|
|
Podróż Orient Expressem w reklamach Kinder Bueno (wideo)
Ruszyła nowa kampania batonów Kinder Bueno (produkowanych przez Ferrero Polska), oparta na reklamach pokazujących fantazyjną podróż pociągiem Orient Express. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, Vizeum Polska i Papaya Films.
więcej
|
|
Facebook wydłuża do minuty reklamy wideo na Instagramie
Należący do Facebooka serwis Instagram skierował do reklamodawców nową ofertę. Mogą oni teraz publikować na platformie spoty o maksymalnej długości jednej minuty. Do tej pory limit czasu wynosił 30 sekund. Zmiana nie obejmuje zwykłych użytkowników - zamieszczane przez nich filmiki nadal nie mogą być dłuższe niż 15 sekund.
więcej
|
|
,,Życiowy przepis" w kulinarnej kampanii promującej samobadanie piersi (wideo)
Firma Affidea Polska wspólnie z agencją reklamową Grey Group Poland zaczęły akcję społeczną „Życiowy przepis” zachęcającą kobiety do profilaktyki nowotworowej w formie samobadania piersi.
więcej
|
|
Piotr Jakubowski i Michał Konert jako team kreatywny w Young & Rubicam Poland
Art director Piotr Jakubowski i copywriter Michał Konert zaczęli pracę jako team kreatywny w agencji reklamowej Young & Rubicam Poland. Jakubowski wcześniej pracował m.in. w Brain, Havas Worldwide Warsaw i Saatchi & Saatchi, a Konert w Isobar Polska.
więcej
|
|
Mariusz Wnęk, Elżbieta Łapczyńska i Marcel Bazydło-Jankowski w agencji S4
W dziale kreacji agencji reklamowej S4 pracę jako art director zaczął Mariusz Wnęk, a jako copywriterzy - Elżbieta Łapczyńska i Marcel Bazydło-Jankowski. Wszyscy mają wzmocnić kompetencje agencji w zakresie komunikacji internetowej.
więcej
|
|
Dariusz Jurek na czele działu SEO w Value Media
Dariusz Jurek objął nowo utworzoną funkcję head of SEO w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracował m.in. w K2 Media i Clear Sense.
więcej
|
|
Joanna Biernacka: z Leo Burnett do Walk Creative
Joanna Biernacka objęła funkcję copywritera w agencji reklamowej Walk Creative. Wcześniej pracowała w agencjach Leo Burnett Warsaw i Isobar Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wszystkie dzienniki regionalne straciły w 2015 roku. Liderem ,,Gazeta Pomorska"
W 2015 roku pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”.
więcej
|
|
Mniej na reklamy w dziennikach. ,,Fakt" z największym spadkiem, w górę ,,Rzeczpospolita" i ,,Puls Biznesu" (TOP 10)
W 2015 roku cennikowa wartość reklam w dziennikach była niższa o ok. 1 proc. w stosunku do 2014 roku. Z czołówki tytułów o największych przychodach tylko trzy zarobiły więcej: „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”. Najbardziej spadły wpływy „Faktu”.
więcej
|
|
,,Playboy" już bez nagości, z okładką w stylu Snapchata
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w najnowszym numerze amerykańskiej wersji magazynu „Playboy” nie ma już nagich zdjęć modelek. Zniknął także komiks oraz sekcja z dowcipami, a zdjęcie na okładce ma przypominać fotografię selfie ze Snapchata.
więcej
|
|
,,The New York Times" z większymi przychodami i zyskiem, rośnie sprzedaż cyfrowa
W 2015 roku dziennik „The New York Times” zanotował 1,58 mln dolarów przychodów, a dochód netto wyniósł 63 mln dolarów. Spadek sprzedaży papierowego wydania gazety rekompensuje wzrost cyfrowych subskrypcji i sprzedaż reklam w internecie.
więcej
|
|
Dorota Kania skazana za płatną protekcję wobec rodziny Marka Dochnala
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Pragi skazał dziennikarkę „Gazety Polskiej” Dorotę Kanię na dwa lata więzienia w zawieszeniu za wyłudzenie 270 tys. zł od rodziny lobbysty Marka Dochnala poprzez powoływanie się na wpływy u polityków PiS i prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Wyrok jest nieprawomocny, dziennikarka złożyła apelację od niego.
więcej
|
|
27 tys. egz. sprzedaży pierwszego wydania ,,Elle Man", drugi numer w marcu
Pierwszy numer luksusowego magazynu dla panów „Elle Man” zanotował sprzedaż na poziomie ponad 27 tys. egz. - wynika z danych własnych Burda International Polska. Drugi numer pisma pojawi się w sprzedaży pod koniec marca br.
więcej
|
|
,,Kropka TV" z Biedronki dodatkiem do ,,Pani Domu"
Do najnowszego wydania dwutygodnika „Pani Domu” (Edipresse Polska), który ukazało się w miniony poniedziałek, dołączono ostatni numer tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P), sprzedawanego tylko w sieci sklepów Biedronka.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|