|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 11 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Grzegorz Jankowski poprowadzi program w Superstacji (wideo)
Grzegorz Jankowski, były redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), poprowadzi autorski program publicystyczny w Superstacji - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wiosną TVP2 stawia na sprawdzone formaty. Wracają ,,Przygarnij mnie" i ,,Dzięki Bogu już weekend"
W poniedziałek 29 lutego startuje wiosenna ramówka Dwójki, w której znajdą się nowe pozycje takie jak „Sonda 2” i „Komediowa Scena Dwójki”. Widzowie obejrzą wiosną również kontynuacje znanych programów „Dzięki Bogu już weekend”, „Kocham Cię, Polsko” czy „Przygarnij mnie”.
więcej
|
|
Szefowa publicystyki TVP2 Monika Sieradzka odeszła z Telewizji Polskiej
Monika Sieradzka, ostatnio kierownik redakcji publicystyki w TVP2, odeszła z Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W spółce pracowała przez 23 lata.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN pokaże ,,Roast Kuby Wojewódzkiego", ale godzinę później
Stacja TVN zdecydowała, że wyemituje na swojej antenie „Roast Kuby Wojewódzkiego”, w którym zaproszeni goście ostro żartowali z dziennikarza. Program nadany zostanie jednak później, będzie też dłuższy niż pierwotnie planowano.
więcej |
|
Serial ,,Powiedz tak!" we wtorkowe wieczory w Polsacie
Nowy serial obyczajowo-komediowy Polsatu „Powiedz tak!” pokazywany będzie wiosną br. we wtorki o 21.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W głównych rolach w produkcji wystąpią: Katarzyna Zawadzka, Paweł Domagała, Agnieszka Więdłocha i Nikodem Rozbicki.
więcej |
|
WP.pl i Onet w dziesiątce najpopularniejszych serwisów informacyjnych w Wielkiej Brytanii
Portale WP.pl i Onet.pl znalazły się pierwszej dziesiątce najpopularniejszych stron newsowych na Wyspach Brytyjskich w 2015 roku. Niekwestionowanym liderem jest BBC z udziałem w rynku na poziomie 30 procent i dużą przewagą nad konkurentami.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)
Nie ma sztywnych wytycznych tworzenia virali, mogą się nimi stać zarówno wymuskane produkcje z dużymi budżetami, jak i klipy przygotowane półamatorsko lub sprawiające takie wrażenie. Dobra kampania viralowa powinna budować pozytywne emocje wokół marki, bo tworzenie treści, która będzie szeroko udostępniana, jednak głośno krytykowana, w większości przypadków, nie spełni swojej roli. Kluczowym jest zrozumienie, że odbiorca virala ma angażować i śmiać się z daną marką, nie zaś z niej - o tym, jakie powinny być kampanie viralowe mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wituszyńska, Karolina Dylik-Ostrowska, Maciej Hilt, Tomasz Mazurek, Robert Sosnowski, Michał Sławiński i Marcin Żukowski.
więcej
|
Podzielone opinie polskiej branży o Super Bowl: ciekawe reklamy, choć całość rozczarowuje
Spoty Audi, Budweisera i Axe przez jednych są wskazywane jako najlepsze a przez innych jako najgorsze reklamy tegorocznego Super Bowl. Oceniają je dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z polskiej branży marketingowej: Justyna Obara, Filip Filipczak, Radek Grzybowski, Marcin Kalkhoff, Marcel Bazydło-Jankowski, Przemysław Słodkowski i Maciej Tesławski.
więcej
|
Maciej Chmiel: TVP powinna szukać nowych formatów, produkować je i sprzedawać w świat (wywiad)
|
Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. ,,Nierealny i szkodliwy projekt"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Grzegorz Jankowski poprowadzi program w Superstacji (wideo)
Grzegorz Jankowski, były redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), poprowadzi autorski program publicystyczny w Superstacji - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wiosną TVP2 stawia na sprawdzone formaty. Wracają ,,Przygarnij mnie" i ,,Dzięki Bogu już weekend"
W poniedziałek 29 lutego startuje wiosenna ramówka Dwójki, w której znajdą się nowe pozycje takie jak „Sonda 2” i „Komediowa Scena Dwójki”. Widzowie obejrzą wiosną również kontynuacje znanych programów „Dzięki Bogu już weekend”, „Kocham Cię, Polsko” czy „Przygarnij mnie”.
więcej
|
|
Szefowa publicystyki TVP2 Monika Sieradzka odeszła z Telewizji Polskiej
Monika Sieradzka, ostatnio kierownik redakcji publicystyki w TVP2, odeszła z Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W spółce pracowała przez 23 lata.
więcej
|
|
TVN pokaże ,,Roast Kuby Wojewódzkiego", ale godzinę później
Stacja TVN zdecydowała, że wyemituje na swojej antenie „Roast Kuby Wojewódzkiego”, w którym zaproszeni goście ostro żartowali z dziennikarza. Program nadany zostanie jednak później, będzie też dłuższy niż pierwotnie planowano.
więcej
|
|
Serial ,,Powiedz tak!" we wtorkowe wieczory w Polsacie
Nowy serial obyczajowo-komediowy Polsatu „Powiedz tak!” pokazywany będzie wiosną br. we wtorki o 21.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W głównych rolach w produkcji wystąpią: Katarzyna Zawadzka, Paweł Domagała, Agnieszka Więdłocha i Nikodem Rozbicki.
więcej
|
|
Rzecznik MSZ krytykuje reportaż BBC o sytuacji w Polsce. ,,Bez standardów dziennikarskich"
Rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych wysłał do kierownictwa BBC list, w którym protestuje przeciwko reportażowi o Polsce nadanemu przez tę stację. - Przedstawił obecną sytuację polityczną w Polsce w sposób powierzchowny i zniekształcony, bez zachowania standardów dziennikarskich, których można by oczekiwać od BBC - pisze Artur Dmochowski, rzecznik MSZ.
więcej
|
|
Tomasz Rożek poprowadzi program ,,Sonda 2" w TVP2
Dr Tomasz Rożek będzie gospodarzem programu popularnonaukowego „Sonda 2”, który wiosną w czwartkowe wieczory będzie pokazywać telewizyjna Dwójka.
więcej
|
|
Kanał HBO Comedy zmieni się w HBO 3
Kanał premium HBO Comedy, wchodzący w skład pakietu HBO, 21 marca br. zmieni nazwę na HBO 3. Zmodyfikowana zostanie też jej oferta programowa.
więcej
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" z kulisami w Polsat Cafe. Popielewicz i Zborowska gospodyniami
Po każdym odcinku nowej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo” w Polsacie kanał Polsat Cafe pokaże jego kulisy pod tytułem „Twoja twarz brzmi EXTRA znajomo”. Poprowadzą je Agnieszka Popielewicz i Zofia Zborowska - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Fokus TV liderem stacji dokumentalnych. W dół TVP Historia i Discovery
W styczniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansował Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mogło BBC Brit, a na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Turbo Xtra.
więcej
|
|
Serial ,,Szpital nadziei" w Stopklatka TV
7 marca br. na antenie kanału Stopklatka TV zadebiutuje kanadyjski serial obyczajowy „Szpital nadziei”, opowiadający o pracy szpitala w Toronto.
więcej
|
|
Kanał nSport+ w ofercie Horizon Go
Kanał sportowy nSport+ dołączył do oferty usługi Horizon Go, która pozwala abonentom sieci UPC Polska na oglądanie kanałów telewizyjnych przez internet - na komputerach i urządzeniach mobilnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Provident reklamuje się z nowym logo i hasłem ,,Wierzymy w Twój plan" (wideo)
Firma pożyczkowa Provident w ramach globalnego rebrandingu zmienia na polskim rynku logo i wprowadza nowe hasło „Wierzymy w Twój plan”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, autorstwa agencji Isobar Polska i OMD, wspierająca promocję „Wypisz wymaluj”.
więcej
|
|
,,Zawsze pod ręką" - cukierki Verbena reklamowane w nowych opakowaniach (wideo)
Startuje kampania reklamowa cukierków ziołowych Verbena (produkowanych przez IDC Polonia) prezentująca ich nowe opakowania. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Verbena. Zawsze pod ręką”, przygotowały firmy Abanana Adverising i IQ Media.
więcej
|
|
Piłkarska Ekstraklasa w spotach ,,łączy miasta" (wideo)
Pod hasłem „Ekstraklasa łączy miasta kampania” startuje kampania podkreślająca silne związki klubów Ekstraklasy z miejscowościami, w których funkcjonują. Spoty na potrzeby akcji przygotowała firma Ekstraklasa Live Park.
więcej
|
|
Mateusz Mentlewicz: z Mango Media na dyrektora marketingu Pixers
Mateusz Mentlewicz po roku pracy w Mango Media przeszedł do firmy Pixers produkującej dekoracje ścienne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Ogilvy&Mather i Hypermedia.
więcej
|
|
Brandnovation - czyli jak nowoczesne technologie budują wizerunek i sprzedaż marki
Już 25 lutego w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbędzie się konferencja zatytułowana Brandnovation, podczas której eksperci i praktycy z Europy oraz USA skoncentrują się na wyzwaniach, możliwościach oraz narzędziach które pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.
więcej
|
|
Paryż z nową identyfikacją jako kandydat na gospodarza igrzysk olimpijskich 2024 (wideo)
Ruszyła kampania marketingowa, która ma na celu pokazanie Paryża jako idealnego gospodarza letnich Igrzysk Olimpijskich 2024. Autorem identyfikacji "Paris 2024" jest agencja Dragon Rouge.
więcej
|
|
Województwo mazowieckie wyda 2,4 mln zł na kampanię gospodarki
Władze województwa mazowieckiego planują kampanię promującą ten region w mediach polskich i zagranicznych. Przeznaczą na nią blisko 2,4 mln zł.
więcej
|
|
Ręcznie malowany mural promuje grę ,,XCOM2" (wideo)
Ręcznie malowany mural umieszczony na stołecznym dworcu kolejowym promuje grę „XCOM2”.
więcej
|
|
Gary Human awansował na globalne stanowisko w Ogilvy&Mather
Gary Human, dotychczas pełniący funkcję chief creative officer w Ogilvy&Mather London, awansował na stanowisko global executive director dywizji Global Brand Management (GBM).
więcej
|
|
CS Group Polska przejęła agencję ClearSense
Firma CS Group Polska (poprzednio działająca jako pkt.pl Marketing Zintegrowany) połączyła się z agencją interaktywną ClearSense. Razem działają jako CS Group Polska, a ClearSense pozostała marką handlową.
więcej
|
|
,,Make IT work" w kampanii Toshiby dla firm (wideo)
Toshiba Europe zaczyna międzynarodową kampanię marketingową pod hasłem „Make IT work”. Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, jest skierowana do średnich i dużych przedsiębiorstw.
więcej
|
|
Nike mianuje swojego pierwszego chief digital officera
Firma Nike zatrudniła po raz pierwszy w swojej historii chief digital officera, by wzmocnić swoje aktywności w internecie, głównie poprzez serwisy Nike.com i Nike+.
więcej
|
|
Internet |
|
|
WP.pl i Onet w dziesiątce najpopularniejszych serwisów informacyjnych w Wielkiej Brytanii
Portale WP.pl i Onet.pl znalazły się pierwszej dziesiątce najpopularniejszych stron newsowych na Wyspach Brytyjskich w 2015 roku. Niekwestionowanym liderem jest BBC z udziałem w rynku na poziomie 30 procent i dużą przewagą nad konkurentami.
więcej
|
|
Twitter z większym przychodem i 521 mln dolarów straty. Bez wzrostu liczby użytkowników
Twitter zakończył zarówno IV kwartał, jak i cały 2015 rok na minusie, ale przy wyraźnym wzroście przychodu. Bez zmian w ujęciu kwartalnym pozostała liczba aktywnych użytkowników serwisu.
więcej
|
|
Eska.pl liderem serwisów radiowych, RadioZET.pl przed stronami RMF FM (TOP 15)
Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych najwięcej użytkowników i odsłon mają Eska.pl i PolskieRadio.pl, natomiast najdłuższy czas korzystania przez internautów notują RMFon.pl i Open.fm. W ciągu roku duży wzrost zasięgu osiągnęło RadioZET.pl, wyprzedzając pod tym względem strony związane z RMF FM i innymi rozgłośniami Grupy RMF.
więcej
|
|
Facebook automatyzuje umieszczanie napisów w reklamach wideo
Facebook zapowiedział, że w reklamach wideo z wyłączonym dźwiękiem będzie łatwiej umieszczać napisy przyciągające uwagę internautów. Dzięki temu ma wzrosnąć zaangażowanie odbiorców.
więcej
|
|
Twitter będzie pokazywał rekomendowane wpisy, na razie to opcja dobrowolna
Wbrew wcześniejszym zapewnieniom Twitter zamierza dokonać zmian w sposobie wyświetlania treści na kontach użytkowników. Oprócz chronologicznych tweetów pojawią się też rekomendowane treści, które znajdą się na szczycie Aktualności. Na razie rozwiązanie jest wprowadzane jako opcja, w przyszłości jednak może stać się standardem.
więcej
|
|
Pierwsze wyniki nowego badania polskiego internetu będą później
Instytut GfK i Polskie Badania Internetu przesunęły na termin nieokreślony publikację pierwszych wyników nowego badania polskiego internetu - Planet PBI/GfK, które z początkiem br. zastąpiło realizowany dotychczas Megapanel PBI/Gemius.
więcej
|
|
Wirtualna Polska ze skrótami meczów od Eleven Sports Network
W ramach zawartej właśnie umowy w serwisach Grupy Wirtualna Polska będą zamieszczane fragmenty transmisji sportowych (m.in. zagranicznych lig piłkarskich) z kanałów Eleven Sports Network.
więcej
|
|
Aleksandra Pajewska: z Ringier Axel Springer Polska do Grupy Wirtualna Polska
Aleksandra Pajewska objęła funkcję wydawcy serwisów show-biznesowych w Grupie Wirtualna Polska. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska i Wydawnictwie Bauer.
więcej
|
|
Instagram popularniejszy od Snapchata. Liderem Youtube (ranking aplikacji)
Między 4 a 10 stycznia 2016 r. zasięg Instagrama wśród polskich użytkowników urządzeń mobilnych sięgnął 11% - wynika z badania Mobience.
więcej
|
|
Łatwiejsze rozwiązywanie sporów z e-sklepami w UE
Od 9 stycznia we wszystkich krajach Unii Europejskiej obowiązuje rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich. Umożliwiająca taką procedurę platforma powinna ruszyć 15 lutego. Nowe rozwiązania mają ułatwić rozwiązywanie konfliktów między nabywcami a handlującymi w sieci przedsiębiorcami. KE chce w ten sposób pobudzić e-handel transgraniczny. Polscy przedsiębiorcy czekają na krajowe przepisy w tym zakresie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|