|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 9 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Maciej Chmiel: TVP powinna szukać nowych formatów, produkować je i sprzedawać w świat (wywiad)
- Mam na biurku projekty polskiego programu talent-show oraz nowego teleturnieju. W TVP powinni spotykać się ludzie ze zmysłem kreacji i wiedzą producencką - o nowej ramówce, rozrywce i serialach oraz „Wielkiej grze” rozmawiamy z Maciejem Chmielem, dyrektorem TVP2.
więcej
|
|
Handel z największym wzrostem wydatków reklamowych. Farmaceutyki promowane w radiu, żywność w magazynach i kinach (raport)
W 2015 roku najwięcej na reklamę wydały firmy z sektorów: farmaceutyki i leki, handel, żywność oraz higiena i pielęgnacja. Największą dynamikę wzrostu wydatków na reklamę w tradycyjnych mediach miała branża handlowa.
więcej
|
|
Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. ,,Nierealny i szkodliwy projekt"
Ministerstwo Finansów pracuje nad nowym podatkiem od sprzedaży w sklepach internetowych, który miałby objąć także zagranicznych e-sprzedawców. - Wprowadzenie podobnych przepisów będzie pogonią za króliczkiem, którego nie da się dogonić. A nie da się go dogonić dlatego, że postęp technologiczny powoduje ogromne problemy ze ściągnięciem takiego podatku - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, managing partner w SpeedUp Venture Capital Group.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVP Info ze zmianami od marca. Będzie konkurencja dla ,,Szkła kontaktowego"?
Kanał TVP Info od marca br. wprowadzi zmiany w ramówce. Na antenie pojawi się codzienny magazyn publicystyczno-satyryczny oraz cykl „Extra Świat”. Z ramówki zniknie serwis „Godzina po godzinie”, a „Panorama dnia” zmieni porę emisji.
więcej
|
Eksperci chwalą nominację Pauliny Stolarek na szefową Trójki (opinie)
Powołanie Pauliny Stolarek na dyrektora radiowej Trójki to dobra decyzja, bo jest ona doświadczonym dziennikarzem i umie zarządzać redakcją. Z drugiej strony, zarząd Polskiego Radia zachował się bardzo zachowawczo i nie chciał otwierać kolejnego frontu konfliktu - oceniają Michał Karnowski, Barbara Górska, Daniel Adamski, Igor Janke i Ewa Wanat.
więcej
|
,,Wielka gra" wróci do TVP2. ,,Rozmawiałem o tym ze Stanisławą Ryster"
|
Super Bowl wciąż przyciąga reklamodawców, bo jest największą wystawą marketingową
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Maciej Chmiel: TVP powinna szukać nowych formatów, produkować je i sprzedawać w świat (wywiad)
- Mam na biurku projekty polskiego programu talent-show oraz nowego teleturnieju. W TVP powinni spotykać się ludzie ze zmysłem kreacji i wiedzą producencką - o nowej ramówce, rozrywce i serialach oraz „Wielkiej grze” rozmawiamy z Maciejem Chmielem, dyrektorem TVP2.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland" wróci jesienią do TVP2. ,,Umowa poprzedniego zarządu"
Pewne jest, że widzowie TVP2 jesienią br. zobaczą siódmą edycję programu „The Voice of Poland”. Wynika to z umów zawartych jeszcze przez poprzednie kierownictwo Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Hip Hop TV ma koncesję i ruszy za kilka tygodni
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o przyznaniu koncesji satelitarnej dla stacji Hip Hop TV, którą zamierza uruchomić Grupa ZPR Media. Kanał ma ruszyć za kilka tygodni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polo TV liderem kanałów muzycznych. Viva Polska w dół o 40 proc.
W styczniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad drugą Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, zaś najwięcej stracił kanały ITV i Viva Polska.
więcej
|
|
,,Klan" bez nowych odcinków w internecie. ,,Kwestie formalno-prawne"
Od niemal dwóch tygodni w internetowych serwisach wideo na żądanie nie można oglądać najnowszych odcinków telenoweli „Klan”. Przedstawiciele produkcji zapewniają, że lada moment brakujące odcinki serialu TVP1 trafią do sieci.
więcej
|
|
Kanały Eleven Sports w sieci Multimedia płatne od 9 do 16 zł
Kanały Eleven i Eleven Sports, które od lutego br. włączyła do oferty sieć Multimedia Polska, od 9 lutego br. będą oferowane przez nią w ramach dodatkowo płatnego pakietu Sport Champions HD.
więcej
|
|
Joe NeCastro odchodzi ze Scripps Networks Interactive i rady nadzorczej TVN
Joseph G. NeCastro, dyrektor ds. rozwoju w Scripps Networks Interactive, po 13 latach pracy w grupie, odchodzi na emeryturę. Przestanie też być szefem rady nadzorczej TVN - na tym stanowisku zastąpi go prezes Scripps Networks International Jim Samples.
więcej
|
|
Eleven i Eleven Sports w UPC Polska
Grupa Eleven Sports Network i sieć UPC Polska podpisały umowę dotyczącą dystrybucji kanałów Eleven i Eleven Sports. Dołączą one do oferty operatora 11 lutego br.
więcej
|
|
TVP1 i TVN nowymi liderami. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Top Gear": Eddie Jordan kolejnym prowadzącym, może być pięciu gospodarzy
Jednym z prowadzących nową edycję „Top Gear” ma zostać Eddie Jordan, ekspert od wyścigów Formuły 1. Jordan dołączy do Chrisa Evansa i Matta LeBlanca, być może w składzie programu znajdzie się też Chris Harris i Sabine Schmitz.
więcej
|
|
Telewizja Polska przygotuje zasady pracy nad autorskimi formatami
Działająca w strukturach Telewizji Polskiej agencja produkcji teatralnej i filmowej przygotowuje strategię pracy nad autorskimi projektami programów i seriali, które będą realizowane przez nadawcę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Mecze Ekstraklasy wracają do telewizji
W piątek 12 lutego br. po kilkutygodniowej przerwie rusza wiosenna część rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy. Mecze oglądać będzie można w kanałach Canal+ , Canal+ Sport, nSport+, Eurosport 2 oraz w internecie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Handel z największym wzrostem wydatków reklamowych. Farmaceutyki promowane w radiu, żywność w magazynach i kinach (raport)
W 2015 roku najwięcej na reklamę wydały firmy z sektorów: farmaceutyki i leki, handel, żywność oraz higiena i pielęgnacja. Największą dynamikę wzrostu wydatków na reklamę w tradycyjnych mediach miała branża handlowa.
więcej
|
|
Super Bowl 2016: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)
Finał Super Bowl był w USA nie tylko największym wydarzeniem dla branży sportowej, ale także reklamowej. Z tegorocznej imprezy zrezygnowało kilka największych marek, pojawili się też debiutanci. Prezentujemy wszystkie spoty wyemitowane przy transmisji meczu.
więcej
|
|
Reklamy z Super Bowl z 476 mln obejrzeń w internecie, na czele spoty Mountain Dew, Budweisera i T-Mobile (wideo)
Spoty reklamowe emitowane przy tegorocznym finale Super Bowl 2016 wywołały szeroki odzew internautów. Liczba odsłon wszystkich reklam osiągnęła poziom 476 milionów, najwięcej zanotowały spoty Mountain Dew, Budweisera i T-Mobile.
więcej
|
|
Branża FMCG wydała ponad miliard zł na reklamę w 2015 r.
Sektor FMCG zakończył 2015 rok z wynikiem ponad miliarda zł wydanych na reklamę, co oznacza znaczny wzrost w porównaniu do lat poprzednich. W ostatnim kwartale poprzedniego roku sektor przeznaczył na promocję ponad 316 mln zł, czyli o niemal 52 mln zł więcej niż IV kwartale roku 2014 - wynika z danych Codemedia.
więcej
|
|
Walka z rakiem jak w grze komputerowej promuje fundację Alivia (wideo)
Rusza kampania społeczna zachęcająca do wsparcia fundacji Alivia pomagającej młodym osobom z chorobą nowotworową. Przygotowały ją firmy marketingowe Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Platige Image, Dobro, Juice i Big Picture.
więcej
|
|
Miłosne historie zamienione w piosenki w Czesława Mozila w akcji H&M
Pod hasłem „H&M LoveSongs” wystartowała akcja przygotowana przez agencję VML Poland, w której miłosne historie nadesłane w komentarzach przez użytkowników Facebooka zamienią się w zadziorne piosenki zaśpiewane przez Czesława Mozila. Jej finał odbędzie się w Dniu Zakochanych.
więcej
|
|
Acatar Complex reklamowany jako ,,patent na zdrowe zatoki" (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Acatar Complex Zdrowe Zatoki (produkowanego przez USP Zdrowie). Przygotowały ją firmy marketingowe Change, Selfish 3 i Starcom.
więcej
|
|
,,Samo najlepsze!" w kampanii dżemów, konfitur i powideł Łowicz (wideo)
Ruszyła wspólna kampania reklamowa różnych produktów dżemowych marki Łowicz (należącej do Maspex Wadowice). Przygotowały ją agencja Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Mega Rodzinka na feriach reklamuje pakiety UPC (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła nową odsłonę kampanii reklamowej z udziałem Mega Rodzinki. Promuje ona pakiety telewizji z internetem, które dostępne są od 19,50 zł miesięcznie.
więcej
|
|
,,Mocni razem" - kibice w spocie Lecha Poznań (wideo)
Lech Poznań udostępnił wizerunkowy spot promocyjny, w którym różni ludzie opowiadają, dlaczego kibicują temu klubowi. Główne hasło klipu to „Mocni razem”.
więcej
|
|
Tomasz Mieczkowski business development managerem w SaltPepper Brand Design
Tomasz Mieczkowski zaczął pracować jako business development manager w agencji SaltPepper Brand Design. Wcześniej był związany m.in. z firmą Produkt Roku Polska.
więcej
|
|
Jakub Dąbrowski: z TBWA Group do PZL
Jakub Dąbrowski objął funkcję account managera w dziale obsługi klienta agencji reklamowej PZL. Poprzednio pracował w TBWA Group.
więcej
|
|
Weronika Mirowska: z ATM FX do Film Garden
Weronika Mirowska zaczęła pracę jako studio & postproduction manager w studiu postprodukcyjnym Film Garden. Wcześniej pracowała m.in. w firmach ATM FX, Badi Badi i Orka.
więcej
|
|
Pasztet Podlaski w tubie promowany jako ,,praktycznie najlepszy"
Wystartowała kampania reklamująca nowy wariant Pasztetu Podlaskiego (produkowanego przez Grupę Drosed) - pasztet drobiowy w tubie. Akcja, przygotowana przez agencję Brandcomm, jest prowadzona na outdoorze i w punktach sprzedaży.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Katolew na walizkach" - Szymon Hołownia w ,,Tygodniku Powszechnym"
Szymon Hołownia rozpoczął współpracę z „Tygodnikiem Powszechnym” (Tygodnik Powszechny). Co tydzień w cyklu „Katolew na walizkach” będą publikowane felietony dziennikarza.
więcej
|
|
,,Świat Kobiety" wyprzedził ,,Dobre Rady". ,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży
W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Cała Ty”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. ,,Nierealny i szkodliwy projekt"
Ministerstwo Finansów pracuje nad nowym podatkiem od sprzedaży w sklepach internetowych, który miałby objąć także zagranicznych e-sprzedawców. - Wprowadzenie podobnych przepisów będzie pogonią za króliczkiem, którego nie da się dogonić. A nie da się go dogonić dlatego, że postęp technologiczny powoduje ogromne problemy ze ściągnięciem takiego podatku - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, managing partner w SpeedUp Venture Capital Group.
więcej
|
|
Audioteka zdobyła 9 mln zł od inwestorów. ,,To pieniądze na content, produkt i user acquisition"
Oferujący audiobooki serwis Audioteka zamknął emisję prywatnych akcji firmy. Udziały nabyli m.in. Ondrej Tomek i Przemysław Gacek, założyciel Pracuj.pl. Łącznie Audiotece udało się zdobyć 9 milionów złotych - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wired wprowadza płatną wersję serwisu bez reklam, będzie odcinał użytkowników adblockerów
Internetowy serwis magazynu „Wired” zaoferuje wersję pozbawioną reklam za 3,99 dolara miesięcznie. Jednocześnie zapowiada odcinanie od treści internautów korzystających z adblockerów. - Przez ostatnie 23 lata przesunęliśmy wiele granic w internecie, pora na kolejną zmianę - podkreślają szefowie Wired.
więcej
|
|
Reklamy z Super Bowl z 476 mln obejrzeń w internecie, na czele spoty Mountain Dew, Budweisera i T-Mobile (wideo)
Spoty reklamowe emitowane przy tegorocznym finale Super Bowl 2016 wywołały szeroki odzew internautów. Liczba odsłon wszystkich reklam osiągnęła poziom 476 milionów, najwięcej zanotowały spoty Mountain Dew, Budweisera i T-Mobile.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|