|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 14 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lidl najsilniej reklamowaną marką, Media Expert mocno w górę, w dół Orange (analiza)
W 2015 roku w czołówce marek najmocniej reklamowanych w tradycyjnych mediach znalazły się Lidl, Play, Media Expert, Orange i Kinder. Spośród nich tylko Orange zmniejszył wydatki, zaś ich największy wzrost zanotował Media Expert.
więcej |
|
Czy reaktywacje programów sprzed lat pomogą Telewizji Polskiej w walce o widzów i reklamodawców?
Takie historyczne programy jak „Pegaz”, „Wielka Gra” czy „Sonda” nie powinny mocno zaszkodzić i tak spadającym już od pewnego czasu oglądalnościom TVP. A nuż pomogą? - o tym, jak ewentualne zmiany programowe na antenach Telewizji Polskiej mogą wpłynąć na jej pozycję na rynku reklamowym mówią dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, Sergiusz Geller i Maciej Niepsuj.
więcej |
|
Chcemy płacić abonament za filmy i dokumenty. Orłoś, Lis i Olejnik powinni być w telewizji publicznej
Filmy, dokumenty i programy edukacyjne to pozycje najbardziej warte finansowania z abonamentu, a programy w telewizji publicznej powinni prowadzić przede wszystkim Maciej Orłoś, Tomasz Lis i Monika Olejnik - wynika z badania MEC, które objęło polskich internautów.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Grzegorz Jankowski poprowadzi program w Superstacji (wideo)
Grzegorz Jankowski, były redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), poprowadzi autorski program publicystyczny w Superstacji - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wiosną TVP2 stawia na sprawdzone formaty. Wracają ,,Przygarnij mnie" i ,,Dzięki Bogu już weekend"
W poniedziałek 29 lutego startuje wiosenna ramówka Dwójki, w której znajdą się nowe pozycje takie jak „Sonda 2” i „Komediowa Scena Dwójki”. Widzowie obejrzą wiosną również kontynuacje znanych programów „Dzięki Bogu już weekend”, „Kocham Cię, Polsko” czy „Przygarnij mnie”.
więcej
|
Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)
|
Podzielone opinie polskiej branży o Super Bowl: ciekawe reklamy, choć całość rozczarowuje
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP2 pracuje nad dwoma programami dla Anny Popek
Telewizyjna Dwójka pracuje nad projektami dwóch programów, które mogłaby poprowadzić Anna Popek. Pierwszy z nich może trafić na antenę TVP2 w wakacje, a emisja obu zależy od pozyskania sponsorów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piotr Gursztyn poprowadzi ,,Nowe Ateny" w TVP Historia. Prof. Dudek i Świetlik recenzentami książek
W czwartek 3 marca br. TVP Historia rozpocznie emisję nowego cotygodniowego programu publicystycznego „Nowe Ateny”, który poprowadzi dyrektor anteny Piotr Gursztyn. Magazyn będzie realizowany na żywo. - Ma ogniskować debatę historyczną w Polsce - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Gursztyn.
więcej
|
|
Poranki stacji newsowych zyskują widzów. TVN24 liderem, ale goni go TVP Info
Największą widownię w godzinach porannych wśród stacji newsowych w sezonie 2015/2016 gromadzi TVN24. Pasma poranne wszystkich kanałów informacyjnych mają obecnie więcej widzów niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Czy reaktywacje programów sprzed lat pomogą Telewizji Polskiej w walce o widzów i reklamodawców?
Takie historyczne programy jak „Pegaz”, „Wielka Gra” czy „Sonda” nie powinny mocno zaszkodzić i tak spadającym już od pewnego czasu oglądalnościom TVP. A nuż pomogą? - o tym, jak ewentualne zmiany programowe na antenach Telewizji Polskiej mogą wpłynąć na jej pozycję na rynku reklamowym mówią dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, Sergiusz Geller i Maciej Niepsuj.
więcej
|
|
Chcemy płacić abonament za filmy i dokumenty. Orłoś, Lis i Olejnik powinni być w telewizji publicznej
Filmy, dokumenty i programy edukacyjne to pozycje najbardziej warte finansowania z abonamentu, a programy w telewizji publicznej powinni prowadzić przede wszystkim Maciej Orłoś, Tomasz Lis i Monika Olejnik - wynika z badania MEC, które objęło polskich internautów.
więcej
|
|
Małgorzata Rogatty wydawcą Wiadomości" w TVP1
Małgorzata Rogatty, dotąd dziennikarka TVP3 i bydgoskiego oddziału Telewizji Polskiej, została nowym wydawcą bocznych wydań „Wiadomości” w TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Rachoń nowym prowadzącym "Woronicza 17" w TVP Info
Michał Rachoń, zastępca dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki, od niedzieli prowadzi program publicystyczny "Woronicza 17" w TVP Info.
więcej
|
|
Sławomir Zieliński odwołany, Joanna Klimek na czele biura koordynacji programowej TVP
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski odwołał Sławomira Zielińskiego z funkcji dyrektora biura koordynacji programowej TVP. Stanowisko to obejmie Joanna Klimek, ostatnio wicedyrektor biura.
więcej
|
|
TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, TVN Turbo liderem w grupie 16-49
W styczniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.
więcej
|
|
Paweł Zarzeczny poprowadzi ,,Bul głowy" w Telewizji Republika
Dziennikarz sportowy Paweł Zarzeczny poprowadzi autorski program „Bul głowy”, który będzie nadawany w dni powszednie w Telewizji Republika. - Będzie spontanicznie, nie ma żadnej formuły - mówi o swoim cyklu Zarzeczny.
więcej
|
|
Polsat News i TVP1 najlepiej wypełniały kryteria misji publicznej w kampanii wyborczej
Podczas czterech ostatnich kampanii wyborczych w mediach przeważały tematy kampanijne, a w czasie telewizyjnych audycji publicystycznych wzorce zachowań dziennikarzy były powtarzalne. Udział kobiet w programach z tego gatunku był w tym okresie bardzo niski - wynika z analizy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Byli prezesi TVP pozytywnie oceniają zmiany w spółce (opinie)
Skupienie się przez zarząd TVP na zmianach w serwisach informacyjnych jest słuszne. Należy pamiętać o przyzwyczajeniach widzów i nie wolno zbyt gwałtownie zmieniać przyjętej linii programowej. Dobrą wiadomością jest zapowiadana rezygnacja z outsourcingu, który był nieuczciwą formą pozbywania się pracowników - zmiany w TVP oceniają Andrzej Urbański, Bronisław Wildstein i Robert Kwiatkowski.
więcej
|
|
TVP1 zachęca do oglądania serialu ,,Bodo" w kinie, radiu i na billboardach
Telewizja Polska wystartowała z kampanią promującą najważniejszą premierę wiosny w TVP1 - serial historyczny „Bodo”.
więcej
|
|
Programy z gwiazdami wracają do Disco Polo Music
Kanał Disco Polo Music od marca br. rozpoczyna emisję nowych odcinków swoich stałych programów jak m.in. „Zawód gwiazda”, „Ranking sukcesy i porażki” czy „Druga strona gwiazdy”.
więcej
|
|
Andrzej Urbański: zmiany w TVP oceniam całkowicie pozytywnie
- Całkowicie pozytywnie oceniam przeprowadzane zmiany w Telewizji Polskiej. Nie zawsze śledzę wszystkie doniesienia, ale śledzę uwagi „Gazety Wyborczej” i rozrywa mi boki ze śmiechu. Szczególnie kiedy czytam, że „Wiadomości” „skupiają się na faktach, a nie na opiniach” - ocenia Andrzej Urbański, były prezes TVP.
więcej
|
|
Robert Kwiatkowski: uruchomienie Poland24 to ciekawy pomysł, ale brakuje pieniędzy
- Pomysł na uruchomienie anglojęzycznego kanału informacyjnego Poland24 jest ciekawy. Boję się, że jak zwykle brakuje armat, czyli pieniędzy. Póki co traktuję to jako propagandę - ocenia Robert Kwiatkowski, były prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Bronisław Wildstein: pomysły Jacka Kurskiego są sensowne, TVP źle funkcjonowała
Projekty Jacka Kurskiego, tzn. przywrócenie produkcji do Telewizji Polskiej czy uruchomienie anglojęzycznego kanału informacyjnego Poland24, mogą być sensowne. Oczywiście, trzeba to policzyć, sprawdzić dokładnie. Instytucja musi działać zgodnie ze swoimi możliwościami - ocenia Bronisław Wildstein, były prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Cezary 2016 na żywo w Canal+
26 lutego 2016 roku w Paryżu odbędzie się 41. gala wręczenia Cezarów. W Polsce relację na żywo z uroczystości przeprowadzi Canal+.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Lidl najsilniej reklamowaną marką, Media Expert mocno w górę, w dół Orange (analiza)
W 2015 roku w czołówce marek najmocniej reklamowanych w tradycyjnych mediach znalazły się Lidl, Play, Media Expert, Orange i Kinder. Spośród nich tylko Orange zmniejszył wydatki, zaś ich największy wzrost zanotował Media Expert.
więcej
|
|
Agnieszka Kwaśniewska chief strategy officerem w Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions
Agnieszka Kwaśniewska awansowała na stanowisko chief strategy officera w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Pracuje w niej od siedmiu lat.
więcej
|
|
Dariusz Józefiak na czele marketingu w Santander Consumer Bank, Wojciech Pysiewicz awansował w Santander Consumer Finance
Dariusz Józefiak objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu i reklamy w Santander Consumer Banku. Zajmujący je poprzednio Wojciech Pysiewicz awansował do zarządu Santander Consumer Finance Benelux.
więcej
|
|
Magda Gessler znów reklamuje Ulgix Wzdęcia Max (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa preparatu Ulgix Wzdęcia Max (produkowanego przez Hasco-Lek) z udziałem restauratorki Magdy Gessler. Akcję przygotowały agencja ChocolAd i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Użytkownicy smartfonów chcą promocji w czasie rzeczywistym, niewiele sklepów je oferuje
Zaledwie 7 proc. sklepów oferuje swoim klientom możliwość skorzystania z promocji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem smartfonów - wynika z badania Accenture.
więcej
|
|
Dobre warunki na stoku promują Wymarzone Konto Osobiste w Raiffeisen Polbanku (wideo)
Raiffeisen Polbank zaczął kolejną odsłonę kampanii reklamującej Wymarzone Konto Osobiste. Akcja, której głównym bohaterem jest aktor Paweł Orleański, została przygotowana przez firmy GPD Agency, Bomaye i Starcom.
więcej
|
|
Cannes Lions 2016: Marcello Serpa z nagrodą Lion of St. Mark
Marcello Serpa, współtwórca sukcesu brazylijskiej agencji AlmapBBDO, odbierze nagrodę Lion of St. Mark na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
Noc w sypialni Van Gogha promuje wystawę artysty w Chicago
Aby wypromować nową ekspozycję obrazów Vincenta Van Gogha w Chicago agencja Leo Burnett zbudowała replikę pokoju, który artysta uwiecznił na swoich płótnach. Za noc w oryginalnej sypialni trzeba zapłacić 10 dolarów.
więcej
|
|
Kończą się zgłoszenia do #Best Startup Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Do 19 lutego można zgłaszać projekty do programu #Best Startup organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagrodą główną jest wyjazd na festiwal Lions Innovation w Cannes.
więcej
|
|
Pokémon z najpopularniejszą reklamą z Super Bowl 2016 (wideo)
YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas ostatniego finału ligi futballu amerykańskiego NFL był spot promujący markę Pokémon.
więcej
|
|
Znani sportowcy promują Nike, rozdając prezenty na ulicach San Francisco (wideo)
Gwiazdy futbolu amerykańskiego pojawiły się na ulicach San Francisco w dniu finału Super Bowl. Sportowcy rozdawali kibicom i klientom Nike podarunki - specjalne wersje sportowych butów tej marki.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: ,,Zakopane bez smogu", Swimsuit for All, H&M LoveSongs i Fundacja Alivia (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu znalazły się tym razem trzy polskie akcje reklamowe i jedna reklama zagraniczna. Są to lokalne: kampania ”#ZakopaneBezSmogu”, akcja H&M LoveSongs i reklamy dla fundacji Alivia oraz zagraniczna reklama marki Swimsuit for All.
więcej
|
|
Marcin Dąbrowski: konkurencja to koło zamachowe
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Dąbrowski, CEO firmy Surgecloud.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Okładka ,,Gazety Polskiej" z Goebbelsem nie obrażała Stefana Niesiołowskiego. Poseł przegrał prawomocnie
Poseł Platformy Obywatelskiej przegrał wytoczony „Gazecie Polskiej” (Forum) proces o ochronę dóbr osobistych za umieszczenie na okładce z 2012 roku jego podobizny obok fotografii Josepha Goebbelsa. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
|
Sebastian Stodolak: z ,,Obserwatora Finansowego" do ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Sebastian Stodolak dołączył do redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), gdzie zajmie się tematyką ekonomiczną.
więcej
|
|
Duże zmiany w czytelnictwie dzienników w województwach. Siedem regionów z nowymi liderami
W siedmiu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od czerwca do listopada 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" liderem pism wnętrzarskich. ,,M jak Mieszkanie" mocno w dół
W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich były „Cztery Kąty”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" wyprzedziła ,,Dziennik Gazetę Prawną" (dane o sprzedaży e-wydań dzienników w 2015 r.)
W ub.r. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Natomiast wśród dzienników regionalnych na pierwsze miejsce awansowało „Echo Dnia”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Durszlak.pl przed Smaker.pl i Ugotuj.to, mocno w górę Przepisy.pl i Przyslijprzepis.pl (TOP15 serwisów kulinarnych)
Najpopularniejszymi polskimi witrynami kulinarnymi są niezmiennie Durszlak.pl, Smaker.pl i Ugotuj.to. W ostatnim roku duże wzrosty odwiedzalności Przyslijprzepis.pl, Przepisy.pl i Mojewypieki.pl, a także należące do firm z branży żywności strony KuchniaLidla.pl i Doradcasmaku.pl, natomiast sporo straciły Mytaste.pl, Mojegotowanie.pl i Gotowanie.onet.pl.
więcej
|
|
Prasa na Facebooku: ,,Fakt" i ,,Przegląd Sportowy" najpopularniejsze, ,,W Sieci" najbardziej interaktywne
Wśród polskich tytułów prasowych najwięcej użytkowników na swoim profilu facebookowym ma „Fakt”, który wyprzedza „Przegląd Sportowy”, „Top Gear Polska”, „Gazetę Wyborczą” i „Newsweek Polska”. Natomiast najbardziej aktywni są internauci na fanpage’u „W Sieci”.
więcej
|
|
Instagram będzie pokazywał statystyki wyświetleń wideo
Należący do Facebooka Instagram chce pokazywać użytkownikom liczbę wyświetleń każdego klipu wideo na platformie. Jedno wyświetlenie będzie zaliczane po trzech sekundach.
więcej
|
|
Lidia Marchwińska dyrektorem projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl
Lidia Marchwińska objęła stanowisko dyrektora projektów specjalnych w biurze reklamy portalu Gazeta.pl. Pokieruje nowo utworzonym działem.
więcej
|
|
Wolne licencje - nie takie wolne. Jak używać zasobów z internetu?
Dla wielu użytkowników sieci hasło Creative Commons oznacza swobodę użycia oznaczonych nim utworów. Korzystanie z zasobów internetu nie jest jednak aż tak proste. Co warto wiedzieć o oznaczeniach licencyjnych? Pisze Paulina Ciesielska, ekspert z działu prawnego firmy Gemius.
więcej
|
|
Arkadiusz Skuza: Korporacje i innowacje - dlaczego nie ma przyszłości bez startupów
Nigdy wcześniej w historii świata biznesu, startupy nie miały tak szerokiego dostępu do kapitału dzięki, któremu mogą się rozwijać. Wysyp funduszy VC i funduszy unijnych obserwujemy także w Polsce. Startupy mają dostęp do wielu różnych form finansowania swojego rozwoju, dostęp ten jest znacznie szerszy niż jeszcze 5 lat temu. Co to oznacza dla korporacji? - analizuje Arkadiusz Skuza z K2 Disruption Lab.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|