|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 24 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Konsultacje o badaniach oglądalności oceniane jako dalsza presja TVP na Nielsena. TNS, Millward Brown i ARC nie wezmą udziału
Obecne propozycje TVP nie mają podstaw merytorycznych, a są jedynie kolejną próbą wywarcia presji na instytut badawczy. Zapraszanie do rozmów na temat standardów badań telemetrycznych w atmosferze medialnej i politycznej nagonki na firmę Nielsen nie może być traktowane poważnie - ogłoszony przez TVP dialog na temat pomiaru oglądalności komentują dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Adam Czarnecki i Mateusz Galica.
więcej
|
|
Innovation Ad Award 2016: Grand Prix dla Idea Banku i Walk, nagrody dla szefów Grupy WP i CD Projekt
W tegorocznym konkursie Innovation Ad Award nagrody Grand Prix otrzymał Idea Bank za projekt Idea Hub oraz agencja Walk za akcję „Nie chcę być strażakiem!”. Ludźmi roku zostali szefowie Grupy Wirtualna Polska, a firmą roku - CD Projekt. Łącznie najwięcej wyróżnień zdobyły Young & Rubicam Polska i Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
więcej
|
|
,,Żydokomuna czy chamokomuna" na okładce ,,Do Rzeczy". ,,Szerzenie nienawiści rasowej"
Na okładce tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) umieszczono wizerunki starego Żyda, który uśmiecha się do mężczyzny w leninowskim kaszkiecie. - Chcemy rozwijać debatę publiczną - tłumaczy Paweł Lisicki, redaktor naczelny pisma. - Szerzenie nienawiści rasowej jest tak samo zakazane prawem jak komunizm - odpowiada Michał Broniatowski, redaktor naczelny „Forbesa”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onet przed Allegro i WP, YouTube słabo w mobile'u (TOP50 serwisów na komputerach, smartfonach i tabletach)
Zarówno w internecie stacjonarnym, jak i mobilnym najpopularniejszymi serwisami wśród polskich użytkowników są Google i Facebook. YouTube znacznie niższą odwiedzalność ma w internecie mobilnym, a wśród polskich stron liderem jest Onet.pl, wyprzedzający Allegro.pl i WP.pl.
więcej |
|
,,Gra o tron" HBO deklasuje konkurencję. Netflix lepszy niż Polsat i TVP
24 proc. polskich internautów aktywnie ogląda seriale nowej generacji, wynika z badania MEC. „Seryjni” częściej niż przeciętny internauta korzystają z torrentów, ale i częściej płacą za wideo w internecie. Wśród widzów nowej fali seriali popularny jest binge-watching – blisko 40 proc. „seryjnych” ogląda najczęściej przynajmniej 3 odcinki z rzędu. Z produkcją najwyższej jakości treści badani kojarzą przede wszystkim HBO, ale mocną markę wśród serialowych fanów zbudował już Netflix.
więcej |
|
Na Instagramie media tradycyjne bez szans z blogerami i youtuberami. Na czele Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz (TOP15)
Wśród polskich marek mediowych najpopularniejszych na Instagramie przeważają blogerzy, youtuberzy i humorystyczne profile. Jedyną znaną marką wywodzącą się z mediów tradycyjnych jest Kuba Wojewódzki. Najwięcej obserwujących mają Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN kręci nowy serial ,,Na noże". Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski w rolach głównych
W weekend ruszyły prace na planie nowego serialu obyczajowego TVN pt. „Na noże”, gdzie występują m.in. Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski. Produkcja - oparta na autorskim pomyśle stacji - trafi na antenę po wakacjach.
więcej
|
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
Telewizja Polska, proponując wspólne badanie korzystania z treści wideo w telewizji i internecie, chce wypracować nowy standard akceptowany przez wszystkie podmioty na rynku. - Liczenie wspólnych zasięgów nie jest obecnie możliwe, co może obniżać postrzeganą wartość naszej oferty telewizyjnej i internetowej - mówi Wirtualnemedia.pl Andrzej Garapich, zastępca dyrektora ds. marketingu biznesowego w TVP.
więcej
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek". ,,Wprost" sprzedaje już tylko 25 tys. egz.
|
,,Świat się kręci" i ,,Kösem" straciły widzów. ,,Wiadomości" też
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Konsultacje o badaniach oglądalności oceniane jako dalsza presja TVP na Nielsena. TNS, Millward Brown i ARC nie wezmą udziału
Obecne propozycje TVP nie mają podstaw merytorycznych, a są jedynie kolejną próbą wywarcia presji na instytut badawczy. Zapraszanie do rozmów na temat standardów badań telemetrycznych w atmosferze medialnej i politycznej nagonki na firmę Nielsen nie może być traktowane poważnie - ogłoszony przez TVP dialog na temat pomiaru oglądalności komentują dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Adam Czarnecki i Mateusz Galica.
więcej
|
|
,,Gra o tron" HBO deklasuje konkurencję. Netflix lepszy niż Polsat i TVP
24 proc. polskich internautów aktywnie ogląda seriale nowej generacji, wynika z badania MEC. „Seryjni” częściej niż przeciętny internauta korzystają z torrentów, ale i częściej płacą za wideo w internecie. Wśród widzów nowej fali seriali popularny jest binge-watching – blisko 40 proc. „seryjnych” ogląda najczęściej przynajmniej 3 odcinki z rzędu. Z produkcją najwyższej jakości treści badani kojarzą przede wszystkim HBO, ale mocną markę wśród serialowych fanów zbudował już Netflix.
więcej
|
|
TVP2 pokaże piątą serię serialu ,,O mnie się nie martw"
TVP2 zamierza kontynuować serial obyczajowo-komediowy „O mnie się nie martw” z Joanną Kulig w roli głównej. Piąta seria tej produkcji trafi na antenę Dwójki jesienią br. - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Komentator e-sportu Piotr ,,izak" Skowyrski współkomentatorem meczu piłkarskiego Polska - Holandia w serwisie TVP
W serwisie internetowym Telewizji Polskiej mecz piłkarski Polska - Holandia razem z dziennikarzem TVP Sport Maciejem Iwańskim skomentuje Piotr „izak” Skowyrski, znany gracz i komentator e-sportowy.
więcej
|
|
Udany powrót ,,Kocham Cię, Polsko!". TVP2 wygrała z konkurencją
Show „Kocham Cię, Polsko!” po powrocie do TVP2 oglądało średnio 2,09 mln osób, o 260 tys. widzów więcej niż jesienią 2012 roku. Stacja w paśmie jego emisji była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 5,18 mln zł.
więcej
|
|
TVN Style na czele kanałów lifestylowych, Polsat Play wiceliderem. Lifetime o 500 proc. do góry
W kwietniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.
więcej
|
|
TVN nowym liderem, rekord TVN24. ,,Fakty" przed ,,Wiadomościami"
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
SmartDom z ,,gwarancją najniższej ceny" dla klientów trzech usług abonamentowych
Grupa Cyfrowy Polsat w swoim programie rabatowym SmartDom wprowadziła promocję „gwarancja najniższej ceny”, z której mogą korzystać użytkownicy wykupującą w ramach tej oferty trzy usługi abonamentowe.
więcej
|
|
Francuska telewizja pokaże turniej French Open w technologii 360 stopni
Tegoroczny turniej French Open widzowie francuskiej telewizji mogą oglądać w technologii wirtualnej rzeczywistości. Mecze są dostępne w aplikacji dla iOS, Androida i platformy Samsung Gear VR.
więcej
|
|
Serial "Życiowy nieporadnik Barretta Coopera" w FOX Comedy
We wtorek 31 maja br. FOX Comedy wyemituje pierwsze dwa odcinki serialu komediowego „Życiowy nieporadnik Baretta Coopera”.
więcej
|
|
Stopklatka TV z piątkowym pasmem filmów dokumentalnych
Od 3 czerwca br. Stopklatka TV będzie emitować pasmo filmów dokumentalnych. Produkcje będzie można oglądać w każdy piątkowy wieczór.
więcej
|
|
,,Rodzina Treflików" - animowany musical w TVP ABC
1 czerwca br. TVP ABC rozpocznie emisję serialu animowanego „Rodzina Treflików”. Produkcja prezentuje historię czteroosobowej rodziny Treflików.
więcej
|
|
Druga część drugiego sezonu ,,Fear The Walking Dead" w AMC równolegle w Polsce i USA
Telewizja AMC pokaże w tym samym czasie pierwszy odcinek drugiej części drugiego sezonu serialu „Fear The Walking Dead”. Premiera odcinka odbędzie się 22 sierpnia br.
więcej
|
|
,,Hellfjord" w TTV
26 maja 2016 roku TTV rozpocznie emisję nowego serialu „Hellfjord”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Innovation Ad Award 2016: Grand Prix dla Idea Banku i Walk, nagrody dla szefów Grupy WP i CD Projekt
W tegorocznym konkursie Innovation Ad Award nagrody Grand Prix otrzymał Idea Bank za projekt Idea Hub oraz agencja Walk za akcję „Nie chcę być strażakiem!”. Ludźmi roku zostali szefowie Grupy Wirtualna Polska, a firmą roku - CD Projekt. Łącznie najwięcej wyróżnień zdobyły Young & Rubicam Polska i Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
więcej
|
|
Ferrero, Kino Świat i Unilever dużo więcej na reklamy - w dół Orange Polska (TOP10)
W okresie od stycznia do kwietnia br. wpływy reklamowe tradycyjnych mediów wzrosły rok do roku o blisko 9 proc. Największe wzrosty nakładów zanotowały Ferrero Polska, Kino Świat i Unilever Polska, a mniej niż rok wcześniej wydał Orange Polska.
więcej
|
|
Orange odpowiada T-Mobile i Playowi nową promocją w Orange na Kartę: 14 GB za 28 zł (wideo)
Po tym jak na poprzednią promocję Orange na Kartę i jej reklamy porównawcze zareagowali T-Mobile i Play, w nowej ofercie marketingowej taryfy znalazło się 14 GB pakietu internetowego za 28 zł. Bohaterem nieco zmienionych reklam jest Robert Górski w roli kioskarza.
więcej
|
|
Wiola Łada-Szewczenko za Natalię Koc-Nowocińską na czele Ecselis
Wiola Łada-Szewczeno dołączyła do zespołu agencji performance marketingu Ecselis, należącej do Havas Media Group, obejmując stanowisko szefowej. Zastąpiła Natalię Koc-Nowocińską, która odeszła z agencji.
więcej
|
|
Isobar Polska rozwija usługi contentowe, Marta Zajdel przeszła z Viacomu
Marta Zajdel dołączyła do zespołu wiceprezesa ds. mediów i contentu Agnieszki Gajzler w agencji reklamowej Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) obejmując stanowisko dyrektora międzynarodowego rozwoju produktu. Ostatnio pracowała w Viacom International Media Networks.
więcej
|
|
,,Zabrudzenia znikają, kolor zostaje" w reklamach farb Dekoral Clean&Color (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamująca Clean&Color - nową linię farb Dekoral (produkowanych przez PPG Deco Polska). Akcja jest prowadzona pod hasłem „Zabrudzenia znikają, kolor zostaje”.
więcej
|
|
Schweppes z nową komunikacją od H2O Creative, reklamowany jako ,,intensywnie owocowy" (wideo)
Agencja H2O Creative odpowiada za kompleksową strategię komunikacji dla marki napojów Schweppes (produkowanych przez Orangina Schweppes Polska). Celem nowej kampanii jest zmiana postrzegania tej marki.
więcej
|
|
Magdalena Herman: z Nestlé Polska do Value Media
Magdalena Herman zaczęła pracę jako HR business partner w domu mediowym Value Media. Poprzednio pracowała w Nestlé Polska.
więcej
|
|
Wargorr z synem i dziecięcą radością reklamują Czekotubkę od Wedla (wideo)
W nowej kampanii Lotte Wedel z udziałem Wargorra reklamowana jest Czekotubka. Kampanię, związaną z Dniem Dziecka, przygotowały i realizują firmy marketingowe Grandes Kochonos, Cosmo i OMD.
więcej
|
|
Radomir Buksza brand managerem środków Helios w Politanie
Radomir Buksza objął stanowisko brand managera marki Helios należącej do spółki Politan. Wcześniej pracował m.in. w Ferroli Poland i Roca Polska.
więcej
|
|
,,Księga rozwoju dziecka" w kampanii społecznej Marko-Baby
Firma Marko-Baby przy wsparciu marki Tiny Love zainicjowała kampanię społeczną „Księga rozwoju dziecka”.
więcej
|
|
Piłkarze Arsenalu zagrają w nowych strojach Pumy (wideo)
Puma, sponsor techniczny Arsenalu Londyn, zaprezentowała nowe stroje w jakich będą występować piłkarze angielskiego klubu.
więcej
|
|
Quantum Lab triumfuje w #Best Startup Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Firma Quantum Lab została zwycięzcą programu #Best Startup organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Żydokomuna czy chamokomuna" na okładce ,,Do Rzeczy". ,,Szerzenie nienawiści rasowej"
Na okładce tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) umieszczono wizerunki starego Żyda, który uśmiecha się do mężczyzny w leninowskim kaszkiecie. - Chcemy rozwijać debatę publiczną - tłumaczy Paweł Lisicki, redaktor naczelny pisma. - Szerzenie nienawiści rasowej jest tak samo zakazane prawem jak komunizm - odpowiada Michał Broniatowski, redaktor naczelny „Forbesa”.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz: MSP szkaluje ,,Rzeczpospolitą" i Presspublikę, podważając prawidłowość jej prywatyzacji
Szef Grupy Gremi Grzegorz Hajdarowicz skrytykował zastrzeżenia wobec prywatyzacji Presspubiki przez jego firmę, które wyraził minister skarbu państwa.- Stanowi to w mojej opinii działania szkalujące dobre imię prywatnego przedsiębiorcy i polskiej grupy medialnej, w tym dziennika „Rzeczpospolita" - uważa biznesmen.
więcej
|
|
Topnieje sprzedaż miesięczników popularnonaukowych i historycznych. ,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" najchętniej kupowane
W lutym br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.
więcej
|
|
,,Wysokie Obcasy Extra" w większej objętości i z odświeżoną makietą
24 maja br. na rynku ukaże się czerwcowe wydanie „Wysokich Obcasów Extra” (Agora). Od tego numeru zmieni się makieta miesięcznika, pojawią się także nowe rubryki i felietonistki.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z lupą za 14,99 zł
We wtorek 24 maja br. razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić kieszonkową lupę do czytania.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Innovation Ad Award 2016: Grand Prix dla Idea Banku i Walk, nagrody dla szefów Grupy WP i CD Projekt
W tegorocznym konkursie Innovation Ad Award nagrody Grand Prix otrzymał Idea Bank za projekt Idea Hub oraz agencja Walk za akcję „Nie chcę być strażakiem!”. Ludźmi roku zostali szefowie Grupy Wirtualna Polska, a firmą roku - CD Projekt. Łącznie najwięcej wyróżnień zdobyły Young & Rubicam Polska i Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
więcej
|
|
Onet przed Allegro i WP, YouTube słabo w mobile'u (TOP50 serwisów na komputerach, smartfonach i tabletach)
Zarówno w internecie stacjonarnym, jak i mobilnym najpopularniejszymi serwisami wśród polskich użytkowników są Google i Facebook. YouTube znacznie niższą odwiedzalność ma w internecie mobilnym, a wśród polskich stron liderem jest Onet.pl, wyprzedzający Allegro.pl i WP.pl.
więcej
|
|
Na Instagramie media tradycyjne bez szans z blogerami i youtuberami. Na czele Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz (TOP15)
Wśród polskich marek mediowych najpopularniejszych na Instagramie przeważają blogerzy, youtuberzy i humorystyczne profile. Jedyną znaną marką wywodzącą się z mediów tradycyjnych jest Kuba Wojewódzki. Najwięcej obserwujących mają Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz.
więcej
|
|
Olga Korolec dyrektorem marketingu Grupy Onet-RASP, odchodzi Piotr Bubak
Olga Korolec objęła funkcję dyrektora marketingu Grupy Onet-RAS Polska. Zajmujący to stanowisko Piotr Bubak postanowił odejść z firmy.
więcej
|
|
Trzy miesiące konta Premium za 0,99 zł i większy pakiet rodzinny od Spotify
Serwis Spotify wprowadził promocję, w ramach której użytkownicy uzyskają dostęp do konta Premium na trzy miesiące za kwotę 0,99 zł. Serwis powiększył także do sześciu liczbę kont w ramach jednego pakietu rodzinnego.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|