Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 14 Lutego 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVP2 pracuje nad dwoma programami dla Anny Popek

Telewizyjna Dwójka pracuje nad projektami dwóch programów, które mogłaby poprowadzić Anna Popek. Pierwszy z nich może trafić na antenę TVP2 w wakacje, a emisja obu zależy od pozyskania sponsorów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Piotr Gursztyn poprowadzi ,,Nowe Ateny" w TVP Historia. Prof. Dudek i Świetlik recenzentami książek

W czwartek 3 marca br. TVP Historia rozpocznie emisję nowego cotygodniowego programu publicystycznego „Nowe Ateny”, który poprowadzi dyrektor anteny Piotr Gursztyn. Magazyn będzie realizowany na żywo. - Ma ogniskować debatę historyczną w Polsce - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Gursztyn. więcej

 
Poranki stacji newsowych zyskują widzów. TVN24 liderem, ale goni go TVP Info

Największą widownię w godzinach porannych wśród stacji newsowych w sezonie 2015/2016 gromadzi TVN24. Pasma poranne wszystkich kanałów informacyjnych mają obecnie więcej widzów niż rok wcześniej. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
TV Planner/Buyer

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner/Buyer

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Assistant / Junior Digital Media Planner

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEO Specialist with English and Spanish

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEO Specialist with English and other European language

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Content Project Manager with English and Spanish or French

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Market Consultant with English and German or Spanish

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Market Consultant

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with German

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Planner / Junior Planner (TV + Video online)

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Lidl najsilniej reklamowaną marką, Media Expert mocno w górę, w dół Orange (analiza)

W 2015 roku w czołówce marek najmocniej reklamowanych w tradycyjnych mediach znalazły się Lidl, Play, Media Expert, Orange i Kinder. Spośród nich tylko Orange zmniejszył wydatki, zaś ich największy wzrost zanotował Media Expert. więcej

 
Czy reaktywacje programów sprzed lat pomogą Telewizji Polskiej w walce o widzów i reklamodawców?

Takie historyczne programy jak „Pegaz”, „Wielka Gra” czy „Sonda” nie powinny mocno zaszkodzić i tak spadającym już od pewnego czasu oglądalnościom TVP. A nuż pomogą? - o tym, jak ewentualne zmiany programowe na antenach Telewizji Polskiej mogą wpłynąć na jej pozycję na rynku reklamowym mówią dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, Sergiusz Geller i Maciej Niepsuj. więcej

 
Chcemy płacić abonament za filmy i dokumenty. Orłoś, Lis i Olejnik powinni być w telewizji publicznej

Filmy, dokumenty i programy edukacyjne to pozycje najbardziej warte finansowania z abonamentu, a programy w telewizji publicznej powinni prowadzić przede wszystkim Maciej Orłoś, Tomasz Lis i Monika Olejnik - wynika z badania MEC, które objęło polskich internautów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Grzegorz Jankowski poprowadzi program w Superstacji (wideo)

Grzegorz Jankowski, były redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), poprowadzi autorski program publicystyczny w Superstacji - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiosną TVP2 stawia na sprawdzone formaty. Wracają ,,Przygarnij mnie" i ,,Dzięki Bogu już weekend"

W poniedziałek 29 lutego startuje wiosenna ramówka Dwójki, w której znajdą się nowe pozycje takie jak „Sonda 2” i „Komediowa Scena Dwójki”. Widzowie obejrzą wiosną również kontynuacje znanych programów „Dzięki Bogu już weekend”, „Kocham Cię, Polsko” czy „Przygarnij mnie”. więcej

Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)
Podzielone opinie polskiej branży o Super Bowl: ciekawe reklamy, choć całość rozczarowuje
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP2 pracuje nad dwoma programami dla Anny Popek

Telewizyjna Dwójka pracuje nad projektami dwóch programów, które mogłaby poprowadzić Anna Popek. Pierwszy z nich może trafić na antenę TVP2 w wakacje, a emisja obu zależy od pozyskania sponsorów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Piotr Gursztyn poprowadzi ,,Nowe Ateny" w TVP Historia. Prof. Dudek i Świetlik recenzentami książek

W czwartek 3 marca br. TVP Historia rozpocznie emisję nowego cotygodniowego programu publicystycznego „Nowe Ateny”, który poprowadzi dyrektor anteny Piotr Gursztyn. Magazyn będzie realizowany na żywo. - Ma ogniskować debatę historyczną w Polsce - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Gursztyn. więcej

 
Poranki stacji newsowych zyskują widzów. TVN24 liderem, ale goni go TVP Info

Największą widownię w godzinach porannych wśród stacji newsowych w sezonie 2015/2016 gromadzi TVN24. Pasma poranne wszystkich kanałów informacyjnych mają obecnie więcej widzów niż rok wcześniej. więcej

 
Czy reaktywacje programów sprzed lat pomogą Telewizji Polskiej w walce o widzów i reklamodawców?

Takie historyczne programy jak „Pegaz”, „Wielka Gra” czy „Sonda” nie powinny mocno zaszkodzić i tak spadającym już od pewnego czasu oglądalnościom TVP. A nuż pomogą? - o tym, jak ewentualne zmiany programowe na antenach Telewizji Polskiej mogą wpłynąć na jej pozycję na rynku reklamowym mówią dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, Sergiusz Geller i Maciej Niepsuj. więcej

 
Chcemy płacić abonament za filmy i dokumenty. Orłoś, Lis i Olejnik powinni być w telewizji publicznej

Filmy, dokumenty i programy edukacyjne to pozycje najbardziej warte finansowania z abonamentu, a programy w telewizji publicznej powinni prowadzić przede wszystkim Maciej Orłoś, Tomasz Lis i Monika Olejnik - wynika z badania MEC, które objęło polskich internautów. więcej

 
Małgorzata Rogatty wydawcą Wiadomości" w TVP1

Małgorzata Rogatty, dotąd dziennikarka TVP3 i bydgoskiego oddziału Telewizji Polskiej, została nowym wydawcą bocznych wydań „Wiadomości” w TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Michał Rachoń nowym prowadzącym "Woronicza 17" w TVP Info

Michał Rachoń, zastępca dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki, od niedzieli prowadzi program publicystyczny "Woronicza 17" w TVP Info. więcej

 
Sławomir Zieliński odwołany, Joanna Klimek na czele biura koordynacji programowej TVP

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski odwołał Sławomira Zielińskiego z funkcji dyrektora biura koordynacji programowej TVP. Stanowisko to obejmie Joanna Klimek, ostatnio wicedyrektor biura. więcej

 
TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, TVN Turbo liderem w grupie 16-49

W styczniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle, a najwięcej stracił kanał Discovery Life. więcej

 
Paweł Zarzeczny poprowadzi ,,Bul głowy" w Telewizji Republika

Dziennikarz sportowy Paweł Zarzeczny poprowadzi autorski program „Bul głowy”, który będzie nadawany w dni powszednie w Telewizji Republika. - Będzie spontanicznie, nie ma żadnej formuły - mówi o swoim cyklu Zarzeczny. więcej

 
Polsat News i TVP1 najlepiej wypełniały kryteria misji publicznej w kampanii wyborczej

Podczas czterech ostatnich kampanii wyborczych w mediach przeważały tematy kampanijne, a w czasie telewizyjnych audycji publicystycznych wzorce zachowań dziennikarzy były powtarzalne. Udział kobiet w programach z tego gatunku był w tym okresie bardzo niski - wynika z analizy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Byli prezesi TVP pozytywnie oceniają zmiany w spółce (opinie)

Skupienie się przez zarząd TVP na zmianach w serwisach informacyjnych jest słuszne. Należy pamiętać o przyzwyczajeniach widzów i nie wolno zbyt gwałtownie zmieniać przyjętej linii programowej. Dobrą wiadomością jest zapowiadana rezygnacja z outsourcingu, który był nieuczciwą formą pozbywania się pracowników - zmiany w TVP oceniają Andrzej Urbański, Bronisław Wildstein i Robert Kwiatkowski. więcej

 
TVP1 zachęca do oglądania serialu ,,Bodo" w kinie, radiu i na billboardach

Telewizja Polska wystartowała z kampanią promującą najważniejszą premierę wiosny w TVP1 - serial historyczny „Bodo”. więcej

 
Programy z gwiazdami wracają do Disco Polo Music

Kanał Disco Polo Music od marca br. rozpoczyna emisję nowych odcinków swoich stałych programów jak m.in. „Zawód gwiazda”, „Ranking sukcesy i porażki” czy „Druga strona gwiazdy”. więcej

 
Andrzej Urbański: zmiany w TVP oceniam całkowicie pozytywnie

- Całkowicie pozytywnie oceniam przeprowadzane zmiany w Telewizji Polskiej. Nie zawsze śledzę wszystkie doniesienia, ale śledzę uwagi „Gazety Wyborczej” i rozrywa mi boki ze śmiechu. Szczególnie kiedy czytam, że „Wiadomości” „skupiają się na faktach, a nie na opiniach” - ocenia Andrzej Urbański, były prezes TVP. więcej

 
Robert Kwiatkowski: uruchomienie Poland24 to ciekawy pomysł, ale brakuje pieniędzy

- Pomysł na uruchomienie anglojęzycznego kanału informacyjnego Poland24 jest ciekawy. Boję się, że jak zwykle brakuje armat, czyli pieniędzy. Póki co traktuję to jako propagandę - ocenia Robert Kwiatkowski, były prezes Telewizji Polskiej. więcej

 
Bronisław Wildstein: pomysły Jacka Kurskiego są sensowne, TVP źle funkcjonowała

Projekty Jacka Kurskiego, tzn. przywrócenie produkcji do Telewizji Polskiej czy uruchomienie anglojęzycznego kanału informacyjnego Poland24, mogą być sensowne. Oczywiście, trzeba to policzyć, sprawdzić dokładnie. Instytucja musi działać zgodnie ze swoimi możliwościami - ocenia Bronisław Wildstein, były prezes Telewizji Polskiej. więcej

 
Cezary 2016 na żywo w Canal+

26 lutego 2016 roku w Paryżu odbędzie się 41. gala wręczenia Cezarów. W Polsce relację na żywo z uroczystości przeprowadzi Canal+. więcej

 
 
Radio  
 
Piotr Iwicki za Elżbietę Kiernicką szefem Agencji Muzycznej Polskiego Radia (wideo)

Piotr Iwicki został powołany na stanowisko dyrektora Agencji Muzycznej Polskiego Radia. Poprzednio tę funkcję pełniła Elżbieta Kiernicka. więcej

 
Wilhelm Korotczuk: zrezygnowałem z prezesury Radia Zachód wskutek politycznej nagonki

Wilhelm Korotczuk, który w piątek zrezygnował z funkcji prezesa Radia Zachód zaledwie dzień po nominacji na nią, wyjaśnił w oświadczeniu, że zrobił to „dla dobra nieskazitelnej opinii, jaką ma lubuska rozgłośnia radia publicznego”. - W ostatnich dniach rozpętano polityczna nagonkę na moją osobę - zaznaczył. więcej

 
Polskie Radio RDC z nową radą nadzorczą

Minister skarbu powołał nowy skład trzyosobowej rady nadzorczej Polskiego Radia RDC - Julianę Kapalską, Jakuba Roszkowskiego i Marka Pietrzaka. więcej

 
Reklama  
 
Lidl najsilniej reklamowaną marką, Media Expert mocno w górę, w dół Orange (analiza)

W 2015 roku w czołówce marek najmocniej reklamowanych w tradycyjnych mediach znalazły się Lidl, Play, Media Expert, Orange i Kinder. Spośród nich tylko Orange zmniejszył wydatki, zaś ich największy wzrost zanotował Media Expert. więcej

 
Agnieszka Kwaśniewska chief strategy officerem w Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions

Agnieszka Kwaśniewska awansowała na stanowisko chief strategy officera w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Pracuje w niej od siedmiu lat. więcej

 
Dariusz Józefiak na czele marketingu w Santander Consumer Bank, Wojciech Pysiewicz awansował w Santander Consumer Finance

Dariusz Józefiak objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu i reklamy w Santander Consumer Banku. Zajmujący je poprzednio Wojciech Pysiewicz awansował do zarządu Santander Consumer Finance Benelux. więcej

 
Magda Gessler znów reklamuje Ulgix Wzdęcia Max (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa preparatu Ulgix Wzdęcia Max (produkowanego przez Hasco-Lek) z udziałem restauratorki Magdy Gessler. Akcję przygotowały agencja ChocolAd i dom mediowy MEC. więcej

 
Użytkownicy smartfonów chcą promocji w czasie rzeczywistym, niewiele sklepów je oferuje

Zaledwie 7 proc. sklepów oferuje swoim klientom możliwość skorzystania z promocji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem smartfonów - wynika z badania Accenture. więcej

 
Dobre warunki na stoku promują Wymarzone Konto Osobiste w Raiffeisen Polbanku (wideo)

Raiffeisen Polbank zaczął kolejną odsłonę kampanii reklamującej Wymarzone Konto Osobiste. Akcja, której głównym bohaterem jest aktor Paweł Orleański, została przygotowana przez firmy GPD Agency, Bomaye i Starcom. więcej

 
Cannes Lions 2016: Marcello Serpa z nagrodą Lion of St. Mark

Marcello Serpa, współtwórca sukcesu brazylijskiej agencji AlmapBBDO, odbierze nagrodę Lion of St. Mark na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. więcej

 
Noc w sypialni Van Gogha promuje wystawę artysty w Chicago

Aby wypromować nową ekspozycję obrazów Vincenta Van Gogha w Chicago agencja Leo Burnett zbudowała replikę pokoju, który artysta uwiecznił na swoich płótnach. Za noc w oryginalnej sypialni trzeba zapłacić 10 dolarów. więcej

 
Kończą się zgłoszenia do #Best Startup Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Do 19 lutego można zgłaszać projekty do programu #Best Startup organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagrodą główną jest wyjazd na festiwal Lions Innovation w Cannes. więcej

 
Pokémon z najpopularniejszą reklamą z Super Bowl 2016 (wideo)

YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas ostatniego finału ligi futballu amerykańskiego NFL był spot promujący markę Pokémon. więcej

 
Znani sportowcy promują Nike, rozdając prezenty na ulicach San Francisco (wideo)

Gwiazdy futbolu amerykańskiego pojawiły się na ulicach San Francisco w dniu finału Super Bowl. Sportowcy rozdawali kibicom i klientom Nike podarunki - specjalne wersje sportowych butów tej marki. więcej

 
Reklamy tygodnia: ,,Zakopane bez smogu", Swimsuit for All, H&M LoveSongs i Fundacja Alivia (wideo)

W naszym cotygodniowym zestawieniu znalazły się tym razem trzy polskie akcje reklamowe i jedna reklama zagraniczna. Są to lokalne: kampania ”#ZakopaneBezSmogu”, akcja H&M LoveSongs i reklamy dla fundacji Alivia oraz zagraniczna reklama marki Swimsuit for All. więcej

 
Marcin Dąbrowski: konkurencja to koło zamachowe

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Dąbrowski, CEO firmy Surgecloud. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Naldecon: End nasal congestion. Luftal anti-gas: Food makes noise. Dermodex: Understand your child better. De Standaard Newspaper Weekend Edition: Brain Equal Pay Day: Satisfaction The Granny Remake
 
Prasa  
 
Okładka ,,Gazety Polskiej" z Goebbelsem nie obrażała Stefana Niesiołowskiego. Poseł przegrał prawomocnie

Poseł Platformy Obywatelskiej przegrał wytoczony „Gazecie Polskiej” (Forum) proces o ochronę dóbr osobistych za umieszczenie na okładce z 2012 roku jego podobizny obok fotografii Josepha Goebbelsa. Wyrok jest prawomocny. więcej

 
Sebastian Stodolak: z ,,Obserwatora Finansowego" do ,,Dziennika Gazety Prawnej"

Sebastian Stodolak dołączył do redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), gdzie zajmie się tematyką ekonomiczną. więcej

 
Duże zmiany w czytelnictwie dzienników w województwach. Siedem regionów z nowymi liderami

W siedmiu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od czerwca do listopada 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Cztery Kąty" liderem pism wnętrzarskich. ,,M jak Mieszkanie" mocno w dół

W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich były „Cztery Kąty”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”. więcej

 
,,Rzeczpospolita" wyprzedziła ,,Dziennik Gazetę Prawną" (dane o sprzedaży e-wydań dzienników w 2015 r.)

W ub.r. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Natomiast wśród dzienników regionalnych na pierwsze miejsce awansowało „Echo Dnia”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2016-02-15 Do Rzeczy - 2016-02-15 Wprost - 2016-02-15 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-02-15 Weranda Country - 2016-02-14
 
Internet  
 
Durszlak.pl przed Smaker.pl i Ugotuj.to, mocno w górę Przepisy.pl i Przyslijprzepis.pl (TOP15 serwisów kulinarnych)

Najpopularniejszymi polskimi witrynami kulinarnymi są niezmiennie Durszlak.pl, Smaker.pl i Ugotuj.to. W ostatnim roku duże wzrosty odwiedzalności Przyslijprzepis.pl, Przepisy.pl i Mojewypieki.pl, a także należące do firm z branży żywności strony KuchniaLidla.pl i Doradcasmaku.pl, natomiast sporo straciły Mytaste.pl, Mojegotowanie.pl i Gotowanie.onet.pl. więcej

 
Prasa na Facebooku: ,,Fakt" i ,,Przegląd Sportowy" najpopularniejsze, ,,W Sieci" najbardziej interaktywne

Wśród polskich tytułów prasowych najwięcej użytkowników na swoim profilu facebookowym ma „Fakt”, który wyprzedza „Przegląd Sportowy”, „Top Gear Polska”, „Gazetę Wyborczą” i „Newsweek Polska”. Natomiast najbardziej aktywni są internauci na fanpage’u „W Sieci”. więcej

 
Instagram będzie pokazywał statystyki wyświetleń wideo

Należący do Facebooka Instagram chce pokazywać użytkownikom liczbę wyświetleń każdego klipu wideo na platformie. Jedno wyświetlenie będzie zaliczane po trzech sekundach. więcej

 
Lidia Marchwińska dyrektorem projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl

Lidia Marchwińska objęła stanowisko dyrektora projektów specjalnych w biurze reklamy portalu Gazeta.pl. Pokieruje nowo utworzonym działem. więcej

 
Wolne licencje - nie takie wolne. Jak używać zasobów z internetu?

Dla wielu użytkowników sieci hasło Creative Commons oznacza swobodę użycia oznaczonych nim utworów. Korzystanie z zasobów internetu nie jest jednak aż tak proste. Co warto wiedzieć o oznaczeniach licencyjnych? Pisze Paulina Ciesielska, ekspert z działu prawnego firmy Gemius. więcej

 
Arkadiusz Skuza: Korporacje i innowacje - dlaczego nie ma przyszłości bez startupów

Nigdy wcześniej w historii świata biznesu, startupy nie miały tak szerokiego dostępu do kapitału dzięki, któremu mogą się rozwijać. Wysyp funduszy VC i funduszy unijnych obserwujemy także w Polsce. Startupy mają dostęp do wielu różnych form finansowania swojego rozwoju, dostęp ten jest znacznie szerszy niż jeszcze 5 lat temu. Co to oznacza dla korporacji? - analizuje Arkadiusz Skuza z K2 Disruption Lab. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Użytkownicy smartfonów chcą promocji w czasie rzeczywistym, niewiele sklepów je oferuje

Zaledwie 7 proc. sklepów oferuje swoim klientom możliwość skorzystania z promocji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem smartfonów - wynika z badania Accenture. więcej

 
Public Relations  
 
Jacek Krzemiński: z ,,Gazety Bankowej" na rzecznika Ministerstwa Środowiska
 
Solski Burson-Martseller obsłuży Gaggenau
 
Profundo PR wypromuje DLH Poland
 
Mirosław Mleczko new bussines managerem w New Look Advertising
 
Technologie  
 
LG: nowa wersja Quick Cover dla jeszcze nie istniejącego smartfona LG G5
 
Mobile Vikings tnie ceny pakietów internetowych, teraz od 5 do 30 złotych
 
Gospodarka  
 
Elżbieta Chojna-Duch: Program 500+ pomoże przywrócić inflację, ale poziom założony w budżecie będzie trudny do osiągnięcia
 
Data podziału spadku między spadkobiercami nie jest datą nabycia całości rzeczy
 
Christophe Guille na nowym stanowisku w PepsiCo
 
Joao Bras Jorge: 200 mln zł będzie kosztował Bank Millennium w 2016 roku podatek bankowy
 
Kultura/Rozrywka  
 
M83 wystąpi na Open'er Festival 2015
 
Kevin Costner i Gary Oldman w filmie "Criminal"
 
Janusz Kamiński odpowiada za film "The Postcard Killings"
 
Kaliber 44 pokazał "Fresh" (wideo)
 
W 2017, 2018 i 2019 roku kolejne filmy "Transformers"
 
Hugh Laurie gwiazdą serialu "Nocny recepcjonista" (wideo)
 
9 kwietnia rusza drugi sezon serialu "Outlander" (wideo)
 
Blog  
 
Sędziowie na Twittera, czyli z duchem postępu! - Ewaryst Fedorowicz
 
Walentynki w teatrze? - Magda Furman
 
Kto niszczy ciekawość? - ks. Artur Stopka
 
Jak działa wyszukiwarka internetowa? - Małgorzata Bednarek
 
Polityczne pitu pitu, bez konsekwencji za słowa - Marek Kacprzak
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl