|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 9 Czerwca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rok 2016 to rok wojny z blokowaniem reklam w internecie. Wydawcy mogą stracić 78 mld dol.
W trakcie trwającego właśnie Forum IAB 2016 jeden temat wybija się szczególnie - blokowanie reklam w internecie. Wydawcy i reklamodawcy zastanawiają się jak z tym walczyć. Recepty są różne, a prognozy dla mediów niepokojące. Jak podaje firma badawcza Ovum, do 2020 roku wydawcy mogą stracić przez adblocki nawet 78 mld dolarów.
więcej |
|
Google przed Apple i Microsoftem. Amazon urósł najbardziej, Coca-Cola poza dziesiątką (100 najcenniejszych marek świata)
Google wyprzedziło Apple w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ według Millward Brown. Największy wzrost wartości zanotował Amazon, a Coca-Cola znalazła się poza pierwszą dziesiątką. - Największą dynamikę odnotowują te marki, które tworzą i twórczo wykorzystują nowe technologie - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Paweł Ciacek, client service director w Millward Brown.
więcej |
|
,,M jak miłość" straciło widzów, ale i tak zdystansowało konkurencję. 83 mln zł z reklam
Serial „M jak miłość” w sezonie 2015/2016 oglądało średnio 6,44 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego spadku produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 82,95 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,M jak miłość" straciło widzów, ale i tak zdystansowało konkurencję. 83 mln zł z reklam
Serial „M jak miłość” w sezonie 2015/2016 oglądało średnio 6,44 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego spadku produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 82,95 mln zł.
więcej
|
|
TVN kręci serial w technologii 360 stopni. ,,Para nie do pary" z Różczką i Małaszyńskim w Player.pl
Stacja TVN rozpoczęła produkcję pierwszego serialu nagrywanego w technologii 360 stopni pt. „Para nie do pary”. Główne role w produkcji grają Magdalena Różczka i Paweł Małaszyński, a projekt we wrześniu będzie udostępniony użytkownikom Player.pl.
więcej
|
|
Tomasz Zimoch w ,,Strefie Kibica" w TVN24 będzie analizował Euro 2016
Od najbliższego piątku TVN24 będzie codziennie nadawał „Strefę Kibica z Tomaszem Zimochem” poświęconą piłkarskiemu Euro 2016. Program będzie emitowany trzy razy dziennie.
więcej
|
|
TVN ma przeprosić komornika z Łukowa za materiał w ,,Faktach"."Co najmniej 30 sekund, jako pierwszy materiał"
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że TVN musi przeprosić komornika z Łukowa i zapłacić 70 tys. zł zadośćuczynienia za naruszenie jego dóbr osobistych w materiale Dariusza Łapińskiego w „Faktach”. Wyrok jest nieprawomocny, stacja nie komentuje tej sprawy.
więcej
|
|
Agata Młynarska pożegnała się ze ,,Świat się kręci" (wideo)
Na koniec wczorajszego wydania „Świat się kręci” Agata Młynarska podsumowała swoją trzyletnią obecność w programie. - W tym sezonie jest to mój ostatni program w tym, a kto wie czy w ogóle nie mój ostatni - zaznaczyła.
więcej
|
|
Polsat Sport na czele stacji sportowych. Polsat Sport Extra o 50 proc. do góry
Liderem oglądalności wśród stacji sportowych w zeszłym miesiącu był Polsat Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport Extra, z kolei najwięcej stracił Orange Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
1,5 mln widzów serialu ,,Policjantki i policjanci 4". TV4 rozpoczyna zdjęcia do piątego sezonu
Czwarty sezon „Policjantek i policjantów” oglądało średnio 1,49 mln widzów. W porównaniu do drugiej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., serial zyskał 100 tys. widzów. 8 czerwca br. rozpoczęto zdjęcia do piątego sezonu, który stacja pokaże w jesiennej ramówce.
więcej
|
|
Magdalena Łobodzińska nowym rzecznikiem prasowym TVP
Dziennikarka Magdalena Łobodzińska objęła stanowisko rzecznika prasowego Telewizji Polskiej i kierownika centrum informacji publicznego nadawcy. Zastąpiła Aleksandrę Gieros-Brzezińską, która odeszła z TVP.
więcej
|
|
Piotr ,,izak" Skowyrski będzie komentował na Sport.tvp.pl mecze Polaków w Euro 2016
Komentator e-sportu Piotr „izak” Skowyrski będzie w serwisie Sport.tvp.pl relacjonował dwa mecze grupowe polskiej reprezentacji podczas Euro 2016. To kontynuacja współpracy rozpoczętej przy okazji niedawnego spotkania Polska - Holandia.
więcej
|
|
W 2016 roku rząd przekaże ponad 11 mln zł dla TVP Polonia
MSZ zarezerwowało w 2016 r. na współfinansowanie TVP Polonia 11 mln 319 tys. zł - poinformował wczoraj na posiedzeniu sejmowej Komisji Łączności z Polakami za Granicą wiceminister spraw zagranicznych Jan Dziedziczak; podkreślił wagę realizacji misji przez tę stację.
więcej
|
|
Rekordowo długi finał szóstego sezonu "Gry o tron"
Szósty sezon "Gry o tron" doczeka się najdłuższego w historii serialu finału.
więcej
|
|
Serial ,,Legion" trafi do FOX w 2017 roku
Kanały FOX dostępne poza terytorium Stanów Zjednoczonych zakupiły od FX Productions prawa do międzynarodowej emisji serialu „Legion”. Produkcja trafi na antenę FOX Polska w 2017 roku.
więcej
|
|
Polsat pokaże jubileusz 20-lecia zespołu Ich Troje
W piątek, 24 czerwca 2016 roku w katowickim Spodku zorganizowany zostanie jubileusz 20-lecia zespołu Ich Troje. Muzyczną imprezę będzie można śledzić w Polsacie.
więcej
|
|
,,Strażak Sam", ,,Bob Budowniczy" i ,,Shrek" za 9,99 zł w Player.pl
W okresie wakacyjnym serwis Player.pl rozszerzył ofertę dla dzieci o nowe animacje.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Jerzy Owsiak odszedł z Trójki w proteście przeciw zmianom w stacji (wideo)
Jerzy Owsiak zakończył współpracę z radiową Trójką, w której od kilku lat prowadził cotygodniowy program „Się kręci”. Uzasadnił to zmianami programowymi i personalnymi w stacji, m.in. zaangażowaniem Grzegorza Górnego i zwolnieniem Grażyny Mędrzyckiej-Gęsickiej.
więcej
|
|
Duża ustawa medialna odłożona w czasie. Rząd chce zwiększyć ściągalność abonamentu rtv
Wiceminister kultury Krzysztof Czabański, który jest odpowiedzialny za przeprowadzenie reformy w mediach publicznych, poinformował wczoraj, że duża nowelizacja ustawy medialnej nie wejdzie w życie z dniem 1 lipca br.
więcej
|
|
W Polskim Radiu mecze Euro 2016 skomentują Janisz, Solecki i Skrzyński
Relacje z piłkarskiego Euro 2016 oraz specjalne programy dotyczące turnieju będą emitować cztery główne anteny Polskiego Radia, a dodatkowe materiały znajdą się w serwisie internetowym nadawcy. W całości w Jedynce będą transmitowane mecze polskiej reprezentacji - skomentują je Andrzej Janisz, Marek Solecki i Robert Skrzyński.
więcej
|
|
Rekord FM umacnia się na pozycji lidera w Radomiu. Jedynka ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Google przed Apple i Microsoftem. Amazon urósł najbardziej, Coca-Cola poza dziesiątką (100 najcenniejszych marek świata)
Google wyprzedziło Apple w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ według Millward Brown. Największy wzrost wartości zanotował Amazon, a Coca-Cola znalazła się poza pierwszą dziesiątką. - Największą dynamikę odnotowują te marki, które tworzą i twórczo wykorzystują nowe technologie - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Paweł Ciacek, client service director w Millward Brown.
więcej
|
|
Rafał Pasieka: z Instytutu Pamięci Narodowej na szefa marketingu w PKN Orlen
Rafał Pasieka pełni funkcję dyrektora wykonawczego ds. marketingu w koncernie paliwowym PKN Orlen - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio przez wiele lat stanowisko to zajmował Leszek Kurnicki.
więcej
|
|
Robot w McCann Erickson pierwszy raz tworzy spot reklamowy (wideo)
Japoński oddział agencji McCann Erickson po raz pierwszy powierzył sztucznej inteligencji stworzenie reklamy. Teraz widzowie mają zdecydować, czy spot wykreowany przez robota jest lepszy od dzieła człowieka.
więcej
|
|
Przetarg na obsługę mediową Idea Banku, zlecenia broni Starcom Mediavest Group
Idea Bank specjalizujący się w usługach finansowych dla małych i średnich przedsiębiorstw ogłosił przetarg na dom mediowy. Zaprosił do niego SMG Polska, OMD, MEC, Value Media i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Maciej Stuhr w kampanii Actimela śpiewa piosenki na poprawę humoru (wideo)
W ramach kampanii napoju mlecznego Actimel (produkowanego przez Danone Polska) prowadzonej pod hasłem „Mam moc. Stay strong” emitowane są w internecie klipy, w których Maciej Stuhr razem z zespołem Stay Strong Brothers wykonuje optymistyczne piosenki.
więcej
|
|
,,Uwolnij swoje nogi" - Hasco-Lek promuje DIH Max Comfort (wideo)
Firma farmaceutyczna Hasco-Lek rozpoczęła kampanię reklamującą preparat DIH Max Comfort. Za jej realizację odpowiadają agencja reklamowa Heads Advertising i dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
|
Jerzy Stuhr w kampanii ,,Nie ból się! Bądź wolny od bólu"
Aktor i reżyser Jerzy Stuhr zaangażował się w działania na rzecz osób chorych przewlekle, które cierpią z powodu bólu. Został ambasadorem kampanii „Nie ból się. Bądź wolny od bólu”.
więcej
|
|
McCann zachęca kobiety do strzyżenia włosów dla osób z nowotworem (wideo)
Agencja McCann z Bukaresztu wspólnie z rumuńską Fundacją Renasterea prowadzą kampanię społeczną, która ma zachęcić kobiety do ścinania włosów i przekazywania ich na peruki dla osób chorujących na nowotwór.
więcej
|
|
Piotr Gruszfeld: z GroupM do Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Piotr Gruszfeld obejmując stanowisko media plannera. Ostatnio pracował w spółce Xaxis należącej do GroupM.
więcej
|
|
,,Grasz czy grasz" w piłkarsko-muzycznej kampanii piwa Lech
Ruszyła kampania promocyjna piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) związana z piłkarskim Euro 2016 i festiwalem Przystanek Woodstock. Akcję, pod hasłem „Grasz czy grasz”, przygotowały i realizują firmy marketingowe GPD Agency, Cztery Czwarte, Lubię to - linked by Isobar i Tailor Made PR.
więcej
|
|
RTB House z biurem na Tajwanie, pokieruje nim Philip Chan
Agencja RTB House otwiera biuro na Tajwanie. Wszystkimi aktywnościami biznesowymi pokieruje tam Philip Chan, obejmując nowo utworzone stanowisko country managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ziemkiewicz ostatecznie wygrał z Michnikiem, bez przeprosin za ,,terroryzowanie pozwami przy pomocy usłużnych sędziów"
Sąd Najwyższy odrzucił skargę kasacyjną redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” Adama Michnika na wyrok dotyczący stwierdzenia publicysty „Do Rzeczy” i TV Republika Rafała Ziemkiewicza, że Michnik przy pomocy „usłużnych, rozgrzanych sędziów” terroryzuje pozwami swoich oponentów.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" od 25 lat na rynku
W czwartek 9 lipca ukaże się lipcowe wydanie miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora), w którym - z okazji 25-lecia magazynu - przygotowano konkurs dla czytelników.
więcej
|
|
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. ,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży
W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
|
Magazyn wnętrzarski ,,Dobrze Mieszkaj" w nowej odsłonie
Na rynku pojawiło się lipcowe wydanie magazynu wnętrzarskiego „Dobrze Mieszkaj” (Grupa PTWP) ze zmienionym layoutem. Na okładce pojawiła się Natalia Nguyen.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rok 2016 to rok wojny z blokowaniem reklam w internecie. Wydawcy mogą stracić 78 mld dol.
W trakcie trwającego właśnie Forum IAB 2016 jeden temat wybija się szczególnie - blokowanie reklam w internecie. Wydawcy i reklamodawcy zastanawiają się jak z tym walczyć. Recepty są różne, a prognozy dla mediów niepokojące. Jak podaje firma badawcza Ovum, do 2020 roku wydawcy mogą stracić przez adblocki nawet 78 mld dolarów.
więcej
|
|
TVN kręci serial w technologii 360 stopni. ,,Para nie do pary" z Różczką i Małaszyńskim w Player.pl
Stacja TVN rozpoczęła produkcję pierwszego serialu nagrywanego w technologii 360 stopni pt. „Para nie do pary”. Główne role w produkcji grają Magdalena Różczka i Paweł Małaszyński, a projekt we wrześniu będzie udostępniony użytkownikom Player.pl.
więcej
|
|
YouTube w maju: Wardega nadal na czele, duży awans SPInkafilmstudio
W maju czołówka najpopularniejszych polskich kanałów na YouTube pozostała bez zmian, liderem jest wciąż SA Wardega z ponad 600 milionami wyświetleń klipów. SPInkafilmstudio poprawiła swoją pozycję o trzy miejsca i znalazła się na siódmym miejscu.
więcej
|
|
Wzrost instalacji aplikacji mobilnych zwalnia, w USA o 20 proc.
Według danych firmy analitycznej SensorTower w ciągu ostatniego roku zmalała chęć użytkowników do instalowania aplikacji mobilnych. Globalny rynek wyhamował do 3-procentowego wzrostu ściągnięć aplikacji, a w Stanach Zjednoczonych ich liczba spadła o jedną piątą. Wyjątkiem są Snapchat i Uber.
więcej
|
|
Netflix wprowadza polski cennik: 34, 43 i 52 zł, rabatów na razie nie będzie
W polskiej wersji serwisu Netflix ceny pakietów podawane dotąd w euro zostały zastąpione kwotami wyrażonymi w złotówkach. Serwis wymijająco odpowiada na pytania o możliwość obniżek i wprowadzenie polskojęzycznej wersji platformy.
więcej
|
|
W internecie Polacy szukają informacji o cenach produktów, najczęściej kupują noclegi i bilety (analiza)
Pomiędzy rokiem 2011 a 2016 internet w dużym stopniu zmienił zachowania zakupowe Polaków. Wśród segmentów, których dotyczy to w największym stopniu są turystyka, komunikacja, oprogramowanie i rozrywka - wynika z badania Divante i IMAS.
więcej
|
|
IAB Polska uruchamia Creative Lab, z Facebookiem i agencjami będzie edukować marketerów
W trakcie Forum IAB 2016 Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska, ogłosił start nowego programu edukacyjnego - IAB Creative Lab. Organizacja będzie razem z Facebookiem i agencjami interaktywnymi pokazywać marketerom najważniejsze trendy w reklamie internetowej na warsztatach, konferencjach i seminariach.
więcej
|
|
Opera 38 z trybem oszczędzania baterii do pobrania (wideo)
Opera Software udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej na komputery. Oficjalnie debiutuje w niej tryb oszczędzania energii, dzięki któremu laptopy mają pracować do 50 proc. dłużej.
więcej
|
|
Arianna Huffington planuje serwis o zdrowiu Thrive
Według nieoficjalnych doniesień Arianna Huffington, założycielka i szefowa Huffington Post zamierza uruchomić nowy serwis internetowy Thrive poświęcony zdrowiu i zdrowemu stylowi życia. Wśród wspierających projekt jest Jack Ma, właściciel Alibaba Group.
więcej
|
|
Royal Ad uruchomiła sieć e-reklamową Unique Ad z serwisami o gospodarce
Firma Royal Ad uruchomiła swoją drugą sieć reklamy internetowej - Unique Ad. Obejmuje ona przede wszystkim serwisy skierowane do managerów z różnych sektorów gospodarczych, m.in. rolnictwa i przemysłu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|