|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 17 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Netflix: mogą pojawić się polskie produkcje, więcej seriali z napisami i lektorem
- W Polsce Netflix długo nie będzie usługą masową, choć w szybkim tempie będzie przybywało zlokalizowanych wersji naszych tytułów. Jeśli zaś chodzi o współprodukcje własne i polskiego rynku filmowego to jesteśmy otwarci na tego typu współpracę - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joris Evers z Netflixa.
więcej
|
|
Polsat zawiesza po jednym odcinku emisję show ,,Surprise, surprise!". ,,Słabe wyniki oglądalności"
Telewizja Polsat w najbliższą sobotę nie pokaże drugiego odcinka programu rozrywkowego „Surprise, surprise!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zamiast niego nadany zostanie film animowany „Smerfy”.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska za 14,5 mln zł kupiła TotalMoney.pl
Grupa Wirtualna Polska sfinalizowała przejęcie za 14,5 mln zł 100 proc. udziałów porównywarki finansowej TotalMoney.pl. W ciągu niecałego roku na akwizycje przeznaczyła ok. 150 mln zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?
Instagram zapowiedział zmiany w prezentowaniu treści na kontach użytkowników. Nie będzie już decydowała data publikacji zdjęcia, ale liczba zdobytych przez niego polubień czy dopasowanie fotografii do preferencji użytkownika. - Zmiana nie jest zaskakująca, a wielu użytkowników może jej nawet nie zauważyć - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Tylko 660 tys. widzów ,,Warto rozmawiać" w TVP1. ,,Pracujemy nad programem"
Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” po trzech odcinkach gromadzi średnio tylko 660 tys. widzów, a TVP1 w czasie jego emisji plasuje się daleko w tyle za TVP2, Polsatem i TVN. Talk-show zaczął jednak od pół miliona widzów, ale trzeci odcinek zgromadził już ich ponad milion.
więcej |
|
Ruszają ,,Cztery strony" w TVP Info. Wikło, Świątek, Uchaniuk i Celiński prowadzącymi
TVP Info od przyszłego tygodnia zacznie emisję programu „Cztery strony”, będącego autorskim podsumowaniem wydarzeń ostatniej doby. Każdego dnia magazyn poprowadzi inny dziennikarz spoza stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Dziennikarze oburzeni zwolnieniem wydawczyń TVP Info. ,,Świństwo w interesie politycznym"
Wielu dziennikarzy skrytykowało wczoraj zwolnienie trzech wydawczyń TVP Info za to, że kierując się etyką dziennikarską nie wykonały poleceń dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Zdaniem komentujących ten ruch świadczy o tym, że w pionie informacyjnym TVP pozostaną tylko osoby gotowe wykonywać polityczne zlecenia przełożonych.
więcej
|
Polsat nie może używać znaku ,,+". Przegrał proces z platformą nc+
Telewizja Polsat nie może używać symbolu „+” w nazwie kanału Polsat News+ i programu „+ Kultura” - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie, przychylając się do odwołania platformy nc+. Polsat jeszcze nie zdecydował, czy wniesie kasację od tego wyroku.
więcej
|
Opłata audiowizualna ma wynosić 15 zł miesięcznie, media publiczne dalej z reklamami
|
ASAP, last minute i nadgodziny w agencjach reklamowych - norma czy przesada?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat zawiesza po jednym odcinku emisję show ,,Surprise, surprise!". ,,Słabe wyniki oglądalności"
Telewizja Polsat w najbliższą sobotę nie pokaże drugiego odcinka programu rozrywkowego „Surprise, surprise!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zamiast niego nadany zostanie film animowany „Smerfy”.
więcej
|
|
Tylko 660 tys. widzów ,,Warto rozmawiać" w TVP1. ,,Pracujemy nad programem"
Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” po trzech odcinkach gromadzi średnio tylko 660 tys. widzów, a TVP1 w czasie jego emisji plasuje się daleko w tyle za TVP2, Polsatem i TVN. Talk-show zaczął jednak od pół miliona widzów, ale trzeci odcinek zgromadził już ich ponad milion.
więcej
|
|
Ruszają ,,Cztery strony" w TVP Info. Wikło, Świątek, Uchaniuk i Celiński prowadzącymi
TVP Info od przyszłego tygodnia zacznie emisję programu „Cztery strony”, będącego autorskim podsumowaniem wydarzeń ostatniej doby. Każdego dnia magazyn poprowadzi inny dziennikarz spoza stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Adamczyk prowadzi ,,Politykę przy kawie" w TVP1
Prezenter „Wiadomości” Michał Adamczyk zastąpił Małgorzatę Serafin w roli prowadzącego program publicystyczny „Polityka przy kawie” w TVP1.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat stawia na wideo online. Trzech nowych dyrektorów
Cyfrowy Polsat wzmocnił Pion Projektów Internetowych, do którego dołączyło trzech nowych dyrektorów: Jakub Abramczuk, Kinga Ciukta i Krzysztof Panek. Jednostka została podzielona na cztery obszary operacyjne.
więcej
|
|
Serial ,,Powiedz tak!" śledzi 1,2 mln widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1
Nowy serial „Powiedz tak!” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi w Polsacie średnio 1,18 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż „Skazane” emitowane w tym paśmie jesienią ub.r. Produkcja daje stacji trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
,,Hell's Kitchen" straciło 230 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP2
Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,74 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku i drugie w 16-49.
więcej
|
|
Luke Duffy wiceprezesem ds. sprzedaży reklam w A+E Networks UK
Luke Duffy został wiceprezesem ds. sprzedaży czasu reklamowego w spółce telewizyjnej A+E Networks UK. Będzie odpowiadać także za rynek polski.
więcej
|
|
,,Rodzina Warrenów" od 7 kwietnia w Canal+
7 kwietnia br. na antenie Canal+ zadebiutuje serial amerykańskiej stacji ABC „Rodzina Warrenów” („The Family”), opowiadający o sekretach rodzinnych. Widzowie obejrzą serial miesiąc po premierze w USA.
więcej
|
|
Serial ,,22.11.63" w FOX
11 kwietnia 2016 roku FOX rozpocznie emisję serialu „22.11.63”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Adam Nawałka twarzą kampanii reklamowej sieci Play
Trener polskiej reprezentacji piłki nożnej Adam Nawałka został twarzą kampanii Play (P4) wprowadzającej najnowszy program Fair Play dla klientów biznesowych. Bohaterem reklam adresowanych do klientów indywidualnych będzie Kuba Wojewódzki.
więcej
|
|
Skazani za zabójstwa udzielają pierwszej pomocy w kampanii ,,Życie po śmierci"
Centrum Szkoleniowe Mazowieckiego Oddziału Polskiego Czerwonego Krzyża rozpoczęło kampanię edukacyjną pod hasłem „Życie po śmierci”. Jest to program przeprowadzenia kursów pierwszej pomocy wśród osób skazanych prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo, które niedługo wyjdą na wolność.
więcej
|
|
,,Miliony piw są w Tatrach" - 12 mln piw Tatra w drugiej edycji loterii
Ruszyła druga edycja loterii promocyjnej piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”. Akcję obsługuje agencja G3, a towarzyszącą jej kampanią reklamową zajmują się agencje MH-Art, Global, Heart&Brain, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
|
WPP wynajęła kancelarię prawną do zbadania sprawy Gustavo Martineza
Sieć WPP, do której należy agencja reklamowa J. Walter Thompson zatrudniła zewnętrzną kancelarię prawną, która ma zająć się sprawą zarzutów wobec Gustavo Martineza, CEO tej agencji. Komunikacją kryzysową JWT zajmie się z kolei jej siostrzana spółka, Finsbury.
więcej
|
|
Mały chłopiec pyta ,,I kto ma najlepszy koszyk?" w kampanii E.Leclerc
Sieć sklepów E.Leclerc rozpoczęła nawiązującą do świąt Wielkanocnych kampanię pod hasłem „Wiem, że kupuję najtaniej”. Działania przygotowały agencje EM&A, Social Art i Task Force Consulting.
więcej
|
|
,,Pełnia smaku. Pełnia energii z natury" w kampanii makaronu Lubella (wideo)
W telewizji ruszyła kampania linii pełnoziarnistych makaronów Lubella Pełne Ziarno (produkowanego przez Grupę Maspex Wadowice) pod hasłem „Pełnia smaku. Pełnia energii z natury”. Akcję przygotowały firmy GPD i Mindshare Polska.
więcej
|
|
YieldRiser przejął Adexon Programmatic
YieldRiser, firma zajmująca się optymalizacją przychodów z reklamy w internecie przejęła Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Na czele nowej spółki stoją Jakub Szczęsny i Paweł Treściński.
więcej
|
|
Pracownicy agencji Imagine jej udziałowcami i członkami zarządu
Agencja interaktywna Imagine została przekształcona w spółkę pod nazwą Imagine.AM Sp. z o.o. Jednocześnie w jej strukturze wprowadzono zmiany własnościowe - czterech jej wieloletnich pracowników zostało udziałowcami spółki, obejmując także członkostwo w zarządzie i nowe stanowiska, związane z przebudową struktur firmy.
więcej
|
|
W reklamie finansowej dla konsumenta istotny zrozumiały przekaz
Czytelność przekazu zawartego w reklamach produktów finansowych ma niezależnie od wykształcenia bardzo duże znaczenie dla polskich konsumentów - wynika z badania PBS.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Lis proponuje bojkot opłaty audiowizualnej. ,,Milionom ludzi wyłączą prąd?"
Dziennikarz Tomasz Lis zaproponował „obywatelską akcję nieposłuszeństwa” wobec planowanej przez rząd opłacie audiowizualnej. Opłata będzie doliczana do rachunku za energię elektryczną. - Jak ktoś zapłaci rachunek bez tych 15 zł, to mu wyłączą prąd? Milionom ludzi? Może spróbujemy? - napisał Lis.
więcej
|
|
,,Przegląd Sportowy" z największym wzrostem czytelnictwa. Tylko ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu" na minusie
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express”. Największy wzrost zanotował „Przegląd Sportowy” - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
|
Sprzedaż miesięczników o ogrodnictwie w 2015 roku zmalał o 17 proc. ,,Działkowiec" liderem
W ub.r. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie awansował „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Mam Ogród”.
więcej
|
|
Marek Ciesielski prezesem Express Media, Tomasz Wojciekiewicz członkiem zarządu
Marek Ciesielski został nowym prezesem spółki Express Media, należącej do Polska Press Grupy. Dotychczasowy prezes Tomasz Wojciekiewicz pozostaje we władzach firmy jako członek zarządu.
więcej
|
|
Agora z pierwszym kinem w Warszawie. Helios powstanie w Blue City
W drugiej połowie 2017 roku w warszawskim centrum handlowym Blue City powstanie kino Helios. Będzie to pierwszy w stolicy obiekt należącej do Agory sieci multipleksów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Netflix: mogą pojawić się polskie produkcje, więcej seriali z napisami i lektorem
- W Polsce Netflix długo nie będzie usługą masową, choć w szybkim tempie będzie przybywało zlokalizowanych wersji naszych tytułów. Jeśli zaś chodzi o współprodukcje własne i polskiego rynku filmowego to jesteśmy otwarci na tego typu współpracę - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joris Evers z Netflixa.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska za 14,5 mln zł kupiła TotalMoney.pl
Grupa Wirtualna Polska sfinalizowała przejęcie za 14,5 mln zł 100 proc. udziałów porównywarki finansowej TotalMoney.pl. W ciągu niecałego roku na akwizycje przeznaczyła ok. 150 mln zł.
więcej
|
|
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?
Instagram zapowiedział zmiany w prezentowaniu treści na kontach użytkowników. Nie będzie już decydowała data publikacji zdjęcia, ale liczba zdobytych przez niego polubień czy dopasowanie fotografii do preferencji użytkownika. - Zmiana nie jest zaskakująca, a wielu użytkowników może jej nawet nie zauważyć - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internetowy program Tomasza Lisa z 6 mln odsłon, trzeci odcinek oglądany średnio przez 20 minut
Trzeci odcinek publicystycznego programu „Tomasz Lis.” przyciągnął uwagę internautów średnio na 20 minut. Zanotował też ponad 700 tysięcy odsłon na żywo, najwięcej spośród emitowanych dotąd. - To z pewnością najlepsze wyniki w produkcjach własnych Grupy Onet-RASP - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, chief video director w Grupie Onet-RASP.
więcej
|
|
65 proc. konsumentów na świecie ogląda programy w modelu VoD
Niemal dwie trzecie konsumentów na całym świecie deklaruje oglądanie programów w modelu video-on-demand (VOD), w tym zarówno krótsze, jak i dłuższe treści - wynika z badania Nielsena.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|