Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 3 Marca 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne

Wycena pakietów reklamowych w telewizji opiera się na grupie wiekowej widzów 16-49, ale nie wpływa to na pozycję rynkową Telewizji Polskiej, bo po pierwsze nadawca od paru lat stosuje w rozliczeniach grupę 16-59, a po drugie kampanie są kupowane dla konkretnych grup celowych i tak zwana grupa rozliczeniowa ma znaczenie symboliczne. O tym, jaki ważne dla pozycji TVP jest stosowanie przez marketerów grupy wiekowej 16-49 jako tzw. komercyjnej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Piotr Bieńko, Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj i Michał Romaniuk. więcej

 
Kanał TVN24 Biznes i Świat zmienia nazwę

Kanał informacyjny o świecie i gospodarce TVN24 Biznes i Świat, dotąd w skrócie nazywany TVN24 BIŚ, zmienił nazwę na TVN24 BIS - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)

W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV, który zyskał najbardziej w czołówce. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Geopolitical Information Service AG poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Manager

AMC Networks International poszukuje osoby na stanowisko
Presentation Scheduler

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Strateg Digital Branded Content

Ad-Vice poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży online

Arena Media (Havas Media Group) poszukuje osoby na stanowisko
Communication Planner

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product Sales Manager

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
TV Planner/Buyer

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner/Buyer

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Fakty" pokonały ,,Wiadomości". Program kierowany przez Marzenę Paczuską stracił 470 tys. widzów

W lutym br. „Fakty” TVN po raz pierwszy od wielu miesięcy miały więcej widzów niż „Wiadomości” TVP1, które zanotowały - rok do roku - największy spadek widowni wśród wszystkich programów informacyjnych. Liderem oglądalności pozostał „Teleexpress”. więcej

 
Zarząd TVP: wycofanie z outsourcingu niemożliwe, dziesiątki milionów złotych kosztów

Analizy Telewizji Polskiej wskazują, że wycofanie się z umowy z LeasingTeam na obecnym etapie kosztowałoby spółkę dziesiątki milionów złotych. - Zarząd TVP wypracowuje rozwiązanie, które zostanie zastosowane po wygaśnięciu umowy -  informuje Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca. więcej

 
Tylko 500 tys. widzów debiutu ,,Warto rozmawiać" w TVP1

Pierwszy odcinek nowej  serii programu „Warto rozmawiać” obejrzało w TVP1 jedynie 500 tys. widzów. Talk-show Jana Pospieszalskiego nadany był jednak między dwoma częściami koncertu ku czci Żołnierzy Wyklętych, który nie cieszył się dużą popularnością. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. ,,Pozytywny audyt pomiaru"

Prezes TVP Jacek Kurski nie szczędzi słów krytyki wobec Nielsen Audience Measurement, sugerując, że firma może zaniżać wyniki oglądalności Telewizji Polskiej. - TVP przeprowadziła u nas audyt, a jego wynik był pozytywny - odpiera zarzuty instytut. więcej

Radiowa Jedynka z nową ramówką. Rafał Porzeziński i Jan Pospieszalski z nowymi programami

Wystartowała wiosenna ramówka Programu I Polskiego Radia, przygotowana pod kierownictwem nowego dyrektora Rafała Porzezińskiego. Wśród nowych audycji znalazły się m.in. „Wszystko o gospodarce”, „Damska torebka”, „Eureka” i „Na Kresach”. Nowym prowadzącym „Sygnały dnia” został Wojciech Dąbrowski, a Jan Pospieszalski poprowadzi „Twarzą w twarz”. więcej

mBank podręcznikowo poprawnie zareagował na internetową plotkę o problemach finansowych
Internetowy program Tomasza Lisa nie zaskoczył koncepcją, a rozczarował poziomem realizacji
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne

Wycena pakietów reklamowych w telewizji opiera się na grupie wiekowej widzów 16-49, ale nie wpływa to na pozycję rynkową Telewizji Polskiej, bo po pierwsze nadawca od paru lat stosuje w rozliczeniach grupę 16-59, a po drugie kampanie są kupowane dla konkretnych grup celowych i tak zwana grupa rozliczeniowa ma znaczenie symboliczne. O tym, jaki ważne dla pozycji TVP jest stosowanie przez marketerów grupy wiekowej 16-49 jako tzw. komercyjnej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Piotr Bieńko, Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj i Michał Romaniuk. więcej

 
Kanał TVN24 Biznes i Świat zmienia nazwę

Kanał informacyjny o świecie i gospodarce TVN24 Biznes i Świat, dotąd w skrócie nazywany TVN24 BIŚ, zmienił nazwę na TVN24 BIS - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)

W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV, który zyskał najbardziej w czołówce. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Fakty" pokonały ,,Wiadomości". Program kierowany przez Marzenę Paczuską stracił 470 tys. widzów

W lutym br. „Fakty” TVN po raz pierwszy od wielu miesięcy miały więcej widzów niż „Wiadomości” TVP1, które zanotowały - rok do roku - największy spadek widowni wśród wszystkich programów informacyjnych. Liderem oglądalności pozostał „Teleexpress”. więcej

 
Zarząd TVP: wycofanie z outsourcingu niemożliwe, dziesiątki milionów złotych kosztów

Analizy Telewizji Polskiej wskazują, że wycofanie się z umowy z LeasingTeam na obecnym etapie kosztowałoby spółkę dziesiątki milionów złotych. - Zarząd TVP wypracowuje rozwiązanie, które zostanie zastosowane po wygaśnięciu umowy -  informuje Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca. więcej

 
Tylko 500 tys. widzów debiutu ,,Warto rozmawiać" w TVP1

Pierwszy odcinek nowej  serii programu „Warto rozmawiać” obejrzało w TVP1 jedynie 500 tys. widzów. Talk-show Jana Pospieszalskiego nadany był jednak między dwoma częściami koncertu ku czci Żołnierzy Wyklętych, który nie cieszył się dużą popularnością. więcej

 
,,Kuba Wojewódzki" zyskał 290 tys. widzów. TVN na czele w grupie komercyjnej

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,52 mln osób, o 290 tys. więcej niż serię talk-show emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem w rynku, ale w grupie komercyjnej jest numerem jeden. więcej

 
Redbad Klijnstra w TVP Kultura pokieruje pracami nad programem ,,Na dywanie"

W kwietniu na antenie TVP Kultura zadebiutuje magazyn reporterski pod roboczym tytułem „Na dywanie”. Projektem kieruje Redbad Klijnstra, który dołączył anteny - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Po stronie obywateli" w sobotnie popołudnia w TVP Info. Rafał Górski prowadzącym

W sobotę 5 marca br. na antenie TVP Info zadebiutuje interaktywny magazyn „Po stronie obywateli”, w którym eksperci będą rozmawiać o tematach istotnych dla obywateli. Program z udziałem publiczności poprowadzi Rafał Górski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Agnieszka Górniakowska nową prowadzącą ,,Wiadomości" w TVP1

Agnieszka Górniakowska po półtorarocznej przewie powróciła na antenę Telewizji Polskiej. Od marca br. jest nową gospodynią bocznych wydań „Wiadomości” w TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wójcicki i Jankowski poprowadzą ,,Newstelegraf" w Polsat News

Kanały Polsat News i Polsat News 2 od 7 marca br. emitować będą nowy magazyn informacyjny „Newstelegraf”, który poprowadzą Marek Piotr Wójcicki i Mikołaj Jankowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma on być pierwszym podsumowaniem wydarzeń dnia. więcej

 
AXN promuje się hasłem ,,Przeżyj coś naprawdę ekscytującego"

Pod hasłem „Przeżyj coś naprawdę ekscytującego” wystartowała kampania wizerunkowa kanału AXN, promująca odświeżoną oprawę, nowe logo oraz wiosenną ramówkę stacji. Akcja jest organizowana w telewizji i internecie. więcej

 
Serial grozy ,,Ash kontra martwe zło" od 5 marca w Cinemax

W sobotę 5 marca kanał Cinemax rozpocznie emisję serialu grozy „Ash kontra martwe zło”, który jest kontynuacją filmów „Martwe zło” i „Armia ciemności”. więcej

 
 
Radio  
 
Andrzej Rybałt zastąpił Tomasza Wybranowskiego na stanowisku szefa Polskiego Radia dla Zagranicy

Powołany miesiąc temu dyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy Tomasz Wybranowski został odwołany przez zarząd spółki. Stanowisko stracił także jego zastępca Juliusz Bolek. Nowym szefem rozgłośni został Andrzej Rybałt. więcej

 
RMF FM na czele w Bydgoszczy, duży wzrost Trójki i Jedynki

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne

Wycena pakietów reklamowych w telewizji opiera się na grupie wiekowej widzów 16-49, ale nie wpływa to na pozycję rynkową Telewizji Polskiej, bo po pierwsze nadawca od paru lat stosuje w rozliczeniach grupę 16-59, a po drugie kampanie są kupowane dla konkretnych grup celowych i tak zwana grupa rozliczeniowa ma znaczenie symboliczne. O tym, jaki ważne dla pozycji TVP jest stosowanie przez marketerów grupy wiekowej 16-49 jako tzw. komercyjnej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Piotr Bieńko, Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj i Michał Romaniuk. więcej

 
Rodrigo Sobral na czele jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016

Przewodniczącym jury w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR został Rodrigo Sobral, integrated executive creative director w agencji R/GA London. więcej

 
Globalna reklama nowej Toyoty C-HR wyprodukowana przez Papaya Films (wideo)

Udostępniono spot promujący zaprezentowaną właśnie nową wersję samochodu Toyota C-HR. Realizacją reklamy, we współpracy z firmą 76 Ltd, zajął się polski dom produkcyjny Papaya Films. więcej

 
Nowa reklama Always przekonuje, że jest za mało kobiecych emotikonów (wideo)

Procter & Gamble rozpoczął nową odsłonę kampanii marki Always pod hasłem „Like a Girl”. Tym razem jej bohaterki zwracają uwagę, że powszechnie stosowane w internecie emotikony są seksistowskie. więcej

 
Żołnierze z Austro-Węgier reklamują piwo Tyskie jako ,,najlepsze w naszej historii" (wideo)

Nowa akcja reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) jest oparta na spotach pokazujących zabawne sytuacje sprzed 100 lat z udziałem żołnierzy w Austro-Węgrach. Kampanię przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland, Interactive Solutions i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Mindshare Polska zajmie się obsługą mediową Grupy Savencia

Grupa Savencia, producent serów i produktów mlecznych, wybrała dom mediowy Mindshare Polska do obsługi mediowej. więcej

 
PKO BP w sferze marzeń dziecka reklamuje Mini Ratkę ze stałą ratą (wideo)

PKO Bank Polski zaczął kampanię reklamową wspierającą ofertę promocyjną pożyczki gotówkowej Mini Ratka. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media. więcej

 
Małgorzata Kwilosz dyrektorem marketingu Urgo Polfa Łódź

Małgorzata Kwilosz została dyrektorem marketingu w firmie farmaceutycznej Urgo Polfa Łódź, do której należą takie marki jak Omega-3 Cardio, Diosmiven, Alugastrin. Wcześniej pracowała m.in. w Diageo. więcej

 
Bartosz Węgłowski: z Huawei do Coca-Cola Poland Services

Bartosz Węgłowski rozpoczął pracę w firmie Coca-Cola Poland Services - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Węgłowski pracował m.in. w Huawei Technologies, MediaCom Warszawa i Starcom MediaVest Group. więcej

 
Barbara Sołtysińska uruchomiła indaHash do realizacji kampanii reklamowych z użytkownikami Instagrama

Ruszyła platforma indaHash ułatwiająca reklamodawcom i agencjom marketingowym realizację kampanii z udziałem popularnych użytkowników Instagrama. Za jej przygotowanie i rozwój odpowiadają szefowa agencji LifeTube Barbara Sołtysińska oraz Marta Zarosa, poprzednio związana z MediaCom Warszawa. więcej

 
Szymon Michalik: z Adidas Polska do Red Bull Polska

Szymon Michalik z początkiem kwietnia obejmie stanowisko marketing managera w Red Bull Polska. Tym samym manager ponad dwuletnią pracę w Adidas Polska. więcej

 
IKEA rozpoczyna przegląd globalnej obsługi budżetu mediowego

Sieć sklepów IKEA rozpoczęła przegląd swojej globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Wartość budżetu firmy szacowana jest na 400 mln euro. więcej

 
Rafał Kochański: z Agito.pl do eStoreMedia

Rafał Kochański objął funkcję dyrektora zarządzającego usługi eStoreContent.com w firmie eStoreMedia. Wcześniej pracował m.in. w Agito.pl, Makro Cash and Carry, Procter & Gamble i Mars Polska. więcej

 
Polska Organizacja Turystyczna szykuje agencję do promocji na Węgrzech

Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała na ten rok działania promocyjne i informacyjne na rynku węgierskim. Obecnie szuka firmy, która zajmie się ich realizacją. więcej

 
,,Chcieć to móc" w kampanii sprzętu AGD marki Zelmer (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa odkurzaczy i urządzeń kuchennych marki Zelmer (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zelmer. Chcieć to móc”, przygotowały firmy marketingowe Heart&Brain, Unlimited, HyperCrew, Insignia, OMD i ACR Media. więcej

 
AXN promuje się hasłem ,,Przeżyj coś naprawdę ekscytującego"

Pod hasłem „Przeżyj coś naprawdę ekscytującego” wystartowała kampania wizerunkowa kanału AXN, promująca odświeżoną oprawę, nowe logo oraz wiosenną ramówkę stacji. Akcja jest organizowana w telewizji i internecie. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Always: 'Like a Girl' P&G: Always Y&R Prague: Watermark Recruitment SAS: Scandinavian Airlines Sico: Washable Paint
 
Prasa  
 
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w 2015 roku. ,,Viva!" wyprzedziła ,,Flesz", który stracił 39 proc.

W 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Flesz”. więcej

 
Włoskie dzienniki ,,La Repubblica" i ,,La Stampa" mogą zostać połączone

Według nieoficjalnych informacji dwa największe włoskie dzienniki - „La Repubblica” i „La Stampa” mogą zostać ze sobą połączone. To efekt rozmów, które toczą się pomiędzy koncernami Fiat Chrysler i CIR Holding. więcej

 
Jedynki  
 
 
Z życia wzięte - 2016-03-04 Dziennik Wschodni - 2016-03-03 Skarb - 2016-03-02 Weterynaria sztuka - praktyka - rzemiosło - 2016-03-02 Marie Claire - 2016-03-02
 
Internet  
 
Facebook zmienia news feed, chce spopularyzować wideo na żywo

Facebook zapowiedział zmiany w algorytmie news feeda użytkowników. Na preferowanych pozycjach pojawią się treści wideo nadawane na żywo. - Użytkownicy spędzają trzykrotnie więcej czasu przy treściach live w porównaniu z nagranymi filmami - argumentuje Facebook. więcej

 
Gemius w badaniu AdReal zaczyna mierzyć statystyki reklam internetowych

Firma Gemius rozpoczęła badanie gemiusAdReal, w ramach którego będzie podawać w cyklu codziennym statystyki wyświetleń reklam internetowych, na razie spotów wideo, w różnych serwisach. Jest ono skierowane zarówno do marketerów, jak i wydawców. więcej

 
690 tys. obejrzeń na żywo programu Tomasza Lisa na Onecie i Newsweek.pl

Pierwszy odcinek internetowego programu Tomasza Lisa w czasie emisji na żywo odtworzono 690 tys. razy, a w ciągu doby po emisji - jeszcze ponad milion razy - podała Grupa Onet-RASP. Wszystkie programy na żywo wydawcy w poniedziałek obejrzano ponad 2 mln razy. więcej

 
Lech Wałęsa zamyka konto na Wykop.pl i przenosi się na Facebooka

Biuro Lecha Wałęsy poinformowało, że były prezydent RP kończy swoją aktywność w serwisie Wykop.pl, na którym jego ostatnie wpisy w sprawie TW „Bolka” spotykały się z ostrą krytyką. Teraz Wałęsa zamierza publikować treści na Facebooku, gdzie jego konto funkcjonuje od 2010 roku. więcej

 
Po awansie Anieli Hejnowskiej Łukasz Ostrowski nowym szefem Groupon Polska

Łukasz Ostrowski, dotychczasowy dyrektor ds. marketingu w Ikea Retail Poland został nowym CEO Groupon Polska. Zastąpi na tym stanowisku Anielę Hejnowską, która awansowała w międzynarodowych strukturach firmy i pracuje obecnie w Paryżu. więcej

 
Pentagon zaprasza do współpracy hakerów, będzie płacił za luki wykryte w jego systemach

Po raz pierwszy w historii Pentagon zamierza wykorzystać do zabezpieczenia swojej infrastruktury informatycznej specjalistów z zewnątrz. Odpowiednio zweryfikowani niezależni hakerzy będą poszukiwać luk bezpieczeństwa na stronach Pentagonu, w grę mogą wchodzić nagrody pieniężne za wykryte błędy. więcej

 
Intel Extreme Masters 2016 w Katowicach na żywo z polskim komentarzem w Player.pl

Serwis Player.pl pokazywać będzie transmisje i relacje z finałów tegorocznej edycji Intel Extreme Masters - mistrzostw świata w grach komputerowych, które od 4 do 6 marca br. odbędą się w Katowicach. więcej

 
Wywiad z Lechem Wałęsą w Wirtualnej Polsce oglądało 380 tys. internautów, 276 tys. widzów ,,100 dni rządu"

Emitowany w poniedziałek na stronie głównej WP.pl wywiad z Lechem Wałęsą na żywo oglądało prawie 380 tys. użytkowników, natomiast zeszłotygodniowy cykl programów na żywo „100 dni rządu” miał średnio 276 tys. widzów - podała Wirtualna Polska. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Gemius w badaniu AdReal zaczyna mierzyć statystyki reklam internetowych

Firma Gemius rozpoczęła badanie gemiusAdReal, w ramach którego będzie podawać w cyklu codziennym statystyki wyświetleń reklam internetowych, na razie spotów wideo, w różnych serwisach. Jest ono skierowane zarówno do marketerów, jak i wydawców. więcej

 
Wrocław, Gdańsk i Poznań z najlepszą reputacją spośród wojewódzkich miast

Wrocław, Gdańsk i Poznań, tuż za nimi Kraków i Warszawa. To czołowa piątka miast wojewódzkich cieszących się najlepszą reputacją wśród Polaków - wynika z badania Maison&Partners. więcej

 
Public Relations  
 
Piotr Wódkiewicz przeszedł z Zalando do Ubera
 
Sebastian Stępak dołączył do zarządu Związku Firm Public Relations
 
Q&A Communications wypromuje markę Amica
 
Publicon dla Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych
 
Weber Shandwick dla Greentom
 
Technologie  
 
Szef T-Mobile Polska oddaje dzieciom dzień na nartach z prezydentem Andrzejem Dudą
 
Gospodarka  
 
W 2015 roku pacjenci 75+ kupili leki na receptę o wartości 4 mld zł
 
Złoty osłabi się do poziomu 4,50-4,60 za euro. Będzie tracić także wobec franka szwajcarskiego
 
Gdzie mogą być wypłacane zasiłek macierzyński i inne świadczenia
 
Do kiedy płacimy za nieruchomości
 
Kultura/Rozrywka  
 
W sierpniu Kraków Live Festival 2016
 
Serial "Artificial Intelligence" Luca Bessona w TNT
 
Matthew McConaughey i Idris Elba zagrają w filmie "Mroczna wieża"
 
Małgorzata Foremniak nie wróci do serialu ,,Na dobre i na złe"
 
Brad Pitt odpowiada za film "Dr. Q". "O imigrancie, który odniósł sukces"
 
Kevin Costner w kosmicznym wyścigu w "Hidden Figures"
 
Twórca "Narcos" zrobi serial "The Brand"
 
Nicole Scherzinger w nowej wersji filmu "Dirty Dancing"
 
Serial grozy ,,Ash kontra martwe zło" od 5 marca w Cinemax
 
Blog  
 
Moje spotkania bliskiego stopnia - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Ballada o sępach - ks. Artur Stopka
 
Miejskie szkodniki - Ada Kiryluk
 
Apel - Andrzej Bober
 
Za słoik dziękuję - Monika Klama
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl