|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 4 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP łagodzi krytykę Jacka Kurskiego wobec badań Nielsen Audience Measurement. ,,Niefortunny skrót"
- W wywiadzie Jacka Kurskiego dla „W Sieci” znalazł się niefortunny skrót, który zniekształcił sens jego wypowiedzi dotyczącej krytycznej oceny jakości badań telemetrycznych prowadzonych przez Nielsen Audience Measurement - wynika z oświadczenia TVP, które otrzymał portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Onet kończy współpracę z Karoliną Korwin-Piotrowską po złamaniu regulaminu. ,,Przenoszę się w inne miejsce"
Grupa Onet.pl zakończyła współpracę z dziennikarką Karoliną Korwin-Piotrowską, która pisała felietony w projekcie Onet Autorzy. - Dopuściła się naruszenia regulaminu i wykorzystała zdjęcie, do którego nie miała prawa - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający Onet.pl.
więcej |
|
,,Klan" ze stabilną oglądalnością. Serial śledzi 2,5 mln osób, TVP1 wygrywa z konkurencją
Telenowelę „Klan” w obecnym sezonie śledzi średnio 2,47 mln widzów, czyli minimalnie mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne
Wycena pakietów reklamowych w telewizji opiera się na grupie wiekowej widzów 16-49, ale nie wpływa to na pozycję rynkową Telewizji Polskiej, bo po pierwsze nadawca od paru lat stosuje w rozliczeniach grupę 16-59, a po drugie kampanie są kupowane dla konkretnych grup celowych i tak zwana grupa rozliczeniowa ma znaczenie symboliczne. O tym, jaki ważne dla pozycji TVP jest stosowanie przez marketerów grupy wiekowej 16-49 jako tzw. komercyjnej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Piotr Bieńko, Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj i Michał Romaniuk.
więcej
|
,,Fakty" pokonały ,,Wiadomości". Program kierowany przez Marzenę Paczuską stracił 470 tys. widzów
W lutym br. „Fakty” TVN po raz pierwszy od wielu miesięcy miały więcej widzów niż „Wiadomości” TVP1, które zanotowały - rok do roku - największy spadek widowni wśród wszystkich programów informacyjnych. Liderem oglądalności pozostał „Teleexpress”.
więcej
|
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. ,,Pozytywny audyt pomiaru"
|
Radiowa Jedynka z nową ramówką. Rafał Porzeziński i Jan Pospieszalski z nowymi programami
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP łagodzi krytykę Jacka Kurskiego wobec badań Nielsen Audience Measurement. ,,Niefortunny skrót"
- W wywiadzie Jacka Kurskiego dla „W Sieci” znalazł się niefortunny skrót, który zniekształcił sens jego wypowiedzi dotyczącej krytycznej oceny jakości badań telemetrycznych prowadzonych przez Nielsen Audience Measurement - wynika z oświadczenia TVP, które otrzymał portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Klan" ze stabilną oglądalnością. Serial śledzi 2,5 mln osób, TVP1 wygrywa z konkurencją
Telenowelę „Klan” w obecnym sezonie śledzi średnio 2,47 mln widzów, czyli minimalnie mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,You Can Dance 9" stracił 600 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
Trzy pierwsze odcinki dziewiątej edycji „You Can Dance. Po prostu tańcz!” miały średnio 1,46 mln osób, o 570 tys. widzów mniej niż rok temu gromadziła ósma seria talent-show. Format poprawia jednak wyniki środowego pasma i daje TVN drugie miejsce w rynku.
więcej
|
|
,,Polska w kawałkach Grzegorza Jankowskiego" w Superstacji
Od piątku 11 marca br. Superstacja będzie nadawać autorski program Grzegorza Jankowskiego pod tytułem „Polska w kawałkach Grzegorza Jankowskiego”. Poruszane w nim będą tematy polityczne i społeczne, ale będzie też rozrywka.
więcej
|
|
Jesienią dziewiąta edycja ,,Mam talent!" w TVN. Za miesiąc ruszają precastingi
Telewizja TVN jesienią br. zamierza pokazać dziewiątą edycję programu „Mam talent!”. 9 kwietnia br. rozpoczną się poszukiwania ludzi, którzy wystąpią w talent-show.
więcej
|
|
Seria dokumentalna ,,Mapa ginącego świata" w TVP1. Gospodarzem Mateusz Damięcki
W sobotę 5 marca TVP1 wyemituje pierwszy odcinek serii dokumentalnej „Mapa ginącego świata” o zagrożonych wymarciem gatunkach zwierząt i roślin w Kenii, Wietnamie, na Sri Lance i Madagaskarze. Gospodarzem cyklu jest Mateusz Damięcki.
więcej
|
|
Jacek Kurski do reżyserów ws. ,,Idy": TVP ceni sobie pluralizm poglądów i opinii
- Komentarz przed filmem „Ida” nie narzucał widzowi interpretacji dzieła Pawła Pawlikowskiego, lecz zarysował pełniej kontekst historyczny - napisał w liście do Gildii Reżyserów Polskich prezes TVP Jacek Kurski. Reżyserzy zaprotestowali, gdy TVP2 przed „Idą” nadała jednostronną dyskusję ekspertów na temat filmu.
więcej
|
|
Eleven i Eleven w Vectrze za opłatą w dodatkowych pakietach
Sieć kablowa Vectra, która od 25 lutego br. promocyjnie udostępnia kanały Eleven i Eleven Sports wszystkim abonentom telewizji cyfrowej, od kwietnia br. oferować będzie je za opłatą.
więcej
|
|
Internauci kpią z wpadki ,,Teleexpressu", tworząc śmieszne opisy filmów
W poniedziałkowym wydaniu „Teleexpressu” w relacji z gali Oscarów opisano film „Spotlight” jako „obraz o dziennikarzach, którzy ujawnili skandal pedofilski w Bostonie”. Internauci kpią z tego stwierdzenia, dopisując na Twitterze do taga #Teleexpress absurdalne opisy filmów.
więcej
|
|
Filmbox Arthouse w ofercie platformy nc+
Kanał Filmbox Arthouse od poniedziałku 7 marca br. dołączy do oferty platformy cyfrowej nc+. Pojawi się on w pakiecie Filmbox Pack.
więcej
|
|
Polsat ma nową stronę internetową (foto)
Telewizja Polsat uruchomiła nową odsłonę serwisu internetowego. Utrzymany jest on w białym kolorze i eksponuje materiały multimedialne.
więcej
|
|
,,Mad Dogs" w AXN
30 marca 2016 roku AXN rozpocznie emisję serialu „Mad Dogs”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TVN Media podaje rabaty dla domów mediowych
TVN Media jako jedyne biuro reklamy telewizyjnej upubliczniło informacje na temat rabatów, jakich udziela domom mediowym. Zrobiło to po raz pierwszy.
więcej
|
|
,,Go for more - idę po więcej" w rekordowej kampanii CCC (wideo)
Firma obuwnicza CCC rozpoczęła największą w swojej historii kampanię reklamową, prowadzoną jednocześnie w czterech krajach. W akcji, opartej na nowym pozycjonowaniu i haśle głównym marki: „Go for more”, nie występują promujące ją wcześniej znane osoby.
więcej
|
|
10 najlepszych goli z piłkarskich mistrzostw Europy w kampanii Carlsberga (wideo)
Na 100 dni przed startem mistrzostw Europy w piłce nożnej Carlsberg rozpoczął kampanię pod hasłem „Probably”. Pokazuje w niej 10 najlepszych goli w historii tego turnieju.
więcej
|
|
,,Tłoczymy dla Was od 80 lat" w kampanii soków Tymbark (wideo)
Maspex Wadowice zaczął jubileuszową akcję promującą soki Tymbark. Za działania reklamowe, prowadzone pod hasłem „Tłoczymy dla Was od 80 lat”, odpowiadają firmy Brainbox i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Wydatki na reklamę telewizyjną w lutym wzrosły o 14 proc. Aflofarm wydał najwięcej
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2016 roku były o 14,26 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Sponsorzy sportu lepiej postrzegani
Firmy zaangażowane w sponsoring są przez niemal połowę respondentów (46%) lepiej postrzegane niż te, które w sponsoring się nie angażują - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Łukasz Herman awansował w Carat Polska
Łukasz Herman po ponad czterech latach pracy w Carat Polska awansował na stanowisko group account directora. Pracuje dla takich klientów jak m.in. MasterCard, Adidas i Pernod Ricard.
więcej
|
|
Ministerstwo Rozwoju szuka domu mediowego do kampanii ,,Prosto do funduszy"
Ministerstwo Rozwoju zaprasza agencje i nadawców do składania ofert na zakup czasu reklamowego do kampanii „Prosto do funduszy”, zaplanowanej na okres od kwietnia do czerwca br.
więcej
|
|
Muzeum Historyczne Gdańska ogłasza konkurs na nowe logo
Muzeum Historyczne Miasta Gdańska wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiły konkurs na nowy znak graficzny, który ma być bardziej nowoczesny od dotychczasowego. Nagrodą jest 11 tys. zł.
więcej
|
|
Ryszard Karbowski: z Gremi Business Communication do Online Media Planners
Ryszard Karbowski objął funkcję dyrektora sprzedaży w agencji marketingu internetowego Online Media Planners. Poprzednio przez ponad 10 lat pracował w Gremi Business Communication (wcześniej Presspublice).
więcej
|
|
Łukasz Kawęcki: z Optizen Labs do Adform
Łukasz Kawęcki zaczął pracę jako head of technical account management CEE & DACH w polskim oddziale firmy Adform. Wcześniej pracował m.in. w Optizen Labs i Muratorze.
więcej
|
|
Aleksandra Szatkowska: z BBDO Warszawa do Havas Worldwide Warsaw
Aleksandra Szatkowska dołączyła do zespołu agencji reklamowej Havas Worldwide Warsaw. Przeszła z agencji BBDO Warszawa, w której pracowała około półtora roku.
więcej
|
|
Lemon Sky J. Walter Thompson Poland będzie reklamować kosmetyki Soraya
Cederroth Polska wybrał agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland do przygotowania i realizacji działań reklamujących kilka kosmetyków Soraya. To pierwsza zewnętrzna agencja reklamowa pracująca dla tej marki.
więcej
|
|
,,Chwalmy się tradycją" - margaryna Palma reklamowana na Wielkanoc (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa margaryny Palma (produkowanej przez ZT Bielmar) związana z Wielkanocą. Akcja, przygotowana przez firmy S4 i Zaza Media, jest prowadzona pod hasłem „Chwalmy się tradycją”.
więcej
|
|
Fantasia Black i White promowana w opakowaniach od Ani Kruk (wideo)
Do sprzedaży trafiła limitowana wersja dwóch wariantów jogurtów Fantasia (produkowanych przez Danone Polska): Black i White, w opakowaniach zaprojektowanych przez Anię Kruk. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Young & Rubicam Poland, Platige Image, MediaCom Warszawa i ATW Communications.
więcej
|
|
TBWA zamiast Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Tymbarku w social media
Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę marki Tymbark (należącej do Maspex Wadowice) w mediach społecznościowych. Poprzednio zajmowała się tym agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
więcej
|
|
Totalizator Sportowy szuka nowej agencji eventowej
W najbliższych tygodniach Totalizator Sportowy zacznie przetarg na obsługę w zakresie organizacji wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym.
więcej
|
|
Jakub Bierzyński: Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i cięć wydatków reklamodawców z branży finansowej i handlowej
Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność pod wpływem zmian programowych. Z drugiej strony jest ryzyko, że obciążenia podatkowe wpłyną na budżety reklamowe firm z branży finansowej oraz handlowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży o 15 proc. ,,Gazeta Wyborcza" traci najwięcej
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła kolejny raz „Gazeta Polska Codziennie”, a na przeciwnym biegunie znalazła się „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" najbardziej opiniotwórcza w 2015 r., wysoko Wirtualnemedia.pl
W 2015 r. najczęściej cytowanym polskim medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
Axel Springer z 305 mln euro zysku w ub.r., ponad 60 proc. wpływów z segmentu cyfrowego
W 2015 roku koncern Axel Springer zanotował wyższe wpływy i zysk, ponad 60 procent przychodów spółki pochodziło z segmentu cyfrowego. - W 2016 roku zamierzamy skupić się na tych inwestycjach, których dokonaliśmy w ostatnich miesiącach - zapowiada Mathias Döpfner, CEO Axel Springer SE.
więcej
|
|
Wydawnictwo Bauer po 14 latach zamyka magazyn ,,Mam Dziecko"
W środę 2 marca br. na rynku pojawiło się ostatnie wydanie magazynu dla rodziców „Mam Dziecko” (Wydawnictwo Bauer), który ukazywał się przez niemal 14 lat. Mimo zamknięcia tytułu wszyscy pracownicy redakcji pozostają w firmie.
więcej
|
|
Jerzy Kopański nowym naczelnym kwartalnika ,,Fronda Lux"
Jerzy Kopański został nowym redaktorem naczelnym kwartalnika „Fronda Lux”. Zastąpił na tym stanowisku Mateusza Matyszkowicza, który od stycznia br. jest dyrektorem TVP Kultura.
więcej
|
|
Anna Rasińska zastępcą redaktor naczelnej ,,Kropki TV"
Anna Rasińska została nowym zastępcą redaktor naczelnej tygodnika „Kropka TV” (P&P). Zastąpiła Pawła Nosowskiego, który odszedł z redakcji.
więcej
|
|
Marcin Maroszek: z Emapy do Connected Life Communication Group
Marcin Maroszek objął funkcję marketing managera w firmie Connected Life Communication Group wydającej „Connected Life Magazine” i organizującej Connected Life Business Events. Poprzednio pracował w spółce Emapa.
więcej
|
|
,,Metrocafe.pl" zwiększa nakład piątkowego wydania do 500 tys. egzemplarzy
Od 4 marca br. Agora zwiększy piątkowe wydania „Metrocafe.pl” do 500 tys. egzemplarzy. Dziennik będzie ukazywał się w 17 największych miastach, m.in. w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie i Kielcach.
więcej
|
|
10 reportaży literackich powalczy o Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego
Kapituła Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego przedstawiła dziesięć tytułów książek z gatunku reportażu literackiego nominowanych w 7. edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. Finał zaplanowano na 20 maja.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Marki na Instagramie wolą zamieszczać zdjęcia, a nie wideo
Według badań firmy analitycznej Pixability marki korzystające z Instagrama publikują w tym serwisie o wiele więcej zdjęć niż materiałów wideo. - To zrozumiałe. Instagram jest postrzegany jako serwis fotograficzny i wciąż nie stanowi docelowej platformy do umieszczania wideo, jego specyfika przypomina magazyn dla kobiet - wyjaśniają w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu social media.
więcej
|
|
Onet kończy współpracę z Karoliną Korwin-Piotrowską po złamaniu regulaminu. ,,Przenoszę się w inne miejsce"
Grupa Onet.pl zakończyła współpracę z dziennikarką Karoliną Korwin-Piotrowską, która pisała felietony w projekcie Onet Autorzy. - Dopuściła się naruszenia regulaminu i wykorzystała zdjęcie, do którego nie miała prawa - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający Onet.pl.
więcej
|
|
Apple z kontem wsparcia technicznego na Twitterze, ponad 90 tysięcy obserwujących w jeden dzień
Koncern Apple uruchomił na Twitterze specjalne konto oferujące techniczne wsparcie dla użytkowników. W ciągu jednego dnia funkcjonowania w serwisie profil zgromadził ponad 90 tysięcy obserwujących.
więcej
|
|
Polscy przedsiębiorcy najbardziej boją się wirusów komputerowych i hakerów
Złośliwe oprogramowanie, wirusy i ataki hakerów to najczęściej wymieniane zagrożenia, jakich obawiają się polscy przedsiębiorcy z sektora MŚP. Aby się przed nimi zabezpieczyć, używają programów antywirusowych, stosują certyfikaty SSL, a także zlecają zarządzanie zabezpieczeniami specjalistycznym firmom - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Bartłomiej Dwornik: z Grupy Wirtualna Polska do firmy Tomasza Bonka i Marty Smagi
Bartłomiej Dwornik dołączył do zespołu firmy Tomasza Bonka i Marty Smagi. Poprzednio pracował w Grupie Wirtualna Polska, a wcześniej przez wiele lat w Money.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|