|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 10 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Tajemnice medyczne" wiosną w TV Puls. Stacja inwestycje zapowiada na jesień
Serial paradokumentalny „Tajemnice medyczne” będzie jedyną polską nowością wiosennej ramówki TV Puls. Na większe inwestycje w polskie programy nadawca może zdecydować się jesienią, bo liczy, że misyjna TVP odda trochę rynku stacjom komercyjnym.
więcej
|
|
Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)
Nie ma sztywnych wytycznych tworzenia virali, mogą się nimi stać zarówno wymuskane produkcje z dużymi budżetami, jak i klipy przygotowane półamatorsko lub sprawiające takie wrażenie. Dobra kampania viralowa powinna budować pozytywne emocje wokół marki, bo tworzenie treści, która będzie szeroko udostępniana, jednak głośno krytykowana, w większości przypadków, nie spełni swojej roli. Kluczowym jest zrozumienie, że odbiorca virala ma angażować i śmiać się z daną marką, nie zaś z niej - o tym, jakie powinny być kampanie viralowe mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wituszyńska, Karolina Dylik-Ostrowska, Tomasz Mazurek, Robert Sosnowski, Michał Sławiński i Marcin Żukowski.
więcej
|
|
Podzielone opinie polskiej branży o Super Bowl: ciekawe reklamy, choć całość rozczarowuje
Spoty Audi, Budweisera i Axe przez jednych są wskazywane jako najlepsze a przez innych jako najgorsze reklamy tegorocznego Super Bowl. Oceniają je dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z polskiej branży marketingowej: Justyna Obara, Filip Filipczak, Radek Grzybowski, Marcin Kalkhoff, Marcel Bazydło-Jankowski, Przemysław Słodkowski i Maciej Tesławski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Maciej Chmiel: TVP powinna szukać nowych formatów, produkować je i sprzedawać w świat (wywiad)
- Mam na biurku projekty polskiego programu talent-show oraz nowego teleturnieju. W TVP powinni spotykać się ludzie ze zmysłem kreacji i wiedzą producencką - o nowej ramówce, rozrywce i serialach oraz „Wielkiej grze” rozmawiamy z Maciejem Chmielem, dyrektorem TVP2.
więcej
|
Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. ,,Nierealny i szkodliwy projekt"
Ministerstwo Finansów pracuje nad nowym podatkiem od sprzedaży w sklepach internetowych, który miałby objąć także zagranicznych e-sprzedawców. - Wprowadzenie podobnych przepisów będzie pogonią za króliczkiem, którego nie da się dogonić. A nie da się go dogonić dlatego, że postęp technologiczny powoduje ogromne problemy ze ściągnięciem takiego podatku - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, managing partner w SpeedUp Venture Capital Group.
więcej
|
Super Bowl 2016: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)
|
TVP Info ze zmianami od marca. Będzie konkurencja dla ,,Szkła kontaktowego"?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Tajemnice medyczne" wiosną w TV Puls. Stacja inwestycje zapowiada na jesień
Serial paradokumentalny „Tajemnice medyczne” będzie jedyną polską nowością wiosennej ramówki TV Puls. Na większe inwestycje w polskie programy nadawca może zdecydować się jesienią, bo liczy, że misyjna TVP odda trochę rynku stacjom komercyjnym.
więcej
|
|
Łukasz Orbitowski poprowadzi ,,Dezerterów" w TVP Kultura
W czwartek 3 marca br. na antenie TVP Kultura zadebiutuje nowy program „Dezerterzy”, w którym pisarz i dziennikarz Łukasz Orbitowski porozmawia z artystami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tomasz Kleyff szefem Hip Hop TV. Start kanału 22 lutego
Raper i producent Tomasz Kleyff został dyrektorem programowym stacji Hip Hop TV, którą zamierza uruchomić Grupa ZPR Media. Kanał ruszy w poniedziałek 22 lutego br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Maciej Walaszczyk: z ,,Naszego Dziennika" na wydawcę ,,Wiadomości"
Maciej Walaszczyk, dotąd dziennikarz „Naszego Dziennika”, został nowym wydawcą bocznych wydań „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rekordowy styczeń Polsatu Sport. Orange Sport o 75 proc. w dół
W styczniu 2016 roku nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Polsat Sport. Stacja ta pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Orange Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja Puls ma ponad 200 mln zł przychodów i rozmawia z inwestorami
Przychody Telewizji Puls w ub.r. przekroczyły poziom 200 mln zł, a w tym roku powinny być o 20 proc. wyższe. Spółka prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami, nadal rozważa też debiut giełdowy.
więcej
|
|
,,Roast Kuby Wojewódzkiego" nie trafi na antenę TVN? (wideo)
Zapowiadany od tygodni „Roast Kuby Wojewódzkiego” może w ogóle nie pojawić się na antenie TVN. Nagrany w zeszły piątek materiał okazał się bowiem mocno kontrowersyjny. Ostateczna decyzja powinna zapaść dziś.
więcej
|
|
,,Śniadanie na trawie" i ,,Dzika muzyka" misyjnymi nowościami TVP2
Od marca br. w sobotnie przedpołudnia TVP2 będzie pokazywać dwa nowe autorskie magazyny: „Śniadanie na trawie” prowadzone przez Maritę Alban Juarez oraz „Dziką muzykę”.
więcej
|
|
Dariusz Łukawski po 26 latach pracy odchodzi z Telewizji Polskiej
Dariusz Łukawski, ostatnio wiceszef redakcji publicystyki w TVP2, po 26 latach pracy rozstaje się z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Maciej Zientarski: z RDC na reportera ,,Uwagi!" TVN
Maciej Zientarski został nowym reporterem programu „Uwaga!” w TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Barbara Kurdej-Szatan poprowadzi ,,Kocham Cię, Polsko!" w TVP2
Aktorka Barbara Kurdej-Szatan będzie gospodarzem nowej edycji programu rozrywkowego „Kocham Cię, Polsko!”. W role kapitanów rywalizujących drużyn wcielą się zaś Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Show w odświeżonej formie powróci na antenę TVP2 w marcu br.
więcej
|
|
Telewizja Puls chce przejąć niechciane produkcje TVP
Telewizja Puls zainteresowana jest przejęciem kilku produkcji pokazywanych przez Telewizję Polską, jeśli publiczny nadawca zdecyduje się na ich zdjęcie z anteny.
więcej
|
|
Piąty sezon ,,Warsaw Shore" w MTV od 28 lutego. 10 uczestników, wraca Ewelina Kubiak
W niedzielę 28 lutego br. MTV Polska rozpocznie emisję piątej serii reality-show „Warsaw Shore - Ekipy z Warszawy”, który zrealizowano jesienią ub.r. we Wrocławiu. Widzowie obejrzą przygody dziesięciu uczestników, m.in. Eweliny Kubiak i bliźniaków Kluk.
więcej
|
|
Paradokument ,,Tajemnice medyczne" od 29 lutego w TV Puls
W poniedziałek 29 lutego br. na antenie TV Puls zadebiutuje serial typu scripted-docu pt. „Tajemnice medyczne”, opowiadający o pracy oddziału ratunkowego szpitala.
więcej
|
|
Mecz VfL Bochum-Bayern Monachium w TVP. Zagra w nim Robert Lewandowski
10 lutego 2016 roku odbędzie się mecz 1/4 finału Pucharu Niemiec VfL Bochum-Bayern Monachium, w którym zagra Robert Lewandowski. Spotkanie na żywo będzie można oglądać w TVP1, TVP Sport i na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)
Nie ma sztywnych wytycznych tworzenia virali, mogą się nimi stać zarówno wymuskane produkcje z dużymi budżetami, jak i klipy przygotowane półamatorsko lub sprawiające takie wrażenie. Dobra kampania viralowa powinna budować pozytywne emocje wokół marki, bo tworzenie treści, która będzie szeroko udostępniana, jednak głośno krytykowana, w większości przypadków, nie spełni swojej roli. Kluczowym jest zrozumienie, że odbiorca virala ma angażować i śmiać się z daną marką, nie zaś z niej - o tym, jakie powinny być kampanie viralowe mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wituszyńska, Karolina Dylik-Ostrowska, Tomasz Mazurek, Robert Sosnowski, Michał Sławiński i Marcin Żukowski.
więcej
|
|
Podzielone opinie polskiej branży o Super Bowl: ciekawe reklamy, choć całość rozczarowuje
Spoty Audi, Budweisera i Axe przez jednych są wskazywane jako najlepsze a przez innych jako najgorsze reklamy tegorocznego Super Bowl. Oceniają je dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z polskiej branży marketingowej: Justyna Obara, Filip Filipczak, Radek Grzybowski, Marcin Kalkhoff, Marcel Bazydło-Jankowski, Przemysław Słodkowski i Maciej Tesławski.
więcej
|
|
56-letnia modelka reklamuje bikini w ,,Sports Illustrated"
W najnowszym numerze magazynu „Sports Illustrated” pojawi się 56-letnia modelka Nicola Griffin reklamująca stroje kąpielowe Swimsuits for All. - Ludzie myślą, że z wiekiem kobiety tracą seksapil, ale to mit - podkreśla Griffin.
więcej
|
|
,,W rodzinie cieplej" - kampania Ośrodka Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii pod hasłem „W rodzinie cieplej” promującej Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i Lunapark.
więcej
|
|
Wyścig przedsiębiorcy z rachunkami reklamuje bezpłatną księgowość w mBanku (wideo)
mBank rozpoczął promocję skierowanego do przedsiębiorców rachunku mBiznes konto obejmującą m.in. bezpłatną usługę księgowości internetowej. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Lemon Sky J. Walter Thompson z nową strategią komunikacji Work Service
Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotuje i będzie realizować nową strategię komunikacji grupy kapitałowej Work Service.
więcej
|
|
Hurtownie Selgros Cash&Carry pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)
Pod hasłem „Przemyślane zakupy” zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów handlu hurtowego Selgros Cash&Carry. Akcję przygotowały agencja Saatchi&Saatchi Poland i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
|
OMD utrzymał obsługę mediową Provident Polska
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego firmy pożyczkowej Provident Polska. Pracuje dla niej w tym zakresie od trzech lat.
więcej
|
|
Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński dołączyli do Focus Advantage
Pracę w agencji reklamowej Focus Advantage (należącej do Focus Media Group) zaczęli Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński. Szymaniak wcześniej pracowała m.in. w V&P, a Jasiński w Kross.
więcej
|
|
SMG zajmie się obsługą marki Metaxa w social media
Agencja SMG Polska zwyciężyła w przetargu na obsługę marki alkoholu Metaxa (należy do CEDC International) w mediach społecznościowych. Tworzeniem strategii komunikacji w social mediach, planowaniem i realizacją działań dla marki Metaxa zajmie się zespół SMG LiquidThread.
więcej
|
|
Paweł Kański content marketing managerem w MOSQI.TO
Paweł Kański zaczął pracę jako content marketing manager w agencji interaktywnej MOSQI.TO. Wcześniej pracował m.in. w firmach Softonic, Solar i Listonic.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|