|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Radio ZET z koncesją na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na kolejne 10 lat przedłużyła koncesję dla ogólnopolskiego Radia ZET - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie ono mogło nadawać do 2026 roku.
więcej
|
|
Maria Szarapowa próbuje przejąć inicjatywę w kryzysie wizerunkowym po wpadce dopingowej (opinie)
Maria Szarapowa w amerykańskim wręcz stylu przyznała się do błędu, poinformowała o tym jeszcze przed oficjalnymi wynikami kontroli antydopingowej. To dobrze zaplanowany ruch. Pierwszeństwo wyjścia do mediów i przejęcie narracji daje cenny czas na przygotowanie wystąpienia i zebrania odpowiedniej argumentacji - taktykę komunikacji przyjętą przez tenisistkę w związku z wykryciem w jej organizmie substancji dopingowych oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Garwolińska, Jędrzej Hugo-Bader, Marta Wojciechowska, Małgorzata Zaborowska i Sebastian Hejnowski.
więcej
|
|
Grupa 16-59 korzystniejsza dla TVP, ale i tak przegrywa z TVN oraz Polsatem
Lepsze wyniki oglądalności w grupie wiekowej 16-59 lat niż w grupie 16-49 notują TVP1, TVP2, ale także mniejsze stacje naziemne czy kanały informacyjne. Natomiast wyniki TVN i Polsatu są tutaj nieco gorsze - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Festiwal w Opolu z koncertem na 120-lecie kina, bez kabaretonu
Podczas 53. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, który TVP1 transmitować będzie w dniach 3-5 czerwca br., odbędą się m.in.: koncert na 120-lecie kina, koncert „Złote Opole” oraz „Premiery” i „Debiuty” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Podobnie jak rok temu nie będzie kabaretonu.
więcej
|
Jak mierzy się oglądalność telewizji w Polsce?
„M jak miłość” było najpopularniejszym serialem w lutym br., gromadząc prawie 7 mln widzów, a wśród stacji liderem oglądalności w zeszłym miesiącu była TVP1. Wiemy to dzięki badaniom telemetrycznym. Na Wirtualnemedia.pl przybliżamy jak wygląda proces pozyskiwania informacji na temat oglądalności telewizji w naszym kraju.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży o 15 proc. ,,Gazeta Wyborcza" traci najwięcej
|
Czwórka jesienią stanie się radiem informacyjnym. Będzie nowa nazwa
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Grupa 16-59 korzystniejsza dla TVP, ale i tak przegrywa z TVN oraz Polsatem
Lepsze wyniki oglądalności w grupie wiekowej 16-59 lat niż w grupie 16-49 notują TVP1, TVP2, ale także mniejsze stacje naziemne czy kanały informacyjne. Natomiast wyniki TVN i Polsatu są tutaj nieco gorsze - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polo TV ma prawie dwa razy lepszy wynik od Eska TV. Traci 4funTV
W lutym br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Muzo.tv odnotowało zaś wynik bliski zeru.
więcej
|
|
Piotr Wąż nowym prowadzącym poranek w TV Republika
Piotr Wąż został nowym prowadzącym porannego pasma Telewizji Republika „Polska na dzień dobry”. Zastąpił w tej roli Piotra Goćka, który odszedł ze stacji do Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
,,Złomowisko PL" i ,,Na tropie Złotego Pociągu" wiosną w Discovery Channel
W środę 23 marca br. kanał Discovery Channel rozpocznie emisję nowego sezon programu „Złomowisko PL”. Wiosną na antenę trafią również m.in. film „Na tropie Złotego Pociągu” i cykl „Tajemnice pól śmierci”.
więcej
|
|
Wszyscy klienci nc+ mogą już kupić dostęp do kanałów Eleven Sports Network
Platforma nc+ przygotowała nową ofertę promocyjną, która pozwala na wykupienie pakietu z kanałami Eleven i Eleven Sports również tym abonentom, którzy nie posiadają dostępu do stacji Canal+.
więcej
|
|
Jan Pospieszalski: Bizancjum w TVP. Trzeba to miejsce odpowiednio przewietrzyć
Publicysta uważa, że poprzednia ekipa rządząca doprowadziła do przerostu zatrudnienia i oczekuje kolejnych zmian personalnych w TVP. Jego zdaniem nowe władze telewizji powinny prowadzić politykę kadrową z gospodarskim podejściem i optymalizując wydatki.
więcej
|
|
TVN Fabuła w ofercie telewizyjnej Orange
Kanał filmowy TVN Fabuła dołączył do oferty pakietu podstawowego usługi telewizyjnej Orange.
więcej
|
|
,,Blef" i ,,Sposób na morderstwo" nowymi serialami TVN7
„Blef” i „Sposób na morderstwo” to premierowe seriale amerykańskie, które pojawią się w wiosennej ramówce TVN7. Stacja pokaże też kolejne odcinki „Tajemnic Laury” czy „Chirurgów”.
więcej
|
|
Nuta.tv HD w ofercie Inea
Operator kablowy Inea dołączył do oferty telewizji cyfrowej kanał muzyczny Nuta.tv HD.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Agnieszka Chylińska i Kuba Wojewódzki z dziećmi reklamują 4G LTE Ultra w Play (wideo)
W nowej kampanii Play promującej sieć 4G LTE Ultra występują Agnieszka Chylińska i Kuba Wojewódzki w towarzystwie dzieci. W spotach nie zobaczymy już popularnych postaci Basi i Tomka. - Kampania obejmuje wszystkie kanały komunikacji, nie pojawią się w niej inni bohaterowie oprócz naszych celebrytów i dzieci - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play.
więcej
|
|
Reklamy Carrefoura z Napoleonem promują wysoką jakość w niskich cenach (wideo)
Zaczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej supermarketów Carrefour, której głównym bohaterem jest Napoleon. Akcję, pod hasłem „To wszystko dla Ciebie”, przygotowały firmy Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Dobro, Platige Image, K2 Media i Arena Media.
więcej
|
|
Cyfrowa reklama w 2017 r. pokona telewizję
W 2017 roku wydatki na cyfrową reklamę w USA będą po raz pierwszy w historii większe niż na reklamę w telewizji - szacuje firma eMarketer.
więcej
|
|
OnePlus zapłacił 300 tys. dolarów za product placement w ,,House of Cards" (wideo)
Chiński producent smartfonów OnePlus zapłacił 300 tysięcy dolarów za to, by jego urządzenia pojawiły się w serialu „House of Cards”. Podobną drogą promowania swoich produktów podąża coraz więcej firm technologicznych z Azji.
więcej
|
|
GIF nakazał Aflofarmowi wycofanie reklamy tabletek Neosine
Główny Inspektorat Farmaceutyczny po tym, jak zażądał wstrzymania reklam syropu dla dzieci Neosine, nakazał jego producentowi, firmie Aflofarm Farmacja Polska, wstrzymanie emisji spotu promującego tabletki Neosine dla dorosłych, uznając, że wprowadza on w błąd. Marketer ma też wyemitować specjalny komunikat w TTV, TV Puls i TVP1.
więcej
|
|
Chłopiec jako bohater z dziecięcej gry w kampanii Nationale-Nederlanden (wideo)
Nationale-Nederlanden TUnŻ rozpoczęło drugą odsłonę kampanii pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” reklamującą polisy na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, Papaya Films, MEC, Value Media i Brasil.
więcej
|
|
Siatkarskie zakupy reklamują promocję Ja+ Abonament w Plusie z PlusBankiem (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Plus (należąca do Polkomtela) rozpoczęła promocję, w ramach której nowi użytkownicy taryfy Ja+ Abonament, którzy założą też konto w PlusBanku w ramach programu SmartDom otrzymają 9 miesięcy darmowego abonamentu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Scholz& Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum Polska.
więcej
|
|
Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital (wideo)
25 lutego 2016 r. w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbyła się konferencja Brandnovation. W trakcie konferencji eksperci i praktycy z Europy oraz USA prezentowali case studies, omawiali trendy, możliwości oraz przyszłość w branży e-commerce i brand commerce.
więcej
|
|
Nike, Porsche i Tag Heuer zawieszają współpracę z Marią Szarapową
Po tym jak Maria Szarapowa ujawniła w poniedziałek, że w jej organizmie wykryto niedozwolone substancje dopingowe, firmy które dotychczas reklamowała, postanowiły zawiesić z nią współpracę. Są to m.in. Nike, Porsche, Tag Heuer i Evian.
więcej
|
|
Kobiety jako wynalazcy w kampanii Microsoftu (wideo)
Z okazji Dnia Kobiet Microsoft postanowił przypomnieć, że w historii ludzkiej cywilizacji ważne wynalazki nie były jedynie dziełem mężczyzn. Przywołał więc nazwiska kilku kobiet, których inwencja miała wpływ na rozwój ludzkości.
więcej
|
|
OS3 będzie reklamować nowe produkty Knorr
Unilever Polska wybrał agencję OS3 do realizacji kampanii wprowadzającej na polski rynek ową gamę produktów marki Knorr.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|