|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 11 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Sonda 2" od 14 marca w Dwójce. Na początek dwa odcinki
W poniedziałek 14 marca TVP2 wyemituje dwa premierowe odcinki magazynu „Sonda 2”, który jest kontynuacją programu z lat 70. Gospodarzem cyklu jest dr Tomasz Rożek.
więcej
|
|
,,Kawa na ławę" zyskała 210 tys. widzów. TVN24 zdecydowanym liderem stacji newsowych
Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” od początku stycznia br. śledzi średnio 792 tys. widzów, o 211 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok temu. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
|
Fundacja ,,TP" i TV Republika z dotacjami od MKiDN, bez nich m.in. Agora, TV Trwam i TVP Olsztyn
Fundacja „Tygodnika Powszechnego” i Telewizja Republika otrzymają od Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego dotacje na projekty promujące czytelnictwo. Odrzucono natomiast wnioski o takie wsparcie złożone m.in. przez Agorę, spółkę Bonum związaną z Telewizją Trwam, TVP Olsztyn i Radio Białystok.
więcej
|
|
Będzie demonstracja pod siedzibą UPC Polska. Pracownicy nie zgadzają się na warunki outsourcingu
W piątek 11 marca br. pracownicy UPC Polska będą demonstrować przed siedzibą zarządu spółki w Warszawie. Spór związkowców z kierownictwem operatora dotyczy warunków przeniesienia 166 pracowników UPC do firmy zewnętrznej.
więcej
|
|
Michał Adamczyk poprowadzi ,,Z drugiej strony" w TVP Polonia
W sobotę 12 marca na antenie TVP Polonia zadebiutuje program publicystyczny „Z drugiej strony”, w którym podsumowane zostaną najważniejsze wydarzenia tygodnia z dziedziny m.in. polityki i kultury. Magazyn poprowadzi Michał Adamczyk.
więcej
|
|
Polsat z serialem ,,Dwoje we troje" promującym Bank BGŻ BNP Paribas
Polsat od 12 marca br. w weekendy przed „Wydarzeniami” emitować będzie nowy serial komediowy „Dwoje we troje”. Będzie to produkcja sponsorowana przez Bank BGŻ BNP Paribas, w którego reklamach występowali dotąd bohaterowie serialu.
więcej
|
|
Rośnie widownia ,,Woronicza 17". TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News
Magazyn „Woronicza 17” od początku stycznia br. śledzi średnio 615 tys. widzów, o 170 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
|
TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, traci TLC
W lutym 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Kolejne miejsca zajęły Polsat Play i TVN Turbo, spadki zanotowały m.in. BBC Lifestyle i TLC, a zyskały m.in. E! oraz Discovery Life.
więcej
|
|
Mikołaj Sokół i Michał Gąsiorowski komentatorami Formuły 1 w Eleven Sports
Mikołaj Sokół i Michał Gąsiorowski rozpoczęli współpracę z Eleven Sports Network. Obaj będą komentować zawody Formuły 1, które od tego sezonu będą transmitowane na wyłączność na antenie Eleven Sports.
więcej
|
|
Magazyn medyczny ,,Bądź zdrów" w Polsat News
„Bądź zdrów” to nowy magazyn medyczny, który od najbliższego weekendu nadawany będzie w kanałach Polsat News i Polsat News 2. Poprowadzi go Piotr Poraj-Poleski.
więcej
|
|
The Medical Channel zaczął nadawanie w Polsce
W czwartek 10 marca br. ruszyła polska wersja językowa kanału The Medical Channel, poświęconego zdrowiu i medycynie. Stacja na razie dostępna jest w sieci kablowej Elsat, ale trwają rozmowy z kolejnymi operatorami.
więcej
|
|
HBO3 odkodowane na Święta Wielkanocne
Z okazji Świąt Wielkanocnych od 26 do 28 marca br. kanał HBO3 będzie udostępniony wszystkim abonentom w otwartym oknie. Dla widzów przygotowano seriale „Figurantka”, „Dolina Krzemowa” czy „Świat w opałach”.
więcej
|
|
Blisko 2 mld zł wpływa do budżetu państwa od operatorów telewizji kablowej
Z raportu PwC wynika, że 4–5 proc. wzrostu gospodarczego w Polsce to zasługa operatorów sieci telewizji kablowych. Tylko w latach 2009–2014 ich wkład w polski PKB wyniósł 9,5 mld zł. Kablówki dostarczają internet do niemal co piątego użytkownika internetu i co trzeciego korzystającego ze stałego łącza.
więcej
|
|
,,Rozmowy kontrolowane" w TTV
12 marca 2016 roku TTV rozpocznie emisję „Rozmów kontrolowanych” - nowego programu opartego na własnym pomyśle.
więcej
|
|
,,Świat według Mindy 4" w FOX Comedy
31 marca 2016 roku FOX Comedy rozpocznie emisję czwartej serii serialu „Świat według Mindy”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Publicis Groupe konsoliduje działalność mediową w czterech globalnych markach
Należąca do Publicis Groupe spółka Publicis Media restrukturyzuje działające w jej ramach domy mediowe. Ich działalność konsoliduje w czterech globalnych markach: Starcom, Zenith, Mediavest/Spark i Optimedia/Blue 449.
więcej
|
|
Polska Agencja Kosmiczna ma logo za 15 tys. zł
Polska Agencja Kosmiczna po blisko pół roku od ogłoszenia konkursu wybrała nowe logo. Zapłaciła za nie 15 tys. zł, a jego autorem jest grafik i plakacista Mieczysław Wasilewski.
więcej
|
|
Erin Johnson z JWT oskarża szefa agencji Gustavo Martineza o rasizm i molestowanie
Erin Johnson, global communications officer agencji JWT złożyła pozew przeciw Gustavo Martinezowi, CEO tej agencji. Oskarża go m.in. dyskryminację i szydzenie z mniejszości.
więcej
|
|
,,Zacznij. Wytrwaj" - 4F w reklamach zachęca do ćwiczeń (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa odzieży sportowej 4F (produkowanej przez OTCF) związana z tegorocznymi letnimi igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro. Akcja - przygotowana przez OTCF wspólnie z firmami marketingowymi Isobar Polska, I Like Movies, BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR - jest prowadzona pod hasłem „4F. Zacznij. Wytrwaj”.
więcej
|
|
Martyna Smak: z Mobext do Lemon Sky J. Walter Thompson
Martyna Smak zaczęła pracę jako head of mobile w agencji reklamowej Lemon Sky J. Walter Thompson. Wcześniej pracowała m.in. w firmach Mobext, Mobizzy i 6584.
więcej
|
|
Wieden & Kennedy London wprowadza limit 40 godzin pracy tygodniowo
Agencja Wieden & Kennedy London próbuje wprowadzić limity godzin pracy swoich pracowników, by być postrzegana jako przyjazne miejsce pracy.
więcej
|
|
MEC przez kolejny rok będzie obsługiwać Mlekpol
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol przedłużyła o kolejny rok współpracę z domem mediowym MEC w zakresie planowania i zakupu mediów do jej kampanii. MEC zwyciężył w przetargu, pokonując w nim trzy konkurencyjne firmy.
więcej
|
|
Gong będzie reklamować Grześki i Jutrzenka Petit Beurre
Agencja reklamowa Gong (należąca do holdingu Group One) wygrała przetarg na obsługę marketingową wafelków Grześki i herbatników Jutrzenka Petit Beurre (produkowanych przez Grupę Colian).
więcej
|
|
Katarzyna Bajer i Małgorzata Dymecka w McCann & MRM
Pracę w agencji marketingowej McCann & MRM zaczęły Katarzyna Bajer i Małgorzata Dymecka. Bajer objęła funkcję digital strategist, a Dymecka - community managera.
więcej
|
|
Chris Wood executive directorem VML w Europie
Chris Wood objął stanowisko executive directora w agencji VML (należącej do holdingu WPP). Odpowiada za działalność agencji w całej Europie.
więcej
|
|
Michel Moran ambasadorem Kenwood
Michel Moran, kucharz i juror w programach „Masterchef” i „Masterchef Junior” został ambasadorem marki Kenwood (należącej do De’Longhi Polska).
więcej
|
|
NuOrder przygotuje kampanię dla Ferring Pharmaceuticals
Agencja NuOrder po wygranym przetargu przygotuje działania reklamowe dla firmy farmaceutycznej Ferring Pharmaceuticals.
więcej
|
|
Maoam nowym klientem agencji hyperCrew
Marka słodyczy Maoam, z portfolio firmy Haribo, została nowym klientem hyperCrew. Agencja zajmie się jej obsługą w internecie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
W 2016 roku pod znakiem marketingu kontekstowego, ciekawszych reklam mobilnych i rosnących wydatkach na wideo
W 2016 roku marketerzy zastosują bardziej wyszukane mediaplany dla internetu i mediów mobilnych, w segmencie mobile konieczne będzie tworzenie bardzo atrakcyjnych kreacji reklamowych, smart TV nie wyeliminuje reklam w tradycyjnej telewizji, a marki wciąż będą inwestowały w reklamy online bez dostosowania treści do formatów - wynika z prognozy firmy Millward Brown.
więcej
|
|
,,The New York Times" zapowiada serwis Watching z treściami wideo
Dziennik „The New York Times” planuje na lato 2016 roku uruchomienie własnego serwisu z treściami wideo. Ma być on przewodnikiem dla internautów pozwalającym im dotrzeć do najbardziej wartościowych filmów i transmisji wybranych przez ekspertów i dziennikarzy.
więcej
|
|
Adidas, Nestle, T-Mobile - najwięksi reklamodawcy wideo w polskiej sieci, Facebook bez spotów farmaceutyków (raport)
Na Facebooku brakuje reklam wideo farmaceutyków, ale obejrzeć można spoty promujące alkohole wysokoprocentowe. Adidas, Nestle, T-Mobile to z kolei najwięksi reklamodawcy wideo w sieci. Tak wyglądał rynek reklamy internetowej w ostatnim tygodniu lutego br. według badania Gemiusa.
więcej
|
|
Screening Room od Seana Parkera chce wypożyczać filmy w domach zaraz po premierach kinowych
Kierowany przez Seana Parkera i Prema Akkaraju startup Screening Room pracuje nad usługą pozwalającą wypożyczać i oglądać w telewizorach filmy zaraz po ich premierach kinowych. Firma rozmawia na ten temat ze studiami filmowymi i właścicielami sieci kin.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
W 2016 roku pod znakiem marketingu kontekstowego, ciekawszych reklam mobilnych i rosnących wydatkach na wideo
W 2016 roku marketerzy zastosują bardziej wyszukane mediaplany dla internetu i mediów mobilnych, w segmencie mobile konieczne będzie tworzenie bardzo atrakcyjnych kreacji reklamowych, smart TV nie wyeliminuje reklam w tradycyjnej telewizji, a marki wciąż będą inwestowały w reklamy online bez dostosowania treści do formatów - wynika z prognozy firmy Millward Brown.
więcej
|
|
Marta Wiercińska jako head of agency relations team w Gemiusie
Marta Wiercińska objęła funkcję head of agency relations team w firmie badawczej Gemius. Wcześniej pracowała m.in. w Starcom Mediavest Group i At Media.
więcej
|
|
Adidas, Nestle, T-Mobile - najwięksi reklamodawcy wideo w polskiej sieci, Facebook bez spotów farmaceutyków (raport)
Na Facebooku brakuje reklam wideo farmaceutyków, ale obejrzeć można spoty promujące alkohole wysokoprocentowe. Adidas, Nestle, T-Mobile to z kolei najwięksi reklamodawcy wideo w sieci. Tak wyglądał rynek reklamy internetowej w ostatnim tygodniu lutego br. według badania Gemiusa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|