|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Google I/O 2016 zaskakuje rozmachem, ale rodzi wątpliwości (opinie)
Sztuczna inteligencja, technologia VR i komunikacja - to główne kierunki, w jakie zmierza koncern Google. - Wirtualna rzeczywistość w wydaniu Google jest dopracowana, spójna i obiecująca, ale Home spóźniony i to Amazon wygrywa w stawce - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz i Michał Brański.
więcej
|
|
,,Projekt Lady", ,,Dom marzeń", ,,Polowanie na mieszkanie" i nowe odcinki ,,Na Wspólnej" latem w TVN
Stacja TVN w letniej ramówce stawia na nowe programy. Na antenie pojawią się „Projekt Lady”, „Dom marzeń” i „Polowanie na mieszkanie”. Będą też nowe odcinki serialu „Na Wspólnej”.
więcej
|
|
Tomasz Zimoch przed Komisją Etyki Polskiego Radia, opinia za kilka dni
Komisja Etyki Polskiego Radia rozmawiała w środę z Tomaszem Zimochem na temat jego wypowiedzi o nadawcy w wywiadzie dla „Dziennika Gazety Prawnej”. Opinia w tej sprawie ma zostać wydana w ciągu kilku dni.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zoom TV z ramówką ułożoną wg ,,rytmu dnia widzów" i z materiałami Onetu
Kanał Zoom TV, który zdobył miejsce na ósmym multipleksie ruszy jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Programy stacji mają koncentrować się na lokalnych społecznościach.
więcej |
|
Michał Niewiadomski redaktorem i wydawcą działu krajowego ,,Rzeczpospolitej"
Z początkiem maja br. Michał Niewiadomski dołączył do zespołu działu krajowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), gdzie został redaktorem i wydawcą. Wczoraj zadebiutował także w roli prowadzącego pasma „Rzecz o ekonomii”.
więcej |
|
SA Wardęga, reZigiusz i AbstrachujeTV najpopularniejsi na polskim YouTube (analiza)
Według raportu firmy Muse w kwietniu 2016 roku najpopularniejsze polskie konto na YouTube należało do Sylwestra Wardęgi, na którym w sumie zanotowano ponad 595 milionów odsłon. - Niesamowitym wynikiem może pochwalić się BOXDEL, który w kwietniu zdobył ponad 19 mln nowych wyświetleń i zostawił w tyle takie kanały jak AbstrachujeTV czy SPInkafilmstudio - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Daniel Barszcz, content marketing specialist w Muse.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Świat się kręci" i ,,Kösem" straciły widzów. ,,Wiadomości" też
Zamiana miejscami w ramówce TVP1 show „Świat się kręci” z tureckim serialem „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kösem” spowodowała spadek oglądalności obu produkcji. Widzów straciły także „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polscy internauci będą używać adblockerów, aż branża reklamowa zrozumie, że musi ich szanować (opinie)
- Liczba Polaków blokujących reklamy w sieci to średnia europejska, edukowanie użytkowników adblockerów jest potrzebne, ale niewiele pomoże, jeśli nie zmieni się sposób traktowania internautów przez cały reklamowy biznes - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci rynku reklamy.
więcej
|
Prezes ATM Grupy: możliwy powrót ,,Rancza", nowy projekt fabularny dla TVN
|
Banki o 15 proc. zmniejszyły wydatki reklamowe. Mocno w dół mBank, w górę PKO BP i BZ WBK
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Projekt Lady", ,,Dom marzeń", ,,Polowanie na mieszkanie" i nowe odcinki ,,Na Wspólnej" latem w TVN
Stacja TVN w letniej ramówce stawia na nowe programy. Na antenie pojawią się „Projekt Lady”, „Dom marzeń” i „Polowanie na mieszkanie”. Będą też nowe odcinki serialu „Na Wspólnej”.
więcej
|
|
Zoom TV z ramówką ułożoną wg ,,rytmu dnia widzów" i z materiałami Onetu
Kanał Zoom TV, który zdobył miejsce na ósmym multipleksie ruszy jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Programy stacji mają koncentrować się na lokalnych społecznościach.
więcej
|
|
TVN24 BIS i nSport+ z koncesjami przedłużonymi przez KRRiT o 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła w środę o kolejne 10 lat koncesje dla kanałów nSport+ i TVN24 BIS.
więcej
|
|
Reality-show ,,Agent - Gwiazdy" miał 1,7 mln widzów. Za rok kolejna edycja
Reality-show „Agent - Gwiazdy” oglądało w TVN średnio 1,74 mln osób, o 230 tys. mniej niż miało nadawane rok temu w tym pasmie „Prawo Agaty”. Stacja w czasie emisji formatu była druga w całym rynku i pierwsza w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,74 mln zł.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" liderem rynku. Jesienią kolejna seria
Najnowszą edycję show „Kuba Wojewódzki” oglądało średnio 1,28 mln osób, o 100 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 11,11 mln zł.
więcej
|
|
,,Ugotowani" po przejściu na emisję cotygodniową zyskali 320 tys. widzów
Najnowszy sezon programu „Ugotowani” oglądało 1,40 mln osób, o 320 tys. widzów więcej niż było to rok temu przed przejściem formatu na emisję cotygodniową. TVN w czasie emisji reality-show zajął trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
|
,,Projekt lady" Małgorzaty Rozenek w letniej ramówce TVN
„Projekt lady”, nowy program Małgorzaty Rozenek, zadebiutuje na antenie TVN pod koniec czerwca - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Legia Warszawa odpowiada TVN-owi: to my kończymy współpracę z powodu nieprofesjonalizmu i manipulacji nadawcy
Władze Legii Warszawa poinformowały, że nie dostały jak dotąd żadnej oficjalnej informacji od zarządu TVN o zerwaniu współpracy z powodu transparentu wywieszonego przez kibiców klubu. Zapowiedziały też, że serial na stulecie klubu będzie kontynuowany „w nowej formule we współpracy z bardziej wiarygodnym i profesjonalnym partnerem”.
więcej
|
|
TVP pokaże Copa America Centenario (plan transmisji)
Telewizja Polska zakupiła prawa do transmisji turnieju piłkarskiego Copa America. Od 3 czerwca br. mecze mistrzostw Ameryki Południowej będą emitowane w TVP1, TVP Sport i sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Serial ,,Skorpion" w TV Puls
20 maja 2016 roku TV Puls rozpocznie emisję serialu „Skorpion”, który jest produkcją CBS.
więcej
|
|
,,Psiaki Futbolaki" w MiniMini+
6 czerwca 2016 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animacji „Psiaki Futbolaki”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nadchodzi internet użytkownika
Content marketing i reklama natywna zyskują na popularności i trend ten będzie się nasilał. Skuteczność "klasycznej" reklamy on-line maleje stąd presja na ciągłe poszukiwanie nowych pomysłów jak skutecznie dotrzeć do konsumenta. Ze względu na dużą różnorodność formatów skala wykorzystania jest trudna do oszacowania, ale uwzględniając sam search, potencjał ten jest olbrzymi - pisze Michał Gąś z Digital Resolution (Grupa OMD).
więcej
|
|
Artur Rojek, Miłosz Borycki, Andrzej Bochenek i Przemo Łukasik w kampanii ,,Śląskie! Tu pasuję" (wideo)
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego rozpoczął kampanię pod hasłem „Śląskie! Tu pasuję” mającą zbudować wizerunek regionu jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Gong.
więcej
|
|
Ustronianka sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne dwa lata
Producent wody mineralnej Ustronianka i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli o dwa lata umowę, w ramach której Ustronianka jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
|
Rewolucja dzięki Leszkowi Chmielewskiemu w reklamach piwa Lech Free (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Lech Free (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), której głównym bohaterem jest Leszek Chmielewski, wcześniej pojawiający się w reklamach podstawowej wersji Lecha. Akcję przygotowały firmy GPD Agency i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Chipsy Lay's w piłkarskiej promocji piwa Warka (wideo)
Startuje kampania promująca piwo Warka (produkowane przez Grupę Żywiec), w której do wygrania są 4 mln paczek chipsów Lay’s. Kampania obejmuje działania telewizyjne i internetowe, a przygotowały ją agencje Lvov, The Digitals, MediaVest, Tango Production, Televisor i Roots PR.
więcej
|
|
Najmłodsi w reklamach ,,testują nowe pokolenie Škody" (wideo)
W połowie maja rozpoczęła się nowa kampania reklamowa samochodów Škoda (ich importerem jest Volkswagen Group Polska) autorstwa agencji reklamowej Opcom. Przebiega pod hasłem „Najmłodsi testują nowe pokolenie Škody” i pokazuje, jak marka zmieniała się w ostatnich latach.
więcej
|
|
Olga Kulik: z Mediakraft Polska do własnej sieci Magnolie.TV
Olga Kulik, vlogerka i założycielka kanału TheOleskaaa, uruchomiła Magnolie.TV, sieć partnerską współpracującą z youtuberami zajmującymi się tematyką lifestyle’ową.
więcej
|
|
Grupa K2 z wyższymi wpływami i 1 mln zł straty, zarząd na kolejne trzy lata
W I kwartale 2016 roku Grupa K2 zwiększyła sprzedaż o 6 procent do kwoty 19 milionów złotych. Spółki grupy zdobyły tez nowych klientów, między innymi markę Ochnik i koncern FMCG.
więcej
|
|
,,Na ostrzu flirtu" - damsko-męski pojedynek w kampanii maszynek Wilkinson (wideo)
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa maszynek do golenia Wilkinson prowadzona pod hasłem „Na ostrzu flirtu”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Lubię to - linked by Isobar, MEC i Cocoa.
więcej
|
|
100 tys. kufli do wygrania w loterii Brackie Pils
Ruszyła loteria promocyjna marki piwa regionalnego Brackie Pils (Grupa Żywiec) pod hasłem "Kufle Brackie Pils pod kapslami". Akcję wspiera kampania w punktach sprzedaży, na outdoorze i w internecie, za którą odpowiadają firmy G3, Just, Insignia i MediaVest.
więcej
|
|
Efektywność reklamy w mediach In-store i ich pozytywny wpływ na klienta - raport z badań
IMS, specjalista i lider rynku usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania w Polsce. Co kryje się za pojęciem mediów In-store oraz w jaki sposób wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe?
więcej
|
|
Stéphane Antiga i siatkarze reklamują transmisje Euro 2016 w Ipli dla abonentów Plusa (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca ofertę darmowych transmisji Euro 2016 dla nowych i przedłużających umowy abonentów sieci Plus. Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum - są polscy siatkarze i ich trener Stéphane Antiga.
więcej
|
|
,,Bohemian Rhapsody" w muzycznej kampanii Heinekena (wideo)
Startuje globalna kampania reklamowa piwa Heineken pod hasłem „Live Your Music”. Jej motywem muzycznym jest piosenka „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen.
więcej
|
|
,,Mam smaka na Maka" wśród zwycięzców EMEA Regional Facebook Awards 2016
Zakończył się regionalny etap konkursu Facebook Awards 2016 - EMEA Regional Facebook Awards. Wśród wyróżnionych znalazła się kampania „Mam smaka na Maka” przygotowana przez DDB&tribal Warszawa dla McDonald’s Poland.
więcej
|
|
,,Bohaterowie codzienności"- potrzebujące rodziny i sportowcy w spocie ,,Szlachetnej paczki" (wideo)
Nowy spot akcji społecznej „Szlachetna paczka” organizowanej przez Stowarzyszenie Wiosna ma zmienić postrzeganie biedy i stereotyp pomagania. Występują w nim potrzebujące rodziny i sportowcy.
więcej
|
|
Paweł Mazurek business development directorem w Cloud Technologies
Paweł Mazurek dołączył do zespołu Cloud Technologies, gdzie objął stanowisko business development directora na region Wspólnoty Niepodległych Państw.
więcej
|
|
Mariusz Zagórski: z AMS do BE Media
Mariusz Zagórski zaczął pracę jako media planner/buyer w agencji reklamy zewnętrznej BE Media. Wcześniej pracował m.in. w AMS.
więcej
|
|
Ciech Sarzyna z nowymi opakowaniami produktów rolniczych od SaltPepper Brand Design
Firma Ciech Sarzyna wprowadza nowe opakowania produktów dedykowanych rolnikom. Za ich projekt odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał Niewiadomski redaktorem i wydawcą działu krajowego ,,Rzeczpospolitej"
Z początkiem maja br. Michał Niewiadomski dołączył do zespołu działu krajowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), gdzie został redaktorem i wydawcą. Wczoraj zadebiutował także w roli prowadzącego pasma „Rzecz o ekonomii”.
więcej
|
|
Iwona Kmita redaktor naczelną magazynu ,,Czas na wnętrze"
Iwona Kmita została redaktor naczelną magazynu „Czas na wnętrze” (AVT-Korporacja). Dotychczas stanowisko to pełnił Wiesław Marciniak, dyrektor wydawniczy AVT-Korporacja.
więcej
|
|
,,National Geographic" umocnił się na pozycji lidera. Pozostałe tytuły ze spadkiem sprzedaży
W lutym br. prawie wszystkie tytuły w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Zyskał tylko „National Geographic”, który umocnił się na pozycji lidera sprzedaży.
więcej
|
|
Agora kontynuuje wydawanie kwartalnika ,,Dziecko Extra"
W czwartek 19 maja br. ukaże się drugie wydanie kwartalnika „Dziecko Extra” (Agora), do którego dodano kupony rabatowe dla rodziców. Wydawca na razie nie podaje wyników sprzedaży premierowego numeru pisma.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google I/O 2016 zaskakuje rozmachem, ale rodzi wątpliwości (opinie)
Sztuczna inteligencja, technologia VR i komunikacja - to główne kierunki, w jakie zmierza koncern Google. - Wirtualna rzeczywistość w wydaniu Google jest dopracowana, spójna i obiecująca, ale Home spóźniony i to Amazon wygrywa w stawce - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz i Michał Brański.
więcej
|
|
SA Wardęga, reZigiusz i AbstrachujeTV najpopularniejsi na polskim YouTube (analiza)
Według raportu firmy Muse w kwietniu 2016 roku najpopularniejsze polskie konto na YouTube należało do Sylwestra Wardęgi, na którym w sumie zanotowano ponad 595 milionów odsłon. - Niesamowitym wynikiem może pochwalić się BOXDEL, który w kwietniu zdobył ponad 19 mln nowych wyświetleń i zostawił w tyle takie kanały jak AbstrachujeTV czy SPInkafilmstudio - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Daniel Barszcz, content marketing specialist w Muse.
więcej
|
|
Były wydawca ,,Wiadomości" Piotr Jaźwiński po trzech miesiącach odchodzi z Gazeta.pl
Piotr Jaźwiński rozstaje się z redakcją portalu Gazeta.pl (Agora), w której pracował jako redaktor od marca tego roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej przez prawie 25 lat związany był z „Wiadomościami” TVP1.
więcej
|
|
85 procent materiałów wideo na Facebooku odtwarzane bez dźwięku. ,,Szansa dla kreatywności marek"
Według szacunków około 85 proc. treści wideo na Facebooku jest oglądanych bez włączonego dźwięku. - Dla marek to może być problem i wyzwanie dla kreatywności. Reklamodawcy muszą przystosowywać przekaz wideo nie tylko do internetu jako takiego, ale na poszczególne platformy osobno - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Marcin Żukowski i Adam Gołub.
więcej
|
|
Nadchodzi internet użytkownika
Content marketing i reklama natywna zyskują na popularności i trend ten będzie się nasilał. Skuteczność "klasycznej" reklamy on-line maleje stąd presja na ciągłe poszukiwanie nowych pomysłów jak skutecznie dotrzeć do konsumenta. Ze względu na dużą różnorodność formatów skala wykorzystania jest trudna do oszacowania, ale uwzględniając sam search, potencjał ten jest olbrzymi - pisze Michał Gąś z Digital Resolution (Grupa OMD).
więcej
|
|
Google prezentuje inteligentnego asystenta Google Home, konkurencję dla Amazon Echo
Podczas tegorocznej konferencji Google I/O pokazano Google Home - głośnik z funkcjami inteligentnego asystenta. Urządzenia ma się pojawić na rynku w tym roku i konkurować z Amazon Echo.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|