|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 24 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anna Popek przechodzi do TVP1, będzie prowadzić ,,Świat się kręci"
Anna Popek, dotąd prowadząca „Pytania na śniadanie” w TVP2, przechodzi do Jedynki. Zostanie nową twarzą stacji i będzie tam współprowadzić program „Świat się kręci” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Przebudował portal niezalezna.pl, teraz kieruje serwisem tvp.info
Bartosz Kalich został nowym szefem portalu internetowego kanału TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Dariusz Faconia, który pozostaje w jego zespole.
więcej |
|
Onet ma codziennie 2,6-3,4 mln użytkowników, WP.pl - 2,3-2,9 mln (TOP10 serwisów)
W drugim tygodniu marca Onet.pl odwiedzało codziennie od 2,6 mln do 3,4 mln internautów, WP.pl - od 2,2 mln do 2,9 mln, natomiast Interię - od 1,2 mln do 1,6 mln. Zdecydowanymi liderami zasięgowymi jak zwykle było Google, przed Facebookiem i YouTube’em.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu ,,Hotel robotniczy"
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wnioski szefa NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy oraz spółki Dekom o publikację sprostowań do artykułu tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) pt. „Hotel robotniczy” z września ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polskie Radio 24 zastąpi radiową Czwórkę na częstotliwościach UKF
Zespół radiowej Czwórki został poinformowany, że rozgłośnia będzie nadawać tylko cyfrowo i w internecie. Natomiast na częstotliwości analogowe PR4 przeniesiony zostanie kanał informacyjny Polskie Radio 24 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Start sezonu wiosennego: TVN przed Polsatem w grupie 16-49, TVP1 gorzej od TVP2
|
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem, ,,Wprost" mocno w dół
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,M jak miłość" pozostanie w TVP2 co najmniej do końca roku
Telewizja Polska przedłużyła umowę na produkcję hitowego serialu „M jak miłość”. Realizowany przez spółkę MTL MaxFilm serial widzowie Dwójki będą mogli oglądać co najmniej do końca roku, a jego budżet nie zostanie zmniejszony.
więcej
|
|
Anna Popek przechodzi do TVP1, będzie prowadzić ,,Świat się kręci"
Anna Popek, dotąd prowadząca „Pytania na śniadanie” w TVP2, przechodzi do Jedynki. Zostanie nową twarzą stacji i będzie tam współprowadzić program „Świat się kręci” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Przebudował portal niezalezna.pl, teraz kieruje serwisem tvp.info
Bartosz Kalich został nowym szefem portalu internetowego kanału TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Dariusz Faconia, który pozostaje w jego zespole.
więcej
|
|
Tomasz Szeląg ,,superszefem" od finansów w grupie ponad 50 firm Solorza-Żaka
Tomasz Szeląg, członek zarządu Cyfrowego Polsatu, będzie odpowiadał za szeroko rozumiane finanse w całej grupie kapitałowej Zygmunta Solorza-Żaka, obejmującej ponad 50 spółek.
więcej
|
|
Zarząd Polkomtela bez byłego szefa Saturna i Media Markt
Jarosław Drabarek przestał być członkiem zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus, który należy do Grupy Cyfrowego Polsatu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W spółce pracował rok.
więcej
|
|
Holender Frans-Willem de Kloet prezesem UPC Polska
Frans-Willem de Kloet, dotąd szef zarządzający UPC Czechy, od kwietnia br. zostanie prezesem i dyrektorem zarządzającym operatora UPC Polska. Zajmie wakat po Ramiro Lafarga, który jesienią ub.r. odszedł z firmy.
więcej
|
|
Eleven Sports Network uruchomi trzeci kanał sportowy. Chce zwiększyć ofertę transmisji na żywo
Eleven Sports Network chce poszerzyć ramówkę o prawa do kolejnych transmisji sportowych. Grupa zapowiada również uruchomienie trzeciego kanału. Obecnie widzowie mogą oglądać kanał Eleven, który skupia się na rozgrywkach piłkarskich, i Eleven Sports, poświęcony popularnym rozgrywkom sportowym. Grupa dociera już do 75 proc. gospodarstw domowych mających dostęp do kablówki. Trwają też rozmowy z innymi platformami.
więcej
|
|
Serial ,,Królowe krzyku" w FOX Comedy
W czwartek 24 marca br. kanał FOX Comedy rozpocznie emisję amerykańskiego serialu „Scream Queens”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Sylwia Krasnodębska ma zostać szefową PR III Polskiego Radia
Dzisiaj pracownikom Programu III Polskiego Radia przedstawiony zostanie nowy dyrektor rozgłośni. Jedną z głównych kandydatek na to stanowisko jest Sylwia Krasnodębska, dziennikarka „Gazety Polskiej Codziennie” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radiowa Trójka, Złote Przeboje i Antyradio z największymi wzrostami wpływów reklamowych (analiza)
W ciągu dwóch pierwszych miesięcy br. wydatki na reklamę w radiu były o niemal jedną piątą większe niż rok wcześniej. Największy wzrost wpływów z reklam zanotowały Program III Polskiego Radia, Złote Przeboje Poznań i Antyradio - ich przychody rosły kilkukrotnie szybciej niż całego rynku reklamy radiowej.
więcej
|
|
Michał Żołądkowski szefem muzycznym Radia Kolor, Łukasz Borys odchodzi
Michał Żołądkowski od kwietnia br. zostanie szefem muzycznym Radia Kolor. Zastąpi na tym stanowisku Łukasza Borysa, który odchodzi ze stacji.
więcej
|
|
Pracownicy Trójki sprzeciwiają się zwolnieniu Jerzego Sosnowskiego. ,,Wielka strata, bez podstaw merytorycznych"
Pracownicy i współpracownicy radiowej Trójki we wspólnym oświadczeniu wyrażają sprzeciw wobec zwolnienia z rozgłośni Jerzego Sosnowskiego. - Uważamy, że ta decyzja nie ma merytorycznych podstaw i oznacza wielką stratę nie tylko dla Programu Trzeciego, ale całego Polskiego Radia - stwierdzają.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rolex, Walt Disney i Google najbardziej renomowanymi firmami na świecie (TOP 100)
Rolex, Walt Disney Company i Google otwierają czołówkę globalnego rankingu najbardziej renomowanych firm świata według badania Global RepTrak realizowanego przez Reputation Institute.
więcej
|
|
Radiowa Trójka, Złote Przeboje i Antyradio z największymi wzrostami wpływów reklamowych (analiza)
W ciągu dwóch pierwszych miesięcy br. wydatki na reklamę w radiu były o niemal jedną piątą większe niż rok wcześniej. Największy wzrost wpływów z reklam zanotowały Program III Polskiego Radia, Złote Przeboje Poznań i Antyradio - ich przychody rosły kilkukrotnie szybciej niż całego rynku reklamy radiowej.
więcej
|
|
Zarząd Polkomtela bez byłego szefa Saturna i Media Markt
Jarosław Drabarek przestał być członkiem zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus, który należy do Grupy Cyfrowego Polsatu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W spółce pracował rok.
więcej
|
|
Lidl Polska po roku przerwy wraca do współpracy z Havas Media
Sieć dyskontów Lidl Polska w wyniku zakończonego przetargu zdecydowała się na współpracę z domem mediowym Havas Media (Havas Media Group). Tym samym obsługę mediową marketera kończy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
18 zespołów nominowanych w polskiej edycji Young Creatives Cannes
18 teamów kreatywnych zostało nominowanych do Young Creatives Cannes, konkursu skierowanego do pracowników branży komunikacji marketingowej poniżej 31 roku życia. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło w kategorii Cyber.
więcej
|
|
Agencja Syzygy otwiera oddział w Polsce, na czele Piotr Jaworowski
Z początkiem kwietnia br. działalność w Polsce rozpoczyna agencja Syzygy, specjalizująca się w marketingu internetowym. Pokieruje nią Piotr Jaworowski.
więcej
|
|
Krowa skacząca na trampolinie reklamuje śmietanki Łaciate (wideo)
SM Mlekpol z początkiem kwietnia rozpoczyna kampanię promującą śmietanki Łaciate. Działania, wykorzystujące spot z jesiennej kampanii, będą prowadzone w telewizji i internecie, a za ich realizację odpowiadają agencje Publicis Poland, MEC, Panoptiqum i Pirania Film.
więcej
|
|
Rusza kampania Kenwood z udziałem Michela Morana
W kwietniu wystartuje kampania reklamowa marki sprzętu kuchennego Kenwood (De’Longhi Polska) z udziałem Michela Morana, kucharza i jurora programu „Masterchef junior” w TVN. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Maxus i Prospero Film Media.
więcej
|
|
Konrad Chojnacki zajmie się w Value Media e-commerce, a Łukasz Dębiec - SEM
Konrad Chojnacki zaczął pracę w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) jako e-commerce manager, natomiast Łukasz Dębiec objął w firmie funkcję senior SEM specialist.
więcej
|
|
Marcelina Zawadzka reklamuje buty sportowe Skechers
Amerykańska firma Skechers, produkująca obuwie sportowe rozpoczęła w Polsce kampanię reklamową. Jej twarzą została modelka i prezenterka telewizyjna Marcelina Zawadzka. Za jej realizację odpowiada agencja Aliganza.
więcej
|
|
GroupM wprowadza w Polsce technologię LemonPi
Koncern GroupM, do którego należą domy mediowe MEC, MediaCom, Mindshare i Maxus, wprowadza w Polsce markę technologiczną LemonPi. Umożliwia ona tworzenie dynamicznych kreacji o wysokiej jakości w oparciu o treści pobierane na bieżąco ze stron internetowych reklamodawców.
więcej
|
|
Cube Group łączy zespoły NetSales i MailSales, Kamila Majcher dyrektor zarządzającą
Firma Cube Group połączyła działy obsługi klientów swoich dwóch usług: sieci reklamy performance NetSales i agencji e-mail marketingowej MailSales. Wspólnym zespołem jako dyrektor zarządzająca kieruje Kamila Majcher, na nowe stanowiska awansowali też Michał Sienko, Adam Matwijczyk, Joanna Królik i Klaudia Hernik.
więcej
|
|
Instytut Reportażu ma przeprosić za wylewanie piwa Ciechan po wpisie Marka Jakubiaka o gejach
Fundacja Instytut Reportażu ma zamieścić przeprosiny za wylewanie piwa Ciechan oraz namawiane do bojkotu tej marki w reakcji na wpis Marka Jakubiaka, szefa produkujących to piwo firm, krytykujący poparcie dla związków partnerskich. Fundacja ma też wpłacić 5 tys. zł na rzecz Muzeum Powstania Warszawskiego.
więcej
|
|
Alior Bank, BGŻ, eurobank, Credit Agricole i Provident muszą wyjaśnić mało czytelne reklamy kredytów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że Alior Bank, BGŻ, eurobank, Credit Agricole Bank Polska i Provident Polska w swoich reklamach kredytów w mało czytelny sposób prezentowały informacje o istotnych warunkach promowanych ofert. Teraz mają to wyjaśnić m.in. w 15-sekundowych spotach emitowanych w TVP1.
więcej
|
|
Grupa K2 w ub.r. ze wzrostem wpływów i mniejszym zyskiem, usługi agencyjne i mediowe na plusie
W 2015 roku Grupa K2 zanotowała 87,6 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,57 mln zł zysku netto. Większość wpływów i dodatni bilans firmy pochodzi z segmentów usług agencyjnych i mediowych.
więcej
|
|
GoldenSubmarine obsłuży piwo Specjal w internecie
Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna, po wygranym przetargu, współpracę z Grupą Żywiec w zakresie internetowej obsługi marki piwa Specjal.
więcej
|
|
Cursor odpowiada za logistykę materiałów marketingowych Lotos Paliwa
Firma Cursor z Grupy OEX, specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu e-logistyki i wsparcia sprzedaży, odpowiada za kompleksową obsługą logistyczną materiałów marketingowych spółki Lotos Paliwa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Polityka" z odświeżoną szatą graficzną i winietą. Nowa cena
Tygodnik „Polityka” wprowadził zmiany w swojej szacie graficznej i winiecie. - Nasz zespół graficzny starał się, aby „Polityka” zyskała na elegancji, a jednocześnie stała się przyjaźniejsza, bardziej komfortowa do czytania - uzasadnia redakcja pisma.
więcej
|
|
,,Gazeta Finansowa" z nowymi działami. Krzysztof Galimski wicenaczelnym
Dziennikarz Krzysztof Galimski dołączył do redakcji tygodnika „Gazeta Finansowa” (Federal Media Company FMC) i objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Pismo dodaje nowe specjalistyczne działy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magazyny o bohaterach z Lego na czele sprzedaży pism dziecięcych w 2015 roku
W ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Legends of Chima”, a najwięcej stracił „Monster High”.
więcej
|
|
Blendle startuje w USA: pojedyncze artykuły z największych gazet za 9 centów
W Stanach Zjednoczonych została udostępniona aplikacja Blendle, która pozwala na kupowanie przez internautów wybranych artykułów z gazet i czasopism. Użytkownicy w USA uzyskują dostęp do treści z „The New York Timesa”, „The Wall Street Journal” czy „The Economist” płacąc 9 centów za jeden materiał.
więcej
|
|
Times Newspapers Limited z niższymi przychodami, ale wyższym zyskiem w ubiegłym roku
W 2015 roku wydawca „The Times” i „The Sunday Times” zanotował niższe przychody rok do roku, ale wypracował wyższy zysk. To drugi raz gdy wydawca wykazuje zyski od 2002 roku, poprzednio notował wyłącznie straty.
więcej
|
|
Dziennik ,,Fakt" rozwija dodatki regionalne
W marcu br. ukazał się pierwszy numer nowego dodatku do dziennika „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w woj. podkarpackim. Pojawiła się też nowa odsłona dodatku „Fakt Pomorze Zachodnie”, który zwiększył ilość stron i obecnie ukazuje się dwa razy w tygodniu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Przebudował portal niezalezna.pl, teraz kieruje serwisem tvp.info
Bartosz Kalich został nowym szefem portalu internetowego kanału TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Dariusz Faconia, który pozostaje w jego zespole.
więcej
|
|
Onet ma codziennie 2,6-3,4 mln użytkowników, WP.pl - 2,3-2,9 mln (TOP10 serwisów)
W drugim tygodniu marca Onet.pl odwiedzało codziennie od 2,6 mln do 3,4 mln internautów, WP.pl - od 2,2 mln do 2,9 mln, natomiast Interię - od 1,2 mln do 1,6 mln. Zdecydowanymi liderami zasięgowymi jak zwykle było Google, przed Facebookiem i YouTube’em.
więcej
|
|
Grupa Interia.pl kupiła agencję marketingu mobilnego Mobiem
Grupa Interia.pl (należąca do Grupy Bauer) przejęła agencję Mobiem specjalizującą się w marketingu mobilnym. Agencja będzie działać pod dotychczasową marką, realizując projekty zarówno dla Interii, jak i klientów zewnętrznych.
więcej
|
|
Pinterest: 100 mln dolarów z reklam w USA w ub.r., 3 mld dolarów za trzy lata
Według nieoficjalnych informacji w 2015 roku Pinterest uzyskał z reklam w USA około 100 milionów dolarów. W planach serwisu są przychody na poziomie trzech miliardów w 2018 roku, warunek to przyciągnięcie odbiorców spoza Stanów Zjednoczonych.
więcej
|
|
Liczba nowych rejestracji w rejestrze domeny .pl przekroczyła milion. Polska w światowej czołówce
Ubiegły rok przyniósł rekordową w historii liczbę rejestracji w rejestrze domeny .pl. Przybyło niemal 1,12 mln nazw. I chociaż wśród polskich przedsiębiorców modne stało się rejestrowanie domeny europejskiej, to popularność nazw z końcówką .pl nie słabnie. Liczba nazw w rejestrze daje nam 11. pozycję na świecie.
więcej
|
|
350 zł miesięcznie wydają na zakupy w sieci młodzi polscy internauci
Polscy internauci w wieku 18-29 lat na zakupy w internecie wydają miesięcznie średnio 350 zł - wynika z badania Marketagent.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|