|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 18 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Studio Otwarte" na żywo od kwietnia w TVP2. Dyskusje w formie hyde parku
W kwietniu br. TVP2 wprowadzi do ramówki nowy program na żywo „Studio Otwarte”, w którym widzowie obejrzą dyskusje zaproszonych do studia przedstawicieli społeczeństwa. Będzie on nadawany w czwartkowe wieczory - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Newsweek Polska" wyprzedził w 2015 roku ,,Politykę". Słaby okres ,,Wprost" (analiza interaktywna)
W 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny”. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Newsweek Polska”, a najwięcej stracił „Wprost”.
więcej
|
|
7,65 mld zł na reklamy w Polsce w 2015 r. Internet, radio i telewizja najbardziej w górę, w dół prasa (raport)
W ub.r. wydatki reklamowe netto w Polsce wyniosły łącznie 7,647 mld zł, 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Inwestycje w internecie wzrosły o 10,7 proc., w radiu o 8,4 proc., natomiast w gazetach i magazynach zmalały o 10-11 proc. Najbardziej nakłady marketingowe zwiększyły firmy z sektorów żywności i farmacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Rząd w ramach planu Morawieckiego chce wspierać innowacje i startupy. Eksperci podzieleni w ocenach
Rząd PiS planuje postawić na rozwój polskiej gospodarki i przeznaczyć na to kwotę biliona złotych. Ważną część tego projektu stanowi wspieranie rodzimej przedsiębiorczości, innowacji i startupów. - To może być jak powiew świeżego powietrza, a kraj mógłby zmienić się nie do poznania przypominając gospodarczo Izrael. Ale po drodze czyhają pułapki dotowania firm z publicznych pieniędzy i małej odporności sektora państwowego na ryzyko - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, Rafał Brzoska, Grzegorz Błażewicz i Marcin Szeląg.
więcej
|
Spór Schulz Brand Friendly i GPD Agency o podobieństwo reklam Lubelli i Madej Wróbel (wideo)
Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię makaronów Lubella pod hasłem „1000 pomysłów. Jedna Lubella”. Agencja Schulz Brand Friendly twierdzi, że twórcy tych reklam inspirowali się realizowaną kilka miesięcy temu przez nią kampanią dla firmy Madej Wróbel. - Porównywanie tych dwóch kampanii, tak w kwestii realizacji, jak i na poziomie idei, jest nadużyciem - odpowiada GPD Agency.
więcej
|
TVP1 postawi wiosną na misję. ,,Odbudujemy telewizję publiczną"
|
Jacek Kurski: ,,Wiadomości" są teraz pluralistyczne, uczciwe i zrównoważone
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Studio Otwarte" na żywo od kwietnia w TVP2. Dyskusje w formie hyde parku
W kwietniu br. TVP2 wprowadzi do ramówki nowy program na żywo „Studio Otwarte”, w którym widzowie obejrzą dyskusje zaproszonych do studia przedstawicieli społeczeństwa. Będzie on nadawany w czwartkowe wieczory - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
1,7 mln osób oglądało ,,Roast Kuby Wojewódzkiego". TVN pokonał konkurencję
Średnio 1,7 mln widzów obejrzało „Roast Kuby Wojewódzkiego”, a TVN w czasie emisji widowiska znokautował konkurencję w rynku telewizyjnym. O 210 tys. widzów więcej miało otwarcie nowego sezonu „Kuby Wojewódzkiego”.
więcej
|
|
ITV zmienia się w TO!TV. Monika Goździalska szefem stacji
Kanał muzyczny ITV w sobotę 27 lutego br. zmieni nazwę na TO!TV. Na antenie pojawią się dodatkowo pozycje rozrywkowe. Za zmiany w stacji odpowiada Monika Goździalska, która została dyrektor zarządzającą kanału.
więcej
|
|
Andrzej Fidyk odchodzi z Telewizji Polskiej
Andrzej Fidyk, kierownik redakcji dokumentu w TVP1, odchodzi z Telewizji Polskiej, z którą związany był przez około 36 lat. Sygnowany jego imieniem cykl filmów dokumentalnych w Jedynce wiosną zmieni nazwę.
więcej
|
|
Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk w zarządzie UPC Polska
Dyrektor sprzedaży UPC Polska Tomasz Dakowski i dyrektor marketingu w tej firmie Tomasz Izydorczyk awansowali na członków zarządu operatora.
więcej
|
|
Jacek Kurski: TVP nie zamierza ścigać się ze stacjami komercyjnymi. Misja ważniejsza od oglądalności
Powrót wysokiej kultury, ambitnej rozrywki i uczciwej publicystyki – zapowiada Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, i podkreśla, że tym zamierza wygrywać ze stacjami komercyjnymi. Telewizja publiczna przedstawiła wiosenną ramówkę, która zacznie obowiązywać od marca. Na antenie TVP1 pojawi się więcej programów kulturalnych i sportowych, wróci telewizja śniadaniowa i utworzone zostanie nowe pasmo dla seniorów.
więcej
|
|
Pierwszy sezon ,,Nexo Knights" w Cartoon Network
27 lutego 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję pierwszego sezonu animacji „Nexo Knights”.
więcej
|
|
TVN Style stawia mocniej na social media
Kanał TVN Style środową prezentację wiosennej ramówki planuje relacjonować w mediach społecznościowych, by dotrzeć bezpośrednio do widzów stacji. Po raz pierwszy skorzysta m.in. z relacji wideo w ramach Facebook Mentions i Snapchata.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
7,65 mld zł na reklamy w Polsce w 2015 r. Internet, radio i telewizja najbardziej w górę, w dół prasa (raport)
W ub.r. wydatki reklamowe netto w Polsce wyniosły łącznie 7,647 mld zł, 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Inwestycje w internecie wzrosły o 10,7 proc., w radiu o 8,4 proc., natomiast w gazetach i magazynach zmalały o 10-11 proc. Najbardziej nakłady marketingowe zwiększyły firmy z sektorów żywności i farmacji.
więcej
|
|
Robert Lewandowski bohaterem kampanii reklamowej Vistuli
Piłkarz Robert Lewandowski został twarzą ambasadorem reklamowym odzieży Vistula (Vistula Group SA) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do reklam z udziałem zawodnika zrobiono w Monachium.
więcej
|
|
Agata Majecka dołączyła do zarządu ZenithOptimedia Group
Agata Majecka, chief digital officer w domu mediowym ZenithOptimedia Group, dołączyła do zarządu firmy. Pracuje w niej od ośmiu lat.
więcej
|
|
Photoshopowe pomyłki reklamują Snickers w ,,Sports Illustrated". Znajdź 11 błędów
W najnowszym numerze „Sports Illustrated” Sniskers udowadnia, że niedobrze być głodnym. Zgłodniały spec od Photoshopa potrafi zepsuć najlepszy retusz, a facet od dmuchawy poważnie nadwerężyć urodę modelki. Za kampanię odpowiada agencja BBDO New York.
więcej
|
|
Tomasz Brycki po 20 latach pracy odszedł z Kompanii Piwowarskiej
Tomasz Brycki, ostatnio dyrektor rozwoju marketingu, po dwudziestu latach pracy w Kompanii Piwowarskiej odszedł z tej firmy. Jego dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.
więcej
|
|
Zaradni przedsiębiorcy w kampanii Konta Direct dla Firmy w ING Banku Śląskim
W radiu, internecie i oddziałach ruszyła kampania reklamowa Konta Direct dla Firmy oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcja, przygotowana przez Brain, GoldenSubmarine i MullenLowe MediaHub, przebiega pod hasłem „Zaradni wspierają zaradnych i zaradni zyskują”.
więcej
|
|
Alior Bank promuje pożyczki z oprocentowaniem obniżonym o 30 proc. (wideo)
Alior Bank zaczął promocję pożyczek gotówkowych skierowaną do klientów z dobrą historią kredytową. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL, Film Produkcja, Artegence oraz Sympatico i Maxus.
więcej
|
|
Filip Szarama: z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland do Havas Worldwide Warsaw
Filip Szarama zaczął pracę jako senior art director w agencji reklamowej Havas Worldwide Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, Grey Group Poland, Digital Wonderland, Red8 Digital i The Digitals.
więcej
|
|
Ręcznie wykonane rysunki reklamują nowe BMW X1 (wideo)
Koncern BMW znalazł nowy sposób na to, by promować nowy model samochodu wśród swoich dotychczasowych klientów i zachęcić ich do jazd próbnych. Pokazał im, jak nowe BMW X1 z napędem na cztery koła może równocześnie przejechać przez drogi, rzeki, góry.
więcej
|
|
New Look Advertising zwiększa przychody i awansuje pracowników
Firma New Look Advertising zwiększyła w ub.r. o jedną trzecią przychody ze sprzedaży. W związku z rozwojem, w agencji awansowali Katarzyna Szczepańska, Konrad Rzepka, Irmina Olszewska, Łukasz Michałczak i Adam Kwiek.
więcej
|
|
Aplikacja ,,Remember" ma pomóc wykrywać błędy z ,,polskimi obozami śmierci" (wideo)
Udostępniono aplikację „Remember” wyszukującą w tekstach w 16 językach sformułowania typu „polskie obozy koncentracyjne” i „polskie obozy zagłady”. Została ona opracowana przez Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau oraz firmy marketingowe FCB Warsaw, Mint Media i Macoscope.
więcej
|
|
Łukasz Żuławski i Robert Kubicki: z Leo Burnett do Isobar Polska
Tworzący team kreatywny Łukasz Żuławski i Robert Kubicki dołączyli do zespołu agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio wspólnie pracowali w Leo Burnett.
więcej
|
|
Maciej Kopczyński: z Velocity do Green Parrot
Maciej Kopczyński dołączył do zespołu Green Parrot, gdzie objął stanowiska project managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek Polska" wyprzedził w 2015 roku ,,Politykę". Słaby okres ,,Wprost" (analiza interaktywna)
W 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny”. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Newsweek Polska”, a najwięcej stracił „Wprost”.
więcej
|
|
Kutela, Bayer, Protic i Dubec w zespole strategicznym Ringier Axel Springer Media AG
Ringier Axel Springer Media AG utworzył zespół leadership team, który ma odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie strategii Grupy w Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Serbii.
więcej
|
|
Redaktor naczelny ,,Faktów i Mitów" aresztowany, zarzuty podżegania do zabójstwa
Prokuratura Apelacyjna w Łodzi oskarżyła redaktora naczelnego tygodnika „Fakty i Mity” (Błaja News) m.in. o wielokrotne nakłanianie dwóch osób do dokonania zabójstwa jego żony. Roman K. został aresztowany na trzy miesiące. - Postępowanie nie dotyczy działalności dziennikarskiej podejrzanego, ani nie ma związku z działalnością redakcji „Faktów i Mitów” - wyjaśnia prokurator Marek Kujawski.
więcej
|
|
,,Fakt" na czele czytelnictwa. ,,Przegląd Sportowy" z największym wzrostem w II półroczu 2015
Najchętniej czytanym dziennikiem ogólnopolskim w II półroczu ub.r. był „Fakt”, a na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express” - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
|
,,Newsweek" dogania ,,Gościa Niedzielnego". ,,Wprost" o 37 proc. w dół
W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazł się „Newsweek Polska” po wzroście o 15,7 proc. Najwięcej zyskał jednak „Tygodnik Do Rzeczy” - na przeciwnym biegunie „Wprost”.
więcej
|
|
Prokuratura: nasze śledztwo dotyczy dawnego kontrahenta spółki Michała M. Lisieckiego
W poniedziałek rano funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego zażądali od Michała M. Lisieckiego, właściciela Grupy PMPG Polskie Media, wydania dokumentacji finansowej o jednym z kontrahentów. - Przedmiotem naszego postępowania nie jest firma należąca do pana Lisieckiego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Renata Mazur, rzecznik prasowa Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga.
więcej
|
|
CBA przeszukało dom wydawcy ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", bez związku z aferą podsłuchową
W poniedziałek rano funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego wkroczyli do domu Michała M. Lisieckiego, właściciela Grupy PMPG Polskie Media, wydającej tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”. - Sprawa nie dotyczy „afery podsłuchowej” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Renata Mazur, rzecznik prasowa Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|