|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 10 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzegorz Nawrocki odchodzi z TVP Polonia
Grzegorz Nawrocki, współprowadzący w TVP Polonia magazyn „Halo Polonia”, a do niedawna także gospodarz programu „Tygodnik.pl”, odchodzi ze stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Gremi Business Communications bez dyrektora reklamy. Odeszła Ewa Kozłowska
Ewa Kozłowska z końcem lutego br. rozstała się z Gremi Business Communications, gdzie była dyrektorem ds. komercyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od marca br. pracuje w Stowarzyszeniu Wiosna.
więcej |
|
Robert Wielgo: wskutek blokowania reklam mogą zniknąć małe serwisy
Konsekwencji korzystania z adblockerów nie zauważamy korzystając z dużych portali, ale kiedy zaczną znikać małe, hobbystyczne serwisy, których autorzy żyją wyłącznie z tego, co przyniosą im reklamy, może wtedy nastąpi otrzeźwienie i zrozumienie, że sprawa dotyczy każdego z nas - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Robert Wielgo, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agora utrzymała miejsce na multipleksie dla Kiwi TV, odwołania TV Puls i Scrippsa odrzucone przez KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji utrzymała w mocy swoją decyzję z listopada ub.r. o przyznaniu miejsca na ósmym multipleksie dla kanału lifestylowego Kiwi TV, tworzonego przez Agorę.
więcej
|
|
Opóźniony start ramówki TVP Info. Przemysław Wojciechowski nowym szefem publicystyki
Przemysław Wojciechowski zostanie nowym zastępcą dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki. Stacja rezygnuje z niektórych propozycji przygotowywanych przez odwołanego wczoraj Michała Rachonia - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grzegorz Nawrocki odchodzi z TVP Polonia
Grzegorz Nawrocki, współprowadzący w TVP Polonia magazyn „Halo Polonia”, a do niedawna także gospodarz programu „Tygodnik.pl”, odchodzi ze stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Agent - Gwiazdy" śledzi 1,9 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Nowy reality-show TVN „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,87 mln osób, o 90 tys. mniej niż miało nadawane rok temu w tym pasmie „Prawo Agaty”. TVN w czasie emisji formatu jest drugi w całym rynku i pierwszy w grupie 16-49.
więcej
|
|
TVP dementuje: ,,Koło fortuny" i ,,Randka w ciemno" nie wrócą na antenę
„Koło fortuny” i „Randka w ciemno” wzorem „Sondy” czy „Pegaza” nie wrócą na antenę Telewizji Polskiej. Rzecznik TVP oficjalna zaprzeczyła medialnym doniesieniom.
więcej
|
|
Trzecia edycja ,,Żon Hollywood" jesienią w TVN?
Telewizja TVN jest zainteresowana kontynuacją reality-show „Żony Hollywood”, który dotąd miał dwie edycje - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prawdopodobnie program o bogatych Polkach z amerykańskiej „Fabryki Snów” wróci na antenę stacji po wakacjach.
więcej
|
|
Eurosport wyprzedził Polsat Sport. TVP Sport stracił niemal połowę widowni
W lutym 2016 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Extreme Sports, zaś najwięcej stracił Orange Sport, który ma już udział bliski zeru - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Rachoń odwołany z funkcji szefa publicystyki TVP Info. ,,Będzie główną twarzą kanału"
Michał Rachoń został odwołany w środę ze stanowiska zastępcy dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki. - Pomyślnie zakończył przygotowanie nowych formatów. W nagrodę staje się twarzą TVP Info - zapowiada prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski.
więcej
|
|
Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk w kampanii na 21. urodziny Canal+ (wideo)
Platforma nc+ ruszyła z kampanią promocyjną z okazji 21. urodzin stacji Canal+. W spocie telewizyjnym występują aktorzy Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk, wiszący na linach przy siedzibie nc+. Działania obejmują też radio i internet.
więcej
|
|
,,Jestem Cait 2" w E! Entertainment
13 marca E! Entertainment rozpocznie emisję drugiego sezonu produkcji „Jestem Cait”, ukazującej życie Cait Jenner, jako transseksualnej kobiety.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Nie chcę być strażakiem" w kampanii promującej zatrudnianie niepełnosprawnych (wideo)
Fundacja Integracja rozpoczęła kolejną kampanię zachęcającą do zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. Akcję, pod hasłem „Nie chcę być strażakiem”, organizacja przygotowała wspólnie z firmami Walk Digital, Walk PR, Lucky Luciano, Sound Tropez, DI Factory i LocoMotiv.
więcej
|
|
,,Pomóż mi zostać szczęśliwym dorosłym" w kampanii Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)
Ruszyła akcja zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na działalność Fundacji Dzieci Niczyje. Akcję, pod hasłem „Pomóż mi zostać szczęśliwym dorosłym”, przygotowały firmy McCann & MRM i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Branża farmaceutyczna w ub.r. wydała prawie 870 mln zł na reklamy
W ostatnich trzech miesiącach poprzedniego roku branża farmaceutyczna przeznaczyła na działania mediowe ponad 278 mln zł, czyli o ok. 14 mln zł więcej niż w IV kwartale roku 2014. W całym 2015 r. sektor ten wydał na promocję niemal 870 mln zł, notując tym samym 2-proc. wzrost w porównaniu do całego roku 2014 - wynika z danych Codemedia.
więcej
|
|
Dentsu Aegis Network kupiło czeską firmę e-marketingową Adexpres Group
Holding reklamowy Dentsu Aegis Network przejął czeską Adexpres Group obejmującą cztery agencje zajmujące się głównie marketingiem internetowym.
więcej
|
|
Filip Beźnicki: ze Starcom MediaVest Group do Saatchi & Saatchi Poland
Filip Beźnicki zaczął pracę w agencji Saatchi & Saatchi Poland na stanowisku strategy group head - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio przez osiem lat pracował w Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk w kampanii na 21. urodziny Canal+ (wideo)
Platforma nc+ ruszyła z kampanią promocyjną z okazji 21. urodzin stacji Canal+. W spocie telewizyjnym występują aktorzy Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk, wiszący na linach przy siedzibie nc+. Działania obejmują też radio i internet.
więcej
|
|
Igor Cyprjak przeszedł z Adbirds do Valkei
Igor Cyprjak objął funkcję stratega kreatywnego w grupie mediowej Valkea. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Adbirds, Move On, Takefive i Your Design.
więcej
|
|
Mercedes gratuluje BMW 100-lecia i funduje darmowe zwiedzanie swojego muzeum
W internetowym klipie i reklamach prasowych Mercedes pogratulował koncernowi BMW stuletniej rocznicy powstania. Puścił też oko do konkurenta zapraszając pracowników BMW do darmowego zwiedzania swojego muzeum motoryzacji w Stuttgarcie.
więcej
|
|
Justyna Steczkowska reklamuje rajstopy, pończochy i biustonosz Gatta
Rozpoczęła się kampania promująca nową linię rajstop i pończoch Gatta Slim Line oraz bielizny Gatta Intimate (produkowanej przez Ferax). W reklamach występuje piosenkarka Justyna Steczkowska, ambasadorka marki Gatta.
więcej
|
|
,,Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz" w kampanii Cinema City Unlimited (wideo)
Sieć kinowa Cinema City rozpoczęła kampanię reklamową swojego programu abonamentowego Cinema City Unlimited. Akcję, pod hasłem „Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz”, przygotowały firmy Coctail Creative, Insignia, MediaCom Warszawa i New Age Media.
więcej
|
|
Majonez Kielecki reklamowany na Wielkanoc (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowo-sprzedażowej kampanii reklamowej Majonezu Kieleckiego (produkowanego przez WSP Społem). Przygotowała ją agencja reklamowa Optima Marketing Group.
więcej
|
|
Kevin Bacon z bratem śpiewająco reklamuje amerykańskie jajka (wideo)
W spocie wyprodukowanym na zamówienie organizacji producentów jajek Kevin Bacon wraz ze swoim bratem w muzycznym duecie próbują przekonać amerykańskie rodziny do zalet jajek jedzonych na śniadanie. Skutek tych perswazji jest różny.
więcej
|
|
Tymoteusz Raffinetti: z Content King do Publicis DWL
Tymoteusz Raffinetti po kilku miesiącach pracy odszedł z agencji Content King (należącej do Havas Worldwide Warsaw). Obecnie pracuje w Publicis DWL.
więcej
|
|
,,Poczuj się jak gwiazda futbolu" w promocji Carlsberga na Euro 2016
Wystartowała kampania promocyjna piwa Carslberg związana z piłkarskim Euro 2016. Akcję, pod hasłem „Poczuj się jak gwiazda futbolu”, przygotowały i realizują firmy VML Poland, PHD Media Direction i Agora.
więcej
|
|
Aluzje filmowe i książkowe w kampanii Morizon.pl
Na outdoorze i w internecie rozpoczęła się kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki nieruchomości Morizon.pl. Akcję zespół serwisu przygotował i realizuje wspólnie z firmami CAM Media Creative Works i Synergic Media.
więcej
|
|
Ogilvy Brand Consulting strategicznie dla klinik Optegra
Agencja Ogilvy Brand Consulting realizuje projekt strategiczny dla klinik okulistycznych Optegra.
więcej
|
|
4F wchodzi na zagraniczne rynki. Postawi na znanych sportowców
4F chce być firmą globalną. Do końca tego roku ma powstać kilkanaście sklepów w krajach europejskich. Firma chce również wejść na rynek amerykański, gdzie skupi się na sprzedaży hurtowej. Dzięki współpracy z reprezentacją olimpijską Serbii i Łotwy 4F będzie promowane przez największe postaci tamtejszego świata sportu. Taka forma marketingu przynosi efekty, dlatego 4F w przyszłości zamierza rozpocząć współpracę indywidualną ze sportowcami.
więcej
|
|
Hand Made będzie reklamować piwo Kozel w internecie
Agencja Hand Made wygrała przetarg na internetową obsługę piwa Kozel (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Przygotowywane przez nią działania będą prowadzone od kwietnia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gremi Business Communications bez dyrektora reklamy. Odeszła Ewa Kozłowska
Ewa Kozłowska z końcem lutego br. rozstała się z Gremi Business Communications, gdzie była dyrektorem ds. komercyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od marca br. pracuje w Stowarzyszeniu Wiosna.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele sprzedaży w 2015 roku. ,,Top Gear" z największym spadkiem
W 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Top Gear”.
więcej
|
|
Kwietniowe ,,Cztery Kąty" z kuponami rabatowymi. Wydanie tańsze o 2 zł
W czwartek 10 marca br. ukaże się kwietniowe wydanie miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora), w którym redakcja opisuje wiosenne porządki i zmiany w mieszkaniach. Wydanie jest tańsze o 2 zł, dołączono do niego kupony rabatowe na zakupy w sklepach z wyposażeniem wnętrz.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Robert Wielgo: wskutek blokowania reklam mogą zniknąć małe serwisy
Konsekwencji korzystania z adblockerów nie zauważamy korzystając z dużych portali, ale kiedy zaczną znikać małe, hobbystyczne serwisy, których autorzy żyją wyłącznie z tego, co przyniosą im reklamy, może wtedy nastąpi otrzeźwienie i zrozumienie, że sprawa dotyczy każdego z nas - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Robert Wielgo, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
więcej
|
|
Facebook kupuje aplikację Masquerade, chce ułatwić modyfikowanie selfies
Serwis Facebook przejął startup o nazwie Masquerade, producenta aplikacji o tej samej nazwie, dzięki której możliwe jest nakładanie filtrów na pliki wideo i modyfikowanie tych filmów. Według nieoficjalnych informacji narzędzie może zostać w przyszłości włączone do narzędzi dostępnych na Facebooku.
więcej
|
|
CERT Orange Polska: najczęstsze zagrożenia to treści obraźliwe i spam, najwięcej na Facebooku
W 2015 roku w sieci Orange Polska notowano miesięcznie średnio 1,7 tysiąca incydentów dotyczących bezpieczeństwa. Najwięcej z nich to rozpowszechnianie niedozwolonych treści i spamu, coraz bardziej intensywne były też ataki DDoS - wynika z ostatniego raportu CERT Orange Polska.
więcej
|
|
300 tys. użytkowników serwisu Tidal w promocji Play
Play ogłosił, że od czasu udostępnienia przez tego operatora darmowego dostępu do serwisu muzycznego Tidal skorzystało z niego ponad 300 tysięcy abonentów. Play planuje kolejne akcje promocyjne zachęcające do używania platformy.
więcej
|
|
Jerzy Owsiak uniewinniony od oskarżenia Matki Kurki ws. ,,nieroba" i ,,upośledzonego nienawiścią"
Sąd Rejonowy w Złotoryi oddalił akt oskarżenia skierowany przez blogera Piotra Wielguckiego, znanego jako Matka Kurka, przeciw Jerzemu Owsiakowi za określenie Wielguckiego jako „nieroba, oszołoma, głęboko upośledzonego nienawiścią człowieka”. Owsiak nie musi płacić grzywny za tę wypowiedź.
więcej
|
|
Smaker.pl oddaje autorom przepisów wpływy z reklam AdSense
Serwis kulinarny Smaker.pl (wchodzący w skład Grupy Interia.pl) wprowadził rozwiązanie pozwalające twórcom autorskich treści publikowanych na stronie zarabianie na wyświetlanych przy nich reklamach z systemu AdSense (należącego do Google).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|