Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 4 Marca 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Czwórka jesienią stanie się radiem informacyjnym. Będzie nowa nazwa

Prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk zapowiedziała zespołowi radiowej Czwórki przekształcenie rozgłośni z młodzieżowej na informacyjno-publicystyczną. Zmiany mają objąć nie tylko ramówkę, ale także nazwę i zostaną wprowadzone jesienią - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży o 15 proc. ,,Gazeta Wyborcza" traci najwięcej

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła kolejny raz „Gazeta Polska Codziennie”, a na przeciwnym biegunie znalazła się „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Marki na Instagramie wolą zamieszczać zdjęcia, a nie wideo

Według badań firmy analitycznej Pixability marki korzystające z Instagrama publikują w tym serwisie o wiele więcej zdjęć niż materiałów wideo. - To zrozumiałe. Instagram jest postrzegany jako serwis fotograficzny i wciąż nie stanowi docelowej platformy do umieszczania wideo, jego specyfika przypomina magazyn dla kobiet - wyjaśniają w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu social media. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Havas Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior online planner

Allegro.pl poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Geopolitical Information Service AG poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Manager

AMC Networks International poszukuje osoby na stanowisko
Presentation Scheduler

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Strateg Digital Branded Content

Ad-Vice poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży online

Arena Media (Havas Media Group) poszukuje osoby na stanowisko
Communication Planner

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product Sales Manager

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP łagodzi krytykę Jacka Kurskiego wobec badań Nielsen Audience Measurement. ,,Niefortunny skrót"

- W wywiadzie Jacka Kurskiego dla „W Sieci” znalazł się niefortunny skrót, który zniekształcił sens jego wypowiedzi dotyczącej krytycznej oceny jakości badań telemetrycznych prowadzonych przez Nielsen Audience Measurement - wynika z oświadczenia TVP, które otrzymał portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Onet kończy współpracę z Karoliną Korwin-Piotrowską po złamaniu regulaminu. ,,Przenoszę się w inne miejsce"

Grupa Onet.pl zakończyła współpracę z dziennikarką Karoliną Korwin-Piotrowską, która pisała felietony w projekcie Onet Autorzy. - Dopuściła się naruszenia regulaminu i wykorzystała zdjęcie, do którego nie miała prawa - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający Onet.pl. więcej

 
,,Klan" ze stabilną oglądalnością. Serial śledzi 2,5 mln osób, TVP1 wygrywa z konkurencją

Telenowelę „Klan” w obecnym sezonie śledzi średnio 2,47 mln widzów, czyli minimalnie mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne

Wycena pakietów reklamowych w telewizji opiera się na grupie wiekowej widzów 16-49, ale nie wpływa to na pozycję rynkową Telewizji Polskiej, bo po pierwsze nadawca od paru lat stosuje w rozliczeniach grupę 16-59, a po drugie kampanie są kupowane dla konkretnych grup celowych i tak zwana grupa rozliczeniowa ma znaczenie symboliczne. O tym, jaki ważne dla pozycji TVP jest stosowanie przez marketerów grupy wiekowej 16-49 jako tzw. komercyjnej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Piotr Bieńko, Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj i Michał Romaniuk. więcej

,,Fakty" pokonały ,,Wiadomości". Program kierowany przez Marzenę Paczuską stracił 470 tys. widzów

W lutym br. „Fakty” TVN po raz pierwszy od wielu miesięcy miały więcej widzów niż „Wiadomości” TVP1, które zanotowały - rok do roku - największy spadek widowni wśród wszystkich programów informacyjnych. Liderem oglądalności pozostał „Teleexpress”. więcej

Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. ,,Pozytywny audyt pomiaru"
Radiowa Jedynka z nową ramówką. Rafał Porzeziński i Jan Pospieszalski z nowymi programami
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP łagodzi krytykę Jacka Kurskiego wobec badań Nielsen Audience Measurement. ,,Niefortunny skrót"

- W wywiadzie Jacka Kurskiego dla „W Sieci” znalazł się niefortunny skrót, który zniekształcił sens jego wypowiedzi dotyczącej krytycznej oceny jakości badań telemetrycznych prowadzonych przez Nielsen Audience Measurement - wynika z oświadczenia TVP, które otrzymał portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Klan" ze stabilną oglądalnością. Serial śledzi 2,5 mln osób, TVP1 wygrywa z konkurencją

Telenowelę „Klan” w obecnym sezonie śledzi średnio 2,47 mln widzów, czyli minimalnie mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej. więcej

 
,,You Can Dance 9" stracił 600 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku

Trzy pierwsze odcinki dziewiątej edycji „You Can Dance. Po prostu tańcz!” miały średnio 1,46 mln osób, o 570 tys. widzów mniej niż rok temu gromadziła ósma seria talent-show. Format poprawia jednak wyniki środowego pasma i daje TVN drugie miejsce w rynku. więcej

 
,,Polska w kawałkach Grzegorza Jankowskiego" w Superstacji

Od piątku 11 marca br. Superstacja będzie nadawać autorski program Grzegorza Jankowskiego pod tytułem „Polska w kawałkach Grzegorza Jankowskiego”. Poruszane w nim będą tematy polityczne i społeczne, ale będzie też rozrywka. więcej

 
Jesienią dziewiąta edycja ,,Mam talent!" w TVN. Za miesiąc ruszają precastingi

Telewizja TVN jesienią br. zamierza pokazać dziewiątą edycję programu „Mam talent!”. 9 kwietnia br. rozpoczną się poszukiwania ludzi, którzy wystąpią w talent-show. więcej

 
Seria dokumentalna ,,Mapa ginącego świata" w TVP1. Gospodarzem Mateusz Damięcki

W sobotę 5 marca TVP1 wyemituje pierwszy odcinek serii dokumentalnej „Mapa ginącego świata” o zagrożonych wymarciem gatunkach zwierząt i roślin w Kenii, Wietnamie, na Sri Lance i Madagaskarze. Gospodarzem cyklu jest Mateusz Damięcki. więcej

 
Jacek Kurski do reżyserów ws. ,,Idy": TVP ceni sobie pluralizm poglądów i opinii

- Komentarz przed filmem „Ida” nie narzucał widzowi interpretacji dzieła Pawła Pawlikowskiego, lecz zarysował pełniej kontekst historyczny - napisał w liście do Gildii Reżyserów Polskich prezes TVP Jacek Kurski. Reżyserzy zaprotestowali, gdy TVP2 przed „Idą” nadała jednostronną dyskusję ekspertów na temat filmu. więcej

 
Eleven i Eleven w Vectrze za opłatą w dodatkowych pakietach

Sieć kablowa Vectra, która od 25 lutego br. promocyjnie udostępnia kanały Eleven i Eleven Sports wszystkim abonentom telewizji cyfrowej, od kwietnia br. oferować będzie je za opłatą. więcej

 
Internauci kpią z wpadki ,,Teleexpressu", tworząc śmieszne opisy filmów

W poniedziałkowym wydaniu „Teleexpressu” w relacji z gali Oscarów opisano film „Spotlight” jako „obraz o dziennikarzach, którzy ujawnili skandal pedofilski w Bostonie”. Internauci kpią z tego stwierdzenia, dopisując na Twitterze do taga #Teleexpress absurdalne opisy filmów. więcej

 
Filmbox Arthouse w ofercie platformy nc+

Kanał Filmbox Arthouse od poniedziałku 7 marca br. dołączy do oferty platformy cyfrowej nc+. Pojawi się on w pakiecie Filmbox Pack. więcej

 
Polsat ma nową stronę internetową (foto)

Telewizja Polsat uruchomiła nową odsłonę serwisu internetowego. Utrzymany jest on w białym kolorze i eksponuje materiały multimedialne. więcej

 
,,Mad Dogs" w AXN

30 marca 2016 roku AXN rozpocznie emisję serialu „Mad Dogs”. więcej

 
 
Radio  
 
Czwórka jesienią stanie się radiem informacyjnym. Będzie nowa nazwa

Prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk zapowiedziała zespołowi radiowej Czwórki przekształcenie rozgłośni z młodzieżowej na informacyjno-publicystyczną. Zmiany mają objąć nie tylko ramówkę, ale także nazwę i zostaną wprowadzone jesienią - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Piotr Bednarek nowym prezesem Radia Zachód

Ministerstwo skarbu państwa mianowało Piotra Bednarka prezesem Polskiego Radia Zachód. Bednarek pełni również funkcję redaktora naczelnego rozgłośni. więcej

 
Polskie Radio Kielce utraciło pozycję lidera na rzecz RMF FM. Rośnie VOX FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
TVN Media podaje rabaty dla domów mediowych

TVN Media jako jedyne biuro reklamy telewizyjnej upubliczniło informacje na temat rabatów, jakich udziela domom mediowym. Zrobiło to po raz pierwszy. więcej

 
,,Go for more - idę po więcej" w rekordowej kampanii CCC (wideo)

Firma obuwnicza CCC rozpoczęła największą w swojej historii kampanię reklamową, prowadzoną jednocześnie w czterech krajach. W akcji, opartej na nowym pozycjonowaniu i haśle głównym marki: „Go for more”, nie występują promujące ją wcześniej znane osoby. więcej

 
10 najlepszych goli z piłkarskich mistrzostw Europy w kampanii Carlsberga (wideo)

Na 100 dni przed startem mistrzostw Europy w piłce nożnej Carlsberg rozpoczął kampanię pod hasłem „Probably”. Pokazuje w niej 10 najlepszych goli w historii tego turnieju. więcej

 
,,Tłoczymy dla Was od 80 lat" w kampanii soków Tymbark (wideo)

Maspex Wadowice zaczął jubileuszową akcję promującą soki Tymbark. Za działania reklamowe, prowadzone pod hasłem „Tłoczymy dla Was od 80 lat”, odpowiadają firmy Brainbox i Mindshare Polska. więcej

 
Wydatki na reklamę telewizyjną w lutym wzrosły o 14 proc. Aflofarm wydał najwięcej

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2016 roku były o 14,26 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
Sponsorzy sportu lepiej postrzegani

Firmy zaangażowane w sponsoring są przez niemal połowę respondentów (46%) lepiej postrzegane niż te, które w sponsoring się nie angażują - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Łukasz Herman awansował w Carat Polska

Łukasz Herman po ponad czterech latach pracy w Carat Polska awansował na stanowisko group account directora. Pracuje dla takich klientów jak m.in. MasterCard, Adidas i Pernod Ricard. więcej

 
Ministerstwo Rozwoju szuka domu mediowego do kampanii ,,Prosto do funduszy"

Ministerstwo Rozwoju zaprasza agencje i nadawców do składania ofert na zakup czasu reklamowego do kampanii „Prosto do funduszy”, zaplanowanej na okres od kwietnia do czerwca br. więcej

 
Muzeum Historyczne Gdańska ogłasza konkurs na nowe logo

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiły konkurs na nowy znak graficzny, który ma być bardziej nowoczesny od dotychczasowego. Nagrodą jest 11 tys. zł. więcej

 
Ryszard Karbowski: z Gremi Business Communication do Online Media Planners

Ryszard Karbowski objął funkcję dyrektora sprzedaży w agencji marketingu internetowego Online Media Planners. Poprzednio przez ponad 10 lat pracował w Gremi Business Communication (wcześniej Presspublice). więcej

 
Łukasz Kawęcki: z Optizen Labs do Adform

Łukasz Kawęcki zaczął pracę jako head of technical account management CEE & DACH w polskim oddziale firmy Adform. Wcześniej pracował m.in. w Optizen Labs i Muratorze. więcej

 
Aleksandra Szatkowska: z BBDO Warszawa do Havas Worldwide Warsaw

Aleksandra Szatkowska dołączyła do zespołu agencji reklamowej Havas Worldwide Warsaw. Przeszła z agencji BBDO Warszawa, w której pracowała około półtora roku. więcej

 
Lemon Sky J. Walter Thompson Poland będzie reklamować kosmetyki Soraya

Cederroth Polska wybrał agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland do przygotowania i realizacji działań reklamujących kilka kosmetyków Soraya. To pierwsza zewnętrzna agencja reklamowa pracująca dla tej marki. więcej

 
,,Chwalmy się tradycją" - margaryna Palma reklamowana na Wielkanoc (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa margaryny Palma (produkowanej przez ZT Bielmar) związana z Wielkanocą. Akcja, przygotowana przez firmy S4 i Zaza Media, jest prowadzona pod hasłem „Chwalmy się tradycją”. więcej

 
Fantasia Black i White promowana w opakowaniach od Ani Kruk (wideo)

Do sprzedaży trafiła limitowana wersja dwóch wariantów jogurtów Fantasia (produkowanych przez Danone Polska): Black i White, w opakowaniach zaprojektowanych przez Anię Kruk. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Young & Rubicam Poland, Platige Image, MediaCom Warszawa i ATW Communications. więcej

 
TBWA zamiast Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Tymbarku w social media

Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę marki Tymbark (należącej do Maspex Wadowice) w mediach społecznościowych. Poprzednio zajmowała się tym agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. więcej

 
Totalizator Sportowy szuka nowej agencji eventowej

W najbliższych tygodniach Totalizator Sportowy zacznie przetarg na obsługę w zakresie organizacji wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym. więcej

 
Jakub Bierzyński: Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i cięć wydatków reklamodawców z branży finansowej i handlowej

Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność pod wpływem zmian programowych. Z drugiej strony jest ryzyko, że obciążenia podatkowe wpłyną na budżety reklamowe firm z branży finansowej oraz handlowej. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Reporters Without Borders: Typewriter Portraits Dynamic: Flip your day. United Performing Arts Fund: Without your support, it's just an empty stage. SOS Domestic Violence: Punch ADRA Brazil Global Petition for Syrian Refugees: Be our idol
 
Prasa  
 
,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży o 15 proc. ,,Gazeta Wyborcza" traci najwięcej

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła kolejny raz „Gazeta Polska Codziennie”, a na przeciwnym biegunie znalazła się „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
"Gazeta Wyborcza" najbardziej opiniotwórcza w 2015 r., wysoko Wirtualnemedia.pl

W 2015 r. najczęściej cytowanym polskim medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

 
Axel Springer z 305 mln euro zysku w ub.r., ponad 60 proc. wpływów z segmentu cyfrowego

W 2015 roku koncern Axel Springer zanotował wyższe wpływy i zysk, ponad 60 procent przychodów spółki pochodziło z segmentu cyfrowego. - W 2016 roku zamierzamy skupić się na tych inwestycjach, których dokonaliśmy w ostatnich miesiącach - zapowiada Mathias Döpfner, CEO Axel Springer SE. więcej

 
Wydawnictwo Bauer po 14 latach zamyka magazyn ,,Mam Dziecko"

W środę 2 marca br. na rynku pojawiło się ostatnie wydanie magazynu dla rodziców  „Mam Dziecko” (Wydawnictwo Bauer), który ukazywał się przez niemal 14 lat. Mimo zamknięcia tytułu wszyscy pracownicy redakcji pozostają w firmie. więcej

 
Jerzy Kopański nowym naczelnym kwartalnika ,,Fronda Lux"

Jerzy Kopański został nowym redaktorem naczelnym kwartalnika „Fronda Lux”. Zastąpił na tym stanowisku Mateusza Matyszkowicza, który od stycznia br. jest dyrektorem TVP Kultura. więcej

 
Anna Rasińska zastępcą redaktor naczelnej ,,Kropki TV"

Anna Rasińska została nowym zastępcą redaktor naczelnej tygodnika „Kropka TV” (P&P). Zastąpiła Pawła Nosowskiego, który odszedł z redakcji. więcej

 
Marcin Maroszek: z Emapy do Connected Life Communication Group

Marcin Maroszek objął funkcję marketing managera w firmie Connected Life Communication Group wydającej „Connected Life Magazine” i organizującej Connected Life Business Events. Poprzednio pracował w spółce Emapa. więcej

 
,,Metrocafe.pl" zwiększa nakład piątkowego wydania do 500 tys. egzemplarzy

Od 4 marca br. Agora zwiększy piątkowe wydania „Metrocafe.pl” do 500 tys. egzemplarzy. Dziennik będzie ukazywał się w 17 największych miastach, m.in. w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie i Kielcach. więcej

 
10 reportaży literackich powalczy o Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego

Kapituła Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego przedstawiła dziesięć tytułów książek z gatunku reportażu literackiego nominowanych w 7. edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. Finał zaplanowano na 20 maja. więcej

 
Jedynki  
 
 
ELLE Decoration - 2016-03-04 Świat & Ludzie - 2016-03-03 Harper's Bazaar (świat) - 2016-03-03 Auto Świat Poradnik - 2016-03-03 Digital Camera Polska - 2016-03-03
 
Internet  
 
Marki na Instagramie wolą zamieszczać zdjęcia, a nie wideo

Według badań firmy analitycznej Pixability marki korzystające z Instagrama publikują w tym serwisie o wiele więcej zdjęć niż materiałów wideo. - To zrozumiałe. Instagram jest postrzegany jako serwis fotograficzny i wciąż nie stanowi docelowej platformy do umieszczania wideo, jego specyfika przypomina magazyn dla kobiet - wyjaśniają w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu social media. więcej

 
Onet kończy współpracę z Karoliną Korwin-Piotrowską po złamaniu regulaminu. ,,Przenoszę się w inne miejsce"

Grupa Onet.pl zakończyła współpracę z dziennikarką Karoliną Korwin-Piotrowską, która pisała felietony w projekcie Onet Autorzy. - Dopuściła się naruszenia regulaminu i wykorzystała zdjęcie, do którego nie miała prawa - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający Onet.pl. więcej

 
Apple z kontem wsparcia technicznego na Twitterze, ponad 90 tysięcy obserwujących w jeden dzień

Koncern Apple uruchomił na Twitterze specjalne konto oferujące techniczne wsparcie dla użytkowników. W ciągu jednego dnia funkcjonowania w serwisie profil zgromadził ponad 90 tysięcy obserwujących. więcej

 
Polscy przedsiębiorcy najbardziej boją się wirusów komputerowych i hakerów

Złośliwe oprogramowanie, wirusy i ataki hakerów to najczęściej wymieniane zagrożenia, jakich obawiają się polscy przedsiębiorcy z sektora MŚP. Aby się przed nimi zabezpieczyć, używają programów antywirusowych, stosują certyfikaty SSL, a także zlecają zarządzanie zabezpieczeniami specjalistycznym firmom - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Bartłomiej Dwornik: z Grupy Wirtualna Polska do firmy Tomasza Bonka i Marty Smagi

Bartłomiej Dwornik dołączył do zespołu firmy Tomasza Bonka i Marty Smagi. Poprzednio pracował w Grupie Wirtualna Polska, a wcześniej przez wiele lat w Money.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Sponsorzy sportu lepiej postrzegani

Firmy zaangażowane w sponsoring są przez niemal połowę respondentów (46%) lepiej postrzegane niż te, które w sponsoring się nie angażują - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Najwolniejszy od ponad 5 lat wzrost cen produktów FMCG w Europie

Europejscy konsumenci kupują więcej produktów szybkozbywalnych (FMCG) wykorzystując powolny wzrost cen. Wolumen produktów takich jak środki czystości, jedzenie i napoje, rośnie już siódmy kwartał z rzędu - wynika z raportu Nielsena. więcej

 
Polscy przedsiębiorcy najbardziej boją się wirusów komputerowych i hakerów

Złośliwe oprogramowanie, wirusy i ataki hakerów to najczęściej wymieniane zagrożenia, jakich obawiają się polscy przedsiębiorcy z sektora MŚP. Aby się przed nimi zabezpieczyć, używają programów antywirusowych, stosują certyfikaty SSL, a także zlecają zarządzanie zabezpieczeniami specjalistycznym firmom - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Good One PR wypromuje Gift Show Poland
 
Sfera Group obsłuży Candellux
 
INB Digital wypromuje MonsterPolska.pl
 
Technologie  
 
Samsung Galaxy S7 i S7 Edge w Polsce za 3199-3599 zł
 
Apple z kontem wsparcia technicznego na Twitterze, ponad 90 tysięcy obserwujących w jeden dzień
 
Radosław Sałata za Wojciecha Kliniewskiego szefem sprzedaży ds. rynku prywatnego w T-Mobile Polska
 
Gospodarka  
 
Niższy CIT tylko dla 8 proc. firm
 
Polityka banków centralnych zaważy na kursie polskiej waluty. Frank może podrożeć
 
Jakub Bierzyński: Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i cięć wydatków reklamodawców z branży finansowej i handlowej
 
Statystyczny polski kierowca traci w korkach 3,3 tys. zł rocznie. Najgorzej w Krakowie i Wrocławiu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Seria dokumentalna ,,Mapa ginącego świata" w TVP1. Gospodarzem Mateusz Damięcki
 
Jacek Kurski do reżyserów ws. ,,Idy": TVP ceni sobie pluralizm poglądów i opinii
 
Najgorsze polskie filmy i najgorsi aktorzy, czyli 5. edycja Nagród Węży
 
Jennifer Lopez wraca do Epic Records
 
"The Terror" - nowy serial Ridleya Scotta
 
W kwietniu premiera serialu "22.11.63" w Fox Polska (wideo)
 
Powstanie drugi sezon serialu "Fuller House"
 
10 reportaży literackich powalczy o Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego
 
Zmiany w przyznawaniu nagród Emmy
 
,,Mad Dogs" w AXN
 
Blog  
 
Stańczyk i dyktatura - ks. Artur Stopka
 
Moje spotkania bliskiego stopnia - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Miejskie szkodniki - Ada Kiryluk
 
Apel - Andrzej Bober
 
Za słoik dziękuję - Monika Klama
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl