|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 16 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafał Hirsch: na Next.Gazeta.pl ważniejsze ciekawe historie niż notowania giełdowe
- Nie zamierzamy zalewać czytelnika powodzią suchych danych ekonomicznych, ale przyciągnąć go interesującym opowiadaniem. Wideo jest ważnym uzupełnieniem naszych treści, lecz nie zdominuje serwisu, a konkurencja z polskim Business Insiderem będzie jedynie oznaczała korzyści dla czytelnika - zapowiada w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Rafał Hirsch, redaktor naczelny serwisu Next.Gazeta.pl.
więcej |
|
Szef TAI zrzuca na wydawców TVP Info winę za zwolnienia. ,,To jawna anarchia"
Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Mariusz Pilis przyczynę sobotniego buntu części zespołu TVP Info upatruje w sporze dotyczącym sposobu relacjonowania wydarzeń tamtego dnia. - Stanąłem przed próbą wymuszenia: albo jest wyłącznie KOD, albo nas tu nie ma - opisuje Pilis.
więcej |
|
Opłata audiowizualna ma wynosić 15 zł miesięcznie, media publiczne dalej z reklamami
Opłata audiowizualna, która zastąpi dotychczasowy abonament radiowo-telewizyjny wyniesie, według wstępnych szacunków, 15 zł miesięcznie. Będzie doliczana do rachunku za energię elektryczną. Tzw. duża ustawa medialna ma być gotowa do końca marca br. - zapowiedział Krzysztof Czabański.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
ASAP, last minute i nadgodziny w agencjach reklamowych - norma czy przesada?
Polska agencja reklamowa stanie się dobrym miejscem do pracy, jeśli nikt nie będzie wymagał odsłużenia dupogodzin przy biurku, wprowadzi się zasadę, że dzisiejszy ASAP jest jutrzejszym fuckupem i zluzuje nieco pracowników wtedy, gdy ich klienci wypoczywają. O tym, czy działające w Polsce agencje reklamowe mogłyby funkcjonować w oparciu o 40-godzinny tydzień pracy, mówią dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Dembiński, Piotr Stasiak, Bartosz Kuckowski, Andrzej Kapera i Paweł Miklaszewski.
więcej
|
RMF FM i Radio ZET tracą słuchaczy, zyskują Trójka i Jedynka
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce na przełomie 2015 i 2016 roku należała do RMF FM, ale stacja ta straciła relatywnie najwięcej w zestawieniu. Zyskały za to m.in. Jedynka, Trójka oraz Antyradio - wynika z najnowszego raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Branża życzliwie o Screening Room, kluczowe przełamanie oporu producentów i dystrybutorów (opinie)
|
Szef TAI nie chciał w TVP Info relacji z marszu KOD, sprzeciw wydawców i reporterów
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dziennikarze oburzeni zwolnieniem wydawczyń TVP Info. ,,Świństwo w interesie politycznym"
Wielu dziennikarzy skrytykowało wczoraj zwolnienie trzech wydawczyń TVP Info za to, że kierując się etyką dziennikarską nie wykonały poleceń dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Zdaniem komentujących ten ruch świadczy o tym, że w pionie informacyjnym TVP pozostaną tylko osoby gotowe wykonywać polityczne zlecenia przełożonych.
więcej
|
|
Ruszyła usługa Cyfrowy Polsat GO. 84 kanały online i treści VoD
Cyfrowy Polsat wprowadził nową usługę Cyfrowy Polsat GO, która pozwoli abonentom telewizji satelitarnej na dostęp online do wybranych kanałów oraz treści wideo. Zastąpiła ona dedykowaną klientom platformy ofertę ipli.
więcej
|
|
Polsat nie może używać znaku ,,+". Przegrał proces z platformą nc+
Telewizja Polsat nie może używać symbolu „+” w nazwie kanału Polsat News+ i programu „+ Kultura” - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie, przychylając się do odwołania platformy nc+. Polsat jeszcze nie zdecydował, czy wniesie kasację od tego wyroku.
więcej
|
|
Szef TAI zrzuca na wydawców TVP Info winę za zwolnienia. ,,To jawna anarchia"
Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Mariusz Pilis przyczynę sobotniego buntu części zespołu TVP Info upatruje w sporze dotyczącym sposobu relacjonowania wydarzeń tamtego dnia. - Stanąłem przed próbą wymuszenia: albo jest wyłącznie KOD, albo nas tu nie ma - opisuje Pilis.
więcej
|
|
,,Singielka" nie jest hitem TVN. Serial śledzi tylko 820 tys. widzów
Telenowela „Singielka” od stycznia br. gromadzi średnio 818 tys. osób. TVN w czasie nadawania serialu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Piotr Moszyński rezygnuje ze współpracy z TVP Info. ,,Tuba propagandowa jednej partii"
Francuski dziennikarz radia RFI Piotr Moszyński nie będzie już współpracować z TVP Info. Dziennikarz nie zdecydował się na podpisanie kolejnej umowy z kanałem, bo „uznaje go za tubę propagandową jednej partii”.
więcej
|
|
Roszady w TVN24, powołano sekcję ,,Faktów po południu"
W TVN24 powołano oddzielną sekcję i redakcję „Faktów po południu”, której szefem został Andrzej Koneszko. Nowe stanowiska w stacji objęli też Ada Krakowiak i Kamil de Virion.
więcej
|
|
Krzysztof Ibisz nową twarzą Cyfrowego Polsatu. ,,Świat multimedialnej rozrywki" (wideo)
Krzysztof Ibisz został nową twarzą reklam Cyfrowego Polsatu. Prezenter zadebiutował w kampanii promującej ofertę Cyfrowy Polsat GO oraz nowy dekoder Evobox, która ruszyła wczoraj. Platforma ma też nowy claim „Świat multimedialnej rozrywki”.
więcej
|
|
Outdoorowa reklama programu ,,Sexy Megastars Weekend" uznana za nieobyczajną
Billboardy promujące program „Sexy Megastars Weekend” w 4Fun.tv naruszają dobre obyczaje i nie uwzględniają stopnia rozwoju dzieci i młodzieży, przez co mogą zagrażać ich fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu dalszemu rozwojowi - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
W kwietniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe ,,M jak miłość" i serwis sportowy
Ceny spotów w kwietniowej ofercie reklamowej dwóch głównych kanałów Telewizji Polskiej są średnio niższe o kilka proc. od ubiegłorocznych. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy niedzielnym serwisie sportowym w TVP1.
więcej
|
|
Paulina Rzążewska szefem programmingu kanałów AXN
Paulina Rzążewska została head of programming Poland w spółce Sony Pictures Television Networks, nadawcy kanałów AXN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
1,1 mln widzów programu ,,Sonda 2" w Dwójce. ,,Sukces"
Średnio 1,14 mln widzów obejrzało dwa pierwsze odcinki „Sondy 2”, pokazane w poniedziałkowy wieczór w TVP2. Stacja w tym czasie zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. - Premiera „Sondy 2” okazała się frekwencyjnym i jakościowym sukcesem - uważa Maciej Chmiel, dyrektor TVP2.
więcej
|
|
Telewizja Polska zwolniła wydawczynie, które wbrew szefom chciały relacji z marszu KOD
Dyrekcja Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w trybie natychmiastowym zwolniła wydawczynie Izabelę Leśkiewicz i Magdalenę Siemiątkowską, które w sobotę chciały obszernie relacjonować demonstrację KOD-u. Zwolniono też wydawcę Małgorzatę Serafin.
więcej
|
|
Kilka osób rozstało się z TVP Info razem ze zwolnionymi wydawczyniami. ,,Chcecie odejść? To jest ten czas"
We wtorek kierownictwo TAI i TVP Info poinformowało zespół o zwolnieniu Izabeli Leśkiewicz, Magdaleny Siemiątkowskiej i Małgorzaty Serafin, które w weekend nie zgodziły się na narzucony plan transmisji i emisję niektórych materiałów z „Wiadomości”. Kilku pracowników kanału zrezygnowało z pracy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Krzysztof Ibisz nową twarzą Cyfrowego Polsatu. ,,Świat multimedialnej rozrywki" (wideo)
Krzysztof Ibisz został nową twarzą reklam Cyfrowego Polsatu. Prezenter zadebiutował w kampanii promującej ofertę Cyfrowy Polsat GO oraz nowy dekoder Evobox, która ruszyła wczoraj. Platforma ma też nowy claim „Świat multimedialnej rozrywki”.
więcej
|
|
Outdoorowa reklama programu ,,Sexy Megastars Weekend" uznana za nieobyczajną
Billboardy promujące program „Sexy Megastars Weekend” w 4Fun.tv naruszają dobre obyczaje i nie uwzględniają stopnia rozwoju dzieci i młodzieży, przez co mogą zagrażać ich fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu dalszemu rozwojowi - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
VICE Polska: Ewa Wolska-Rzewuska dyrektorem zarządzającym, Robert Serek dyrektorem kreatywnym
Ewa Wolska-Rzewuska zaczęła pracę w firmie VICE Polska, obejmując funkcję dyrektora zarządzającego. Wcześniej pracowała m.in. w Dentsu Aegis Network Polska i Euro RSCG Warsaw. Natomiast Robert Serek przeszedł w VICE Polska na stanowisko dyrektora kreatywnego.
więcej
|
|
W kwietniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe ,,M jak miłość" i serwis sportowy
Ceny spotów w kwietniowej ofercie reklamowej dwóch głównych kanałów Telewizji Polskiej są średnio niższe o kilka proc. od ubiegłorocznych. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy niedzielnym serwisie sportowym w TVP1.
więcej
|
|
Stephane Antiga u fryzjera reklamuje Ja+ Moja Firma w Plusie (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję Ja+ Moja Firma Profesjonalna w sieci telekomunikacyjnej Plus. Głównym bohaterem reklam jest Stephane Antiga, trener reprezentacji polskich siatkarzy.
więcej
|
|
Effective Media przygotuje kampanię promującą pakowane mięso drobiowe
Spółka Effective Media wygrała przetarg Krajowej Rady Drobiarstwa na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej pakowanego mięsa drobiowego. Pokonała w nim siedem konkurencyjnych firm.
więcej
|
|
Cristiano Ronaldo pstryka fotki z fanami w reklamie słuchawek ROC Live Life Loud (wideo)
W reklamie słuchawek ROC Live Life Loud piłkarz Cristiano Ronaldo wykazuje cierpliwość pozując do zdjęć z rzeszą swoich fanów. Cierpliwości nie ma co się dziwić, bowiem piłkarz jest współwłaścicielem marki tych słuchawek.
więcej
|
|
Ucieczka z miasta opanowanego przez kablówki reklamuje PlayStation Vue (wideo)
Nowy spot promujący telewizyjną platformę PlayStation Vue w dynamicznej akcji ma udowodnić, że można uwolnić się od skostniałej oferty operatorów kablowych i trafić do nowego świata, w którym obowiązuje wolność.
więcej
|
|
,,Zatrzymaj problem na żądanie" w reklamie UroFuraginum (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu UroFuraginum (produkowanego przez Grupę Adamed). Akcję, pod hasłem „Zatrzymaj problem na żądanie”, przygotowały firmy Brand Garden, Ice i Value Media.
więcej
|
|
Aviva w nowej globalnej kampanii pomaga oszczędzać
W nowej globalnej kampanii firma ubezpieczeniowa Aviva odchodzi od promowania ubezpieczeń. Zachęca ludzi do oszczędzania. Za kampanię odpowiadają agencje Razorfish oraz Adam&Eve DDB.
więcej
|
|
Krzysztof Gońda: z VML Poland do Insignii
Krzysztof Gońda zaczął pracę jako senior copywriter w agencji interaktywnej Insignia. Wcześniej był związany m.in. z agencjami VML Poland, Opus B i Hand Made.
więcej
|
|
Konceptika zajmie się obsługą marki Jurajska w social media
Agencja Koncpetika w wyniku wygranego przetargu zajmie się obsługą marki wody Jurajska (produkowanej przez Jurajska Spółdzielnia Pracy) w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Plus w taryfach Ja+ na Kartę wprowadza Full Opcję, reklamują to siatkarze (wideo)
W ofercie sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Polkomtela) wprowadzono nowe wersje taryf Ja+ na Kartę, z pakietem Full Opcja. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem polskich siatkarzy, m.in. Bartosza Kurka.
więcej
|
|
O.K. Serwis reklamuje się jako ,,warsztaty godne zaufania"
W prasie i internecie startuje kampania reklamowa sieci warsztatów samochodowych O.K. Serwis. Jest to ich pierwsza ogólnopolska akcja marketingowa, przebiega pod hasłem „O.K. Serwis - warsztaty godne zaufania”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rafał Hirsch: na Next.Gazeta.pl ważniejsze ciekawe historie niż notowania giełdowe
- Nie zamierzamy zalewać czytelnika powodzią suchych danych ekonomicznych, ale przyciągnąć go interesującym opowiadaniem. Wideo jest ważnym uzupełnieniem naszych treści, lecz nie zdominuje serwisu, a konkurencja z polskim Business Insiderem będzie jedynie oznaczała korzyści dla czytelnika - zapowiada w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Rafał Hirsch, redaktor naczelny serwisu Next.Gazeta.pl.
więcej
|
|
Wieloletni wydawca ,,Wiadomości" TVP1 Piotr Jaźwiński redaktorem w Gazeta.pl
Piotr Jaźwiński, poprzednio przez prawie 25 lat związany z redakcją „Wiadomości” TVP1, zaczął pracę jako redaktor portalu Gazeta.pl (należącego do Agory) - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ponad połowa Polaków kupuje w internecie, ale tradycyjne sklepy wciąż potrzebne
Obecnie 55% Polaków kupując towary lub usługi wybiera elektroniczne kanały sprzedaży. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, ale 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w internecie przed ostatecznym zakupem - wynika z badania PwC.
więcej
|
|
Waldemar Gojtowski: z Ekstraklasy do Grupy Onet-RASP
Waldemar Gojtowski, dotąd związany z Ekstraklasą, dołączył do Grupy Onet-RASP. Objął tam nowopowstałą funkcję sport project business directora.
więcej
|
|
Google wprowadza narzędzie Analytics 360 Suite dla marketerów
Google oddał w ręce marketerów nowe narzędzie o nazwie Analytics 360 Suite. Mam ono pozwalać na szybką ocenę zachowań klientów i skuteczności kampanii oraz lepsze dopasowanie działań reklamowych do preferencji użytkownika.
więcej
|
|
Agora uruchamia serwis Next, znikają działy Gazeta.pl o technologiach i pieniądzach
W środę Agora uruchomi nowy serwis biznesowo-technologiczny Next.Gazeta.pl. Redaktorem naczelnym witryny, która ma być głównym konkurentem polskiego Business Insidera, jest Rafał Hirsch. - Przede wszystkim chcemy opowiadać ludziom ciekawe historie i przyciągnąć ich wysokiej jakości treścią - zapowiada Hirsch w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|