|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 28 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Poranne pasmo na żywo ,,Dzień dobry Polsko" od kwietnia w TVP1
W kwietniu na antenie TVP1 zadebiutuje nowe dwugodzinne pasmo poranne „Dzień dobry Polsko”, realizowane w studiu z widokiem na panoramę Warszawy. - Chcemy towarzyszyć widzom w ich przygotowaniach do pracy - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, szef Jedynki.
więcej
|
|
Nowy układ reklam w Google bez rewolucji, mniej korzystny dla małych marketerów (opinie)
- Likwidacja bocznego panelu z reklamami w wyszukiwarce Google wpłynie na prowadzenie kampanii reklamowych, na nowych regułach gry stracić mogą reklamodawcy o niskich budżetach i organiczne wyniki wyszukiwania, mamy jednak do czynienia raczej z ewolucją, a nie rewolucją - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci SEO/SEM.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Klan" w TVP1. ,,Projekt przemijający"
TVP1 pracuje nad nową telenowelą, która w paśmie popołudniowym zastąpi nadawany od blisko 19 lat „Klan”. Na razie serial będzie można oglądać do końca czerwca, a o jego powrocie jesienią zdecyduje zarząd TVP. - Chciałbym, żeby „Klan” był emitowany do końca roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor Jedynki.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Poranne pasmo na żywo ,,Dzień dobry Polsko" od kwietnia w TVP1
W kwietniu na antenie TVP1 zadebiutuje nowe dwugodzinne pasmo poranne „Dzień dobry Polsko”, realizowane w studiu z widokiem na panoramę Warszawy. - Chcemy towarzyszyć widzom w ich przygotowaniach do pracy - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, szef Jedynki.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Klan" w TVP1. ,,Projekt przemijający"
TVP1 pracuje nad nową telenowelą, która w paśmie popołudniowym zastąpi nadawany od blisko 19 lat „Klan”. Na razie serial będzie można oglądać do końca czerwca, a o jego powrocie jesienią zdecyduje zarząd TVP. - Chciałbym, żeby „Klan” był emitowany do końca roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor Jedynki.
więcej
|
|
Tomasz Rożek: w ,,Sondzie 2" będę łamać stereotyp naukowca
- Nie mam charakteru sztywniaka, nie chcę występować w grubych okularach i białym fartuchu jak stereotypowy naukowiec. Będę się starał ten stereotyp wręcz łamać - mówi dr Tomasz Rożek, który od połowy marca br. poprowadzi „Sondę 2” w telewizyjnej Dwójce.
więcej
|
|
Jacek Kurski: czuję się redaktorem naczelnym TVP, żarty z tragedii smoleńskiej niedopuszczalne
- To będzie telewizja ważnych spraw. Medium, które jest zwierciadłem narodowej wspólnoty i które jednoczy Polaków wokół narodowych celów - zapowiada prezes TVP Jacek Kurski. Podkreśla, że gdyby nie zachowanie TVP po wyborach to zmian w spółce byłoby mniej.
więcej
|
|
Blisko 70 gwiazd w wiosennym spocie Polsatu (wideo)
Prawie 70 gwiazd: prezenterów, jurorów, uczestników i aktorów z najważniejszych programów i seriali pojawiło się w spocie promującym wiosenną ofertę Telewizji Polsat. W tle słychać piosenkę Sofii „Colourful Way”
więcej
|
|
,,Bliżej" Jana Pospieszalskiego miało 420 tys. widzów. TVP Info przegrało z TVN24
Program Jana Pospieszalskiego „Bliżej” od września ub.r. do lutego br. gromadził przed telewizorami średnio 416 tys. oglądających. TVP Info w czasie emisji audycji przegrało z TVN24. Pospieszalski od wtorku poprowadzi nową serię „Warto rozmawiać” w Jedynce.
więcej
|
|
NBCUniversal zaczyna sprzedaż czasu reklamowego w modelu programmatic
NBCUniversal dwa lata po tym, jak wprowadziła sprzedaż swoich internetowych zasobów reklamowych w modelu programmatic, zamierza w podobny sposób sprzedawać reklamy w telewizji linearnej. Rozszerza w tym celu platformę NBCUx.
więcej
|
|
Barbara Czajkowska i jej ,,Kod dostępu" znikają z TVP Info
Z końcem lutego br. z anteny TVP Info zniknął program „Kod dostępu”, który prowadziła Barbara Czajkowska. W ostatnim jego wydaniu dziennikarka pożegnała się z widzami.
więcej
|
|
W Wielkanoc TVP1 pokaże pilotowy odcinek trzeciej edycji ,,Rolnik szuka żony "
W Niedzielę Wielkanocną 27 marca br. TVP1 wyemituje pilotowy odcinek trzeciej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Trwają nagrania prezentacji dziesięciu osób, które zawalczą o udział w programie. - Widzowie Jedynki kochają ten format - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor TVP1.
więcej
|
|
Reżyserzy oburzeni komentarzem do ,,Idy" w TVP2. ,,Rażąca manipulacja, droga do cenzury"
Gildia Reżyserów Polskich w liście do prezesa Telewizji Polskiej i dyrektora TVP2 protestuje przeciw emisji „Idy” w TVP2 wraz z dość krytycznym komentarzem ekspertów. - Uważamy, że TVP dopuściła się swoim materiałem rażącej manipulacji. „Ida” została przedstawiona w TVP2 w sposób stronniczy i krzywdzący. Budzi to nasz niesmak, sprzeciw, a także podejrzenie, że narzucanie interpretacji dzieła filmowego przed jego emisją w Telewizji Polskiej stanie się stałą praktyką - uważają reżyserzy.
więcej
|
|
TVP2 szykuje trzy nowe autorskie seriale, m.in. sitcom
Dyrektor TVP2 Maciej Chmiel rozpoczął prace nad trzema projektami seriali, które w przyszłości mogą trafić na antenę stacji.
więcej
|
|
3,3 mln osób obejrzało ,,Taśmy z Magdalenki" w Jedynce
Film dokumentalny Cezarego Gmyza „Taśmy z Magdalenki”, pokazujący kulisy negocjacji władz PRL z przedstawicielami „Solidarności”, obejrzało w czwartek w TVP1 3,25 mln widzów. Miał on mniej oglądających niż dokument „TW Bolek” nadany przez Jedynkę tydzień wcześniej.
więcej
|
|
Canal+ chce pokazywać dwa polskie seriale rocznie
Jesienią Canal+ pokaże „Belfra” - pierwszy własny serial po kilku latach przerwy. Stacja ma już w planach kolejne serialowe produkcje. - Docelowo chcielibyśmy nadawać po dwie polskie produkcje rocznie - mówi Wirtualnemedia.pl Anna Lindbach-Uryn, dyrektor programowa nc+.
więcej
|
|
Koniec serialu "Kości"
Kanał Fox zapowiedział realizację dwunastego i ostatniego sezonu serialu "Kości.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Informacje kulturalne zamiast serwisów IAR o poranku w radiowej Dwójce
Od 1 marca z anteny Programu II Polskiego Radia znikną serwisy przygotowywane w oparciu o wiadomości Informacyjnej Agencji Radiowej. Zastąpią je serwisy z informacjami kulturalnymi - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radiowa Czwórka zmieni charakter programu. ,,Nowy projekt na bazie istniejącego zespołu"
Polskie Radio pracuje nad nową formułą programu Czwórki, która ma odpowiadać na potrzeby rynku i realizować misję publiczną. - Nowy projekt będzie powstawał na bazie zespołu PR4 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Hanna Dołęgowska, dyrektor Program IV Polskiego Radia.
więcej
|
|
Trójka awansowała na podium w Łodzi. Duży spadek Jedynki
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Polskie Radio odmówiło emisji spotu ,,Gazety Wyborczej" o Wałęsie i KOD-zie
„Gazeta Wyborcza” poinformowała, że Polskie Radio odmówiło emitowana spotu promującego jej sobotnio-niedzielne wydanie dołączonym z plakatem Lecha Wałęsy, który można zabrać na demonstrację Komitetu Obrony Demokracji. Według Polskiego Radia reklama została zgłoszona zbyt późno.
więcej
|
|
Nagrany wcześniej wywiad z Beatą Szydło dwa razy w radiowej Jedynce
W piątek Program I Polskiego Radia dwa razy wyemituje nagrany w czwartek wywiad z premier Beatą Szydło z okazji 100 dni rządu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
NBCUniversal zaczyna sprzedaż czasu reklamowego w modelu programmatic
NBCUniversal dwa lata po tym, jak wprowadziła sprzedaż swoich internetowych zasobów reklamowych w modelu programmatic, zamierza w podobny sposób sprzedawać reklamy w telewizji linearnej. Rozszerza w tym celu platformę NBCUx.
więcej
|
|
Sabrina Kotkowska i Ewa Cymer przejęły zarządzanie w Peppermint, Bartłomiej Cymer na czele marketingu Zortraxu
Sabrina Kotkowska i Ewa Cymer przejęły zarządzanie agencją Peppermint. Działalność operacyjną w ich ręce przekazał dotychczas zarządzający agencją Bartłomiej Cymer, który pozostaje prezesem firmy.
więcej
|
|
Adam Woronowicz na spotkaniu klasowym reklamuje pożyczkę w ING Banku Śląskim (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kolejną kampanię z udziałem Adama Woronowicza reklamującą pożyczkę gotówkową. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Kreacja Brain, Gong i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
|
Virgin Mobile ,,prosto z mostu" reklamuje pakiet #Najlepiej (wideo)
W ofercie sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile pojawił się pakiet #Najlepiej obejmujący nielimitowane rozmowy, SMS-y i 8 lub 10 GB internetu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy Lubię to - linked by Isobar, Papaya Films, LocoMotive i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Piotr Voelkel, Piotr Jaś i Rafał Ciszewski na czele jury w Innovation AD #Award 2016, zgłoszenia do 11 marca
Przewodniczącym jury tegorocznego konkursu Innovation AD #Award (poprzednio funkcjonującego pod nazwą Innovation Award) został Piotr Voelkel, założyciel grupy VOX, a przewodniczącymi grup jurorskich będą Piotr Jaś z BlaBlaCar i Rafał Ciszewski z Grupy K2. Prace do konkursu można zgłaszać do 11 marca.
więcej
|
|
Edwin Zasada po roku pracy odchodzi z K2 Media
Edwin Zasada po roku pracy w K2 Media na stanowisku social media directora odchodzi z agencji. Dalszych planów zawodowych nie zdradza.
więcej
|
|
,,Zapewniamy dzieciom w Afryce dostęp do czystej wody" w kampanii Cisowianki i UNICEF-u
Z początkiem marca ruszy kampania outdoorowa wody Cisowianka (Polskie Zdroje) zachęcająca do wsparcia akcji marki z UNICEF-em mającej na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata. Akcję przygotowano wspólnie z domem mediowym Value Media.
więcej
|
|
Carrie Fisher, Ridley Scott i roboty przy Oscarach reklamują superkomputer od IBM (wideo)
W tej kampanii jest wszystko, co lubią amatorzy kina s-f: księżniczka Leia z „Gwiezdnych wojen”, kultowy reżyser filmów fantastycznych i superkomputer bez trudu rozmawiający z człowiekiem. Tak IBM będzie reklamował swój superkomputer Watson podczas tegorocznej gali Oscarów.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Ariel, Chevrolet, McDonald's i ,,Twarze depresji" (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia tym razem znalazły się trzy produkcje zagraniczne i jedna polska. Są to reklamy promujące proszek Ariel w Indiach, nowego Chevroleta Malibu oraz akcja McDonald's, a także rodzima, społeczna kampania pod hasłem „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”.
więcej
|
|
Adam Wawiński i Bartłomiej Cymer w Zortrax
Adam Wawiński dołączył do zespołu firmy Zortrax i jest odpowiedzialny za pion sprzedaży, a Bartłomiej Cymer został dyrektorem ds. marketingu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Aleksy Uchański o MWC 2016: wydawcy są przerażeni perspektywą rozwoju technologii adblockowych
- Budowanie jakiejkolwiek strategii digitalowej trzeba dziś prowadzić wyłącznie w kontekście „mobile first”, wydawcy nie mają czytelnego pomysłu co można zrobić z adblockerami, a królem mediów XXI wieku jest Buzzfeed - ocenia targi Mobile World Congress dla serwisu Wirtualnemedia.pl Aleksy Uchański, dyrektor ds. digital media w Edipresse Polska.
więcej
|
|
Tylko ,,Dobry Tydzień" kończy 2015 rok na plusie. ,,Życie na Gorąco" najbardziej w dół
W 2015 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się „Dobry Tydzień”, który jako jedyny odnotował wzrost.
więcej
|
|
Krzysztof Świątek nowym redaktorem naczelnym ,,Tygodnik Solidarność"
Krzysztof Świątek został oficjalnie redaktorem naczelnym „Tygodnika Solidarność”. Planuje on poszerzenie zawartości tematycznej pisma, zmianę jego szaty graficznej i stworzenie nowego portalu internetowego „TS”.
więcej
|
|
Wojciech Grzybała odpowiada za ,,Galaktykę" w ,,Gali"
Wojciech Grzybała, szef działu Moda w dwutygodniku „Gala” (Burda International Polska), przejął też kierowanie rubryką „Galaktyka”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowy układ reklam w Google bez rewolucji, mniej korzystny dla małych marketerów (opinie)
- Likwidacja bocznego panelu z reklamami w wyszukiwarce Google wpłynie na prowadzenie kampanii reklamowych, na nowych regułach gry stracić mogą reklamodawcy o niskich budżetach i organiczne wyniki wyszukiwania, mamy jednak do czynienia raczej z ewolucją, a nie rewolucją - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci SEO/SEM.
więcej
|
|
Mark Zuckerberg: Przyszłość to cała ludzkość w internecie, wirtualna rzeczywistość i sztuczna inteligencja
W rozmowie z Mathiasem Döpfnerem, CEO Axel Springer Mark Zuckerberg ujawnił swoje przewidywania dotyczące przyszłości nowych technologii. - Upowszechnienie się platformy VR to perspektywa najbliższych 10 lat, a następny wielki krok będzie związany z rozwojem sztucznej inteligencji - przewiduje założyciel i szef Facebooka.
więcej
|
|
Aleksy Uchański o MWC 2016: wydawcy są przerażeni perspektywą rozwoju technologii adblockowych
- Budowanie jakiejkolwiek strategii digitalowej trzeba dziś prowadzić wyłącznie w kontekście „mobile first”, wydawcy nie mają czytelnego pomysłu co można zrobić z adblockerami, a królem mediów XXI wieku jest Buzzfeed - ocenia targi Mobile World Congress dla serwisu Wirtualnemedia.pl Aleksy Uchański, dyrektor ds. digital media w Edipresse Polska.
więcej
|
|
I po co te emocje - o marketingowych konsekwencjach nowych przycisków na Facebooku
Czy warto tworzyć strategię komunikacji opartą na reakcjach? Nie warto! Na razie… Dopóki fani nie przyzwyczają się do korzystania z różnych reakcji, nie mają one wpływu na zasięgi postów i nie są wykorzystywane do targetowania reklam - nowe przyciski pod wpisami na Facebooku ocenia Karolina Kornacka z agencji Kamikaze.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|