|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 22 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Uczelnia o. Rydzyka szykuje internetową Telewizję Tilma dla młodzieży
Zespół Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu przygotowuje do uruchomienia internetowego kanału Telewizja Tilma skierowany do młodzieży - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przy projekcie będą pracować przede wszystkim studenci uczelni, a finansowo wspierać ma go Fundacja „Nasza Przyszłość”.
więcej
|
|
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w br. o 3,5 proc., na świecie o 4,6 proc. (analiza)
W 2016 roku wartość wydatków reklamowych w Polsce zwiększy się o 3,5 proc., do 6,963 mld zł netto. Globalnie ten wzrost wyniesie 4,6 proc., do 579 mld dolarów - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Newsweek" wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu ,,Hotel robotniczy"
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wnioski szefa NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy oraz spółki Dekom o publikację sprostowań do artykułu tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) pt. „Hotel robotniczy” z września ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Widownia serialu "Bodo" maleje z odcinka na odcinek
Pierwsze trzy odcinki serialu historycznego „Bodo” zgromadziły średnio 3,5 mln widzów, niemal o połowę mniej niż miało nadawane rok temu „Ranczo”. TVP1 w czasie nadawania serialu jest jednak liderem całego rynku, ale w grupie komercyjnej ustępuje już TVN i Polsatowi.
więcej |
|
Widownia ,,Tańca z Gwiazdami" stopniała o 440 tys. osób, ale Polsat dalej liderem
Piąta edycja „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie gromadzi średnio 2,94 mln widzów, czyli o 440 tys. osób mniej niż trzecia odsłona widowiska emitowana wiosną ub.r. Kanał w czasie nadawania show jest jednak cały czas liderem rynku telewizyjnego.
więcej |
|
Maciej Zdziarski, Marcin Styczeń i Ernest Bryll poprowadzą piątkowe ,,Twarzą w twarz" w radiowej Jedynce
W Wielki Piątek 25 marca br. w ramach codziennego pasma radiowej Jedynki „Twarzą w twarz” zadebiutuje cykl „Kod kultury”, który poprowadzi duet Marcin Styczeń i Ernest Bryll. W pozostałe piątki gospodarzem pasma będzie Maciej Zdziarski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polskie Radio 24 zastąpi radiową Czwórkę na częstotliwościach UKF
Zespół radiowej Czwórki został poinformowany, że rozgłośnia będzie nadawać tylko cyfrowo i w internecie. Natomiast na częstotliwości analogowe PR4 przeniesiony zostanie kanał informacyjny Polskie Radio 24 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Start sezonu wiosennego: TVN przed Polsatem w grupie 16-49, TVP1 gorzej od TVP2
Po pierwszych tygodniach wiosennych ramówek liderem rynku w grupie komercyjnej jest TVN, który ze swoją ofertę ruszył już w lutym. Mocno straciła zaś Jedynka, która notuje gorsze wyniki od Dwójki. W grupie wszystkich widzów TVP1 jest jednak nadal pierwsza.
więcej
|
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem, ,,Wprost" mocno w dół
|
Zwolnione wydawczynie TVP Info odrzucają zarzuty TAI. ,,To nieprawda" (oświadczenie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Widownia serialu "Bodo" maleje z odcinka na odcinek
Pierwsze trzy odcinki serialu historycznego „Bodo” zgromadziły średnio 3,5 mln widzów, niemal o połowę mniej niż miało nadawane rok temu „Ranczo”. TVP1 w czasie nadawania serialu jest jednak liderem całego rynku, ale w grupie komercyjnej ustępuje już TVN i Polsatowi.
więcej
|
|
Widownia ,,Tańca z Gwiazdami" stopniała o 440 tys. osób, ale Polsat dalej liderem
Piąta edycja „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie gromadzi średnio 2,94 mln widzów, czyli o 440 tys. osób mniej niż trzecia odsłona widowiska emitowana wiosną ub.r. Kanał w czasie nadawania show jest jednak cały czas liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
2,3 mln widzów ,,Kocham Cię, Polsko!". TVP2 wiceliderem rynku
Show „Kocham Cię, Polsko!” po powrocie do TVP2 ogląda średnio 2,3 mln osób, a stacja w paśmie jego emisji jest wiceliderem rynku telewizyjnego, przegrywając tylko z TVN.
więcej
|
|
Wszystkie odcinki ,,Wspaniałego stulecia" w serwisie VoD Telewizji Polskiej
Telewizja Polska udostępniła w swoim serwisie VoD wszystkie odcinki tureckiego serialu „Wspaniałe stulecie”, nadawanego na antenie TVP1.
więcej
|
|
Polsat wyprzedził TVN i TVP1. TVP Info dalej traci widzów
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
W Polsacie reklamy najdroższe przy ,,Mega Hicie" i ,,Hell's Kitchen"
Średnie ceny reklam emitowanych w Polsacie w kwietniu br. , w zależności od pasma, są od kilku do kilkunastu procent niższe niż rok temu. Najwięcej kosztują spoty przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy programie „Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia”.
więcej
|
|
Kinga Burzyńska poprowadzi ,,Szkołę filmową" w TVN Fabuła
Kinga Burzyńska została gospodynią talk-show „Szkoła filmowa”, nadawanego na antenie kanału TVN Fabuła. Porozmawia w nim z największymi gwiazdami ekranu.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka 11" straciła 350 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2
Pierwsze trzy odcinki 11. edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,08 mln osób, o 350 tys. mniej niż śledziło 9. serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Kamila Biedrzycka-Osica odchodzi z TVP Info
Kamila Biedrzycka-Osica, reporterka TVP Info i prowadząca w tej stacji „Gościa Poranka”, zdecydowała o rozstaniu z Telewizją Polską.
więcej
|
|
Samuel Pereira wiceszefem publicystyki w TVP Info
Samuel Pereira obejmie funkcję zastępcy kierownika redakcji publicystyki w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Od niedawna współpracuje z Polskim Radiem, a wcześniej pracował m.in. w „Gazecie Polskiej Codziennie”.
więcej
|
|
,,MasterChef Junior" pokonał ,,Taniec z Gwiazdami". ,,Fakty" wyżej od ,,Wiadomości"
W zeszłym tygodniu liderem oglądalności był niezmiennie serial TVP2 „M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych najwięcej widzów zgromadził nadawany w TVN „MasterChef Junior”, który pokonał „Taniec z Gwiazdami” Polsatu.
więcej
|
|
Nickelodeon, Comedy Central HD I Paramount Channel HD w Inea
Wielkopolska sieć kablowa Inea dołączyła do oferty trzy nowe kanały należące do VIMN Polska: Nickelodeon, Comedy Central HD oraz Paramount Channel HD.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Maciej Zdziarski, Marcin Styczeń i Ernest Bryll poprowadzą piątkowe ,,Twarzą w twarz" w radiowej Jedynce
W Wielki Piątek 25 marca br. w ramach codziennego pasma radiowej Jedynki „Twarzą w twarz” zadebiutuje cykl „Kod kultury”, który poprowadzi duet Marcin Styczeń i Ernest Bryll. W pozostałe piątki gospodarzem pasma będzie Maciej Zdziarski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Marcin Kusy nową twarzą ,,Lata z radiem"
Dziennikarz Programu I Marcin Kusy dołączy do ekipy tegorocznej trasy „Lata z radiem”. Roman Czejarek i Bogdan Sawicki prawdopodobnie również powrócą do letniego cyklu radiowej Jedynki, ale jeszcze nie wiadomo, w jakich rolach - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Krakowie. TOK FM awansowało na podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w br. o 3,5 proc., na świecie o 4,6 proc. (analiza)
W 2016 roku wartość wydatków reklamowych w Polsce zwiększy się o 3,5 proc., do 6,963 mld zł netto. Globalnie ten wzrost wyniesie 4,6 proc., do 579 mld dolarów - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
MON będzie promować Wojsko Polskie, szuka agencji do przygotowania spotów
Ministerstwo Obrony Narodowej planuje kampanię promującą Wojsko Polskie w związku ze szczytem NATO w Warszawie. Resort ogłosił konkurs na przygotowanie dwóch klipów na potrzeby akcji.
więcej
|
|
Policyjny pościg za Małym Głodem w kampanii Danio (wideo)
Nowa kampania reklamująca serki Danio (produkowane przez Danone Polska) pokazuje policyjny pościg za Małym Głodem, brand hero tej marki. Kampanię przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i LabStore.
więcej
|
|
T-Mobile i Ferreo z dużymi wzrostami reklamowymi, w dół Lidl i P&G, Aflofarm liderem (TOP 10)
W ciągu pierwszych dwóch miesięcy br. tradycyjne media zarobiły na reklamach 12 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Liderem wśród reklamodawców pozostaje Aflofarm, ale dynamika jego wydatków jest niemal czterokrotnie niższa niż całego rynku. Mniej na wsparcie wydają z kolei Lidl Polska i Procter & Gamble Polska.
więcej
|
|
W Polsacie reklamy najdroższe przy ,,Mega Hicie" i ,,Hell's Kitchen"
Średnie ceny reklam emitowanych w Polsacie w kwietniu br. , w zależności od pasma, są od kilku do kilkunastu procent niższe niż rok temu. Najwięcej kosztują spoty przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy programie „Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia”.
więcej
|
|
Kamis promuje się w miniprogramie ,,Wysmakowani" w Polsacie
Produkująca przyprawy firma Kamis ma od poniedziałku na antenie Polsatu swój program „Wysmakowani”. Prowadzi go Olga Kwiecińska.
więcej
|
|
Hydrobox reklamowany jako ,,rewolucja w nawadnianiu roślin" (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca system do nawadniania roślin Hydrobox. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Warsaw Production Team, Locomotive, VMR, GoMega i Media Group.
więcej
|
|
Agencja Up rozpoczyna współpracę z Oceanic, będzie reklamować kosmetyki AA
Agencja reklamowa Up rozpoczęła współpracę z firmą kosmetyczną Oceanic w zakresie obsługi marki kosmetyków antyalergicznych AA.
więcej
|
|
Peppermint przygotuje kampanię wizerunkową dla Kupca
Firma Kupiec, producent zdrowej żywności, wybrała w przetargu agencję Peppermint. Zajmie się ona obsługą szeroko zakrojonej wizerunkowej kampanii reklamowej jednego z produktów tej firmy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu ,,Hotel robotniczy"
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wnioski szefa NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy oraz spółki Dekom o publikację sprostowań do artykułu tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) pt. „Hotel robotniczy” z września ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży w styczniu. Tylko ,,Kurier Internetowy" na plusie
W styczniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie. Zyskał tylko „Kurier Internetowy”.
więcej
|
|
,,Pogoda na życie" Agory ze sprzedażą na poziomie 80 tys. egz.
Dwa pierwsze wydania miesięcznika Agory dla seniorów „Pogoda na życie” zanotowały średnią sprzedaż na poziomie bliskim 80 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|