|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 6 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Szefostwo RASP do pracowników: rozmowa Kulczyk-Graś bez związku na odejście Jankowskiego
W środę z pracownikami Ringier Axel Springer Polska spotkali się prezes wydawnictwa Edyta Sadowska oraz Mark Dekan, prezes Ringier Axel Springer Media AG. Kierownictwo tłumaczyło, że ujawniona treść podsłuchanej rozmowy Pawła Grasia i Jana Kulczyka nie miała wpływu na odejście Grzegorza Jankowskiego z „Faktu” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja najważniejszym źródłem informacji dla Polaków, ale traci zaufanie. ,,Za kilka lat jej znaczenie mocno spadnie"
Dla Polaków najważniejszym źródłem informacji są nadal telewizyjne serwisy z wiadomościami, ale podobnie jak radio i prasa tracą one pozycję w tym obszarze. Za dostęp do informacji chce płacić wciąż niewielki odsetek odbiorców. - Zmiany są niewielkie, ale postępujące, a za kilka lat telewizja będzie podstawą zdobywania informacji tylko dla 30 procent Polaków - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Wiesław Godzic, Tomasz Gackowski i Joanna Skrzyńska.
więcej
|
|
TVP dopłaciła ponad 2,2 mln zł do produkcji ,,Tomasz Lis na żywo"
Z przygotowanego na zlecenie prezesa Jacka Kurskiego „Raportu Otwarcia TVP” wynika, że ośmioletnia emisja programu publicystycznego „Tomasz Lis na żywo” w TVP2 przyniosła publicznemu nadawcy stratę w wysokości ponad 2,2 mln zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Wiadomości" straciły 750 tys. widzów, a ,,Fakty" zyskały 120 tys. Dziennik TVN nowym liderem
W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Dziennik TVN jako jedyny odnotował wzrost oglądalności, a najwięcej widzów stracił serwis TVP1.
więcej
|
TVN24 wyprzedził TVP Info. Fokus TV z największym wzrostem w czołówce (top 25 kanałów tematycznych)
W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia TTV. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 z najniższą oglądalnością w historii, rośnie TVN24. ,,M jak miłość" hitem kwietnia
|
Polskie Radio żegna się z szefami aktualności w Trójce, pracownicy protestują
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telewizja najważniejszym źródłem informacji dla Polaków, ale traci zaufanie. ,,Za kilka lat jej znaczenie mocno spadnie"
Dla Polaków najważniejszym źródłem informacji są nadal telewizyjne serwisy z wiadomościami, ale podobnie jak radio i prasa tracą one pozycję w tym obszarze. Za dostęp do informacji chce płacić wciąż niewielki odsetek odbiorców. - Zmiany są niewielkie, ale postępujące, a za kilka lat telewizja będzie podstawą zdobywania informacji tylko dla 30 procent Polaków - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Wiesław Godzic, Tomasz Gackowski i Joanna Skrzyńska.
więcej
|
|
TVP dopłaciła ponad 2,2 mln zł do produkcji ,,Tomasz Lis na żywo"
Z przygotowanego na zlecenie prezesa Jacka Kurskiego „Raportu Otwarcia TVP” wynika, że ośmioletnia emisja programu publicystycznego „Tomasz Lis na żywo” w TVP2 przyniosła publicznemu nadawcy stratę w wysokości ponad 2,2 mln zł.
więcej
|
|
Sławomir Mokrzycki nowym prowadzącym ,,Forum" w TVP Info
Dziennikarz TVP3 Kraków Sławomir Mokrzycki będzie prowadził w TVP Info magazyn publicystyczny „Forum”, zastępując Marka Czyża. W nowej roli zadebiutuje w piątek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat i TVN na czele oglądalności w DVB-T. Tylko 6,7 proc. udziału TVP1 w grupie 16-49
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Fokus TV, a najwięcej straciła TVP Historia.
więcej
|
|
Danuta Dobrzyńska zniknęła z ,,Teleexpressu". ,,Przebywa na zwolnieniu lekarskim"
Danuta Dobrzyńska od ponad miesiąca nie prowadzi „Teleexpressu” w TVP1. - Pani Dobrzyńska przebywa na zwolnieniu lekarskim - tłumaczy biuro prasowe Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Scripps Networks Interactive z wyższymi przychodami i zyskiem, ważna rola TVN
Ponad 816 milionów dolarów przychodów i 338 milionów zysku - to wyniki Scripps Networks Interactive w I kwartale 2016 roku. Na dobre rezultaty finansowe sieci poza granicami USA istotny wpływ miała należąca do niej stacja TVN.
więcej
|
|
,,Top Chef 6" stracił 120 tys. widzów. Czy będzie kolejna edycja?
Szósty sezon „Top Chef’a” gromadził średnio 1,47 mln oglądających, o 120 tys. widzów mniej niż oglądało format w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie nadawania programu był wiceliderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 16,16 mln zł.
więcej
|
|
TV Republika chce ,,Odkodować Polskę" i odlicza czas do nowej pory emisji ,,Dzisiaj"
Od ubiegłego tygodnia Telewizja Republika prowadzi akcję antenową „Odkodujmy Polskę”, w ramach której stacja odlicza czas do soboty 7 maja - wtedy o godz. 19.00 ma wystartować odświeżony serwis informacyjny „Dzisiaj”.
więcej
|
|
,,I nie opuszczę cię aż do ślubu" i ,,Sablewskiej sposób na modę" wrócą jesienią do TVN Style
TVN Style pokaże jesienią trzecią edycję reality-show „I nie opuszczę cię aż do ślubu” oraz siódmą serię „Sablewskiej sposób na modę” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Stopklatka ze wzrostem wpływów i 738 tys. zł straty netto
W pierwszym kwartale br. spółka, do której należą kanał Stopklatka TV i serwis internetowy Stopklatka.pl, zanotowała wzrost przychodów do 6,05 mln zł. Natomiast strata netto firmy zmalała w skali roku ponad dwukrotnie, do 738 tys. zł.
więcej
|
|
Grzegorz Tutkaj na czele marketingu Polo TV, Grzegorz Wiejak w nowym projekcie ZPR Media
Grzegorz Tutkaj, dyrektor promocji Radia Wawa, objął też funkcję dyrektora ds. marketingu i promocji Polo TV. Zastąpił Grzegorza Wiejaka, który przechodzi do nowego projektu Grupy ZPR Media.
więcej
|
|
Nowe odcinki animacji ,,Między nami, misiami" w Cartoon Network
16 maja 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków animacji „Między nami, misiami”.
więcej
|
|
Giro d'Italia z Rafałem Majką na żywo w Eurosport1 i w internecie
Eurosport1 pokaże wszystkie etapy kolarskiego wyścigu Giro d’Italia, który odbędzie się od 6 do 29 maja br. Transmisja będzie dostępna także w aplikacji Eurosport Player.
więcej
|
|
International Champions Cup w kanałach Eleven i Eleven Sports
Grupa Eleven zakupiła wyłączne prawa do transmisji International Champions Cup 2016 - przedsezonowych klubowych rozgrywek piłkarskich.
więcej
|
|
,,Burza uczuć 7" w Romance TV
17 maja 2016 roku Romance TV rozpocznie emisję siódmego sezonu serialu „Burza uczuć”.
więcej
|
|
80. Mistrzostwa Świata w hokeju na lodzie elity w TVP Sport
Od 6 do 22 maja br. odbywać się będą 80. Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie Elity. Sportowe wydarzenie będzie transmitować TVP Sport i sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Pokolenie Lewandowskiego" w piłkarskiej kampanii Nike (wideo)
Firma Nike rozpoczęła akcję pod hasłem „Pokolenie Lewandowskiego” z udziałem sponsorowanych przez nią piłkarzy. Za kreację kampanii odpowiada agencja B-Reel London.
więcej
|
|
Kinga Preis i Patricia Kazadi reklamują nielimitowane usługi za 10 zł w T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczął promocję, w ramach której przez cztery miesiące można korzystać z nielimitowanych rozmów i wiadomości oraz 100 GB internetu za 10 zł miesięcznie. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Kingi Preis i Patricii Kazadi przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Agencja Warszawa, G7 i Starcom Mediavest Group.
więcej
|
|
3,2 mld zł na reklamy w polskim internecie, największe wzrosty w mobile'u i social media
W ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej wyniosła 3,17 mld zł, o 20,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Trzy czwarte inwestycji zostało przeznaczone na reklamy display i SEM, a najmocniej wzrosły nakłady marketingowe w internecie mobilnym i mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Grzegorz Tutkaj na czele marketingu Polo TV, Grzegorz Wiejak w nowym projekcie ZPR Media
Grzegorz Tutkaj, dyrektor promocji Radia Wawa, objął też funkcję dyrektora ds. marketingu i promocji Polo TV. Zastąpił Grzegorza Wiejaka, który przechodzi do nowego projektu Grupy ZPR Media.
więcej
|
|
Adam Sierociński i Antoni Kamiński: z Leo Burnett do Deloitte Digital
Tworzący team kreatywny Adam Sierociński (copywriter) i Antoni Kamiński (art director) zaczęli pracę w agencji reklamowej Deloitte Digital. Poprzednio pracowali razem w Leo Burnett, a wcześniej m.in. w Havas Worldwide, Communication Unlimited i Kropka Bordo.
więcej
|
|
,,Akcja Improwizacja" - zwyciężczyni ,,Hell's Kitchen" promuje Lurpak w Kuchnia+ (wideo)
W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak (produkowana przez Arla Foods) zachęca do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Wykorzystuje do tego specjalny program kulinarny „Akcja Improwizacja” w Kuchnia+. Całą akcję przygotowały Carat Polska, iProspect, Amnet, Lubie to - linked by Isobar i W&K London.
więcej
|
|
OS3 z internetową obsługą Allianz Polska
Agencja interaktywna OS3 zajmie się obsługą internetową firmy ubezpieczeniowej Allianz Polska. Umowa z marketerem została zawarta na czas nieokreślony.
więcej
|
|
,,Welcome to Monaco" - Łukasz Jakóbiak w kampanii Stock Prestige
Pod hasłem „Welcome to Monaco” trwa ogólnopolska kampania promującą limitowaną edycję wódki Stock Prestige (produkowanej przez Stock Polska). Akcję przygotowały agencje H2O Creative i OS3.
więcej
|
|
Ketchupy i musztardy Kieleckie reklamowane w nowych opakowaniach (wideo)
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpoczęła kampanię reklamową musztard i ketchupów marki Kieleckie. Współpracowała przy niej z firmami Optima Marketing Group, Papaya Films, Universal McCann, BlogValue i Best Brands PR.
więcej
|
|
Anna Serwan-Ohryzko: z Medical Communications do FCB Warsaw
Anna Serwan-Ohryzko zaczęła pracę jako junior account manager w dziale obsługi klientów agencji reklamowej FCB Warsaw. Wcześniej była związana m.in. z agencją Medical Communications.
więcej
|
|
,,Mistrzowski All Inclusive" - Carlsberg i Okocim promowane w Tesco przed Euro 2016
Carlsberg Polska w związku z piłkarskim Euro 2016 przygotował promocję konsumencką dla klientów sieci sklepów Tesco. Obejmuje ona marki piwa Carlsberg i Okocim.
więcej
|
|
W kampanii ,,Nestlé porusza Polskę" zaczęła się loteria ,,Rusz po nagrody!"
Z początkiem maja ruszyła loteria promocyjna w ramach programu „Nestlé porusza Polskę: Rusz po nagrody!”. Nagrodami w niej są karty upominkowe do sklepu Decathlon oraz rodzinne wyjazdy do ośrodka, w którym szkoleni są polscy olimpijczycy.
więcej
|
|
Tomasz Rdest: z BBDO Warszawa do Ogilvy&Mather
Pracę w agencji reklamowej Ogilvy&Mather zaczął Tomasz Rdest. Poprzednio był związany z BBDO Warszawa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Szefostwo RASP do pracowników: rozmowa Kulczyk-Graś bez związku na odejście Jankowskiego
W środę z pracownikami Ringier Axel Springer Polska spotkali się prezes wydawnictwa Edyta Sadowska oraz Mark Dekan, prezes Ringier Axel Springer Media AG. Kierownictwo tłumaczyło, że ujawniona treść podsłuchanej rozmowy Pawła Grasia i Jana Kulczyka nie miała wpływu na odejście Grzegorza Jankowskiego z „Faktu” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tylko ,,Viva!" na plusie wśród dwutygodników people. ,,Flesz" najbardziej w dół (dane za luty)
W lutym 2016 roku prawie wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, a czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
więcej
|
|
Dziennik ,,New Day" znika z rynku po dwóch miesiącach z powodu słabej sprzedaży
Wydawany przez Trinity Mirror brytyjski dziennik „New Day” po dziewięciu tygodniach obecności na rynku został zamknięty. Powodem jest słaba sprzedaż gazety, wynosząca ok. 40 tys. egz.
więcej
|
|
Tomasz Fill: z Orlenu do Bonnier Business Polska, zastąpił Andrzeja Stepanowa
Tomasz Fill zaczął pracę jako dyrektora ds. projektów wydawniczych w Bonnier Business Polska, wydawcy „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl. Poprzednio był związany z PKN Orlen, a wcześniej m.in. z PGNiG, PKO BP i PZU.
więcej
|
|
Felietony Angeliki Kuźniak w miesięczniku ,,Znak"
Dziennikarka i reporterka Angelika Kuźniak jest od maja br. felietonistką miesięcznika „Znak” (Społeczny Instytut Wydawniczy „Znak”).
więcej
|
|
Nagroda im. Macieja Płażyńskiego dla Edyty Poźniak, Iness Todryk-Pisalnik i Wilnoteka.lt
Dziennikarka Informacyjnej Agencji Radiowej Edyta Poźniak, Iness Todryk-Pisalnik z „Głosu znad Niemna na uchodźstwie”, i redakcja portalu Wilnoteka.lt zostali laureatami Nagrody im. Macieja Płażyńskiego, która przyznawana jest dziennikarzom i mediom służącym Polonii.
więcej
|
|
Adam Michnik z nagrodą od ,,El Pais". ,,Przyczynił się do rozwoju demokracji i wolności słowa"
Redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik odbierze dziś Nagrodę im. José Ortegi y Gasseta przyznawaną przez hiszpański dziennik „El Pais”. - Przyczynił się walnie do rozwoju demokracji i wolności słowa w Polsce - podkreśla „El Pais”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
YouTube szykuje usługę Unplugged z płatnymi treściami od telewizji kablowych
Google przygotowuje platformę o nazwie Unplugged, która w ramach płatnego abonamentu zaoferuje na YouTube dostęp do filmów i programów nadawanych przez kablowe stacje telewizyjne. Wśród partnerów usługi mają znaleźć się Viacom, Twenty-First Century Fox oraz CBS.
więcej
|
|
Michał Rutkowski: z Grupy naTemat do Gazeta.pl na miejsce Kaliny Wyszyńskiej
Michał Rutkowski zaczął pracę jako dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl (należącego do Agory), zastępując w tej funkcji Kalinę Wyszyńską. Wcześniej pracował m.in. w Grupie naTemat i Tribal DDB.
więcej
|
|
Apple szykuje zmiany w Apple Music, dodatkowe opcje radiowe
Według nieoficjalnych zapowiedzi koncern Apple wprowadzi znaczące zmiany w sposobie obsługi swojej platformy muzycznej Apple Music. Pojawi się nowy interfejs użytkownika oraz dodatkowe funkcje związane z radiem online.
więcej
|
|
3,2 mld zł na reklamy w polskim internecie, największe wzrosty w mobile'u i social media
W ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej wyniosła 3,17 mld zł, o 20,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Trzy czwarte inwestycji zostało przeznaczone na reklamy display i SEM, a najmocniej wzrosły nakłady marketingowe w internecie mobilnym i mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Alibaba Group z 3,7 mld dolarów przychodów, zysk mocno w górę
Chiński koncern Alibaba Group w trzech pierwszych miesiącach tego roku zanotował przychody na poziomie 3,7 miliarda dolarów, co przekroczyło oczekiwania analityków. Firma wykazała też wyższy zysk netto, a liczba klientów platformy sięgnęła 423 milionów.
więcej
|
|
Wykradziono dane ponad 270 milionów kont mailowych, zagrożeni użytkownicy Hotmaila, Yahoo i Gmaila
Dane dostępowe do z górą 270 milionów kont pocztowych zostały przejęte przez cyberprzestępców. Tropy prowadzą do hakerów pochodzących z Rosji.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|