|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 3 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne
Wycena pakietów reklamowych w telewizji opiera się na grupie wiekowej widzów 16-49, ale nie wpływa to na pozycję rynkową Telewizji Polskiej, bo po pierwsze nadawca od paru lat stosuje w rozliczeniach grupę 16-59, a po drugie kampanie są kupowane dla konkretnych grup celowych i tak zwana grupa rozliczeniowa ma znaczenie symboliczne. O tym, jaki ważne dla pozycji TVP jest stosowanie przez marketerów grupy wiekowej 16-49 jako tzw. komercyjnej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Piotr Bieńko, Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj i Michał Romaniuk.
więcej
|
|
Kanał TVN24 Biznes i Świat zmienia nazwę
Kanał informacyjny o świecie i gospodarce TVN24 Biznes i Świat, dotąd w skrócie nazywany TVN24 BIŚ, zmienił nazwę na TVN24 BIS - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)
W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV, który zyskał najbardziej w czołówce. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Fakty" pokonały ,,Wiadomości". Program kierowany przez Marzenę Paczuską stracił 470 tys. widzów
W lutym br. „Fakty” TVN po raz pierwszy od wielu miesięcy miały więcej widzów niż „Wiadomości” TVP1, które zanotowały - rok do roku - największy spadek widowni wśród wszystkich programów informacyjnych. Liderem oglądalności pozostał „Teleexpress”.
więcej |
|
Zarząd TVP: wycofanie z outsourcingu niemożliwe, dziesiątki milionów złotych kosztów
Analizy Telewizji Polskiej wskazują, że wycofanie się z umowy z LeasingTeam na obecnym etapie kosztowałoby spółkę dziesiątki milionów złotych. - Zarząd TVP wypracowuje rozwiązanie, które zostanie zastosowane po wygaśnięciu umowy - informuje Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca.
więcej |
|
Tylko 500 tys. widzów debiutu ,,Warto rozmawiać" w TVP1
Pierwszy odcinek nowej serii programu „Warto rozmawiać” obejrzało w TVP1 jedynie 500 tys. widzów. Talk-show Jana Pospieszalskiego nadany był jednak między dwoma częściami koncertu ku czci Żołnierzy Wyklętych, który nie cieszył się dużą popularnością.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. ,,Pozytywny audyt pomiaru"
Prezes TVP Jacek Kurski nie szczędzi słów krytyki wobec Nielsen Audience Measurement, sugerując, że firma może zaniżać wyniki oglądalności Telewizji Polskiej. - TVP przeprowadziła u nas audyt, a jego wynik był pozytywny - odpiera zarzuty instytut.
więcej
|
Radiowa Jedynka z nową ramówką. Rafał Porzeziński i Jan Pospieszalski z nowymi programami
Wystartowała wiosenna ramówka Programu I Polskiego Radia, przygotowana pod kierownictwem nowego dyrektora Rafała Porzezińskiego. Wśród nowych audycji znalazły się m.in. „Wszystko o gospodarce”, „Damska torebka”, „Eureka” i „Na Kresach”. Nowym prowadzącym „Sygnały dnia” został Wojciech Dąbrowski, a Jan Pospieszalski poprowadzi „Twarzą w twarz”.
więcej
|
mBank podręcznikowo poprawnie zareagował na internetową plotkę o problemach finansowych
|
Internetowy program Tomasza Lisa nie zaskoczył koncepcją, a rozczarował poziomem realizacji
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne
Wycena pakietów reklamowych w telewizji opiera się na grupie wiekowej widzów 16-49, ale nie wpływa to na pozycję rynkową Telewizji Polskiej, bo po pierwsze nadawca od paru lat stosuje w rozliczeniach grupę 16-59, a po drugie kampanie są kupowane dla konkretnych grup celowych i tak zwana grupa rozliczeniowa ma znaczenie symboliczne. O tym, jaki ważne dla pozycji TVP jest stosowanie przez marketerów grupy wiekowej 16-49 jako tzw. komercyjnej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Piotr Bieńko, Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj i Michał Romaniuk.
więcej
|
|
Kanał TVN24 Biznes i Świat zmienia nazwę
Kanał informacyjny o świecie i gospodarce TVN24 Biznes i Świat, dotąd w skrócie nazywany TVN24 BIŚ, zmienił nazwę na TVN24 BIS - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)
W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV, który zyskał najbardziej w czołówce. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Fakty" pokonały ,,Wiadomości". Program kierowany przez Marzenę Paczuską stracił 470 tys. widzów
W lutym br. „Fakty” TVN po raz pierwszy od wielu miesięcy miały więcej widzów niż „Wiadomości” TVP1, które zanotowały - rok do roku - największy spadek widowni wśród wszystkich programów informacyjnych. Liderem oglądalności pozostał „Teleexpress”.
więcej
|
|
Zarząd TVP: wycofanie z outsourcingu niemożliwe, dziesiątki milionów złotych kosztów
Analizy Telewizji Polskiej wskazują, że wycofanie się z umowy z LeasingTeam na obecnym etapie kosztowałoby spółkę dziesiątki milionów złotych. - Zarząd TVP wypracowuje rozwiązanie, które zostanie zastosowane po wygaśnięciu umowy - informuje Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca.
więcej
|
|
Tylko 500 tys. widzów debiutu ,,Warto rozmawiać" w TVP1
Pierwszy odcinek nowej serii programu „Warto rozmawiać” obejrzało w TVP1 jedynie 500 tys. widzów. Talk-show Jana Pospieszalskiego nadany był jednak między dwoma częściami koncertu ku czci Żołnierzy Wyklętych, który nie cieszył się dużą popularnością.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" zyskał 290 tys. widzów. TVN na czele w grupie komercyjnej
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,52 mln osób, o 290 tys. więcej niż serię talk-show emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem w rynku, ale w grupie komercyjnej jest numerem jeden.
więcej
|
|
Redbad Klijnstra w TVP Kultura pokieruje pracami nad programem ,,Na dywanie"
W kwietniu na antenie TVP Kultura zadebiutuje magazyn reporterski pod roboczym tytułem „Na dywanie”. Projektem kieruje Redbad Klijnstra, który dołączył anteny - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Po stronie obywateli" w sobotnie popołudnia w TVP Info. Rafał Górski prowadzącym
W sobotę 5 marca br. na antenie TVP Info zadebiutuje interaktywny magazyn „Po stronie obywateli”, w którym eksperci będą rozmawiać o tematach istotnych dla obywateli. Program z udziałem publiczności poprowadzi Rafał Górski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Agnieszka Górniakowska nową prowadzącą ,,Wiadomości" w TVP1
Agnieszka Górniakowska po półtorarocznej przewie powróciła na antenę Telewizji Polskiej. Od marca br. jest nową gospodynią bocznych wydań „Wiadomości” w TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wójcicki i Jankowski poprowadzą ,,Newstelegraf" w Polsat News
Kanały Polsat News i Polsat News 2 od 7 marca br. emitować będą nowy magazyn informacyjny „Newstelegraf”, który poprowadzą Marek Piotr Wójcicki i Mikołaj Jankowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma on być pierwszym podsumowaniem wydarzeń dnia.
więcej
|
|
AXN promuje się hasłem ,,Przeżyj coś naprawdę ekscytującego"
Pod hasłem „Przeżyj coś naprawdę ekscytującego” wystartowała kampania wizerunkowa kanału AXN, promująca odświeżoną oprawę, nowe logo oraz wiosenną ramówkę stacji. Akcja jest organizowana w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Serial grozy ,,Ash kontra martwe zło" od 5 marca w Cinemax
W sobotę 5 marca kanał Cinemax rozpocznie emisję serialu grozy „Ash kontra martwe zło”, który jest kontynuacją filmów „Martwe zło” i „Armia ciemności”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne
Wycena pakietów reklamowych w telewizji opiera się na grupie wiekowej widzów 16-49, ale nie wpływa to na pozycję rynkową Telewizji Polskiej, bo po pierwsze nadawca od paru lat stosuje w rozliczeniach grupę 16-59, a po drugie kampanie są kupowane dla konkretnych grup celowych i tak zwana grupa rozliczeniowa ma znaczenie symboliczne. O tym, jaki ważne dla pozycji TVP jest stosowanie przez marketerów grupy wiekowej 16-49 jako tzw. komercyjnej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Piotr Bieńko, Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj i Michał Romaniuk.
więcej
|
|
Rodrigo Sobral na czele jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016
Przewodniczącym jury w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR został Rodrigo Sobral, integrated executive creative director w agencji R/GA London.
więcej
|
|
Globalna reklama nowej Toyoty C-HR wyprodukowana przez Papaya Films (wideo)
Udostępniono spot promujący zaprezentowaną właśnie nową wersję samochodu Toyota C-HR. Realizacją reklamy, we współpracy z firmą 76 Ltd, zajął się polski dom produkcyjny Papaya Films.
więcej
|
|
Nowa reklama Always przekonuje, że jest za mało kobiecych emotikonów (wideo)
Procter & Gamble rozpoczął nową odsłonę kampanii marki Always pod hasłem „Like a Girl”. Tym razem jej bohaterki zwracają uwagę, że powszechnie stosowane w internecie emotikony są seksistowskie.
więcej
|
|
Żołnierze z Austro-Węgier reklamują piwo Tyskie jako ,,najlepsze w naszej historii" (wideo)
Nowa akcja reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) jest oparta na spotach pokazujących zabawne sytuacje sprzed 100 lat z udziałem żołnierzy w Austro-Węgrach. Kampanię przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland, Interactive Solutions i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Mindshare Polska zajmie się obsługą mediową Grupy Savencia
Grupa Savencia, producent serów i produktów mlecznych, wybrała dom mediowy Mindshare Polska do obsługi mediowej.
więcej
|
|
PKO BP w sferze marzeń dziecka reklamuje Mini Ratkę ze stałą ratą (wideo)
PKO Bank Polski zaczął kampanię reklamową wspierającą ofertę promocyjną pożyczki gotówkowej Mini Ratka. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
Małgorzata Kwilosz dyrektorem marketingu Urgo Polfa Łódź
Małgorzata Kwilosz została dyrektorem marketingu w firmie farmaceutycznej Urgo Polfa Łódź, do której należą takie marki jak Omega-3 Cardio, Diosmiven, Alugastrin. Wcześniej pracowała m.in. w Diageo.
więcej
|
|
Bartosz Węgłowski: z Huawei do Coca-Cola Poland Services
Bartosz Węgłowski rozpoczął pracę w firmie Coca-Cola Poland Services - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Węgłowski pracował m.in. w Huawei Technologies, MediaCom Warszawa i Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Barbara Sołtysińska uruchomiła indaHash do realizacji kampanii reklamowych z użytkownikami Instagrama
Ruszyła platforma indaHash ułatwiająca reklamodawcom i agencjom marketingowym realizację kampanii z udziałem popularnych użytkowników Instagrama. Za jej przygotowanie i rozwój odpowiadają szefowa agencji LifeTube Barbara Sołtysińska oraz Marta Zarosa, poprzednio związana z MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Szymon Michalik: z Adidas Polska do Red Bull Polska
Szymon Michalik z początkiem kwietnia obejmie stanowisko marketing managera w Red Bull Polska. Tym samym manager ponad dwuletnią pracę w Adidas Polska.
więcej
|
|
IKEA rozpoczyna przegląd globalnej obsługi budżetu mediowego
Sieć sklepów IKEA rozpoczęła przegląd swojej globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Wartość budżetu firmy szacowana jest na 400 mln euro.
więcej
|
|
Rafał Kochański: z Agito.pl do eStoreMedia
Rafał Kochański objął funkcję dyrektora zarządzającego usługi eStoreContent.com w firmie eStoreMedia. Wcześniej pracował m.in. w Agito.pl, Makro Cash and Carry, Procter & Gamble i Mars Polska.
więcej
|
|
Polska Organizacja Turystyczna szykuje agencję do promocji na Węgrzech
Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała na ten rok działania promocyjne i informacyjne na rynku węgierskim. Obecnie szuka firmy, która zajmie się ich realizacją.
więcej
|
|
,,Chcieć to móc" w kampanii sprzętu AGD marki Zelmer (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa odkurzaczy i urządzeń kuchennych marki Zelmer (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zelmer. Chcieć to móc”, przygotowały firmy marketingowe Heart&Brain, Unlimited, HyperCrew, Insignia, OMD i ACR Media.
więcej
|
|
AXN promuje się hasłem ,,Przeżyj coś naprawdę ekscytującego"
Pod hasłem „Przeżyj coś naprawdę ekscytującego” wystartowała kampania wizerunkowa kanału AXN, promująca odświeżoną oprawę, nowe logo oraz wiosenną ramówkę stacji. Akcja jest organizowana w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w 2015 roku. ,,Viva!" wyprzedziła ,,Flesz", który stracił 39 proc.
W 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Flesz”.
więcej
|
|
Włoskie dzienniki ,,La Repubblica" i ,,La Stampa" mogą zostać połączone
Według nieoficjalnych informacji dwa największe włoskie dzienniki - „La Repubblica” i „La Stampa” mogą zostać ze sobą połączone. To efekt rozmów, które toczą się pomiędzy koncernami Fiat Chrysler i CIR Holding.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook zmienia news feed, chce spopularyzować wideo na żywo
Facebook zapowiedział zmiany w algorytmie news feeda użytkowników. Na preferowanych pozycjach pojawią się treści wideo nadawane na żywo. - Użytkownicy spędzają trzykrotnie więcej czasu przy treściach live w porównaniu z nagranymi filmami - argumentuje Facebook.
więcej
|
|
Gemius w badaniu AdReal zaczyna mierzyć statystyki reklam internetowych
Firma Gemius rozpoczęła badanie gemiusAdReal, w ramach którego będzie podawać w cyklu codziennym statystyki wyświetleń reklam internetowych, na razie spotów wideo, w różnych serwisach. Jest ono skierowane zarówno do marketerów, jak i wydawców.
więcej
|
|
690 tys. obejrzeń na żywo programu Tomasza Lisa na Onecie i Newsweek.pl
Pierwszy odcinek internetowego programu Tomasza Lisa w czasie emisji na żywo odtworzono 690 tys. razy, a w ciągu doby po emisji - jeszcze ponad milion razy - podała Grupa Onet-RASP. Wszystkie programy na żywo wydawcy w poniedziałek obejrzano ponad 2 mln razy.
więcej
|
|
Lech Wałęsa zamyka konto na Wykop.pl i przenosi się na Facebooka
Biuro Lecha Wałęsy poinformowało, że były prezydent RP kończy swoją aktywność w serwisie Wykop.pl, na którym jego ostatnie wpisy w sprawie TW „Bolka” spotykały się z ostrą krytyką. Teraz Wałęsa zamierza publikować treści na Facebooku, gdzie jego konto funkcjonuje od 2010 roku.
więcej
|
|
Po awansie Anieli Hejnowskiej Łukasz Ostrowski nowym szefem Groupon Polska
Łukasz Ostrowski, dotychczasowy dyrektor ds. marketingu w Ikea Retail Poland został nowym CEO Groupon Polska. Zastąpi na tym stanowisku Anielę Hejnowską, która awansowała w międzynarodowych strukturach firmy i pracuje obecnie w Paryżu.
więcej
|
|
Pentagon zaprasza do współpracy hakerów, będzie płacił za luki wykryte w jego systemach
Po raz pierwszy w historii Pentagon zamierza wykorzystać do zabezpieczenia swojej infrastruktury informatycznej specjalistów z zewnątrz. Odpowiednio zweryfikowani niezależni hakerzy będą poszukiwać luk bezpieczeństwa na stronach Pentagonu, w grę mogą wchodzić nagrody pieniężne za wykryte błędy.
więcej
|
|
Intel Extreme Masters 2016 w Katowicach na żywo z polskim komentarzem w Player.pl
Serwis Player.pl pokazywać będzie transmisje i relacje z finałów tegorocznej edycji Intel Extreme Masters - mistrzostw świata w grach komputerowych, które od 4 do 6 marca br. odbędą się w Katowicach.
więcej
|
|
Wywiad z Lechem Wałęsą w Wirtualnej Polsce oglądało 380 tys. internautów, 276 tys. widzów ,,100 dni rządu"
Emitowany w poniedziałek na stronie głównej WP.pl wywiad z Lechem Wałęsą na żywo oglądało prawie 380 tys. użytkowników, natomiast zeszłotygodniowy cykl programów na żywo „100 dni rządu” miał średnio 276 tys. widzów - podała Wirtualna Polska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|