|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 17 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN stawia na produkcję do internetu. Rusza TVN Emotion Studio
Grupa TVN zamierza jeszcze mocniej skoncentrować się produkcji treści dla internetu, w tym urządzeń mobilnych i social mediów. Zajmie się tym nowoutworzone TVN Emotion Studio. W jego kierownictwie są Piotr Ochalski, Radosław Kotapka i Katarzyna Johansson - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Twitter nie przynosi wydawcom dużego ruchu, ale jest ważny w kontaktach z czytelnikami i jako źródło informacji
- Dla wydawców Twitter nigdy nie był znaczącym generatorem ruchu na ich stronach internetowych, zdecydowanie przegrywa z Facebookiem. Ale obecność na Twitterze jest ważna ze względów wizerunkowych, zaangażowania czytelników i interakcji z nimi, serwis bywa też przydatny jako źródło informacji - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl polscy wydawcy.
więcej
|
|
Wielowieyska i Wroński podzieleni ws. krytykowanego tekstu ,,Gazety Wyborczej" o parze prezydenckiej
Artykuł z „Gazety Wyborczej” z pogłoskami o Andrzeju Dudzie rozpowszechnianymi przez Zbigniewa Stonogę został w weekend mocno skrytykowany przez część dziennikarzy. Publicystka „GW” Dominika Wielowieyska oceniła, że cytowanie Stonogi było błędem, natomiast jej redakcyjny kolega Paweł Wroński bronił tekstu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr Kraśko zadebiutował w ,,Dzień dobry TVN". Poprowadzi też ,,Fakty z zagranicy"
Piotr Kraśko w sobotę po raz pierwszy współprowadził w TVN poranny magazyn „Dzień dobry TVN”. Były dziennikarz TVP będzie też gospodarzem „Faktów z zagranicy” nadawanych w TVN24 BIS - zadebiutuje tam 18 kwietnia.
więcej |
|
,,Kocham Cię, Polsko" wróci za rok? ,,Decyzja jesienią"
TVP2 jest zadowolona z wyników oglądalności „Kocham Cię, Polsko” i zastanawia się nad kontynuacją formatu. - Odpowiedzi, czy program powróci za rok, TVP udzieli na jesieni - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Gieros-Brzezińska, rzecznik prasowa TVP.
więcej |
|
Druga edycja Polsat SuperHit Festiwal pod koniec maja. Na scenie Celińska, Wyszkoni, Piaseczny i Sarsa
W dniach 27-29 maja br. Telewizja Polsat zorganizuje w Operze Leśnej w Sopocie drugą edycję Polsat SuperHit Festiwal. Na scenie wystąpią m.in. Anna Wyszkoni, Andrzej Piaseczny, Stanisława Celińska, Sarsa i Enej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
SMG i ZenithOptimedia razem jako Publicis Media, na czele Piotr Piętka i Monika Bronowska
Piotr Piętka obejmuje stanowisko CEO, a Monika Bronowska funkcję COO w polskim oddziale Publicis Media. Nazwy Starcom MediaVest Group (SMG) i ZenithOptimedia Group (ZOG) z czasem przestaną funkcjonować.
więcej
|
Zmniejsza się przewaga RMF FM nad Radio ZET. Trójka dogoniła Jedynkę
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy - bez zmian - do RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w I kwartale 2016 roku. Największym wzrostem pochwalić się może Trójka, która zmniejszyła dystans do Jedynki. Dalej rośnie słuchalność Tok FM, które jest tuż za Radiem Maryja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski: TVP straciła widzów Kraśki i Lisa, zyskała wyborców prawicy, których nie obejmuje pomiar Nielsena
|
Jacek Kurski przyznaje: zdjąłem ,,Pegaza", bo obrażał uczucia rodzin smoleńskich
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN stawia na produkcję do internetu. Rusza TVN Emotion Studio
Grupa TVN zamierza jeszcze mocniej skoncentrować się produkcji treści dla internetu, w tym urządzeń mobilnych i social mediów. Zajmie się tym nowoutworzone TVN Emotion Studio. W jego kierownictwie są Piotr Ochalski, Radosław Kotapka i Katarzyna Johansson - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piotr Kraśko zadebiutował w ,,Dzień dobry TVN". Poprowadzi też ,,Fakty z zagranicy"
Piotr Kraśko w sobotę po raz pierwszy współprowadził w TVN poranny magazyn „Dzień dobry TVN”. Były dziennikarz TVP będzie też gospodarzem „Faktów z zagranicy” nadawanych w TVN24 BIS - zadebiutuje tam 18 kwietnia.
więcej
|
|
,,Kocham Cię, Polsko" wróci za rok? ,,Decyzja jesienią"
TVP2 jest zadowolona z wyników oglądalności „Kocham Cię, Polsko” i zastanawia się nad kontynuacją formatu. - Odpowiedzi, czy program powróci za rok, TVP udzieli na jesieni - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Gieros-Brzezińska, rzecznik prasowa TVP.
więcej
|
|
Druga edycja Polsat SuperHit Festiwal pod koniec maja. Na scenie Celińska, Wyszkoni, Piaseczny i Sarsa
W dniach 27-29 maja br. Telewizja Polsat zorganizuje w Operze Leśnej w Sopocie drugą edycję Polsat SuperHit Festiwal. Na scenie wystąpią m.in. Anna Wyszkoni, Andrzej Piaseczny, Stanisława Celińska, Sarsa i Enej.
więcej
|
|
Telewizja Polska chciałaby praw do transmisji kilku meczów Euro 2016. Co na to Polsat?
Telewizja Polska chciałaby kupić od Polsatu, mającego prawa do transmisji całego Euro 2016, sublicencję na pokazanie kilku meczów, m.in. z udziałem polskiej reprezentacji. Porozumienie za zgodą UEFA musiałoby zostać zawarte do końca kwietnia.
więcej
|
|
Członkowie rad nadzorczych TVN i ATM wpłacali na kampanię wyborczą Nowoczesnej
Według dokumentów finansowych partii Nowoczesna Ryszarda Petru, do których dotarli dziennikarze tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Spinger Polska), na kampanię wyborczą ugrupowania wpłacali środki m.in. Wojciech Kostrzewa z rady nadzorczej TVN oraz Marcin Michalak i Artur Hoffman z rady nadzorczej ATM Grupy.
więcej
|
|
,,Sprawa dla reportera" zyskała widzów, TVP1 liderem pasma
W sezonie 2015/2016 „Sprawę dla reportera” śledzi średnio 3,33 mln osób, o 80 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia.
więcej
|
|
Konkurs Eurowizji w TVP1, TVP Polonia i TVP HD (plan transmisji)
Telewizja Polska pokaże wszystkie koncerty tegorocznego, 61. Konkursu Piosenki Eurowizji. Transmisje na żywo ze Sztokholmu będzie można oglądać w TVP1 i TVP Polonia, powtórki koncertów wyemituje TVP HD.
więcej
|
|
Telewizja Polska chce być brokerem reklamowym innych stacji. Domy mediowe podzielone w ocenach
W obecnej sytuacji Telewizji Polskiej będzie bardzo ciężko zachęcić do współpracy kanały zewnętrzne. TVP1 i TVP2 dramatycznie tracą widownię, a za chwile w ogóle mogą nie mieć możliwości emisji i sprzedaży reklam. Przy tak niepewnej sytuacji właściciele mniejszych stacji nie będą chcieli zaryzykować współpracę - nowe plany biura reklamy TVP komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Krzysztof Bernady, Małgorzata Tarasiuk, Anna Bratkowska i Maciej Kita.
więcej
|
|
Finał Ligi Mistrzów i ,,M jak miłość" najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP
W majowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej większość spotów kosztuje kilka procent mniej niż rok temu. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy finałowym meczu Ligi Mistrzów w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
|
W maju w TVN najdroższe reklamy przy ,,Kuchennych rewolucjach"
W udostępnionym właśnie cenniku reklamowym TVN na maj ceny są od kilku do kilkunastu procent wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy czwartkowym programie „Kuchenne rewolucje”.
więcej
|
|
TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, najwięcej stracił TLC
W marcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a najwięcej stracił kanał TLC.
więcej
|
|
Jacek Kurski: komentarze przed ,,Idą" obowiązkiem TVP, Torbicka ocenzurowała reżysera ,,Historii Roja"
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski podkreślił, że opatrzenie „Idy” w TVP2 dyskusją publicystów było obowiązkiem, ponieważ film jest co prawda wybitny artystycznie, ale wprowadza błąd co do prawdy historycznej. Z kolei Grażynie Torbickiej zarzucił, że z jednego z ostatnich wydań „Kocham kino” wycięła wypowiedź reżysera „Historii Roja” krytyczną wobec poprzednich władz TVP.
więcej
|
|
Wprowadzenie składki audiowizualnej konieczne, ale utrzymanie reklam w TVP i PR może zachwiać rynkiem (opinie)
Wejście w życie „dużej” reformy mediów publicznych może doprowadzić do bardzo poważnego zachwiania całym rynkiem, nie tylko polskim. W tle jest przejęcie mediów przez rządzących, chodzi o instytucjonalne potwierdzenie tej operacji - założenia tzw. dużej ustawy medialnej oceniają prof. Wiesław Godzic i Bogusław Chrabota.
więcej
|
|
Prezes CCC i twórcy Platige Image wśród nominowanych do Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta
Wybrano dziesięciu finalistów piątej edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta. Wśród nich znaleźli się m.in.: Dariusz Miłek, Jarosław Sawko i Piotr Sikora, Bartosz Gonaczarek czy ks. Andrzej Augustyński.
więcej
|
|
Film ,,Karbala" bezpłatnie dla użytkowników vod.tvp.pl
Telewizja Polska udostępniła w serwisie vod.tvp.pl film wojenny „Karbala” w reżyserii Krzysztofa Łukaszewicza, opowiadający o grupie polskich żołnierzy walczących w irackim mieście Karbala. Film można oglądać bez opłat.
więcej
|
|
Polsat Sport bez części transmitowanej walki bokserskiej. ,,Realizacja spinana na sznurek od snopowiązałki"
W nocy z soboty na niedzielę Polsat Sport wskutek problemów technicznych nie pokazał kilku rund z walki bokserskiej Krzysztofa Głowackiego i Steve’a Cunninghama. Komentatorzy stacji podkreślili, że kłopoty są niezależne od Polsatu.
więcej
|
|
Kanały Eleven Sports Network w Cyfrowym Polsacie
Kanały Eleven i Eleven Sports dołączają do oferty Cyfrowego Polsatu. Do końca kwietnia br. będą dostępne dla wszystkich abonentów platformy. Cyfrowy Polsat to ostatni duży operator płatnej telewizji, który dotąd nie oferował obu stacji.
więcej
|
|
Były reporter ,,Panoramy" pozwany za zniesławienie wytoczy TVP proces o łamanie prawa pracy
Radosław Masłowski, były reporter „Panoramy” TVP2, poinformował, że został pozwany za wpis, w którym skrytykował standardy dziennikarskie w programie. Zapowiedział też, że pozwie Telewizję Polską za „wieloletnie łamanie prawa pracy przy zatrudnianiu reporterów, operatorów i montażystów”.
więcej
|
|
,,Fotobankomat" nowym pasmem w 4fun.tv
Kanał muzyczny 4fun.tv wprowadził na antenę codzienne pasmo z teledyskami „Fotobankomat”, w którym wygrać można pieniądze.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Telewizja Polska chce być brokerem reklamowym innych stacji. Domy mediowe podzielone w ocenach
W obecnej sytuacji Telewizji Polskiej będzie bardzo ciężko zachęcić do współpracy kanały zewnętrzne. TVP1 i TVP2 dramatycznie tracą widownię, a za chwile w ogóle mogą nie mieć możliwości emisji i sprzedaży reklam. Przy tak niepewnej sytuacji właściciele mniejszych stacji nie będą chcieli zaryzykować współpracę - nowe plany biura reklamy TVP komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Krzysztof Bernady, Małgorzata Tarasiuk, Anna Bratkowska i Maciej Kita.
więcej
|
|
Finał Ligi Mistrzów i ,,M jak miłość" najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP
W majowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej większość spotów kosztuje kilka procent mniej niż rok temu. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy finałowym meczu Ligi Mistrzów w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
|
W maju w TVN najdroższe reklamy przy ,,Kuchennych rewolucjach"
W udostępnionym właśnie cenniku reklamowym TVN na maj ceny są od kilku do kilkunastu procent wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy czwartkowym programie „Kuchenne rewolucje”.
więcej
|
|
Grażyna Torbicka pierwszą polską ambasadorką reklamową L'Ore?al Paris
Dziennikarka Grażyna Torbicka, przez wiele lat związana z Telewizją Polską, została pierwszą polską ambasadorką reklamową marki kosmetyków L’Ore?al Paris.
więcej
|
|
Marta Żmuda-Trzebiatowska reklamuje soki Roko Premium (wideo)
Aktorka Marta Żmuda-Trzebiatowska została ambasadorką reklamową soków marki Roko Premium, produkowanych przez firmę Zbyszko Company - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anna Lewandowska i Mateusz Borek w kampanii BZ WBK na Euro 2016
Bank Zachodni WBK rozpoczyna kampanię pod hasłem „#12zawodnik” związaną z Euro 2016. Ambasadorami akcji, przygotowanej i realizowanej przez agencje Red8 Advertising, Red8 Digital i Propeller, są Anna Lewandowska i Mateusz Borek.
więcej
|
|
Idea Bank przekonuje w reklamach, że zamiast chałturzyć lepiej skupić się na własnym biznesie (wideo)
Idea Bank rozpoczyna właściwą odsłonę kampanii promującej Kredyt Fair dla firm. Opowiada w niej trzy różne historie, których kreacje przygotowała agencja Brasil. Przy kampanii pracowały też firmy: Graffiti Films, Miło, Głośno i MediaVest.
więcej
|
|
Anna Dereszowska promuje depilatory Philips Lumea (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa depilatorów Philips z technologią Philips Lumea. Bohaterką akcji, realizowanej przez producenta we współpracy z Carat Polska, jest aktorka Anna Dereszowska.
więcej
|
|
ProCreation z Małgorzatą Celarek jako agencja marketingu zintegrowanego VanLeif
Agencja interaktywna ProCreation przeobraziła się w agencję full service VanLeif. Do kierownictwa firmy dołączyła Małgorzata Celarek, wcześniej związana m.in. z Edelman Polska.
więcej
|
|
,,Zawsze coś dobrego pod ręką!" w kampanii Spichlerza Rusieckiego (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamująca konserwy mięsne, pasztety i smarowidła marki Spichlerz Rusiecki. Akcja, przygotowana przez firmy Eskadra i Maxus, przebiega pod hasłem „Zawsze coś dobrego pod ręką!”.
więcej
|
|
Kiełbasy Morlińskie reklamowane jako bohaterowie kina akcji (wideo)
W telewizji i kinach zaczęła się kampania reklamująca różne warianty kiełbasy Morlińskiej (produkowanej przez Animex). Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Human Ark i MEC.
więcej
|
|
Coty zaczyna przetarg na globalną obsługę reklamową
Firma kosmetyczne Coty, do której należą takie marki jak Rimmel Bourjois, Sally Hensen, rozpoczęła globalny przetarg na obsługę kreatywną i digitalową.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Orange, Snickers, nju mobile, Idea Bank (wideo)
W tym tygodniu do zestawienia najcekawszych reklam minionych dni trafiły po dwie produkcje zagraniczne i polskie. Są to międzynarodowe kampanie Orange i Snickersa oraz rodzime reklamy nju mobile oraz Idea Banku.
więcej
|
|
Odzież Ivy Park od Beyoncé w nowej kampanii Zalando
Ruszyła kampania promująca autorską markę odzieżową znanej wokalistki Beyoncé - Ivy Park, która jest reklamowana w ofercie sklepu internetowego Zalando.
więcej
|
|
Natalia Drobniak awansowała w OS3
Natalia Drobniak po dwóch latach pracy w agencji OS3awansowała na stanowisko strategic plannera.
więcej
|
|
Marlena Litwin: z PRO Media House do Insignii
Marlena Litwin zaczęła pracę jako media planner w agencji interaktywnej Insignia. Wcześniej była związana m.in. z firmami PRO Media House, Domena, K.I.A.I. i Polskapresse.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wielowieyska i Wroński podzieleni ws. krytykowanego tekstu ,,Gazety Wyborczej" o parze prezydenckiej
Artykuł z „Gazety Wyborczej” z pogłoskami o Andrzeju Dudzie rozpowszechnianymi przez Zbigniewa Stonogę został w weekend mocno skrytykowany przez część dziennikarzy. Publicystka „GW” Dominika Wielowieyska oceniła, że cytowanie Stonogi było błędem, natomiast jej redakcyjny kolega Paweł Wroński bronił tekstu.
więcej
|
|
Mariusz Kowalewski odchodzi z tygodnika ,,Wprost"
Dziennikarz śledczy Mariusz Kowalewski rozstaje się z tygodnikiem „Wprost” (AWR „Wprost”). Z redakcją będzie związany do końca kwietnia.
więcej
|
|
Wszystkie miesięczniki podróżnicze na minusie, najwięcej stracił ,,Voyage"
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”.
więcej
|
|
Dziennikarze zniesmaczeni tekstem ,,Gazety Wyborczej" o parze prezydenckiej. ,,Szambo poniżej Urbana"
W weekendowym wydaniu „Gazety Wyborczej” znalazł się artykuł o Agacie Kornhauser-Dudzie, w którym m.in. powtórzono pogłoskę o rzekomym nieślubnym dziecku prezydenta Andrzeja Dudy. Publikację mocno skrytykowała w social media część dziennikarzy, oceniając jako chwyt poniżej poziomu tabloidów.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" liderami sprzedaży e-wydań (dane za luty)
W lutym br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansowało „Echo Dnia”.
więcej
|
|
,,Fakt" oferuje telefoniczną pomoc prawną dla czytelników
Wydawca dziennika „Fakt”, wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska, uruchomił dla czytelników gazety telefoniczne centrum pomocy prawnej. Usługi świadczy spółka Availo, która jest partnerem projektu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TVN stawia na produkcję do internetu. Rusza TVN Emotion Studio
Grupa TVN zamierza jeszcze mocniej skoncentrować się produkcji treści dla internetu, w tym urządzeń mobilnych i social mediów. Zajmie się tym nowoutworzone TVN Emotion Studio. W jego kierownictwie są Piotr Ochalski, Radosław Kotapka i Katarzyna Johansson - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Twitter nie przynosi wydawcom dużego ruchu, ale jest ważny w kontaktach z czytelnikami i jako źródło informacji
- Dla wydawców Twitter nigdy nie był znaczącym generatorem ruchu na ich stronach internetowych, zdecydowanie przegrywa z Facebookiem. Ale obecność na Twitterze jest ważna ze względów wizerunkowych, zaangażowania czytelników i interakcji z nimi, serwis bywa też przydatny jako źródło informacji - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl polscy wydawcy.
więcej
|
|
Maciej Sojka odszedł z Google, nowi menedżerowie ds. współpracy partnerskiej YouTube'a
Po czterech latach pracy Maciej Sojka odszedł z Google, gdzie pełnił funkcję head of YouTube partnerships w regionach CEE i MENA. Wcześniej był związany m.in. z Grupą ITI.
więcej
|
|
Emil Pawłowski: Co dalej z ad blockami? Krótka historia chciwości reklamowej
Wraz z wdrożeniem precyzyjnego pomiaru czasu, możemy o ten wskaźnik oprzeć definicję potencjału reklamowego wydawcy. Możemy również oprzeć o ten wskaźnik modele rozliczeniowe. Spowoduje to, że wydawcy będą mogli myśleć o wygodzie użytkownika, bez zwracania uwagi na liczbę odsłon, którą ten użytkownik wygeneruje - o rynku reklamy internetowej w sytuacji rosnącej popularności adblocków pisze Emil Pawłowski z Gemiusa.
więcej
|
|
Radio Eska deklasuje konkurencję na Facebooku, RMF FM przed Radiem ZET, Radio Maryja najbardziej interaktywne
Radio Eska ma na Facebooku już ponad dwa miliony fanów, prawie trzy razy więcej niż drugie pod tym względem RMF FM, które wyprzedza RMF Maxxx, Radio ZET, i Eskę Rock. Najwięcej aktywnych użytkowników jest na fanpage’ach Planeta FM i VOX FM, natomiast relatywnie najwięcej aktywności wykonywanych jest na profilu Radia Maryja.
więcej
|
|
Internet rzeczy zmienia świat handlu
Urządzenia internetu rzeczy są już wykorzystywane przez sprzedawców, m.in. do monitorowania łańcucha dostaw, zarządzania inwentarzem, czy dostarczania spersonalizowanych ofert. Jakie podejście do nich mają działające w branży handlowej podmioty?
więcej
|
|
Kultura/Rozrywka |
|
|
Druga edycja Polsat SuperHit Festiwal pod koniec maja. Na scenie Celińska, Wyszkoni, Piaseczny i Sarsa
|
|
Konkurs Eurowizji w TVP1, TVP Polonia i TVP HD (plan transmisji)
|
|
Jacek Kurski: komentarze przed ,,Idą" obowiązkiem TVP, Torbicka ocenzurowała reżysera ,,Historii Roja"
|
|
Film ,,Karbala" bezpłatnie dla użytkowników vod.tvp.pl
|
|
Krótsze sezony serialu "Gra o tron"
|
|
Powstanie trzeci sezon serialu "Fear the Walking Dead"
|
|
Mac Miller, Nothing But Thieves i Savages wystąpią na Open'er Festival 2016
|
|
Axl Rose wokalistą AC/DC. ,,Koncerty w Europie i USA"
|
|
"Avatar" doczeka się czterech sequeli
|
|
Brakuje pieniędzy na film "Wołyń". ,,Zbiórka trwa, potrzeba ciągle 2,2 mln zł"
|
|
"Time of Death" i "Creatures" - nowe seriale TNT. Wracają "Opowieści z krypty"
|
|
"Gra o tron" w technologii virtual reality (wideo)
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|