Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 25 Kwietnia 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Krzysztof Jedlak nowym redaktorem naczelnym ,,Dziennika Gazety Prawnej". "Kontynuacja działań Sztabińskiej"

Z początkiem czerwca br. nowym redaktorem naczelnym „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) zostanie Krzysztof Jedlak, który zastąpi odchodzącą Jadwigę Sztabińską. - Zostałem poproszony o przejęcie obowiązków red. Sztabińskiej, tę prośbę odczytuję jako wolę kontynuacji działań i prac - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jedlak. więcej

 
Roman Giertych nie dostanie 100 tys. zł odszkodowania od wydawcy ,,Faktu". ,,Kuriozalna sytuacja"

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew Romana Giertycha przeciwko Ringier Axel Springer Polska o zadośćuczynienie za krzywdę, której prawnik miał doznać w związku z publikacją w „Fakcie” wywiadu z prof. Władysławem Bartoszewskim. Giertych zapowiada apelację. więcej

 
Facebook zmienia algorytm news feedu, ważny czas spędzany przy zewnętrznych treściach. ,,Dziwne, że tak późno"

Facebook zapowiedział zmianę funkcjonowania news feedu na kontach użytkowników. Jednym ze znaczących elementów ma być czas spędzany przy zewnętrznych treściach anonsowanych w Aktualnościach. - Trudniej będzie wodzić użytkowników za nos uciekając się do click-bajtu, jeśli sam materiał rozczarowuje - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Direction poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

Brand Support poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Xantus poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający

Xantus poszukuje osoby na stanowisko
Szef działu Postprodukcji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca tvn24bis.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor tvnwarszawa.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca tvnwarszawa.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Wsparcia Rozwoju TVN7

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Senior Product Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz/ Reporter

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Montażysta

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Sprzedaży TVN Online

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu Segmentu Moto i Technologie

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Zespołu Sprzedażowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP1 podsumuje sportowe wydarzenia w programie ,,Sportowy weekend". Kurski: Czekamy na impuls

Telewizja Polska pracuje nad formułą cotygodniowego programu sportowego, podsumowującym weekendowe wydarzenia sportowe. Magazyn trafi do TVP1, prawdopodobnie pod nazwą „Sportowy weekend” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Beata Tadla i Juliusz Głuski w Kolektywie Medialnym Adama Federa

Beata Tadla, była prowadząca „Wiadomości” w TVP1 oraz Juliusz Głuski, były dziennikarz „Teleexpressu” współpracują z agencją Kolektyw Medialny założoną przez byłego dziennikarza TVP Info, Adama Federa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wiosną 2014 r. Paweł Graś prosił Jana Kulczyka o interwencję ws. ,,Faktu", zapis rozmowy publikuje ,,Do Rzeczy"

Tygodnik „Do Rzeczy” w nowym wydaniu ujawnia zapis podsłuchanej rozmowy Pawła Grasia i Jana Kulczyka z kwietnia 2014 roku. Ówczesny rzecznik rządu prosił biznesmena o interwencję u wydawcy „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w sprawie krytycznych wobec rządu publikacji dziennika. Niedługo potem zmienił się redaktor naczelny gazety. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"

Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj. więcej

Jacek Kurski: Piłka nożna w TVP ma wymiar narodowy i patriotyczny

Wczoraj Telewizja Polska ogłosiła, że kupiła prawa do prowadzenia transmisji piłkarskich mistrzostw świata w latach 2018-22 oraz mistrzostw Europy w 2020 roku. Widzowie będą mogli obejrzeć mecze eliminacyjne do tych imprez, a także spotkania w debiutującej Lidze Narodów. - Misją TVP jest jednoczenie Polaków wokół pozytywnych emocji. Piłka nożna łączy Polaków, to wymiar nowoczesnego patriotyzmu i odbudowy wspólnoty - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Składka audiowizualna wyniesie 15 zł. Nie zapłacą seniorzy, niepełnosprawni i ubogie rodziny
Spot z Polską z lotu ptaka chwalony przez marketingowców: czyste piękno pocztówkowe (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP1 podsumuje sportowe wydarzenia w programie ,,Sportowy weekend". Kurski: Czekamy na impuls

Telewizja Polska pracuje nad formułą cotygodniowego programu sportowego, podsumowującym weekendowe wydarzenia sportowe. Magazyn trafi do TVP1, prawdopodobnie pod nazwą „Sportowy weekend” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kurski zadowolony z ,,Pegaza", ale wyniki powinny być lepsze. Będą zmiany w zespole?

Prezes TVP Jacek Kurski jest zadowolony z poziomu merytorycznego magazynu kulturalnego TVP1 „Pegaz”. Problem jest oglądalność. - Jeżeli program zyska rytm to wyniki się poprawią - mówi Jacek Kurski. więcej

 
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"

Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj. więcej

 
Program Tomasza Sekielskiego w nowym paśmie ogląda 930 tys. osób, TVP1 wygrywa z TVP2

Program „Po prostu”, po zmianie pory emisji, ogląda średnio 933 tys. osób. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Najwięcej widzów miał odcinek poświęcony eutanazji w Belgii. więcej

 
Wiesław Łodzikowski członkiem zarządu Jupiter Integration

Wiesław Łodzikowski, były dyrektor Ośrodka TVP Technologie, został członkiem zarządu powołanej właśnie spółki technologicznej Jupiter Integration - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zespole firmy znalazł się też były wiceszef Ośrodka TVP Technologie Jacek Terlicki. więcej

 
Canal+ z kłopotami finansowymi, Vivendi nie wyklucza zamknięcia kanałów

Vivendi jest coraz bardziej zaniepokojony słabnącymi wynikami należącej do niego Grupy Canal+. Francuski koncern zapowiada działania zmierzające do przywrócenie jej rentowności, nie wyklucza też wycofania z oferty niektórych stacji. więcej

 
,,M jak miłość" i ,,Barwy szczęścia" na czele seriali codziennych (raport)

Wśród codziennych polskich seriali obyczajowych największą popularnością cieszą się emitowane od lat produkcje TVP2 „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Telewizja satelitarna umacnia się w Polsce, tracą kablówki i nadawcy naziemni, coraz więcej treści HD

Według badań Monitora Satelitarnego - na zlecenie SES Astra - liczba polskich gospodarstw domowych korzystających z telewizji satelitarnej pozostaje na stałym poziomie, ale jej rynkowy udział rośnie. To efekt kurczącego się segmentu odbiorców kablówek i nadawców naziemnych. Rośnie też oferta filmów i programów w jakości HD. więcej

 
Piotr Kraśko ma większe ambicje niż prowadzenie pasma śniadaniowego i wieczornego serwisu w TVN24 BIS (opinie)

Zastanawiający jest wybór Piotra Kraśki do prowadzenia programu śniadaniowego, a nie programu publicystycznego. Być może ma on słabszą pozycję na rynku, wynikającą z problemu sformatowania siebie z publicystyką. Jego doświadczenie i potencjał zdecydowanie przekraczają obecne funkcje - oceniają dr Tomasz Gackowski, Michał Kobosko i Ewa Wanat. więcej

 
HBO zapowiada kontynuacje seriali "Figurantka", "Gra o tron" i "Dolina Krzemowa"

"Gra o tron" i "Dolina Krzemowa" znalazły się wśród seriali, których kontynuację właśnie zapowiedziało szefostwo telewizji HBO. więcej

 
Trzeci sezon serialu komediowego ,,Dolina Krzemowa" w HBO i HBO GO

W poniedziałek  25 kwietnia br. HBO pokaże pierwszy odcinek trzeciego sezonu serialu Dolina Krzemowa. Nowe odcinki będzie można oglądać w HBO i aplikacji HBO GO. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio wycofało patronat nad kongresem z byłymi funkcjonariuszami WSI i SB

Polskie Radio wycofało się z przyznanego w połowie marca br. patronatu na XII Kongresem Ochrony Informacji Niejawnych, Biznesowych i Danych Osobowych, w którym uczestniczyć będą m.in. byli funkcjonariusze Wojskowych Służb Informacyjnych i Służby Bezpieczeństwa. więcej

 
Trójka nowym liderem w Poznaniu. Eska, Złote Przeboje i RMF FM w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
,,Więcej niż świat" - wspólny program radiowej Jedynki i ,,Dziennika Gazety Prawnej"

W niedzielę 24 kwietnia br. na antenie Radiowej Jedynki zadebiutuje audycja „Więcej niż Świat”. Jest ona wspólnym przedsięwzięciem Programu 1 Polskiego Radia i „Dziennika Gazety Prawnej”. więcej

 
Reklama  
 
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"

Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj. więcej

 
PZU wybiera agencję interaktywną, obsługi broni VML Poland

Firma ubezpieczeniowa PZU przygotowuje się do przetargu na wybór do obsługi działań marketingowych w internecie. Obecnie w tym zakresie pracuje z agencją VML Poland. więcej

 
Grzegorz Majewski: z PHD Media Direction do MediaCom Warszawa

Grzegorz Majewski, przez ostatnie cztery lata związany z domem mediowym PHD Media Direction, rozpoczął pracę w MediaCom Warszawa - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Przenieś numer z palcem w..." - staruszka jako rajdowiec w kampanii Virgin Mobile (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile, prowadzona pod hasłem „Przenieś numer z palcem w… gdzie chcesz!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Lubię to, Papaya Films, Rio de Post, Mindshare Polska i iProspect. więcej

 
BP reklamuje paliwa z technologią Active (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa stacji paliwowych BP promująca nowe paliwa z technologią Active. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather i Mindshare Polska. więcej

 
Maciej Mszyca za Grzegorza Majewskiego PHD Media Direction

Maciej Mszyca dołączył do zespołu domu mediowego PHD Media Direction, gdzie pracuje w zespole obsługującym Toyota Motor Poland. Wcześniej był związany m.in. z Vizeum i MediaCom Warszawa. więcej

 
Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń: z Havas Worldwide Warsaw do McCann & MRM

Pracę w agencji reklamowej McCann & MRM zaczęli Sylwia Rękawek-Michoń jako senior art director oraz Patryk Michoń jako senior copywriter. Oboje poprzednio byli związani z Havas Worldwide Warsaw. więcej

 
,,#mamswójstyl" w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)

Trwa kampania reklamowa Allegro.pl skierowana do osób interesujących się modą. Akcja - przygotowana przez firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, F25, Platige Image i Universal McCann - jest realizowana pod hasłem „#mamswójstyl”. więcej

 
Rozgadani kucharze reklamują Orange dla Firm (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Orange dla Firm oparta na spocie rozgrywającym się w bistro. Przygotowały ją agencja Havas Worldwide Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

 
Piosenka Happysad tłem muzycznym nowej kampanii wody Jurajska

2 maja rozpocznie się nowa kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Jurajska (produkowanej przez firmę Jurajska). Za dwumiesięczne działania odpowiadają agencje OMD i Quality PR. więcej

 
Bloger z MniamMniam.pl w akcji samplingowej Coca-Coli

Coca-Cola Poland Services rozpoczyna dwumiesięczną akcję samplingową, którą chce promować wspólne posiłki. Za jej realizację odpowiadają firmy: Craft&Momentum, McCann&MRM, Fortis, SMG Liquid Thread, MediaCom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
542,6 mld dolarów na reklamy w 2016 r., po wzroście o 5,7 proc.

Firma eMarketer zrewidowała w dół swoją prognozę dotyczącą globalnych nakładów na reklamę. W najbliższych latach tempo wzrostu ma oscylować wokół poziomu 5-6 proc. więcej

 
Inspirujące wzornictwo w nowych reklamach urządzeń kuchennych Amica IN (wideo)

Wystartowała najnowsza odsłona kampanii telewizyjnej promująca linię urządzeń kuchennych Amica IN. przygotowana przez agencje Value Media, Change i Q&A Communications. więcej

 
Polska Grupa Energetyczna partnerem sponsorskim Pucharu Polski w piłce nożnej

Polska Grupa Energetyczna (PGE) podpisała umowę sponsorską w Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której przez najbliższe dwa lata będzie mieć status oficjalnego partnera Pucharu Polski. więcej

 
Reklamy tygodnia: Evian, Multimedia Polska, Netia i nju mobile (wideo)

Do zestawienia najciekawszych reklam minionego tygodnia tym razem trafiły trzy produkcje polskie i jedna zagraniczna. Są to lokalne spoty promujące Multimedia Polska i nju mobile oraz akcja Netii „#WezNieHejtuj”, a także międzynarodowa kampania marki Evian. więcej

 
Aurelia Szokal-Egierd: Najwięcej zarobiłam na słuchaniu ludzi

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca agencji reklamowej Brand Support. więcej

 
Microsoft odbija się na rynku reklamy

Po drastycznym spadku z 2014 roku, w zeszłym roku przychód z reklam Microsoftu poszybował w górę o 20,8 proc., a w roku bieżącym nastąpi kolejny znaczący wzrost - prognozuje firma eMarketer. więcej

 
Tymbark Owoce Świata reklamowane ulicznym spotem 360 stopni (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napojów Tymbark Owoce Świata (produkowanych przez Maspex Wadowice) oparta na spocie w technologii 360 stopni. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, Platige Image, Juice, Dobro i Mindshare Polska. więcej

 
Jak skutecznie SMS-ować? Kampania marketingowa z użyciem 160 znaków

W przypadku marketingu z wykorzystaniem SMS-ów najczęściej zadawane pytanie brzmi: czy 160 znaków, które ma do wykorzystania marketer, wystarczy do skutecznego przeprowadzenia kampanii? Jeżeli tak, to jakie kroki należy powziąć, aby ten cel zrealizować? Opisuje to Andrzej Ogonowski. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Paul Bakery: Bitter Sweet Cakes Heinz: Lolli New Balance: Running Routes Dormirin: Don't skip a good night's sleep. Tribeca Film Festival: Join us
 
Prasa  
 
Krzysztof Jedlak nowym redaktorem naczelnym ,,Dziennika Gazety Prawnej". "Kontynuacja działań Sztabińskiej"

Z początkiem czerwca br. nowym redaktorem naczelnym „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) zostanie Krzysztof Jedlak, który zastąpi odchodzącą Jadwigę Sztabińską. - Zostałem poproszony o przejęcie obowiązków red. Sztabińskiej, tę prośbę odczytuję jako wolę kontynuacji działań i prac - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jedlak. więcej

 
Roman Giertych nie dostanie 100 tys. zł odszkodowania od wydawcy ,,Faktu". ,,Kuriozalna sytuacja"

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew Romana Giertycha przeciwko Ringier Axel Springer Polska o zadośćuczynienie za krzywdę, której prawnik miał doznać w związku z publikacją w „Fakcie” wywiadu z prof. Władysławem Bartoszewskim. Giertych zapowiada apelację. więcej

 
Wiosną 2014 r. Paweł Graś prosił Jana Kulczyka o interwencję ws. ,,Faktu", zapis rozmowy publikuje ,,Do Rzeczy"

Tygodnik „Do Rzeczy” w nowym wydaniu ujawnia zapis podsłuchanej rozmowy Pawła Grasia i Jana Kulczyka z kwietnia 2014 roku. Ówczesny rzecznik rządu prosił biznesmena o interwencję u wydawcy „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w sprawie krytycznych wobec rządu publikacji dziennika. Niedługo potem zmienił się redaktor naczelny gazety. więcej

 
Magazyn ,,Skarb" ma już prawie tyle czytelników co ,,Twój Styl"

Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”, ale dogania go wydawany dla sieci Rossmann „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Bartosz Wysocki chief revenue officerem w Bonnier Business Polska

Z początkiem maja Bartosz Wysocki obejmie funkcję chief revenue officera w Bonnier Business Polska, wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl. Poprzednio pracował w Agorze, m.in. jako dyrektor sprzedaży Grupy Gazeta.pl. więcej

 
Fratria rezygnuje z tygodnika ,,ABC", skupi się na jego serwisie internetowym

W poniedziałek 25 kwietnia ukaże się ostatni drukowany numer tygodnika tabloidowego „ABC” (wydawanego przez Fratrię). Jego zespół będzie teraz redagował serwis internetowy ABCtygodnik.pl. więcej

 
,,The New York Times" planuje zwolnienia i zamknięcie redakcji w Paryżu

Według nieoficjalnych informacji dziennik „The New York Times” zamierza przeprowadzić zwolnienia. Do jesieni tego roku pracę może stracić kilkuset pracowników, niewykluczone jest także zamknięcie paryskiego biura gazety. więcej

 
Pisma młodzieżowe dalej tracą. ,,Bravo", ,,Fun Club" i ,,Bravo Girl" o ponad 50 proc. w dół

W styczniu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który pozostał jednak zdecydowanym liderem zestawienia. więcej

 
Nowe przepisy o ochronie danych w UE, dziennikarze nadal z prawem do zbierania informacji osobowych

Władze Unii Europejskiej przyjęły nowe przepisy o ochronie danych osobowych. Zaostrzają one dotychczasowe regulacje dotyczące zbierania i przetwarzania informacji o obywatelach państw członkowskich, dziennikarze zachowają jednak nieskrępowane prawo do zdobywania danych niezbędnych w ich pracy. więcej

 
Agora testuje magazyn ,,Mięso"

We wtorek, 26 kwietnia br. w ramach „Kolekcji dla smakosza” ukaże się specjalne wydanie miesięcznika „Kuchnia” - „Mięso”. więcej

 
60 autorów książek przygotowało sobotnią ,,Gazetę Pisarzy". Wśród nich Sosnowski, Tokarczuk i Passent

W sobotę w sprzedaży ukazała się „Gazeta Pisarzy”, czyli wydanie specjalne „Gazety Wyborczej” (Agora), które przygotowali polscy pisarze, m.in. Wojciech Kuczok, Anna Dziewit-Meller, Sylwia Chutnik i Marcin Wroński. Numer powstał z okazji Światowego Dnia Książki i z inspiracji Wrocławia - Europejskiej Stolicy Kultury. więcej

 
Jadwiga Sztabińska rezygnuje, Krzysztof Jedlak naczelnym ,,Dziennika Gazety Prawnej"

Jadwiga Sztabińska rezygnuje z kierowania „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes). Od czerwca jej obowiązki przejmie Krzysztof Jedlak. więcej

 
Gadżety UEFA EURO 2016 z ,,Super Expressem"

Od poniedziałku 25 kwietnia br. do każdego numeru „Super Expressu” (Murator) będą dołączone gadżety UEFA EURO 2016 - naklejki, album i plakat reprezentacji Polski. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2016-04-25 Wprost - 2016-04-25 Do Rzeczy - 2016-04-25 Tygodnik Angora - 2016-04-25 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-04-25
 
Internet  
 
Facebook zmienia algorytm news feedu, ważny czas spędzany przy zewnętrznych treściach. ,,Dziwne, że tak późno"

Facebook zapowiedział zmianę funkcjonowania news feedu na kontach użytkowników. Jednym ze znaczących elementów ma być czas spędzany przy zewnętrznych treściach anonsowanych w Aktualnościach. - Trudniej będzie wodzić użytkowników za nos uciekając się do click-bajtu, jeśli sam materiał rozczarowuje - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska. więcej

 
Joanna Drabent: startupowa Europa wciąż daleko za USA, a Polska w jej ogonie

- Europie w dalszym ciągu brakuje konkurencyjnego potencjału wobec rynku amerykańskiego, który jest zdecydowanie bardziej liberalny wobec zakładania i funkcjonowania startupów. Z kolei w Polsce choć mamy zdolnych programistów i coraz prężniej działającą społeczność startupów, z inwestycyjnego punktu widzenia nadal jesteśmy znacznie mniej atrakcyjni niż Europa Zachodnia czy Izrael - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly.com. więcej

 
Między prawdą a plotką. Polski rynek reklamowy bez badań syndykatowych internetu

Wyobraźmy sobie sytuację, gdzie nie ma badania syndykatowego, a do planera po stronie agencji wydawca udostępnia dane z narzędzia site-centric. Pojawia się pytanie podstawowe - czy te dane są wiarygodne? Czy przypadkiem nie jest to miesiąc, w którym wydawca, na rzecz ratowania zysków, nie „napompował” swoich wyników? Bez danych pochodzących z niezależnego źródła nie można odpowiedzieć na to fundamentalne pytanie - analizuje Emil Pawłowski z Gemiusa. więcej

 
Alphabet: przychód i zysk Google w górę, pozostałe marki z dużą stratą

Alphabet, w skład którego wchodzi Google, zaprezentował swoje wyniki finansowe za I kwartał 2016 roku. Zarówno cały holding, jak i samo Google, zanotowały wyraźny wzrost przychodu i zysku. Gorzej wygląda sytuacja jeśli chodzi o pozostałe marki. więcej

 
,,#mamswójstyl" w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)

Trwa kampania reklamowa Allegro.pl skierowana do osób interesujących się modą. Akcja - przygotowana przez firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, F25, Platige Image i Universal McCann - jest realizowana pod hasłem „#mamswójstyl”. więcej

 
Grupa Onet-RASP wdrożyła platformę reklamową DoubleClick for Publishers

Grupa Onet-RASP zakończyła wdrażanie w swoim pionie internetowym oferowanej przez Google platformy DoubleClick for Publishers służącej do zarządzania powierzchnią reklamową. więcej

 
Google z mniejszym wzrostem wpływów z reklam

Po wielu latach szybkiego rozwoju, w bieżącym roku tempo wzrostu przychodu z reklam Google spadnie do poziomu jednocyfrowego - prognozuje firma eMarketer. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"

Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj. więcej

 
Public Relations  
 
Beata Tadla i Juliusz Głuski w Kolektywie Medialnym Adama Federa
 
Bank Millennium postawił na ComPress
 
Technologie  
 
Plush z 1,1 mln użytkowników, nowa oferta na kartę z większymi pakietami internetowymi
 
,,Przenieś numer z palcem w..." - staruszka jako rajdowiec w kampanii Virgin Mobile (wideo)
 
Karty pre-paid bez rejestracji mogą zostać wyłączone, 29 milionów numerów bez połączenia
 
IDC: w br. ponad 2 mld dolarów ze sprzedaży urządzeń do wirtualnej rzeczywistości
 
Nowy atak na użytkowników Maców, iPhone'ów i iPadów
 
Xplova X5 - komputer rowerowy z możliwością rejestracji wideo za 399 euro (wideo)
 
Ultracienki notebook Acer Aspire S 13 od 2999 zł (wideo)
 
Acer: nowe projektory F7 z wymiennymi soczewkami
 
LG: linia LG Signature, Centum System i SmartThinQ w ofercie dla Europy
 
Uber startuje z UberSelect. Można zamawiać większe samochody lepszej klasy
 
Gospodarka  
 
Secesja Londynu najbardziej zaszkodziłaby Wielkiej Brytanii
 
Światowa gospodarka pomału się odbudowuje. Ropa za rok będzie kosztować nie więcej niż 50 dol.
 
Przy braku PIT-11 czy PIT-8C, podatnikowi zostają wyciągi, umowy i druki ZUS-owskie
 
Wartość rynku pracy tymczasowej w Polsce to ponad 5,5 mld zł
 
Czy można zakupić udziały w spółce i nie wykazywać tego przed innymi udziałowcami oraz w rejestrze sądowym?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Pamela Anderson zagra w filmie "Baywatch"
 
Gojira pokazali "Stranded"
 
"Café Society" - nowa komedia Woody'ego Allena (pierwszy zwiastun)
 
HBO zapowiada kontynuacje seriali "Figurantka", "Gra o tron" i "Dolina Krzemowa"
 
Trzeci sezon serialu komediowego ,,Dolina Krzemowa" w HBO i HBO GO
 
Robert Downey Jr. zagra w filmie "Spider-Man: Homecoming"
 
Powstanie film "Sherlock Holmes 3"
 
Blog  
 
Tron i ołtarz - znaki zewnętrzne - ks. Artur Stopka
 
Ten podły zdrajca Timmermans... - Ewaryst Fedorowicz
 
Wpuszczeni w kanał... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Jak zostałem tajnym współpracownikiem... - Andrzej Bober
 
Rozmowy przy stole... - Wanda Konarzewska
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl