|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 25 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Krzysztof Jedlak nowym redaktorem naczelnym ,,Dziennika Gazety Prawnej". "Kontynuacja działań Sztabińskiej"
Z początkiem czerwca br. nowym redaktorem naczelnym „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) zostanie Krzysztof Jedlak, który zastąpi odchodzącą Jadwigę Sztabińską. - Zostałem poproszony o przejęcie obowiązków red. Sztabińskiej, tę prośbę odczytuję jako wolę kontynuacji działań i prac - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jedlak.
więcej
|
|
Roman Giertych nie dostanie 100 tys. zł odszkodowania od wydawcy ,,Faktu". ,,Kuriozalna sytuacja"
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew Romana Giertycha przeciwko Ringier Axel Springer Polska o zadośćuczynienie za krzywdę, której prawnik miał doznać w związku z publikacją w „Fakcie” wywiadu z prof. Władysławem Bartoszewskim. Giertych zapowiada apelację.
więcej
|
|
Facebook zmienia algorytm news feedu, ważny czas spędzany przy zewnętrznych treściach. ,,Dziwne, że tak późno"
Facebook zapowiedział zmianę funkcjonowania news feedu na kontach użytkowników. Jednym ze znaczących elementów ma być czas spędzany przy zewnętrznych treściach anonsowanych w Aktualnościach. - Trudniej będzie wodzić użytkowników za nos uciekając się do click-bajtu, jeśli sam materiał rozczarowuje - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP1 podsumuje sportowe wydarzenia w programie ,,Sportowy weekend". Kurski: Czekamy na impuls
Telewizja Polska pracuje nad formułą cotygodniowego programu sportowego, podsumowującym weekendowe wydarzenia sportowe. Magazyn trafi do TVP1, prawdopodobnie pod nazwą „Sportowy weekend” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Beata Tadla i Juliusz Głuski w Kolektywie Medialnym Adama Federa
Beata Tadla, była prowadząca „Wiadomości” w TVP1 oraz Juliusz Głuski, były dziennikarz „Teleexpressu” współpracują z agencją Kolektyw Medialny założoną przez byłego dziennikarza TVP Info, Adama Federa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Wiosną 2014 r. Paweł Graś prosił Jana Kulczyka o interwencję ws. ,,Faktu", zapis rozmowy publikuje ,,Do Rzeczy"
Tygodnik „Do Rzeczy” w nowym wydaniu ujawnia zapis podsłuchanej rozmowy Pawła Grasia i Jana Kulczyka z kwietnia 2014 roku. Ówczesny rzecznik rządu prosił biznesmena o interwencję u wydawcy „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w sprawie krytycznych wobec rządu publikacji dziennika. Niedługo potem zmienił się redaktor naczelny gazety.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"
Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj.
więcej
|
Jacek Kurski: Piłka nożna w TVP ma wymiar narodowy i patriotyczny
Wczoraj Telewizja Polska ogłosiła, że kupiła prawa do prowadzenia transmisji piłkarskich mistrzostw świata w latach 2018-22 oraz mistrzostw Europy w 2020 roku. Widzowie będą mogli obejrzeć mecze eliminacyjne do tych imprez, a także spotkania w debiutującej Lidze Narodów. - Misją TVP jest jednoczenie Polaków wokół pozytywnych emocji. Piłka nożna łączy Polaków, to wymiar nowoczesnego patriotyzmu i odbudowy wspólnoty - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Składka audiowizualna wyniesie 15 zł. Nie zapłacą seniorzy, niepełnosprawni i ubogie rodziny
|
Spot z Polską z lotu ptaka chwalony przez marketingowców: czyste piękno pocztówkowe (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 podsumuje sportowe wydarzenia w programie ,,Sportowy weekend". Kurski: Czekamy na impuls
Telewizja Polska pracuje nad formułą cotygodniowego programu sportowego, podsumowującym weekendowe wydarzenia sportowe. Magazyn trafi do TVP1, prawdopodobnie pod nazwą „Sportowy weekend” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kurski zadowolony z ,,Pegaza", ale wyniki powinny być lepsze. Będą zmiany w zespole?
Prezes TVP Jacek Kurski jest zadowolony z poziomu merytorycznego magazynu kulturalnego TVP1 „Pegaz”. Problem jest oglądalność. - Jeżeli program zyska rytm to wyniki się poprawią - mówi Jacek Kurski.
więcej
|
|
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"
Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj.
więcej
|
|
Program Tomasza Sekielskiego w nowym paśmie ogląda 930 tys. osób, TVP1 wygrywa z TVP2
Program „Po prostu”, po zmianie pory emisji, ogląda średnio 933 tys. osób. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Najwięcej widzów miał odcinek poświęcony eutanazji w Belgii.
więcej
|
|
Wiesław Łodzikowski członkiem zarządu Jupiter Integration
Wiesław Łodzikowski, były dyrektor Ośrodka TVP Technologie, został członkiem zarządu powołanej właśnie spółki technologicznej Jupiter Integration - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zespole firmy znalazł się też były wiceszef Ośrodka TVP Technologie Jacek Terlicki.
więcej
|
|
Canal+ z kłopotami finansowymi, Vivendi nie wyklucza zamknięcia kanałów
Vivendi jest coraz bardziej zaniepokojony słabnącymi wynikami należącej do niego Grupy Canal+. Francuski koncern zapowiada działania zmierzające do przywrócenie jej rentowności, nie wyklucza też wycofania z oferty niektórych stacji.
więcej
|
|
,,M jak miłość" i ,,Barwy szczęścia" na czele seriali codziennych (raport)
Wśród codziennych polskich seriali obyczajowych największą popularnością cieszą się emitowane od lat produkcje TVP2 „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja satelitarna umacnia się w Polsce, tracą kablówki i nadawcy naziemni, coraz więcej treści HD
Według badań Monitora Satelitarnego - na zlecenie SES Astra - liczba polskich gospodarstw domowych korzystających z telewizji satelitarnej pozostaje na stałym poziomie, ale jej rynkowy udział rośnie. To efekt kurczącego się segmentu odbiorców kablówek i nadawców naziemnych. Rośnie też oferta filmów i programów w jakości HD.
więcej
|
|
Piotr Kraśko ma większe ambicje niż prowadzenie pasma śniadaniowego i wieczornego serwisu w TVN24 BIS (opinie)
Zastanawiający jest wybór Piotra Kraśki do prowadzenia programu śniadaniowego, a nie programu publicystycznego. Być może ma on słabszą pozycję na rynku, wynikającą z problemu sformatowania siebie z publicystyką. Jego doświadczenie i potencjał zdecydowanie przekraczają obecne funkcje - oceniają dr Tomasz Gackowski, Michał Kobosko i Ewa Wanat.
więcej
|
|
HBO zapowiada kontynuacje seriali "Figurantka", "Gra o tron" i "Dolina Krzemowa"
"Gra o tron" i "Dolina Krzemowa" znalazły się wśród seriali, których kontynuację właśnie zapowiedziało szefostwo telewizji HBO.
więcej
|
|
Trzeci sezon serialu komediowego ,,Dolina Krzemowa" w HBO i HBO GO
W poniedziałek 25 kwietnia br. HBO pokaże pierwszy odcinek trzeciego sezonu serialu Dolina Krzemowa. Nowe odcinki będzie można oglądać w HBO i aplikacji HBO GO.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"
Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj.
więcej
|
|
PZU wybiera agencję interaktywną, obsługi broni VML Poland
Firma ubezpieczeniowa PZU przygotowuje się do przetargu na wybór do obsługi działań marketingowych w internecie. Obecnie w tym zakresie pracuje z agencją VML Poland.
więcej
|
|
Grzegorz Majewski: z PHD Media Direction do MediaCom Warszawa
Grzegorz Majewski, przez ostatnie cztery lata związany z domem mediowym PHD Media Direction, rozpoczął pracę w MediaCom Warszawa - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Przenieś numer z palcem w..." - staruszka jako rajdowiec w kampanii Virgin Mobile (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile, prowadzona pod hasłem „Przenieś numer z palcem w… gdzie chcesz!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Lubię to, Papaya Films, Rio de Post, Mindshare Polska i iProspect.
więcej
|
|
BP reklamuje paliwa z technologią Active (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa stacji paliwowych BP promująca nowe paliwa z technologią Active. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Maciej Mszyca za Grzegorza Majewskiego PHD Media Direction
Maciej Mszyca dołączył do zespołu domu mediowego PHD Media Direction, gdzie pracuje w zespole obsługującym Toyota Motor Poland. Wcześniej był związany m.in. z Vizeum i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń: z Havas Worldwide Warsaw do McCann & MRM
Pracę w agencji reklamowej McCann & MRM zaczęli Sylwia Rękawek-Michoń jako senior art director oraz Patryk Michoń jako senior copywriter. Oboje poprzednio byli związani z Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
,,#mamswójstyl" w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)
Trwa kampania reklamowa Allegro.pl skierowana do osób interesujących się modą. Akcja - przygotowana przez firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, F25, Platige Image i Universal McCann - jest realizowana pod hasłem „#mamswójstyl”.
więcej
|
|
Rozgadani kucharze reklamują Orange dla Firm (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Orange dla Firm oparta na spocie rozgrywającym się w bistro. Przygotowały ją agencja Havas Worldwide Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Piosenka Happysad tłem muzycznym nowej kampanii wody Jurajska
2 maja rozpocznie się nowa kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Jurajska (produkowanej przez firmę Jurajska). Za dwumiesięczne działania odpowiadają agencje OMD i Quality PR.
więcej
|
|
Bloger z MniamMniam.pl w akcji samplingowej Coca-Coli
Coca-Cola Poland Services rozpoczyna dwumiesięczną akcję samplingową, którą chce promować wspólne posiłki. Za jej realizację odpowiadają firmy: Craft&Momentum, McCann&MRM, Fortis, SMG Liquid Thread, MediaCom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
542,6 mld dolarów na reklamy w 2016 r., po wzroście o 5,7 proc.
Firma eMarketer zrewidowała w dół swoją prognozę dotyczącą globalnych nakładów na reklamę. W najbliższych latach tempo wzrostu ma oscylować wokół poziomu 5-6 proc.
więcej
|
|
Inspirujące wzornictwo w nowych reklamach urządzeń kuchennych Amica IN (wideo)
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii telewizyjnej promująca linię urządzeń kuchennych Amica IN. przygotowana przez agencje Value Media, Change i Q&A Communications.
więcej
|
|
Polska Grupa Energetyczna partnerem sponsorskim Pucharu Polski w piłce nożnej
Polska Grupa Energetyczna (PGE) podpisała umowę sponsorską w Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której przez najbliższe dwa lata będzie mieć status oficjalnego partnera Pucharu Polski.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Evian, Multimedia Polska, Netia i nju mobile (wideo)
Do zestawienia najciekawszych reklam minionego tygodnia tym razem trafiły trzy produkcje polskie i jedna zagraniczna. Są to lokalne spoty promujące Multimedia Polska i nju mobile oraz akcja Netii „#WezNieHejtuj”, a także międzynarodowa kampania marki Evian.
więcej
|
|
Aurelia Szokal-Egierd: Najwięcej zarobiłam na słuchaniu ludzi
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca agencji reklamowej Brand Support.
więcej
|
|
Microsoft odbija się na rynku reklamy
Po drastycznym spadku z 2014 roku, w zeszłym roku przychód z reklam Microsoftu poszybował w górę o 20,8 proc., a w roku bieżącym nastąpi kolejny znaczący wzrost - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Tymbark Owoce Świata reklamowane ulicznym spotem 360 stopni (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napojów Tymbark Owoce Świata (produkowanych przez Maspex Wadowice) oparta na spocie w technologii 360 stopni. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, Platige Image, Juice, Dobro i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Jak skutecznie SMS-ować? Kampania marketingowa z użyciem 160 znaków
W przypadku marketingu z wykorzystaniem SMS-ów najczęściej zadawane pytanie brzmi: czy 160 znaków, które ma do wykorzystania marketer, wystarczy do skutecznego przeprowadzenia kampanii? Jeżeli tak, to jakie kroki należy powziąć, aby ten cel zrealizować? Opisuje to Andrzej Ogonowski.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Krzysztof Jedlak nowym redaktorem naczelnym ,,Dziennika Gazety Prawnej". "Kontynuacja działań Sztabińskiej"
Z początkiem czerwca br. nowym redaktorem naczelnym „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) zostanie Krzysztof Jedlak, który zastąpi odchodzącą Jadwigę Sztabińską. - Zostałem poproszony o przejęcie obowiązków red. Sztabińskiej, tę prośbę odczytuję jako wolę kontynuacji działań i prac - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jedlak.
więcej
|
|
Roman Giertych nie dostanie 100 tys. zł odszkodowania od wydawcy ,,Faktu". ,,Kuriozalna sytuacja"
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew Romana Giertycha przeciwko Ringier Axel Springer Polska o zadośćuczynienie za krzywdę, której prawnik miał doznać w związku z publikacją w „Fakcie” wywiadu z prof. Władysławem Bartoszewskim. Giertych zapowiada apelację.
więcej
|
|
Wiosną 2014 r. Paweł Graś prosił Jana Kulczyka o interwencję ws. ,,Faktu", zapis rozmowy publikuje ,,Do Rzeczy"
Tygodnik „Do Rzeczy” w nowym wydaniu ujawnia zapis podsłuchanej rozmowy Pawła Grasia i Jana Kulczyka z kwietnia 2014 roku. Ówczesny rzecznik rządu prosił biznesmena o interwencję u wydawcy „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w sprawie krytycznych wobec rządu publikacji dziennika. Niedługo potem zmienił się redaktor naczelny gazety.
więcej
|
|
Magazyn ,,Skarb" ma już prawie tyle czytelników co ,,Twój Styl"
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”, ale dogania go wydawany dla sieci Rossmann „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bartosz Wysocki chief revenue officerem w Bonnier Business Polska
Z początkiem maja Bartosz Wysocki obejmie funkcję chief revenue officera w Bonnier Business Polska, wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl. Poprzednio pracował w Agorze, m.in. jako dyrektor sprzedaży Grupy Gazeta.pl.
więcej
|
|
Fratria rezygnuje z tygodnika ,,ABC", skupi się na jego serwisie internetowym
W poniedziałek 25 kwietnia ukaże się ostatni drukowany numer tygodnika tabloidowego „ABC” (wydawanego przez Fratrię). Jego zespół będzie teraz redagował serwis internetowy ABCtygodnik.pl.
więcej
|
|
,,The New York Times" planuje zwolnienia i zamknięcie redakcji w Paryżu
Według nieoficjalnych informacji dziennik „The New York Times” zamierza przeprowadzić zwolnienia. Do jesieni tego roku pracę może stracić kilkuset pracowników, niewykluczone jest także zamknięcie paryskiego biura gazety.
więcej
|
|
Pisma młodzieżowe dalej tracą. ,,Bravo", ,,Fun Club" i ,,Bravo Girl" o ponad 50 proc. w dół
W styczniu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który pozostał jednak zdecydowanym liderem zestawienia.
więcej
|
|
Nowe przepisy o ochronie danych w UE, dziennikarze nadal z prawem do zbierania informacji osobowych
Władze Unii Europejskiej przyjęły nowe przepisy o ochronie danych osobowych. Zaostrzają one dotychczasowe regulacje dotyczące zbierania i przetwarzania informacji o obywatelach państw członkowskich, dziennikarze zachowają jednak nieskrępowane prawo do zdobywania danych niezbędnych w ich pracy.
więcej
|
|
Agora testuje magazyn ,,Mięso"
We wtorek, 26 kwietnia br. w ramach „Kolekcji dla smakosza” ukaże się specjalne wydanie miesięcznika „Kuchnia” - „Mięso”.
więcej
|
|
60 autorów książek przygotowało sobotnią ,,Gazetę Pisarzy". Wśród nich Sosnowski, Tokarczuk i Passent
W sobotę w sprzedaży ukazała się „Gazeta Pisarzy”, czyli wydanie specjalne „Gazety Wyborczej” (Agora), które przygotowali polscy pisarze, m.in. Wojciech Kuczok, Anna Dziewit-Meller, Sylwia Chutnik i Marcin Wroński. Numer powstał z okazji Światowego Dnia Książki i z inspiracji Wrocławia - Europejskiej Stolicy Kultury.
więcej
|
|
Jadwiga Sztabińska rezygnuje, Krzysztof Jedlak naczelnym ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Jadwiga Sztabińska rezygnuje z kierowania „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes). Od czerwca jej obowiązki przejmie Krzysztof Jedlak.
więcej
|
|
Gadżety UEFA EURO 2016 z ,,Super Expressem"
Od poniedziałku 25 kwietnia br. do każdego numeru „Super Expressu” (Murator) będą dołączone gadżety UEFA EURO 2016 - naklejki, album i plakat reprezentacji Polski.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook zmienia algorytm news feedu, ważny czas spędzany przy zewnętrznych treściach. ,,Dziwne, że tak późno"
Facebook zapowiedział zmianę funkcjonowania news feedu na kontach użytkowników. Jednym ze znaczących elementów ma być czas spędzany przy zewnętrznych treściach anonsowanych w Aktualnościach. - Trudniej będzie wodzić użytkowników za nos uciekając się do click-bajtu, jeśli sam materiał rozczarowuje - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Joanna Drabent: startupowa Europa wciąż daleko za USA, a Polska w jej ogonie
- Europie w dalszym ciągu brakuje konkurencyjnego potencjału wobec rynku amerykańskiego, który jest zdecydowanie bardziej liberalny wobec zakładania i funkcjonowania startupów. Z kolei w Polsce choć mamy zdolnych programistów i coraz prężniej działającą społeczność startupów, z inwestycyjnego punktu widzenia nadal jesteśmy znacznie mniej atrakcyjni niż Europa Zachodnia czy Izrael - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly.com.
więcej
|
|
Między prawdą a plotką. Polski rynek reklamowy bez badań syndykatowych internetu
Wyobraźmy sobie sytuację, gdzie nie ma badania syndykatowego, a do planera po stronie agencji wydawca udostępnia dane z narzędzia site-centric. Pojawia się pytanie podstawowe - czy te dane są wiarygodne? Czy przypadkiem nie jest to miesiąc, w którym wydawca, na rzecz ratowania zysków, nie „napompował” swoich wyników? Bez danych pochodzących z niezależnego źródła nie można odpowiedzieć na to fundamentalne pytanie - analizuje Emil Pawłowski z Gemiusa.
więcej
|
|
Alphabet: przychód i zysk Google w górę, pozostałe marki z dużą stratą
Alphabet, w skład którego wchodzi Google, zaprezentował swoje wyniki finansowe za I kwartał 2016 roku. Zarówno cały holding, jak i samo Google, zanotowały wyraźny wzrost przychodu i zysku. Gorzej wygląda sytuacja jeśli chodzi o pozostałe marki.
więcej
|
|
,,#mamswójstyl" w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)
Trwa kampania reklamowa Allegro.pl skierowana do osób interesujących się modą. Akcja - przygotowana przez firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, F25, Platige Image i Universal McCann - jest realizowana pod hasłem „#mamswójstyl”.
więcej
|
|
Grupa Onet-RASP wdrożyła platformę reklamową DoubleClick for Publishers
Grupa Onet-RASP zakończyła wdrażanie w swoim pionie internetowym oferowanej przez Google platformy DoubleClick for Publishers służącej do zarządzania powierzchnią reklamową.
więcej
|
|
Google z mniejszym wzrostem wpływów z reklam
Po wielu latach szybkiego rozwoju, w bieżącym roku tempo wzrostu przychodu z reklam Google spadnie do poziomu jednocyfrowego - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"
Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|