|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 12 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Bauer ciągle największym wydawcą prasy w Polsce, dalej RASP i Polska Press (TOP 20)
W 2015 roku liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Większość wydawców zanotowała spadki, wyjątkiem były firmy wydające tytuły dla dzieci.
więcej
|
|
Duża ustawa medialna: opłata audiowizualna od 2017 roku, wygaszenie umów pracowników
Na ostatnim kwietniowym lub pierwszym majowym posiedzeniu Sejmu posłowie zajmą się tzw. dużą ustawą medialną - podała Polska Agencja Prasowa. Do Sejmu trafią trzy projekty ustaw, które zostaną złożone jako inicjatywy poselskie, m.in. o opłacie audiowizualnej w wysokości 15 zł, która zacznie obowiązywać 1 stycznia 2017 roku. Do końca września br. wygasną umowy o pracę w mediach publicznych.
więcej
|
|
RMF FM skarży się na KRRiT: bezpodstawnie blokuje przedłużenie naszej koncesji, chodzi o repolonizację mediów?
Nadawca RMF FM w komunikacie emitowanym przez stację skarży się, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji bezpodstawnie i niemerytorycznie wstrzymuje przedłużenie koncesji dla rozgłośni. - RMF FM znów staje w obliczu niesprawiedliwego traktowania przez KRRiT, obsadzoną, podobnie jak przed laty, nominatami PO, SLD i PSL, którzy próbują wykorzystać radio w toczącym się sporze politycznym - uważa spółka.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nielsen liderem polskiej branży badawczej, w górę Millward Brown, w dół GfK Polonia i TNS Polska (TOP 13)
W ub.r. w polskiej branży badawczej zdecydowanie największe wpływy osiągnęła Grupa Nielsen. Najbardziej w górę poszły przychody Millward Brown, natomiast spore spadki zanotowały GfK Polonia i TNS Polska.
więcej |
|
Startują miesięczniki ,,Polska bez cenzury" i ,,Historia bez cenzury". Jan Piński naczelnym
W poniedziałek 25 kwietnia na rynku zadebiutują dwa nowe miesięczniki „Polska bez cenzury” i „Historia bez cenzury”, których wydawcą i redaktorem naczelnym jest Jan Piński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Telewizja Polska dalej chce emitować reklamy, szykuje się na różne warianty ustawy medialnej
Telewizja Polska zaprzeczyła informacji, jakoby przygotowywała własny projekt nowelizacji ustawy medialnej. Nadawca zapewnia, że chce być nadal obecna na rynku reklamowym, natomiast prowadzone przez teraz analizy mają przygotować spółkę na możliwe zmiany wynikające z wprowadzenia nowej ustawy o mediach publicznych.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telewizja Polska dalej chce emitować reklamy, szykuje się na różne warianty ustawy medialnej
Telewizja Polska zaprzeczyła informacji, jakoby przygotowywała własny projekt nowelizacji ustawy medialnej. Nadawca zapewnia, że chce być nadal obecna na rynku reklamowym, natomiast prowadzone przez teraz analizy mają przygotować spółkę na możliwe zmiany wynikające z wprowadzenia nowej ustawy o mediach publicznych.
więcej
|
|
Nielsen od 2017 roku udostępni dane oglądalności przesuniętej w czasie do rozliczania kampanii telewizyjnych
Od stycznia 2017 roku Nielsen Audience Measurement udostępni wszystkim swoim klientom dostęp do danych oglądalności przesuniętej w czasie (TSV- z ang. time shift viewing). Wtedy też możliwe będzie rozliczanie kampanii reklamowych na podstawie danych TSV+2.
więcej
|
|
Rusza ,,Celebrity salon"- reality show z celebrytami w Polsat Cafe
W czwartek 21 kwietnia br. Polsat Cafe pokaże pierwszy odcinek nowego reality show „Celebrity Salon”, w którym celebryci będą wykonywać zabiegi kosmetyczne. W programie wystąpią m.in. Mikołaj Krawczyk, Ewa Pacuła i Michał Kwiatkowski.
więcej
|
|
Program byłego szefa "Faktu" w Superstacji ma 31 tys. widzów. Beata Szydło popularniejsza od Jarosława Kaczyńskiego
31 tys. widzów śledzi program „Polska w kawałkach Grzegorza Jankowskiego” w Superstacji. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r., stacja zyskała w tym paśmie 8 tys. osób. Najwięcej widzów zgromadził odcinek, którego gościem była Beata Szydło.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem tygodnia, tylko 6 proc. udziału TVP1 w grupie 16-49
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Ostatni odcinek ,,Amerykańskiego Idola" z 13,3 mln widzów, ponad 8 mld z reklam w całej historii programu
Ostatni odcinek 15. sezonu talent show „American Idol”, emitowany w kanale Fox, przyciągnął przed telewizory 13,3 miliona widzów. Na scenie pojawili się wszyscy zwycięzcy i jurorzy poprzednich edycji, ostatnim triumfatorem został Trent Harmon. W całej swojej historii program zarobił na reklamach ponad 8 miliardów dolarów.
więcej
|
|
1,4 mln widzów oglądało kwalifikacyjne mecze polskich szczypiornistów do IO
Relacje z meczów Polaków podczas weekendowego turnieju kwalifikacyjnego do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro śledziło w Polsacie Sport i Polsacie sport News średnio 1,37 mln widzów. Największe audytorium zgromadził sobotni mecz z Chile.
więcej
|
|
TVP z własnym projektem ustawy medialnej? Media publiczne bez reklam, a z opłatą od nadawców prywatnych
W Telewizji Polskiej powstaje projekt tzw. dużej ustawy medialnej odrębny od założeń przygotowanych przez zespół posłów PiS pod kierownictwem Krzysztofa Czabańskiego - podał "Fakt". Projekt TVP ma zakładać, że media publiczne nie będą emitować reklam, w zamian za co otrzymają środki z opłaty od nadawców prywatnych.
więcej
|
|
,,Ludzie i anioły" na żywo w Teatrze Telewizji
W poniedziałek 18 kwietnia br. TVP1 pokaże na żywo spektakl Teatru Współczesnego w Warszawie pt. „Ludzie i anioły”. W sztuce zagrają m.in. Andrzej Zieliński i Sławomir Orzechowski.
więcej
|
|
Motowizja z prawami do NASCAR Sprint Cup
Motowizja nabyła trzyletnie prawa do transmitowania wyścigów NASCAR Sprint Cup. Relacje na żywo z USA pojawią się w ramówce stacji w maju br.
więcej
|
|
,,Drugie życie" w FOX
31 maja 2016 roku FOX rozpocznie emisję nowego serialu „Drugie życie”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Duża ustawa medialna: opłata audiowizualna od 2017 roku, wygaszenie umów pracowników
Na ostatnim kwietniowym lub pierwszym majowym posiedzeniu Sejmu posłowie zajmą się tzw. dużą ustawą medialną - podała Polska Agencja Prasowa. Do Sejmu trafią trzy projekty ustaw, które zostaną złożone jako inicjatywy poselskie, m.in. o opłacie audiowizualnej w wysokości 15 zł, która zacznie obowiązywać 1 stycznia 2017 roku. Do końca września br. wygasną umowy o pracę w mediach publicznych.
więcej
|
|
RMF FM skarży się na KRRiT: bezpodstawnie blokuje przedłużenie naszej koncesji, chodzi o repolonizację mediów?
Nadawca RMF FM w komunikacie emitowanym przez stację skarży się, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji bezpodstawnie i niemerytorycznie wstrzymuje przedłużenie koncesji dla rozgłośni. - RMF FM znów staje w obliczu niesprawiedliwego traktowania przez KRRiT, obsadzoną, podobnie jak przed laty, nominatami PO, SLD i PSL, którzy próbują wykorzystać radio w toczącym się sporze politycznym - uważa spółka.
więcej
|
|
Maciek Rock i Irek Jakubek z RMF MAXXX zadzwonili z życzeniami do Radia Eska
Z okazji Dnia Radia prowadzący poranne „Wstawaj, nie udawaj” w RMF MAXXX Maciek Rock i Irek Jakubek zadzwonili z życzeniami do Radia Eska. Prowadzący pasmo „Ranne ptaki” byli zaskoczeni akcją radiowców.
więcej
|
|
Jedynka nowym liderem w Toruniu. Radio Gra wypadło poza podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PZU szykuje przetarg na całościową obsługę reklamową
PZU planuje przeprowadzić przetarg na wybór agencji reklamowej, która zajmie się całościową obsługą tego ubezpieczyciela. Obecnie firma współpracuje z agencjami DDB & Tribal i VML Poland.
więcej
|
|
Ogilvy walczy w Niemczech z rasizmem, wydaje własną wersję ,,Mein Kamf" (wideo)
Agencja Ogilvy & Mather Berlin wydała 11 książek pod wspólnym tytułem „Mein Kampf gegen Rechts” („Moja walka z rasizmem”). Autorami książek są ludzie walczący z ksenofobią, rasizmem i niesprawiedliwością, a cała seria jest protestem wobec ponownego pojawienia się w niemieckich księgarniach manifestu Adolfa Hitlera.
więcej
|
|
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2016, nowością kategorie Brand Experience i Branded Content
Można już zgłaszać projekty do tegorocznej edycji Effie Awards. W konkursie pojawiły się kategorie Brand Experience i Branded Content, wprowadzono też zmiany w kilku innych kategoriach.
więcej
|
|
Rekomendacje znajomych ważniejsze od obecności celebryty w reklamach (wideo)
Kluczowe dla konsumentów i ich decyzji zakupowych jest doświadczenie z marką (90%), czyli wszystko to, co dzieje się podczas obcowania z produktem już po zakupie - wynika z badania IQS.
więcej
|
|
Unilever oskarżony o splagiatowanie użytkownika Reddita w reklamie Axe (wideo)
Firma Unilever, producent kosmetyków Axe, została oskarżona o użycie w ich reklamie zdania wymyślonego i opublikowanego w serwisie Reddit przez jednego z internautów. Unilever milczy, a autor spornego zdania domaga się uznania go za współtwórcę reklamy.
więcej
|
|
Kaja Dobrzańska i Mikołaj Stefański: z Change do FCB Warsaw
Pracę w agencji reklamowej FCB Warsaw zaczęli, tworzący duet kreatywny, art director Kaja Dobrzańska i copywriter Mikołaj Stefański. Wcześniej pracowali m.in. w Change, WeLoveDigital i Me & My Friends.
więcej
|
|
Kobe Bryant i Michael B. Jordan w zabawnych dialogach reklamują Apple TV (wideo)
Słynny koszykarz NBA Kobe Bryant i aktor Michael B. Jordan spotykają się przed kamerą w spocie promującym platformę Apple TV. Bohaterowie reklamy nie bardzo zgadzają się co do tego, jak powinna wyglądać filmowa biografia Bryanta.
więcej
|
|
Piwo Żywiec debiutuje w wersji bezalkoholowej, będzie reklamowane w mediach
Grupa Żywiec wprowadza do sprzedaży piwo bezalkoholowe - Żywiec Bezalkoholowe, które zastępuje wariant niskoalkoholowy i dostępne będzie w sprzedaży w sklepach w całej Polsce. Kampanię wspierającą launch produktu przygotowały agencje Ogilvy & Mather, Gong, Just, Roots PR i MediaVest.
więcej
|
|
Zespół weselny reklamuje Kredyt Fair w Idea Banku (wideo)
Idea Bank w przyszłym tygodniu rozpocznie kampanię reklamującą Kredyt Fair dla przedsiębiorców. Właśnie ruszyła teaserowa odsłona akcji. Kreacją reklam zajęła się agencja Brasil.
więcej
|
|
Żarłaki nową marką wędlin Konspolu dla dzieci zaprojektowaną przez Opus B
W sprzedaży pojawiła się nowa linia wędlin Konspolu dla dzieci - Żarłaki. Identyfikację wizualną marki i jej materiały reklamowe przygotowała Opus B.
więcej
|
|
,,Hardcore Henry" promowany przez youtuberów z kanału Ponki (wideo)
W ramach kampanii reklamującej film „Hardcore Henry” autorzy kanału youtube’owego Ponki przygotowali klip interaktywny. Za koncepcję i strategię akcji odpowiada agencja K2 Media.
więcej
|
|
San Markos przygotuje kampanię reklamującą IGTE-OFE
Agencja San Markos nawiązała współpracę z Izbą Gospodarczą Towarzystw Emerytalnych - Otwarte Fundusze Emerytalne.
więcej
|
|
Cederroth wybrał agencję Hand Made do promowania kosmetyków Dermika
Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę marki Dermika należącej do firmy Cederroth Polska. Obecnie realizuje kampanię linii Dermika Hydralogiq.
więcej
|
|
,,Ambasadorowie relaksu" w kampanii rowerów Kross Le Grand
Ruszyła wizerunkowa kampania promująca nową kolekcję rowerów miejskich firmy Kross - Le Grand. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Ambasadorowie relaksu”, odpowiadają firmy marketingowe Neon Shake i Media Choice.
więcej
|
|
Piotr Malita business development directorem w Heads Advertising
Piotr Malita zaczął pracę jako business development director w agencji marketing zintegrowanego Heads Advertising. Poprzednio pracował w Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
Barbara Łagodzka w dziale sprzedaży agencyjnej IDMnetu
Z początkiem kwietnia Barbara Łagodzka zasiliła dział sprzedaży agencyjnej IDMnetu (Grupy ZPR Media), odpowiedzialny za sprzedaż telewizyjnego czasu reklamowego.
więcej
|
|
Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl
Supermarket internetowy Frisco.pl rozpoczyna współpracę z agencją SMG (Starcom MediaVest Group) w zakresie marketingu efektywnościowego, planowania i zakupu wszystkich mediów oraz kreacji. Wybór nowej agencji poprzedzony był przeglądami ofert, w którym wzięło udział kilka agencji.
więcej
|
|
Analitycy prognozują wzrost wpływów i zysku Grupy SARE w br.
Według analiz przeprowadzonych przez Stockwatch Grupę SARE czeka w 2016 roku dynamiczny rozwój. Prognozy zakładają większe przychody i zyski. Stockwatch wycenia akcje SARE na 32 zł.
więcej
|
|
Value Media razem z Intermedia Group uruchomił biuro na Węgrzech
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) we współpracy z węgierskim domem mediowym Intermedia Group założył spółkę Value Media Hungary. W jej zarządzie są Jakub Potrzebowski z Group One i Orsolya Toth z Intermedia Group.
więcej
|
|
Zmiany w Endorfina Events: Michał Lizner business development managerem, Michał Kaleta w zarządzie
W agencji Endorfina Events pracę jako business development manager zaczął Michał Lizner, natomiast dyrektor zarządzający Michał Kaleta dołączył do zarządu. Ponadto w firmie zmieniono organizację działu produkcji oraz powiększono dział finansowy.
więcej
|
|
M.I.A. namawia do recyklingu odzieży w reklamie H&M
M.I.A. wystąpiła w klipie jednej z popularnych firm odzieżowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Bauer ciągle największym wydawcą prasy w Polsce, dalej RASP i Polska Press (TOP 20)
W 2015 roku liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Większość wydawców zanotowała spadki, wyjątkiem były firmy wydające tytuły dla dzieci.
więcej
|
|
Startują miesięczniki ,,Polska bez cenzury" i ,,Historia bez cenzury". Jan Piński naczelnym
W poniedziałek 25 kwietnia na rynku zadebiutują dwa nowe miesięczniki „Polska bez cenzury” i „Historia bez cenzury”, których wydawcą i redaktorem naczelnym jest Jan Piński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży. ,,Top Gear" o 29 proc. w dół w styczniu
W styczniu br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”.
więcej
|
|
SDP zaniepokojone skazaniem Tomasza Wróblewskiego i Michała Fury za tekst z 2010 roku
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP jest zaniepokojone wyrokami sądu w sprawie z oskarżenia prywatnego Garmond Press z art. 212 kodeksu karnego przeciwko Tomaszowi Wróblewskiemu i Michałowi Furze. - Nasz niepokój budzi zarówno sam fakt skazania dziennikarzy na gruncie prawa karnego, jak i wysokość orzeczonych kar - informuje CMWP SDP.
więcej
|
|
Majowy ,,Twój Styl" z Dorotą Wellman jako Kobietą Roku na okładce
We wtorek 12 kwietnia w sprzedaży ukaże się majowe wydanie magazynu „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z Dorotą Wellman na okładce. Do numeru dodano płytę DVD z filmem „Magia w blasku księżyca”.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Nielsen liderem polskiej branży badawczej, w górę Millward Brown, w dół GfK Polonia i TNS Polska (TOP 13)
W ub.r. w polskiej branży badawczej zdecydowanie największe wpływy osiągnęła Grupa Nielsen. Najbardziej w górę poszły przychody Millward Brown, natomiast spore spadki zanotowały GfK Polonia i TNS Polska.
więcej
|
|
Nielsen od 2017 roku udostępni dane oglądalności przesuniętej w czasie do rozliczania kampanii telewizyjnych
Od stycznia 2017 roku Nielsen Audience Measurement udostępni wszystkim swoim klientom dostęp do danych oglądalności przesuniętej w czasie (TSV- z ang. time shift viewing). Wtedy też możliwe będzie rozliczanie kampanii reklamowych na podstawie danych TSV+2.
więcej
|
|
Rekomendacje znajomych ważniejsze od obecności celebryty w reklamach (wideo)
Kluczowe dla konsumentów i ich decyzji zakupowych jest doświadczenie z marką (90%), czyli wszystko to, co dzieje się podczas obcowania z produktem już po zakupie - wynika z badania IQS.
więcej
|
|
,,Rodzina 500 plus" ma niewielki wpływ na plany rodzicielskie (infografika)
Niewielki odsetek Polaków uzależnia plany posiadania kolejnych dzieci od programu „Rodzina 500 plus” - wynika z badania Millward Brown.
więcej
|
|
Google, Amazon i Netflix wymarzonymi miejscami pracy dla millenialsów (TOP 10)
Według badań firmy analitycznej YouGov osoby zaliczane do grupy wiekowej millenialsów (18-34 lata) najchętniej pracowałyby w firmach internetowych i technologicznych. Na liście Top 10 najbardziej pożądanych pracodawców jest aż siedem spółek z tego sektora, a podium okupują Google, Amazon i Netflix.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|