|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 8 Czerwca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Onet-RASP przed Wirtualną Polską, Google i Facebook po dwa-trzy razy więcej odsłon niż Onet i WP (dane PBI/Gemius)
W maju br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały o 262,3 tys. realnych użytkowników więcej niż serwisy Grupy Wirtualna Polska, a liderem - bez zmian - była Grupa Google przed Facebookiem - pokazuje nowe badanie polskiego internetu PBI/Gemius. Po raz pierwszy podano statystyki odsłon globalnych serwisów i wydawców: strony Grupy Google zanotowały prawie 9 mld odsłon, a Facebook - 5,3 mld.
więcej
|
|
Publiczne transmisje Euro 2016 od Polsatu będą głównie w lokalach, strefy kibica tylko w niektórych mniejszych miastach
Na dwa dni przed startem Euro 2016 wiadomo już, że w większości polskich miast nie będzie miejskich stref kibica. Miasta z nich rezygnują, bo Polsat zażądał zbyt wysokich opłat licencyjnych. Pokazywać je będą głównie restauracje, bary i centra handlowe.
więcej
|
|
TVP2 rezygnuje ze Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej przez ,,współpracę z RMF FM"
Świętokrzyska Gala Kabaretowa po trzech latach znika z TVP2. Według nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl jej czwartą edycję 27 sierpnia br. pokaże Polsat w ramach 2-dniowej imprezy na zakończenie lata.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fundusz MDIF finansowany przez George'a Sorosa kupił 11,2 proc. udziałów Agory
Fundusz MDIF Media Holdings - wspierany finansowo przez George'a Sorosa - kupił 5,35 mln akcji Agory stanowiących 11,22 proc. kapitału zakładowego spółki i dających 8,26 proc. głosów na jej walnym zgromadzeniu. Akcje kupił od inwestorów finansowych spółki, wśród których są PTE PZU, Nationale Nederlanden PTE i Aegon PTE.
więcej |
|
PBI i Gemius o nowym badaniu polskiego internetu: wkrótce obejmie aplikacje mobilne i audio/wideo
Sławomir Pliszka, prezes PBI, oraz Marcin Pery, członek zarządu Gemiusa, odpowiadają na pytania serwisu Wirtualnemedia.pl o nowe badanie PBI/Gemius. Szef PBI wyjaśnia dlaczego postanowiono wrócić do współpracy z Gemiusem i zerwać współpracę z GfK Polonia. Marcin Pery zapowiada nowe funkcje badania, które zostaną wprowadzone w najbliższym czasie.
więcej |
|
Polskie Radio o rozwiązaniu umowy przez Tomasza Zimocha: bez podstaw do winy pracodawcy, nie będzie odszkodowania
Zarząd Polskiego Radia uznał za całkowicie bezpodstawne powody rozwiązania przez Tomasza Zimocha umowy o pracę z winy nadawcy, ale przyznał, że rozwiązanie umowy jest prawnie skuteczne. Nie widzi natomiast podstaw do wypłacenia dziennikarzowi odszkodowania.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Opole 2016 z najniższą widownią od 12 lat. Widowisko TVP1 wygrało z SuperHit Festiwal
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 oglądało średnio 2,35 mln widzów, o 630 tys. mniej niż rok temu. Stacja w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 6,13 mln zł.
więcej
|
Tomasz Zimoch żegna się z Polskim Radiem bez zakazu konkurencji, zarzuca nadawcy szykany
Tomasz Zimoch rozwiązanie umowy z Polskim Radiem uzasadnia bezpodstawnym odsunięciem od pracy oraz szykanowanie przez władze nadawcy. - Tomasz Zimoch nie jest już pracownikiem Polskiego Radia, nie obowiązuje go zakaz konkurencji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Fertak, adwokat reprezentujący dziennikarza.
więcej
|
Stacje newsowe TVN wyprzedziły TVP. TVN24 nowym liderem, TVP Info ostro w dół
|
Operatorzy kablowi skarżą się na Cyfrowy Polsat do UOKiK-u. ,,Hurtowa cena pakietów z Euro 2016 wyższa od detalicznej"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Publiczne transmisje Euro 2016 od Polsatu będą głównie w lokalach, strefy kibica tylko w niektórych mniejszych miastach
Na dwa dni przed startem Euro 2016 wiadomo już, że w większości polskich miast nie będzie miejskich stref kibica. Miasta z nich rezygnują, bo Polsat zażądał zbyt wysokich opłat licencyjnych. Pokazywać je będą głównie restauracje, bary i centra handlowe.
więcej
|
|
TVP2 rezygnuje ze Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej przez ,,współpracę z RMF FM"
Świętokrzyska Gala Kabaretowa po trzech latach znika z TVP2. Według nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl jej czwartą edycję 27 sierpnia br. pokaże Polsat w ramach 2-dniowej imprezy na zakończenie lata.
więcej
|
|
Startuje program Nabór, Ocena i Selekcja. TVP szuka oryginalnych pomysłów na seriale
W Telewizji Polskiej wystartował program Nabór, Ocena i Selekcja (NOS), w ramach którego nadawca publiczny będzie przyjmował projekty serialowe. Wybrane scenariusze zostaną zrealizowane i trafią do anten TVP.
więcej
|
|
Powstanie szósta edycja show ,,Twoja twarz brzmi znajomo". Jedną z uczestniczek Joanna Moro
Wiadomo już, że tej jesieni na antenie Polsatu pojawi się szósta edycja show „Twoja twarz brzmi znajomo”. - Na temat udziału w programie rozmawiamy m.in. z Joanną Moro - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu.
więcej
|
|
,,Sonda 2" miała o 1,2 mln widzów mniej niż ,,Tomasz Lis na żywo". Nowa seria po wakacjach
Pierwszy sezon „Sondy 2” śledziło średnio 968 tys. widzów, o 1,21 mln mniej niż oglądało wcześniej w tym paśmie program „Tomasz Lisa na żywo”. TVP2 w czasie nadawania misyjnej produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 4,27 mln zł.
więcej
|
|
TVN24 nowym liderem, TVP Info z największym spadkiem w czołówce (top 25 kanałów tematycznych)
W maju br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia TTV. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Lato w TVP2: festiwale, kabaretony i ,,Pytanie na śniadanie - wakacje"
Latem TVP2 pokaże koncerty, relacje z festiwali oraz imprez rozrywkowych, kabaretowych i kulturalnych. Dla kibiców przygotowano transmisje z Euro 2016 i Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro. Przerwy w emisji nie będzie miał program „Pytanie na śniadanie”.
więcej
|
|
,,Akcja wakacje" Anny Popek i relacje z wydarzeń sportowych latem w TVP1
W okresie letnim TVP1 zaproponuje widzom transmisje z wydarzeń sportowych oraz relacje ze Światowych Dni Młodzieży w Krakowie. Na antenie zadebiutuje program Anny Popek „Akcja wakacje”.
więcej
|
|
Nowy ,,Top Gear" traci widzów, ale Chris Evans zaprzecza. ,,Pierwszy odcinek obejrzało 9 mln osób"
Drugi odcinek nowej odsłony „Top Gear” potwierdził słabą oglądalność show. Program obejrzało 2,8 miliona widzów. Jednak Chris Evans, prowadzący „Top Gear” twierdzi, że pierwszy odcinek obejrzało w sumie 9 milionów odbiorców.
więcej
|
|
,,Studio Wyobraźni" - Cartoon Network zachęca dzieci do rysowania
Projekt „Studio Wyobraźni” Cartoon Network zostanie wsparty ogólnopolską kampanią telewizyjną na antenie Cartoon Network oraz w wybranych kanałach platformy nc+. Kampanię przygotował Turner Broadcasting System Polska, a działania public relations realizuje agencja dotPR.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Booking.com wybrał Mindshare Polska od obsługi mediowej, rusza kampania ,,Summer of sports"
Dom mediowy Mindshare Polska zajmie się obsługą mediową firmy Booking.com, serwisu oferującego noclegi dla klientów indywidualnych i biznesowych. W najbliższych dniach rusza jego nowa kampania reklamowa, pod hasłem „Summer of sports”.
więcej
|
|
Orlen w reklamach na Euro 2016 i igrzyska jest ,,najbliżej Biało-Czerwonych" (wideo)
Pod hasłem „Orlen. Najbliżej Biało-Czerwonych” rozpoczęła się kampania reklamowa PKN Orlen związana z udziałem polskich zawodników w Euro 2016 i igrzyskach olimpijskich. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz & Friends Warszawa, Just i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
|
,,Dumni jak sponsor, wierni jak kibice" w kampanii Alior Banku na Euro 2016 (wideo)
Z okazji Euro 2016 Alior Bank zaczął pierwszą szeroko zasięgową kampanię reklamową, w której przedstawia się jako sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”, przygotowały firmy marketingowe PZL, Garaż Miejsce Filmowe, Sympatico i Maxus.
więcej
|
|
Fox przeprasza za plakaty ,,X-Men: Apocalypse". ,,Nigdy nie popieraliśmy przemocy wobec kobiet"
Na billboardzie promującym film „X-Men: Apocalypse” pokazano scenę duszenia kobiety. Internet zareagował oburzeniem i karykaturami billboardu, a producent usunął kontrowersyjne plakaty i przeprosił za brak wyczucia. - Nie pomyśleliśmy jakie skojarzenia może to wywołać - przyznała wytwórnia Fox.
więcej
|
|
Tomasz Danielewicz dyrektorem kreatywnym w They.pl, Emil Wiśniewski odszedł do SMG LiquidThread
Tomasz Danielewicz zaczął pracę jako dyrektor kreatywny w agencji They.pl. Poprzednio tę funkcję w firmie pełnił Emil Wiśniewski, który przeszedł do SMG LiquidThread.
więcej
|
|
Cyber Marian, Poszukiwacz i Ravgor łamią stereotypy mężczyzn w kampanii piwa Łomża (wideo)
Koncern Van Pur rozpoczyna letnią akcję reklamową piwa Łomża pod hasłem „Łomżing to stan umysłu”. Po raz pierwszy w swoich działaniach wykorzystuje influencerów. Za realizację kampanii odpowiada MediaCom Beyond Adevrtising.
więcej
|
|
Totalizator Sportowy ze sportowymi emocjami reklamuje grę Super Szansa (wideo)
Pod hasłem „Strzel dodatkowe 2 miliony” ruszyła kampania reklamowa Super Szansy, nowej gry losowej Totalizatora Sportowego. Akcję przygotowały firmy FCB Warsaw i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Manchester United najcenniejszą marką piłkarską, Leicester City z największym wzrostem (Top 50)
Klub Manchester United wyceniany na 1,17 miliarda dolarów jest najcenniejszą marką futbolową 2016 roku - wynika z rankingu Brand Finance Football 50. Największy skok zanotował Leicester City, który po zdobyciu mistrzostwa Anglii zwiększył swoją wartość o 132 procent.
więcej
|
|
,,#BUnofilter" - Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki BU
W mediach społecznościowych zaczęła się kampania reklamowa kosmetyków BU z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Green Parrot.
więcej
|
|
Travelplanet.pl reklamuje letnie wycieczki do 50 proc. taniej (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa oferty last minute serwisu turystycznego Travelplanet.pl. Akcję przygotowały dom produkcyjny Bistro Films i dom mediowy Infinity Media.
więcej
|
|
Robert Lewandowski na muralach ,,Mistrzowska 9" w kampanii Huawei
W Warszawie i Gdańsku odsłonięte zostaną dwa oryginalne murale - ręcznie malowane grafiki na budynkach - z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki Huawei. To element trwającej kampanii chińskiej firmy promującej smartfony z serii P9.
więcej
|
|
Loteria z kartami upominkowymi do sklepów Duka w kampanii serów Apetina
Ruszyła loteria promocyjna serów Apetina (Arla Foods Polska), w której można wygrać karty upominkowe do sklepów Duka. Akcję obsługuje agencja XConcept.
więcej
|
|
,,Studio Wyobraźni" - Cartoon Network zachęca dzieci do rysowania
Projekt „Studio Wyobraźni” Cartoon Network zostanie wsparty ogólnopolską kampanią telewizyjną na antenie Cartoon Network oraz w wybranych kanałach platformy nc+. Kampanię przygotował Turner Broadcasting System Polska, a działania public relations realizuje agencja dotPR.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Fundusz MDIF finansowany przez George'a Sorosa kupił 11,2 proc. udziałów Agory
Fundusz MDIF Media Holdings - wspierany finansowo przez George'a Sorosa - kupił 5,35 mln akcji Agory stanowiących 11,22 proc. kapitału zakładowego spółki i dających 8,26 proc. głosów na jej walnym zgromadzeniu. Akcje kupił od inwestorów finansowych spółki, wśród których są PTE PZU, Nationale Nederlanden PTE i Aegon PTE.
więcej
|
|
Duży spadek ,,Shape", ,,Glamour" i ,,Twojego Stylu" w I kwartale 2016. Tylko ,,Uroda Życia" na plusie (infografika)
W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda Życia”, a najwięcej stracił „Shape”.
więcej
|
|
Szymon Zieliński dyrektorem biura reklamy Polska Press Grupy w Krakowie
Szymon Zieliński dołączył do wydawnictwa Polska Press Grupa, gdzie objął stanowisko dyrektora biura reklamy w krakowski oddziale. Zastąpił Marcina Zięciaka, który odszedł ze spółki.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" liderem, ,,Gość Niedzielny" z największym wzrostem (dane PBC tygodników i dwutygodników)
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet-RASP przed Wirtualną Polską, Google i Facebook po dwa-trzy razy więcej odsłon niż Onet i WP (dane PBI/Gemius)
W maju br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały o 262,3 tys. realnych użytkowników więcej niż serwisy Grupy Wirtualna Polska, a liderem - bez zmian - była Grupa Google przed Facebookiem - pokazuje nowe badanie polskiego internetu PBI/Gemius. Po raz pierwszy podano statystyki odsłon globalnych serwisów i wydawców: strony Grupy Google zanotowały prawie 9 mld odsłon, a Facebook - 5,3 mld.
więcej
|
|
PBI i Gemius o nowym badaniu polskiego internetu: wkrótce obejmie aplikacje mobilne i audio/wideo
Sławomir Pliszka, prezes PBI, oraz Marcin Pery, członek zarządu Gemiusa, odpowiadają na pytania serwisu Wirtualnemedia.pl o nowe badanie PBI/Gemius. Szef PBI wyjaśnia dlaczego postanowiono wrócić do współpracy z Gemiusem i zerwać współpracę z GfK Polonia. Marcin Pery zapowiada nowe funkcje badania, które zostaną wprowadzone w najbliższym czasie.
więcej
|
|
W USA pierwszy raz dziennikarzy w redakcjach internetowych jest więcej niż w gazetach
W 2015 roku w USA liczba dziennikarzy pracujących w mediach internetowych po raz pierwszy przerosła liczbę tych, którzy piszą w tradycyjnych dziennikach. Spadki zatrudnienia odnotowano też w segmencie czasopism i radia.
więcej
|
|
Wirtualna Polska za 22 mln zł kupiła trzy czwarte udziałów Nocowanie.pl
Grupa Wirtualna Polska zawarła umowę kupna 75 proc. udziałów serwisu pośrednictwa noclegowego Nocowanie.pl. Wartość transakcji to 22 mln zł.
więcej
|
|
ZnanyLekarz pozyskał 20 mln dolarów na globalny rozwój i przejął największego konkurenta
Polski startup ZnanyLekarz/DocPlanner umacnia swoją pozycję na rynku umawiania wizyt lekarskich online. Właśnie pozyskał od inwestorów 20 mln dol. finansowania i przejął największego globalnego konkurenta - hiszpańską firmą Doctoralia.
więcej
|
|
Magdalena Keler dołączyła do zespołu Gazeta.pl
Magdalena Keler została wydawcą w redakcji portalu Gazeta.pl (należącego do Agory). Ostatnio była redaktor naczelną portalu Kimkim.pl, który wiosną został br. zawieszony.
więcej
|
|
Kolejna zmiana w kierownictwie Twittera, odwołano menedżera odpowiedzialnego za produkt
Jeff Seibert, który we wrześniu ub.r. został awansowany na szefa produktu w Twitterze, odchodzi ze stanowiska. Zostanie w firmie i będzie zajmował się rozwojem platformy dla deweloperów - Fabric.
więcej
|
|
Snapchat z nową odsłoną sekcji Stories chce przyciągnąć użytkowników do treści wydawców
Snapchat zapowiedział przebudowę sekcji Stories w swojej aplikacji. Treści od wydawców znajdą się pomiędzy powiadomieniami od znajomych a transmisjami na żywo. Będzie też możliwość subskrypcji ulubionych tytułów.
więcej
|
|
Firefox z ulepszeniami w kartach i odtwarzaniu wideo
Mozilla udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej Firefox.
więcej
|
|
Fundacja Startup Poland: to ostatni dzwonek, żeby przyciągnąć do polski utalentowanych specjalistów od nowych technologii
Polskie startupy potrzebują, aby rząd przygotował program wizowy adresowany do wysoko wykwalifikowanych pracowników z innych państw - twierdzi fundacja Startup Poland, która przygotowała raport pokazujący jak w innych krajach przyciąga się technologiczne talenty. Zdaniem fundacji, jeżeli polskie władze nie zadziałają aktywnie w tej materii to sektor nowych technologii może mieć kłopoty kadrowe.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
PBI i Gemius o nowym badaniu polskiego internetu: wkrótce obejmie aplikacje mobilne i audio/wideo
Sławomir Pliszka, prezes PBI, oraz Marcin Pery, członek zarządu Gemiusa, odpowiadają na pytania serwisu Wirtualnemedia.pl o nowe badanie PBI/Gemius. Szef PBI wyjaśnia dlaczego postanowiono wrócić do współpracy z Gemiusem i zerwać współpracę z GfK Polonia. Marcin Pery zapowiada nowe funkcje badania, które zostaną wprowadzone w najbliższym czasie.
więcej
|
|
Manchester United najcenniejszą marką piłkarską, Leicester City z największym wzrostem (Top 50)
Klub Manchester United wyceniany na 1,17 miliarda dolarów jest najcenniejszą marką futbolową 2016 roku - wynika z rankingu Brand Finance Football 50. Największy skok zanotował Leicester City, który po zdobyciu mistrzostwa Anglii zwiększył swoją wartość o 132 procent.
więcej
|
|
Mobilność dla dużych firm jednocześnie szansą i zagrożeniem (infografika)
Tylko połowa dużych firm i korporacji radzi sobie z zabezpieczeniem urządzeń mobilnych swoich pracowników. Bardziej optymistyczni w tym obszarze są prezesi niż kierownicy IT, którzy jednocześnie częściej twierdzą, że mobilność jest zagrożeniem - wynika z raportu Orange Insights.
więcej
|
|
Mazda najlepszą marką samochodową wg dealerów (Top 15)
Dwie japońskie marki - Mazda i Toyota - są najlepiej oceniane przez dealerów samochodowych. Na podium znalazła się także koreańska Kia - wynika z badania DCG Dealer Consulting i EY.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|