|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 15 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Social VR zmieni świat social media i ustawi Facebooka obok Google, Apple i Microsoftu (opinie)
- Prezentując platformę Social VR Facebook nie pozostawia złudzeń, że dąży do budowy „most social platform ever”. Przy okazji przekształca się z serwisu społecznościowego w pełnoprawną firmę technologiczną stającą jak równy z równym obok Google, Apple i Microsoftu, choć sposób prezentacji Social VR budzi zastrzeżenia - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz, Artur Szatkowski i Damian Karczewski.
więcej |
|
RMF FM kończy akcję skierowaną przeciw KRRiT. ,,Nie chcemy eskalacji konfliktu"
Radio RMF FM zdecydowało o zakończeniu akcji informującej, że KRRiT dyskryminuje rozgłośnię, przewlekając proces przedłużenia koncesji dla niej. - Naszą intencją nie jest eskalowanie konfliktu - zapewnia stacja.
więcej |
|
Michał Szułdrzyński pierwszym wicenaczelnym ,,Rzeczpospolitej"
Michał Szułdrzyński awansował w redakcji „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) i przejął obowiązki pierwszego zastępcy redaktora naczelnego dziennika. Będzie nadzorował pion informacyjny tytułu.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jacek Kurski: TVP straciła widzów Kraśki i Lisa, zyskała wyborców prawicy, których nie obejmuje pomiar Nielsena
Według prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego kanały TVP straciły ostatnio część widzów o poglądach bardziej liberalnych, ale zyskały też nowych, spośród wyborców prawicowych, których udział jest jednak niedoszacowany w pomiarze oglądalności realizowanym przez firmę Nielsen. - Stwórzmy narodowy instytut badawczy, taki jak w wielkich krajach Unii Europejskiej - zaapelował Kurski.
więcej
|
Jacek Kurski przyznaje: zdjąłem ,,Pegaza", bo obrażał uczucia rodzin smoleńskich
Powodem nie wyemitowania w zeszłą środę w TVP1 „Pegaza” nie były problemy techniczne. Jacek Kurski, prezes TVP, przyznał, że zdecydował o zdjęciu programu, bo była w nim mowa o spektaklu, który „w oczywisty sposób obraża uczucia rodzin smoleńskich”.
więcej
|
Koniec Eska TV. Stacja zmieni się w Ósemka TV i wprowadzi rozrywkę
|
KRRiT: ,,Wiadomości" stronnicze i mało pluralistyczne, ,,Fakty" niechętne rządowi, ,,Wydarzenia" sensacyjne
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Piotr Kraśko przechodzi z TVP do TVN. Poprowadzi ,,Dzień dobry TVN" i program w TVN24 BIS
Piotr Kraśko, były szef „Wiadomości” TVP1, przechodzi do TVN. Kraśko będzie prowadzącym „Dzień dobry TVN” oraz poprowadzi autorski program w TVN24 BIS - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Agata Młynarska rzadziej w ,,Świat się kręci"? ,,Każdy prowadzi tyle samo odcinków"
Agata Młynarska w drugiej połowie kwietnia prowadzić będzie program „Świat się kręci” tylko raz w tygodniu. To skutek dołączenia do zespołu gospodarzy magazynu Anny Popek. TVP zapewnia, że w tym miesiącu wszyscy prowadzący będą mieć dokładnie tyle samo wydań.
więcej
|
|
Agnieszka Mosór poprowadzi ,,Wydarzenia"
Reporterka „Wydarzeń” Agnieszka Mosór zostanie prowadzącą popołudniowe wydania programu. Mosór zadebiutuje w nowej roli 18 kwietnia br.
więcej
|
|
,,Magiel towarzyski" od 10 lat w TVN Style. Format będzie kontynuowany
Prowadzony przez Karolinę Korwin-Piotrowską program „Magiel towarzyski” obchodzi 10. rocznicę obecności w ramówce TVN Style. Do tej pory nakręcono 20. sezonów programu, a 21. seria pojawi się na antenie jesienią - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Turecki serial ,,Tylko z tobą" śledzi zaledwie 530 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Turecki serial „Tylko z tobą” po kilku tygodniach emisji ogląda średnio 527 tys. widzów. Dwójka w czasie emisji produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Ewa Kasprzyk w kanale ID. Poprowadzi ,,Mamuśki z piekła rodem"
Kanał ID w maju br. wprowadzi na antenę amerykański program „Mamuśki z piekła rodem”, przedstawiający matki, które za wszelką cenę chciały pomóc swoim dzieciom. W roli jego polskiej gospodyni wystąpi Ewa Kasprzyk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Marek Migalski prowadzącym ,,Dwie prawdy" w TVN24. 'Naturalne uzupełnienie mojej przygody z mediami"
Politolog i były europoseł Marek Migalski został nowym współprowadzącym codzienny program publicystyczny TVN24 „Dwie prawdy”. Migalski będzie pojawiał się w piątkowych wydaniach magazynu.
więcej
|
|
KRRiT przypomina swoje działania w obronie dziennikarzy. ,,Oświadczenie TVP to nierzetelne oceny bez wiedzy"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w odpowiedzi na oświadczenie Telewizji Polskiej krytykujące zleconą przez KRRiT analizę „Wiadomości”, „Faktów” i „Wydarzeń” opisuje, jak w ostatnich latach interweniowała w przypadkach naruszania wolności słowa, m.in. napaści na dziennikarzy telewizyjnych i radiowych. Według KRRiT publiczny nadawca w oświadczeniu „uzurpuje sobie prawo do wydawania skrajnych ocen moralnych nieopartych na faktach”.
więcej
|
|
Joanna Rathe i Magdalena Błasiak-Bielińska odpowiadają za zakupy programowe w Metro TV
Joanna Rathe i Magdalena Błasiak-Bielińska dołączyły do zespołu kanału telewizji naziemnej Metro, który przygotowuje Agora. Rathe objęła stanowisko managera ds. zakupów programowych, a od maja Błasiak-Bielińska pokieruje tymi działaniami jako dyrektor.
więcej
|
|
Barack Obama obejrzy nowy sezon ,,Gry o tron" jako pierwszy
Twórcy „Gry o tron” wyjawili, że najnowszy, szósty sezon serialu, jako jeden z pierwszych obejrzy prezydent USA, Barack Obama.
więcej
|
|
Bartosz Węglarczyk żegna się z ,,Dzień dobry TVN", stawia na pracę w Grupie Onet
Bartosz Węglarczyk nie będzie już prowadził programu „Dzień dobry TVN”. Dziennikarz zakończył współpracę ze stacją, ponieważ został dyrektorem programowym Grupy Onet i będzie miał autorski program emitowany w tym portalu. - Trudno tak duże wyzwanie pogodzić z drugą pracą - wyjaśnia.
więcej
|
|
Raport Telewizji Polskiej o ,,skandalicznych nadużyciach dziennikarskich" m.in. Osińskiej, Kulczyckiego i Kraśki
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na komisji sejmowej podał kilka przykładów zachowań byłych już dziennikarzy TVP, m.in. Joanny Osińskiej, Jarosława Kulczyckiego i Piotra Kraśki, które określił jako „skandaliczne nadużycia standardów dziennikarskich”. Publiczny nadawca przygotował szczegółowy raport na ten temat.
więcej
|
|
CNN ze spersonalizowanymi newsami i botami w Messengerze
Stacja informacyjna CNN zaczęła oferować swoje newsy za pomocą należącej do Facebooka platformy Messenger. Widomości mają być wysoce spersonalizowane dla odbiorców, a w komunikację pomiędzy internautami a CNN wspomagają boty.
więcej
|
|
,,Kwarantanna" niedługo po premierze w Seriale+
Dziesięć dni po światowej premierze w ofercie Seriale+ pojawi się nowy serial „Kwarantanna”. Kolekcja Seriale+ dostępna dla abonentów platformy nc+ wzbogaci się o dwa tytuły - nowy serial„Kwarantanna” i trzeci sezon „Master of sex”.
więcej
|
|
Disney przez charytatywną akcję promuje nowy serial
Z okazji premiery serialu animowanego „Lwia straż”, Disney Polska zaangażuje się na Instagramie w kampanię charytatywną dla afrykańskich lwów.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Zmniejsza się przewaga RMF FM nad Radio ZET. Trójka dogoniła Jedynkę
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy - bez zmian - do RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w I kwartale 2016 roku. Największym wzrostem pochwalić się może Trójka, która zmniejszyła dystans do Jedynki. Dalej rośnie słuchalność Tok FM, które jest tuż za Radiem Maryja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM kończy akcję skierowaną przeciw KRRiT. ,,Nie chcemy eskalacji konfliktu"
Radio RMF FM zdecydowało o zakończeniu akcji informującej, że KRRiT dyskryminuje rozgłośnię, przewlekając proces przedłużenia koncesji dla niej. - Naszą intencją nie jest eskalowanie konfliktu - zapewnia stacja.
więcej
|
|
Eska, Złote Przeboje, ZET Gold tracą słuchaczy. Radio Wawa z największym wzrostem w I kwartale
Pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymuje Eska, która notuje największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się może Radio Wawa - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sławomir Assendi zastępcą szefa stacji radiowych Eurozetu
Sławomir Assendi został zastępcą szefa stacji radiowych Grupy Eurozet Jarosława Paszkowskiego. Patrycja Michońska awansowała zaś na funkcję koordynatora programów lokalnych Radia Plus.
więcej
|
|
,,Pierwsza zmiana" w VOX FM nadaje z multimedialnego studia w kanale VOX Music TV
Poranne pasmo „Pierwsza zmiana” Radia VOX FM jest realizowane z nowego studia, które zostało wyposażone w kamery, oświetlenie telewizyjne i scenografię. Fragmenty audycji będą emitowane od poniedziałku do piątku w VOX Music TV oraz na YouTube’ie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
SMG i ZenithOptimedia razem jako Publicis Media, na czele Piotr Piętka i Monika Bronowska
Piotr Piętka obejmuje stanowisko CEO, a Monika Bronowska funkcję COO w polskim oddziale Publicis Media. Nazwy Starcom MediaVest Group (SMG) i ZenithOptimedia Group (ZOG) z czasem przestaną funkcjonować.
więcej
|
|
Zinedine Zidane bohaterem globalnej kampanii Orange na Euro 2016 (wideo)
W związku z Euro 2016 firma telekomunikacyjna Orange uruchamia program „Orange sponsors You”, którego elementem będzie kampania reklamowa z udziałem znanego piłkarza, Zinedine’a Zidane’a.
więcej
|
|
,,Odkryj w sobie kibica!" w reklamach Media Markt przed Euro 2016 (wideo)
Sieć elektromarketów Media Markt zaczęła kampanię reklamową związaną z piłkarskim Euro 2016. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Odkryj w sobie kibica!”, razem z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy Denmer, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal i UM.
więcej
|
|
Hyundai Elantra promowany jako ,,gotowy na wyzwania przyszłości" (wideo)
Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową nowego modelu Hyundai Elantra, którego europejska premiera odbyła się w Polsce na targach motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu. Akcję przygotowały firmy Opus B i Havas Media.
więcej
|
|
Olga Markowska i Aleksandra Czerw w Resolution Media
Do zespołu Resolution Media, komórki zajmującej się w Grupie Media Direction performance marketingiem, dołączyły Olga Markowska i Aleksandra Czerw.
więcej
|
|
Emil Tumiłowicz client service directorem w MEC Wavemaker
Emil Tumiłowicz dołączył do zespołu MEC Wavemaker, nowej marki kontentowej działającej w strukturach MEC. Na utworzonym tu właśnie stanowisku client service directora pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów.
więcej
|
|
Snickers promowany w opakowaniach konkurencyjnych batonów
W nowej kampanii marki Snickers znane batony występują w opakowaniach Marsa, Bounty i Twixa. W ten sposób producent chce udowodnić, że nawet batony potrafią być głodne, a wtedy nie są sobą.
więcej
|
|
Michalina Pietrzyk: z ZPR Media do Mediabrands Studios
Michalina Pietrzyk zaczęła pracę jako senior creative specialist w agencji Mediabrands Studios (należącej do IPG Mediabrands). Wcześniej była związana z Grupą ZPR Media i British American Tobacco Polska.
więcej
|
|
Anna Rama: z Media Direction do Value Media
Anna Rama zaczęła pracę jako senior communication planner w domu mediowym Value Media. To 50. osoba zatrudniona w br w Value Media i Media+ (oba domy mediowe należą do Group One).
więcej
|
|
,,Aktywność na nowo" w kampanii Aleric Deslo Active (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa leku na alergię Aleric Deslo Active (produkowanego przez USP Zdrowie), prowadzona pod hasłem „Aktywność na nowo”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change, Selfish, Badi Badi i Starcom.
więcej
|
|
Scarlett Johansson i Henry Cavill fotograficznie reklamują Huawei P9 (wideo)
Aktorzy Scarlett Johansson i Henry Cavill są twarzami kampanii promującej nowy smartfon Huawei P9. W pierwszym spocie reklamowym para walczy ze sobą o najlepszą fotografię, kampanię uzupełnia seria zdjęć zrobionych przez uznanych autorów.
więcej
|
|
Zbigniew Bródka ambasadorem akcji ,,Nestlé porusza Polskę"
Łyżwiarz szybki Zbigniew Bródka został ambasadorem programu „Nestlé porusza Polskę”. To jubileuszowa inicjatywa Nestlé z okazji 150-lecia firmy, propagująca aktywny styl życia oraz ruch na świeżym powietrzu.
więcej
|
|
Hand Made przygotuje dla PIP kampanię dotyczącą bezpieczeństwa pracy
Agencja reklamowa Hand Made po wygranym przetargu przygotuje na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy kampanię społeczną dotyczącą bezpieczeństwa pracy przy obróbce drewna. Działania te mają być realizowane w tym i w przyszłym roku.
więcej
|
|
Innova Capital przejął od Dirlango część udziałów Grupy Netsprint
Fundusz inwestycyjny Innova Capital kupił do spółki Dirlango (należącej do Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka) część udziałów Grupy Netsprint, obejmującej firmy Netsprint i LeadR zajmującej się marketingiem internetowym.
więcej
|
|
NuOrder zajmie się obsługą Kotlina w social media
Agencja NuOrder wygrała przetarg organizowany przez firmę Agros Nova (należącą do Grupy Maspex) na obsługę marki Kotlin w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Aneta Paczkowska client service directorem w IMS events
Do zespołu IMS events dołączyła Aneta Paczkowska, obejmując stanowisko client service director. To nowoutworzone stanowisko.
więcej
|
|
Joanna Paciorek nowym SEM managerem w PromoTraffic
Joanna Paciorek dołączyła do zespołu PromoTraffic i objęła stanowisko SEM managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał Szułdrzyński pierwszym wicenaczelnym ,,Rzeczpospolitej"
Michał Szułdrzyński awansował w redakcji „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) i przejął obowiązki pierwszego zastępcy redaktora naczelnego dziennika. Będzie nadzorował pion informacyjny tytułu.
więcej
|
|
Justyna Dobrosz-Oracz, Milena Kruszniewska i Maciej Czajkowski: z ,,Wiadomości" TVP1 do ,,Gazety Wyborczej"
Pracę w redakcji „Gazety Wyborczej” (Agora) zaczęli Justyna Dobrosz-Oracz, Milena Kruszniewska i Maciej Czajkowski, poprzednio związani z „Wiadomościami” TVP1. Zajmują się materiałami wideo na stronę internetową „GW”.
więcej
|
|
,,Moje Mieszkanie" na czele pism wnętrzarskich. ,,Cztery Kąty" najbardziej w dół
W styczniu br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Social VR zmieni świat social media i ustawi Facebooka obok Google, Apple i Microsoftu (opinie)
- Prezentując platformę Social VR Facebook nie pozostawia złudzeń, że dąży do budowy „most social platform ever”. Przy okazji przekształca się z serwisu społecznościowego w pełnoprawną firmę technologiczną stającą jak równy z równym obok Google, Apple i Microsoftu, choć sposób prezentacji Social VR budzi zastrzeżenia - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz, Artur Szatkowski i Damian Karczewski.
więcej
|
|
Google zmienia platformę reklamową dla wydawców, chce przyspieszyć uruchamianie się stron
Koncern Google dokonał zmian na platformie DoubleClick for Publishers (DFP), która pozwoli wydawcom sprawniej dobierać oferty reklamowe w czasie rzeczywistym, a jednocześnie ma ograniczyć spowolnienia w uruchamianiu konkretnych stron. - Krok Google może ograniczyć rozglądanie się średnich wydawców za takimi rozwiązaniami jak header bidding, ale nie zabije tego rozwiązania - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Dyba, CEO Adexon.
więcej
|
|
Onet-RASP przed Wirtualną Polską na smartfonach i tabletach, nisko YouTube (TOP 20 z marca)
W marcu br. strony Grupy Onet-RASP miały więcej użytkowników od witryn Grupy Wirtualna Polska zarówno na smartfonach, jak i tabletach. Na obu nośnikach najpopularniejsze są Google i Facebook, a zdecydowanie niższy zasięg niż w internecie stacjonarnym ma YouTube.
więcej
|
|
Facebook prezentuje Social VR do spotkań w wirtualnej rzeczywistości (wideo)
Podczas konferencji F8 Facebook przedstawił przyszłość komunikacji społecznościowej w środowisku VR. W trakcie prezentacji dwie oddalone od siebie osoby odbyły wirtualne spotkanie z możliwością wielu interakcji.
więcej
|
|
Netflix wyda tylko w tym roku 5 mld dolarów na zakupy licencji. ,,VOD w ciągu 20 lat ma szansę całkowicie zastąpić telewizję"
Telewizja internetowa powoli zastępuje tradycyjną. Szeroki wybór treści, możliwość zatrzymania odtwarzanego programu w dowolnej chwili i kontynuowanie na dowolnym urządzeniu sprawiają, że wideo w sieci zyskuje na popularności. Z platformy Netflix, światowego giganta, korzysta już 75 mln osób. Spółka tylko w tym roku na zakup licencji planuje wydać ok. 5 mld dol.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|