|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 6 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Internet satelitarny Tiger Speed od Dariusza Michalczewskiego, ceny od 79 do 349 zł
Były bokser Dariusz Michalczewski zaoferował użytkownikom Tiger Speed - usługę satelitarnego dostępu do internetu. Do wyboru jest pięć pakietów o prędkości 10 lub 22 Mb/s. - Wymyśliłem ten biznes, bo nie miałem dostępu do internetu na moim ranczo - informuje Dariusz Michalczewski w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Polsat wyjaśnia: nie cenzurujemy filmów, ,,Wilk z Wall Street" w wersji kinowej tylko po godz. 23
Film „Wilk z Wall Street” został w poniedziałek wyemitowany w Polsacie bez przekleństw, scen przemocy i z zapikselowanymi stanikami co spowodowało oburzenie widzów. Stacja tłumaczy, że taką wersję produkcji otrzymała od amerykańskiego dystrybutora, a ze względu na polskie prawo kinowej wersji nie mogłaby pokazać w prime-time, tylko po godz. 23.
więcej |
|
,,Fakty po południu" w weekendy z Dianą Rudnik ruszają 9 kwietnia
W sobotę 9 kwietnia br. kanał TVN24 zacznie emitować weekendowe „Fakty po południu”. Prowadzić je będzie Diana Rudnik, ostatnio związana z TVP.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Adrian reklamami z Anną Grodzką zyska tabloidowy rozgłos i sprawdzi tolerancję na kontrowersje (opinie)
Firmie Adrian na pewno nie można odmówić ani konsekwencji w budowaniu długofalowej strategii ani odwagi w podejmowaniu wrażliwych społecznie tematów. I choć każdej reklamie towarzyszy przekaz społeczny, to amatorszczyzna i niestaranność wykonania layoutów zbliża całą kampanię do lokalnego „freak show” - nową kampanię rajstop Adrian, z udziałem Anny Grodzkiej, oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Bober, Filip Iwański, Bartosz Piński, Marcin Kalkhoff, Witold Koroblewki.
więcej
|
,,Fakty" TVN wyprzedziły ,,Wiadomości" TVP1, które straciły 644 tys. widzów
W marcu br. „Fakty” oglądało średnio 3,47 mln osób (w tym 3,31 mln w TVN), a „Wiadomości” - 3,2 mln. Program nadawany tylko w TVN stracił w skali roku ok. 140,4 tys. widzów, a serwis TVP1 - 644,3 tys. Liderem niezmiennie jest „Teleexpress”.
więcej
|
,,Wielka czwórka" ma już tylko 42 proc. rynku. TVP1 i TVN liderami marca
|
Tomasz Lis pozwał Fratrię za komentarz Michała Karnowskiego o tekście z ,,Newsweeka"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Powstaje Super Polsat. Zastąpi Polsat Sport News
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy nadającej na MUX-8 stacji Polsat Sport News na Super Polsat i modyfikację charakteru jej programu. W ramówce kanału nie będzie już tylko sportu, ale pojawią się też filmy i seriale - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat wyjaśnia: nie cenzurujemy filmów, ,,Wilk z Wall Street" w wersji kinowej tylko po godz. 23
Film „Wilk z Wall Street” został w poniedziałek wyemitowany w Polsacie bez przekleństw, scen przemocy i z zapikselowanymi stanikami co spowodowało oburzenie widzów. Stacja tłumaczy, że taką wersję produkcji otrzymała od amerykańskiego dystrybutora, a ze względu na polskie prawo kinowej wersji nie mogłaby pokazać w prime-time, tylko po godz. 23.
więcej
|
|
,,Fakty po południu" w weekendy z Dianą Rudnik ruszają 9 kwietnia
W sobotę 9 kwietnia br. kanał TVN24 zacznie emitować weekendowe „Fakty po południu”. Prowadzić je będzie Diana Rudnik, ostatnio związana z TVP.
więcej
|
|
,,Sonda 2" ma dwa razy mniej widzów niż ,,Tomasz Lis na żywo"
Po trzech tygodniach emisji „Sondę 2” śledzi średnio 1,03 mln widzów, o 1,15 mln mniej niż oglądało wcześniej w tym paśmie program „Tomasz Lisa na żywo”. TVP1 w czasie nadawania misyjnej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Agora i ZPR Media zmieniają nazwy ich stacji, które trafią na MUX-8
We wtorek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o zmianie nazw dwóch stacji telewizyjnych - Kiwi TV i TV#, które pojawią się na ósmym multipleksie telewizji cyfrowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Krzysztof Wawro wrócił do Telewizji Polskiej, został wiceszefem TVP1
Krzysztof Wawro, były wicedyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej, został pełniącym obowiązki zastępcy dyrektora TVP1 ds. ekonomicznych - ustalił portal Wirtualnemdia.pl. Zastąpił Daniela Czarneckiego, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
TVP1 na czele oglądalności w naziemnej telewizji. TVN z największym spadkiem w marcu
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu była TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Fokus TV, a najwięcej stracił TVN. W grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat.
więcej
|
|
Ziemowit Kossakowski stażystą w portalu tvp.info. "Nie jest pracownikiem TVP"
Ziemowit Kossakowski, były polityk Prawa i Sprawiedliwości rozpoczął 3-miesięczny staż w redakcji portalu tvp.info. Kossakowski został wybrany w ramach programu stażowego.
więcej
|
|
Polsat i TVN zarabiają najwięcej z reklamy telewizyjnej. Nestle na czele reklamodawców, ostro w dół Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2016 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydało Nestle.
więcej
|
|
Szósty sezon ,,Gry o tron" od 25 kwietnia w HBO i HBO GO
W poniedziałek 25 kwietnia br. na antenie HBO zadebiutuje szósty sezon serialu „Gra o tron”, opartego na sadze George’a R. R. Martina. Polscy widzowie obejrzą pierwszy odcinek równo ze światową premierą.
więcej
|
|
Sieć UPC Polska rozbudowuje zasięg w Rudzie Śląskiej
Operator kablowy UPC Polska rozpoczął rozbudowę sieci w Rudzie Śląskiej, będącej częścią aglomeracji katowickiej. Dzięki temu dotrze ze swoimi usługami do kolejnych dzielnic tego miasta.
więcej
|
|
Romance TV ruszy w Rumunii i na Węgrzech
Spółka Mainstream Networks uruchomi kanał filmowo-serialowy dla kobiet Romance TV w kolejnych krajach - w Rumunii i na Węgrzech. Stacja ruszy tam w poniedziałek 3 maja br.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polsat i TVN zarabiają najwięcej z reklamy telewizyjnej. Nestle na czele reklamodawców, ostro w dół Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2016 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydało Nestle.
więcej
|
|
Magdalena Surowiec odchodzi z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, jedyną szefową Beata Turlejska-Zduńczyk
Magdalena Surowiec odchodzi z agencji Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i żegna się z branżą reklamową, z którą była związana przez 15 lat. Jedyną szefową agencji będzie teraz Beata Turlejska-Zduńczyk.
więcej
|
|
KER: reklama promująca internet od Orange wprowadza w błąd hasłem ,,Bez ograniczeń prędkości"
Internetowa reklama Orange z hasłem „Bez ograniczeń prędkości" może wprowadzać konsumentów w błąd co do właściwości reklamowanego produktu oraz nadużywać ich zaufania odbiorców - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Ministerstwo Rozwoju daje pięć dni w konkursie na obsługę mediową
Pięć dni na przygotowanie ofert na zakup czasu antenowego w radiu i telewizji mają domy mediowe zainteresowane udziałem w konkursie Ministerstwa Rozwoju na obsługę mediową kampanii promującej akcję Dni Otwarte Funduszy Europejskich. Budżet wynosi 600 tys. zł brutto.
więcej
|
|
Krzysztof Kulesz dyrektorem w VivaKi
Krzysztof Kulesz, deputy buying director w ZenithOptimedia Group, pełni równolegle funkcję non tv trading directora w VivaKi, wspólnej strukturze negocjacyjnej domów mediowych Starcom MediaVest Group Polska i ZenithOptimedia Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Małopolskie będzie promować się w związku ze Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego podpisał ze spółką SDM 2016 umowę dotyczącą promocji tego regionu podczas tegorocznych Światowych Dni Młodzieży, które odbędą się w Krakowie.
więcej
|
|
Nutricia Medyczna promowana jako ,,Twoje posiłki w walce z chorobą" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca preparaty żywieniowe Nutricia Medyczna. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą”, przygotowała agencja Opcom.
więcej
|
|
Advertis jako spółka z. o.o. Marcin Wnuk prezesem, Paweł Gardasiewicz w radzie nadzorczej
Specjalizująca się w przygotowywaniu i instalowaniu elementów identyfikacji wizualnej Grupa Advertis przekształciła się w spółkę komandytową z o.o. Advertis. Nowym prezesem został Marcin Wnuk, a poprzedni prezes Paweł Gardasiewicz objął funkcję przewodniczącego rady nadzorczej.
więcej
|
|
,,2000 złoty na większe głupoty" w promocji Desperadosa
Ruszyła loteria promocyjna marki piwa Desperados (Grupa Żywiec) pod hasłem „2000 złoty na większe głupoty”. Akcję wspiera kampania w internecie i punktach sprzedaży, za którą odpowiadają firmy Good, K2, Roots PR i Media Vest.
więcej
|
|
Mlekołaki w nowej wersji Cinisy reklamowane jako ,,100 proc. dziecięcej natury" (wideo)
W telewizji i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa płatków śniadaniowych Mlekołaki (produkowanych przez Lubellę). Akcję, prowadzoną pod hasłem „100 proc. dziecięcej natury”, przygotowały firmy Scholz and Friends Warszawa, Brainbox i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Zapytaj adwokata" w kampanii Naczelnej Rady Adwokackiej
Naczelna Rada Adwokacka zaczęła kampanię edukacyjną pod hasłem „Zapytaj adwokata” podkreślającą dostępność i znaczenie usług prawnych. Akcję przygotowała agencja Albedo Marketing.
więcej
|
|
Para kochanków w zmysłowej reklamie perfum Mr. Burberry (wideo)
Nowy spot reklamowy marki Mr. Burberry w wysmakowany sposób prezentuje historię pary, która wspólnie spędza kilka dni w Londynie. Erotyczny klimat filmu przypomina, że perfumy to domena delikatnych zmysłów.
więcej
|
|
,,Niech żyje ogród!" - Ciech Zarzyna reklamuje nową markę Ziemovit
Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonych właśnie na rynek produktów Ziemovit (wytwarzanych przez firmę Ciech Zarzyna) służących do pielęgnacji roślin. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Niech żyje ogród!”, przygotowały agencje Walk Creative, Walk Promotion i Walk Events.
więcej
|
|
Value Media ze stałą obsługą marketingu internetowego Idea Banku
Umowa o obsłudze działań reklamowych Idea Banku w internecie przez dom mediowy Value Media (należący do Group One) po okresie próbnym została przedłużona bezterminowo.
więcej
|
|
Ksawery Nałęcz-Jawecki event managerem w Makata Creative Group
Ksawery Nałęcz-Jawecki awansował w domu produkcyjnym Makata Creative Group na stanowisko event managera. Z firmą jest związany od dwóch lat.
więcej
|
|
Młodzi bogowie z dziećmi reklamują ubezpieczenia w Prudentialu (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska z przymrużeniem oka pokazująca ludzi jako młodych bogów. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Papaya Films i SMG Starcom.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Spółki Skarbu Państwa będą ogłaszać się w internecie zamiast w dziennikach. Ma to ograniczyć koszty
Ogłoszenia spółek Skarbu Państwa zamiast w dziennikach mają ukazywać się w internecie - przewidują cztery nowele rozporządzeń, autorstwa MSP, które we wtorek przyjął rząd. Ma to ograniczyć koszty związane z publikowaniem ogłoszeń i dać oszczędności 6-8 mln zł rocznie.
więcej
|
|
14 tys. użytkowników zapłaciło dotąd za dostęp do Newsweeka Plus
W ciągu ponad roku działania usługi Newsweek Plus, dającej dostęp do treści z „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) w internecie, z jej płatnej oferty skorzystało 14 tys. osób. Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek”, zapowiada, że w tym roku spółka mocniej postawi na promocję usługi.
więcej
|
|
Leo Messi pozywa wszystkie redakcje pracujące przy ,,kwitach z Panamy", m.in. ,,Gazetę Wyborczą"
Słynny piłkarz Leo Messi oraz jego ojciec skierowali do sądu pozew o pomówienie przeciwko redakcjom zrzeszonym w Międzynarodowym Konsorcjum Dziennikarzy Śledczych. Wśród pozwanych znalazły się takie tytuły jak „Le Monde”, „Guardian”, stacja BBC, a także „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
,,Newsweek" ruszył z aplikacją wPunkt. Chce dotrzeć do millenialsów
Grupa Onet-RASP wprowadziła na rynek aplikację Newsweek wPunkt, która codziennie rano dostarcza użytkownikom wyselekcjonowaną przez redakcję grupę informacji. Dzięki aplikacji wydawca chce dotrzeć z marką „Newsweek” do aktywnych ludzi po dwudziestce.
więcej
|
|
Prawicowa blogerka sugerowała związek wicenaczelnego ,,Faktu" z ,,kwitami z Panamy". Wydawca rozważa pozew
Wczoraj blogerka Irena Szafrańska zasugerowała na Twitterze, że wicenaczelny dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) Marcin Walter jest synem Mariusza Waltera, którego nazwisko pojawia się w dziennikarskim śledztwie dotyczącym „Panama Papers”. Wydawca rozważa pozwanie Szafrańskiej.
więcej
|
|
Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. ,,Viva!" o 47 proc. w dół
W styczniu 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Viva!”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
więcej
|
|
,,Prezydent Lech Kaczyński 2005-2010" - Cenckiewicz i Chmielecki napisali kontynuację biografii Lecha Kaczyńskiego
2 czerwca br. w sprzedaży pojawi się książka „Prezydent Lech Kaczyński 2005-2010” autorstwa dziennikarzy Sławomira Cenckiewicza i Adama Chmieleckiego, będąca kontynuacją biografii prezydenta RP sprzed trzech lat.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jak branża e-reklamowa radzi sobie z opóźnieniem wyników nowego badania polskiego internetu (opinie)
Nadal nie opublikowano jeszcze pierwszych, styczniowych wyników nowego badania polskiego internetu Planet, chociaż miało to nastąpić już na początku lutego. Domy mediowe i brokerzy reklamowi deklarują, że nie przysporzyło to większych problemów przy planowaniu i realizacji kampanii. Branża jest ciekawa, jak wypadnie porównanie dwóch pomiarów: od GfK i Gemiusa.
więcej
|
|
Jarosław Grabowski odszedł z Grupy Wirtualna Polska, Maciej Kossowski z większymi obowiązkami
Jarosław Grabowski zakończył pracę w Grupie Wirtualna Polska, w której przez niecałe dwa lata pełnił funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego za produkt mediowy. Jego obowiązki przejął Maciej Kossowski, szef produktu reklamowego wydawcy.
więcej
|
|
Internet satelitarny Tiger Speed od Dariusza Michalczewskiego, ceny od 79 do 349 zł
Były bokser Dariusz Michalczewski zaoferował użytkownikom Tiger Speed - usługę satelitarnego dostępu do internetu. Do wyboru jest pięć pakietów o prędkości 10 lub 22 Mb/s. - Wymyśliłem ten biznes, bo nie miałem dostępu do internetu na moim ranczo - informuje Dariusz Michalczewski w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jacek Gądek przechodzi z Onet.pl do Wirtualnej Polski
Dziennikarz Jacek Gądek po 9 latach odszedł z Grupy Onet i rozpoczął pracę w Wirtualnej Polsce - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Facebook tak jak Twitter dodaje automatyczne opisy do zdjęć
Facebook będzie wykorzystywał mechanizmy sztucznej inteligencji do opisywania zdjęć, które pojawiają się w jego serwisie. Rozwiązanie ma ułatwić osobom z problemami wzrokowymi w zorientowaniu się co zawiera konkretna fotografia.
więcej
|
|
Na Onecie startuje program Tomasza Jachimka ,,Żółte papiery" (wideo)
Portal Onet.pl zaczyna emisję programu satyrycznego „Żółte papiery” tworzonego i prowadzonego przez artystę kabaretowego Tomasza Jachimka. Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień.
więcej
|
|
WhatsApp wprowadza szyfrowanie wszystkich połączeń między użytkownikami
Należący do Facebooka komunikator WhatsApp poinformował, że wprowadził szyfrowanie informacji we wszystkich połączeniach dokonywanych pomiędzy użytkownikami tej aplikacji. Szyfrowanie dotyczy wszystkich wiadomości, połączeń głosowych i materiałów zamieszczanych przez ponad miliard użytkowników WhatsApp.
więcej
|
|
DOZ.pl z własnym biurem reklamy, kieruje nim Maciej Węgrzyn
Apteka internetowa DOZ.pl uruchomiła własne biuro reklamy, które będzie sprzedawać nową ofertę reklamową skierowaną do firm z branży farmaceutycznej. Biurem kieruje Maciej Węgrzyn, który wcześniej pracował m.in. w Grupie Allegro i GG Network.
więcej
|
|
Technologie |
|
|
Internet satelitarny Tiger Speed od Dariusza Michalczewskiego, ceny od 79 do 349 zł
|
|
Rafał Brzoska i menedżerowie SALESmanago inwestują w firmę odzieżową James Button. ,,Dobry produkt, obiecująca branża"
|
|
,,Newsweek" ruszył z aplikacją wPunkt. Chce dotrzeć do millenialsów
|
|
KER: reklama promująca internet od Orange wprowadza w błąd hasłem ,,Bez ograniczeń prędkości"
|
|
Smartfon Coolpad Porto S w Polsce za 499 zł (wideo)
|
|
Luka w iOS9 naraża miliony urządzeń na świecie na atak, Apple nie zamierza jej łatać
|
|
Pro6410 NeonColor, Pro7411WT i Pro9420WT - nowe drukarki OKI
|
|
myPhone Flip ze starterem TuBiedronka za 119 zł
|
|
AMD wprowadza 7. generację mobilnych procesorów serii A
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|