|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 31 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Monika Tarka i Robert Kilen odchodzą z Radia Wawa. Pracowali w nim 25 lat
Radio Wawa rozstaje się z Monika Tarką i Robertem Kilenem, prowadzącymi poranną audycję w stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Małżeństwo z rozgłośnią związane było niemal 25 lat. Prowadzenie poranków przejęli Rafał Wodziński i Tomasz Łysiak.
więcej
|
|
Sylwia Krasnodębska wiceszefową Trójki
Sylwia Krasnodębska, dziennikarka „Gazety Polskiej Codziennie”, została wicedyrektorem Programu III Polskiego Radia. Wcześniej była typowana na stanowisko szefa anteny, ale ostatecznie został nim Adam Hlebowicz.
więcej
|
|
Instagram wydłuża limit wideo do 60 sekund. ,,Sprytne zagranie"
Serwis Instagram umożliwi wszystkim swoim użytkownikom zamieszczanie filmików wideo o maksymalnej długości 60 sekund. Wcześniej klipy mogły trwać tylko 15 sekund. - To sprytne posunięcie, dzięki któremu użytkownicy spędzą na Instagramie więcej czasu, a sam serwis umknie konkurencji - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci od mediów społecznościowych.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Iwona Kutyna wraca do ,,Panoramy", Joanna Racewicz przechodzi do TVP Polonia
„Panoramę” w TVP2 znów prowadzić będzie Iwona Kutyna, ostatnio związana z TVP Polonia. Natomiast do TVP Polonia przechodzi Joanna Racewicz, która we wtorek pożegnała się z programem informacyjnym TVP2.
więcej
|
|
Poranna ,,Kultura fizyczna" z artystami sztuk wizualnych w TVP Kultura
W poniedziałek 4 kwietnia kanał TVP Kultura rozpocznie emisję nowego porannego cyklu „Kultura fizyczna”. Będzie to seria krótkich form filmowych, przygotowanych m.in. przez Adę Karczmarczyk, Aleksandrę Urban i Marcina Łuczkowskiego.
więcej
|
|
Cykl ,,(L)egenda" o Legii Warszawa w Player.pl
Należący do Grupy TVN serwis Player.pl wprowadzi do oferty serial dokumentalny „(L)egenda”, opowiadający o klubie piłkarskim Legia Warszawa. Oglądać będzie można go na całym świecie od 16 kwietnia br.
więcej
|
|
TVP czeka na zgłoszenia do Opolskich Debiutów i SuperPremier
Do 15 kwietnia br. można głosować w plebiscycie Złote Opole oraz przesyłać zgłoszenia do koncertów Debiuty i SuperPremiery, które odbędą się w czerwcu br. podczas 53. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Imprezę pokaże TVP1.
więcej
|
|
,,Motogamia. Magazyn kategorii A" w nSport+
Kanał nSport+ rozpoczyna emisję programu „Motogamia. Magazyn kategorii A” poświęconego sportom motorowym.
więcej
|
|
,,Atomówki" od 23 kwietnia w Cartoon Network
W sobotę 23 kwietnia br. kanał Cartoon Network rozpocznie emisję nowego sezonu serialu animowanego „Atomówek”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Przekąski Lajkonik z nowym hasłem reklamowym ,,Dobrze się spotkać!" (wideo)
Ruszyła nowa odsłona komunikacji marketingowej słonych przekąsek Lajkonik (produkowanych przez Lajkonik Snacks), oparta na haśle „Dobrze się spotkać!”. Przygotowała ją agencja Opus B, a przy kampanii pracowały też firmy FeelMovie, MojoTribe i MediaVest.
więcej
|
|
Peugeot 308 GTi promowany w grach z wyścigami samochodowymi (wideo)
W ramach kampanii pod hasłem „Push The Limits” reklamy samochodu Peugeot 308 GTi pojawiły się m.in. w popularnych grach wyścigowych na komputery i konsole. Działania koordynują firmy GameAds i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Pepsi Light reklamowana w butelkach w kształcie hantli
Koncern Pepsi postanowił udowodnić, że napój Pepsi Light może towarzyszyć nawet sportowcom na sali gimnastycznej czy w siłowni. Przygotował na wybrane rynki serię butelek w kształcie hantli.
więcej
|
|
Znamy najlepsze produkty 2016 roku!
Już po raz dwunasty Konsumenci wybrali, ich zdaniem, najlepsze produkty z branży FMCG jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. 16 marca 2016 r. w Warszawie uhonorowani zostali laureaci polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2016”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska przez Instytut Badawczy Ipsos.
więcej
|
|
Interacions Europe uruchamia w Polsce agencję ContentMe
Interactions Europe uruchomił w Polsce agencję content marketingową ContentMe. Na rynku ma się wyróżniać przede wszystkim kompleksowością działań oraz rozwiązaniem analityczno-optymalizującym kampanie w czasie rzeczywistym.
więcej
|
|
Jak budować, remontować i urządzać w nowym cyklu reklam Castoramy (wideo)
Startuje nowy cykl reklam sklepów budowlanych Castorama, przygotowany przez agencję Gong. Spoty pokazują zabawne rady dotyczące budowy, remontu, urządzania i dekorowania ogrodu.
więcej
|
|
Tomasz Wojciechowski creative directorem w Havas Worldwide Warsaw
Tomasz Wojciechowski 1 kwietnia br. dołączy do zespołu agencji reklamowej Havas Worldwide Warsaw obejmując stanowisko creative directora. Wraca do niej po kilku miesiącach pracy w Mullen Lowe Warsaw.
więcej
|
|
,,#PoraNaKoral" - konkurs fotograficzny w kampanii lodów Koral (wideo)
Rozpoczął się konkurs fotograficzny „#PoraNaKoral” promujący lody Koral. Akcję, realizowaną przez agencję Veneo, wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Porsche ożywa jako hologram w reklamie prasowej (wideo)
Firma Porsche postanowiła wykorzystać technologię holograficzną do reklamy swojej marki. Do promocji użyto specjalnych pryzmatów dostępnych w magazynie „Fast Company” oraz odpowiedniej strony internetowej.
więcej
|
|
Karol Majewski: z Lemon Sky JWT do Deloitte Digital CE
Karol Majewski zaczął pracę w agencji Deloitte Digital CE - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował m.in. w agencji Lemon Sky J. Walter Thompson, Virgin Mobile Polska i Wunderman.
więcej
|
|
Arkadiusz Milik przez kolejny rok będzie promować piłkarski turniej Tymbarku
Reprezentant Polski w piłce nożnej Arkadiusz Milik oraz firma Tymbark (należy do Grupy Maspex Wadowice) przedłużyły współpracę przy turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Piłkarz będzie dalej ambasadorem turnieju, w którym sam grał w dzieciństwie.
więcej
|
|
Dulux Visualizer reklamowany jako łatwy wybór kolorów (wideo)
W nowej kampanii reklamowej marki farb Dulux (produkowanych przez Akzo Nobel) promowane są aplikacja mobilna Dulux Visualizer i testery farb. Akcję przygotowały firmy marketingowe VML Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Magdalena Różdżka reklamuje odmładzające kosmetyki Perfecta (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa najpopularniejszych serii odmładzających kosmetyków marki Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics). W akcji, prowadzonej pod hasłem „Piękno jest decyzją”, występuje aktorka Magdalena Różdżka, ambasadorka marketignowa Perfecty.
więcej
|
|
FTC domaga się od Volkswagena odszkodowań za wprowadzające w błąd reklamy silników diesla (wideo)
Federalna Komisja Handlu w Stanach Zjednoczonych złożyła do sądu federalnego pozew przeciwko koncernowi Volkswagena. Domaga się, by producent samochodów zapłacił odszkodowania Amerykanom, którzy kupili auta tej marki z silnikami diesla reklamowanymi jako „Clean Diesel”.
więcej
|
|
HyperCrew przejęła social mediową obsługę Zelmera
Agencja hyperCrew wygrała przetarg na budżet działań social mediowych marki Zelmer i zajmie się jej komunikacją na Facebooku oraz w innych serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
Provident Polska klientem Cube Group
Agencja performance marketingowa Cube Group prowadzi działania e-marketingowe dla firmy pożyczkowej Provident Polska.
więcej
|
|
Hellena Family+ z nowymi opakowaniami od Neon Shake
Agencja Neon Shake przygotowała nową linię opakowań napojów niegazowanych Hellena Family+ produkowanych przez Grupę Colian.
więcej
|
|
Tajemnica odkryta przez dzieci w reklamach ciastek Kubuś (wideo)
Maspex Wadowice wprowadził do sprzedaży ciastka marki Kubuś. Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,#freeyourfury" - Wierzbicka, Andersz, Nykiel, Szpura i Dębski w kampanii butów FuryLite od Reeboka (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca buty FuryLite marki Reebok. W akcji, prowadzonej pod hasłem „#freeyourfury”, występują polscy ambasadorowie marketingowi Reeboka: Marta Wierzbicka, Alan Andersz, Natalia Nykiel, Areta Szpura i Radzimir Dębski.
więcej
|
|
Robert Górski z kioskiem w basenie reklamuje Orange na kartę (wideo)
Wystartowała kolejna kampania reklamowa taryfy Orange na kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza. Akcja została przygotowana przez firmy Publicis Poland, Lemon, Platige Image i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Jakub Bierzyński: Na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku reklamy
Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost notują reklama w mediach społecznościowych i social wideo – taka tendencja powinna się utrzymywać. Dominującym graczem na tym rynku staje się Facebook, który rozwija funkcje dotyczące filmów, a liczba wyświetleń wideo w 2015 roku została zwiększona dwukrotnie.
więcej
|
|
Green Parrot obsłuży lubelskie Tarasy Zamkowe
Agencja Green Parrot rozpoczęła współpracę z centrum handlowo-rozrywkowym Tarasy Zamkowe w Lublinie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
PiS: przeniesienie dziennikarzy do sali nie wpłynie na komunikację z posłami
Rzeczniczka klubu parlamentarnego PiS Beata Mazurek twierdzi, że dalsze ograniczenie obecności dziennikarzy w parlamencie nie wpłynie negatywnie na komunikację z politykami. - Różne parlamenty w różny sposób organizują ich pracę - tłumaczy posłanka PiS.
więcej
|
|
Agnieszka Burzyńska dołączyła do działu politycznego ,,Faktu"
Agnieszka Burzyńska, w przeszłości dziennikarka RMF FM i „Wprost”, zaczęła pracę w dziale politycznym dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
Pisma plotkarskie w czołówce najchętniej kupowanych tygodników (top 53 tytuły)
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 53 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Twój Styl" i ,,Komputer Świat Twój Niezbędnik" z najwyższym czytelnictwem. Dane miesięczników i dwumiesięczników
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z najnowszego badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Światy równoległe" - seria 33 książek z zakresu polskiej fantastyki od Ringier Axel Springer Polska
Wydawnictwo Literackie i Ringier Axel Springer Polska przygotowały serię książek złożoną z polskich tytułów współczesnej literatury fantastycznej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Instagram wydłuża limit wideo do 60 sekund. ,,Sprytne zagranie"
Serwis Instagram umożliwi wszystkim swoim użytkownikom zamieszczanie filmików wideo o maksymalnej długości 60 sekund. Wcześniej klipy mogły trwać tylko 15 sekund. - To sprytne posunięcie, dzięki któremu użytkownicy spędzą na Instagramie więcej czasu, a sam serwis umknie konkurencji - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci od mediów społecznościowych.
więcej
|
|
Google: linki, treść i RankBrain to najważniejsze elementy w pozycjonowaniu stron
Podczas internetowej sesji pytań i odpowiedzi Andrey Lipattsev, Search Quality senior strategist w Google ujawnił trzy najistotniejsze elementy, które mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce. - Content i linki to żadna niespodzianka, zaskoczeniem może być wysoka pozycja mechanizmu sztucznej inteligencji - zauważa w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tobiasz Gromysz, SEO team leader w iProspect Polska.
więcej
|
|
Szef Google zarobił w ub.r. ponad 100 mln dolarów, głównie w akcjach firmy
Sundar Pichai, prezes Google, za swoją pracę w 2015 roku otrzymał wynagrodzenie w wysokości 100,5 miliona dolarów w akcjach i gotówce. Wszystkie udziały firmy, które ma Pichai, są obecnie warte ponad 635 milionów dolarów.
więcej
|
|
Twitter wprowadza opisy do zdjęć, limit 420 znaków
Twitter poinformował, że dodał do aplikacji mobilnej opcję umieszczania opisów w publikowanych przez użytkowników zdjęciach. Tekst będzie mógł zawierać maksymalnie 420 znaków, a rozwiązanie ma pozwolić na dotarcie z fotografiami także do osób z problemami wzrokowymi.
więcej
|
|
Firefox na iOS z bezpieczniejszym menadżerem haseł
Mozilla udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej Firefox na urządzenia z systemem iOS. Dodano do niej nowe funkcje, które mają chronić bezpieczeństwo użytkowników.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|