|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat: sprawdzamy przyczyny problemów z transmisjami Euro 2016 w Ipli
Cyfrowy Polsat podkreśla, że analizuje zgłoszenia od użytkowników o problemach technicznych z transmisjami meczów Euro 2016 w internetowej aplikacji Ipla. Firma zaznacza, że nie ma wpływu na szybkość aktywacji pakietu z transmisjami u innych operatorów płatnej telewizji.
więcej
|
Szef TVP Kultura chce powołać Narodowe Zasoby Kultury i budować archiwa TVP
Dyrektor TVP Kultura Mateusz Matyszkowicz uruchomi w Telewizji Polskiej program Narodowe Zasoby Kultury, w ramach którego antena będzie budować i odnawiać archiwalne zasoby nadawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To łączy misję stacji z misją całej telewizji publicznej - wyjaśnia nam Matyszkowicz.
więcej
|
Koniec talent-show ,,Tylko muzyka. Must be the music". Po 5 latach znika z Polsatu
Jesienią widzowie Polsatu nie obejrzą nowych odcinków talent-show „Tylko muzyka. Must be the music” - stacja po jedenastu edycjach i pięciu latach emisji zdejmuje program z anteny. - Być może „Tylko Muzyka” powróci - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy Polsatu.
więcej
|
,,Program typu show" Michała Kempy w TVP2. ,,Komediowa scena Dwójki" zyska nową formułę
Jesienią TVP2 wprowadzi do piątkowego pasma kabaretowego nowy cykl satyryczny pt. „Program typu show”, w którym prowadzący w zabawny sposób skomentują bieżące tematy. Kontynuacji doczeka się także „Komediowa scena Dwójki”, ale zyska nową formułę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pierwsza miłość" hitem Polsatu. Serial zarobił 210 mln zł z reklam
Serial „Pierwsza miłość” w sezonie 2015/2016 gromadził średnio 1,98 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 209,63 mln zł.
więcej
|
Polacy coraz dłużej oglądają telewizję, mniej czasu poświęcają prasie, radio króluje przed południem
W najbliższych dwóch latach średni dzienny czas oglądania przez Polaków telewizji przekroczy 280 minut, a czas słuchania radia będzie utrzymywał się na poziomie 273-274 minut - prognozuje ZenithOptimedia. Zmaleje czas czytania pracy, za to czas korzystania w internetu mobilnego wzrośnie w br. o 28 proc.
więcej
|
,,Świat się kręci" zarobił 48 mln zł. TVP1 przegrała z konkurencją i zdejmuje program z anteny
Ostatni sezon show „Świat się kręci” oglądało średnio 1,18 mln osób, o 140 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVP1 w czasie emisji programu przegrała walkę o widza z głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 47,86 mln zł.
więcej
|
Rozkład widzów Euro 2016 między TVP a Polsatem nie zaskakuje, Ipla chowa głowę w piasek (opinie)
Mecz był wprawdzie zaskakująco wyrównany zarówno na boisku, jak również w rozkładzie widzów pomiędzy TVP i Polsatem. Euro 2016 mogło być przełomem jeśli chodzi o możliwość oglądania turnieju przez internet, ale Ipla zawiodła zaufanie internautów. Chowanie głowy w piasek nie jest w tej sytuacji dobrym rozwiązaniem - komentują dla Wirtualnemedia.pl Jędrzej Hugo-Bader i Dariusz Sachajko.
więcej
|
74 proc. Polaków ogląda wideo na telewizorach, Cda.pl najpopularniejszą marką sieciową
Według badania IRCenter, Polacy materiały wideo i telewizyjne oglądają przede wszystkim na telewizorach - w ten sposób postępuje 74 proc. ankietowanych. Raport pokazuje również, że wideo w internecie ma zasięgi zbliżone do zasięgów telewizji. Najpopularniejszym serwisem wideo na żądanie jest cda.pl.
więcej
|
Ruszają zdjęcia do drugiego sezonu serialu ,,Druga szansa". Zagra Bartłomiej Topa
W środę, 15 czerwca 2016 roku TVN i ATM Grupa rozpoczną zdjęcia do drugiego sezonu „Drugiej szansy”. W roli głównej ponownie zobaczymy Małgorzatę Kożuchowską, a do obsady serialu dołączy Bartłomiej Topa.
więcej
|
Lifetime o 600 proc. do góry, tylko Discovery Life na minusie (rynek kanałów lifestylowych)
W maju 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a jedyny spadek odnotował kanał Discovery Life.
więcej
|
12 mln widzów meczu Polska - Irlandia Płn., w TVP1 więcej niż w kanałach Polsatu
Transmisję niedzielnego meczu Polska - Irlandia Północna w kanałach otwartych oglądało 12 mln osób, z czego 7,02 mln w TVP1, a 4,99 mln w Polsacie i Polsacie Sport. Mecz otwarcia Euro 2016 miał w tych stacjach łącznie 7,77 mln widzów.
więcej
|
Udany tydzień Polsatu. Euro 2016 pomogło ,,Wiadomościom"
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów znalazła się TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
Patrycja Gołos i Katarzyna Jabłońska awansowały do struktur CEE Liberty Global
Patrycja Gołos objęła funkcję wicedyrektora ds. korporacyjnych w Liberty Global w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, natomiast Katarzyna Jabłońska awansowała na stanowisko wicedyrektora ds. prawnych.
więcej
|
UPC Biznes wprowadza Wirtualną Centralę do oferty dla SoFo i SME
UPC Biznes uruchomił nową usługę telefoniczne Wirtualna Centrala, która kierowana jest do firm z sektora small office i home office oraz small and medium-sized enterprises.
więcej
|
Drugi sezon ,,Brothers Green: Eats!" w MTV Polska
30 czerwca 2016 roku MTV Polska rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Brothers Green: Eats!”.
więcej
|
Telewizor dla abonentów w specjalnej ofercie Multimedia Polska
Multimedia Polska uruchomiła specjalną ofertę, w ramach której wybierając „Internet i telewizję”, abonenci mogą otrzymać telewizor 32’’ lub 39’’.
więcej
|
|
|
PiS rozważa nałożenie abonamentu rtv na klientów kablówek i zniesienie rejestracji odbiorników. Ma to zwiększyć ściągalność
Wiceminister kultury Krzysztof Czabański zapowiada uszczelnienie obowiązującej ustawy abonamentowej, która byłaby nałożona odgórnie np. na użytkowników kablówek. - Rozmawiamy z ekspertami, pracujemy nad zmianami w prawie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Stan Borys poprowadzi ,,Rozmowę z samym sobą" w Radiu dla Ciebie
W poniedziałek 20 czerwca br. na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutuje wieczorna audycja „Rozmowa z samym sobą”, którą poprowadzi wokalista Stan Borys.
więcej
|
|
RMF liderem w Rzeszowie. VOX FM spadł z 10,7 do 2,2 proc. udziału w rynku
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
,,Kolory wakacji" w RMF FM. Do wygrania zestaw farb i 1000 zł
Na antenie RMF FM wystartował konkurs pod hasłem „Kolory wakacji”, w którym słuchacze mogą wygrać każdego dnia zestaw farb i 1000 zł na wakacyjny remont.
więcej
|
|
|
|
Ministerstwa szykują kodeks dobrych praktyk sponsoringowych dla spółek Skarbu Państwa
Ministerstwo Sportu i Turystyki wspólnie z Ministerstwem Skarbu Państwa pracują nad kodeksem dobrych praktyk sponsoringowych dla spółek z udziałem Skarbu Państwa. Szczegóły mają przedstawić wkrótce.
więcej
|
Michał Fajbusiewicz w reklamie Taurona ostrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami prądu i gazu (wideo)
Firma Tauron Sprzedaż, dostawca energii elektrycznej i sprzedawca gazu rozpoczął akcję informacyjną adresowaną do seniorów. W reklamach Michał Fajbusiewicz przestrzega przed nieuczciwymi praktykami handlowymi. Za kreację kampanii odpowiada agencja S4.
więcej
|
Rozkład widzów Euro 2016 między TVP a Polsatem nie zaskakuje, Ipla chowa głowę w piasek (opinie)
Mecz był wprawdzie zaskakująco wyrównany zarówno na boisku, jak również w rozkładzie widzów pomiędzy TVP i Polsatem. Euro 2016 mogło być przełomem jeśli chodzi o możliwość oglądania turnieju przez internet, ale Ipla zawiodła zaufanie internautów. Chowanie głowy w piasek nie jest w tej sytuacji dobrym rozwiązaniem - komentują dla Wirtualnemedia.pl Jędrzej Hugo-Bader i Dariusz Sachajko.
więcej
|
Magda Mussmann po dziesięciu latach odchodzi z OMD
Magda Mussmann, ostatnio deputy buying director w Grupie OMD, po dziesięciu latach pracy odchodzi z firmy. Nie ujawnia na razie swoich planów zawodowych.
więcej
|
KFC w reklamach podkreśla polskie pochodzenie składników nowych shake'ów (wideo)
KFC poszerza swoją ofertę deserową, wprowadzając do niej KFC Shakes Deluxe. Promocję nowych produktów wspiera zintegrowana kampania przygotowana przez McCann & MRM i Weber Shandwick.
więcej
|
Volkswagen przenosi globalny budżet mediowy z MediaComu do PHD
Koncern motoryzacyjny Volkswagena, do którego należą takie marki samochodów jak Volkswagen, Skoda, Seat i Audi, przenosi obsługę mediową do PHD. Tym samym kończy wieloletnią współpracę z domem mediowym MediaCom.
więcej
|
T-Mobile z nową ofertą dla biznesu. Rozmowy w roamingu bez limitu i Huawei P9 od 1 zł. W reklamie Robert Lewandowski (wideo)
T-Mobile wprowadza nową ofertę dla firm z darmowymi rozmowami, 1 GB internetu w Międzynarodowej Strefie T-Mobile oraz smartfonem Huawei P9 od 1 zł. Ofertę wspiera kampania w telewizji, radio i internecie, którą przygotowały firmy Leo Burnett, Starcom Mediavest Group (SMG), Agencja Warszawa i G7.
więcej
|
Kamil Grosicki ambasadorem marketingowym zegarków Aztorin
Piłkarz reprezentacji Polski Kamil Grosicki został ambasadorem marketingowym zegarków Aztorin, których dystrybucją w Polsce zajmuje się firma Apart.
więcej
|
Pierwsze trzy dni Euro 2016: Polsat i TVP zarobiły 16 mln zł z reklam
Łączne wpływy reklamowe wokół meczów i studiów piłkarskich Euro 2016, transmitowanych w TVP1, Polsacie i Polsacie Sport, wyniosły 16,13 mln zł. Najwięcej stacje zarobiły podczas transmisji spotkania Polska-Irlandia Północna.
więcej
|
Alessandro Gassman zamiast Kevina Costnera reklamuje żywność Rio Mare (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa produktów żywnościowych Rio Mare z udziałem włoskiego aktora Alessandro Gassmana, który w roli ich ambasadora marketingowego zastąpił Kevina Costnera. W Polsce za realizację akcji odpowiadają firmy Young & Rubicam i Maxus.
więcej
|
Łukasz Sadłek, Marcin Ruszała i Małgorzata Prochenka w Carat Polska
Pracę w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęli Łukasz Sadłek jako communications manager, Marcin Ruszała jako senior communications planner oraz Małgorzata Prochenka jako junior communications planner.
więcej
|
|
|
Po przejęciu przez Microsoft LinkedIn może stracić ważnych partnerów, ale zyskuje bazę użytkowników
- Przejmując LinkedIn Microsoft uzyska dużą bazę informacji o klientach tej platformy, którą będzie mógł wykorzystać, a to bardzo cenna grupa użytkowników. Ale akwizycja uczyni LinkedIn praktycznie nie do użytku dla ogromnej części rynku - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar i Paweł Pilarczyk.
więcej
|
Serwisy sportowe zyskują na Euro 2016: strony Polsatu i TVP z rekordowymi wzrostami, na czele Onet i WP.pl
W pierwszy weekend rozgrywania piłkarskiego Euro 2016 bardzo duże wzrosty odwiedzalności zanotowały dział sportowy TVP.pl, Ipla i Polsatsport.pl. Największy ruch generują sekcje sportowe Onetu i WP.pl, które jednak w skali tygodnia zyskały mniej.
więcej
|
Youtuberzy gamingowi: reZigiusz z 2 mln subskrybentów, u Blowka najwięcej się dzieje
Najpopularniejszym polskim youtuberem zajmującym się grami elektronicznymi pozostaje reZigiusz, który w maju przekroczył poziom 2 mln subskrybentów. Wyprzedza pod tym względem kanały Stuu Games i Blowka. Na tym ostatnim pojawia się najwięcej komentarzy i ocen.
więcej
|
Nielsen zaczął w Polsce pomiar widowni kampanii reklamowych w internecie
Instytut Nielsen Audience Measurement rozpoczął w Polsce pomiar widowni internetowych kampanii reklamowych. Narzędzie Digital Ad Ratings ma przynieść wspólną walutę rozliczenia zasięgu tych akcji.
więcej
|
Microsoft kupuje LinkedIn za 26,2 mld dol., prezes serwisu pozostaje
Koncern Microsoft zawarł umowę kupna LinkedIn - największego serwisu społecznościowego dotyczącego pracy. Microsoft zapłaci za niego 26,2 mld dol., a transakcja ma zostać sfinalizowana do końca br.
więcej
|
|
|
Apple pokazało, jak będzie działać iOS 10. Zmiany w Siri i iMessage
|
T-Mobile z nową ofertą dla biznesu. Rozmowy w roamingu bez limitu i Huawei P9 od 1 zł. W reklamie Robert Lewandowski (wideo)
|
Koniec OS X, Apple zmienia nazwę swojego systemu operacyjnego na macOS. Siri trafi na Maki
|
,,Quake", ,,Fallout 4", ,,Battelfield 1", ,,FIFA 17" nowymi grami na targach E3 (wideo)
|
Microsoft prezentuje nową konsolę Xbox One S, ceny od 299 do 399 dolarów
|
Orange: darmowy internet w smartfonie na wakacje
|
|
|