|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 8 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Reklamy ministerstw i spółek państwowych: więcej we ,,W Sieci", ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", liderem ,,Gazeta Wyborcza", w dół ,,Newsweek"
W pierwszym kwartale br. spółki Skarbu Państwa na reklamy w prasie wydały mniej niż rok wcześniej, a ministerstwa - więcej. Jedne i drugie znacząco zwiększyły wydatki w tygodnikach „Do Rzeczy”, „Wprost” i „W Sieci”. Mniej na takich reklamach zarobiły natomiast m.in. „Newsweek Polska” i „Polityka”.
więcej
|
|
Agata Młynarska i Marcin Celiński na marszu KODu i opozycji. ,,Władzę w mediach ma publiczność, a nie prezesi"
W sobotnim marszu KOD-u i ugrupowań opozycyjnych wzięli udział związani z Telewizją Polską dziennikarze Agata Młynarska i Marcin Celiński. - Tym, którzy myślą, że media są władzą przypominam o tym, że widzowie mają piloty! I jeśli ktoś tu ma władzę - to publiczność a nie prezesi - napisała Młynarska o obecnej sytuacji w TVP.
więcej
|
|
TVN24 ucieka TVP Info, w górę Superstacja i TVN24 BIS (ranking kanałów informacyjnych)
W kwietniu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Superstacja, a największy spadek odnotowało TVP3.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wideo na Facebooku szybko zyskuje widzów, ale to klipy na YouTube angażują dłużej (opinie)
Treści wideo na Facebooku zyskują na popularności szybciej niż te publikowane na YouTube, ale ich żywot w świadomości odbiorców jest krótszy niż filmów na platformie Google’a - wynika z analiz serwisu ChannelMeter. - To ważna wskazówka dla marek i reklamodawców. Na Facebooku jedne treści wideo gonią drugie, bo najważniejsza jest aktualność. Za to YouTube wspierany przez wyszukiwarkę Google jest jak biblioteka z filmami, które bardziej niż na Facebooku angażują odbiorców - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku internetowego.
więcej |
|
,,Artyści" i ,,Komisja morderstw" jesiennymi serialami TVP2
W jesiennej ramówce TVP2 pojawią się dwa nowe seriale - „Komisja morderstw” oraz „Artyści”, którego emisję przesunięto z wiosny - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,Gazeta Wyborcza" najwięcej straciła w I kwartale 2016, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Niemal wszystkie gazety odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy”. Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Wiadomości" straciły 750 tys. widzów, a ,,Fakty" zyskały 120 tys. Dziennik TVN nowym liderem
W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Dziennik TVN jako jedyny odnotował wzrost oglądalności, a najwięcej widzów stracił serwis TVP1.
więcej
|
TVN24 wyprzedził TVP Info. Fokus TV z największym wzrostem w czołówce (top 25 kanałów tematycznych)
W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia TTV. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 z najniższą oglądalnością w historii, rośnie TVN24. ,,M jak miłość" hitem kwietnia
|
Polskie Radio żegna się z szefami aktualności w Trójce, pracownicy protestują
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agata Młynarska i Marcin Celiński na marszu KODu i opozycji. ,,Władzę w mediach ma publiczność, a nie prezesi"
W sobotnim marszu KOD-u i ugrupowań opozycyjnych wzięli udział związani z Telewizją Polską dziennikarze Agata Młynarska i Marcin Celiński. - Tym, którzy myślą, że media są władzą przypominam o tym, że widzowie mają piloty! I jeśli ktoś tu ma władzę - to publiczność a nie prezesi - napisała Młynarska o obecnej sytuacji w TVP.
więcej
|
|
TVN24 ucieka TVP Info, w górę Superstacja i TVN24 BIS (ranking kanałów informacyjnych)
W kwietniu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Superstacja, a największy spadek odnotowało TVP3.
więcej
|
|
,,Artyści" i ,,Komisja morderstw" jesiennymi serialami TVP2
W jesiennej ramówce TVP2 pojawią się dwa nowe seriale - „Komisja morderstw” oraz „Artyści”, którego emisję przesunięto z wiosny - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piotr Gociek gościnnie w TV Republika. Poprowadzi program ,,Odkodujmy Polskę!"
W poniedziałek 9 maja br. Telewizja Republika rozpocznie emisję nowego programu „Odkodujmy Polskę!”, w którym komentowane będą serwisy informacyjne konkurencyjnych mediów.
więcej
|
|
Reporterka TVP Info obrażana na marszu KOD-u i opozycji, czeka ją rozmowa z szefami TAI
Małgorzata Walczak, która w sobotę relacjonowała w TVP Info marsz Komitetu Obrony Demokracji, podając m.in. że jego liczebność oszacowano na ok. 200 tys. osób, była obrażana przez niektórych uczestników - poinformował jej znajomy Filip Chajzer. Według naszych ustaleń z dziennikarką o jej relacji z marszu zamierza porozmawiać kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
|
Zarobki gwiazd BBC będą jawne, Graham Norton z rekordową gażą 2,5 mln funtów
Nowe przepisy dotyczące funkcjonowania BBC będą uwzględniały publicznie dostępne dane o tym, ile zarabiają najwyżej opłacani pracownicy stacji. Teraz na szczycie są Graham Norton z pensją 2,5 mln funtów oraz Chris Evans i Gary Lineker.
więcej
|
|
TVP1 najmocniej z głównych kanałów TVP traci widzów, zmalała jej przewaga nad TVP2 (dane tydzień po tygodniu)
W dniach 18-24 kwietnia br. TVP1 zanotowała najniższy tygodniowy udział w rynku telewizyjnym w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce. Stacja ta ma już tylko minimalną przewagę nad TVP2. Dane telemetryczne głównych stacji TVP tydzień po tygodniu w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Redakcja" porażką Fokus TV. 290 tys. zł z reklam
Paradokument „Redakcja” oglądało średnio 34 tys. widzów. Serial w swoim paśmie obniżył widownię Fokus TV o 39 tys. oglądających. Wpływy z reklam wyniosły 291 tys. zł.
więcej
|
|
Reklama telewizyjna wzrosła w kwietniu o 9 proc. Polsat wyprzedził TVN
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2016 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Nowym liderem przychodów z reklam został Polsat, który wyprzedził TVN. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała zaś firma farmaceutyczna Aflofarm.
więcej
|
|
Klaudiusz Pobudzin z ,,Wiadomości" skrytykowany przez publicystę TVP Info za pytania do Mateusza Kijowskiego
Marcin Celiński, publicysta „Liberte!” prowadzący w TVP Info „Cztery strony”, skrytykował reportera „Wiadomości” Klaudiusza Pobudzina za próby uzyskania w piątek w siedzibie Telewizji Polskiej wypowiedzi od Mateusza Kijowskiego. - Nadpobudliwy „rycerz” własnych chorych wizji, nie mających nic wspólnego z dziennikarstwem - ocenił go Celiński. - Nie ma nic złego w zadawaniu politykom trudnych pytań w budynku swojej telewizji - stwierdził Samuel Pereira z TVP Info.
więcej
|
|
Tomasz Lis krytykuje dane TVP o kosztach jego programu: brednie i manipulacja, autopromocja nie jest wydatkiem reklamowym
Tomasz Lis skrytykował dane ze zleconego przez nowy zarząd Telewizji Polskiej raportu, według którego koszty programu dziennikarza w TVP2 były o 2,2 mln zł wyższe niż wpływy reklamowe. - Policzenie autopromocji wg cen reklam to absolutnie ordynarna manipulacja - ocenia Lis.
więcej
|
|
KOD skarży się na niewpuszczenie jego działacza do ,,Dziś wieczorem". TVP: zapraszaliśmy tylko Mateusza Kijowskiego
W czwartek do udziału w programie „Dziś wieczorem” w TVP1 i TVP Info nie dopuszczono działacza Komitetu Obrony Demokracji, który miał zastąpić pierwotnie zaproszonego Mateusza Kijowskiego. - Protestujemy stanowczo przeciwko takiemu traktowaniu przedstawicieli KOD - oburza się organizacja. - Telewizyjna Agencja Informacyjna do „Dziś Wieczorem” zawsze zaprasza konkretne osoby, a nie dowolnych przedstawicieli partii, stowarzyszeń czy redakcji - tłumaczy TVP.
więcej
|
|
,,GW": Telewizja Polska weźmie 200 mln zł kredytu. TVP: to zabezpieczenie kontraktów
Według ustaleń „Gazety Wyborczej” zarząd Telewizji Polskiej zdecydował się zaciągnąć 200 mln zł kredytu na finansowanie bieżącej działalności. Publiczny nadawca podkreśla, że nie chodzi o kredyt, tylko gwarancje zabezpieczające kontrakty handlowe.
więcej
|
|
TVP Kultura testuje emisję spektakli zamiast filmów w sobotnie popołudnia
W sobotę 7 maja w TVP Kultura zadebiutuje pasmo teatralne „Fantastyczny maj”, w ramach którego stacja pokaże cztery spektakle na podstawie książek z gatunku fantastyki. Pasmo przez miesiąc zastąpi emitowane w sobotnie popołudnia filmy fabularne.
więcej
|
|
Losowanie Lotto z rekordową kumulacją pokaże także TVP2
Ze względu na rekordową kumulację - 60 mln zł - sobotnie losowanie Lotto będzie pokazywane nie tylko w TVP Info, lecz także w TVP2.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Łukasz Kubiak nowym rzecznikiem prasowym Polskiego Radia
Łukasz Kubiak został rzecznikiem prasowym Polskiego Radia. Od stycznia stanowisko to było nieobsadzone.
więcej
|
|
,,Dzika Ekipa" nowym programem porannym Radia Wawa, Jakub Adamiak w paśmie południowym i wieczornym
W poniedziałek Radio Wawa zacznie emisję nowego programu porannego „Dzika Ekipa - czyli Wodzu, Aga i Dedektyw”, którego gospodarzami będą Rafał Wodziński, Tomasz Łysiak i Agnieszka Chmielewska. Do zespołu stacji dołączył Jakub Adamiak, będzie prowadził pasmo południowe i wieczorne.
więcej
|
|
Jedynka nowym liderem w Toruniu. Duży wzrost Radia Maryja
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Dyrektor Czwórki zdjęła wydanie audycji Filipa Chajzera, ale nie zrywa z nim współpracy
Dzisiejsze wydanie audycji Filipa Chajzera „Piątek, piąteczek, piątunio” w Programie IV Polskiego Radia nie zostało wyemitowane, o czym zdecydowała dyrektor stacji Hanna Dołęgowska. - Umowa z panem Filipem nadal obowiązuje i mam nadzieję, że do usłyszenia z panem Filipem za tydzień - podkreśla Dołęgowska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Francja utrudni pracę telemarketerom, będzie zakaz dzwonienia pod zgłoszone numery
Francuskie ministerstwo ds. ochrony konsumentów pozwoli użytkowników na usunięcie ich numerów telefonów z baz danych telemarketerów. Dzięki temu Francuzi przestaną być nękani niechcianym ofertami towarów i usług, do których zachęcają pracownicy call centers.
więcej
|
|
Stadion FC Barcelony będzie miał sponsora tytularnego. Eksperci: jest łakomym kąskiem dla marketingowców
Stadion Camp Nou to z jednej strony świątynia futbolu, z drugiej - marka. Zarówno historyczna jak i nowoczesna. Monumentalna jak i magiczna. Marka zarówno typu „hot”, „spicy” jak i „sexy”. Plany pozyskania przez FC Barcelona sponsora tytularnego dla stadionu Camp Nou komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Pol i Grzegorz Kita.
więcej
|
|
Adam Nawałka przez dwa lata na opakowaniach i w reklamach napoju 4Move
Nowym ambasadorem marki napoju izotonicznego 4Move z portfolio firmy FoodCare został trener piłkarskiej reprezentacji Adam Nawałka. Planowana jest szeroka kampania reklamowa z jego udziałem.
więcej
|
|
KFC promuje się jadalnym lakierem do paznokci (wideo)
W nowej kampanii sieć restauracji KFC w Hongkongu chce wprowadzić na rynek jadalny lakier do paznokci. Specyfik zlizywany z palców ma smak kurczaka sprzedawanego w KFC.
więcej
|
|
Anna Lewandowska biegająco reklamuje Gillette Venus (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej maszynek do golenia Gillette Venus (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem Anny Lewandowskiej. Jest realizowana pod hasłem „Gładka skóra już za jednym pociągnięciem”.
więcej
|
|
AdNext tworzy content marketingową komórkę Scoop, na czele Michał Łubisz, Agata Krynicka i Paweł Bujak
Grupa AdNext, zrzeszająca agencje usług marketingu interaktywnego, wprowadza na rynek nową markę - Scoop. Oferuje ona usługi głównie z zakresu content marketingu i SEO.
więcej
|
|
Naklejki pod etykietami w promocji napojów Kubuś (wideo)
Ruszyła kampania napojów Kubuś (produkowanych przez Maspex Wadowice), w ramach której pod etykietami ich butelek są naklejki z wizerunkami zwierząt. Towarzyszy temu kampania reklamowa, za którą odpowiadają firmy Brasi i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Twoja kuchnia ma to coś" - Daria Ładocha w kampanii serów Apetina (wideo)
Arla Foods Polska rozpoczyna nową kampanię serów Apetina, której ambasadorką została Daria Ładocha. Partnerem akcji, prowadzonej pod hasłem „Twoja kuchnia ma to coś”, jest marka wyposażenia domu Duka. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy XConcept i Carat Polska.
więcej
|
|
Blogerzy z Busemprzezświat.pl w podróży promują Nawigację Orange (wideo)
W ramach akcji „#PoDrodzeZOrange”, której celem jest promocja Nawigacji Orange, firma Orange Polska rozpoczęła współpracę z blogerami podróżniczymi Olą Ślusarczyk i Karolem Lewandowskim, autorami bloga Busemprzezświat.pl, którzy jeżdżą po Polsce charakterystycznym kolorowym busem. Pomysłodawcą projektu jest agencja VML Poland.
więcej
|
|
,,Wszystkie truskawki takie, że łooo!" w reklamie dżemów Łowicz (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamująca nowe warianty dżemów truskawkowych Łowicz (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy marketingowe Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
|
MediaCom Warszawa z social mediową obsługą wódek Sobieski i Biała Dama
Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg dotyczący obsługi w mediach społecznościowych wódek Sobieski i Biała Dama (produkowanych przez Marie Brizard Wine&Spirits).
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Reebok, Milka, Pepsi, McKinney przeciw dyskryminacji (wideo)
W zestawieniu najciekawszych reklam minionego tygodnia znalazły się trzy kampanie zagraniczne i jedna polska. Są to globalne reklamy Reeboka, Pepsi i społeczna akcja agencji McKinney oraz polski spot marki Milka.
więcej
|
|
Head Advertising w modowej kampanii reklamuje Galerię Sfera
Agencja reklamowa Heads Advertising wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową centrum handlowego Galeria Sfera z Bielska-Białej.
więcej
|
|
Reklama telewizyjna wzrosła w kwietniu o 9 proc. Polsat wyprzedził TVN
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2016 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Nowym liderem przychodów z reklam został Polsat, który wyprzedził TVN. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała zaś firma farmaceutyczna Aflofarm.
więcej
|
|
Deynn i Littlemooonster96 w kampanii Coca-Cola. Dlaczego marka stawia na twórców internetowych?
Deynn i Littlemooonster96 dołączyły do grona internetowych influencerów promujących Coca-Colę w Polsce. Producent napoju rozwija współpracę z sieciowymi liderami opinii, bo dotychczasowe kampanie z ich udziałem pozytywnie wpływają na wizerunek marki, zwłaszcza wśród młodych odbiorców.
więcej
|
|
Fashion House Outlet Centre Piaseczno z reklamami i identyfikacją od Valkea Media
Valkea Media przygotuje wizerunkową kampanię reklamową i identyfikację wizualną marek premium dostępnych w Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację eventów.
więcej
|
|
buzz. zajmie się kampanią prezerwatyw Skyn
Agencja buzz. po wygranym przetargu zajmie się działaniami marketingowymi dla prezerwatyw marki Skyn dystrybuowanych przez firmę Unimil.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Reklamy ministerstw i spółek państwowych: więcej we ,,W Sieci", ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", liderem ,,Gazeta Wyborcza", w dół ,,Newsweek"
W pierwszym kwartale br. spółki Skarbu Państwa na reklamy w prasie wydały mniej niż rok wcześniej, a ministerstwa - więcej. Jedne i drugie znacząco zwiększyły wydatki w tygodnikach „Do Rzeczy”, „Wprost” i „W Sieci”. Mniej na takich reklamach zarobiły natomiast m.in. „Newsweek Polska” i „Polityka”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" najwięcej straciła w I kwartale 2016, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Niemal wszystkie gazety odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy”. Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
,,Wprost" z nowym layoutem i oznaczeniem ,,polski wydawca" na okładce
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) ukaże się w poniedziałek 9 maja br. w nowym layoucie. Poprawiona została winieta tytułu, a na okładce pojawiło się oznaczenie „polski wydawca”.
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński: potrzebna repolonizacja mediów, inne kraje UE chronią swoje rynki
Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński stwierdził, że należy podjąć działania w celu repolonizacji mediów w naszym kraju. - Stan, w którym zagraniczny kapitał wykorzystuje obecną sytuację do działań politycznych, jest nie do przyjęcia - ocenił.
więcej
|
|
Metamorfoza miesięcznika ,,Twoje dziecko". Nowa makieta i wyższa cena
9 maja br. ukaże się urodzinowe wydanie miesięcznika „Twoje dziecko” (Edipresse Polska). Od tego numeru zmieni się makieta i cena magazynu, który w tym roku obchodzi 65 rocznicę powstania.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Przegląd Sportowy" z rekordowo niską sprzedażą. ,,Super Express" dogania ,,GW", tylko ,,GPC" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w marcu br. był „Fakt”. Niemal wszystkie gazety odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Przegląd Sportowy”, który tak samo jak „Gazeta Wyborcza” zanotował rekordowo niską sprzedaż. Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
Spadła sprzedaż czołowych miesięczników w Polsce. ,,Kobieta i Życie" liderem (top 109 tytułów)
W styczniu br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 109 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gala" z Michałem Szpakiem na okładce za 99 groszy
W poniedziałek 9 maja br. w sprzedaży ukaże się nowe wydanie dwutygodnika „Gala” (Burda). Gwiazdą nowego numeru „Gali” jest wokalista Michał Szpak, który w czwartek będzie walczył o awans do finału Konkursu Piosenki Eurowizji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wideo na Facebooku szybko zyskuje widzów, ale to klipy na YouTube angażują dłużej (opinie)
Treści wideo na Facebooku zyskują na popularności szybciej niż te publikowane na YouTube, ale ich żywot w świadomości odbiorców jest krótszy niż filmów na platformie Google’a - wynika z analiz serwisu ChannelMeter. - To ważna wskazówka dla marek i reklamodawców. Na Facebooku jedne treści wideo gonią drugie, bo najważniejsza jest aktualność. Za to YouTube wspierany przez wyszukiwarkę Google jest jak biblioteka z filmami, które bardziej niż na Facebooku angażują odbiorców - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku internetowego.
więcej
|
|
Berlin ogranicza najem poprzez Airbnb
Władze Berlina zabroniły wynajmowania za pośrednictwem platformy Airbnb całych mieszkań. Od 1 maja dozwolony jest jedynie wynajem pokoi. Ruch ma ograniczyć rosnące ceny najmu, które dotykają mieszkańców.
więcej
|
|
Azimo pozyskuje 15 mln dolarów finansowania
Azimo, spółka z portfela funduszu MCI.TechVentures, pozyskała kolejną rundę finansowania z udziałem Rakuten Fintech Fund. Zostanie ona przeznaczona na przyspieszenie ekspansji w krajach azjatyckich.
więcej
|
|
Facebook z najwyższym ROI w social media według marketerów
Zdaniem zdecydowanej większości marketerów zajmujących się social media najwyższy wskaźnik ROI (zwrot z inwestycji) w tym segmencie daje Facebook.
więcej
|
|
Gemius dalej będzie realizował badanie internetu w Czechach
Gemius wygrał przetarg na realizowanie oficjalnego badania internetu w Czechach pod marką NetMonitor, opartego na jego panelu gemiusAudience. Firma obroniła w ten sposób zlecenie, którym zajmuje się od ponad 10 lat.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|