|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 5 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP w Cannes: promuje ,,Bodo" i dealuje z BBC
Serial „Bodo” jest flagową produkcją, która TVP prezentuje innym nadawcom podczas tegorocznych targów MIPTV w Cannes. Imprezą jest też okazją do sfinalizowania umowy Telewizji Polskiej z brytyjską BBC na koprodukcję aż siedmiu seriali.
więcej
|
|
Adrian reklamami z Anną Grodzką zyska tabloidowy rozgłos i sprawdzi tolerancję na kontrowersje (opinie)
Firmie Adrian na pewno nie można odmówić ani konsekwencji w budowaniu długofalowej strategii ani odwagi w podejmowaniu wrażliwych społecznie tematów. I choć każdej reklamie towarzyszy przekaz społeczny, to amatorszczyzna i niestaranność wykonania layoutów zbliża całą kampanię do lokalnego „freak show” - nową kampanię rajstop Adrian, z udziałem Anny Grodzkiej, oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Bober, Filip Iwański, Bartosz Piński, Marcin Kalkhoff, Witold Koroblewki.
więcej
|
|
,,Fakty" TVN wyprzedziły ,,Wiadomości" TVP1, które straciły 644 tys. widzów
W marcu br. „Fakty” oglądało średnio 3,47 mln osób (w tym 3,31 mln w TVN), a „Wiadomości” - 3,2 mln. Program nadawany tylko w TVN stracił w skali roku ok. 140,4 tys. widzów, a serwis TVP1 - 644,3 tys. Liderem niezmiennie jest „Teleexpress”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Fakty" TVN tłumaczą relacje z akcji przeciw aborcji w kościele, inicjatorką pracowniczka Agory
„Gazeta Wyborcza” potwierdziła, że wśród inicjatorek demonstracyjnego wyjścia grupy kobiet w niedzielę podczas mszy z kościoła św. Anny w Warszawie była pracowniczka Agory, przy czym niezwiązana z redakcją „GW”. Dziennik zaznaczył, że podobna sytuacja miała miejsce w innym kościele. Reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński poinformował natomiast, że kamery programu były tego dnia w kilkunastu świątyniach.
więcej |
|
,,Teleranek" w TVP1 śledzi 330 tys. widzów, w tym tylko 20 tys. dzieci
Wznowiony po latach „Teleranek” ogląda średnio 333 tys. osób. TVP1 w czasie nadawania programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Dziecięcy magazyn wypada również słabo wśród widzów dziecięcych.
więcej |
|
Ocenzurowana wersja ,,Wilka z Wall Street" w Polsacie, widzowie oburzeni
Telewizja Polsat w poniedziałek w paśmie „Megahit” premierowo wyemitowała film „Wilk z Wall Street” z Leonardo DiCaprio w roli głównej. Stacja pokazała wersję produkcji, w której zabrakło wielu odważnych scen, co oburzyło część widzów kanału.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Wielka czwórka" ma już tylko 42 proc. rynku. TVP1 i TVN liderami marca
W marcu br. najchętniej oglądaną stacją w całym rynku telewizyjnym była TVP1, a najwięcej w czołówce stracił Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”.
więcej
|
Tomasz Lis pozwał Fratrię za komentarz Michała Karnowskiego o tekście z ,,Newsweeka"
Tomasz Lis wytoczył Grupie Fratria, wydawcy portalu wPolityce.pl, pozew cywilny za felieton Michała Karnowskiego. Dziennikarz domaga się przeprosin i 100 tys. zł na cele społeczne.
więcej
|
TVN24 wyprzedził TVP Info w marcu. Duże wzrosty Fokus TV i Stopklatka TV (top 25)
|
Zwolniony reporter ,,Panoramy" TVP2: zakaz krytykowania rządu, szkalowanie opozycji
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP w Cannes: promuje ,,Bodo" i dealuje z BBC
Serial „Bodo” jest flagową produkcją, która TVP prezentuje innym nadawcom podczas tegorocznych targów MIPTV w Cannes. Imprezą jest też okazją do sfinalizowania umowy Telewizji Polskiej z brytyjską BBC na koprodukcję aż siedmiu seriali.
więcej
|
|
,,Fakty" TVN wyprzedziły ,,Wiadomości" TVP1, które straciły 644 tys. widzów
W marcu br. „Fakty” oglądało średnio 3,47 mln osób (w tym 3,31 mln w TVN), a „Wiadomości” - 3,2 mln. Program nadawany tylko w TVN stracił w skali roku ok. 140,4 tys. widzów, a serwis TVP1 - 644,3 tys. Liderem niezmiennie jest „Teleexpress”.
więcej
|
|
,,Teleranek" w TVP1 śledzi 330 tys. widzów, w tym tylko 20 tys. dzieci
Wznowiony po latach „Teleranek” ogląda średnio 333 tys. osób. TVP1 w czasie nadawania programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Dziecięcy magazyn wypada również słabo wśród widzów dziecięcych.
więcej
|
|
Ocenzurowana wersja ,,Wilka z Wall Street" w Polsacie, widzowie oburzeni
Telewizja Polsat w poniedziałek w paśmie „Megahit” premierowo wyemitowała film „Wilk z Wall Street” z Leonardo DiCaprio w roli głównej. Stacja pokazała wersję produkcji, w której zabrakło wielu odważnych scen, co oburzyło część widzów kanału.
więcej
|
|
Ekstraklasa w TVP: mecz rundy finałowej i cotygodniowy magazyn
Telewizja Polska i spółka Ekstraklasa podpisały umowę o rozszerzeniu długofalowej współpracy. Dzięki niej TVP pokaże mecz 37. kolejki Ekstraklasy i wprowadzi na antenę cotygodniowy magazyn o rozgrywkach.
więcej
|
|
Anna Popek zadebiutowała w ,,Świat się kręci" TVP1
Dziennikarka Anna Popek dołączyła do redakcji programu TVP1 „Świat się kręci”. Wczoraj po raz pierwszy pojawiła się w roli prowadzącej.
więcej
|
|
TVP1 i TVN liderami, udany tydzień TVN7. Seriale TVP ratingowymi hitami
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Trasa ,,Lato ZET i Dwójki" odwołana. TVP woli Polskie Radio
Trasa koncertowa „Lato ZET i Dwójki”, będąca partnerskim przedsięwzięciem TVP2 i Radia ZET, w tym roku się nie odbędzie. Telewizja Polska zamierza wzmocnić współpracę z Polskim Radiem i transmitować w tym roku trzy koncerty „Lata z Radiem”.
więcej
|
|
Fightklub HD w ofercie UPC Polska
Sieć kablowa UPC Polska dołączyła do oferty kanał sportowy Fightklub HD. Jest dostępny w pakiecie Max.
więcej
|
|
Radio |
|
|
,,Sukces pisany szminką" Olgi Kozierowskiej trafia do RMF Classic
W środę 6 kwietnia br. RMF Classic wyemituje audycję „Sukces pisany szminką” prowadzoną przez Olgę Kozierowską. Poprzednio program był w ramówce ZET Chilli.
więcej
|
|
Trasa ,,Lato ZET i Dwójki" odwołana. TVP woli Polskie Radio
Trasa koncertowa „Lato ZET i Dwójki”, będąca partnerskim przedsięwzięciem TVP2 i Radia ZET, w tym roku się nie odbędzie. Telewizja Polska zamierza wzmocnić współpracę z Polskim Radiem i transmitować w tym roku trzy koncerty „Lata z Radiem”.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Bydgoszczy. Eska wypadła z podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Startuje Ogólnopolski Konkurs Reportażystów ,,Melchiory 2016"
Wystartowała 12. edycja Ogólnopolskiego Konkursu Reportażystów „Melchiory”. Wyniki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Adrian reklamami z Anną Grodzką zyska tabloidowy rozgłos i sprawdzi tolerancję na kontrowersje (opinie)
Firmie Adrian na pewno nie można odmówić ani konsekwencji w budowaniu długofalowej strategii ani odwagi w podejmowaniu wrażliwych społecznie tematów. I choć każdej reklamie towarzyszy przekaz społeczny, to amatorszczyzna i niestaranność wykonania layoutów zbliża całą kampanię do lokalnego „freak show” - nową kampanię rajstop Adrian, z udziałem Anny Grodzkiej, oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Bober, Filip Iwański, Bartosz Piński, Marcin Kalkhoff, Witold Koroblewki.
więcej
|
|
Reklama opon Bridgestone do zmiany, bo wprowadza w błąd (wideo)
Firma Bridgestone Sales Polska w telewizyjnej reklamie opon posługuje się bardzo mocnym określeniem „zawsze", które w odniesieniu do sytuacji drogowych jest obietnicą na wyrost, tym samym przedstawia właściwości opon w sposób wprowadzający odbiorców w błąd - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
,,Zostań ideałem z Czystą Skórą" - Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki Garnier (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków do pielęgnacji twarzy Garnier Czysta Skóra 3w1 z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego. Akcję, pod hasłem, przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Mojo, Masik Production i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Osiem nowych osób w Carat Polska, Roman Dudziński communications managerem
Pracę w domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęło osiem osób: Roman Dudziński jako communications manager, Agata Olszewska, Patrycja Kościołkowska, Julia Belniak jako senior communications planerzy, Aleksandra Rudzińska i Artur Banach jako communications plannerzy oraz Diana Kowalska i Dawid Apriasz jako junior communications plannerzy.
więcej
|
|
Grupa OMD wprowadza do Polski Digital Resolution, na czele Kamila Kownacka
Grupa OMD rozwija struktury performance marketingowe i uruchamia w Polsce markę Digital Resolution obejmującą działania z zakresu performance marketing. Jej rozwój i działalność nadzoruje Kamila Kownacka.
więcej
|
|
PHD Media Direction obronił obsługę budżetu mediowego Castoramy
Dom mediowy PHD Media Direction, w wyniku wygranego przetargu, utrzymał obsługę mediową firmy Castorama, z którą współpracuje nieprzerwanie od 12 lat.
więcej
|
|
Patrycja Klarecka: z Giełdy Papierów Wartościowych na szefową Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Patrycja Klarecka po wygranym konkursie objęła funkcję prezesa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wcześniej pracowała m.in. w działach marketingu Giełdy Papierów Wartościowych i BZ WBK oraz w Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Izabela Derda w jury festiwalu Cannes Lions 2016
Izabela Derda, head of entertainment and content w Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group), weźmie udział w obradach jury podczas 63. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
Bilety na Euro 2016 i piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego do wygrania w promocji Coca-Coli
Coca-Cola, oficjalny sponsor UEFA Euro 2016, uruchomiła w Polsce narodową promocję, w ramach której do wygrania są bilety na mecze piłkarskich mistrzostw oraz piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego.
więcej
|
|
OS3 przygotuje kreację i strategię komunikacji NN Investment Partners TFI
Agencja OS3 odpowiadać będzie za pełne wsparcie strategiczno-kreatywne przy przygotowywaniu komunikacji z klientami NN Investment Partners TFI (dawne ING TFI).
więcej
|
|
Change będzie reklamować dla USP Zdrowie preparat Aleric Deslo Active
Agencja reklamowa Change (należąca do Group One) wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej marki kosmetyków produkowanych przez USP Zdrowie - Aleric Deslo Active.
więcej
|
|
Magdalena Rosa awansuje w Logitech
Magdalena Rosa objęła stanowisko regional marketing managera Eastern Europe w Logitech. Na co dzień będzie pracowała w polskim oddziale firmy w Warszawie.
więcej
|
|
Magdalena Zawada dyrektorem ds. strategii rozwoju i ekspansji w Sare
Magdalena Zawada objęła stanowisko dyrektora ds. strategii rozwoju i ekspansji w spółce Sare.
więcej
|
|
,,Miejski styl" w nowej kampanii promuje sklepy Factory
„Factory kocha miasto” to nowa platforma komunikacji reklamowej centrów odzieżowych Factory, w ramach której właśnie rozpoczęła się wiosenna kampania wizerunkowa pod hasłem „Miejski Styl”. Za strategię i kreację odpowiada Eskadra.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Fakty" TVN tłumaczą relacje z akcji przeciw aborcji w kościele, inicjatorką pracowniczka Agory
„Gazeta Wyborcza” potwierdziła, że wśród inicjatorek demonstracyjnego wyjścia grupy kobiet w niedzielę podczas mszy z kościoła św. Anny w Warszawie była pracowniczka Agory, przy czym niezwiązana z redakcją „GW”. Dziennik zaznaczył, że podobna sytuacja miała miejsce w innym kościele. Reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński poinformował natomiast, że kamery programu były tego dnia w kilkunastu świątyniach.
więcej
|
|
Dariusz Jaworski nowym dyrektorem Instytutu Książki
Dariusz Jaworski, były dziennikarz „Gazety Wyborczej” i wicenaczelny „Tygodnika Powszechnego”, został nowym dyrektorem Instytutu Książki.
więcej
|
|
Monika Sękowska awansowała w Edipresse Polska
Monika Sękowska, dotąd specjalista ds. PR w Edipresse Polska, objęła nowo utworzone stanowisko szefa biura zarządu i komunikacji w firmie.
więcej
|
|
Zmarł Piotr Aleksandrowicz, były redaktor naczelny ,,Rzeczpospolitej"
Po długiej i ciężkiej chorobie, w wieku 62 lat, zmarł dziennikarz Piotr Aleksandrowicz, związany przez kilkanaście lat z „Rzeczpospolitą” m.in. jako redaktor naczelny. O śmierci dziennikarza poinformowała redakcja gazety.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" w globalnym śledztwie dziennikarskim o rajach podatkowych, wśród ich klientów szefowie ITI i ,,Piłki Nożnej"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) jako jedna z ponad 100 redakcji z całego świata brała udział w dziennikarskim śledztwie pod hasłem „kwity z Panamy” dotyczącym prominentnych klientów rajów podatkowych. Wśród nich są udziałowcy Grupy ITI Mariusz Walter i Bruno Valsangiacomo oraz Marek Profus, wydawca „Piłki Nożnej”.
więcej
|
|
Cezary Gmyz pozwie Ryszarda i Dorotę Schnepfów za zarzut wywołania ,,fali antysemickiej nienawiści"
Dziennikarz „Do Rzeczy” i TV Republika Cezary Gmyz zapowiedział, że pozwie ambasadora Polski w USA Ryszarda Schnepfa i jego żonę Dorotę Wysocką-Schnepf za wymienienie go razem z Dorotą Kanią i Makowskim jako publicystów, którzy wywołali „falę antysemickiej nienawiści” wobec Schnepfów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|