|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 17 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rząd w ramach planu Morawieckiego chce wspierać innowacje i startupy. Eksperci podzieleni w ocenach
Rząd PiS planuje postawić na rozwój polskiej gospodarki i przeznaczyć na to kwotę biliona złotych. Ważną część tego projektu stanowi wspieranie rodzimej przedsiębiorczości, innowacji i startupów. - To może być jak powiew świeżego powietrza, a kraj mógłby zmienić się nie do poznania przypominając gospodarczo Izrael. Ale po drodze czyhają pułapki dotowania firm z publicznych pieniędzy i małej odporności sektora państwowego na ryzyko - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, Rafał Brzoska, Grzegorz Błażewicz i Marcin Szeląg.
więcej
|
|
Spór Schulz Brand Friendly i GPD Agency o podobieństwo reklam Lubelli i Madej Wróbel (wideo)
Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię makaronów Lubella pod hasłem „1000 pomysłów. Jedna Lubella”. Agencja Schulz Brand Friendly twierdzi, że twórcy tych reklam inspirowali się realizowaną kilka miesięcy temu przez nią kampanią dla firmy Madej Wróbel. - Porównywanie tych dwóch kampanii, tak w kwestii realizacji, jak i na poziomie idei, jest nadużyciem - odpowiada GPD Agency.
więcej
|
|
,,Sonda 2" zamiast programu Tomasza Lisa, serial ,,Artyści" przesunięty na jesień
Magazyn popularnonaukowy „Sonda 2”, który poprowadzi Tomasz Rożek, będzie nadawany w TVP2 wiosną nie w czwartki - jak wcześniej planowano - ale w poniedziałki po „M jak miłość”. Planowany do tego pasma serial „Artyści” widzowie Dwójki zobaczą zaś jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Sportowa niedziela" wróci po 11 latach do TVP1. ,,Odbudowujemy telewizję publiczną"
Magazyn „Sportowa niedziela”, nadawany od lat w TVP Info i TVP Sport, wróci na antenę telewizyjnej Jedynki.
więcej |
|
,,24 minuty" Krzysztofa Skowrońskiego zastąpią ,,Info newsroom" w TVP Info
Od początku marca Krzysztof Skowroński będzie prowadził w TVP Info cotygodniowy program publicystyczny „24 minuty”. Zastąpi on nadawany obecnie magazyn „Info newsroom”, którego gospodarzem jest Jerzy Kisielewski.
więcej |
|
Redaktor naczelny ,,Faktów i Mitów" zatrzymany. ,,Chciał się na mnie zemścić"
Cezary Gmyz, dziennikarz śledczy „Do Rzeczy”, ujawnił wczoraj, że zatrzymany przez policję Roman Kotliński z „Faktów i Mitów” mógł podżegać do jego zabójstwa. - Chciał wynająć osobę po publikacji mojego tekstu w „Rzeczpospolitej”, ujawniającym współpracę Grzegorza Piotrowskiego z „FiM” - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Gmyz.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVP1 postawi wiosną na misję. ,,Odbudujemy telewizję publiczną"
Nowościami wiosennej ramówki TVP1 będą m.in. serial „Bodo”, cykl Jacka Łęskiego „Chodzi o pieniądze”, late night show Piotra Goćka, program śniadaniowy i pasmo dla seniorów. Do ramówki po latach wrócą „Pegaz”, „Teleranek” i „Warto rozmawiać”. - Naszą miarą nie może być oglądalność, ale realizowanie misji - zapowiada Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Jacek Kurski: ,,Wiadomości" są teraz pluralistyczne, uczciwe i zrównoważone
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski nie zamierza zlecać zewnętrznego audytu „Wiadomości”, który zaleciła rada programowa TVP, uznając, że serwis TVP1 jest stronniczy. - Szefowie programów informacyjnych mają pełną swobodę - zapewnia Wirtualnemedia.pl Kurski.
więcej
|
Marek Czyż odsunięty od prowadzenia porannego pasma TVP Info
|
Byli prezesi TVP pozytywnie oceniają zmiany w spółce (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Sonda 2" zamiast programu Tomasza Lisa, serial ,,Artyści" przesunięty na jesień
Magazyn popularnonaukowy „Sonda 2”, który poprowadzi Tomasz Rożek, będzie nadawany w TVP2 wiosną nie w czwartki - jak wcześniej planowano - ale w poniedziałki po „M jak miłość”. Planowany do tego pasma serial „Artyści” widzowie Dwójki zobaczą zaś jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Sportowa niedziela" wróci po 11 latach do TVP1. ,,Odbudowujemy telewizję publiczną"
Magazyn „Sportowa niedziela”, nadawany od lat w TVP Info i TVP Sport, wróci na antenę telewizyjnej Jedynki.
więcej
|
|
,,24 minuty" Krzysztofa Skowrońskiego zastąpią ,,Info newsroom" w TVP Info
Od początku marca Krzysztof Skowroński będzie prowadził w TVP Info cotygodniowy program publicystyczny „24 minuty”. Zastąpi on nadawany obecnie magazyn „Info newsroom”, którego gospodarzem jest Jerzy Kisielewski.
więcej
|
|
2,6 mln widzów premiery ,,Drugiej szansy". TVN liderem rynku
Pierwszy odcinek nowego serialu obyczajowego „Druga szansa” obejrzało w poniedziałek w telewizji TVN średnio 2,58 mln widzów, czyli niemal co piąta osoba oglądająca wtedy telewizję. Stacja w czasie debiutu obyczajowej produkcji z Małgorzatą Kożuchowską była liderem rynku.
więcej
|
|
Edyta Górniak, Michał Szpak, Margaret i Natalia Szroeder powalczą o Eurowizję 2016
Telewizja Polska ujawniła listę dziewięciu artystów, którzy wezmą udział w polskich preselekcjach do tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji. Wybrano ich spośród 88 zgłoszeń, które trafiły do TVP.
więcej
|
|
Reklamy w TVP podrożały o kilkanaście procent, najwyższe ceny przy ,,M jak miłość" i meczach piłkarskich
Ceny reklam w marcu br. na antenach Telewizji Polskiej są kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość”, niedzielnym wydaniu „Wiadomości” i towarzyskich meczach piłkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
|
Zamek Królewski w końcu trafił do czołówki ,,Wiadomości" (wideo)
Od wtorku 16 lutego br. czołówka „Wiadomości” TVP1 kończy się ujęciem z przelotem nad Zamkiem Królewskim w Warszawie. Zastąpił on Pałac Kultury i Nauki, który stopniowo był usuwany z elementów oprawy programu. Lekko zmieniona została znów oprawa muzyczna serwisu.
więcej
|
|
Program ,,Nie bój się piękna" wiosną w Polsat Cafe
Kanał Polsat Cafe wiosną br. wprowadzi na antenę nowy program „Nie bój się piękna”, pokazujący świat chirurgii plastycznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Show ,,Lip Sync Battle Ustawka" z pół milionem wyświetleń
Program rozrywkowy „Lip Sync Battle Ustawka” po tygodniu obecności w serwisie wideo na żądanie Player.pl zanotował ponad 500 tys. odtworzeń - wynika z danych własnych TVN Online.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef junior" z najwyższymi cenami reklam w TVN
W cenniku reklamowym w TVN na marzec br. niektóre ceny spotów są kilka procent wyższe, a inne kilka procent niższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef junior”.
więcej
|
|
Kamil Dziubka zwolniony z ,,Wiadomości" TVP1
Kamil Dziubka, przez ostatnie 11 lat reporter „Wiadomości” TVP1, otrzymał we wtorek wypowiedzenie z pracy. To już prawdopodobnie ostatni dziennikarz, z którym rozstaje się nowe kierownictwo serwisu informacyjnego Jedynki.
więcej
|
|
Sieć UPC Polska zyskała 4,2 tys. abonentów w 2015 roku
W 2015 roku sieć kablowa UPC Polska weszła do kilku kolejnych miast i udało się jej zwiększyć bazę abonentów o 0,29 proc. Największą dynamikę wzrostu klientów wykazuje cały czas telefonia, a w tym roku liczba abonentów telewizji cyfrowej powinna przekroczyć już milion.
więcej
|
|
Bartłomiej Grałek zastępcą dyrektora programowego Telewizji Puls ds. ramówki
Bartłomiej Grałek, dotychczasowy channel manager kanału Puls 2, awansował na stanowisko zastępcy dyrektora programowego ds. ramówki w Telewizji Puls.
więcej
|
|
,,Wielki Test Wiedzy Ekonomicznej" w TVP1
W poniedziałek 22 lutego br. TVP1 wyemituje „Wielki Test Wiedzy Ekonomicznej”. Na pytania ze znajomości ekonomii odpowiadać będą m.in. aktorzy, sportowcy i dziennikarze. Widowisko poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś.
więcej
|
|
,,Vicky Cristina Barcelona", ,,Atlas chmur" i ,,Luther 4" wiosną w Stopklatce TV
Wiosną kanał Stopklatka TV pokaże premierowo film „Atlas chmur”, a także produkcje takie jak „Vicky Cristina Barcelona” czy „Lektor”. Widzowie obejrzą także brytyjski serial kryminalny „Luther”.
więcej
|
|
Siedem nowych kanałów w usłudze Toya Go
W ofercie usługi Toya Go pojawiło się siedem nowych kanałów: Polsat News, Polsat News 2, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Spór Schulz Brand Friendly i GPD Agency o podobieństwo reklam Lubelli i Madej Wróbel (wideo)
Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię makaronów Lubella pod hasłem „1000 pomysłów. Jedna Lubella”. Agencja Schulz Brand Friendly twierdzi, że twórcy tych reklam inspirowali się realizowaną kilka miesięcy temu przez nią kampanią dla firmy Madej Wróbel. - Porównywanie tych dwóch kampanii, tak w kwestii realizacji, jak i na poziomie idei, jest nadużyciem - odpowiada GPD Agency.
więcej
|
|
Reklamy w TVP podrożały o kilkanaście procent, najwyższe ceny przy ,,M jak miłość" i meczach piłkarskich
Ceny reklam w marcu br. na antenach Telewizji Polskiej są kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość”, niedzielnym wydaniu „Wiadomości” i towarzyskich meczach piłkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef junior" z najwyższymi cenami reklam w TVN
W cenniku reklamowym w TVN na marzec br. niektóre ceny spotów są kilka procent wyższe, a inne kilka procent niższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef junior”.
więcej
|
|
Volvo w globalnej kampanii obiecuje, że nikt nie zginie w jego samochodach (wideo)
Volvo Cars w rozpoczętej właśnie globalnej kampanii reklamowej pod hasłem „Vision 2020” przekonuje, że ma wizję tworzenia samochodów, w których nikt nie odniesie obrażeń ani nie zginął. Kreację reklam przygotowała agencja Forsman&Bodenfors.
więcej
|
|
,,Nie ma jak dwa szybkie Żubry" w reklamie piwa Żubr (wideo)
Do emisji trafił nowy spot promujący piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Nie ma jak dwa szybkie Żubry”. Kampanię przygotowały firmy marketingowe PZL, OTO Film, Juice, Platige Image i Tailor Made PR.
więcej
|
|
Użytkownicy adblockerów cenni dla reklamodawców
Według raportu International News Media Association internauci korzystający z adblockerów mogą być atrakcyjną grupą docelową dla reklam typu premium, bo są zaawansowani technologicznie i wywodzą się z pożądanej grupy milenialsów.
więcej
|
|
Seniorzy skaczący ze spadochronami reklamują Kapitalne Konto w Banku BPH (wideo)
Bank BPH zaczął kampanię reklamującą Kapitalne Konto skierowane głównie do starszych osób, korzystających ze świadczeń ZUS-u. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland, Easy Hell, Badi Badi i Starlink.
więcej
|
|
,,Czas na..." w reklamach Pyszne.pl (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu do zamawiania jedzenia Pyszne.pl. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Czas na... Pyszne.pl”.
więcej
|
|
Reklama natywna skuteczną alternatywą dla tradycyjnych reklam online (infografika)
Według marketerów, przedstawicieli domów mediowych i wydawców z USA, Wielkiej Brytanii i Polski, reklama natywna stanowi skuteczną alternatywę dla tradycyjnych form reklamy online - wynika z badania Adaptiff i Solve Media.
więcej
|
|
Plus wprowadza testy internetu LTE dla wszystkich, promują je siatkarze (wideo)
Plus wystartował z akcją promocyjną pozwalającą użytkownikom na przetestowanie możliwości internetu LTE u tego operatora. Projektowi towarzyszy kampania z udziałem Karola Klosa i innych polskich siatkarzy.
więcej
|
|
Atom Media Interaktywne jako Atom Agency z nową identyfikacją wizualną
Agencja Atom Media Interaktywne zmieniła nazwę na Atom Agency i wprowadziła nową identyfikację wizualną, opartą na logotypie i serwisie internetowym.
więcej
|
|
,,Ciepła strona życia w mieście" promuje Ciepło Systemowe
Wystartowała nowa kampania reklamowa usługi Ciepło Systemowe. Akcja, przygotowana i realizowana przez agencję Konceptlab, przebiega pod hasłem „Poczuj ciepłą stronę życia w mieście”.
więcej
|
|
,,>80 lat sprawdzonej jakości i niezawodności" w kampanii urządzeń Danfoss
Ruszyła międzynarodowa kampania reklamująca urządzenia firmy Danfoss. Działania przygotowała i realizuje agencja San Markos.
więcej
|
|
Dr Herbies - nowy suplement diety Hasco-Lek z identyfikacją od Wizard
Firma farmaceutyczna Hasco-Lek wprowadziła na rynek nowy suplement diety w postaci cukierków do ssania o nazwie Dr Herbies. Nazwę oraz identyfikację wizualną wraz z opakowaniami stworzyła agencja Wizard.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Redaktor naczelny ,,Faktów i Mitów" zatrzymany. ,,Chciał się na mnie zemścić"
Cezary Gmyz, dziennikarz śledczy „Do Rzeczy”, ujawnił wczoraj, że zatrzymany przez policję Roman Kotliński z „Faktów i Mitów” mógł podżegać do jego zabójstwa. - Chciał wynająć osobę po publikacji mojego tekstu w „Rzeczpospolitej”, ujawniającym współpracę Grzegorza Piotrowskiego z „FiM” - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Gmyz.
więcej
|
|
Wszystkie tygodniki yellow na minusie. ,,Życie na Gorąco" straciło najwięcej
W listopadzie ub.r. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które utrzymało się na pozycji zdecydowanego lidera sprzedaży w segmencie.
więcej
|
|
Policja przeszukała redakcję ,,Faktów i Mitów", redaktor naczelny zatrzymany
Wczoraj przed południem do redakcji tygodnika „Fakty i Mity” (Błaja News) wkroczyli funkcjonariusze Centralnego Biura Śledczego Policji, którzy na zlecenie Prokuratury Apelacyjnej w Łodzi przeszukiwali biuro, zabezpieczając dokumenty i kopie dysków. Zatrzymany został redaktor naczelny pisma Roman Kotliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kajetan Poznański był na stażu w ,,Polityce", tygodnik publikuje konspekty jego tekstów
Poszukiwany za brutalne morderstwo Kajetan Poznański kilka lat temu był stażystą w redakcji tygodnika „Polityka”. W nowym numerze pismo publikuje zgłoszone przez Poznańskiego konspekty artykułów, przekazało je też policji i prokuraturze.
więcej
|
|
Gazeta ,,Halowawa.pl" zyskała nową szatę graficzną
Bezpłatny warszawski dwutygodnik „Halowawa.pl” (D&K Group), od najnowszego wydania, które ukazało się 16 lutego br., zyskał nową szatę graficzną i nowy logotyp.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rząd w ramach planu Morawieckiego chce wspierać innowacje i startupy. Eksperci podzieleni w ocenach
Rząd PiS planuje postawić na rozwój polskiej gospodarki i przeznaczyć na to kwotę biliona złotych. Ważną część tego projektu stanowi wspieranie rodzimej przedsiębiorczości, innowacji i startupów. - To może być jak powiew świeżego powietrza, a kraj mógłby zmienić się nie do poznania przypominając gospodarczo Izrael. Ale po drodze czyhają pułapki dotowania firm z publicznych pieniędzy i małej odporności sektora państwowego na ryzyko - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, Rafał Brzoska, Grzegorz Błażewicz i Marcin Szeląg.
więcej
|
|
Wirtualna Polska z 50 mln zł więcej kredytu na przejęcia
Wirtualna Polska Holding zwiększyła kwotę kredytową w ramach swojego Kredytu Capex, poprzednio wynoszącą 50 mln zł, o kolejne 50 mln zł. Ma to jej ułatwić realizację przejęć.
więcej
|
|
Andrzej Tuzinowski będzie zarządzał ofertą radiową Grupy Wirtualna Polska
Andrzej Tuzinowski objął w Grupie Wirtualna Polska nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktu radiowego. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w Grupie ZPR Media, ostatnio jako dyrektor Pracowni Kreatywnej Time.
więcej
|
|
Ponad milion nowych domen .pl w 2015 roku, rośnie liczba odnowień adresów (raport)
Według raportu NASK w 2015 roku zarejestrowano 1,11 miliona nowych adresów internetowych z końcówką .pl. Dominują nazwy złożone z samych liter, a największym operatorem narodowej domeny jest Home.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|