Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 10 Marca 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Piotr Metz: Trójkę od stacji komercyjnych odróżnia tradycja i szlachetność brzmienia

Dziennikarz Piotr Metz został wczoraj dyrektorem muzycznym Programu III Polskiego Radia. Chce postawić na tradycję i silniejszą obecność na antenie polskiej muzyki. - Szlachetność brzmienia odróżnia Trójkę od komercyjnych stacji - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Metz. więcej

 
Agora utrzymała miejsce na multipleksie dla Kiwi TV, odwołania TV Puls i Scrippsa odrzucone przez KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji utrzymała w mocy swoją decyzję z listopada ub.r. o przyznaniu miejsca na ósmym multipleksie dla kanału lifestylowego Kiwi TV, tworzonego przez Agorę. więcej

 
Opóźniony start ramówki TVP Info. Przemysław Wojciechowski nowym szefem publicystyki

Przemysław Wojciechowski zostanie nowym zastępcą dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki. Stacja rezygnuje z niektórych propozycji przygotowywanych przez odwołanego wczoraj Michała Rachonia - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Ad Vice poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży powierzchni internetowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Havas Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior online planner

Allegro.pl poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Geopolitical Information Service AG poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Manager

AMC Networks International poszukuje osoby na stanowisko
Presentation Scheduler

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Strateg Digital Branded Content

Ad-Vice poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży online

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Grzegorz Nawrocki odchodzi z TVP Polonia

Grzegorz Nawrocki, współprowadzący w TVP Polonia magazyn „Halo Polonia”, a do niedawna także gospodarz programu „Tygodnik.pl”, odchodzi ze stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Gremi Business Communications bez dyrektora reklamy. Odeszła Ewa Kozłowska

Ewa Kozłowska z końcem lutego br. rozstała się z Gremi Business Communications, gdzie była dyrektorem ds. komercyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od marca br. pracuje w Stowarzyszeniu Wiosna. więcej

 
Robert Wielgo: wskutek blokowania reklam mogą zniknąć małe serwisy

Konsekwencji korzystania z adblockerów nie zauważamy korzystając z dużych portali, ale kiedy zaczną znikać małe, hobbystyczne serwisy, których autorzy żyją wyłącznie z tego, co przyniosą im reklamy, może wtedy nastąpi otrzeźwienie i zrozumienie, że sprawa dotyczy każdego z nas - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Robert Wielgo, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Maria Szarapowa próbuje przejąć inicjatywę w kryzysie wizerunkowym po wpadce dopingowej (opinie)

Maria Szarapowa w amerykańskim wręcz stylu przyznała się do błędu, poinformowała o tym jeszcze przed oficjalnymi wynikami kontroli antydopingowej. To dobrze zaplanowany ruch. Pierwszeństwo wyjścia do mediów i przejęcie narracji daje cenny czas na przygotowanie wystąpienia i zebrania odpowiedniej argumentacji - taktykę komunikacji przyjętą przez tenisistkę w związku z wykryciem w jej organizmie substancji dopingowych oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Garwolińska, Jędrzej Hugo-Bader, Marta Wojciechowska, Małgorzata Zaborowska i Sebastian Hejnowski. więcej

Grupa 16-59 korzystniejsza dla TVP, ale nadal przegrywa z TVN i Polsatem

Lepsze wyniki oglądalności w grupie wiekowej 16-59 lat niż w grupie 16-49 notują TVP1, TVP2, ale także mniejsze stacje naziemne czy kanały informacyjne. Natomiast wyniki TVN i Polsatu są tutaj nieco gorsze - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Festiwal w Opolu z koncertem na 120-lecie kina, bez kabaretonu
Jak mierzy się oglądalność telewizji w Polsce?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Agora utrzymała miejsce na multipleksie dla Kiwi TV, odwołania TV Puls i Scrippsa odrzucone przez KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji utrzymała w mocy swoją decyzję z listopada ub.r. o przyznaniu miejsca na ósmym multipleksie dla kanału lifestylowego Kiwi TV, tworzonego przez Agorę. więcej

 
Opóźniony start ramówki TVP Info. Przemysław Wojciechowski nowym szefem publicystyki

Przemysław Wojciechowski zostanie nowym zastępcą dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki. Stacja rezygnuje z niektórych propozycji przygotowywanych przez odwołanego wczoraj Michała Rachonia - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grzegorz Nawrocki odchodzi z TVP Polonia

Grzegorz Nawrocki, współprowadzący w TVP Polonia magazyn „Halo Polonia”, a do niedawna także gospodarz programu „Tygodnik.pl”, odchodzi ze stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Agent - Gwiazdy" śledzi 1,9 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Nowy reality-show TVN „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,87 mln osób, o 90 tys. mniej niż miało nadawane rok temu w tym pasmie „Prawo Agaty”. TVN w czasie emisji formatu jest drugi w całym rynku i pierwszy w grupie 16-49. więcej

 
TVP dementuje: ,,Koło fortuny" i ,,Randka w ciemno" nie wrócą na antenę

„Koło fortuny” i „Randka w ciemno” wzorem „Sondy” czy „Pegaza” nie wrócą na antenę Telewizji Polskiej. Rzecznik TVP oficjalna zaprzeczyła medialnym doniesieniom. więcej

 
Trzecia edycja ,,Żon Hollywood" jesienią w TVN?

Telewizja TVN jest zainteresowana kontynuacją reality-show „Żony Hollywood”, który dotąd miał dwie edycje - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prawdopodobnie program o bogatych Polkach z amerykańskiej „Fabryki Snów” wróci na antenę stacji po wakacjach. więcej

 
Eurosport wyprzedził Polsat Sport. TVP Sport stracił niemal połowę widowni

W lutym 2016 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Extreme Sports, zaś najwięcej stracił Orange Sport, który ma już udział bliski zeru - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Michał Rachoń odwołany z funkcji szefa publicystyki TVP Info. ,,Będzie główną twarzą kanału"

Michał Rachoń został odwołany w środę ze stanowiska zastępcy dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki. - Pomyślnie zakończył przygotowanie nowych formatów. W nagrodę staje się twarzą TVP Info - zapowiada prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. więcej

 
Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk w kampanii na 21. urodziny Canal+ (wideo)

Platforma nc+ ruszyła z kampanią promocyjną z okazji 21. urodzin stacji Canal+. W spocie telewizyjnym występują aktorzy Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk, wiszący na linach przy siedzibie nc+. Działania obejmują też radio i internet. więcej

 
,,Jestem Cait 2" w E! Entertainment

13 marca E! Entertainment rozpocznie emisję drugiego sezonu produkcji „Jestem Cait”, ukazującej życie Cait Jenner, jako transseksualnej kobiety. więcej

 
 
Radio  
 
Piotr Metz: Trójkę od stacji komercyjnych odróżnia tradycja i szlachetność brzmienia

Dziennikarz Piotr Metz został wczoraj dyrektorem muzycznym Programu III Polskiego Radia. Chce postawić na tradycję i silniejszą obecność na antenie polskiej muzyki. - Szlachetność brzmienia odróżnia Trójkę od komercyjnych stacji - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Metz. więcej

 
Paweł Lisicki nowym prowadzącym ,,Salon polityczny Trójki"

Od najbliższego piątku Paweł Lisicki, redaktor naczelny tygodnika „Do Rzeczy”, będzie gospodarzem „Salonu politycznego Trójki” w Programie III Polskiego Radia. więcej

 
Rekord FM umacnia się na pozycji lidera, Plus Radom ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Piotr Metz za Grzegorza Hoffmanna dyrektorem muzycznym radiowej Trójki

Dziennikarz muzyczny Piotr Metz został w środę nowym dyrektorem muzycznym Programu III Polskiego Radia. Zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Hoffmanna, który pozostaje w rozgłośni. więcej

 
Reklama  
 
,,Nie chcę być strażakiem" w kampanii promującej zatrudnianie niepełnosprawnych (wideo)

Fundacja Integracja rozpoczęła kolejną kampanię zachęcającą do zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. Akcję, pod hasłem „Nie chcę być strażakiem”, organizacja przygotowała wspólnie z firmami Walk Digital, Walk PR, Lucky Luciano, Sound Tropez, DI Factory i LocoMotiv. więcej

 
,,Pomóż mi zostać szczęśliwym dorosłym" w kampanii Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)

Ruszyła akcja zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na działalność Fundacji Dzieci Niczyje. Akcję, pod hasłem „Pomóż mi zostać szczęśliwym dorosłym”, przygotowały firmy McCann & MRM i OMD Media Direction. więcej

 
Branża farmaceutyczna w ub.r. wydała prawie 870 mln zł na reklamy

W ostatnich trzech miesiącach poprzedniego roku branża farmaceutyczna przeznaczyła na działania mediowe ponad 278 mln zł, czyli o ok. 14 mln zł więcej niż w IV kwartale roku 2014. W całym 2015 r. sektor ten wydał na promocję niemal 870 mln zł, notując tym samym 2-proc. wzrost w porównaniu do całego roku 2014 - wynika z danych Codemedia. więcej

 
Dentsu Aegis Network kupiło czeską firmę e-marketingową Adexpres Group

Holding reklamowy Dentsu Aegis Network przejął czeską Adexpres Group obejmującą cztery agencje zajmujące się głównie marketingiem internetowym. więcej

 
Filip Beźnicki: ze Starcom MediaVest Group do Saatchi & Saatchi Poland

Filip Beźnicki zaczął pracę w agencji Saatchi & Saatchi Poland na stanowisku strategy group head - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio przez osiem lat pracował w Starcom MediaVest Group. więcej

 
Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk w kampanii na 21. urodziny Canal+ (wideo)

Platforma nc+ ruszyła z kampanią promocyjną z okazji 21. urodzin stacji Canal+. W spocie telewizyjnym występują aktorzy Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk, wiszący na linach przy siedzibie nc+. Działania obejmują też radio i internet. więcej

 
Igor Cyprjak przeszedł z Adbirds do Valkei

Igor Cyprjak objął funkcję stratega kreatywnego w grupie mediowej Valkea. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Adbirds, Move On, Takefive i Your Design. więcej

 
Mercedes gratuluje BMW 100-lecia i funduje darmowe zwiedzanie swojego muzeum

W internetowym klipie i reklamach prasowych Mercedes pogratulował koncernowi BMW stuletniej rocznicy powstania. Puścił też oko do konkurenta zapraszając pracowników BMW do darmowego zwiedzania swojego muzeum motoryzacji w Stuttgarcie. więcej

 
Justyna Steczkowska reklamuje rajstopy, pończochy i biustonosz Gatta

Rozpoczęła się kampania promująca nową linię rajstop i pończoch Gatta Slim Line oraz bielizny Gatta Intimate (produkowanej przez Ferax). W reklamach występuje piosenkarka Justyna Steczkowska, ambasadorka marki Gatta. więcej

 
,,Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz" w kampanii Cinema City Unlimited (wideo)

Sieć kinowa Cinema City rozpoczęła kampanię reklamową swojego programu abonamentowego Cinema City Unlimited. Akcję, pod hasłem „Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz”, przygotowały firmy Coctail Creative, Insignia, MediaCom Warszawa i New Age Media. więcej

 
Majonez Kielecki reklamowany na Wielkanoc (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowo-sprzedażowej kampanii reklamowej Majonezu Kieleckiego (produkowanego przez WSP Społem). Przygotowała ją agencja reklamowa Optima Marketing Group. więcej

 
Kevin Bacon z bratem śpiewająco reklamuje amerykańskie jajka (wideo)

W spocie wyprodukowanym na zamówienie organizacji producentów jajek Kevin Bacon wraz ze swoim bratem w muzycznym duecie próbują przekonać amerykańskie rodziny do zalet jajek jedzonych na śniadanie. Skutek tych perswazji jest różny. więcej

 
Tymoteusz Raffinetti: z Content King do Publicis DWL

Tymoteusz Raffinetti po kilku miesiącach pracy odszedł z agencji Content King (należącej do Havas Worldwide Warsaw). Obecnie pracuje w Publicis DWL. więcej

 
,,Poczuj się jak gwiazda futbolu" w promocji Carlsberga na Euro 2016

Wystartowała kampania promocyjna piwa Carslberg związana z piłkarskim Euro 2016. Akcję, pod hasłem „Poczuj się jak gwiazda futbolu”, przygotowały i realizują firmy VML Poland, PHD Media Direction i Agora. więcej

 
Aluzje filmowe i książkowe w kampanii Morizon.pl

Na outdoorze i w internecie rozpoczęła się kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki nieruchomości Morizon.pl. Akcję zespół serwisu przygotował i realizuje wspólnie z firmami CAM Media Creative Works i Synergic Media. więcej

 
Ogilvy Brand Consulting strategicznie dla klinik Optegra

Agencja Ogilvy Brand Consulting realizuje projekt strategiczny dla klinik okulistycznych Optegra. więcej

 
4F wchodzi na zagraniczne rynki. Postawi na znanych sportowców

4F chce być firmą globalną. Do końca tego roku ma powstać kilkanaście sklepów w krajach europejskich. Firma chce również wejść na rynek amerykański, gdzie skupi się na sprzedaży hurtowej. Dzięki współpracy z reprezentacją olimpijską Serbii i Łotwy 4F będzie promowane przez największe postaci tamtejszego świata sportu. Taka forma marketingu przynosi efekty, dlatego 4F w przyszłości zamierza rozpocząć współpracę indywidualną ze sportowcami. więcej

 
Hand Made będzie reklamować piwo Kozel w internecie

Agencja Hand Made wygrała przetarg na internetową obsługę piwa Kozel (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Przygotowywane przez nią działania będą prowadzone od kwietnia. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Volkswagen: Commercial Vehicles Whiskas: Big Cat-Small Cat Pepsico: Doritos BMW: Lamb Smart: With electronic stability control
 
Prasa  
 
Gremi Business Communications bez dyrektora reklamy. Odeszła Ewa Kozłowska

Ewa Kozłowska z końcem lutego br. rozstała się z Gremi Business Communications, gdzie była dyrektorem ds. komercyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od marca br. pracuje w Stowarzyszeniu Wiosna. więcej

 
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele sprzedaży w 2015 roku. ,,Top Gear" z największym spadkiem

W 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Top Gear”. więcej

 
Kwietniowe ,,Cztery Kąty" z kuponami rabatowymi. Wydanie tańsze o 2 zł

W czwartek 10 marca br. ukaże się kwietniowe wydanie miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora), w którym redakcja opisuje wiosenne porządki i zmiany w mieszkaniach. Wydanie jest tańsze o 2 zł, dołączono do niego kupony rabatowe na zakupy w sklepach z wyposażeniem wnętrz. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2016-03-10 Sielskie Życie - 2016-03-10 GQ - 2016-03-09 Życie na Gorąco - 2016-03-09 Magazyn Rowerowy - 2016-03-09
 
Internet  
 
Robert Wielgo: wskutek blokowania reklam mogą zniknąć małe serwisy

Konsekwencji korzystania z adblockerów nie zauważamy korzystając z dużych portali, ale kiedy zaczną znikać małe, hobbystyczne serwisy, których autorzy żyją wyłącznie z tego, co przyniosą im reklamy, może wtedy nastąpi otrzeźwienie i zrozumienie, że sprawa dotyczy każdego z nas - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Robert Wielgo, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. więcej

 
Facebook kupuje aplikację Masquerade, chce ułatwić modyfikowanie selfies

Serwis Facebook przejął startup o nazwie Masquerade, producenta aplikacji o tej samej nazwie, dzięki której możliwe jest nakładanie filtrów na pliki wideo i modyfikowanie tych filmów. Według nieoficjalnych informacji narzędzie może zostać w przyszłości włączone do narzędzi dostępnych na Facebooku. więcej

 
CERT Orange Polska: najczęstsze zagrożenia to treści obraźliwe i spam, najwięcej na Facebooku

W 2015 roku w sieci Orange Polska notowano miesięcznie średnio 1,7 tysiąca incydentów dotyczących bezpieczeństwa. Najwięcej z nich to rozpowszechnianie niedozwolonych treści i spamu, coraz bardziej intensywne były też ataki DDoS - wynika z ostatniego raportu CERT Orange Polska. więcej

 
300 tys. użytkowników serwisu Tidal w promocji Play

Play ogłosił, że od czasu udostępnienia przez tego operatora darmowego dostępu do serwisu muzycznego Tidal skorzystało z niego ponad 300 tysięcy abonentów. Play planuje kolejne akcje promocyjne zachęcające do używania platformy. więcej

 
Jerzy Owsiak uniewinniony od oskarżenia Matki Kurki ws. ,,nieroba" i ,,upośledzonego nienawiścią"

Sąd Rejonowy w Złotoryi oddalił akt oskarżenia skierowany przez blogera Piotra Wielguckiego, znanego jako Matka Kurka, przeciw Jerzemu Owsiakowi za określenie Wielguckiego jako „nieroba, oszołoma, głęboko upośledzonego nienawiścią człowieka”. Owsiak nie musi płacić grzywny za tę wypowiedź. więcej

 
Smaker.pl oddaje autorom przepisów wpływy z reklam AdSense

Serwis kulinarny Smaker.pl (wchodzący w skład Grupy Interia.pl) wprowadził rozwiązanie pozwalające twórcom autorskich treści publikowanych na stronie zarabianie na wyświetlanych przy nich reklamach z systemu AdSense (należącego do Google). więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Firmy dają coraz więcej na świadczenia pozapłacowe

Rynek świadczeń pozapłacowych w Polsce systematycznie rośnie. Pracodawcy podnoszą kwoty przeznaczone na świadczenia oraz wydłużają ich listę. Rok 2016 ma być czasem dalszego pogłębiania się rynku pracownika i zaostrzania rywalizacji o zatrudnionych - wynika z badania Millward Brown. więcej

 
Public Relations  
 
Partner of Promotion odpowiada za komunikację Volkswagen Samochody Użytkowe
 
Synertime przez kolejny rok zajmie się obsługą Lubelli i Malmy
 
Consulting & More wypromuje wodę alkaliczną Java
 
Technologie  
 
300 tys. użytkowników serwisu Tidal w promocji Play
 
Samsung rozwija GameFly Streaming, więcej gier na Smart TV
 
Wtórny rynek smartfonów będzie wart 17 mld USD w 2016 r.
 
Gospodarka  
 
4F wchodzi na zagraniczne rynki. Postawi na znanych sportowców
 
Zbigniew Jagiełło: PKO BP wprowadzi kredyty hipoteczne o stałej stopie oprocentowania
 
Kodeks pracy wymaga zmian. Potrzebne jest wsparcie dla firm rodzinnych i promowanie etatów
 
Sprzedaż usług na terenie Unii Europejskiej. Jakie miejsce opodatkowania?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Lana Del Rey i Skrillex wystąpią na Orange Warsaw Festival 2016
 
Dawid Podsiadło i Kortez nominowani do Fryderyków 2016
 
Maria Peszek pokazała "Modern Holocaust"
 
Nicolas Cage odpowiada za "Gwałt. Opowieść miłosna"
 
Lady Gaga pracuje nad nową płytą
 
George Eads zagra w nowej wersji serialu "MacGyver"
 
Blog  
 
Rzucanie kamieniami - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Stańczyk i dyktatura - ks. Artur Stopka
 
Miejskie szkodniki - Ada Kiryluk
 
Apel - Andrzej Bober
 
Za słoik dziękuję - Monika Klama
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl