|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 12 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wirtualna Polska jesienią z nowymi programami na żywo, które potem trafią do kanału WP1
Po wakacjach na stronach Wirtualnej Polski pojawią się kolejne pasma wideo na żywo, które pod koniec roku trafią też do kanału telewizyjnego WP1 emitowanego na MUX-8. - Jesteśmy w trakcie castingu na prowadzących. Przeglądamy też oferty dostawców zewnętrznych, spotykamy się z producentami i przygotowujemy koncepcje własnych programów - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Pawlak, szef WP1.
więcej
|
|
Agnieszka Odorowicz: produkcja filmowa to dla Cyfrowego Polsatu inwestycja, szukamy dobrych projektów
Cyfrowy Polsat uruchamia program Cyfrowa Strefa Twórców, w ramach którego będzie finansować projekty filmowe i serialowe. - Chcemy wykorzystać potencjał naszych spółek i wybrać takie projekty, które okażą się sukcesem, także finansowym - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odorowicz, członek zarządu Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
Reklama internetowa w Europie wyprzedziła telewizyjną, Polska z dynamicznym wzrostem (analiza)
W 2015 roku wydatki na reklamę internetową w Europie po raz pierwszy były wyższe niż w segmencie telewizyjnym. Polska znalazła się w pierwszej trójce krajów o najwyższym wzroście reklamy cyfrowej. - Reklamodawcy nadrabiają zaległości w segmencie internetowym, stąd duża dynamika i potencjał rozwoju - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Gazeta Polska" cztery razy więcej z reklam. W górę także ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy", w dół ,,Newsweek" i ,,Polityka"
W I kwartale br. o 330 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Gazety Polskiej” w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Większe przychody miały również tygodniki „W Sieci” i „Do Rzeczy”. Wzrosty te nie są skutkiem nagłej poprawy ich pozycji rynkowej, ale wynikiem przekierowania tam budżetów bardzo wielu spółek Skarbu Państwa - oceniają eksperci z domów mediowych.
więcej |
|
MTV Polska szykuje na jesień ,,Niemożliwe PL". Wojtek ,,Łozo" Łozowski prowadzącym
Wystartowały zdjęcia do polskiej wersji formatu MTV „Ridiculousness”, w którym gwiazdy komentują śmieszne nagrania z internetu. Program „Niemożliwe PL” poprowadzi Wojtek „Łozo” Łozowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Małgorzata Rogala odchodzi z Agory. Będzie nowy naczelny ,,Czterech Kątów" i ,,Domu & Wnętrza"
Małgorzata Rogala, redaktor naczelna miesięczników „Dom & Wnętrze” i „Cztery Kąty”, z końcem maja odchodzi z Agory - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Wiadomości": mamy 4,1 mln widzów wg sondażu telefonicznego, Nielsen niewiarygodny także przez jego szefową
W poniedziałek 9 maja br. główne wydanie „Wiadomości” obejrzało 4,1 mln widzów - wynika z sondażu telefonicznego, które na zlecenie Telewizji Polskiej przeprowadził TNS Polska. Wczoraj w „Wiadomościach” kolejny raz podważono wiarygodność badań firmy Nielsen Audience Measurement, skrytykowano też przeszłość zawodową jej szefowej Elżbiety Gorajewskiej.
więcej
|
Euro 2016 w Polsacie: 24 mecze w kanale otwartym, wszystkie w płatnym pakiecie (plan transmisji)
Otwarty Polsat pokaże 24 mecze piłkarskiego Euro 2016. Transmisje całego turnieju będą natomiast dostępne w dwóch specjalnie uruchomionych kanałach Polsat Sport HD, oferowanych odpłatnie przez operatorów kablowych i satelitarnych.
więcej
|
Kamil Durczok: sąd zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego, wykazał amatorszczyznę
|
GrandFront 2015 dla ,,Polski The Times", pięć nagród specjalnych
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agnieszka Odorowicz: produkcja filmowa to dla Cyfrowego Polsatu inwestycja, szukamy dobrych projektów
Cyfrowy Polsat uruchamia program Cyfrowa Strefa Twórców, w ramach którego będzie finansować projekty filmowe i serialowe. - Chcemy wykorzystać potencjał naszych spółek i wybrać takie projekty, które okażą się sukcesem, także finansowym - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odorowicz, członek zarządu Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
MTV Polska szykuje na jesień ,,Niemożliwe PL". Wojtek ,,Łozo" Łozowski prowadzącym
Wystartowały zdjęcia do polskiej wersji formatu MTV „Ridiculousness”, w którym gwiazdy komentują śmieszne nagrania z internetu. Program „Niemożliwe PL” poprowadzi Wojtek „Łozo” Łozowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
HBO usuwa z sieci pirackie kopie ,,Gry o Tron" i ostrzega internautów. ,,W Polsce nie przewidujemy takich działań"
Stacja HBO postanowiła skuteczniej niż dotąd walczyć z rozpowszechnianiem pirackich kopii serialu „Gra o Tron”. Ostrzega piratów przed łamaniem prawa i usuwa nielegalne pliki torrent. - Nie przewidujemy podobnych działań, ale podejmujemy kroki przeciwko serwisom publikującym nielegalnie nasze treści - wyjaśnia serwisowi Wirtualnemedia.pl Michał Kozicki, prezes HBO Polska.
więcej
|
|
TNS: w ,,Wiadomościach" źle zestawiono dane o oglądalności, ubolewamy nad użyciem ich do ataku na szefową Nielsena
Ubolewamy, że wynik naszego badania został użyty w materiale dyskredytującym personalnie Elżbietę Gorajewską, szefową Nielsen Audience Measurement. Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mateusz Galica, szef marketingu w TNS Polska.
więcej
|
|
Polsat Sport na czele stacji sportowych. Polsat Sport Extra o 43 proc. do góry
W kwietniu 2016 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport Extra, z kolei najwięcej stracił Orange Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN szuka uczestników do programu ,,Dom Marzeń". Do wygrania 2,5 mln zł (wideo)
13 maja br. w dziewięciu miastach TVN przeprowadzi castingi uczestników do pierwszej edycji reality show „Dom Marzeń”.
więcej
|
|
,,Pierwszy samochód" - nowy program Adama Kornackiego jesienią w TVN Turbo
W jesiennej ramówce TVN Turbo pojawi się nowy program Adama Kornackiego „Pierwszy samochód”. Stacja poszukuje uczestników, którym prowadzący pomoże w zakupie pierwszego w życiu samochodu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowa edycja ,,Top Gear" od 29 maja w BBC Brit
Pod koniec maja br. BBC Brit pokaże pierwszy odcinek nowego, 23. sezonu show motoryzacyjnego „Top Gear”. Program wraca z nowymi prowadzącymi i w odświeżonej formule.
więcej
|
|
Nielsen odpowiada TVP: podlegamy międzynarodowym standardom, w przeszłości Elżbiety Gorajewskiej ważny kontekst historyczny
Firma AGB Nielsen w odpowiedzi na krytyczny materiał „Wiadomości” TVP1 na jej temat podkreśliła, że działa zgodnie z międzynarodowymi standardami badawczymi, natomiast analizy z lat 80. jej szefowej Elżbiety Gorajewskiej nie odzwierciedlają jej osobistych poglądów.
więcej
|
|
MTG World zmienia się w Viasat World
Koncern MTG World przeszedł rebranding i funkcjonuje pod nazwą Viasat World. W portfolio nadawcy jest 27 kanałów, m.in. Viasat Explore, Viasat Nature i Viasat History.
więcej
|
|
TVP pierwszy raz pokaże turniej e-sportowy
Serwis VOD TVP będzie transmitować na żywo turniej e-sportowy ESPORT NOW 2016, który odbędzie się 28 i 29 maja br. we Wrocławiu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Gazeta Polska" cztery razy więcej z reklam. W górę także ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy", w dół ,,Newsweek" i ,,Polityka"
W I kwartale br. o 330 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Gazety Polskiej” w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Większe przychody miały również tygodniki „W Sieci” i „Do Rzeczy”. Wzrosty te nie są skutkiem nagłej poprawy ich pozycji rynkowej, ale wynikiem przekierowania tam budżetów bardzo wielu spółek Skarbu Państwa - oceniają eksperci z domów mediowych.
więcej
|
|
Iwona Kluszczyńska dyrektorem kreatywnym w Isobar Polska
Iwona Kluszczyńska zaczęła pracę jako dyrektor kreatywny w agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej była związana m.in. z McCann Warsaw i Publicis Poland.
więcej
|
|
Papier toaletowy Mola Sensitive reklamowany jako ,,dotyk łagodności" (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa papieru toaletowego Mola Sensitive. Akcja, przygotowana przez firmy VML Poland i Initiative Media, jest prowadzona pod hasłem „Dotyk łagodności”.
więcej
|
|
,,Nie idź na zakupy" w kampanii reklamowej Frisco.pl
Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji marki, czego pierwszym etapem jest zintegrowana kampania reklamowa pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmuje się agencja SMG.
więcej
|
|
Agata Grabowska w zespole One Eleven
Z początkiem maja Agata Grabowska dołączyła do pracowni koncepcyjnej One Eleven (O11E), którą kierują Marcin Bełza i Tomasz Bartnik.
więcej
|
|
Chelsea Londyn zrywa kontrakt z Adidasem, będzie mieć innego sponsora technicznego
Angielski klub piłkarski Chelsea Londyn postanowił przerwać współpracę z koncernem Adidas, który dostarczał drużynie stroje sportowe i inny sprzęt. Kontrakt wart 300 mln funtów został zerwany przed czasem, Chelsea zgodziło się zapłacić odszkodowanie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska" cztery razy więcej z reklam. W górę także ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy", w dół ,,Newsweek" i ,,Polityka"
W I kwartale br. o 330 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Gazety Polskiej” w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Większe przychody miały również tygodniki „W Sieci” i „Do Rzeczy”. Wzrosty te nie są skutkiem nagłej poprawy ich pozycji rynkowej, ale wynikiem przekierowania tam budżetów bardzo wielu spółek Skarbu Państwa - oceniają eksperci z domów mediowych.
więcej
|
|
Małgorzata Rogala odchodzi z Agory. Będzie nowy naczelny ,,Czterech Kątów" i ,,Domu & Wnętrza"
Małgorzata Rogala, redaktor naczelna miesięczników „Dom & Wnętrze” i „Cztery Kąty”, z końcem maja odchodzi z Agory - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Axel Springer zwiększa przychody i zyski, 200 milionów użytkowników serwisów internetowych
W I kwartale 2016 roku Axel Springer wypracował przychody przekraczające 783 miliony euro. Wskaźnik EBITDA zamknął się kwotą prawie 126 milionów euro. - Osiągnęliśmy dalszy rozwój w segmencie cyfrowym, a z naszych serwisów korzysta dzisiaj ponad 200 milionów internautów miesięcznie - podkreśla Mathias Döpfner, CEO Axel Springer.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" umocniła się na pozycji lidera, ,,Cała Ty" najbardziej w dół (infografika)
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych umocniła się „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Cała Ty”.
więcej
|
|
Mariusz Kamiński: za rządów PO-PSL inwigilowano ponad 50 dziennikarzy, m.in. z dawnej ,,Rzeczpospolitej" (lista)
Rządowy koordynator służb specjalnych Mariusz Kamiński poinformował, że w czasie rządów koalicji PO-PSL w latach 2007-2015 ABW i CBA inwigilowały ponad 50 dziennikarzy, m.in. tych pracujących jesienią 2009 roku w „Rzeczpospolitej”, po tym jak dziennik ujawnił aferę hazardową.
więcej
|
|
e-Kiosk z zyskiem ponad 500 tys. zł w pierwszym kwartale
Spółka e-Kiosk zamknęła pierwszy kwartał br. z zyskiem przekraczającym pół miliona złotych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska jesienią z nowymi programami na żywo, które potem trafią do kanału WP1
Po wakacjach na stronach Wirtualnej Polski pojawią się kolejne pasma wideo na żywo, które pod koniec roku trafią też do kanału telewizyjnego WP1 emitowanego na MUX-8. - Jesteśmy w trakcie castingu na prowadzących. Przeglądamy też oferty dostawców zewnętrznych, spotykamy się z producentami i przygotowujemy koncepcje własnych programów - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Pawlak, szef WP1.
więcej
|
|
Reklama internetowa w Europie wyprzedziła telewizyjną, Polska z dynamicznym wzrostem (analiza)
W 2015 roku wydatki na reklamę internetową w Europie po raz pierwszy były wyższe niż w segmencie telewizyjnym. Polska znalazła się w pierwszej trójce krajów o najwyższym wzroście reklamy cyfrowej. - Reklamodawcy nadrabiają zaległości w segmencie internetowym, stąd duża dynamika i potencjał rozwoju - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
więcej
|
|
Allegro promuje się darmowym wystawianiem ofert przez 3 miesiące
Serwis Allegro zaczął promocję, w ramach której zarejestrowani użytkownicy niemający kont firmowych mogą bezpłatnie wystawiać do 25 ofert miesięcznie. Promocja potrwa do końca lipca.
więcej
|
|
Instagram z nowym logo i zmienionym interfejsem (wideo)
Facebook postanowił zmienić graficzną identyfikację aplikacji Instagram. Uzyskała ona nowe logo, zmieniono także elementy interfejsu programu. Według Instagrama obecne logo powstało we współpracy ze społecznością użytkowników i oddaje nowoczesny charakter aplikacji.
więcej
|
|
Google najpopularniejsze w polskiej sieci. Lotto hitem tygodnia (Top 20)
Stronę internetową Google.pl w zeszłym tygodniu odwiedzało codziennie średnio 9,6 mln polskich internautów - wynika z analizy przygotowanej przez firmę Gemius.
więcej
|
|
Grupa Onet-RASP startuje z polskim Business Insiderem. Co z Biznes.pl?
W czwartek Grupa Onet-RASP uruchamia polską wersję serwisu gospodarczego Business Insider. Redaguje ją 13-osobowy zespół kierowany przez Łukasza Grassa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|