|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Będzie polska edycja magazynu modowego ,,?L'Officiel"
Luksusowy magazyn o modzie „L’Officiel” wkrótce pojawi się na polskim rynku. Licencję na jego wydawanie pozyskało wydawnictwo Kustra Group - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radiowa Jedynka obcina honoraria pracownikom. ,,Nie komentujemy"
Pracownicy Programu I Polskiego Radia zostali poinformowani przez kierownictwo, że ich honoraria zostaną obniżone o 30 proc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Krytyka i kpiny dziennikarzy z rozmowy Grasia i Kulczyka o naciskach na ,,Fakt". ,,Nadnaczelny Graś, wolność mediów wg PO"
Ujawniona przez „Do Rzeczy” rozmowa Pawła Grasia i Jana Kulczyka o tym, jak wpłynąć na redakcję „Faktu” poprzez wydawcę dziennika, zostały skrytykowane przez wielu dziennikarzy jako niedopuszczalna ingerencja władzy w media prywatne. Przypomniano, że to kolejny podobny incydent w ostatnich latach.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Program Marcina Wolskiego ,,W tyle wizji" śledzi 220 tys. widzów. TVP Info przegrywa z TVN24
221 tys. widzów ogląda nowy program „W tyle wizji” pod redakcją Marcina Wolskiego. TVP Info w paśmie nadawania codziennej audycji przegrywa walkę o widza z TVN24.
więcej |
|
Akcja Demokracja: ,,Wydarzenia" i ,,Fakty" powinny być dostępne dla niesłyszących
Fundacja Akcja Demokracja wystartowała z akcją, która ma skłonić Polsat i TVN, aby swoje programy informacyjne nadawały w wersji dla niesłyszących. Obecnie w takiej formie spośród głównych serwisów dostępne są jedynie „Wiadomości” i „Teleexpress”, emitowane w TVP1.
więcej |
|
Kłopoty Canal+ we Francji nie dotyczą Polski. ,,Przynosimy dochody, będziemy inwestować jeszcze więcej"
Platforma nc+ zapewnia, że kłopoty Grupy Canal+ we Francji nie dotyczą Polski. - Jesteśmy częścią Canal+ Overseas. Przynosimy dochody i inwestujemy w lokalny kontent na polskim rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Paulina Smaszcz-Kurzajewska, rzecznik prasowa nc+.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Facebook zmienia algorytm news feedu, ważny czas spędzany przy zewnętrznych treściach. ,,Dziwne, że tak późno"
Facebook zapowiedział zmianę funkcjonowania news feedu na kontach użytkowników. Jednym ze znaczących elementów ma być czas spędzany przy zewnętrznych treściach anonsowanych w Aktualnościach. - Trudniej będzie wodzić użytkowników za nos uciekając się do click-bajtu, jeśli sam materiał rozczarowuje - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"
Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj.
więcej
|
Jacek Kurski: Piłka nożna w TVP ma wymiar narodowy i patriotyczny
|
Składka audiowizualna wyniesie 15 zł. Nie zapłacą seniorzy, niepełnosprawni i ubogie rodziny
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Program Marcina Wolskiego ,,W tyle wizji" śledzi 220 tys. widzów. TVP Info przegrywa z TVN24
221 tys. widzów ogląda nowy program „W tyle wizji” pod redakcją Marcina Wolskiego. TVP Info w paśmie nadawania codziennej audycji przegrywa walkę o widza z TVN24.
więcej
|
|
Akcja Demokracja: ,,Wydarzenia" i ,,Fakty" powinny być dostępne dla niesłyszących
Fundacja Akcja Demokracja wystartowała z akcją, która ma skłonić Polsat i TVN, aby swoje programy informacyjne nadawały w wersji dla niesłyszących. Obecnie w takiej formie spośród głównych serwisów dostępne są jedynie „Wiadomości” i „Teleexpress”, emitowane w TVP1.
więcej
|
|
Kłopoty Canal+ we Francji nie dotyczą Polski. ,,Przynosimy dochody, będziemy inwestować jeszcze więcej"
Platforma nc+ zapewnia, że kłopoty Grupy Canal+ we Francji nie dotyczą Polski. - Jesteśmy częścią Canal+ Overseas. Przynosimy dochody i inwestujemy w lokalny kontent na polskim rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Paulina Smaszcz-Kurzajewska, rzecznik prasowa nc+.
więcej
|
|
,,MasterChef Junior" hitem TVN. 26,3 mln zł z reklam
2,85 mln widzów oglądało show „MasterChef Junior” w TVN. To o milion osób więcej niż emitowany w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. program „Mamy Cię!”. Stacja w czasie nadawania talent-show był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 26,31 mln zł.
więcej
|
|
TVP1 z najsłabszym wynikiem w historii badań telemetrycznych. Hitami seriale TVP2
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Krzysztof Świergiel szefem zarządzającym Eleven Sports Network na Polskę
Krzysztof Świergiel, były szef Eurosport Polska, został dyrektorem zarządzającym Grupy Eleven Sports Network w Polsce, nadającej w naszym kraju kanały sportowe Eleven i Eleven Sports.
więcej
|
|
,,Szpital" najchętniej oglądanym serialem paradokumentalnym (raport)
Najwięcej widzów wśród seriali typu scripted-docu gromadzi „Szpital”, a na podium plasują się jeszcze takie produkcje jak: „Malanowski & partnerzy” i „Ukryta prawda” - top 5 paradokumentów wiosennej ramówkiw raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wraca "Miasteczko Twin Peaks". Znamy pełną obsadę serialu
Monica Bellucci, Trent Reznor, Eddie Vedder, Madeline Zima i Karolina Wydra wystąpią w kontynuacji serialu "Miasteczko Twin Peaks".
więcej
|
|
"Vice Principals" - nowy serial HBO. Walton Goggins i Danny McBride wicedyrektorami
W sieci pojawiła się nowa zapowiedź nadchodzącej komediowej produkcji HBO "Vice Principals".
więcej
|
|
,,Ciało niepedagogiczne" w TNT
9 maja 2016 roku TNT rozpocznie emisję serialu komediowego „Ciało niepedagogiczne”.
więcej
|
|
Poszukiwania podwodnego skarbu w History
We wtorek 26 kwietnia br. History pokaże pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego „Skarb na dnie oceanu”.
więcej
|
|
UPC Biznes z nową ofertą dla hoteli
Operator UPC Biznes wprowadza nową ofertę skierowaną do branży hotelowej, składającą się z usług telewizyjnych i internetowych.
więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Małych i dużych przygód Miffy" w MiniMini+
9 maja 2016 roku MiniMini+ rozpocznie emisję nowych odcinków animacji „Małe i duże przygody Miffy”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Wszyscy żyjemy #dlaemocji" - Grzegorz Krychowiak reklamuje telewizory Samsung (wideo)
Startuje kampania reklamowa telewizorów Samsung SUHD 2016 z udziałem piłkarza reprezentacji Polski Grzegorza Krychowiaka. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wszyscy żyjemy #dlaemocji”.
więcej
|
|
Monika Gorczyca na czele Content King w Havas Worldwide Group Poland, odeszła Barbara Stawarz
Monika Gorczyca objęła funkcję business directora w agencji Content King działającej w ramach Havas Worldwide Group Poland. Zastąpiła Barbarę Stawarz, która postanowiła odejść z firmy.
więcej
|
|
Jakub Błaszczykowski będzie przez rok reklamował telewizory i klimatyzatory LG
Piłkarz Jakub Błaszczykowski podpisał roczną umowę reklamową z LG Electronics Polska. Będzie brał udział w kampaniach promujących nowe telewizory LG OLED TV i LG Super UHD 4K oraz klimatyzatory.
więcej
|
|
,,Szkło jest wiecznie żywe" - Bartek Jędrzejak w akcji promującej recykling (wideo)
Organizacja Friends of Glass zaczęła kampanię społeczną pod hasłem „Szkło jest wiecznie żywe” promującą segregację i recykling szklanych opakowań. Ambasadorem akcji jest Bartek Jędrzejak, dziennikarz i prezenter TVN.
więcej
|
|
,,Znajdź własną drogę do witalności" - Kurdej-Szatan i Chajzer w kampanii Nałęczowianki
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka „Wyskocz z kapci”, prowadzona pod hasłem „Znajdź własną drogę do witalności”. Akcja została przygotowana i jest realizowana przez firmy Albedo Marketing, Publicis Poland, MEC, 121 PR i Q&A Communications.
więcej
|
|
Metamorfozy przed lustrem w reklamach Vision Express (wideo)
W nowej kampanii reklamowej sieci salonów optycznych Vision Express promowany jest m.in. program Vision Comfort. Akcję przygotowały firmy San Markos i Starlink.
więcej
|
|
Juliusz Strachota: z Isobar Polska do Mint Media
Juliusz Strachota zaczął pracę jako head of creative w agencji interaktywnej Mint Media. Wcześniej pracował m.in. w Mint Media, Blueberry i Change Integrated.
więcej
|
|
Michał Hucał nowym członkiem zarządu ds. marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ i UF
Michał Hucał dołączył do zarządu Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie oraz Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe, obejmując stanowisko członka zarządu ds. marketingu. Zastąpił Jana Zimowicza, który złożył rezygnację.
więcej
|
|
,,Ż do kwadratu" w internetowej kampanii piwa Żywiec
Ruszyła internetowa akcja promocyjna piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Ż do kwadratu”, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z nagrodami. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather, Gong, Roots PR i MediaVest.
więcej
|
|
Instytut Zdrowych Nóg w kampanii Dobenoxu na przewlekłą niewydolność żylną (wideo)
Firma farmaceutyczna Hasco-Lek rozpoczęła kampanię reklamową leku Dobenox na przewlekłą niewydolność żylna. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska.
więcej
|
|
Jędrzej Hugo-Bader i Maciej Sikorski awansują w Havas Sports&Entertainment
W ramach rozwoju struktury Havas Sports&Entertainment, jednostki Havas Media Group specjalizującej się w marketingu sportowym i rozrywce, na nowo utworzone stanowiska powołano Jędrzeja Hugo-Badera oraz Macieja Sikorskiego. Do zespołu agencji dołączył natomiast Szymon Kot.
więcej
|
|
TUI z nowym katalogiem wakacyjnym od Valkea
Dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea przygotował nowy katalog wakacyjny biura podróży TUI. Współpraca objęła kompleksową produkcję redakcyjną i graficzną.
więcej
|
|
Dzieci w ciągłym ruchu promują nową wodę Kubuś Waterrr (wideo)
Grupa Maspex Wadowice w najnowszej kampanii reklamowej promuje nowość w ofercie marki Kubuś Waterrr - wodę niegazowaną. Za realizację działań odpowiadają agencje Mindshare Polska i Brasil.
więcej
|
|
Skoda po raz 24. sponsorem mistrzostw świata w hokeju na lodzie
Skoda, czeski producent samochodów, została po raz 24. oficjalnym głównym sponsorem mistrzostw świata w hokeju na lodzie. Tegoroczny turniej odbędzie się w maju w Moskwie i w Sankt Petersburgu.
więcej
|
|
Magdalena Magnuszewska partnerem w Innova Capital
Magdalena Magnuszewska dołączyła do grona partnerów funduszu inwestycyjnego Innova Capital. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Będzie polska edycja magazynu modowego ,,?L'Officiel"
Luksusowy magazyn o modzie „L’Officiel” wkrótce pojawi się na polskim rynku. Licencję na jego wydawanie pozyskało wydawnictwo Kustra Group - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Krytyka i kpiny dziennikarzy z rozmowy Grasia i Kulczyka o naciskach na ,,Fakt". ,,Nadnaczelny Graś, wolność mediów wg PO"
Ujawniona przez „Do Rzeczy” rozmowa Pawła Grasia i Jana Kulczyka o tym, jak wpłynąć na redakcję „Faktu” poprzez wydawcę dziennika, zostały skrytykowane przez wielu dziennikarzy jako niedopuszczalna ingerencja władzy w media prywatne. Przypomniano, że to kolejny podobny incydent w ostatnich latach.
więcej
|
|
Wojciech Czuchnowski odłożył legitymację dziennikarską, aby protestować. ,,Ziobro ma na rękach krew Blidy"
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski w poniedziałek 25 kwietnia br. zorganizował akcje protestacyjną przed Ministerstwem Sprawiedliwości. Czuchnowski rozwiesił plakaty i rozdawał ulotki ze zdjęciem zmarłej w 2007 roku Barbary Blidy z podpisem „jej krew na rękach Zbigniewa Ziobry”.
więcej
|
|
,,Fakt. Tak było naprawdę" - książka Grzegorza Jankowskiego o kulisach tworzenia tabloidu
15 maja w sprzedaży ukaże się książka „Fakt. Tak było naprawdę. Seks, afery, polityka”. Napisał ją były redaktor naczelny dziennika „Fakt” Grzegorz Jankowski.
więcej
|
|
RASP zaprzecza wpływowi rządu PO i Kulczyka na zmiany w ,,Fakcie". ,,To całkowicie absurdalna teoria"
Ringier Axel Springer Polska uważa, że teoria o związku informacji z podsłuchanej rozmowy Pawła Grasia i Jana Kulczyka z 2014 roku ze zmianami w kierownictwie „Faktu” jest całkowicie absurdalna. - Twierdzenie, że były naciski polityków w sprawach dotyczących członków czy szefów redakcji, jest nieprawdą. Te fantazje nie dotyczą „Faktu” ani żadnej innej redakcji w naszej Grupie - podkreśla Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej w firmie.
więcej
|
|
Grzegorz Kubera redaktorem naczelnym ,,StartUp Magazine"
Rafał Skórski zrezygnował ze stanowiska redaktora naczelnego kwartalnika „StartUp Magazine” (Colorful Media). Zastąpił go Grzegorz Kubera, który pracuje nad nowym wydaniem.
więcej
|
|
,,Lego Ninjago" na czele sprzedaży pism dla dzieci. ,,Mój Kucyk Pony" wyprzedził ,,Zabawy i Marzenia z Barbie"
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Magazyn Mia and Me”.
więcej
|
|
Gannett chce dać 815 milionów dolarów za Tribune Publishing. Tribune oficjalnie nic nie wie
Medialny koncern Gannett CO zaoferował kupno grupy Tribune Publishing, wydawcy „Los Angeles Times" i „Chicago Tribune" za kwotę 815 milionów dolarów. Justin Dearborn, szef Tribune Publishing twierdzi, że o ofercie dowiedział się z komunikatu w należącym do Gannetta dzienniku „USA Today".
więcej
|
|
Łukasz Warzecha: na Jankowskiego w ,,Fakcie" wywierano presję, po jego odejściu antypisowska wolta
- Mogłem odczuć, że moje teksty i w ogóle obecność opinii uwierają kogoś w wydawnictwie. Sądziłem, że na Grzegorza Jankowskiego jest wywierana presja także w mojej sprawie - ocenia Łukasz Warzecha, były publicysta „Faktu”, obecnie związany z „Super Expressem”, „W Sieci” i Wirtualną Polską.
więcej
|
|
,,Sens i finanse" - specjalne wydanie miesięcznika ,,Sens"
W środę 27 kwietnia br. ukaże się specjalne wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) - „Sens i finanse”, w którym znajdą się porady dotyczące świadomego zarządzania wydatkami i oszczędzania.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|