Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 1 Czerwca 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Radio ZET zyska na zamianie Olejnik i Piaseckiego, ale decyzja mogła mieć kontekst polityczny (opinie)

Monika Olejnik jest legendą polskiego radia, jej odejście z Radia ZET to koniec pewnej epoki. Konrad Piasecki jest świetnym dziennikarzem, znakomitym warsztatowo i profesjonalnym, ale trudno mu będzie ją zastąpić. Decyzja nadawcy mogła mieć kontekst polityczny - oceniają Roman Czejarek, Bogusław Chrabota, Ewa Wanat, Jacek Żakowski, Karolina Korwin-Piotrowska, Rafał Betlejewski i dr. Tomasz Gackowski. więcej

 
Jarosław Kuźniar: odszedłem, żeby robić to, czego oczekują ode mnie widzowie

Jarosław Kuźniar po 10 latach rozstał się z TVN. W zeszłym roku musiał odejść z TVN24 i przez 9 miesięcy prowadził Dzień Dobry TVN. Od września będzie prowadził własny program na żywo dla Onetu. Jak mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl, nie wierzy, żeby musiał odchodzić z TVN24 z powodu politycznych nacisków. więcej

 
GfK zaskoczony wypowiedzeniem umowy przez PBI. ,,Jeszcze wczoraj dyskutowaliśmy"

Instytut GfK Polonia jest zaskoczony decyzję wspólników Polskich Badań Internetu o zakończeniu współpracy z tą firmą. - Uważamy, że wypowiedzenie jest niezasadne i rozważamy możliwości dalszych działań w oparciu o umowę - deklaruje GfK. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

SHAKE HANDS poszukuje osoby na stanowisko
Automotive Community Manager

SaveCart poszukuje osoby na stanowisko
Sales Specialist (Ninja) ds. Marketing Automation

Discovery Networks International poszukuje osoby na stanowisko
Brand Partnership Account Executive Eurosport

Walk poszukuje osoby na stanowisko
Design Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Negocjator ds. Treści Online

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu Kontentu i Analiz

ATW Communications poszukuje osoby na stanowisko
Junior Public Relations Manager

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Manager

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Executive

Mediafarm poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Specialist / Traffic Specialist

Eleven Sports Network poszukuje osoby na stanowisko
Advertising & Sponsorship Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Facebook, Twitter, YouTube i Microsoft będą usuwać hejterskie wpisy w ciągu 24 godzin

Największe koncerny branży IT zawarły z Komisją Europejską porozumienie w sprawie walki z mową nienawiści i propagandą terrorystyczną w sieci. Hejterskie treści będą usuwane w ciągu 24 godzin. - Takie inicjatywy są konieczne i niezbędne - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Wawrzyniak, inicjator i pomysłodawca akcji #HejtBusters. więcej

 
Telewizja Polska odpowiada Juliuszowi Braunowi: zarzuty wobec obecnych władz TVP bezzasadne

Krytyczne uwagi Juliusza Brauna do sprawozdania finansowego Telewizji Polskiej za 2015 rok są bezzasadne, zaś aktualizacja wartości zapasów programowych odzwierciedla ich faktyczną wartość dla potrzeb działalności TVP, co pośrednio świadczy o niskiej jakości znacznej części produkowanych i kupowanych treści programowych - uważają obecne władze Telewizji Polskiej. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" zmienia logo: bliżej do Wyborcza.pl, zostaje ,,Nam nie jest wszystko jedno"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) zaczęła ujawniać swój nowy logotyp, spójny z logo jej serwisu internetowego Wyborcza.pl. W winiecie dziennika pozostaną czerwony prostokąt i hasło „Nam nie jest wszystko jedno”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Wielka gra" wróci w lutym 2017 roku. ,,Nowy prowadzący i odświeżona formuła"

TVP2 pracuje nad reaktywacją teleturnieju „Wielka gra”. Program w odświeżonej formie trafi na antenę stacji w lutym 2017 roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Więcej reklam telewizyjnych w prime-time: początkowo wzrosną zyski nadawców, ale widzowie mogą przejść do internetu

W krótkim okresie czasu telewizja powinna zyskać kosztem pozostałych mediów. Zwłaszcza, gdy uwolnione zasobu czasu reklamowego przyczyniłoby się do spadku cen w telewizji. W perspektywie długofalowej znaczne zwiększenie limitu reklam w paśmie prime-time mogłoby zniechęcić widzów, którzy wybraliby np. wideo w internecie - efekty możliwego uelastycznienia czasu reklamowego w telewizji komentują dla Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj, Paweł Więckowski i Tadeusz Żórawski. więcej

Zmiany w reklamach w Google to docenienie segmentu mobilnego
Dorota Gawryluk: Politycy mieli, mają i będą mieli wpływ na Telewizję Polską
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Telewizja Polska odpowiada Juliuszowi Braunowi: zarzuty wobec obecnych władz TVP bezzasadne

Krytyczne uwagi Juliusza Brauna do sprawozdania finansowego Telewizji Polskiej za 2015 rok są bezzasadne, zaś aktualizacja wartości zapasów programowych odzwierciedla ich faktyczną wartość dla potrzeb działalności TVP, co pośrednio świadczy o niskiej jakości znacznej części produkowanych i kupowanych treści programowych - uważają obecne władze Telewizji Polskiej. więcej

 
Andrzej Sołtysik wraca do ,,Dzień dobry TVN". Zastąpi Jarosława Kuźniara

Od września br. Andrzej Sołtysik znów będzie prowadzić „Dzień dobry TVN”. Ma zastąpić Jarosława Kuźniara i poprowadzić program w duecie z Anną Kalczyńską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Komediowa Scena Dwójki" porażką TVP2. Tylko 330 tys. widzów i 890 tys. zł z reklam

Nowy cykl kabaretowy „Komediowa Scena Dwójki” gromadził średnio 334 tys. widzów. Program przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 887 tys. zł. więcej

 
Posłanka PO skrytykowana przez pracownika TVP3 Gdańsk za ,,podłą zmianę" PiS-u. ,,To język nienawiści"

Posłanka Platformy Obywatelskiej Agnieszka Pomaska opisała, jak po nagraniu wywiadu w „Panoramie” TVP3 Gdańsk kierownik produkcji zarzucił jej, że wypowiedziane przez nią sformułowanie „podła zmiana” (dotyczące działań rządu) to język nienawiści. - Rozmowa była prywatna, w telewizji nie dokonuje się żadnych manipulacji ani nie ma cenzury - zapewnia szef „Panoramy” Andrzej Dunajski. więcej

 
Ruszają castingi do szóstej edycji ,,Top Model". TVN szuka modeli i modelek

5 czerwca br. w Gdańsku odbędzie się pierwszy casting do szóstej edycji show „Top Model”. TVN pokaże nowe odcinki programu w jesiennej ramówce, która ruszy we wrześniu. więcej

 
,,Dzięki Bogu już weekend" straciło 400 tys. widzów. 2,4 mln zł z reklam

Czwartą serię „Dzięki Bogu już weekend” oglądało średnio 847 tys. osób, o 400 tys. widzów mniej niż trzecią edycję pokazywaną wiosną 2014 roku. Produkcja przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,38 mln zł. więcej

 
Sylwester TVP2 ponownie we Wrocławiu

TVP2 i Wrocław planują kolejne wspólne projekty - w tym m.in. ponowną organizację koncertu sylwestrowego na wrocławskim rynku. Stacja pokaże także część wydarzeń organizowanych w ramach Europejskiej Stolicy Kultury 2016. więcej

 
Havas PR zajmie się obsługą public relations platformy nc+ i stacji Canal+

Agencja Havas PR wygrała przetarg organizowany przez ITI Neovision na obsługę public relations platformy nc+. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu PR w komunikacji kanałów premium z rodziny Canal+. więcej

 
Debiut nowego ,,Top Gear" słabo oglądany i krytykowany przez internautów. ,,Chris Evans udaje Clarksona"

Pierwszy odcinek 26. sezonu „Top Gear” nie spodobał się widzom i zanotował najgorszą oglądalność w ciągu 10 lat. Na Twitterze szybko pojawił się hashtag #RIPTopGear, a internauci nie zostawiają suchej nitki na nowych prowadzących i pomysłach twórców show. więcej

 
Telewizja Polska z 36,6 mln zł straty w ub.r., poprzednie zarządy bez absolutorium. Braun: to wina obecnych władz

W ub.r. Telewizja Polska zanotowała 36,6 mln zł straty netto, a minister skarbu państwa we wtorek na walnym zgromadzeniu nie udzielił absolutorium członkom poprzednich dwóch zarządów firmy. - Ta decyzja jest bezzasadna, sprzeczna z prawem i dobrymi obyczajami. Strata jest wyłącznie wynikiem decyzji podjętej przez obecny zarząd - uważa Juliusz Braun. więcej

 
3,1 mln widzów finału Ligi Mistrzów w TVP1, 200 tys. w Canal+

Finałowy mecz Ligi Mistrzów sezonu 2015/2016 oglądało w TVP1 3,07 mln widzów. Z kolei w płatnym kanale Canal+ widownia tego spotkania wyniosła 196 tys. osób. Średnia oglądalność wszystkich meczów w nc+ wyniosła 133 tys. oglądających. więcej

 
"The Night Of" - nowy serial HBO. John Turturro broni młodego Pakistańczyka

W internecie pojawił się klip promujący nowy serial telewizji HBO "The Night Of". więcej

 
Otwarte okno Fox i konkurs dla abonentów Vectry

Od 1 czerwca, przez miesiąc, wszyscy abonenci sieci Vectra otrzymają darmowy dostęp do kanałów Fox i Fox Comedy oraz aplikacji Fox Play. Operator razem z nadawcą przygotowali także konkurs, w którym do wygrania będą m.in. vouchery wycieczkowe. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET zyska na zamianie Olejnik i Piaseckiego, ale decyzja mogła mieć kontekst polityczny (opinie)

Monika Olejnik jest legendą polskiego radia, jej odejście z Radia ZET to koniec pewnej epoki. Konrad Piasecki jest świetnym dziennikarzem, znakomitym warsztatowo i profesjonalnym, ale trudno mu będzie ją zastąpić. Decyzja nadawcy mogła mieć kontekst polityczny - oceniają Roman Czejarek, Bogusław Chrabota, Ewa Wanat, Jacek Żakowski, Karolina Korwin-Piotrowska, Rafał Betlejewski i dr. Tomasz Gackowski. więcej

 
Konrad Piasecki zastąpi Monikę Olejnik w Radiu ZET. ,,Potrzeba zmiany"

Od września br. Konrad Piasecki dołączy do zespołu Radia ZET (Eurozet), gdzie od poniedziałku do piątku poprowadzi „Gościa Radia ZET”. Po 15 latach Monika Olejnik odchodzi z rozgłośni. - Najsilniejszym powodem była potrzeba zmiany. Po 22 latach pracy w jednej firmie czas rozejrzeć się szerzej i zrobić krok w bok - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Piasecki. więcej

 
,,Nie pogrywaj, graj po polsku!" - ZPAV udostępni przedsiębiorcom darmową aplikację z polską muzyką

„Nie pogrywaj, graj po polsku!” - pod takim hasłem Związek Producentów Audio Video chce popularyzować polską muzykę w przestrzeni publicznej. Właściciele sklepów, restauracji, hoteli czy klubów przez cztery miesiące będą mogli korzystać z darmowej aplikacji zawierającej playlisty z polskimi utworami. Od października br. dostęp do aplikacji będzie jednak już płatny. więcej

 
Karolina Korwin-Piotrowska: Eurozet ulega naciskom politycznym, za Moniką Olejnik odejdzie konkretny odbiorca

- Ta informacja świadczy o tym, że Eurozet ulega naciskom politycznym. Nazwisko Moniki Olejnik pojawiało się w wypowiedziach wielu polityków PiS, w grupie tych osób, których powinno się wyrzucić jak tylko dojdą do władzy. Doszli do władzy, więc się tak dzieje - ocenia Karolina Korwin-Piotrowska, dziennikarka i publicystka. więcej

 
Rafał Betlejewski: Monika Olejnik jest znienawidzona przez zwolenników ,,dobrej zmiany"

Każdy taki „transfer” na szczycie mediów głównego nurtu w Polsce budzi kontrowersje i komentarze. Niewątpliwie mamy do czynienia z gwiazdami polskiego dziennikarstwa „domowego” - czyli dotyczącego polskiej polityki - zmiany w Radiu ZET ocenia Rafał Betlejewski, redaktor naczelny Medium Publicznego, w przeszłości związany z RDC. więcej

 
Roman Czejarek: Odejście Moniki Olejnik z Radia ZET to koniec pewnej epoki

- Monika Olejnik była ważną postacią w Radiu ZET, a jej odejście rzeczywiście jest wydarzeniem. To koniec pewnej epoki. Natomiast ona i Konrad Piasecki mają dwa zupełnie różne style prowadzenia rozmowy politycznej - ocenia Roman Czejarek, dziennikarz Programu I Polskiego Radia. więcej

 
Piotr Semka w PR III. Poprowadzi ,,Klub Trójki"

Od 2 czerwca br. publicysta Piotr Semka będzie prowadził audycję „Klub Trójki” na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia. więcej

 
Trójka nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu. TOK FM awansowało na podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Monika Olejnik odchodzi z Radia ZET. Konrad Piasecki poprowadzi audycję "Gość Radia ZET"

Konrad Piasecki dołączy od września do zespołu Radia ZET. Od poniedziałku do piątku poprowadzi „Gościa Radia ZET”. Zastąpi Monikę Olejnik, która odchodzi z rozgłośni. więcej

 
Tomasz Gackowski: Dla Radia ZET odejście Olejnik i dołączenie Piaseckiego jest wzmocnieniem

Odejście Moniki Olejnik i dołączenie Konrada Piaseckiego jest absolutnym wzmocnieniem dla Radia ZET, a ogromną stratą dla RMF FM - ocenia dr Tomasz Gackowski, medioznawca z Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. więcej

 
Konrad Piasecki przechodzi z RMF FM do Radia ZET, zastąpi Monikę Olejnik

Konrad Piasecki, ostatnio związany z RMF FM, dołączy od września do zespołu Radia ZET, gdzie będzie od poniedziałku do piątku prowadził program „Gość Radia ZET”. Zastąpi Monikę Olejnik, która w lipcu rozstanie się z rozgłośnią. więcej

 
Reklama  
 
Tomasz Kot i Robert Lewandowski w śpiewającym pojedynku reklamują T-Mobile (wideo)

W nowej wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej T-Mobile aktor Tomasz Kot występuje razem z piłkarzem Robertem Lewandowskim, obaj śpiewają hit „Blurred Lines”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, Agencja Warszawa i G7. więcej

 
,,Nie płać za to, czego nie oglądasz" - kulki z logo reklamują Netię (wideo)

Netia rozpoczyna promocję obejmującą bezpłatne korzystanie do końca br. z usługi internetowej lub telewizyjnej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Nie płać za to, czego nie oglądasz” przygotowana przez firmy Brasil, Dentsu Aegis Network Polska i Value Media. więcej

 
Zlatan Ibrahimović podążający własną drogą w nowej reklamie Volvo (wideo)

Koncern motoryzacyjny Volvo rusza z kampanią pod hasłem „Made by Zlatan”, której głównym bohaterem jest piłkarz Zlatan Ibrahimović. Za działania odpowiadają agencja Grey Worldwide i dom mediowy Mindshare. więcej

 
,,#HeartOfTheGame" - Kia Sportage promowana przy Euro 2016 (wideo)

Koncern motoryzacyjny Kia Motors Polska planuje szeroko zakrojoną, wizerunkową kampanię reklamową związaną z Euro 2016. Zostanie w niej wykorzystany spot autorstwa agencji Innocean Worldwide, a obsługą mediową zajmie się Havas Media. więcej

 
Sprawdzone zero bez ukrytych opłat reklamuje Pożyczkomat.pl (wideo)

Serwis internetowy Pożyczkomat.pl rozpoczął sprzedażową kampanię reklamową oferowanych w nim pożyczek gotówkowych. Za realizację akcji odpowiadają agencje San Markos, Szut Szut Studio i Codemedia. więcej

 
GoldenSubmarine reorganizuje i rozbudowuje dział wideo, na czele Mateusz Ciećwierski i Katarzyna Węglewska

Agencja GoldenSubmarine zreorganizowała i rozbudowała swój dział wideo, tworząc dwie, niezależne komórki realizujące rozmaite projekty filmowe dla klientów. W oddziale warszawskim liderem takiej grupy jest Mateusz Ciećwierski, a w poznańskim - Katarzyna Węglewska. więcej

 
Syzygy Warsaw rozpoczyna internetową obsługę marek Whirlpool Polska

Agencja Syzygy Warsaw wygrała przetarg na obsługę w internecie wszystkich marek z portfolio grupy Whirlpool Polska, producenta i dostawcy dużego sprzętu AGD. więcej

 
Testardo Gram zrealizuje dla YIT kampanię promującą ,,Nordic Mokotów"

Należącą do Grey Group Poland agencja Testardo Gram została agencją full service fińskiej firmy deweloperskiej, która działa w Polsce od ub.r. więcej

 
Tikkurila Polska kontynuuje współpracę ze Zjednoczenie.com

Firma Tikkurila Polska, producent farb Tikkurila, Beckers i Jedynka, przedłużyła współpracę z agencją Zjednoczenie.com, która będzie realizować działania w internecie dla wszystkich trzech brandów. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Rolling Stone Magazine: Wakeup Hamburger Abendblatt: City of Hamburg Netatmo: Welcome Red Wing Shoes: Shark Dulux: Let's colour
 
Prasa  
 
,,Gazeta Wyborcza" zmienia logo: bliżej do Wyborcza.pl, zostaje ,,Nam nie jest wszystko jedno"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) zaczęła ujawniać swój nowy logotyp, spójny z logo jej serwisu internetowego Wyborcza.pl. W winiecie dziennika pozostaną czerwony prostokąt i hasło „Nam nie jest wszystko jedno”. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" dziękuje na łamach odchodzącej naczelnej. ,,Sprawili mi nieprawdopodobną niespodziankę"

We wtorkowym numerze „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) redakcja dziennika zamieściła podziękowania dla Jadwigi Sztabińskiej, która odeszła ze stanowiska redaktor naczelnej gazety. - Dzisiejszy dzień jest jednocześnie końcem i początkiem. Na pewno spotkamy się jeszcze nie jeden raz - napisała Sztabińska na Facebooku. więcej

 
,,Przegląd Sportowy" z największym wzrostem czytelnictwa. ,,Metrocafe.pl" najbardziej w dół

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i  „Super Express” - wynika z najnowszego badania PBC. więcej

 
Edyta Ciepieńka i Agata Olejniczak na nowych stanowiskach w Edipresse Polska

Edyta Ciepieńka została zastępcą redaktor naczelnej serwisu Polki.pl, a Agata Olejniczak - product managerem serwisu Wizaz.pl w Edipresse Polska. Są to nowo utworzone stanowiska w wydawnictwie. więcej

 
,,Kobieta i Życie" kończy 70 lat. Specjalne wydanie i wspomnieniowy dodatek

Z okazji 70-lecia miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) na początku czerwca br. w kioskach pojawi się specjalny, podwójny numer magazynu. Z okazji urodzin dołączony zostanie specjalny dodatek przygotowany na wzór wydań z lat 50. i 60. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2016-06-01 Tygodnik Powszechny - 2016-06-01 Przepisy Czytelników - 2016-06-01 Kobieta i Życie - 2016-06-01 National Geographic Polska - 2016-05-31
 
Internet  
 
Jarosław Kuźniar: odszedłem, żeby robić to, czego oczekują ode mnie widzowie

Jarosław Kuźniar po 10 latach rozstał się z TVN. W zeszłym roku musiał odejść z TVN24 i przez 9 miesięcy prowadził Dzień Dobry TVN. Od września będzie prowadził własny program na żywo dla Onetu. Jak mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl, nie wierzy, żeby musiał odchodzić z TVN24 z powodu politycznych nacisków. więcej

 
GfK zaskoczony wypowiedzeniem umowy przez PBI. ,,Jeszcze wczoraj dyskutowaliśmy"

Instytut GfK Polonia jest zaskoczony decyzję wspólników Polskich Badań Internetu o zakończeniu współpracy z tą firmą. - Uważamy, że wypowiedzenie jest niezasadne i rozważamy możliwości dalszych działań w oparciu o umowę - deklaruje GfK. więcej

 
Facebook, Twitter, YouTube i Microsoft będą usuwać hejterskie wpisy w ciągu 24 godzin

Największe koncerny branży IT zawarły z Komisją Europejską porozumienie w sprawie walki z mową nienawiści i propagandą terrorystyczną w sieci. Hejterskie treści będą usuwane w ciągu 24 godzin. - Takie inicjatywy są konieczne i niezbędne - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Wawrzyniak, inicjator i pomysłodawca akcji #HejtBusters. więcej

 
Wirtualna Polska przenosi produkcję wideo do WP1, Jacek Amsterdamski członkiem zarządu

Jacek Amsterdamski, dotychczasowy dyrektor działu produkcji wideo w Grupie Wirtualna Polska, dołączył do zarządu należącej do wydawcy spółki WP1, przygotowującej kanał do emisji na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
YouTube grozi twórcom serwisu TubeNinja, chce zablokować opcję pobierania klipów

YouTube zagroził sądem twórcom narzędzia TubeNinja służącego do ściągania do komputera filmów publikowanych w serwisie. Według YouTube’a aplikacja łamie regulamin platformy i jeśli nie zostanie zamknięta sprawa trafi do sądu. Twórca TubeNinja nie zamierza jednak ustąpić. więcej

 
Po ataku na Tumblr 65 mln adresów i haseł trafiło na sprzedaż

Ponad 65 milionów adresów e-mail i haseł użytkowników serwisu TumbIr zostało wystawionych na sprzedaż w sieci. To trzecia co do wielkości kradzież danych w historii. więcej

 
Agora przekształciła agencję SearchLab w spółkę Optimizers

Należąca do Agory agencja reklamy internetowej SearchLab zmieniła nazwę na Optimizers i z działu firmy przekształciła się w osobną spółkę. Kieruje nią niezmiennie Iwona Połóg. więcej

 
PBI rezygnuje z badania GfK Polonia i wraca do współpracy z Gemiusem

Najwięksi polscy wydawcy będący wspólnikami Polskich Badań Internetu zdecydowali, że spółka kończy krótką współpracę z GfK Polonia w zakresie badania polskiego internetu i wraca do współpracy z Gemiusem. GfK od początku br. nie podało żadnych wyników swojego pomiaru. więcej

 
Jarosław Kuźniar w Onecie od września. ,,Będziemy się spotykać częściej, telewizja naprawdę jest wszędzie"

Jarosław Kuźniar poinformował, że w Grupie Onet będzie pracował od początku września. Poprowadzi interaktywny program wideo emitowany codziennie rano na żywo na stronie głównej Onet.pl. Będzie on dotyczył różnych tematów, m.in. podróży. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
EY: Pokolenie Z całkowicie inne od Millenialsów, zmieni sposób funkcjonowania firm

Pokolenie Z to zupełnie inna generacja niż wszystkie badane do tej pory, nie znająca świata sprzed powstania tabletów czy mediów społecznościowych, a internet traktująca tak jak wcześniejsze generacje Encyklopedię Britannica. Siła nabywcza nowego pokolenia szacowana jest na 44 miliardy dolarów, a największym wyzwaniem dla przedsiębiorstw będzie pozyskanie jego lojalności - wynika z raportu EY. więcej

 
Lekarz wymarzonym zawodem polskich dzieci. Tylko 1% chce być jak mama czy tata

Polskie dzieci pytane o marzenia związane z przyszłością, najczęściej odpowiadają, że chcą zostać lekarzami, policjantami, strażakami i nauczycielami - wynika z badania Ipsos. więcej

 
Public Relations  
 
Havas PR zajmie się obsługą public relations platformy nc+ i stacji Canal+
 
Adam Hofman jako wiceprezes ZPR zajmie się promocją polskiej piłki ręcznej
 
Technologie  
 
Tomasz Kot i Robert Lewandowski w śpiewającym pojedynku reklamują T-Mobile (wideo)
 
,,Nie płać za to, czego nie oglądasz" - kulki z logo reklamują Netię (wideo)
 
Asus na Computex 2016: nowy sprzęt ROG dla graczy (wideo)
 
T-Mobile: promocja na smartfony Huawei, P9 i P9 Lite od 1 zł
 
Victor L. Lund za Mike'a Koehlera na czele Teradata
 
Obowiązek rejestracji kart pre-paid doprowadzi do paraliżu telekomunikacyjnego
 
Gospodarka  
 
EY: Pokolenie Z całkowicie inne od Millenialsów, zmieni sposób funkcjonowania firm
 
UKE: polski rynek pocztowy wart 7,6 mld zł, coraz mniej przesyłek listowych
 
Po raz pierwszy od ponad dwóch lat spadły w naszym kraju inwestycje
 
Obowiązek rejestracji kart pre-paid doprowadzi do paraliżu telekomunikacyjnego
 
Polskie produkty potrzebują wsparcia wizerunkowego
 
Dział spadku może być nabyciem. Danina od części dochodu
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Nie pogrywaj, graj po polsku!" - ZPAV udostępni przedsiębiorcom darmową aplikację z polską muzyką
 
Andrzej Sołtysik wraca do ,,Dzień dobry TVN". Zastąpi Jarosława Kuźniara
 
Sylwester TVP2 ponownie we Wrocławiu
 
Debiut nowego ,,Top Gear" słabo oglądany i krytykowany przez internautów. ,,Chris Evans udaje Clarksona"
 
Maciej Stuhr w thrillerze "Czerwony Kapitan". Premiera 22 lipca
 
Nils Frahm, Robert De Niro i Woodkid w projekcie "Ellis"
 
10 lat zespołu Feel. "Porównuję to do stuningowanego Ferrari. Były wzloty i upadki"
 
Hey gwiazdą Festiwalu Funduszy Europejskich w Tarnowie
 
"The Night Of" - nowy serial HBO. John Turturro broni młodego Pakistańczyka
 
Snoop Dogg krytykuje "Korzenie". ,,Nie mogę oglądać filmów, w których czarni są gnojeni"
 
Dan Aykroyd: "Pogromcy duchów III" zabawniejsi niż oryginał
 
Powstanie czwarty sezon serialu "Transparent"
 
Blog  
 
Zły sen - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Obrazki z procesji - ks. Artur Stopka
 
Czemu nie do Paryża? - czyli samorządna Rzeczpospolita - Anna Mieszczanek
 
Komunikacja w dyplomacji (dziwna wojna, zagłada Żydów i Solidarność) - Zbigniew Brzeziński
 
Dwaj Polacy poderżnęli gardło syryjskiemu uchodźcy! - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl