|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 21 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" znów przed ,,Polityką", ,,Wprost" o 61 proc. w dół w lutym
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Newsweek Polska”, który wyprzedził „Politykę”.Największy wzrost zanotował „Tygodnik Powszechny”, a najwięcej stracił „Wprost”.
więcej
|
Telewizja Polska chce być brokerem reklamowym innych stacji. Domy mediowe podzielone w ocenach
W obecnej sytuacji Telewizji Polskiej będzie bardzo ciężko zachęcić do współpracy kanały zewnętrzne. TVP1 i TVP2 dramatycznie tracą widownię, a za chwile w ogóle mogą nie mieć możliwości emisji i sprzedaży reklam. Przy tak niepewnej sytuacji właściciele mniejszych stacji nie będą chcieli zaryzykować współpracę - nowe plany biura reklamy TVP komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Krzysztof Bernady, Małgorzata Tarasiuk, Anna Bratkowska i Maciej Kita.
więcej
|
TVN stawia na produkcję do internetu. Rusza TVN Emotion Studio
|
Twitter nie przynosi wydawcom dużego ruchu, ale jest ważny w kontaktach z czytelnikami i jako źródło informacji
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Teleexpress" rusza z emisją w jakości HD
Od czwartku 21 kwietnia br. nadawany w TVP1 „Teleexpress” będzie emitowany w wysokiej rozdzielczości. Podobne zmiany obejmą prawdopodobnie również „Panoramę” TVP2.
więcej
|
|
Chomiki w reklamie Multimedia Polska, Kot Przybora reżyserem (wideo)
Operator Multimedia Polska zmienia logotyp i wprowadza nowe hasło marketingowe brzmiące „Multimedia. Tym żyje Twój dom”. Jednocześnie rusza kampania reklamowa, która ma przedstawić operatora jako „multidostawcę” wielu usług dla domu i firmy. Przygotowała ją agencja PZL, a bohaterami reklam są chomiki.
więcej
|
|
Multimedia stają się ,,multidostawcą". Rusza sprzedaż gazu
Spółka Multimedia Polska przekształca się z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę usług dla domu i firm, a do jej oferty dołączył właśnie gaz. Zmiany mają zapewnić spółce rozwój mimo nasycenia rynku kablowego.
więcej
|
|
,,Polska na dzień dobry. Weekend" od soboty w TV Republika
W sobotę 23 kwietnia na antenie Telewizji Republika wystartuje nowe poranne pasmo „Polska na dzień dobry. Weekend”, które poprowadzą aktorka Dominika Figurska i Mateusz Maranowski.
więcej
|
|
Rewolucja w Multimedia Polska. Operator szykuje usługę OTT
Operator Multimedia Polska nie tylko stawia na oferowanie prądu elektrycznego czy gazu, ale zamierza też uruchomić usługę pozwalającą na dostęp do oferty telewizyjnej każdemu użytkownikowi internetu w Polsce. Ma ona ruszyć jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
Nickelodeon i TVP ABC na czele stacji dziecięcych, TVN liderem wśród dzieci w wieku 4-12 lat
W marcu 2016 roku pozycję lidera oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych ex aequo zajęły Nickelodeon i TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat JimJam, a najwięcej stracił teleTOON+.
więcej
|
|
Turecki serial ,,Tysiąc i jedna noc" wygrał z konkurencją. 15 mln zł z reklam
Właśnie zakończony serial „Tysiąc i jedna noc” oglądało średnio 1,14 mln widzów. Jedynka w czasie emisji tureckiej produkcji wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 15,04 mln zł.
więcej
|
|
Dla reklamodawców Polsatu w maju najdroższe są Polsat SuperHit Festiwal i pasmo ,,Mega Hit"
W majowym cenniku Polsatu średnie ceny reklam są w niektórych pasmach o kilka procent wyższe niż w analogicznym okresie ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić te przy transmisji Polsat SuperHit Festiwal i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
|
Multimedia Polska do połowy 2017 roku wyłączą analog w wyższych pakietach
Andrzej Rogowski, prezes spółki Multimedia Polska, zapowiada, że operator najpóźniej do połowy 2017 roku, wyłączy analogową ofertę w wyższych pakietach telewizyjnych.
więcej
|
|
Multimedia Polska wejdzie na giełdę czy pozyska inwestora? ,,Rozważamy obie opcje"
Operator Multimedia Polska bierze pod uwagę ponowne wejście na giełdę lub pozyskanie inwestora branżowego. Andrzej Rogowski, prezes spółki, podkreśla, że firma cały czas rozważa te dwie opcje.
więcej
|
|
,,The Last Panthers: Złodzieje diamentów" od maja w Ale Kino+
Ale Kino+ pokaże amerykański serial kryminalny „The Last Panthers: Złodzieje diamentów”. Pierwszy odcinek produkcji zostanie wyemitowany 4 maja br.
więcej
|
|
,,Transformers: Robots in Disguise 2" w Cartoon Network
30 kwietnia 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Transformers: Robots in Disguise”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Spot z Polską z lotu ptaka chwalony przez marketingowców: czyste piękno pocztówkowe (opinie)
W ostatnich latach próbowano pokazywać nasz kraj w zbyt zawoalowany sposób. Silono się na koncepcje kreatywne, które nierzadko „zabijały” odbiór tych przekazów. A tutaj znajduje się tylko czyste piękno. Film „Holiday in Poland” jest piękną pocztówką, a jego siłą jest to, że nie ma żadnego zamysłu kreatywnego - spot pokazujący Polskę z lotu ptaka oceniają dla Wirtualnemedia.pl Magdalena Czaja, Adam Mikołajczyk i Mateusz Zmyślony.
więcej
|
|
Chomiki w reklamie Multimedia Polska, Kot Przybora reżyserem (wideo)
Operator Multimedia Polska zmienia logotyp i wprowadza nowe hasło marketingowe brzmiące „Multimedia. Tym żyje Twój dom”. Jednocześnie rusza kampania reklamowa, która ma przedstawić operatora jako „multidostawcę” wielu usług dla domu i firmy. Przygotowała ją agencja PZL, a bohaterami reklam są chomiki.
więcej
|
|
nju mobile w spotach żartuje z bohaterów reklam Plusa, Play i T-Mobile (wideo)
Nowe spoty z obecnej kampanii taryfy nju mobile (należącej do Orange Polska) żartobliwie odnoszą się do bohaterów reklam konkurencyjnych telekomów: celebrytów promujących Play, siatkarzy z reklamach Plusa i Tomasza Kota reklamującego T-Mobile.
więcej
|
|
Netia w kampanii ,,#WezNieHejtuj" chce walczyć z nienawiścią w internecie
Operator Netia rozpoczął nową kampanię „#WezNieHejtuj”, która ma zwrócić uwagę na zjawisko hejtu w internecie i ostrzegać przed jego negatywnymi skutkami. Twarzami kampanii są Paulina Młynarska, Bilguun Ariunbaatar, Dominika Gwit, Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel) oraz Maciej Dzięgielewski (Magic of Y).
więcej
|
|
Lotos po trzech latach kończy sponsorowanie Roberta Kubicy
Grupa Lotos zakończyła trzyletnią współpracę sponsorską z kierowcą rajdowym Robertem Kubicą. - Robert Kubica zamierza teraz realizować swoje nowe plany zawodowe - poinformowała firma.
więcej
|
|
Dla reklamodawców Polsatu w maju najdroższe są Polsat SuperHit Festiwal i pasmo ,,Mega Hit"
W majowym cenniku Polsatu średnie ceny reklam są w niektórych pasmach o kilka procent wyższe niż w analogicznym okresie ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić te przy transmisji Polsat SuperHit Festiwal i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
|
Brytyjska rodzina królewska szuka specjalisty od social media
Brytyjska rodzina królewska chce zatrudnić specjalistę odpowiedzialnego za jej działania w mediach społecznościowych i w internecie. Osoba taka może liczyć na wynagrodzenie rzędu 50 tys. funtów rocznie.
więcej
|
|
Starcom MediaVest Group obronił obsługę mediową Grupy Lotos
Starcom MediaVest Group będzie nadal obsługiwać Grupę Lotos w zakresie planowania i zakupu mediów do jej kampanii reklamowych. W finale przetargu SMG pokonała Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
|
Wellman, Mucha i Majewski gdybają w kampanii ,,Szlachetnej paczki" (wideo)
Ruszyła kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Stowarzyszenie Wiosna, organizatora akcji charytatywnej „Szlachetna paczka”. W kampanii występują m.in. Dorota Wellman, Anna Mucha i Szymon Majewski.
więcej
|
|
Tomasz Bagiński na wyłączność ze studiem Dobro
Studio produkcyjne Dobro, uruchomione niedawno przez Platige Image, zyskało identyfikację wizualną. Firma będzie na wyłączność reprezentować reżysera Tomasza Bagińskiego, od lat związanego z Platige Image.
więcej
|
|
Bobasy-surferzy i modelka Gigi Hadid reklamują wodę Evian (wideo)
W nowej kampanii wody mineralnej Evian pojawia się plaża pełna bobasów udających dorosłych, a na plakatach supermodelka Gigi Hadid w towarzystwie dziecięcego surfera.
więcej
|
|
,,Sprawdza się w każdej roli" - filmowe sceny w kampanii Śnieżki Satynowej (wideo)
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka rozpoczęła kampanię pod hasłem „Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli”, której głównym elementem jest przygotowany przez agencję Red8 Advertising spot telewizyjny z udziałem scenografa filmowego.
więcej
|
|
Group One łączy 2LM i We Love Digital w Salestube, szefem Kamil Wiszowaty
Holding marketingowy Group One połączył swoje agencje 2LM i We Love Digital w firmę Salestube, specjalizującą się w kompleksowej obsłudze podmiotów z branży handlu internetowego. Nową spółką kieruje Kamil Wiszowaty, dotychczasowy prezes We Love Digital.
więcej
|
|
Galmet zaczyna akcję ,,Ciepło z klasą"
Firma Galmet, producent urządzeń grzewczych rozpoczyna ogólnopolską akcję społeczną „Ciepło z klasą”, której celem jest wspieranie rozwoju postaw obywatelskich u uczniów oraz promocja urządzeń Odnawialnych Źródeł Energii. W ramach akcji producent wyposaży trzy szkoły w Polsce w kompletne, nowoczesne Hybrydowe Systemy Grzewcze.
więcej
|
|
Dorota Kawalec i Krzysztof Różański w Mobile Rockets
Do zespołu agencji marketingu mobilnego Mobile Rockets dołączyli Dorota Kawalec i Krzysztof Różański. Kawalec objęła funkcję specjalisty ds. sprzedaży i marketingu, a Różański - specjalisty ds. sprzedaży.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Polska pikuje w rankingu wolności mediów, organizacje dziennikarskie różnie oceniają przyczyny
W tegorocznym Światowym Rankingu Wolności Prasy Polska zajęła 47. miejsce. To spadek o 29 pozycji w porównaniu z poprzednim rokiem. W rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Centrum Monitoringu Wolności Prasy, Towarzystwa Dziennikarskiego i Fundacji Press Club w różny sposób oceniają zarówno przyczyny słabnącej pozycji Polski, jak i kryteriów stosowanych przy tworzeniu zestawienia.
więcej
|
|
,,Newsweek" musi przeprosić Port Lotniczy Gdańsk za tekst o nepotyzmie
Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał tygodnikowi „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) publikację przeprosin za naruszenie dóbr osobistych spółki Port Lotniczy Gdańsk w tekście „Tam gdzie ląduje Tusk” z września 2012 roku. - Czekamy na pisemne uzasadnienie wyroku, prawdopodobnie złożymy skargę kasacyjną - zapowiada Wirtualnemedia.pl mecenas Konrad Orlik, reprezentujący RASP.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie w lutym
W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Tygodnik Płocki”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Kurier Internetowy”.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z nowym dodatkiem ,,Forsal.pl"
W poniedziałek 25 kwietnia br. z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes) będzie dostępny ośmiokolumnowy i cotygodniowy dodatek „Forsal.pl”. Stanowi on integralną część białego grzbietu gazety.
więcej
|
|
Majowa ,,Weranda" z lifestylowym dodatkiem ,,Weekend"
W czwartek 21 kwietnia br. ukaże się majowe wydanie magazynu wnętrzarskiego „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot), wzbogacone o dodatek specjalny „Weekend”.
więcej
|
|
Biografia Adama Nawałki pierwszą książką w Bibliotece Przeglądu Sportowego
Do księgarń trafiła biografia selekcjonera polskiej kadry w piłce nożnej autorstwa Łukasza Olkowicza. "Nawałka. Droga do perfekcji" to pierwsza książka wydana w ramach Biblioteki Przeglądu Sportowego.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|