|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 1 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP Info rusza z satyrycznym ,,W tyle wizji". Wolski, Warzecha, Skiba, Ziemkiewicz wśród gospodarzy
W poniedziałek 4 kwietnia br. w wieczornym paśmie TVP Info wystartuje nowy program „W tyle wizji”, w którym prowadzący w zabawny sposób podsumowywać będą wydarzenia dnia. Wśród prowadzących znajdą się m.in. Marcin Wolski, Łukasz Warzecha, Krzysztof Skiba, Rafał Ziemkiewicz, Wiktor Świetlik i Waldemar Ogiński - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zwolniony reporter ,,Panoramy" TVP2: zakaz krytykowania rządu, szkalowanie opozycji
Radosław Masłowski, dziennikarz zwolniony w tym tygodniu z redakcji „Panoramy” TVP2, stwierdził, że kilka razy odmówił szefowi programu podania nieprawdziwej informacji szkalującej opozycję. - Licho ta zmiana wygląda - ocenił sytuację w redakcji.
więcej
|
|
Powszechna opłata audiowizualna za 11 zł z rachunkiem za prąd. Nowa ustawa medialna będzie gotowa za kilka dni
Projekt tzw. dużej ustawy medialnej, regulujący ustrój nowych mediów publicznych i ich finansowanie, ma być gotowy w przyszłym tygodniu, a do Sejmu trafi jako inicjatywa poselska. Opłata audiowizualna, która od 2017 roku zastąpi abonament RTV, ma wynieść od 11 do 15 zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ptasie Mleczko, WOŚP i złoty najsilniejszymi markami w Polsce, TVN najwyżej z mediów
Ptasie Mleczko znalazło się na czele rankingu najsilniejszych marek BAV, wyprzedzając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, złotego, Wedel i Polskę. Wśród marek z branży medialnej w czołówce znalazł się jedynie TVN, a spośród osób związanych zawodowo z mediami - Martyna Wojciechowska.
więcej |
|
Nielsen będzie mierzyć w Polsce oglądalność reklam w internecie
Firma badawcza Nielsen planuje w tym roku uruchomić w Polsce pomiar oglądalności reklamy w internecie zwany Digital Ad Ratings. Będzie on prowadzony przy współpracy z Facebookiem, który dostarczy instytutowi danych demograficznych o oglądających reklamy.
więcej |
|
,,M jak miłość" dalej hitem TVP2. Serial śledzi 6,5 mln widzów
„M jak miłość” w sezonie 2015/2016 ogląda średnio 6,54 mln osób, o 120 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego spadku produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Najchętniej oglądany odcinek serialu w tym sezonie zgromadził 7,07 mln widzów.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Instagram wydłuża limit wideo do 60 sekund. ,,Sprytne zagranie"
Serwis Instagram umożliwi wszystkim swoim użytkownikom zamieszczanie filmików wideo o maksymalnej długości 60 sekund. Wcześniej klipy mogły trwać tylko 15 sekund. - To sprytne posunięcie, dzięki któremu użytkownicy spędzą na Instagramie więcej czasu, a sam serwis umknie konkurencji - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci od mediów społecznościowych.
więcej
|
Google: linki, treść i RankBrain to najważniejsze elementy w pozycjonowaniu stron
Podczas internetowej sesji pytań i odpowiedzi Andrey Lipattsev, Search Quality senior strategist w Google ujawnił trzy najistotniejsze elementy, które mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce. - Content i linki to żadna niespodzianka, zaskoczeniem może być wysoka pozycja mechanizmu sztucznej inteligencji - zauważa w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tobiasz Gromysz, SEO team leader w iProspect Polska.
więcej
|
Powstanie ,,Czas honoru" o kobietach. TVP1 szykuje serial ,,Morowe panny"
|
Szefowie Jedynki: słuchalność poniżej 10 proc. nas nie satysfakcjonuje, rozwijamy pluralizm publicystyki (wywiad)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Info rusza z satyrycznym ,,W tyle wizji". Wolski, Warzecha, Skiba, Ziemkiewicz wśród gospodarzy
W poniedziałek 4 kwietnia br. w wieczornym paśmie TVP Info wystartuje nowy program „W tyle wizji”, w którym prowadzący w zabawny sposób podsumowywać będą wydarzenia dnia. Wśród prowadzących znajdą się m.in. Marcin Wolski, Łukasz Warzecha, Krzysztof Skiba, Rafał Ziemkiewicz, Wiktor Świetlik i Waldemar Ogiński - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zwolniony reporter ,,Panoramy" TVP2: zakaz krytykowania rządu, szkalowanie opozycji
Radosław Masłowski, dziennikarz zwolniony w tym tygodniu z redakcji „Panoramy” TVP2, stwierdził, że kilka razy odmówił szefowi programu podania nieprawdziwej informacji szkalującej opozycję. - Licho ta zmiana wygląda - ocenił sytuację w redakcji.
więcej
|
|
,,M jak miłość" dalej hitem TVP2. Serial śledzi 6,5 mln widzów
„M jak miłość” w sezonie 2015/2016 ogląda średnio 6,54 mln osób, o 120 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego spadku produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Najchętniej oglądany odcinek serialu w tym sezonie zgromadził 7,07 mln widzów.
więcej
|
|
ATM Grupa stawia na produkcje niefabularne. Katarzyna Burzawa przeszła z Endemol Shine
Katarzyna Burzawa, przez 17 lat związana z firmą Endemol Shine Polska, została producentem nadzorującym produkcje niefabularne w ATM Grupie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Spółka chce jeszcze więcej produkować formatów tego typu.
więcej
|
|
Mariusz Rokos prowadzącym ,,WidziMiSię" w Polsat News 2
Mariusz Rokos, były wieloletni prezenter stacji Eurozetu, został nowym gospodarzem programu „WidziMiSię” w kanale Polsat News 2. Zastąpi on dotychczasową czwórkę prowadzących.
więcej
|
|
Abonament RTV płaci tylko milion gospodarstw domowych w Polsce. 743 mln zł zamiast 3,13 mld zł
Abonament radiowo-telewizyjny w Polsce płaci tylko niewiele ponad milion gospodarstw domowych, a ponad połowa gospodarstw w ogóle nie ma zarejestrowanych odbiorników radiowych i telewizyjnych - wynika ze sprawozdania KRRiT za 2015 rok.
więcej
|
|
Odświeżony ,,Top Gear" od maja w BBC Brit. Jest pierwszy spot (wideo)
W maju br. kanał BBC Brit rozpocznie w Polsce emisję 23. sezonu show motoryzacyjnego „Top Gear”, który powraca w odświeżonej formie, z sześcioma nowymi prowadzącymi. Pojawił się pierwszy spot telewizyjny, promujący program.
więcej
|
|
Niemiecka telewizja ARD kpi z prezydenta Erdogana, Turcja protestuje
Państwowa niemiecka stacja ARD dwukrotnie pokazała w satyrycznym magazynie „extra 3” dwuminutowy film wyśmiewający otwarcie politykę prowadzoną w Turcji przez jej prezydenta Recepa Tayyipa Erdogana. Turcja zareagowała gwałtownymi protestami, a kontrowersyjny klip zaliczył ponad 4 miliony odsłon na YouTubie.
więcej
|
|
,,Idź na całość" z Zygmuntem Chajzerem wróci w TV4
Kanał TV4 poinformował, że pracuje nad nową odsłoną teleturnieju „Let’s Make A Deal”, który pod marką „Idź na całość” ponad 15 lat temu emitowany był na antenie Telewizji Polsat. W roli prowadzącego ponownie pojawi się Zygmunt Chajzer.
więcej
|
|
Eleven i Eleven Sports w sześciu kolejnych kablówkach
W piątek 1 kwietnia br. kanały sportowe Eleven i Eleven Sports dołączą do oferty sześciu kolejnych lokalnych operatorów kablowych.
więcej
|
|
Eurosport z prawami do europejskich imprez lekkoatletycznych
Eurosport przedłużył do 2019 roku prawa do transmisji najważniejszych lekkoatletycznych europejskich wydarzeń, w tym tegorocznych Mistrzostw Europy.
więcej
|
|
Water Planet i Novela TV w Cyfrowym Polsacie
Należące do Polcast Televison kanały Water Planet i Novela TV w czwartek 31 marca br. dołączyły do oferty Cyfrowego Polsatu. Oba znalazły się w pakiecie Familijny Max HD.
więcej
|
|
Telenowela ,,Niewolnica Victoria" w TV Puls
13 kwietnia 2016 roku TV Puls rozpocznie emisję kolumbijskiej telenoweli „Niewolnica Victoria”.
więcej
|
|
Cykl dokumentalny ,,Vice" w HBO2 i HBO GO
W każdą niedzielę kanał HBO2 emituje premierowe odcinki dokumentalnej serii „Vice”, na którą składają się reportaże i dokumenty. Na platformie HBO GO udostępnione zostały trzy sezony programu.
więcej
|
|
Mecz FC Barcelona-Real Madryt w kanale Eleven
2 kwietnia 2016 roku odbędzie się El Clásico, czyli mecz pomiędzy FC Barceloną, a Realem Madryt. W Polsce spotkanie na żywo będzie można śledzić w Eleven.
więcej
|
|
,,Era Wodnika" w stacji 13 Ulica
4 kwietnia 2016 roku 13 Ulica rozpocznie emisję serialu „Era Wodnika”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Powszechna opłata audiowizualna za 11 zł z rachunkiem za prąd. Nowa ustawa medialna będzie gotowa za kilka dni
Projekt tzw. dużej ustawy medialnej, regulujący ustrój nowych mediów publicznych i ich finansowanie, ma być gotowy w przyszłym tygodniu, a do Sejmu trafi jako inicjatywa poselska. Opłata audiowizualna, która od 2017 roku zastąpi abonament RTV, ma wynieść od 11 do 15 zł.
więcej
|
|
Abonament RTV płaci tylko milion gospodarstw domowych w Polsce. 743 mln zł zamiast 3,13 mld zł
Abonament radiowo-telewizyjny w Polsce płaci tylko niewiele ponad milion gospodarstw domowych, a ponad połowa gospodarstw w ogóle nie ma zarejestrowanych odbiorników radiowych i telewizyjnych - wynika ze sprawozdania KRRiT za 2015 rok.
więcej
|
|
Tomasz Buszewski nowym szefem muzycznym Radia Kraków
Dziennikarz Polskiego Radia Kraków Tomasz Buszewski objął w piątek stanowisko kierownika redakcji muzycznej. Zastąpił tym samym Piotra Metza, który przeszedł do radiowej Trójki.
więcej
|
|
Piotr Ornowski nowym prezesem Radia Katowice. Henryk Grzonka odwołany
Minister skarbu Dawid Jackiewicz odwołał Henryk Grzonka z funkcji prezesa i redaktora naczelnego Radia Katowice. Jego miejsce zajął Piotr Ornowski.
więcej
|
|
,,Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii" - Radio Plus z nowym linerem, kampanią i konkursem
Radio Plus 1 kwietnia br. wprowadza nowy liner „Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii”. Stacja rusza też z kampanią wizerunkową i zabawą antenową z nagrodami.
więcej
|
|
KRRiT zaniepokojona zwolnieniami w ,,mediach rządowych", pyta premier Szydło o standardy dziennikarskie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jest zaniepokojona zmianami personalnymi i zwolnieniami w mediach publicznych na skutek uchwalonej w grudniu nowelizacji ustawy medialnej. - Czy w mediach rządowych, jakimi stały się TVP i Polskie Radio nadal obowiązują ustawowe regulacje wspierające bezstronność i inne zasady deontologii zawodowej dziennikarzy? - pyta premier Beatę Szydło przewodniczący KRRiT Jan Dworak.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ptasie Mleczko, WOŚP i złoty najsilniejszymi markami w Polsce, TVN najwyżej z mediów
Ptasie Mleczko znalazło się na czele rankingu najsilniejszych marek BAV, wyprzedzając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, złotego, Wedel i Polskę. Wśród marek z branży medialnej w czołówce znalazł się jedynie TVN, a spośród osób związanych zawodowo z mediami - Martyna Wojciechowska.
więcej
|
|
Nielsen będzie mierzyć w Polsce oglądalność reklam w internecie
Firma badawcza Nielsen planuje w tym roku uruchomić w Polsce pomiar oglądalności reklamy w internecie zwany Digital Ad Ratings. Będzie on prowadzony przy współpracy z Facebookiem, który dostarczy instytutowi danych demograficznych o oglądających reklamy.
więcej
|
|
Grupa OEX z 344 mln zł przychodów i podwojonym zyskiem w 2015 roku
W 2015 roku zajmująca się outsourcingiem sprzedaży grupa OEX wypracowała wyższe przychody i zysk netto na poziomie ponad 12,1 milionów złotych. - Nasz zysk netto to około 2 miliony złotych, a udział w zyskach całej grupy wynosi blisko 9 procent. W tym roku będziemy rozwijać nasze usługi poza granicami Polski - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tomasz Karwatka, szef wchodzącej w skład OEX firmy Divante.
więcej
|
|
Monika Talaga-Piotrowska dyrektorem marketingu eurobanku, odeszała Agnieszka Szarek
Monika Talaga-Piotrowska objęła funkcję dyrektorem marketingu eurobanku. Zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Szarek, która zajmowała je przez prawie 15 lat.
więcej
|
|
Andrzej i Krystyna Wajdowie bohaterami spotu promującego Pawilon Józefa Czapskiego
W minioną środę zakończyły się zdjęcia do spotu reklamowego, w którym w roli głównej wystąpili Krystyna Zachwatowicz-Wajda i Andrzej Wajda. Film ma zachęcić do odwiedzenia nowego muzeum w Krakowie - Pawilonu Józefa Czapskiego, wchodzącego w skład kompleksu Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Jero.
więcej
|
|
Arkadiusz Budziński w międzynarodowych strukturach marketingu GlaxoSmithKline
Arkadiusz Budziński, dyrektor marketingu w polskim oddziale firmy GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, zaczął pracować w międzynarodowych strukturach tej firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Teksty z piosenek na butelkach i puszkach Coca-Coli
Coca-Cola rusza z nową akcją w ramach kampanii „Taste the feeling” . W kolejnej fazie działań prowadzonych pod hasłem „Share a Coke” na puszkach i butelkach napoju pojawią się fragmenty tekstów ponad 70 najpopularniejszych piosenek.
więcej
|
|
,,Do przystanku w 17,9 sekundy?" - PZU zachęca do ruchu
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła kampanię pod hasłem „Do przystanku w 17,9 sekundy?”. Działania, promujące aktywność fizyczną i zdrowie, przygotowały agencje DDB & Tribal i Starlink.
więcej
|
|
Chylińska i Wojewódzki z dziećmi reklamują Internet Elastyczny w Play (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej, Kuby Wojewódzkiego i grupki dzieci promowana usługa Internet Elastyczny. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Plej, Artegence, Isobar Polska i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
MEC będzie reklamować LG Electronics Polska w internecie
Dom mediowy MEC wygrał przetarg na obsługę LG Electronics Polska w zakresie marketingu internetowego. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.
więcej
|
|
Barbara Kropidłowska: z Young & Rubicam do Deloitte Digital
Do zespołu agencji Deloitte Digital, dołączyła Barbara Kropidłowska. Ostatnio pracowała w Young & Rubicam.
więcej
|
|
Roman Łoziński: z Ars Thanea do Deloitte
Roman Łoziński zaczyna pracę jako dyrektor w dziale konsultingu w Deloitte. Wcześniej pracował m.in. w agencjach marketingowych Ars Thanea, K2 i Equinox Polska.
więcej
|
|
,,Zmień swój ogród na lepsze" w reklamach OBI (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sklepów budowlanych OBI pod hasłem „Zmień swój ogród na lepsze”. Akcję przygotowały agencja 180heartbeats + Jung von Matt i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
T-Mobile głównym sponsorem festiwalu Music Power Explosion, największą gwiazdą Avicii
T-Mobile Polska został głównym sponsorem festiwalu muzyki klubowej Music Power Explosion. Wydarzenie odbędzie się 15 lipca br. na stadionie Energa Gdańsk, a jego główną gwiazdą będzie szwedzki DJ i producent Avicii.
więcej
|
|
Wargorr w stanie nieważkości reklamuje batoniki Pawełek od Wedla (wideo)
Kolejną marką słodyczy Lotte Wedel reklamowaną przez Wargorra są batoniki Pawełek. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Grandes Kochonos, 24/7 Communication, Cosmo i OMD.
więcej
|
|
Edyta Zając reklamuje odzież Le Désir
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa odzieży Le Désir. Bohaterką akcji, realizowanej w prasie i internecie, jest modelka Edyta Zając.
więcej
|
|
Agnieszka Cegielska w reklamach odmładzającej serii Yoskine
Firma Dax Cosmetics rozpoczęła wiosenną kampanię kosmetyków Yoskine stworzonych we współpracy z japońskimi laboratoriami w Kioto. Kampania pod hasłem „Japońska Moc Odmładzania” będzie promować wszystkie serie odmładzające tej marki.
więcej
|
|
Value Media będzie dalej realizował kampanie performance'owe Tchibo
Dom mediowy Value Media (wchodzący w skład Group One) po wygranym przetargu utrzymał obsługę marki kawy Tchibo w zakresie performance marketingu. Zajmuje się tym od dwóch lat.
więcej
|
|
Grupa Drosed z nowym logo reklamuje Kurczaka Kukurydzianego
Startuje outdoorowa kampania reklamowa Kurczaka Kukurydzianego (produkowanego przez Grupę Drosed). Akcję przygotowała agencja Brandcomm.
więcej
|
|
Tomasz Brzeziński i Mariusz Jabłoński na nowym stanowiskach w Netsprincie
Tomasz Brzeziński awansował w firmie reklamy internetowej Netsprint na stanowisko business development directora, a Mariusz Jabłoński - na e-commerce sales directora.
więcej
|
|
GoldenSubmarine zajmie się obsługą interaktywną marki Ziemovit
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine nawiązała współpracę z marką Ziemovit należącą do firmy Ciech Sarzyna. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację marki internecie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Katarzyna Kozłowska redaktor naczelną pisma ,,Thinkthank". ,,Mniej polityki"
Katarzyna Kozłowska została nową redaktor naczelną kwartalnika „Thinkthank” (ośrodek dialogu i analiz ThinkThank) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Pawła Rabieja, który z początkiem roku rozstał się z tytułem. W piśmie ma być teraz mniej tematów politycznych.
więcej
|
|
,,The Times" i ,,The Sunday Times" ze wspólną stroną i aplikacjami, aktualizacja trzy razy dziennie
Grupa Times Newspapers, wydawca dzienników „The Times” i „The Sunday Times”, połączyła ze sobą internetowe serwisy obu gazet i udostępniła dla nich nową aplikację mobilną. Treści online na stronie i w aplikacji będą aktualizowane tylko trzy razy dziennie. - Nie zależy nam na szybkości, ale pogłębionych i wnikliwych treściach - tłumaczy wydawca.
więcej
|
|
,,Tele Świat" najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2015 roku (top 25 tytułów)
W 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nielsen będzie mierzyć w Polsce oglądalność reklam w internecie
Firma badawcza Nielsen planuje w tym roku uruchomić w Polsce pomiar oglądalności reklamy w internecie zwany Digital Ad Ratings. Będzie on prowadzony przy współpracy z Facebookiem, który dostarczy instytutowi danych demograficznych o oglądających reklamy.
więcej
|
|
Najwięksi operatorzy z Ministerstwem Cyfryzacji zaoferują internet na próbę dla każdego
Ministerstwo Cyfryzacji i najwięksi operatorzy mobilni w Polsce podpisali memorandum, które przewiduje powszechny dostęp do okresu testowego w dostępie do internetu i możliwość zerwania umowy przez użytkownika, jeśli konkretna oferta nie spełni jego wymagań. Porozumienie ma obowiązywać do końca 2016 roku.
więcej
|
|
Michał Chrzanowski zrezygnował z funkcji dyrektora NASK, nowy szef z konkursu
Michał Chrzanowski, dotychczasowy dyrektor Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK) niespodziewanie zrezygnował ze swojej funkcji. Jego kadencja miała zakończyć się w 2019 roku. Na razie nie wiadomo kto zastąpi go tymczasowo, o wyborze nowego szefa zadecyduje konkurs - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Facebook pozwoli wydawcom zamieszczać reklamy wideo w Instant Articles
Facebook zapowiedział, że niebawem udostępni wydawcom korzystającym z platformy Instant Articles możliwość publikowania przy artykułach reklam wideo. Zamierza też oddać dodatkowe miejsce na reklamę pod tekstem.
więcej
|
|
Turner inwestuje 15 mln dolarów w serwis Mashable, będą wspólne produkcje wideo
Koncern medialny Turner zainwestuje kwotę 15 milionów dolarów w internetowy serwis Mashable. Partnerzy zapowiadają wspólne tworzenie treści wideo, a Kevin Reilly, szef kreatywny Turner Entertainment zasiądzie w zarządzie Mashable.
więcej
|
|
,,The Times" i ,,The Sunday Times" ze wspólną stroną i aplikacjami, aktualizacja trzy razy dziennie
Grupa Times Newspapers, wydawca dzienników „The Times” i „The Sunday Times”, połączyła ze sobą internetowe serwisy obu gazet i udostępniła dla nich nową aplikację mobilną. Treści online na stronie i w aplikacji będą aktualizowane tylko trzy razy dziennie. - Nie zależy nam na szybkości, ale pogłębionych i wnikliwych treściach - tłumaczy wydawca.
więcej
|
|
Netflix nakręci swój pierwszy serial w Hiszpanii, premiera w 2017 roku
Serwis Netflix zamierza wyprodukować swój pierwszy serial w Hiszpanii, do spółki z lokalną wytwórnią Bambu Producciones. Serial osadzony w latach 20-tych ubiegłego wieku będzie miał 16 odcinków, premierę zapowiedziano na 2017 rok.
więcej
|
|
Linie KLM z obsługą pasażerów poprzez komunikator Messenger
Holenderskie linie lotnicze KLM zapowiedziały, że niedługo uruchomią swoje usługi za pośrednictwem należącego do Facebooka komunikatora Messenger. Podróżni będą mogli zamawiać bilety, śledzić wybrane połączenia i kontaktować się z obsługą klienta. KLM to pierwszy duży partner platformy Messenger for Business pochodzący z Europy.
więcej
|
|
Barbara Kropidłowska: z Young & Rubicam do Deloitte Digital
Do zespołu agencji Deloitte Digital, dołączyła Barbara Kropidłowska. Ostatnio pracowała w Young & Rubicam.
więcej
|
|
Google, Facebook i YouTube na czele w polskim internecie, w Wielkanoc spadki odwiedzalności (Top 10)
Stronę internetową Google.pl w zeszłym tygodniu odwiedzało codziennie średnio 9,2 mln polskich internautów - wynika z analizy przygotowanej przez firmę Gemius.
więcej
|
|
Uwaga na złośliwy program atakujący routery i urządzenia internetu rzeczy
Analitycy zagrożeń z firmy Eset odkryli nowy złośliwy program Linux/Remaiten atakujący routery z systemem Linux. Zagrożenie może także rozprzestrzeniać się na urządzenia internetu rzeczy (Internet of Things) wyposażone w ten sam system operacyjny.
więcej
|
|
Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google
Marcin Zaremba, head of product w PizzaPortal.pl, został ekspertem produktowym Google. Otrzymując tytuł product strategy expert, dołączył tym samym do sieci mentorów Google na całym świecie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|