|
|
|
|
|
|
|
Ponad 400 tys. osób kupiło dostęp do kanałów Polsat Sport z transmisjami Euro 2016
Ponad 400 tys. abonentów największych sieci kablowych i platform cyfrowych wykupiło już dostęp do kanałów Polsat Sport z transmisjami Euro 2016 - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Operatorzy odmawiają podania konkretnych danych, natomiast przyznają, że oferta cieszy się dużą popularnością.
więcej
|
Senator Rulewski złożył skargę do KRRiT na ,,Minęła Dwudziesta" w TVP Info. ,,Prowadzący uległ emocjom, ale to incydent"
Jan Rulewski, senator PO i były opozycjonista, złożył skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na program „Minęła Dwudziesta”, bo jeden z gości zagroził mu więzieniem. - Prowadzący program był sekundantem - mówi Rulewski. - Dziennikarz uległ emocjom i temperaturze dyskusji, ale to incydent - odpowiada TVP.
więcej
|
Telewizja Polska w czwartek ,,gra z Niemcami": TVP1 transmituje mecz, TVP2 pokaże ,,Krzyżaków"
W czasie czwartkowego meczu Polska - Niemcy na Euro 2016, który oprócz Polsatu pokaże TVP1, widzowie Dwójki obejrzą film „Krzyżacy” w reżyserii Aleksandra Forda. - Po jego zakończeniu kibice przełączą na film i obejrzą jak Ulrich von Jungingen ginie z ręki Mszczuja ze Skrzynna - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel, dyrektor TVP2.
więcej
|
Piotr Nisztor prowadzącym ,,Porozmawiajmy o..." w TVP3 Warszawa
Dziennikarz TV Republika i „Gazety Polskiej Codziennie” Piotr Nisztor dołączył do grona gospodarzy programu publicystycznego „Porozmawiajmy o…” w TVP3 Warszawa. Będzie prowadził jego piątkowe wydania - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W UOKiK-u pierwsze skargi użytkowników Ipli na transmisje Euro 2016
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w poniedziałek i wtorek wpłynęło około dziesięciu skarg od użytkowników internetowej platformy Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu) na transmisje meczów Euro 2016.
więcej
|
Serial kryminalny ,,Cape Town" z Marcinem Dorocińskim w Player.pl (wideo)
W czwartek 23 czerwca br. na platformie Player.pl udostępniony zostanie serial kryminalny „Cape Town”, w którym zagrali m.in. Marcin Dorociński i Irena Król. To koprodukcja TVN, którą nakręcono w Republice Południowej Afryki.
więcej
|
Polo TV liderem kanałów muzycznych. Duży wzrost 4Fun Hits & Dance
W maju br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, a najwięcej straciły ex aequo Muzo TV i TO!TV.
więcej
|
Serial ,,Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem" miał mniej o milion widzów niż ,,Wspaniałe stulecie"
„Sułtankę Kosem” w wiosennej ramówce śledziło 1,25 mln widzów, o 1,05 mln osób mniej niż pokazywane wcześniej hitowe „Wspaniałe stulecie”. TVP1 w czasie emisji tureckiego serialu była trzecia w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,45 mln zł.
więcej
|
,,Grzech Fatmagül" miał o 280 tys. mniej widzów, niż ,,Tysiąc i jedna noc". 3,5 mln zł z reklam
Turecki serial „Grzech Fatmagül” wiosną br. oglądało średnio 858 tys. widzów, o 280 tys. osób mniej niż pokazywaną wcześniej w tym paśmie „Tysiąc i jedną noc”. TVP1 w czasie emisji produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 3,46 mln zł.
więcej
|
|
|
Trójka rezygnuje z audycji ,,Matka Polka feministka" i ,,Seks nasz powszedni"
Cotygodniowe audycje „Matka Polka feministka” i „Seks nasz powszedni” znikają z anteny radiowej Trójki, nie znalazły się w jej letniej ramówce - poinformowała prowadząca oba programy Joanna Mielewczyk. Nie wiadomo jeszcze, czy będzie dalej pracować w rozgłośni.
więcej
|
|
Jedynka z najniższym wynikiem w historii. Porzeziński: Przed nami jeszcze wiele pracy
Program 1 Polskiego Radia zanotował najniższy w historii prowadzenia badań radiowych w Polsce udział w rynku - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown. - W tak dużym, skomplikowanym i od 15 lat tracącym słuchaczy radiu trudno o natychmiastowe zmiany na lepsze - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński, szef Jedynki.
więcej
|
|
,,Muzyka Filmowa" Pawła Sztompke zamiast ,,Się kręci" Jurka Owsiaka w Trójce
Audycja „Się kręci” Jurka Owsiaka zostanie zastąpiona w letniej ramówce Programu 3 Polskiego Radia programem „Muzyka Filmowa” Pawła Sztompke. Owsiak zrezygnował z pracy w zeszłym tygodniu tłumacząc, że nie podobają mu się zmiany personalne w stacji. - Decyzja Owsiaka to objaw braku tolerancji - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Hlebowicz, dyrektor Programu 3 PR.
więcej
|
|
Eska z największym spadkiem słuchalności. Rośnie Radio Plus i RMF Maxxx
Na czele słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymała się Eska, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderem wzrostów było Radio Plus - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown.
więcej
|
|
Komisja kultury za odrzuceniem sprawozdania KRRiT za 2015 rok. Jeśli Sejm, Senat i prezydent podzielą jej opinię - kadencja członków rady wygaśnie
Sejmowa komisja kultury zarekomendowała posłom odrzucenie sprawozdania z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w 2015 roku. Jeśli obie izby parlamentu je odrzucą, kadencja członków Rady wygaśnie, o ile decyzję poprze prezydent.
więcej
|
|
RMF FM dalej w górę, Jedynka z najniższym wynikiem w historii, TOK FM wyprzedziło Radio Maryja
Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najbardziej straciła Jedynka, która miała najniższy udział w historii - wynika z najnowszej fali danych radiowych.
więcej
|
|
|
|
Euro 2016 może wygrać reklamowo marka, która z imprezą nie jest w ogóle związana (opinie)
Przy takim "zasoleniu" morza reklam nawiązujących do Euro 2016 warto się zastanowić, która marka straci najmniej pieniędzy, walcząc o uwagę i portfele Polaków. Zewsząd atakuje nas natłok przeciętnych kreacji, w których nie ma zbyt wiele poza twarzami piłkarzy i rekwizytami futbolowymi - o szansie na potencjalny sukces reklam związanych z Euro 2016 mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i mediowych.
więcej
|
Snapchat wprowadza API i nowy format reklamowy. Ekperci: będzie więcej treści marketingowych
Snapchat przed zbliżającym się festiwalem reklamy w Cannes zaprezentował nowe narzędzia dla reklamodawców: API oraz Snap Ads Between Stories. Dzięki nowym funkcjom reklamy w aplikacji będą mogły być sprzedawane przez firmy zewnętrzne - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marta Szczepańska, Michał Lewandowski i Konrad Traczyk.
więcej
|
Szymon Gutkowski dalej prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Szymon Gutkowski decyzją członków stowarzyszenia został wybrany prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Do zarządu weszli też Agata Szeliga-Staszkiewicz z Hypermedia i Przemysław Bogdanowicz z 2012 Agency, a do rady nadzorczej - Anna Pańczyk z Grey Group Poland i Igor Kaleński z BBDO Warszawa.
więcej
|
Charlie Sheen przestrzega przed HIV w reklamie prezerwatyw Lelo Hex (wideo)
Firma Lelo, producent seksgadżetów, wprowadziła na rynek nowe prezerwatywy Lelo Hex. Ambasadorem marki został aktor Charlie Sheen, który jest nosicielem wirusa HIV.
więcej
|
Katarzyna Lachowicz dyrektorem zarządzającym Mniam.tv
Katarzyna Lachowicz zaczęła pracę jako dyrektor zarządzający w studiu produkcyjnym Mniam.tv. Wcześniej była związana m.in. z agencjami reklamowymi Havas Worldwide Warsaw, Young & Rubicam Poland i McCann Warsaw.
więcej
|
Anna Starmach i Mateusz Gessler reklamują mrożoną kawę Jacobs (wideo)
Firma Jacobs Douwe Egberts Polska rozpoczęła kampanię reklamową marki kawy Jacobs. Napój w wersji mrożonej promują Anna Starmach i Mateusz Gessler znani z roli jurorów w programie „Masterchef Junior” w TVN. Kampanię przygotowały Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions i Havas Media.
więcej
|
McDonald's w kampanii na Euro 2016 łączy narody szalikami
McDonald’s, który jest jednym ze sponsorów Euro 2016, rozpoczął kampanię reklamową mającą przeciwstawiać się chuligańskim wybrykom towarzyszącym niektórym meczom. W reklamach autorstwa agencji BETC z Paryża jednoczy narody.
więcej
|
Mediacap z 3,94 mln zł z emisji akcji i 1,92 mln zł dywidendy
Holding marketingowo-badawczy Mediacap (należą do niego firmy Scholz & Friends Warszawa, EM Lab, The Digitals i IQS) pozyskał 3,94 mln zł z prywatnej emisji swoich akcji kupionych przez dwa podmioty. Jednocześnie walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki zdecydowało się wypłacić 1,92 mln zł dywidendy z zeszłorocznego zysku.
więcej
|
PZU najcenniejszą polską marką, Play najszybciej rośnie
PZU, Biedronka, Play, mBank i Żywiec znalazły się w gronie najcenniejszych polskich marek według badania Millward Brown BrandZ za 2015 r. Spośród liderów największą dynamikę wzrostu wskaźnika całościowej kondycji marki odnotowuje Play.
więcej
|
Anna Starmach w ,,anielskiej kuchni" promuje Mission Wraps (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wrapów Mission Wraps z udziałem Anny Starmach, znanej m.in. z programów „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Anielska kuchnia”, przygotowały firmy marketingowe MUG i Q&A Communications.
więcej
|
Małgorzata Nycz dyrektorem ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden
Z początkiem czerwca br. do departamentu komunikacji z klientami w Nationale-Nederlanden dołączyła Małgorzata Nycz, która objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej. Zastąpiła Joannę Pędzińską, która odchodzi z firmy.
więcej
|
Natalia Nykiel śpiewa z Tomaszem Kotem w reklamach darmowych rozmów i SMS-ów w T-Mobile na kartę (wideo)
T-Mobile we wszystkich swoich taryfach na kartę bezpłatnie uruchamia nielimitowane rozmowy i SMS-y w obrębie sieci. Wspiera to kampania reklamowa, w której razem z Tomaszem Kotem występują Natalia Nykiel.
więcej
|
,,Metry2 szczęścia" - Dorota Szelągowska reklamuje Komfort także w ,,Polowaniu na mieszkanie" w TVN (wideo)
Dziennikarka i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska jest bohaterką nowej kampanii reklamowej materiałami do aranżacji podłóg komfort. Akcja z jej udziałem, obejmująca m.in. program „Polowanie na mieszkanie” w TVN, jest prowadzona pod hasłem „Metry2 szczęścia”.
więcej
|
,,Kawa z najwyższej półki" w reklamach internetowej Manufaktury MK Cafe Fresh (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nową usługę internetową Manufaktura MK Cafe Fresh. Akcję, prowadzoną w telewizji, przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom produkcyjny Feelmovie.
więcej
|
,,Nagrody i uczucia" - Zielona Budka promuje lody Muuucia (wideo)
Ruszyła letnia kampania marketingowa lodów Muuucia (produkowanych przez Zieloną Budkę). Akcja obejmuje reklamy i loterię pod hasłem „Muuucia - nagrody i uczucia”.
więcej
|
|
|
Przychody wydawców gazet wciąż spadają, ale czytelnictwo rośnie. Głównie w Indiach i Chinach
WAN-IFRA, międzynarodowa organizacja zrzeszająca wydawców prasy, przygotowała raport World Press Trends za rok 2015. Wynika z niego, że przychody gazet cały czas spadają, lecz globalnie czytelnictwo rośnie - głównie w Indiach i Chinach. 2,7 mld osób czyta regularnie prasę, a 40 proc. wszystkich internautów konsumuje treści prasowe online.
więcej
|
Edyta Litwiniuk nową redaktor naczelną magazynu ,,Shape"
Edyta Litwiniuk została nową redaktor naczelną magazynu „Shape” (Marquard Media Polska). Z wydawnictwem rozstaje się Monika Klimczak, dotychczasowa szefowa tytułu.
więcej
|
Wojciech Cieśla wygrał z firmą Lek-Am, jego teksty w ,,Newsweeku" nie zniesławiły spółki
Wojciech Cieśla z tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) nie dopuścił się zniesławienia, opisując we wrześniu 2012 roku nieprawidłowości w koncernie farmaceutycznym Lek-Am - orzekł w zeszłym tygodniu warszawski sąd rejonowy. Wyrok jest nieprawomocny, spółka Lek-Am złoży apelację.
więcej
|
,,Men's Health" na czele sprzedaży pism męskich, ,,Esquire" z największym spadkiem
W I kwartale 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”.
więcej
|
|
|
Snapchat wprowadza API i nowy format reklamowy. Ekperci: będzie więcej treści marketingowych
Snapchat przed zbliżającym się festiwalem reklamy w Cannes zaprezentował nowe narzędzia dla reklamodawców: API oraz Snap Ads Between Stories. Dzięki nowym funkcjom reklamy w aplikacji będą mogły być sprzedawane przez firmy zewnętrzne - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marta Szczepańska, Michał Lewandowski i Konrad Traczyk.
więcej
|
Polski startup Brainly przejmuje amerykańskiego konkurenta OpenStudy. ,,Koncentracja na rynku w USA"
Polski edukacyjny startup Brainly przejął swojego największego konkurenta w USA - serwis OpenStudy. Kwoty transakcji nie ujawniono. - Korzyści dla nas to dostęp do powiększonej bazy wiedzy oraz ogromne doświadczenie zespołu OpenStudy i know-how, które gromadzili jego założyciele - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Jakub Piwnik, communications manager w Brainly.
więcej
|
Joanna Sosnowska: z Gazeta.pl do Wirtualnej Polski
Dziennikarka technologiczna Joanna Sosnowska po siedmiu latach pracy w Gazeta.pl dołączy do zespołu Wirtualnej Polski. Będzie tam pełniła funkcję dziennikarki i wydawcy.
więcej
|
Alibaba zapowiada, że urośnie w ciągu roku o 48 proc., przychody mają przekroczyć 18,2 mld dol.
Według prognoz na rok fiskalny 2016, który Alibaba kończy w marcu 2017 roku, całkowite przychody chińskiego giganta e-commerce mają wzrosnąć o 48 proc. rok do roku. Jeśli te estymacje okażą się prawdziwe to przychody Alibaba Group w tym okresie wyniosą ponad 18,2 mld dol.
więcej
|
Facebook chce zapobiegać próbom samobójstwa, ułatwia kontakt z zagrożonymi użytkownikami
Facebook wprowadził w serwisie dodatkowe narzędzia, które mają pomóc osobom zagrożonym samookaleczeniem lub samobójstwem. System pozwala na natychmiastowy kontakt z użytkownikiem i udzielenie mu wsparcia.
więcej
|
Nicola Mendelsohn z Facebooka: Za 5 lat cały News feed będzie się składał z treści wideo
Rosnąca popularność treści wideo na Facebooku zaskakuje nawet szefów tego serwisu. - Jeśli filmów będzie przybywać w tak szybkim tempie, to za 5 lat News feed każdego z nas będzie wypełniony wyłącznie plikami wideo - przewiduje Nicola Mendelsohn, wiceprezes Facebooka na Europę.
więcej
|
Kosmetyki AA z nową stroną od Zjednoczenie.com
Ruszyła nowa strona internetowa marki kosmetyków AA (Oceanic). Za jej projekt i wdrożenie odpowiada agencja Zjednoczenie.com.
więcej
|
|
|
Greg Dawson szefem komunikacji Forda w Europie
Greg Dawson, wcześniej European digital & comms director w Samsung Electronics oraz dyrektor komunikacji w Virgin Atlantic, 8 sierpnia obejmie stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego za komunikację i public affiars w koncernie motoryzacyjnym Forda na Europę.
więcej
|
|
|