|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 5 Czerwca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Regulatorzy opóźniają zastąpienie Czwórki przez Polskie Radio 24? KRRiT i UKE: decyzja w tym tygodniu
Wiceminister kultury Krzysztof Czabański zasugerował, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opóźnia zmianę koncesji, na mocy której w nadawaniu analogowym Czwórka zostanie zastąpiona przez Polskie Radio 24. KRRiT i Urząd Komunikacji Elektronicznej odpowiadają, że postępują w tej sprawie zgodnie z procedurami, a decyzja może zostać podjęta w tym tygodniu.
więcej
|
|
TVP po krytyce aplikacji do głosowania podczas Opole 2016: mogliśmy jaśniej wytłumaczyć zasady
Zastosowany przez Telewizję Polską nowy sposób głosowania na ulubionych artystów za pomocą aplikacji mobilnej podczas festiwalu Opole 2016 wywołał mieszane opinie. Część użytkowników skrytykowała aplikację za błędy w oddawaniu głosów i brak działania na niektórych urządzeniach. - Budując aplikację, mogliśmy jaśniej wytłumaczyć użytkownikom zasady działania programu - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP.
więcej
|
|
Odświeżona ,,Gazeta Wyborcza" nie przyciągnie nowych czytelników (opinie)
Ludzie, którzy dotychczas nie czytali „Gazety Wyborczej” nie zaczną nagle ją kupować i czytać z powodu odświeżenia logo i oddzielenia komentarzy od informacji. Spadki sprzedaży tego dziennika wzięły się stąd, że od dłuższego czasu reprezentuje on tylko jeden punkt politycznego widzenia - oceniają Grzegorz Lindenberg i Andrzej Bober.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stacje newsowe TVN wyprzedziły TVP. TVN24 nowym liderem, TVP Info ostro w dół
Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych w maju 2016 roku awansował TVN24 - na przeciwnym biegunie TVP Info, które zanotowało największy spadek. Wśród grup telewizyjnych najwyższy udział miały stacje TVN, które wyprzedziły TVP.
więcej |
|
Słaby start serwisu internetowego KOD. ,,Biuletyn polityczny" (opinie)
„Biuletyn polityczny, a nie serwis informacyjny”; „Może z czasem uda się niego wykrzesać więcej”; „Skazany na porażkę” - tak start serwisu KODuj24.pl oceniają dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała (natemat.pl), Rafał Betlejewski (TTV) oraz Paweł Lisicki („Do Rzeczy”).
więcej |
|
,,Sonda 2" wróci jesienią do TVP2. ,,Jesteśmy bliscy ideału"
TVP2 zdecydowała, że program popularnonaukowy „Sonda 2” będzie kontynuowany. Widowisko wróci z nowymi odcinkami we wrześniu, a prowadzącym pozostanie dr Tomasz Rożek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Miasta rezygnują ze stref kibica w czasie Euro 2016, bo Polsat chce za dużo za licencję do transmisji
Największe polskie miasta rezygnują z organizowania miejskich Stref Kibica na Euro 2016. Jednym z powodów są zbyt wysokie stawki, jakich żąda od nich Polsat za licencje na publiczne odtwarzanie meczów. Ceny sięgają nawet ponad 240 tys. zł.
więcej
|
Najniższa w historii sprzedaż ,,Faktu", w dół o 46 tys. egz. Coraz mniejsza przewaga ,,GW" nad ,,SE"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. był „Fakt”, który zanotował jednak największy spadek. Na plusie była tylko „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Mecz Polska-Holandia z komentarzem Piotra ,,izaka" Skowyrskiego zawiesił serwery TVP. ,,Możliwa współpraca na Euro 2016"
|
Robert Lewandowski jest teraz w tak wielu reklamach, że marki na tym nie zyskają (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP po krytyce aplikacji do głosowania podczas Opole 2016: mogliśmy jaśniej wytłumaczyć zasady
Zastosowany przez Telewizję Polską nowy sposób głosowania na ulubionych artystów za pomocą aplikacji mobilnej podczas festiwalu Opole 2016 wywołał mieszane opinie. Część użytkowników skrytykowała aplikację za błędy w oddawaniu głosów i brak działania na niektórych urządzeniach. - Budując aplikację, mogliśmy jaśniej wytłumaczyć użytkownikom zasady działania programu - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP.
więcej
|
|
Stacje newsowe TVN wyprzedziły TVP. TVN24 nowym liderem, TVP Info ostro w dół
Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych w maju 2016 roku awansował TVN24 - na przeciwnym biegunie TVP Info, które zanotowało największy spadek. Wśród grup telewizyjnych najwyższy udział miały stacje TVN, które wyprzedziły TVP.
więcej
|
|
,,Sonda 2" wróci jesienią do TVP2. ,,Jesteśmy bliscy ideału"
TVP2 zdecydowała, że program popularnonaukowy „Sonda 2” będzie kontynuowany. Widowisko wróci z nowymi odcinkami we wrześniu, a prowadzącym pozostanie dr Tomasz Rożek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja Polska chce zlecić audyt badania oglądalności realizowanego przez Nielsen Audience Measurement
Biuro koordynacji programowej Telewizji Polskiej szuka firmy, która przeprowadzi audyt panelu telemetrycznego Nielsen Audience Measurement. Właśnie poinformowało o zamiarze przeprowadzenia dialogu technicznego w tej sprawie.
więcej
|
|
Dorota Ceran: TVP Łódź rozstała się ze mną z powodu felietonów dla ,,Gazety Wyborczej". Telewizja Polska zaprzecza
Dorota Ceran, dziennikarka współpracująca z łódzkim ośrodkiem Telewizji Polskiej, twierdzi, że zerwano z nią umowę, ponieważ pisała dla „Gazety Wyborczej” felietony krytyczne wobec rządu. Szef TVP Łódź Hubert Bekrycht informuje natomiast, że nie wyklucza dalszej współpracy z dziennikarką.
więcej
|
|
Operatorzy kablowi skarżą się na Cyfrowy Polsat do UOKiK-u. ,,Hurtowa cena pakietów z Euro 2016 wyższa od detalicznej"
Związek Mediakom, zrzeszający małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych, skierował do UOKiK-u zawiadomienie o podejrzeniu ograniczania konkurencji przez Cyfrowy Polsat przy oferowaniu pakietu kanałów z transmisjami Euro 2016. Skarżą się, że cena hurtowa zaproponowana niektórym operatorom jest wyższa od ceny detalicznej dla części abonentów Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
,,Istota" - wywiady Bogumiła Łozińskiego co niedzielę w TVP Info
TVP Info zaczęło emisję programu „Istota” - cotygodniowego cyklu wywiadów prowadzonych przez Bogumiła Łozińskiego, publicystę „Gościa Niedzielnego”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z zarządem na kolejne trzy lata, zamiast dywidendy obniżka zadłużenia
Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu wybrała na kolejną, trzyletnią kadencję zarząd spółki w dotychczasowym składzie. Jednocześnie władze spółki zarekomendowały walnemu zgromadzeniu, żeby nie wypłacać dywidendy z zeszłorocznego zysku, tylko przeznaczyć go na kapitał zapasowy.
więcej
|
|
TVN uruchomił konto na Snapchacie. Relacje z castingów do ,,Top Model 6" (wideo)
Stacja TVN uruchomiła w niedzielę oficjalne konto na Snapchacie. Na początku znajdą się na nim relacje z castingów do siódmej edycji reality-show „Top Model”.
więcej
|
|
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 8 proc., Polsat i Aflofarm liderami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2016 roku były o 8 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma farmaceutyczna Aflofarm.
więcej
|
|
TVP2 szuka uczestników do ,,The Voice of Poland 7", castingi w Warszawie
Telewizyjna Dwójka organizuje castingi do siódmej edycji „The Voice of Poland”, która trafi do jesiennej ramówki stacji.
więcej
|
|
Koncepcja telewizyjnych festiwali muzycznych powoli umiera (opinie)
„Przeboje obroniły się same”, „Polsat pokazał gwiazdy dla każdego odbiorcy”, „Mądrze robione festiwale ciągle mają szansę”, „Typowy polski festiwal to martwa formuła” - tak dla Wirtualnemedia.pl komentują druga edycję „Polsat SuperHit Festiwal” Joanna Sołtysiak (Radio ZET), Zbigniew Zegler (Universal Music) i dziennikarze Roman Czejarek i Roman Rogowiecki.
więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Steven Universe" w Cartoon Network
13 czerwca 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków animowanego serialu „Steven Universe”.
więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Wyluzuj, Scooby Doo!" w Boomerang
11 czerwca 2016 roku Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków pierwszego sezonu animacji „Wyluzuj, Scooby-Doo!”.
więcej
|
|
Euro 2016 w Toya za 99 zł
Dostęp do kanałów z transmisjami piłkarskiego Euro 2016 będą mieli również abonenci telewizji cyfrowej Toya. Zamówienia można składać od piątku, 3 czerwca br., a cena pakietu wynosi 99 zł.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Regulatorzy opóźniają zastąpienie Czwórki przez Polskie Radio 24? KRRiT i UKE: decyzja w tym tygodniu
Wiceminister kultury Krzysztof Czabański zasugerował, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opóźnia zmianę koncesji, na mocy której w nadawaniu analogowym Czwórka zostanie zastąpiona przez Polskie Radio 24. KRRiT i Urząd Komunikacji Elektronicznej odpowiadają, że postępują w tej sprawie zgodnie z procedurami, a decyzja może zostać podjęta w tym tygodniu.
więcej
|
|
Komisja Etyki: Tomasz Zimoch w słowach o stanie wojennym nielojalny wobec Polskiego Radia
Komisja Etyki Polskiego Radia oceniła, że wypowiedź Tomasza Zimocha porównująca obecną sytuację w firmie do stanu wojennego i komuny naruszyła wewnętrzne zasady etyczne, godzi w dobre imię Polskiego Radia i świadczy o braku lojalności dziennikarza wobec nadawcy.
więcej
|
|
KRRiT o odsunięciu Tomasza Zimocha przez Polskie Radio: wywoła autocenzurę, godzi w wolność słowa
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji krytycznie oceniła odsunięcie Tomasza Zimocha od pracy, m.in. relacjonowania Euro 2016 i igrzysk olimpijskich. - Jest to działanie wywołujące autocenzurę dziennikarzy, obniżające poziom debaty publicznej w Polsce i godzące w wolność słowa - ocenia KRRiT.
więcej
|
|
Radio Kielce utraciło pozycję lidera rynku radiowego, VOX FM ostro do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Polskie Radio odpowiada na protesty ws. zawieszenia Tomasza Zimocha: nie chodzi o politykę, krytyka wynika z manipulacji
Prezes i rzecznik prasowy Polskiego Radia odpowiedzieli na krytyczne opinie o zawieszeniu Tomasza Zimocha wyrażone przez Stowarzyszenie Dziennikarzy RP, Stowarzyszenie Wolnego Słowa i Petra Vavrouškę. Podkreślają, że odsunięcie dziennikarza od pracy nie wynika ze względów politycznych ani nie ogranicza wolności słowa, a krytyka tej decyzji bierze się ze zmanipulowanego przekazu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nie tylko Robert Lewandowski - polscy piłkarze przed Euro na boisku reklamowym (video)
Telefony, ubrania, napoje, telefonia komórkowa, telewizory, okna, klimatyzatory - dzięki reklamom tych produktów możemy oglądać zawodników polskiej reprezentacji piłkarskiej nie tylko na boisku, ale też w wielu reklamach. Oprócz Roberta Lewandowskiego marketingowe role odgrywają Grzegorz Krychowiak, Jakub Błaszczykowski, Arkariusz Milik i trener Adam Nawałka.
więcej
|
|
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 8 proc., Polsat i Aflofarm liderami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2016 roku były o 8 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma farmaceutyczna Aflofarm.
więcej
|
|
Chilijskie wino Cono Sur jako sponsor Tour de France zyska mimo protestów francuskich winiarzy (opinie)
Marka Cono Sur na każdym polu jest wygrana. Awantura związana z Tour de France buduje świadomość marki i daje możliwość opowiedzenia o firmie i jej filozofii w bardzo naturalnym, nie reklamowym kontekście - zamieszanie wokół sponsorowania Tour de France przez chilijskie wino Cono Sur komentują dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Bartnik, Radosław Gawędzki i Łukasz Majewski.
więcej
|
|
Discovery Polska pracuje nad scenariuszem filmu dla WWF Polska
WWF Polska planuje kampanię filmu dokumentalnego na temat zmian klimatu i zrównoważonego rozwoju. Szuka w przetargu agencji PR, która zaplanowane działania zrealizuje.
więcej
|
|
Saatchi & Saatchi Interactive Solutions: Bauer i Bugno dyrektorami, Pisarska, Łątkowska, Gazda i Święcicki w kreacji
W dziale designu agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Interactive Solutions funkcje dyrektorskie objęli Rafał Bauer i Kamil Bugno. Natomiast do działu kreacji dołączyły dwa teamy kreatywne: Anna Pisarska i Sara Łątkowska oraz Tomasz Gazda i Grzegorz Święcicki.
więcej
|
|
PKO BP wybrał Havas Media w miejsce Universal McCann, Value Media zaniepokojone
Bank PKO BP rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów, wybierając w nim do współpracy Havas Media (Havas Media Group). Tym samym zakończył trwającą od 2010 roku współpracę z Universal McCann.
więcej
|
|
Black Red White reklamuje ,,bilion możliwości" mebli Possi Light (wideo)
Ruszyła trzymiesięczna kampania reklamowa kolekcji mebli Possi Light produkowanych przez Black Red White. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Film Produkcja i Starcom.
więcej
|
|
,,Bo żyjesz tylko dwa razy!" - Maciej Dąbrowski promuje smartfony Neffos od TP-Link
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowych smartfonów Neffos C5 i C5L (produkowanych przez firmę TP-Link), której bohaterem jest youtuber Maciej Dąbrowski, znany też jako Człowiek Warga. Akcja jest realizowana pod hasłem „Bo żyjesz tylko dwa razy!”.
więcej
|
|
Beata Sadowska ambasadorką kampanii przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu
Dziennikarka Beata Sadowska jest ambasadorką tegorocznej edycji kampanii społecznej „Kleszczowe zapalenie mózgu - Szczepimy! Zapobiegamy” organizowanej przez Fundację Aby Żyć.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Multimedia Polska, T-Mobile, Motorola, Actimel, Lotos (wideo)
Do naszego cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam ostatnich dni trafiły tym razem cztery produkcje polskie i jedna zagraniczna. Są to polskie spoty promujące Actimela, Grupę Lotos, Multimedia Polska i T-Mobile oraz globalna reklama Motoroli.
więcej
|
|
,,Słońce pod kontrolą" w kampanii kosmetyków Dax Sun
W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków Dax Sun (produkowanych przez Dax Cosmetics). Akcja jest prowadzona pod hasłem „Słońce pod kontrolą”.
więcej
|
|
Agnieszka Jaworska: jak skutecznie wykorzystać CRM Maturity Model
Customer Relationship Management to ważny element funkcjonowania firmy, o ile ma ona konkretną strategię i wie jaki cel chce zrealizować poprzez wdrożenie CRM. Skutecznym narzędziem odpowiednich analiz w tym zakresie może być CRM Maturity Model - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Jaworska z Hypermedia linked by Isobar.
więcej
|
|
Polski Cukier w reklamach ,,daje początek polskim wypiekom" (wideo)
Od początku czerwca trwa kampania reklamowa różnych wersji Polskiego Cukru (produkowanego przez Krajową Spółkę Cukrową) prowadzona pod hasłem „Daje początek polskim wypiekom”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Opus B, In Vitro Films i MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Odświeżona ,,Gazeta Wyborcza" nie przyciągnie nowych czytelników (opinie)
Ludzie, którzy dotychczas nie czytali „Gazety Wyborczej” nie zaczną nagle ją kupować i czytać z powodu odświeżenia logo i oddzielenia komentarzy od informacji. Spadki sprzedaży tego dziennika wzięły się stąd, że od dłuższego czasu reprezentuje on tylko jeden punkt politycznego widzenia - oceniają Grzegorz Lindenberg i Andrzej Bober.
więcej
|
|
,,Gazeta Pomorska" wyprzedziła ,,Dziennik Zachodni". Wszystkie dzienniki lokalne na minusie (interaktywna grafika)
W kwietniu br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych awansowała „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
|
Paweł Lisicki: Nowe medium KODu niepotrzebne, bo jego biuletynem stała się m.in. ,,Gazeta Wyborcza"
- Wydaje mi się, że osobne medium KODu skazane jest na porażkę. Na rynku są już media, które praktycznie można uznać za afiliowane przy KODzie - choćby „Gazeta Wyborcza”, gazeta.pl, natemat.pl czy „Newsweek” - tak pojawienie się portalu KODuj24.pl ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tygodnika „Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Wydawca ,,Wprost" zawiadamia prokuraturę i CBA ws. publikacji ,,Gazety Finansowej"
Michał M. Lisiecki i należąca do niego spółka AWR „Wprost”, będąca wydawcą tygodnika „Wprost”, złożyli do prokuratury i Centralnego Biura Antykorupcyjnego zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w sprawie publikacji Grzegorza Jakubowskiego na łamach „Gazety Finansowej”. Doniesienie dotyczy również Jana Pińskiego, redaktora naczelnego tygodnika.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z nowym logo i układem treści, informacje oddzielone od komentarzy
Od weekendowego wydania „Gazeta Wyborcza” (Agora) będzie mieć zmienione logo i makietę, w której informacje będą mocniej oddzielone od komentarzy. Przez najbliższe tygodnie dziennik będzie wspierany kampanią reklamową pod hasłem „Wyborcza w skrócie to Wy”.
więcej
|
|
Dorota Kania uniewinniona od zarzutu korupcji wobec rodziny Dochnala. ,,To były pożyczki, a nie łapówki"
Sąd apelacyjny w Warszawie uchylił wyrok sądu pierwszej instancji skazujący dziennikarkę „Gazety Polskiej” Dorotę Kanię, uznając, że jej działania wobec rodziny Marka Dochnala, w efekcie których uzyskała 270 tys. zł pożyczek, nie nosiły znamion korupcji.
więcej
|
|
SDP domaga się komisji śledczej i śledztwa ws. inwigilacji dziennikarzy i blogerów w latach 2007-2015
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zaapelował do rządu o powołanie komisji śledczej, a do organów wymiaru sprawiedliwości o wszczęcie śledztwa w sprawie inwigilacji dziennikarzy i blogerów za rządów koalicji PO-PSL.
więcej
|
|
Milionowy ,,Tele Tydzień" z dodatkiem ,,Niezbędnik Kibica" na Euro 2016
Poniedziałkowe wydanie „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) ukaże się na rynku z dodatkiem sportowym „Niezbędnik Kibica”.
więcej
|
|
,,Super Express" (ZPR Media) z zestawem dla kibica na Euro 2016: szalik reprezentacji Polski, plakat i CD
Z okazji Euro Francja 2016 „Super Express” przez trzy kolejne dni (6, 7 i 8 czerwca br.) ukazywał się będzie z gadżetami dla fanów piłki nożnej. Będą to: szalik kibica reprezentacji Polski, płyta CD z piłkarskimi hitami w wykonaniu gwiazd disco polo i plakat polskiego zespołu z tabelą rozgrywek.
więcej
|
|
,,Kropka TV" z Biedronki ze specjalnym wydaniem ,,Gol i kropka!" na Euro 2016
„Gol i kropka!” - pod takim tytułem pojawi się w poniedziałek (6 czerwca br.) specjalne wydanie tygodnika „Kropka TV”, który dostępny jest tylko w sieci sklepów Biedronka.
więcej
|
|
Grzegorz Lindenberg: zmiana logo i makiety ,,Gazety Wyborczej" może tylko zahamować spadek sprzedaży
- Szansa na to, że ludzie, którzy nie czytali „Wyborczej”, bo miała opinię taką jak dotychczas, nagle zaczną ją czytać, ponieważ odświeżyła logo i oddzieliła komentarze od informacji jest niewielka - ocenia Grzegorz Lindenberg, jeden ze współzałożycieli „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Andrzej Bober: ,,Gazeta Wyborcza" stała się jednonogim piłkarzem, reprezentuje jeden punkt widzenia
- Chwała „Gazecie Wyborczej” za wyraźne oddzielenie informacji od komentarzy. Ale powinna stać okrakiem na barykadzie i nie indoktrynować na siłę - ocenia zmiany w „GW” Andrzej Bober, dziennikarz i publicysta.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Słaby start serwisu internetowego KOD. ,,Biuletyn polityczny" (opinie)
„Biuletyn polityczny, a nie serwis informacyjny”; „Może z czasem uda się niego wykrzesać więcej”; „Skazany na porażkę” - tak start serwisu KODuj24.pl oceniają dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała (natemat.pl), Rafał Betlejewski (TTV) oraz Paweł Lisicki („Do Rzeczy”).
więcej
|
|
Kataryna wróciła na Twittera. ,,Nie można dać się wypychać hejterom"
Blogerka Kataryna przywróciła swoje konto na Twitterze, które zawiesiła w ubiegłym tygodniu po krytyce za wypowiedzi w wywiadzie dla tygodnika „Polityka”. - Zdezaktywowałam sobie konto, żeby nie musieć czytać wyzwisk pod swoim adresem, ale może nie można się dać wypychać z debaty hejterom - wyjaśniła.
więcej
|
|
Alphabet, Disney i Comcast największymi koncernami medialnymi, Facebook z największym wzrostem
Według rankingu ZenithOptimedia w 2015 roku firmą o największych przychodach związanych z reklamą i mediami był koncern Alphabet z wynikiem 59,6 mld dolarów. Najszybciej (o 65 proc. rok do roku) rośnie Facebook.
więcej
|
|
Facebook wyłączy komunikator w mobilnym serwisie, trzeba będzie korzystać z Messengera
Facebook przygotowuje się do wyłączenia w swojej mobilnej aplikacji funkcji wysyłania i odbioru wiadomości. Nieoficjalnie od lata tego roku wszyscy użytkownicy do kontaktów między sobą będą musieli używać Messengera.
więcej
|
|
Polscy wydawcy ostrożni z Instant Articles, najbardziej aktywny Onet
Od kwietnia tego roku Facebook otworzył platformę Instant Articles dla wszystkich użytkowników na świecie. Jednak z rozwiązania korzystają na razie tylko nieliczni polscy wydawcy i blogerzy. Najbardziej aktywna jest Grupa Onet-RASP.
więcej
|
|
Mobilne aplikacje mają problem z zatrzymaniem użytkowników
Wraz z upływem czasu coraz mniejsza liczba użytkowników wraca do kiedyś zainstalowanych aplikacji w swoim urządzeniu mobilnym.
więcej
|
|
Twitter testuje nowy format reklamowy Promoted Tweet Carousel
Twitter rozpoczął testy nowego formatu reklamowego Promoted Tweet Carousel. Będzie pozwalał on na umieszczanie w formie przewijanej karuzeli treści zarówno od marek, jak i użytkowników serwisu. Wśród pierwszych użytkowników nowej opcji są Disney i Volvo.
więcej
|
|
Rafał Betlejewski: Pierwsze spojrzenie na KODuj24.pl robi przygnębiające wrażenie
- Zawartość kilku tekstów, które przejrzałem potwierdza obawy, że KOD tworzy media partyjne. Pierwsze spojrzenie na portal KODuj24.pl robi przygnębiające wrażenie, ale z czasem może uda się z tego wykrzesać coś więcej - ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl Rafał Betlejewski.
więcej
|
|
Tomasz Machała: KODuj24.pl jest na razie słabo zrobionym politycznym serwisem
- Zawsze uważałem, że choć start ma się tylko jeden, to ważniejsza jest codzienna poprawa po pierwszym dniu. Start KODuj24 jest beznadziejny, ale nie wszystko stracone - tak start serwisu KODuj24.pl ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, redaktor naczelny natemat.pl.
więcej
|
|
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Allegro i Ewa Chodakowska (dane za maj)
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Reklamy na mobile'u są chętniej blokowane niż na komputerach (analiza)
419 mln internautów blokuje reklamy na swoich urządzeniach mobilnych. To dwa razy więcej niż użytkowników korzystających z adblockerów w przeglądarkach desktopowych. Najwięcej osób bloku reklamy na mobile’u w Chinach, Indiach i Indonezji - wynika z raportu firmy PageFair.
więcej
|
|
Michał Boni: Na usuwanie niebezpiecznych treści i stron zezwoli polska ustawa antyterrorystyczna
– Usuwanie z internetu treści, które łamią prawo, jest oczywiste, muszą być jednak spełnione określone warunki – przekonuje Michał Boni. Projekt ustawy antyterrorystycznej umożliwia blokowanie stron internetowych ze względu m.in. na zagrożenie terroryzmem. Ustawa nie określa jednak precyzyjnie zasad, na jakich będzie to możliwe. W walkę z niebezpiecznymi treściami w sieci, szczególnie z nawoływaniem do nienawiści, zaangażowała się także Komisja Europejska oraz największe firmy z branży IT.
więcej
|
|
65 milionów zł dla startupów
Ponad 65 milionów złotych czeka dla twórców startupów, którzy zechcą rozpocząć swoją działalność we wschodniej Polsce. Nabór wniosków rozpocznie się 22 czerwca br., a maksymalna wysokość dotacji to 800 tys. złotych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|