|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 4 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP2 pracuje nad ekranizacjami książek historycznych ,,Legion" i ,,Twierdza"
TVP2 pokaże dwa miniseriale historyczne, które powstaną na podstawie książek „Legion” Elżbiety Cherezińskiej i „Twierdza” Igora Janke - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 z najniższą oglądalnością w historii, rośnie TVN24. ,,M jak miłość" hitem kwietnia
W kwietniu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym był Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwszym miejscu umocnił się TVN. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
W wakacje TVN pokaże reality-show ,,Dom Marzeń"
TVN wprowadzi latem do ramówki reality-show „Dom marzeń”. W programie dziesięć par będzie konkurować o dom, który wcześniej same zbudują - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wartość nagrody wynosi 2,5 miliona złotych.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polskie Radio żegna się z szefami aktualności w Trójce, pracownicy protestują
Grażyna Mędrzycka-Gęsicka, kierownik redakcji aktualności Trójki, odchodzi z Polskiego Radia za porozumieniem stron, natomiast jej zastępca Tomasz Ławnicki odmówił podpisania takiego wypowiedzenia. Związek zawodowy pracowników stacji podkreśla, że to wbrew wcześniejszym deklaracjom dyrekcji, i zapowiada, że będzie starał się o przywrócenie zwolnionych osób do pracy.
więcej
|
,,Wiadomości" po zmianach straciły widzów i zaczęły przegrywać z ,,Faktami" (dane tydzień po tygodniu)
Po dużych zmianach w styczniu br. „Wiadomości” TVP1 zanotowały znaczący spadek oglądalności. Program zaczął przegrywać z „Faktami” TVN, a w grupie wiekowej 16-49 - także z „Wydarzeniami” Polsatu. Dane telemetryczne tydzień po tygodniu w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Janusz Weiss zwolniony z Polskiego Radia. ,,Schemat jak w Radiu ZET"
|
Dyrektor TVP1: ,,Wspaniałe stulecie" oddechem przed ,,Wiadomościami", ,,Świat się kręci" wzmocni pasmo popołudniowe
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP2 pracuje nad ekranizacjami książek historycznych ,,Legion" i ,,Twierdza"
TVP2 pokaże dwa miniseriale historyczne, które powstaną na podstawie książek „Legion” Elżbiety Cherezińskiej i „Twierdza” Igora Janke - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 z najniższą oglądalnością w historii, rośnie TVN24. ,,M jak miłość" hitem kwietnia
W kwietniu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym był Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwszym miejscu umocnił się TVN. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
W wakacje TVN pokaże reality-show ,,Dom Marzeń"
TVN wprowadzi latem do ramówki reality-show „Dom marzeń”. W programie dziesięć par będzie konkurować o dom, który wcześniej same zbudują - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wartość nagrody wynosi 2,5 miliona złotych.
więcej
|
|
Wojciech Modest Amaro odchodzi z ,,Hell's Kitchen"
Wojciech Modest Amaro nie będzie prowadził kolejnej edycji kulinarnego show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” w Polsacie. Brał w nim udział przez pięć dotychczasowych edycji.
więcej
|
|
,,Sablewskiej sposób na..." porażką TVN. Stacja przegrała z konkurencją
Reality-show „Sablewskiej sposób na...” oglądało średnio 726 tys. widzów. TVN w czasie nadawania nowego formatu przegrał walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 4,13 mln zł.
więcej
|
|
Byli dyrektorzy Telewizji Polskiej z hiszpańską nagrodą Wolność Słowa
Hiszpańska organizacja dziennikarska Unio de Periodostes Valencias przyznała coroczną nagrodę Wolność Słowa m.in. byłym dyrektorom TVP, którzy odeszli z firmy na przełomie ub. i br.
więcej
|
|
Blisko 200 zgłoszeń do SuperPremier. Wystąpią Wilki, Varius Manx, Red Lips i Feel
Na koncercie SuperPremiery na festiwalu polskiej piosenki w Opolu o nagrodę widzów TVP1 i jury zawalczy 11 artystów, m.in. Kasia Wilk, Janusz Radek, Wilki i Varius Manx z Kasią Stankiewicz. Swoje wyróżnienie przyzna również Polskie Radio. - Pracujemy nad nowym sposobem głosowania, żeby dać wszystkim wykonawcom równe szanse na wygraną - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Radek Kobiałko, reżyser koncertu.
więcej
|
|
Telewizja Polska reaktywowała placówkę w Wilnie, korespondentami Edyta Maksymowicz i Walenty Wojniłło
Telewizja Polska po pięciu latach przerwy będzie emitować relacje z Litwy nadawane przez stałych korespondentów w Wilnie. Będą nimi Edyta Maksymowicz i Walenty Wojniłło, dziennikarze serwisu Wilnoteka.it i programu pod tą nazwą emitowanego w TVP Polonia.
więcej
|
|
Agnieszka Oszczyk będzie prowadzić serwisy informacyjne w TVP Info
Dziennikarka gdańskiego oddziału TVP Agnieszka Oszczyk została prowadzącą serwisy informacyjne TVP Info. Na antenie stacji zadebiutowała 3 maja br.
więcej
|
|
Brytyjczycy nie chcą udziału swojego kraju w Eurowizji, Szwedzi najbardziej przychylni konkursowi
60 proc. mieszkańców Wielkiej Brytanii chce wycofania tego kraju z Eurowizji, najbardziej konkurs popierają Szwedzi, a dla 62 proc. z nich Eurowizja jest znaczącym wydarzeniem - wynika z badań firmy badawczej YouGov.
więcej
|
|
Zarzuty Telewizji Polskiej wobec Nielsen Audience Measurement według ekspertów są polityczną demagogią
Podważanie wiarygodności badań telemetrycznych i żądanie dostępu do danych dotyczących respondentów pozwala kierownictwu TVP złapać chwilę oddechu i uciec od najistotniejszej sprawy, jakim jest obecna gorsza passa telewizji publicznej. Z pewnością łatwiej byłoby osiągać dobre wyniki, wpływając na badania telemetryczne niż podejmując rywalizację z konkurencją dzięki jakości programu - przepychanki TVP z Nielsen Audience Measurement komentują dla Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, Maciej Niepsuj i Dariusz Sachajko.
więcej
|
|
ProSiebenSat.1 z wyższymi przychodami i zyskiem, rośnie liczba abonentów kanałów HD
W pierwszym kwartale 2016 roku niemiecki koncern mediowy ProSiebenSat.1 zanotował 22-procentowy wzrost przychodów oraz wyższy o 12 procent wskaźnik EBITDA. - Do 2018 roku powinniśmy osiągnąć roczne przychody na poziomie 4,2 miliarda euro - zapowiada Thomas Ebeling, CEO ProSiebenSat.1.
więcej
|
|
Jan Dworak: TVP narzuca widzowi jednostronną interpretację
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak w wystosowanym do Gildii Reżyserów Polskich liście potępia działania TVP w związku z emisją komentarza przed filmem „Ida”.
więcej
|
|
Polsat i TVN liderami tygodnia. Przewaga ,,Faktów" nad ,,Wiadomościami" wzrosła do 600 tys. widzów
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Producenci suplementów diety regulują swoje reklamy: bez wizerunku lekarzy i farmaceutów
Zakaz wykorzystywania wizerunku rzeczywistych lub fikcyjnych lekarzy i farmaceutów, zakaz reklam skierowanych do dzieci, niedozwolone sugerowanie właściwości zapobiegających lub leczących choroby - to najważniejsze propozycje samoregulacji odnoszących się do reklam suplementów diety przez PASMI Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty wspólnie z organizacją Suplementy Diety oraz Krajową Radę Suplementów i Odżywek.
więcej
|
|
Zarzuty Telewizji Polskiej wobec Nielsen Audience Measurement według ekspertów są polityczną demagogią
Podważanie wiarygodności badań telemetrycznych i żądanie dostępu do danych dotyczących respondentów pozwala kierownictwu TVP złapać chwilę oddechu i uciec od najistotniejszej sprawy, jakim jest obecna gorsza passa telewizji publicznej. Z pewnością łatwiej byłoby osiągać dobre wyniki, wpływając na badania telemetryczne niż podejmując rywalizację z konkurencją dzięki jakości programu - przepychanki TVP z Nielsen Audience Measurement komentują dla Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, Maciej Niepsuj i Dariusz Sachajko.
więcej
|
|
Cannes Lions 2016: prawie 400 jurorów, rekordowy udział kobiet, z Polski Derda, Pleban i Łoskiewicz-Zakrzewska
387 osób z 40 państw zasiądzie w składach jury oceniających prace podczas 63. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
Boiskowe popisy Roberta Lewandowskiego w reklamie Huawei P9 (wideo)
W nowej reklamie smartfona Huawei P9 występuje piłkarz Robert Lewandowski, ambasador marketingowy urządzeń mobilnych Huawei. Spot będzie emitowany w telewizji i internecie.
więcej
|
|
WPP zaczyna szukać następcy Martina Sorella
Holding marketingowy WPP, do którego należą takie sieci reklamowe i agencje, jak m.in. GroupM, JWT, Ogilvy&Mather, Grey, Young&Rubicam ogłosił, że szuka następcy obecnego CEO, Martina Sorella.
więcej
|
|
Barack i Michelle Obama, królowa Elżbieta II oraz książę Harry promują paraolimpiadę dla weteranów (wideo)
W spocie promującym zawody sportowe dla weteranów wojennych na ekranie pojawia się amerykańska para prezydencka, brytyjska królowa i książę Harry. W zabawnych dialogach wspólnie wspierają ideę paraolimpiady, a Elżbieta II daje przykład wyspiarskiego dystansu do rzeczywistości.
więcej
|
|
Lori Hiltz szefową obsługi globalnych klientów w Havas Media Group
Lori Holtz awansowała na nowo utworzone stanowisko CEO global brands w Havas Media Group, do której należy m.in. Havas Media. Grupa chce się skoncentrować na obsłudze globalnych klientów.
więcej
|
|
Konsumenci w przypadku żywności od marek globalnych wolą lokalne
Jeśli chodzi o żywność, zarówno tą świeżą, jak i pakowaną, konsumenci na całym świecie bardziej preferują marki lokalne niż globalne - wynika z badania Nielsena.
więcej
|
|
Bruce McColl, globalny szef marketingu Marsa, odchodzi z firmy
Bruce McColl, global chief marketing officer w firmie Mars Inc. (producent m.in. batonów Mars, Snickers) opuszcza firmę po 24 latach pracy. Jego obowiązki przejmuje Andrew Clark.
więcej
|
|
Amatorskie zdjęcia i filmy użytkowników na Dzień Matki w reklamie iPhone'a (wideo)
W nowym spocie reklamowym koncern Apple prezentuje amatorskie zdjęcia z całego świata, których bohaterkami są matki i ich dzieci. Reklama jest związana z nadchodzącym Dniem Matki i ma promować wysoką jakość aparatu fotograficznego montowanego w iPhone’ach.
więcej
|
|
,,Znajdź spokój brzucha" w reklamie No-Spy (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu na ból brzucha No-Spa (produkowanego przez Sanofi-Aventis), realizowana pod hasłem „Znajdź spokój brzucha”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Tyrka Production, Badi Badi, Efektura i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Edipresse Polska wchodzi w produkcję filmów
Wydawnictwo Edipresse Polska po książkach wchodzi w kolejny segment działalności. Spółka została koproducentem filmu fabularnego „Wszystko gra”, który w tym tygodniu wejdzie do kin.
więcej
|
|
Youtuber z kanału ,,Historia bez cenzury" o nowym piśmie Jana Pińskiego: przywłaszczona nazwa, która jest marką
Na rynku zadebiutował miesięcznik „Historia bez cenzury” (Instytut Zarządzania Informacją). - Duża firma, żeby zaistnieć na rynku, musi podpierniczać nam nazwę, która stała się marką - krytykuje Wojciech Drewniak, youtuber i twórca kanału „Historia bez cenzury”. - Jesteśmy właścicielami wszystkich znaków towarowych i tytułu - odpowiada Jan Piński, szef redakcji pisma.
więcej
|
|
,,The New York Times" traci finansowo, ale zyskuje subskrybentów
W pierwszym kwartale 2016 roku wydawnictwo The New York Times Company zanotowało 14 mln dolarów straty netto i spadek przychodów o 1 proc. Wzrosła za to liczba płacących subskrybentów cyfrowego wydania gazety.
więcej
|
|
IWP: rozwój internetu stwarza olbrzymie pole do nadużyć kosztem wydawców prasy
Izba Wydawców Prasy przyjęła uchwałę, w której stwierdza, że tylko silnie ekonomicznie prasa może zrealizować powinności wynikające z jej społecznej misji. Sformułowała też 11 problemów, które dotykają rynek prasowy.
więcej
|
|
Bronisław Wildstein odznaczony przez prezydenta Orderem Orła Białego
Publicysta „W Sieci” Bronisław Wildstein został odznaczony przez prezydenta Andrzeja Dudę Orderem Orła Białego za zasługi dla Polski i osiągnięcia w działalności publicznej i pracy dziennikarskiej.
więcej
|
|
Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. ,,Dobry Tydzień" zyskał 45 tys. egz.
W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, z kolei najwięcej straciło „Na Żywo”.
więcej
|
|
Spółka deweloperska Hajdarowicza spłaciła 28 mln zł kredytu za Presspublikę, 6,3 mln zł zysku z mediów
Pod koniec kwietnia grupa kapitałowa KCI, której prezesem jest Grzegorz Hajdarowicz, spłaciła pozostałe 28 mln zł kredytu zaciągniętego przez biznesmena pięć lat temu na zakup 51 proc. udziałów Presspubliki. W ub.r. KCI w segmencie mediowym zanotowała 74,7 mln zł wpływów i 6,3 mln zł zysku netto.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|