Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 26 Kwietnia 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Będzie polska edycja magazynu modowego ,,?L'Officiel"

Luksusowy magazyn o modzie „L’Officiel” wkrótce pojawi się na polskim rynku. Licencję na jego wydawanie pozyskało wydawnictwo Kustra Group - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radiowa Jedynka obcina honoraria pracownikom. ,,Nie komentujemy"

Pracownicy Programu I Polskiego Radia zostali poinformowani przez kierownictwo, że ich honoraria zostaną obniżone o 30 proc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krytyka i kpiny dziennikarzy z rozmowy Grasia i Kulczyka o naciskach na ,,Fakt". ,,Nadnaczelny Graś, wolność mediów wg PO"

Ujawniona przez „Do Rzeczy” rozmowa Pawła Grasia i Jana Kulczyka o tym, jak wpłynąć na redakcję „Faktu” poprzez wydawcę dziennika, zostały skrytykowane przez wielu dziennikarzy jako niedopuszczalna ingerencja władzy w media prywatne. Przypomniano, że to kolejny podobny incydent w ostatnich latach. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Direction poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

Brand Support poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Xantus poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający

Xantus poszukuje osoby na stanowisko
Szef działu Postprodukcji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca tvn24bis.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor tvnwarszawa.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca tvnwarszawa.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Wsparcia Rozwoju TVN7

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Senior Product Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz/ Reporter

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Montażysta

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Sprzedaży TVN Online

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Program Marcina Wolskiego ,,W tyle wizji" śledzi 220 tys. widzów. TVP Info przegrywa z TVN24

221 tys. widzów ogląda nowy program „W tyle wizji” pod redakcją Marcina Wolskiego. TVP Info w paśmie nadawania codziennej audycji przegrywa walkę o widza z TVN24. więcej

 
Akcja Demokracja: ,,Wydarzenia" i ,,Fakty" powinny być dostępne dla niesłyszących

Fundacja Akcja Demokracja wystartowała z akcją, która ma skłonić Polsat i TVN, aby swoje programy informacyjne nadawały w wersji dla niesłyszących. Obecnie w takiej formie spośród głównych serwisów dostępne są jedynie „Wiadomości” i „Teleexpress”, emitowane w TVP1. więcej

 
Kłopoty Canal+ we Francji nie dotyczą Polski. ,,Przynosimy dochody, będziemy inwestować jeszcze więcej"

Platforma nc+ zapewnia, że kłopoty Grupy Canal+ we Francji nie dotyczą Polski. - Jesteśmy częścią Canal+ Overseas. Przynosimy dochody i inwestujemy w lokalny kontent na polskim rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Paulina Smaszcz-Kurzajewska, rzecznik prasowa nc+. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Facebook zmienia algorytm news feedu, ważny czas spędzany przy zewnętrznych treściach. ,,Dziwne, że tak późno"

Facebook zapowiedział zmianę funkcjonowania news feedu na kontach użytkowników. Jednym ze znaczących elementów ma być czas spędzany przy zewnętrznych treściach anonsowanych w Aktualnościach. - Trudniej będzie wodzić użytkowników za nos uciekając się do click-bajtu, jeśli sam materiał rozczarowuje - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska. więcej

Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP ,,ma gorączkę, więc bije w termometr"

Zwiększenie liczby gospodarstw objętych badaniami wpłynęłoby korzystnie na ich miarodajność, ale Jacek Kurski zdaje się zapominać, że wszyscy na rynku funkcjonują w pewnej, akceptowanej rzeczywistości, która być może nie jest doskonała, ale w świetle badań mediów nietelewizyjnych Nielsen Audience Measurement nie wypada niekorzystnie. Przez lata TVP wspierała swój własny panel badawczy, co było źródłem jej ogromnych strat - pomysł Jacka Kurskiego na stworzenie narodowego instytutu badawczego komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, Mateusz Galica i Maciej Niepsuj. więcej

Jacek Kurski: Piłka nożna w TVP ma wymiar narodowy i patriotyczny
Składka audiowizualna wyniesie 15 zł. Nie zapłacą seniorzy, niepełnosprawni i ubogie rodziny
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Program Marcina Wolskiego ,,W tyle wizji" śledzi 220 tys. widzów. TVP Info przegrywa z TVN24

221 tys. widzów ogląda nowy program „W tyle wizji” pod redakcją Marcina Wolskiego. TVP Info w paśmie nadawania codziennej audycji przegrywa walkę o widza z TVN24. więcej

 
Akcja Demokracja: ,,Wydarzenia" i ,,Fakty" powinny być dostępne dla niesłyszących

Fundacja Akcja Demokracja wystartowała z akcją, która ma skłonić Polsat i TVN, aby swoje programy informacyjne nadawały w wersji dla niesłyszących. Obecnie w takiej formie spośród głównych serwisów dostępne są jedynie „Wiadomości” i „Teleexpress”, emitowane w TVP1. więcej

 
Kłopoty Canal+ we Francji nie dotyczą Polski. ,,Przynosimy dochody, będziemy inwestować jeszcze więcej"

Platforma nc+ zapewnia, że kłopoty Grupy Canal+ we Francji nie dotyczą Polski. - Jesteśmy częścią Canal+ Overseas. Przynosimy dochody i inwestujemy w lokalny kontent na polskim rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Paulina Smaszcz-Kurzajewska, rzecznik prasowa nc+. więcej

 
,,MasterChef Junior" hitem TVN. 26,3 mln zł z reklam

2,85 mln widzów oglądało show „MasterChef Junior” w TVN. To o milion osób więcej niż emitowany w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. program „Mamy Cię!”. Stacja w czasie nadawania talent-show był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 26,31 mln zł.   więcej

 
TVP1 z najsłabszym wynikiem w historii badań telemetrycznych. Hitami seriale TVP2

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Krzysztof Świergiel szefem zarządzającym Eleven Sports Network na Polskę

Krzysztof Świergiel, były szef Eurosport Polska, został dyrektorem zarządzającym Grupy Eleven Sports Network w Polsce, nadającej w naszym kraju kanały sportowe Eleven i Eleven Sports. więcej

 
,,Szpital" najchętniej oglądanym serialem paradokumentalnym (raport)

Najwięcej widzów wśród seriali typu scripted-docu gromadzi „Szpital”, a na podium plasują się jeszcze takie produkcje jak: „Malanowski & partnerzy” i „Ukryta prawda” - top 5 paradokumentów wiosennej ramówkiw raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wraca "Miasteczko Twin Peaks". Znamy pełną obsadę serialu

Monica Bellucci, Trent Reznor, Eddie Vedder, Madeline Zima i Karolina Wydra wystąpią w kontynuacji serialu "Miasteczko Twin Peaks". więcej

 
"Vice Principals" - nowy serial HBO. Walton Goggins i Danny McBride wicedyrektorami

W sieci pojawiła się nowa zapowiedź nadchodzącej komediowej produkcji HBO "Vice Principals". więcej

 
,,Ciało niepedagogiczne" w TNT

9 maja 2016 roku TNT rozpocznie emisję serialu komediowego „Ciało niepedagogiczne”. więcej

 
Poszukiwania podwodnego skarbu w History

We wtorek 26 kwietnia br. History pokaże pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego „Skarb na dnie oceanu”. więcej

 
UPC Biznes z nową ofertą dla hoteli

Operator UPC Biznes wprowadza nową ofertę skierowaną do branży hotelowej, składającą się z usług telewizyjnych i internetowych. więcej

 
Nowe odcinki ,,Małych i dużych przygód Miffy" w MiniMini+

9 maja 2016 roku MiniMini+ rozpocznie emisję nowych odcinków animacji „Małe i duże przygody Miffy”. więcej

 
 
Radio  
 
Radiowa Jedynka obcina honoraria pracownikom. ,,Nie komentujemy"

Pracownicy Programu I Polskiego Radia zostali poinformowani przez kierownictwo, że ich honoraria zostaną obniżone o 30 proc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polacy przeciwni nowej opłacie audiowizualnej

Zastąpienie obecnego abonamentu radiowo­-telewizyjnego opłatą audiowizualną nie podoba się Polakom. Sześciu na dziesięciu badanych (60 proc.) jest przeciwnych rozwiązaniu zawartemu w projekcie tzw. dużej ustawy medialnej autorstwa Prawa i Sprawiedliwości. więcej

 
Trójka awansowała na podium w Łodzi. Liderem RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
,,Wszyscy żyjemy #dlaemocji" - Grzegorz Krychowiak reklamuje telewizory Samsung (wideo)

Startuje kampania reklamowa telewizorów Samsung SUHD 2016 z udziałem piłkarza reprezentacji Polski Grzegorza Krychowiaka. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wszyscy żyjemy #dlaemocji”. więcej

 
Monika Gorczyca na czele Content King w Havas Worldwide Group Poland, odeszła Barbara Stawarz

Monika Gorczyca objęła funkcję business directora w agencji Content King działającej w ramach Havas Worldwide Group Poland. Zastąpiła Barbarę Stawarz, która postanowiła odejść z firmy. więcej

 
Jakub Błaszczykowski będzie przez rok reklamował telewizory i klimatyzatory LG

Piłkarz Jakub Błaszczykowski podpisał roczną umowę reklamową z LG Electronics Polska. Będzie brał udział w kampaniach promujących nowe telewizory LG OLED TV i LG Super UHD 4K oraz klimatyzatory. więcej

 
,,Szkło jest wiecznie żywe" - Bartek Jędrzejak w akcji promującej recykling (wideo)

Organizacja Friends of Glass zaczęła kampanię społeczną pod hasłem „Szkło jest wiecznie żywe” promującą segregację i recykling szklanych opakowań. Ambasadorem akcji jest Bartek Jędrzejak, dziennikarz i prezenter TVN. więcej

 
,,Znajdź własną drogę do witalności" - Kurdej-Szatan i Chajzer w kampanii Nałęczowianki

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka „Wyskocz z kapci”, prowadzona pod hasłem „Znajdź własną drogę do witalności”. Akcja została przygotowana i jest realizowana przez firmy Albedo Marketing, Publicis Poland, MEC, 121 PR i Q&A Communications. więcej

 
Metamorfozy przed lustrem w reklamach Vision Express (wideo)

W nowej kampanii reklamowej sieci salonów optycznych Vision Express promowany jest m.in. program Vision Comfort. Akcję przygotowały firmy San Markos i Starlink. więcej

 
Juliusz Strachota: z Isobar Polska do Mint Media

Juliusz Strachota zaczął pracę jako head of creative w agencji interaktywnej Mint Media. Wcześniej pracował m.in. w Mint Media, Blueberry i Change Integrated. więcej

 
Michał Hucał nowym członkiem zarządu ds. marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ i UF

Michał Hucał dołączył do zarządu Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie oraz Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe, obejmując stanowisko członka zarządu ds. marketingu. Zastąpił Jana Zimowicza, który złożył rezygnację. więcej

 
,,Ż do kwadratu" w internetowej kampanii piwa Żywiec

Ruszyła internetowa akcja promocyjna piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Ż do kwadratu”, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z nagrodami. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather, Gong, Roots PR i MediaVest. więcej

 
Instytut Zdrowych Nóg w kampanii Dobenoxu na przewlekłą niewydolność żylną (wideo)

Firma farmaceutyczna Hasco-Lek rozpoczęła kampanię reklamową leku Dobenox na przewlekłą niewydolność żylna. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska. więcej

 
Jędrzej Hugo-Bader i Maciej Sikorski awansują w Havas Sports&Entertainment

W ramach rozwoju struktury Havas Sports&Entertainment, jednostki Havas Media Group specjalizującej się w marketingu sportowym i rozrywce, na nowo utworzone stanowiska powołano Jędrzeja Hugo-Badera oraz Macieja Sikorskiego. Do zespołu agencji dołączył natomiast Szymon Kot. więcej

 
TUI z nowym katalogiem wakacyjnym od Valkea

Dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea przygotował nowy katalog wakacyjny biura podróży TUI. Współpraca objęła kompleksową produkcję redakcyjną i graficzną. więcej

 
Dzieci w ciągłym ruchu promują nową wodę Kubuś Waterrr (wideo)

Grupa Maspex Wadowice w najnowszej kampanii reklamowej promuje nowość w ofercie marki Kubuś Waterrr - wodę niegazowaną. Za realizację działań odpowiadają agencje Mindshare Polska i Brasil. więcej

 
Skoda po raz 24. sponsorem mistrzostw świata w hokeju na lodzie

Skoda, czeski producent samochodów, została po raz 24. oficjalnym głównym sponsorem mistrzostw świata w hokeju na lodzie. Tegoroczny turniej odbędzie się w maju w Moskwie i w Sankt Petersburgu. więcej

 
Magdalena Magnuszewska partnerem w Innova Capital

Magdalena Magnuszewska dołączyła do grona partnerów funduszu inwestycyjnego Innova Capital. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora zarządzającego. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Gaia Expedition: Don't trust technology McDonald's: Goldfish Lehning Voxpax: Just press to free your voice. Xalatan: Gameboy Penguin: Cinderella
 
Prasa  
 
Będzie polska edycja magazynu modowego ,,?L'Officiel"

Luksusowy magazyn o modzie „L’Officiel” wkrótce pojawi się na polskim rynku. Licencję na jego wydawanie pozyskało wydawnictwo Kustra Group - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krytyka i kpiny dziennikarzy z rozmowy Grasia i Kulczyka o naciskach na ,,Fakt". ,,Nadnaczelny Graś, wolność mediów wg PO"

Ujawniona przez „Do Rzeczy” rozmowa Pawła Grasia i Jana Kulczyka o tym, jak wpłynąć na redakcję „Faktu” poprzez wydawcę dziennika, zostały skrytykowane przez wielu dziennikarzy jako niedopuszczalna ingerencja władzy w media prywatne. Przypomniano, że to kolejny podobny incydent w ostatnich latach. więcej

 
Wojciech Czuchnowski odłożył legitymację dziennikarską, aby protestować. ,,Ziobro ma na rękach krew Blidy"

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski w poniedziałek 25 kwietnia br. zorganizował akcje protestacyjną przed Ministerstwem Sprawiedliwości. Czuchnowski rozwiesił plakaty i rozdawał ulotki ze zdjęciem zmarłej w 2007 roku Barbary Blidy z podpisem „jej krew na rękach Zbigniewa Ziobry”. więcej

 
,,Fakt. Tak było naprawdę" - książka Grzegorza Jankowskiego o kulisach tworzenia tabloidu

15 maja w sprzedaży ukaże się książka „Fakt. Tak było naprawdę. Seks, afery, polityka”. Napisał ją były redaktor naczelny dziennika „Fakt” Grzegorz Jankowski. więcej

 
RASP zaprzecza wpływowi rządu PO i Kulczyka na zmiany w ,,Fakcie". ,,To całkowicie absurdalna teoria"

Ringier Axel Springer Polska uważa, że teoria o związku informacji z podsłuchanej rozmowy Pawła Grasia i Jana Kulczyka z 2014 roku ze zmianami w kierownictwie „Faktu” jest całkowicie absurdalna. - Twierdzenie, że były naciski polityków w sprawach dotyczących członków czy szefów redakcji, jest nieprawdą. Te fantazje nie dotyczą „Faktu” ani żadnej innej redakcji w naszej Grupie - podkreśla Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej w firmie. więcej

 
Grzegorz Kubera redaktorem naczelnym ,,StartUp Magazine"

Rafał Skórski zrezygnował ze stanowiska redaktora naczelnego kwartalnika „StartUp Magazine” (Colorful Media). Zastąpił go Grzegorz Kubera, który pracuje nad nowym wydaniem.   więcej

 
,,Lego Ninjago" na czele sprzedaży pism dla dzieci. ,,Mój Kucyk Pony" wyprzedził ,,Zabawy i Marzenia z Barbie"

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Magazyn Mia and Me”. więcej

 
Gannett chce dać 815 milionów dolarów za Tribune Publishing. Tribune oficjalnie nic nie wie

Medialny koncern Gannett CO zaoferował kupno grupy Tribune Publishing, wydawcy „Los Angeles Times" i „Chicago Tribune" za kwotę 815 milionów dolarów. Justin Dearborn, szef Tribune Publishing twierdzi, że o ofercie dowiedział się z komunikatu w należącym do Gannetta dzienniku „USA Today". więcej

 
Łukasz Warzecha: na Jankowskiego w ,,Fakcie" wywierano presję, po jego odejściu antypisowska wolta

- Mogłem odczuć, że moje teksty i w ogóle obecność opinii uwierają kogoś w wydawnictwie. Sądziłem, że na Grzegorza Jankowskiego jest wywierana presja także w mojej sprawie - ocenia Łukasz Warzecha, były publicysta „Faktu”, obecnie związany z „Super Expressem”, „W Sieci” i Wirtualną Polską. więcej

 
,,Sens i finanse" - specjalne wydanie miesięcznika ,,Sens"

W środę 27 kwietnia br. ukaże się specjalne wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) - „Sens i finanse”, w którym znajdą się porady dotyczące świadomego zarządzania wydatkami i oszczędzania. więcej

 
Jedynki  
 
 
Pyszne (wcześniej To jest Pyszne) - 2016-04-26 Harper's Bazaar (świat) - 2016-04-25 Czas na Wnętrze - 2016-04-25 Pani Domu - 2016-04-25 Trainer - 2016-04-25
 
Internet  
 
UE: dzieci poniżej 16 lat na Facebooku, Instagrami i Snapchacie tylko za zgodą rodziców

Unia Europejska jest na końcowym etapie opracowywania rozporządzenia ograniczającego dzieciom dostęp do takich platform społecznościowych jak Facebook, Instagram i Snapchat. Według nowych regulacji korzystanie z nich będzie dozwolone tylko za zgodą rodziców, przy czym wątpliwości pozostawia sposób weryfikacji wieku użytkowników. więcej

 
GG Dysk znika 30 czerwca. ,,Niewystarczające zainteresowanie usługą"

Platforma GG ujawniła plan zlikwidowania usługi o nazwie GG Dysk pozwalającej na przechowywanie danych w chmurze. Funkcja ma zniknąć 30 czerwca br. Do tego czasu użytkownicy mają czas na przeniesienie plików przechowywanych na GG Dysku. więcej

 
Rossmann uruchamia dostawy w ciągu kilku godzin, towar dowiezie X-press Couriers

Sieć drogerii Rossmann uruchomiła dostawy zakupów internetowych w modelu Same Day. Towar zamówiony w sieci do godziny 15-tej zostanie dostarczony do odbiorcy tego samego dnia najpóźniej do godziny dziesiątej wieczorem. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy przeciwni nowej opłacie audiowizualnej

Zastąpienie obecnego abonamentu radiowo­-telewizyjnego opłatą audiowizualną nie podoba się Polakom. Sześciu na dziesięciu badanych (60 proc.) jest przeciwnych rozwiązaniu zawartemu w projekcie tzw. dużej ustawy medialnej autorstwa Prawa i Sprawiedliwości. więcej

 
Public Relations  
 
Pięć agencji chce zrealizować kampanię mającą poprawić wizerunek Chin
 
Piotr Plak szefem działu new tech w Clue PR
 
Technologie  
 
Orange Polska z niższymi przychodami i zyskiem, ale większą liczbą klientów
 
W Polsce spada liczba aktywnych kart SIM, penetracja telefonii komórkowej zmalała do 147 proc.
 
Mobile Vikings: program lojalnościowy z nową nazwą, punkty także dla nowych klientów
 
Gospodarka  
 
Orange Polska z niższymi przychodami i zyskiem, ale większą liczbą klientów
 
Pod koniec lata bezrobocie spadnie poniżej 8 proc.
 
Pośpiech w sprawie frankowiczów może spowodować załamanie polskiego systemu finansowego
 
W co warto zainwestować pieniądze? "W najbliższym czasie najlepiej postawić na bezpieczne inwestycje"
 
Burger King stawia na Polskę. Będzie otwierał 20-30 restauracji rocznie, 200 punktów do 2021 r.
 
Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność
 
Wspólnik wspólnikowi kontrahentem - rozliczenie usług zamawianych przez spółkę cywilną w firmach wspólników
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Fakt. Tak było naprawdę" - książka Grzegorza Jankowskiego o kulisach tworzenia tabloidu
 
"Good Karma" - nowa płyta Roxette
 
Wraca "Miasteczko Twin Peaks". Znamy pełną obsadę serialu
 
"Vice Principals" - nowy serial HBO. Walton Goggins i Danny McBride wicedyrektorami
 
"Księgą dżungli" dalej podbija kina
 
Matt LeBlanc w "Top Gear" (wideo)
 
,,Ciało niepedagogiczne" w TNT
 
Poszukiwania podwodnego skarbu w History
 
Blog  
 
Jak Graś Jankowskiego, a Romaszewska Palade z funkcji wydłubywali - Ewaryst Fedorowicz
 
Jan Dworak o TVP - Andrzej Bober
 
Tron i ołtarz - znaki zewnętrzne - ks. Artur Stopka
 
Wpuszczeni w kanał... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Rozmowy przy stole... - Wanda Konarzewska
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl