|
|
|
|
|
|
|
,,Teleranek" porażką TVP1. Program śledziło 240 tys. widzów, w tym tylko 14 tys. dzieci
Reaktywowany przez TVP1 „Teleranek” miał średnio 240 tys. widzów, a stacja w czasie jego emisji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Program jeszcze gorzej wypadł wśród widzów dziecięcych. Wpływy z reklam wyniosły 494 tys. zł.
więcej
|
Dla młodych Facebook, YouTube i Twitter są ważniejszym źródłem informacji od telewizji
Ponad połowa internautów czerpie bieżące informacje z platform społecznościowych, a nie bezpośrednio od wydawców - wynika z raportu Reuters Institute for the Study of Journalism (RISJ). W przypadku osób w wieku 18-24 lata social media po raz pierwszy pokonały telewizję jako źródło newsów.
więcej
|
MTV Polska kontynuuje ,,Warsaw Shore". Letni sezon ,,Summer Camp" w Mielnie
MTV Polska szykuje letnią odsłonę reality-show „Warsaw Shore - Summer Camp”, która tym razem będzie nagrywana w Mielnie. Prace na planie ruszą 1 lipca, a program trafi na antenę jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Czabański o ,,zleceniu na Kurskiego": nie wiemy, ile z tego jest prawdą
- Brudna wojna nie będzie dla mnie zaskoczeniem, przebudowa mediów publicznych zagraża różnym interesom - tak doniesienia „Gazety Finansowej” o „zleceniu na Kurskiego” komentuje Krzysztof Czabański, sekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, odpowiedzialny za reformę mediów publicznych w Polsce.
więcej
|
TVP ABC nowym liderem kanałów dziecięcych (szczegółowe dane dla grupy 4-12)
W maju 2016 roku na pozycję lidera oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych awansowało TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Nick Jr, a na przeciwnym biegunie znalazł się Nickelodeon HD.
więcej
|
Cyfrowy Polsat: chcemy blokowania tylko serwisów nielegalnie udostępniających zagraniczne kanały z Euro 2016
W internecie pojawiły się informacje, że po interwencji Stowarzyszenia Sygnał operatorzy telewizji kablowych i cyfrowych zablokują użytkownikom dostęp do darmowych zagranicznych kanałów transmitujących mecze Euro 2016. Jarosław Mojsiejuk, członek zarządu stowarzyszenia z ramienia Cyfrowego Polsatu, dementuje jednak te doniesienia i podkreśla, że chodzi tylko o serwisy internetowe nielegalnie streamujące takie stacje.
więcej
|
,,Klan" stracił 90 tys. widzów, ale i tak TVP1 wygrała z konkurencją
Telenowelę „Klan” w sezonie 2015/2016 śledziło średnio 2,30 mln widzów, o 90 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Serial dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 56,72 mln zł.
więcej
|
TVN Style na lato: ,,Lekarz domowy", ,,Łowcy domów do remontu" i filmy dokumentalne
Od lipca na antenie TVN Style emitowane będą premierowe odcinki zagranicznych programów oraz filmy dokumentalne. Będą to m.in. „Lekarz domowy”, „Drugie życie staroci” i „Łowcy domów do remontu”.
więcej
|
Castingi do ,,Mam talent! 9". TVN poszukuje widzów do talent-show
Do 5 lipca br. odbywają się nagrania castingowe z udziałem jurorów i publiczności do dziewiątej edycji talent-show „Mam talent!”. Cały czas można wysyłać swoje zgłoszenia, aby zasiąść na widowni programu.
więcej
|
"Mighty Magiswords" - nowa animacja Cartoon Network
Kanał Cartoon Network zamówił realizację serialu animowanego "Mighty Magiswords".
więcej
|
|
|
Nowe zasady sponsoringu przez państwowe firmy: bliższa współpraca z resortami sportu i skarbu, większa kontrola
Ministerstwa Skarbu Państwu oraz Sportu i Turystyki wprowadzają dokument pod nazwą „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa”. Ma on uporządkować kwestie związane ze sponsoringiem sportu przez państwowe firmy i zagwarantować wsparcie dyscyplinom sportowym, które mają problem z pozyskaniem strategicznych sponsorów.
więcej
|
Policja ogłasza konkurs na hasło na radiowozach, 300 zgłoszeń w jeden dzień
Polska policja rozpisała konkurs na motto, które ma ją identyfikować. Propozycje można zgłaszać do 30 czerwca. - Wiele policji w Europie i na świecie stosuje takie hasła, dobrze żeby nasza też miała swoje motto - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Iwona Kuc z Komendy Głównej Policji.
więcej
|
Rekordowe 43,1 tys. zgłoszeń do Cannes Lions 2016
Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016 zgłoszono rekordową liczbę 43 101 prac. To 7 proc. więcej niż przed rokiem. Więcej prac zgłoszono w 18 z 24 kategorii.
więcej
|
Julia Kamińska i Jarosław Boberek śpiewająco promują ,,owoce i warzywa w szkole" (wideo)
Kampania z udziałem Julii Kamińskiej i Jarosława Boberka promuje akcję „Owoce i warzywa w szkole” organizowaną przez Agencję Rynku Rolnego. Za realizację kampanii odpowiadają Fabryka Komunikacji Społecznej i Codemedia.
więcej
|
Piotr Małachowski w kampanii ,,Wyrównujemy szanse" promującej Fundusze Norweskie i EOG (wideo)
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem „Wyrównujemy szanse” promująca Fundusze Norweskie i EOG. W akcji, przygotowanej przez Grupę Eskadra, występuje lekkoatleta Piotr Małachowski.
więcej
|
Piotr Chrzanowski: z Value Media do They.pl
Piotr Chrzanowski zaczął pracę jako lider zespołu performance marketingu w agencji marketingu internetowego They.pl. Wcześniej był związany m.in. z Cube Group i Value Media.
więcej
|
,,Inwestowanie to nasza pasja" w reklamie HFT Brokers (wideo)
Dom maklerski HFT Brokers zaczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Inwestowanie to nasza pasja”. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
więcej
|
PZU reklamuje ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer jako sposób na bezpieczne wakacje
Ruszyła kampania reklamowa polisy turystycznej PZU Wojażer. Akcję, obejmującą internet i BTL, przygotowały i realizują firmy marketingowe VML Poland i Starlink.
więcej
|
Value Media przejmuje od Media Direction i ClickAd obsługę Grupy AXA w internecie
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową w internecie wszystkich spółek należących do Grupy AXA w Polsce. Poprzednio zajmowały się tym firmy Media Direction i ClickAd.
więcej
|
Kubuś Play! i Waterrr w nowych opakowaniach od Lemon Sky J. Walter Thompson
Napoje Kubuś Play!, Play! Lemoniada i Kubuś Waterrr oraz lody Kubuś Play! (produkowane przez Maspex Wadowice) zyskały nowe opakowania , zaprojektowane przez agencję reklamową Lemon Sky J. Walter Thompson.
więcej
|
Dawid Kaźmierczak account managerem w K2
Dawid Kaźmierczak zaczął pracę jako account manager w dziale obsługi klientów agencji K2. Wcześniej pracował m.in. w agencjach DDB & Tribal, Ogilvy & Mather i Edelman Polska.
więcej
|
ClickAd Interactive obsługuje redcoon Polska w social media
Agencja digital ClickAd Interactive zajmuje się kompleksową obsługą firmy redcoon Polska, właściciela serwisu redcoon.pl, w zakresie działań w social media oraz social performance ads.
więcej
|
|
|
Wojciech Cieśla prawomocnie wygrał proces o zniesławienie z właścicielem marki Ciechan
Dziennikarz „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) wygrał proces karny o zniesławienie z Browarami Regionalnymi należącymi do posła Marka Jakubiaka za artykuł z września 2014 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. ,,Cztery Kąty" z największym spadkiem
W I kwartale br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.
więcej
|
Dziennikarze z Francji krytykują reformę polskich mediów publicznych. SDP protestuje
Francuskie organizacje dziennikarskie skrytykowały projekt ustawy medialnej i reformę mediów publicznych w trakcie 29. Kongresu Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy (IFJ), w którym uczestniczyło Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich. SDP zamierza złożyć protest.
więcej
|
,,Mistrzowie skandynawskiego kryminału" - kolekcja książek w ,,Polityce"
Od 22 czerwca do części nakładu tygodnika „Polityka” (Polityka) dołączane będą kolejne tomy kolekcji „Mistrzowie skandynawskiego kryminału”. To powrót - po trzyletniej przerwie - do wydawania kolekcji kryminalnych na lato.
więcej
|
|
|
Rząd wyda 2,8 mld zł na program wsparcia startupów, branża z nadziejami i ciekawością efektów (komentarze)
Ministerstwo Rozwoju zaprezentowało wczoraj szczegóły zapowiadanego od kilku miesięcy programu wsparcia dla startupów - Start in Poland. Na pomoc innowacyjnym polskim projektom rząd przeznaczył 2,8 mld zł. - To ogromna kwota i pewnie wyzwaniem będzie jej wydanie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Eliza Kruczkowska, prezes fundacji Startup Poland.
więcej
|
Co piąty Polak płaci za informacje w internecie, średnio 50 zł rocznie
Według raportu Reuters Institute, 20 proc. Polaków zapłaciło za dostęp do treści informacyjnych w sieci w 2015 roku. Płacimy coraz chętniej, ponieważ w 2014 roku ten odsetek ] wyniósł 17 proc. To drugi wynik wśród badanych krajów. Zajmujemy natomiast ostatnie miejsce pod względem kwoty wydanej na płatne treści.
więcej
|
TVN, RMF FM, Onet i WP najważniejszymi mediami informacyjnymi, ,,Gazeta Wyborcza" przed ,,Faktem"
Według raportu Reuters Institute for the Study of Journalism (RISJ) Polacy czerpią bieżące informacje głównie z TVN24 i RMF FM, a w internecie szukają ich głównie w serwisach Onetu oraz Wirtualnej Polski. Najważniejszym dziennikiem informacyjnym jest z kolei „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
Twitter inwestuje 70 mln dol. w SoundCloud na rozwój płatnej oferty Go
Twitter dofinansował kwotą 70 mln dol. muzyczną platformę streamingową SoundCloud. Dzięki inwestycji serwis ma rozwinąć płatną ofertę dostępu do nagrań. W całej rundzie finansowania SoundCloud chce pozyskać 100 mln dol., co ma zwiększyć jego wycenę do 700 mln.
więcej
|
Facebook będzie dokładniej monitorował transmisje Live, bo pojawiają się tam filmy od terrorystów
Facebook zapowiada, że uszczelni system monitoringu i kontroli transmisji na żywo pojawiających się na platformie Live. Zdarza się bowiem, że jest ona wykorzystywana do propagowania przemocy przez przestępców i terrorystów, a 24-godzinny system reagowania serwisu jest mało skuteczny.
więcej
|
Ruszył serwis OKO.press patrzący na ręce władzy. W redakcji dziennikarze z ,,GW", ,,Polityki", TVN i TOK FM
Agora, wydawca tygodnika „Polityka” oraz osoby prywatne sfinansowały powstanie nowego serwisu internetowego OKO.press zajmującego się dziennikarstwem śledczym. Redaktorem naczelnym witryny jest Piotr Pacewicz, były wicenaczelny „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Magdalena Kowalska-Kotwica: z ,,Faktów" TVN do Grupy Wirtualna Polska
Magdalena Kowalska-Kotwica zaczęła pracę w Grupie Wirtualna Polska jako wydawcy obszaru lifestylowego. Poprzednio pracowała w redakcji internetowej „Faktów” TVN, a wcześniej m.in. w Radiu Kraków.
więcej
|
|
|
Wyjeżdżając na wakacje od biur podróży wolimy samoorganizację
Niemal połowa Polaków wyjeżdżających na dłuższy letni urlop wybiera samodzielnie zorganizowany wypoczynek. Z pomocą biur turystycznych regularnie i często podróżuje tylko 20 proc. z nas. Większość klientów biur podróży przed zakupem wycieczki sprawdza wiarygodność touroperatorów - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
Wysoka klasa wizerunkowa Adama Nawałka. Zagości na dłużej w reklamach, jeśli reprezentacja odniesie sukces
Wygląd elegancki, sposób komunikowania - wyważony acz treściwy, sposób reagowania na sytuacje trudne - opanowany, a rozpoznawalność - wystarczająca. Całość jest równo porządna, czego nie było przy poprzednich trenerach, więc tworzy dobrą, nową jakość - wizerunek Adama Nawałki, trenera polskiej reprezentacji piłkarskiej oceniają dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita, Adam Łaszyn, Zbigniew Lazar i Jędrzej Hugo-Bader.
więcej
|
Prime Time PR dla Sento
Prime Time PR nawiązała współpracę w zakresie działań public relations z deweloperem Sento.
więcej
|
Triple PR wypromuje ODO 24
Od początku czerwca agencja Triple PR odpowiada za kampanię PR oraz prowadzenie biura prasowego firmy ODO 24.
więcej
|
|
|