Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 17 Marca 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Netflix: mogą pojawić się polskie produkcje, więcej seriali z napisami i lektorem

- W Polsce Netflix długo nie będzie usługą masową, choć w szybkim tempie będzie przybywało zlokalizowanych wersji naszych tytułów. Jeśli zaś chodzi o współprodukcje własne i polskiego rynku filmowego to jesteśmy otwarci na tego typu współpracę - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joris Evers z Netflixa. więcej

 
Polsat zawiesza po jednym odcinku emisję show ,,Surprise, surprise!". ,,Słabe wyniki oglądalności"

Telewizja Polsat w najbliższą sobotę nie pokaże drugiego odcinka programu rozrywkowego „Surprise, surprise!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zamiast niego nadany zostanie film animowany „Smerfy”. więcej

 
Grupa Wirtualna Polska za 14,5 mln zł kupiła TotalMoney.pl

Grupa Wirtualna Polska sfinalizowała przejęcie za 14,5 mln zł 100 proc. udziałów porównywarki finansowej TotalMoney.pl. W ciągu niecałego roku na akwizycje przeznaczyła ok. 150 mln zł. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Fashion Agency Aliganza poszukuje osoby na stanowisko
Digital Marketing Specialist

Brave Agency poszukuje osoby na stanowisko
Kreatywny

RMF FM poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / DJ - Prezenter Programów Radiowych

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Junior Project Manager

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Alvernia poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży eventów

Ad Vice poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Havas Media poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?

Instagram zapowiedział zmiany w prezentowaniu treści na kontach użytkowników. Nie będzie już decydowała data publikacji zdjęcia, ale liczba zdobytych przez niego polubień czy dopasowanie fotografii do preferencji użytkownika. - Zmiana nie jest zaskakująca, a wielu użytkowników może jej nawet nie zauważyć - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tylko 660 tys. widzów ,,Warto rozmawiać" w TVP1. ,,Pracujemy nad programem"

Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” po trzech odcinkach gromadzi średnio tylko 660 tys. widzów, a TVP1 w czasie jego emisji plasuje się daleko w tyle za TVP2, Polsatem i TVN. Talk-show zaczął jednak od pół miliona widzów, ale trzeci odcinek zgromadził już ich ponad milion. więcej

 
Ruszają ,,Cztery strony" w TVP Info. Wikło, Świątek, Uchaniuk i Celiński prowadzącymi

TVP Info od przyszłego tygodnia zacznie emisję programu „Cztery strony”, będącego autorskim podsumowaniem wydarzeń ostatniej doby. Każdego dnia magazyn poprowadzi inny dziennikarz spoza stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Dziennikarze oburzeni zwolnieniem wydawczyń TVP Info. ,,Świństwo w interesie politycznym"

Wielu dziennikarzy skrytykowało wczoraj zwolnienie trzech wydawczyń TVP Info za to, że kierując się etyką dziennikarską nie wykonały poleceń dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Zdaniem komentujących ten ruch świadczy o tym, że w pionie informacyjnym TVP pozostaną tylko osoby gotowe wykonywać polityczne zlecenia przełożonych. więcej

Polsat nie może używać znaku ,,+". Przegrał proces z platformą nc+

Telewizja Polsat nie może używać symbolu „+” w nazwie kanału Polsat News+ i programu „+ Kultura” - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie, przychylając się do odwołania platformy nc+. Polsat jeszcze nie zdecydował, czy wniesie kasację od tego wyroku. więcej

Opłata audiowizualna ma wynosić 15 zł miesięcznie, media publiczne dalej z reklamami
ASAP, last minute i nadgodziny w agencjach reklamowych - norma czy przesada?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat zawiesza po jednym odcinku emisję show ,,Surprise, surprise!". ,,Słabe wyniki oglądalności"

Telewizja Polsat w najbliższą sobotę nie pokaże drugiego odcinka programu rozrywkowego „Surprise, surprise!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zamiast niego nadany zostanie film animowany „Smerfy”. więcej

 
Tylko 660 tys. widzów ,,Warto rozmawiać" w TVP1. ,,Pracujemy nad programem"

Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” po trzech odcinkach gromadzi średnio tylko 660 tys. widzów, a TVP1 w czasie jego emisji plasuje się daleko w tyle za TVP2, Polsatem i TVN. Talk-show zaczął jednak od pół miliona widzów, ale trzeci odcinek zgromadził już ich ponad milion. więcej

 
Ruszają ,,Cztery strony" w TVP Info. Wikło, Świątek, Uchaniuk i Celiński prowadzącymi

TVP Info od przyszłego tygodnia zacznie emisję programu „Cztery strony”, będącego autorskim podsumowaniem wydarzeń ostatniej doby. Każdego dnia magazyn poprowadzi inny dziennikarz spoza stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Michał Adamczyk prowadzi ,,Politykę przy kawie" w TVP1

Prezenter „Wiadomości” Michał Adamczyk zastąpił Małgorzatę Serafin w roli prowadzącego program publicystyczny „Polityka przy kawie” w TVP1. więcej

 
Cyfrowy Polsat stawia na wideo online. Trzech nowych dyrektorów

Cyfrowy Polsat wzmocnił Pion Projektów Internetowych, do którego dołączyło trzech nowych dyrektorów: Jakub Abramczuk, Kinga Ciukta i Krzysztof Panek. Jednostka została podzielona na cztery obszary operacyjne. więcej

 
Serial ,,Powiedz tak!" śledzi 1,2 mln widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

Nowy serial „Powiedz tak!” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi w Polsacie średnio 1,18 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż „Skazane” emitowane w tym paśmie jesienią ub.r. Produkcja daje stacji trzecie miejsce w rynku. więcej

 
,,Hell's Kitchen" straciło 230 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP2

Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,74 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku i drugie w 16-49. więcej

 
Luke Duffy wiceprezesem ds. sprzedaży reklam w A+E Networks UK

Luke Duffy został wiceprezesem ds. sprzedaży czasu reklamowego w spółce telewizyjnej A+E Networks UK. Będzie odpowiadać także za rynek polski. więcej

 
,,Rodzina Warrenów" od 7 kwietnia w Canal+

7 kwietnia br. na antenie Canal+ zadebiutuje serial amerykańskiej stacji ABC „Rodzina Warrenów” („The Family”), opowiadający o sekretach rodzinnych. Widzowie obejrzą serial miesiąc po premierze w USA. więcej

 
Serial ,,22.11.63" w FOX

11 kwietnia 2016 roku FOX rozpocznie emisję serialu „22.11.63”. więcej

 
 
Radio  
 
Roman Rogowiecki zostanie szefem Programu III Polskiego Radia?

Polskie Radio szuka dyrektora Programu III Polskiego Radia. Jednym z kandydatów na to stanowisko jest dziennikarz muzyczny Roman Rogowiecki - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Trójka nowym liderem w Warszawie. VOX FM awansowało na podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Rusza 7. edycja ,,Talentów Trójki"

Wystartowała siódma edycja konkursu Programu III Polskiego Radia dla młodych artystów „Talenty Trójki”. Kandydatów można zgłaszać do końca kwietnia br. więcej

 
Reklama  
 
Adam Nawałka twarzą kampanii reklamowej sieci Play

Trener polskiej reprezentacji piłki nożnej Adam Nawałka został twarzą kampanii Play (P4) wprowadzającej najnowszy program Fair Play dla klientów biznesowych. Bohaterem reklam adresowanych do klientów indywidualnych będzie Kuba Wojewódzki. więcej

 
Skazani za zabójstwa udzielają pierwszej pomocy w kampanii ,,Życie po śmierci"

Centrum Szkoleniowe Mazowieckiego Oddziału Polskiego Czerwonego Krzyża rozpoczęło kampanię edukacyjną pod hasłem „Życie po śmierci”. Jest to program przeprowadzenia kursów pierwszej pomocy wśród osób skazanych prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo, które niedługo wyjdą na wolność. więcej

 
,,Miliony piw są w Tatrach" - 12 mln piw Tatra w drugiej edycji loterii

Ruszyła druga edycja loterii promocyjnej piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”. Akcję obsługuje agencja G3, a  towarzyszącą jej kampanią reklamową zajmują się agencje MH-Art, Global, Heart&Brain, MediaVest i Roots PR. więcej

 
WPP wynajęła kancelarię prawną do zbadania sprawy Gustavo Martineza

Sieć WPP, do której należy agencja reklamowa J. Walter Thompson zatrudniła zewnętrzną kancelarię prawną, która ma zająć się sprawą zarzutów wobec Gustavo Martineza, CEO tej agencji. Komunikacją kryzysową JWT zajmie się z kolei jej siostrzana spółka, Finsbury. więcej

 
Mały chłopiec pyta ,,I kto ma najlepszy koszyk?" w kampanii E.Leclerc

Sieć sklepów E.Leclerc rozpoczęła nawiązującą do świąt Wielkanocnych kampanię pod hasłem „Wiem, że kupuję najtaniej”. Działania przygotowały agencje EM&A, Social Art i Task Force Consulting. więcej

 
,,Pełnia smaku. Pełnia energii z natury" w kampanii makaronu Lubella (wideo)

W telewizji ruszyła kampania linii pełnoziarnistych makaronów Lubella Pełne Ziarno (produkowanego przez Grupę Maspex Wadowice) pod hasłem „Pełnia smaku. Pełnia energii z natury”. Akcję przygotowały firmy GPD i Mindshare Polska. więcej

 
YieldRiser przejął Adexon Programmatic

YieldRiser, firma zajmująca się optymalizacją przychodów z reklamy w internecie przejęła Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Na czele nowej spółki stoją Jakub Szczęsny i Paweł Treściński. więcej

 
Pracownicy agencji Imagine jej udziałowcami i członkami zarządu

Agencja interaktywna Imagine została przekształcona w spółkę pod nazwą Imagine.AM Sp. z o.o. Jednocześnie w jej strukturze wprowadzono zmiany własnościowe - czterech jej wieloletnich pracowników zostało udziałowcami spółki, obejmując także członkostwo w zarządzie i nowe stanowiska, związane z przebudową struktur firmy. więcej

 
W reklamie finansowej dla konsumenta istotny zrozumiały przekaz

Czytelność przekazu zawartego w reklamach produktów finansowych ma niezależnie od wykształcenia bardzo duże znaczenie dla polskich konsumentów - wynika z badania PBS. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Iglo Chilli Fish Fingers: White Wine Siemens-Electrogeraete Siemens Studioline: Veal Breast Aruba: Real vacation - New York Cultura Inglesa: Translation Apprentis d'Auteuil: We help troubled youngsters redraw their learning curve.
 
Prasa  
 
Tomasz Lis proponuje bojkot opłaty audiowizualnej. ,,Milionom ludzi wyłączą prąd?"

Dziennikarz Tomasz Lis zaproponował „obywatelską akcję nieposłuszeństwa” wobec planowanej przez rząd opłacie audiowizualnej. Opłata będzie doliczana do rachunku za energię elektryczną. - Jak ktoś zapłaci rachunek bez tych 15 zł, to mu wyłączą prąd? Milionom ludzi? Może spróbujemy? - napisał Lis. więcej

 
,,Przegląd Sportowy" z największym wzrostem czytelnictwa. Tylko ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu" na minusie

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i  „Super Express”. Największy wzrost zanotował „Przegląd Sportowy” - wynika z najnowszego badania PBC. więcej

 
Sprzedaż miesięczników o ogrodnictwie w 2015 roku zmalał o 17 proc. ,,Działkowiec" liderem

W ub.r. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie awansował „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Mam Ogród”. więcej

 
Marek Ciesielski prezesem Express Media, Tomasz Wojciekiewicz członkiem zarządu

Marek Ciesielski został nowym prezesem spółki Express Media, należącej do Polska Press Grupy. Dotychczasowy prezes Tomasz Wojciekiewicz pozostaje we władzach firmy jako członek zarządu. więcej

 
Agora z pierwszym kinem w Warszawie. Helios powstanie w Blue City

W drugiej połowie 2017 roku w warszawskim centrum handlowym Blue City powstanie kino Helios. Będzie to pierwszy w stolicy obiekt należącej do Agory sieci multipleksów. więcej

 
Jedynki  
 
 
Z życia wzięte - 2016-03-18 Czas na Relaks   - 2016-03-18 Dziennik Wschodni - 2016-03-17 Harper's Bazaar (świat) - 2016-03-16 Okruchy życia - 2016-03-16
 
Internet  
 
Netflix: mogą pojawić się polskie produkcje, więcej seriali z napisami i lektorem

- W Polsce Netflix długo nie będzie usługą masową, choć w szybkim tempie będzie przybywało zlokalizowanych wersji naszych tytułów. Jeśli zaś chodzi o współprodukcje własne i polskiego rynku filmowego to jesteśmy otwarci na tego typu współpracę - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joris Evers z Netflixa. więcej

 
Grupa Wirtualna Polska za 14,5 mln zł kupiła TotalMoney.pl

Grupa Wirtualna Polska sfinalizowała przejęcie za 14,5 mln zł 100 proc. udziałów porównywarki finansowej TotalMoney.pl. W ciągu niecałego roku na akwizycje przeznaczyła ok. 150 mln zł. więcej

 
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?

Instagram zapowiedział zmiany w prezentowaniu treści na kontach użytkowników. Nie będzie już decydowała data publikacji zdjęcia, ale liczba zdobytych przez niego polubień czy dopasowanie fotografii do preferencji użytkownika. - Zmiana nie jest zaskakująca, a wielu użytkowników może jej nawet nie zauważyć - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Internetowy program Tomasza Lisa z 6 mln odsłon, trzeci odcinek oglądany średnio przez 20 minut

Trzeci odcinek publicystycznego programu „Tomasz Lis.” przyciągnął uwagę internautów średnio na 20 minut. Zanotował też ponad 700 tysięcy odsłon na żywo, najwięcej spośród emitowanych dotąd. - To z pewnością najlepsze wyniki w produkcjach własnych Grupy Onet-RASP - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, chief video director w Grupie Onet-RASP. więcej

 
65 proc. konsumentów na świecie ogląda programy w modelu VoD

Niemal dwie trzecie konsumentów na całym świecie deklaruje oglądanie programów w modelu video-on-demand (VOD), w tym zarówno krótsze, jak i dłuższe treści - wynika z badania Nielsena. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
65 proc. konsumentów na świecie ogląda programy w modelu VoD

Niemal dwie trzecie konsumentów na całym świecie deklaruje oglądanie programów w modelu video-on-demand (VOD), w tym zarówno krótsze, jak i dłuższe treści - wynika z badania Nielsena. więcej

 
W reklamie finansowej dla konsumenta istotny zrozumiały przekaz

Czytelność przekazu zawartego w reklamach produktów finansowych ma niezależnie od wykształcenia bardzo duże znaczenie dla polskich konsumentów - wynika z badania PBS. więcej

 
Public Relations  
 
Justyna Waliszak i Aleksandra Sztobryn-Kwiecińska awansowały w Multum PR
 
Technologie  
 
Play z programem Fair Play. 99 złotych za rezygnację z umowy
 
Optimus: nowe linie komputerów e-sport i e-sport eXtreme
 
Huawei P9 w trzech rozmiarach, będzie kosztować od 299 do 699 dolarów
 
LG K8 i LG K5 - nowe smartfony LG z serii K
 
Gospodarka  
 
Co się dzieje z podatkiem VAT przy przekazaniu samochodu po wykupie z leasingu na cele prywatne?
 
Złoty może powrócić do poziomu 4 zł za euro. Decyzja Fedu przejściowo osłabi dolara
 
Polska przygotowuje się do wdrożenia europejskiego systemu poboru opłat
 
Jaki jest koszt założenia spółki jawnej
 
W reklamie finansowej dla konsumenta istotny zrozumiały przekaz
 
Kultura/Rozrywka  
 
Agora z pierwszym kinem w Warszawie. Helios powstanie w Blue City
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Better Call Saul"
 
Małpa wystąpi na Open'er Festival 2016
 
"Prędko, prędzej" od Hey
 
"Mariah's World" - Mariah Carey robi serial dla kanału E!
 
Christina Aguilera odpowiada za muzyczny teleturniej "Tracks"
 
,,Rodzina Warrenów" od 7 kwietnia w Canal+
 
Serial ,,22.11.63" w FOX
 
Blog  
 
Hipnotyzerzy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Majdan?... - Paweł Tomczyk
 
Bój na zabój! - Wanda Konarzewska
 
Sponsor Gowin daje, czyli koryto z napisem Polska. - Ewaryst Fedorowicz
 
Dzieje humoru w czterech akapitach - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl